USD 39.00 39.40
  • USD 39.00 39.40
  • EUR 39.25 39.50
  • PLN 9.76 9.94

Протести під час хресної ходи УПЦ МП назвали провокацією

11 Серпня 2014 14:14
Голова інформаційно-просвітницького відділу Волинської єпархії УПЦ МП протоієрей Валентин Марчук прокоментував протести, що відбулися під час хресної ходи учора, 10 серпня.

Про це стало відомо під час зустрічі голови облдержадміністрації з керуючим Волинською Єпархією УПЦ Митрополитом Ніфонтом та його благочинними сьогодні, 11 серпня.

Нагадаємо, традиційна хресна хода у Луцьку, під час якої ковчег із часточками мощів та інші святині перенесли від храму Всіх Святих землі Волинської до Покровського храму стала причиною протестів з боку неприхильників московського патріархату.

Зі слів священнослужителя, така поведінка протестувальників – «чистої води провокації»: «Ви ж бачили, що тільки-но представники ЗМІ пішли, люди з плакатами також зникли», - підкреслив протоієрей.

На це голова ОДА Володимир Гунчик відповів, що ті люди, які намагаються внести розкол в українські церкви, відповідатимуть за власні гріхи перед Богом.

«Влада рівнозначно відноситься до представників усіх конфесій. Є наміри винести це в обговорення не міжконфесійне, а політичне. Ми будемо молитися за наших вояків і країну, за те, щоб агресор вивів свої війська. У своїй країні ми розберемося самі й нам не потрібна ніяка допомога від сусідів», - наголосив посадовець.

Тим часом, один із священнослужителів зазначив, що «куля не вибирає, в який храм стріляти»: «В дійсності, найголовніше - це розуміння і, щоб ніхто нічого нікому не нав’язував. Головне - підтримувати людей, які цього потребують», - зауважив церковник.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 75
лучани Показати IP 11 Серпня 2014 14:18
Првокацією є називати іноземну церкву "українською".
Анонім до лучани Показати IP 11 Серпня 2014 14:31
Провокація - це називати Церквою організацію, яку не визнає жодна Православна Церква світу.
Провокацією до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 14:43
є пхатися у помічники до влади. Влада то держава, в піп це дурман. Коли дурман поєднати з владою то що отримаємо ? Задурманену "державу" без армії, без напрямку розвитку, без власного бачення свого майбуття.
люся Показати IP 11 Серпня 2014 14:41
Яка провокація?! Люди зараз ненавидять все московське, через агресію Кремля - КРИМ забрали за благословіння МП і ще більше хочуть.
Анонім до люся Показати IP 11 Серпня 2014 14:44
А в 1954 році у кримчан хтось запитував чи вони хочуть бути у складі УРСР?
Анонім до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 14:51
Крим ніколи не був кацапський. Його Катерина так само як і Путін віджала. ВЧИ ІСТОРІЮ не по інтернету.
Анонім до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 14:54
А що в ньому українського?
Анонім до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 14:55
Севастополь - місто засноване і побудоване росіянами, неподалік від давнього Херсонеса...
анонім до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 14:59
Історію треба вчити по підручниках, в яких розказується, що українці - це найдавніша нація на планеті, яка існувала ще тоді, коли динозаври по землі ходили. А живемо погано через те, що москалі заважають жити, а так ми дуже працьовиті, чесні. А державу нашу обкрадають не корупціонери-українці, а Путін і москалі.
Волинянин до анонім Показати IP 11 Серпня 2014 18:27
Ось що обурює, то як тільки десь згадають, що українці давня нація, що підтверджено вже і генетичними дослідженнями, так відразу всякі україноненависники починають перекручувати, що ніби-то хтось говорить, що українці сучасники динозаврів, або ж Адам був українцем. Вкажи хоч один підручник, де були б вказані тобою казки. От не можуть визнати, що коли на місці Москви ще жаби кумкали - Київ був знаним великим європейським і християнським містом. Саме на київських пагорбах проповідував апостол Андрій Первозваний. Коли кривавий Іван ІV заявив, що Москва ІІІ Рим, то сміявся весь цивілізований світ - а диви ж прижилося.
1234 до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 21:51
Так він і татарський не був. Спочатку були кімерійці, потіб скіфи, греки, теодорити, генуезці... Вони що ж, в України Крим забрали? Татарським ( під протекторатом Туреччини) він був всього навсього неповних три століття. Два століття - російським. Ну, а українським- сам знаєш, скільки...
віто до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 15:03
а тобі скільки років тоді було, розумнику?
Віка до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 18:25
Тоді Крим врятував Хрущов , віддавши його Україні. Саме українці заселили кримські землі і відбудували їх, Бо росіяни відмовилися будь-що робити в Криму. Потім до криму заселяли пенсіонерів союзного значення за особливі заслуги перед родіной. Тепер там живуть їхні нащадки, які кричать "кримнаш".
1234 до Віка Показати IP 11 Серпня 2014 21:21
То де ж вони тоді подівались, ті, що відбудовували?
Анонім до люся Показати IP 11 Серпня 2014 14:46
А давайте заради справедливості віддамо Західну Україну Польщі, яку СРСР відібрав у 1939 році...
800 до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 14:51
А давайте заради справедливості назвемо московську церкву монгольською, якою вона була з самого початку - митрополит сидів у Орді і молився за здоров'я хана.
1234 до 800 Показати IP 11 Серпня 2014 21:54
Перепрошую, скажіть невігласу в історії, як імя митрополита і в яких конктретно роках це було? Не пригадуєте, хто тоді був ханом Орди, і чи вона тоді мала столицю в Сараї, чи десь-інде? Наперед дякую за відповідь.
800 до 1234 Показати IP 11 Серпня 2014 22:12
І ще монгольський митрополит відлучав православних князів від церкви, які у Пскові відмовились платити данину ханові. Ну от я напишу те, що ви просите, а ви будете вимагати ссилку. Я дам вам ссилку, а ви скажете, що це ссилка с госдепівського сайту. Так що я ліпше потрачу свій час на щось інше.
Волинянин до 800 Показати IP 12 Серпня 2014 11:51
Усе вірно. Ось що пишуть історики: Січа була жахлива. Від сходу сонячного до темного вечора різалися на вулицях з остервенінням надзвичайним. Поступившись сильнішим, Моголи заховалися в палаці, Олександр Тверський спалив його, і Шевкал згорів там із рештками Ханської дружини. До світла не було жодного Татарина живого. Громадяни Твері. умертвили і купців Ординських "Узбек, палаючи гнівом, клявся винищити гніздо заколотників, ...позвав Іоанна Даниловича Московського (Калиту), обіцяв зробити його Великим Князем і, давши йому.,. 50000 воїнів під проводом п'яти Ханських Темників, велів іти на Олександра, щоб стратити тверитян — московитами. Князь Олександр Михайлович, що побив татар у Твері, змушений був тікати зі своєї вотчини у Псков. Однак і там його наздогнав служник хана Узбека — Іван Калита разом із митрополитом Феогностом. "Іоанн Калита., боячись здаватися ханові ослушником або недбайливим виконавцем його волі, приїхав у Новгород із Митрополитом і багатьма Князями... знаючи, що потрібно боротися або поступитися, удався до іншого способу, незвичайного в древній Московії: схилив Митрополита Феогноста накласти прокльон на Олександра і на всіх жителів Пскова, які стали на захист князя Олександра Тверського. — якщо вони не скоряться наказу хана. А ще раніше: Так, митрополит Кирило жив при дворі самого хана й керував єпархіями з Сараю. за вказівкою князя Олександра «Невського» і митрополита Кирила 1261 року в Сараї, при ставці хана Мунке, була заснована Сарська єпархія. А ось із діянь канонізованого Московським патріархатом князя Олександра: У 1257 році татаро-монгольська імперія провела у володимирсько-суздальській землі, чи інакше — у своїх північних улусах, перепис поселень і населення краю з метою його жорсткого обкладання податками. Для цього Золота Орда насамперед залучила князя Олександра Невського. Саме він, Олександр, здійснював військове прикриття татарських чисельників, маючи під рукою свою і татарську дружини. ... услід за за Олександром Невським приїхали чиновники Татарські в область Суздальську, Рязанську, Муромську, полічили жителів і настановили над ними Десятників, Сотників, Темників для зборів податків... За кілька місяців Великий Князь Олександр Невський. удруге їздив до намісника хана Улавчія... Намісник Ханський вимагав, щоб Новгород також платив данину поголовну. Сам юний князь Василь - син Олександра., за велінням своїх Бояр, виїхав із Новгорода до Пскова, оголосивши, що не хоче коритися батькові, який везе із собою окови та сором для людей вільних Великий Князь Олександр Невський, обурюючись непослухом сина, велів схопити його у Пскові та під стражею відвезти в Суздальську землю, а Бояр і народ новгородський стратив без милосердя. Деяких осліпили, іншим відрізали носи... Бояри радили народові виконати волю Князівську, а народ не хотів чути про данину і збирався навколо Софійської церкви, бажаючи вмерти за честь і волю, бо пройшла чутка, що Татари та спільники їхні - Олександр Невський з військом мають намір із двох сторін ударити на місто... Отже, народ скорився... Моголи їздили з вулиці на вулицю, переписуючи доми, мовчання і скорбота царювали в місті" Ссилки хто хоче, той знайде сам.
Волинянин до 1234 Показати IP 12 Серпня 2014 14:54
Митрополити Кирило і Феогност, хани Мунке і Узбек. Решта читай у пості нижче.
1234 до люся Показати IP 11 Серпня 2014 21:55
А ви за всіх людей не розписуйтесь. Не всі ще втратили глузд.
Лучанин Показати IP 11 Серпня 2014 14:43
щодо людей, які тримали плакати: 1. Якщо вони прагнуть молитви на українській мові, то чому вони на противагу не виконали, наприклад, Отче наш чи Вірую українською? Чи вони такі віруючі, що навіть Символ віри не знають? 2. Яка це в нас демократія, що одні люди розказують іншим, якою мовою молитись? 3. Церковно-слов"янська - це давня літературна мова наших предків, з якою варто познайомитись. 4. Треба бути послідовним: ідіть ще розкажіть мусульманам, якою мовою Коран читати, а іудеям - Тору. 5. В Україні існує багато деструктивних сект, наприклад, Посольство Боже, і ніхто не влаштовує ніяких протестів. 6. Церква - це не є соціальний інститут, який існує в певній державі і має задовільняти її потреби. Головне служіння Церкви - це спасіння людської душі для життя вічного. Якщо для людини - це не є головним, а головним є мова, культура, економіка, гроші і це вона намагається принести з собою у Церкву, то вона відчує дискомфорт. Зверніть увагу, УПЦ - об"єднує мільйони людей різних національностей з різними політичиними поглядами, часто протилежними, але кожний з вірян прагне єдності у Христі
Анонім до Лучанин Показати IP 11 Серпня 2014 14:45
Правильно - спасіння людської душі для життя вічного, а не ПРОПАГАНДА.
Анонім до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 14:47
Більшої пропаганди як в УПЦ КП - не існує. Через це вона тільки і поширена на Заході і не переважає по кількості приходів в жодній з областей.
баба параска до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 14:59
Ти я бачу "приход" вже зловив,що несеш таку ахінею. На сході мацковський паханат вже "наагітувався" за гусскій мір...
Очевидно до Лучанин Показати IP 11 Серпня 2014 14:46
попи тому такі жирнющі, майже всі, що душами людськими (віртуальними) обжираються.
Церковна миша до Лучанин Показати IP 11 Серпня 2014 15:52
Погоджуюсь з кожним словом.
11 до Лучанин Показати IP 11 Серпня 2014 16:13
КОЛИ ВИ ВЖЕ ЗРОЗУМІЄТЕ,ЩО СЛУЖИТЬСЯ СТАРОСЛОВЯНСЬКОЮ МОВОЮ... А НЕ російською.....
Волинянин до 11 Показати IP 11 Серпня 2014 18:36
Богослужіння в УПЦ відбувається церковнослов"янською - вона ж староболгарська, а не старослов"янська надіюсь різницю усвідомите. Церковнослов"янська у середньовічні часи, як і латинь у католиків слугувала і офіційною мовою діловодства. Ну і на основі церковнослов"янської виник рассєйській язик - на території заселеної Мордвою, Мокшею, Мерью, Єрзею (рязань), Костромою - іншої слов"янської мови бути не могло.
Patrik до Волинянин Показати IP 11 Серпня 2014 19:05
Приємно здивований Вашими знаннями... Я ще в дитинстві про це читав, цілком з Вами згідний... Дякую за істину.
люди до 11 Показати IP 12 Серпня 2014 08:10
Служиться старословянською мовою,а дохід парафій куди іде!!! Люди просинайтесь вже нарешті ні одна копійочка не йде Україні!!!
** до люди Показати IP 13 Березня 2015 22:46
да ти гониш
Ніка до Лучанин Показати IP 11 Серпня 2014 18:36
Бог сказав своїм вірним, що кожен має слухати молитву на своїй рідній мові, щоб правильно зрозуміти слова Божі.Отже, людина має жити в своїй державі, мати свою культуру. розвивати свою економіку, молитися на своїй мові .Церковно-словянська мова - мертва, нею ніхто не користується. Мусульмани, до речі, зовсім не толерантні до чужої релігії, Чужих звичаїв.
Волинянин до Ніка Показати IP 12 Серпня 2014 10:53
Дуже вірно сказано відносно мови богослужіння. А щоб не бути голослівним, то ось що сказано в Писанні: «Бо коли ти благословлятимеш духом, то як проста людина скаже «амінь» на твою подяку,якщо вона не розуміє, що ти говориш?»(1 кор.14,16) «Коли я прийду до вас,браття,і стану розмовляти незнайомими мовами,то що вам за користь коли вам не говоритиму…(1 кор.14,.6). Коли-бо молюсь чужою мовою, то хоча дух мій молиться,розуміння ж моє безплідне(1 кор.14.14)…Так само й ви,коли подасте мовою незрозуміле слово,як зрозумієте говорене? На вітер говоритимете»( 1 кор.14.9). «Буду молитися духом,буду молитися й розумом,буду співати духом,буду співати й розумом» (1 кор.14.15). «Я в церкві хочу ліпше п’ять слів сказати розумінням моїм , щоб і інших навчити, ніж десять тисяч слів чужою мовою»( 1 кор.14.19). «Коли оце зійдеться вся церква докупи, і всі чужими мовами заговорять, увійдуть же невчені або невірні,то чи не скажуть,що ви дурієте?( 1 кор.14.23). Коли сходитесь і кожний псалми має,науку має, мову має, відкриття має, вияснення має,- усе це на збудування нехай буде»( 1 кор.14.26).
баба параска Показати IP 11 Серпня 2014 14:44
Провокація це те, що мацковський паханат, яким керує країна агресор на чолі з путлером і гундяєвим, так вільно почуває себе в Україні
800 Показати IP 11 Серпня 2014 14:48
В московській церкві скоро залишаться тільки попи і зомбі, які моляться за Гундяєва - нормальні люди туди не ходять.
Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 15:03
Як би ти був нормальний такого б не писав. ти видно і в бога то не віриш. Тільки народ підбурюєш.
800 до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 15:07
Народ підбурюють московські попи з Гундяєвим і народ тікає з московської церкви.
Волинянин Показати IP 11 Серпня 2014 15:36
В с. Граддя Маневицького району батюшка місцевої церкви УПЦ (Московського патріархату) в присутності благочинного відмовився поховати воїна загиблого під час АТО. Мотивував, що покійний буцім-то не відвідував богослужінь. На зауваження пастви, що хлопець, будучи школярем прислужував під час богослужінь - горе-піп знітився, однак воїна так і не поховав. Жодних санкцій зі сторони благочинного,котрий був свідком антиукраїнських вчинків, чи керуючого єпархією до ревного цінителя Кіріла так і не послідувало. Висновки робіть самі.
баба параска до Волинянин Показати IP 11 Серпня 2014 15:40
Нехай мешканці села Граддя зроблять висновки і ігнорують цю церкву
Анонім до Волинянин Показати IP 11 Серпня 2014 16:11
А ДОКАЗИ В ТЕБЕ Є??? ЧИ ЛИШЕ СЛОВА.. https://www.youtube.com/watch?v=T8Br2h_VrSU Прошу звернути увагу, що це проповідь СВЯЩЕННИКА Української Греко-Католицької церкви Михайла Арсенича, який служить в Коломийському районі Івано-Франківської області, Церкви, яка зідно з Конституцією України має бути поза владою та політикою. Відео зняте за кілька років до Майдану. Це Вам ні про що не говорить? Якщо маєте відео з пропагандистськими проповідями священників Московського патріархату, пропоную не бризкати слинами на клавіатуру та тупо обзивати не згодних з Вашою думкою тупими проплаченими путлерівськими тролями, а хутенько бігти з цим записом до СБУ та Прокуратури. Хай займаються своїми прямими обов"язками.
Волинянин до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 16:24
Особисто спілкувався із жителями вказаного села. Можу додати деякі деталі - жителі бояться скаржитись на свого батюшку, так як бояться, що той їх прокляне. Наскільки мені розповідали, настоятель прокляв юнака, котрий їхав воювати за свою землю з московськими окупантами. Хлопець загинув - селяни вважають, що прокляття збулося. Коли священник сприяє марновірству - він вже не пастир. Дуже хотілося б, щоб цю інформацію прочитав хтось із єпархіального управління і неупереджено до неї віднісся.
Анонім до Волинянин Показати IP 11 Серпня 2014 16:33
сайт єпархіального управління погугли ....і заоднодокази своїх слів покажи нам,щоб ми знали,що кажеш правду... а не слова бла-бла
800 до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 16:44
А, то це ви батюшка в єпархії купили компутера, влізли в тирнет і распространяєте всякий опіум для народу.
Анонім до 800 Показати IP 11 Серпня 2014 17:07
ні ... то простий громадянин УКРАЇНИ, який хоче знати ПРАВДУ...а не слухати провокації і недоказані нічим плітки
800 до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 17:44
А чому займаєтесь сепаратизмом і агітуєте за те, аби віддати частину України? Якби в нас було нормальне СБУ, то вашу московську єпархію в Луцьку всю би розігнали, попам постригли би бороди, позбавили сану і вислали в Рассєю до любимого вами Кирила.
Анонім до 800 Показати IP 11 Серпня 2014 19:15
путо... де ти бачиш провокації у моїх словах ??? проснися сліпейкий
800 до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 19:33
от плуг - московським попам сци в очі, а вони скажуть, що то божа роса
1234 до 800 Показати IP 11 Серпня 2014 21:25
А де було твоє СБУ, коли кров на Майдані лилась ? Вони Що, не знали, що таке може бути? Чи різко поміняли орієнтацію від Яника на Парашенка, аби лише зв слуужби не вигнали? Старші офіцери СБУ ще в КДБ служили, а поті зрадили присязі і перейшли в СБУ, хоч клялись захищати Союз. Чи КДБ, чи СБУ - це політична поліція, від якої одна шкода і ніякої користі.
Волинянин до Анонім Показати IP 11 Серпня 2014 17:06
Ну які я можу Вам надати докази - якби знав, що у Градді батюшка таке вчудить, то може поїхав і спеціально для Вас зняв таке неподобство на відео. До речі, не розумію протитезу із посиланням на відео про греко-католицького священника. Сам я православний - яке мені діло до уніатів. П.с. Рекомендуєте зайти на сайт єпархіального управління - так це вирішувати громаді, чи скаржитись на батюшку, чи ні. Хай люд сам вирішує, чи влаштовує їх такий священник. П.с.с. Якби не присутність благочинного, то невідомо як би вирішувалось питання виконання чину поховання в межах приходу - чи погодився б у такому випадку "влізти у чужий приход" інший священник. А так, благочинний, як мені розповідали, виконав свій християнський обов"язок і відспівав покійного.Тільки от надто ревного до патріарха Кіріла священника ніяким чином не покарав.
люди до Волинянин Показати IP 12 Серпня 2014 08:16
все дійсно так хочу поховаю,а хочу ні ,хочу посповідаю,а хочу ні,з якоі ноги встане,це навіть попом назвати не можна
лія Показати IP 11 Серпня 2014 15:36
А може священників взагалі не треба? Є церква (як споруда), хто хоче - приходить поспілкуватися з БОГОМ. Не буде людини (священника) - не буде пропаганди. Хіба священник це Бог? Це ж людина...(?)
росіянин Показати IP 11 Серпня 2014 16:56
Є тільки одна Божа церква- Руська православна!
Волинянин до росіянин Показати IP 11 Серпня 2014 17:19
Взагалі то. якщо не помиляюсь, на даний час у світі 15 автокефальних православних церков: грецька, антиохійська, олександрійська, грузинська, рассєйська, кіпрська, болгарська, сербська і т.д. Рассєйська (не руська) навіть не перша по чину, лише найбільша по кількості приходів і прихожан, та й то за рахунок українського (УПЦ) та білоруського екзархатів.
... до росіянин Показати IP 11 Серпня 2014 18:40
яка знаходиться в городє мацква. Чао, москалисько, взувай лапті і вали до своєї матушкі расєї.
до нібито волинянина до ... Показати IP 11 Серпня 2014 21:27
коментар було видалено
до ніби-то волинянин до ... Показати IP 11 Серпня 2014 21:46
Повторю відповідь і прошу не видаляти комент, бо яка тоді нахрен свобода слова і думки. Повторюю: чимчикуй, хдопку, босоніж до поляків, які у 1943 твоїх предків вирізали, і в цьому і зараз не розкаялись, бо вважають креси всходні своїми землями.
Волинянин до до ніби-то волинянин Показати IP 12 Серпня 2014 10:38
Логіки коментаря не зрозумів. До слова - мої предки із скорострілами в руках захищаючи свою землю, воювали із тими самими поляками, як і з німотою та більшовицькими зайдами. А моя позиція - єдина помісна українська православна церква.
самсон Показати IP 11 Серпня 2014 17:27
треба повертатися до нашого Рідного ПравоСлавія..... Слава Рідним Богам!!! а не бути рабами бога "єгови-єлохіма".....
Волинянин до самсон Показати IP 11 Серпня 2014 18:11
Ні, неоязиченства т.з. РУН-віри нам теж не потрібно. Не для того наше козацтво йшло на смерть за віру правосласну, щоб їх нащадки поганство відроджували.
лучанка до Волинянин Показати IP 11 Серпня 2014 19:22
100%
моня Показати IP 11 Серпня 2014 18:50
Правильно зробили.І далі гундяйку прославляють. частину доходів ворогам москалям перераховують, щоб ті благословляли знищувати українців.Потім будуть агітувати голосувати за якусь дрянь типу ригів чи комуняк і лякати набігами підарасів, чі чіпами під час фотографування на паспорт..ПІН не беруть, бо знак сатани в ньому знайшли..Однозначно ворожа Україні структура.."божі люди не в політиці " Захватили національні святині Святі Почаєвську і Києвську Лаври, по якому праву? Давно пора розігнати промоскальську п'яту колону
правдолюб Показати IP 11 Серпня 2014 19:38
И мени одне не зрозумило ,чому на служби в церкви поминають "Кирилла" гюндяева. Я знаю , що владика Нифонт духе набожна та правильна людина, я звернувся в церкви "Всих святых земли Волинськои" мени видповили так мае бути-на розумию!
Анонім до правдолюб Показати IP 11 Серпня 2014 20:58
а ти спитайся чого грекокатолики папу римського поминають...мусульмани свого муллу
петро Показати IP 11 Серпня 2014 20:27
Без глибинних історичних екскурсів. Російська православна церква Московського Патріархату,до якоі належить хамелеонівська Украінська православна церква Ніфонта і іже, сама себе відлучила від Церкви Андрія Первозваного та Володимира Хрестителя- спочатку від Киівськоі Митрополіі,що була заснована після Хрещення Руси 988 року, відцуралася 1448 року,а 1948 року підтвердила свою геть окремішність від Украінськоі Киівськоі Митрополіі,коли гучно святкувала 500- річчя ЗАСНУВАННЯ своеі церкви. Ідіоти нелякані- хочуть довести,що москалі православніші,християнськіші,зверхніші за украінців. А хто ту угрофінську дич хрестив? А звідкіля там християнство? Якби не украінці,то вони б досі шаманили. Бо ж украінці 1026 років відсвяткували з часу заснування своеі церкви. Московська церква в Украіні-це чужа за ментальністю,національною обрядовістю,національними традиціями,навіть сутністю проповідей церква для украінськоі націі. От і добре,що в рівненщині та в Волині по селах приходи переходять до Киівського Патріархату-нашоі матінки церкви. Московіти хай великозверхничають у своій не слов'янській угрофініі.
баба параска до петро Показати IP 11 Серпня 2014 20:59
+100%.... так приемно слухати однодумців
Малая Родина Показати IP 11 Серпня 2014 20:55
Свт. Иоанн Златоуст: «производить разделения в Церкви не меньшее зло, как и впадать в ереси… грех раскола не смывается даже мученической кровью» (Толкование на послание к Ефесянам: 65, 11). Свт. Ириней Лионский: «Христос рассудит тех, которые производят расколы, — не имеющих любви к Богу и заботящихся больше о собственной выгоде, чем о единстве Церкви, по маловажным и случайным причинам рассекающих и разрывающих великое и славное тело Христово и, сколько от них зависит, разрушающих его, говорящих о мире и производящих брань» (Пять книг против ересей, 4.7). Св. Иоанн Кронштадтский: «Достигай, человек, единства: всячески бегай духовного разделения… Единение — Бог. Разделение — диавол. Разделение церквей — дело диавола; ереси, расколы — дело диавола» (Моя жизнь во Христе. Часть II,9).
1234 до Малая Родина Показати IP 11 Серпня 2014 21:36
Слава Богу, хоч хтось посилається на Святе Письмо, а не голослівно бризкає отрутою з жала. Як би не було, і що б кому не подобалось, Московський патріархат є найбільшим і канонічним, на відміну від Київського. Не нам, грішним, міняти церковний устрій, бо тоді це буде політика, а не релігія. Але прошу всіх прихильників "шароварної " історії пригадати, що наші предки козаки були православними по духу, а не по належності до певної церкви, і найперші вороги були ті, що не давали сповідувати віру, у якій хрестився. Не православна церква палила на кострах інакодумців, а католицька. Унія 1596 року і була задумана для того, щоб розколоти православ"я, і це одлна з причин, що призвела до тодішнього повстання Наливайка. А зараз греко-католики, мир їм, але які завжди були чи під Польщею, чи під Австроугорщиною, ставлять свою церкву над усіма, як єдино правильну "юкраїншьку". Не буде православної віри - не буде й України, в яку хочеться вірити. Чому ж то Турчинов не сформував спецбатальон зі своїх вірян і не направив на Схід? Хай
1234 Показати IP 11 Серпня 2014 21:38
наші хлопці з села кров проливають, а вони потім з своїми американськими братами на очищеній від невірних території сланцевий газ добуватимуть? А ви православні, гризіться між собою, який патріархат правильний, а країною в той час вже керують масони.
Гунчику Показати IP 11 Серпня 2014 22:33
Українцю, якщо ти не хохол, розстав крапки над " Ї " , в кущах не ховайся !
Випадковий Показати IP 11 Серпня 2014 23:16
Кацапня сильно засрала цей сайт. Куди дивиться модератор?
За правду Показати IP 11 Серпня 2014 23:25
Церква була є і буде. На війні гинуть люди різних конфесій. Церква молиться за мир, це було б абсурдом коли молилися за війну. Хресний хід в ці дні це вже традиція, яка склалася десятиліттями, але через війну Церква цього року молилася за полеглих воїнів на меморіалі. Є люди які хотіли з транспорантами висловити свою політичну позицію. Висловили. Щось змінилось? НІ. Чому? Тому що мітингами і транспорантами легше роз'єднувати і руйнувати. Для об'єднання потрібна молитва до Бога і копітка праця. Мітингами навіть розбиту тарілку не склеїш. Висновок. Коли церква з народом,а на Волині і це так, не потрібно заводити стару шарманку. У нас зберігався мир, і рана розділення поступово заростала. В УПЦ МП з'явилася ціла плеяда священників і мирян з проукраїнською позицією. Це видно не по розмовам , а по справам. Не потрібно знову методів 1992 року, вони нічого доброго не зробили. Кожен малює в своїй уяві вихід із ситуації, але що не можливо людині , можливо Богу! Давайте будемо добрішими один до одного, потрібно гуртуватися, а не роз'єднуватися.
Українець Показати IP 12 Серпня 2014 00:40
До всіх Анонімів і 1234 і їм подібним, не подобається Україна, нахн. Стосовно МП, скажіть Іван Предтеча охрестивши Ісуса Христа брав за це з нього гроші, чи можливо Ісус Христос зціляючи хворих питав у них якого вони вірування? Ні? Тоді відвідайте Почаїв чи Київську Лавру і спитайте за по-хрещення чи вінчання, а після цього відвідайте греко-католицький чи римо-католицький храм і зійде на Вас прозріння, що служба Божа безкоштовна, а не прайсові побори із наставлянням хто і якої віри має бути Вам кумом. Я не стверджую, що усі православні попи не достойні навіть згадувати ім'я Господа, є серед них і великі отці, але 90% шахраї і прислужники зовсім не Духу Святого.
Анонім Показати IP 12 Серпня 2014 08:21
Церква МП має бути заборонена в Україні, як резедентура ФСБ паРаші.Якби вони не крутили, це так. Та і дорога гундяйці в України заказана.Навіть на тому шикарному бронепоїзді. який частково куплений і за гроші волинян ....Досить людям мозги пудрити своєю канонічністю.Випадок в Граддя,от ваше справжнє обличчя..Якби ви не викручували, в нас немає братського народу, в нас є жорстокий ворог на Півночі і назва йому ОРДА..
Василь Показати IP 29 Липня 2020 19:04
З 1943 року російська православна церква почала працювати під керівництвом КГБ.Таким чином,на території України працює розвідувально-ідеологічний підрозділ ФСБ Росії під назвою УПЦ РП.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus