USD 39.75 40.10
  • USD 39.75 40.10
  • EUR 39.85 40.30
  • PLN 9.75 9.97

ДТП у Луцьку: «BMW» врізалося в маршрутку, водій загинув

2 Жовтня 2016 22:24
ДТП за участю автомобіля "BMW" та маршрутного таксі трапилася в неділю біля перетину вулиць Данила Галицького і Гнідавської у Луцьку.

Як повідомила в коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини речниця Патрульної поліції Луцька Ольга Бузулук, близько 21:00 трапилася ДТП за участю BMW та маршрутного таксі.

Згідно з попередньою інформацією, BMW виїхала на зустрічну смугу руху та спричинила зіткнення.

Також з власних джерел стало відомо, що у ДТП постраждали 10-12 осіб. В BMW було двоє людей, один госпіталізований, а водій - помер у лікарні.

Всі потерпілі госпіталізовані в Луцьку міську клінічну лікарню.

Фото Дмитра Кулявця
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 158
Який жах! Показати IP 2 Жовтня 2016 22:41
Відомо ім'я водія?
Владисл Показати IP 2 Жовтня 2016 22:44
те відчуття коли ішов там, руки зараз трусяться аж
вв Показати IP 2 Жовтня 2016 22:52
хто водій бумера?
Я до вв Показати IP 2 Жовтня 2016 23:03
А яка різниця як звати водія?
Анонім до вв Показати IP 3 Жовтня 2016 10:27
Дуже хороша людина знала його особисто батько 2 діток християнин багато доброго робив невіриться
Коля Показати IP 2 Жовтня 2016 22:58
Сергій Івашко
Сергій Показати IP 2 Жовтня 2016 23:06
Це за мостом, як їхати до ДЕПО?
123 Показати IP 2 Жовтня 2016 23:06
Добре,хоч невинних людей з собою льотчик не забрав...
Анонім Показати IP 2 Жовтня 2016 23:07
Сірьога
Рома Показати IP 2 Жовтня 2016 23:13
Івашко Олександр
Анонім до Рома Показати IP 3 Жовтня 2016 10:28
Сергій а не Олександр
Ірина Показати IP 2 Жовтня 2016 23:42
В БМВ не було пасажира, лише водій. Виправте неточність.
Pasha Показати IP 2 Жовтня 2016 23:46
Сергія знав особисто. Він не був мажором, всього в житті добився сам. Їздив добре. Це була віруюча людина, яка не вживала алкоголю і багато допомагала людям. Чому так сталося, наразі невідомо. Можливо стало погано за кермом. Співчуття рідним Сергія та постраждалим пасажирам та водію маршрутки.
:( до Pasha Показати IP 3 Жовтня 2016 00:13
Віруюча людина не візьме собі номер на машину 3666. Тому слова про те що він не пив звучать сумнівно.
До :( до :( Показати IP 3 Жовтня 2016 00:23
До чого тут номери? Чи людина має купувати інші, якщо ці саме такі цифри має? Дурниці
Alla до :( Показати IP 3 Жовтня 2016 00:26
Як вам не соромно!!! Загинула людина, діти залишились без батька....а ви тут судите, які номери!!!!!!!! Що ж ви за людина така?!!!!!
бандерівець до :( Показати IP 3 Жовтня 2016 06:40
ти не повіриш але в сімї віруючих їздять на номерах 6666))
Сергій до бандерівець Показати IP 3 Жовтня 2016 16:10
Коськини напевно
Олександр до :( Показати IP 3 Жовтня 2016 08:47
Не суди людей по собі. Не означає, що якщо з тобою не все в порядку, то так само і з другими. Май повагу, людина загинула а ти ляпаєш тут язиком тут своїм гнилим. Сергій віруючий, член церкви "Фіміам" він стільком людям допомагав, що ти не зміг би за все своє життя...
До Олександра до Олександр Показати IP 3 Жовтня 2016 10:30
Яка різниця в яку церкву ходив загиблий. Порушувати ПДР нікому не можна,те що він віруючий його не виправдоаує.Слава Богу що більше немає жертв.Родині співчуття! Трииайтеся!
Неважно до Pasha Показати IP 3 Жовтня 2016 00:19
Земля ему пухом
1111 до Неважно Показати IP 3 Жовтня 2016 00:44
ему Царство Небесное!
Неважно до Pasha Показати IP 3 Жовтня 2016 00:24
Ну надо же такое написать ,,стало ,молодому, здоровому плохо,,....
Анонім до Неважно Показати IP 3 Жовтня 2016 00:38
читай внимательно там написано: Можливо
Маряна до Неважно Показати IP 3 Жовтня 2016 10:06
Може стати навіть в 29 років, вік тут ролі не грає
Пепехожа до Pasha Показати IP 3 Жовтня 2016 04:15
Я йшла по гнідаві за декілька хвилин до ДТП ... і реально він не їхав, а просто летів...
Лучанка Показати IP 2 Жовтня 2016 23:59
BMW - Боже, меня встречай...
Yan Показати IP 2 Жовтня 2016 23:59
Хороший був чоловік! Завжди добрий та усміхненний. Ніколи його не бачив його злим! Співчуття дружині!
:( Показати IP 3 Жовтня 2016 00:08
Номер бехи 3666, який номер такий і кінець у водія!
Лучанин до :( Показати IP 3 Жовтня 2016 00:33
Слушай ты :( Во первых номер машины 4886, почитай другие сайты! Во вторых с такими как ты, мы не то что в Европе не будем, мы вернёмся в первобытнообщинный строй! У людей горе, а ты гадости пишешь! Извинись хотя бы, если ты человек, а не :(
Не лучанин до Лучанин Показати IP 3 Жовтня 2016 08:13
Те що горе я з Вами згоден, але номерний знак АС4886АН належить маршрутному засобу, що чітко видно на першому фото!
Анонім до Лучанин Показати IP 3 Жовтня 2016 09:39
сліпаку, розкрий воки!
Анонім Показати IP 3 Жовтня 2016 00:23
До чого тільки номера? Мені не зрозуміло.
Ігор Показати IP 3 Жовтня 2016 00:28
Перше чим писати всяку гидоту, то будь ласка проаналізйье своє життя. Він батько двох дітей є дружина. Сергій завжди топомагав сиротам і будував притулок для інавлідів. Він ніколи нікого не ображав, за це мені дійсо прикро. Він не пив і не курив, він буа християнином. А всі хто осуджує той осоджує себе такою мірою. Нехай Господь вас всі простить. Будьте благословенні.
Петро до Ігор Показати IP 3 Жовтня 2016 10:26
Амінь!
Владислав Показати IP 3 Жовтня 2016 00:32
Я сидів на самому переді біля водія!Дуже страшно це все!я все бачив і відчув,він на дуже великій швидкості входив в поворот і прямо мені під ногі заїхав!Мені дуже пощастило!Страшно це все!Скільки людей постраждало(Водію царство небесне!
Коментатор до Владислав Показати IP 3 Жовтня 2016 09:54
А що з водієм маршрутки?
Петро до Коментатор Показати IP 3 Жовтня 2016 10:23
Сьогодні вже їздить на іншій маршрутці.
Владислав до Коментатор Показати IP 3 Жовтня 2016 15:24
Ні,водій маршуткі не їздить!В нього травма ноги серйозна!
Людина Показати IP 3 Жовтня 2016 00:39
На той час були на вулиці, почули звук "ревущого двигуна", потім паросекундне гальмування, глухий удар, і звук зажатого сигналу. Співчуття рідним
Наталя Показати IP 3 Жовтня 2016 00:48
Зналала Сергія ,дуже хороший чоловік був,багато всім щдопомагав,ще до кінця не віриться що його вже немає((( Хай Бог потішить рідних!!!!!
Ольга Показати IP 3 Жовтня 2016 01:20
Сергій був справді дуже добрим!!!Йому було 32р.Він працював важко і наполегливо.Дуже буду сумувати.Юля,Полінка і Даня,тримайтесь!!!
Бее Показати IP 3 Жовтня 2016 01:56
Ті розрисовані маршрутки взагалі не вдно на дорозі. Чи то машина, чи то стіна. Хто випустив ту маршрутку в рейс, той і винен. Нехай той сандаль і ті продажні, які дозволили це, виплатять всім компенсацію.
ну до Бее Показати IP 3 Жовтня 2016 09:31
да, стіна їхала ввечері на зустріч з включеними фарами
Авжеж до Бее Показати IP 3 Жовтня 2016 09:35
Саме так . маршрутка винна 100%. Якби вона там не їхала то бмв вписалося в поворот і полетіло б далі. Водія маршрутки слід судити за ненавмисне вбивство да і пасажирів заодно за те що їхали там.
А до Бее Показати IP 3 Жовтня 2016 11:31
А чим вам реклама не сподобалась?? Десь пише що не можна темні реклами??? +В маршрутці є фари і габарити, які 100% працювали, бо інакше її в цього перевізника не випустять в рейс
КК Показати IP 3 Жовтня 2016 07:11
Дуже співчуваю родині та близьким Сергія Шкода що так сталося ,краще б він знами пива попив ,а не літав як ...
Женя Показати IP 3 Жовтня 2016 07:29
Сергія знаю ще з дитинства, дуже хороша і відкрита людина, дуже шкода, але Бог все контролює.. Про те зараз ми маємо потішення того, що він з Бог і йому там набагато краще чим тут було.) співчуваю Юлі..Хай Бог підкріпить
Ds Показати IP 3 Жовтня 2016 08:08
Коментарі як на лайфньюз - злі і тупі. Подивіться у себе . Шкода чоловіка!
Віка Показати IP 3 Жовтня 2016 08:35
Молодій людині не може стати погано???Ви що???Якщо молодий то обовязково здоровий як віл?!!Як не соромно...Людини немає а ви тут судите.Господь судить !!! Один Бог знає що там було на справді.Співчуття рідним
До Бее Показати IP 3 Жовтня 2016 08:50
в автобусі ще є фари,та інші освітлювальні прилади!!!
Serjo Показати IP 3 Жовтня 2016 08:57
Дивимося,аналізуємо,і беремо урок для себе,всі ми люди і всі здатні помилятися. Сергій був
Serjo Показати IP 3 Жовтня 2016 08:59
Доброю людиною,співчуття рідним та близьким.
Водій Показати IP 3 Жовтня 2016 09:20
Звичайно швидкість авто буде зафіксована,подушки відкрились.А з якою швидкістю там дозволено їздити?Звичайно він подушив ПДР і залишив дітей сиротами.То може пора вже їздити по правилах,їх же люди придумали.Порушник на дорозі завше несе смерть,всім це відомо,але вперто ці правила порушують.В нас щодоби гине 12-14 людей на дорогах.Статистика вражає.Погані дороги,але про це всі знають.Прикро.
Ан до Водій Показати IP 3 Жовтня 2016 09:40
Сьогодні він порушив, завтра ви?! Хіба не так? Треба говорити все своїми словами. Тим більше, причини ніхто не знає, чому так сталось. Скільки бруду і гнилі !!!
бонд до Ан Показати IP 3 Жовтня 2016 15:11
ти не правий
пасажир маршрутки до Водій Показати IP 3 Жовтня 2016 22:05
Ну, дорога там в принципі непогана, навіть як для Києва. А взагалі, от читаю тут коменти і прозріваю. Виявляється, якщо ти ДУЖЕ ДОБРА людина і багато допомагаєш інвалідам, сиротам і т. п. То для тебе ПДР не існують :-) Дуже добрій людині, зразу надається індульгенція і роби на дорогах що хочеш; души, дави, підрізуй і т. п. Закон і правила мають бути одні і для всіх, без різниці хто на чому їздить і скільки користі він суспільству несе. Ну хоч щось подібне як Польщі. А в нас, намертво засіло азійське мислення. От тому, ми там, де ми є (в *опі). Співчуття рідним та близьким. Всім хто потерпів якнайшвидшого одужання!
Юджин Показати IP 3 Жовтня 2016 09:24
З такими коментаріями, по звичайній, побутовій справі -ЛНР і ДНР у нас буде завжди. Немає не просто розуміння до ситуації що сталась, немає поваги до постраждалих, сімї, людей що власне знали загиблого, спєци по релігійним справам зявились... Нехай ваше знання, яким треба бути християнином, стане відображений не тільки в цих коментарях, але і в житті. Наразі висловлюю співчуття тим хто сумує за Сергієм.
знаю Показати IP 3 Жовтня 2016 09:26
Один Бог знає, чому так сталось. Не судіть його, люди. Ми не знаємо, що кожного з нас чекає за мить...
Лучанка до знаю Показати IP 3 Жовтня 2016 13:20
Ви звичайно праві.Але ,якщо їхати по-правилах ,то менша вірогідність потрапити в ДТП.
хмм до знаю Показати IP 4 Жовтня 2016 09:05
Ми незнаэмо що з нами станеться за мить вот за такіх льотчіків.
sos Показати IP 3 Жовтня 2016 09:30
Дивно,чому нікого не цікавить доля,невинно постраждалих в маршрутці?!!!
123 Показати IP 3 Жовтня 2016 09:34
А где комментарии доблестной полиции, что, как, почему.? И почему никого не волнует судьба травмированных людей? Они вообще не при делах!
хмм Показати IP 3 Жовтня 2016 09:37
Я хочу лиш сказати що окрім Божих законів є ще закони фізики і ПДР. А деякі як ви себе називаєте "віруючі" вірять лише першим законам. Співчуття сім'ї.
Дописувач Показати IP 3 Жовтня 2016 09:41
Всі такі злі,нехороші.А якби був не автобус,а авто, та ще і з дітками,що тоді.Якщо людина віруюча,то що це дає картбланш перевищувати швидкість і порушувати ПДР.Дуже шкода молоду людину і дітей сиріт,але є факти.Потрібно описувати реальний стан речей,щоб таке більше не повторювалось.
Cаме до Дописувач Показати IP 3 Жовтня 2016 10:01
так, і хорошим і поганим,християнам, католикам і мусульманам, віруючим і атеїстам НЕ Х*Р ЛІТАТАТИ НА ШАЛЕННИХ ШВИДКОСТЯХ, бо вже ЗАДОВБАЛИ! Це ще добре, що цей літун не забрав з собою пішоходів, чи пасажирів маршрутки.
Неважно Показати IP 3 Жовтня 2016 09:54
Друзья,такое впечатление что Сергей спасётся добрыми делами,многие неверующие делают во сто крат и больше...Но человек спасается не добрыми делами а верою в Иисуса Христа ,через покаяние,Серёга был и есть...я верю что он с Богом...кто из вас без греха????
хмм до Неважно Показати IP 3 Жовтня 2016 11:02
Ото в вас віра хороша, буть ти к**лом останнім, роби хоч найужасніші поступки але вірь в нашогоБога, ходи в нашу церкву і будеш прощеним, а якшо не ходиш в нашу церкву то скільки б ти хорошого не зробив нема тобі прощєнія. Я встаю з крісла і голосно хлопаю, БРАВО!
М до хмм Показати IP 3 Жовтня 2016 22:45
Найбільше, що мене дратує-це а, віру і життя з Христом! Людина, яка жила жахливим життям, а потім покаялася в гріхах, жила праведно і по Господніх законах, яка прийняла Хиста Ісуса як Спасителя-прощена! Ви не зможете зрозуміти поки не спробуєте! Всі ми люди, всі не без гріха! Кожен християнин поважає, в першу чергу, Госпоні закони і поважає правила влади. Ніхто ще поки не знає причину цієї аварії, але я вважаю, що там якась інша проблема:можливо були проблеми з машиною, можливо погано стало... Ніхто точно не знає! Також за пасажирів маршрутки:кожна людина повинна знати як поводитися в екстренних ситуаціях, а не гав ловити десь там! Злить те, що ви судите там не бувши! Без причини конкретної він би так швидко не їхав! Людина померла і це факт! Винуватим краще не робити нікого поки не роз'ясниться ситуація! Сергій жив правильно і закони і правила порушувати в нього підстав не було! Юлі хай дасть Господь це все перенести! вдасть Господь
хмм до М Показати IP 4 Жовтня 2016 09:31
Це ваше право, ваша віра, але на мою думку нетреба це всім підряд втирати. Ви скрізь доводите правоту своїх одноцерковніків (згадаєм Павла Клеця) теж християни ваші глотки рвали шо він хороший і шо неможна його судити. Так батькам померлого, збитого хлопця і треба було сказати- він християнин і нічього страшного шо літав п'яний вбив вашу дитину і втік, не вам його судити... Вот вам і кожен християнин який поважає всі закони. І про пасажирів маршутки про гав ловити і знання як поводитись в екстрених ситуаціях- не вам їх судити. А? ШАХ і МАТ! І вобще чого ви мене судите за те що я суджу? Знаєте що таке подвійні стандарти? Кого мені жаль так це діток та жінку. Вот тут багато знайомих які водія захищають, краще сім'ї поможіть, йому вже недопоможеш...
і Показати IP 3 Жовтня 2016 09:59
в якому стані потерпілі?
Олександр Показати IP 3 Жовтня 2016 10:09
Ніхто не має права судити окрім Бога. Тож, яка людина була на землі, туди вона попаде і після смерті.
Ахванасій до Олександр Показати IP 4 Жовтня 2016 18:15
Тут ти, Александр, сильно помиляєшся.Той дядько, що був на хресті разом з Христом був злодієм і нехорошою людиною, але попав не по адресу.
Алекс Показати IP 3 Жовтня 2016 10:21
На рахунок номерів 3666 вони залишились від попереднього власника автомобіля, який до цього їздив на них десь 2 роки!
Анонім Показати IP 3 Жовтня 2016 10:41
Сергію, Царство тобі небесне і вічна пам'ять!
сум Показати IP 3 Жовтня 2016 11:03
Не судіть і не судимі будете! Це Добра, Щира, Віруюча ЛЮДИНА!!! Особисто знала Сергія 16 років,нічого поганого сказати не можу, тільки що Світла, Хороша Людина!!! Співчуття рідним та близьким, нехай Бог потішить. Рідні не вмирають,вони просто поруч не живуть! Царство тобі небесне, Сергійко! Вічна пам'ять.
Бмв Показати IP 3 Жовтня 2016 11:06
При швидкості 60-80 км,на такому авто не розібєшся , тим більше впишешся в поворот,звичайно було перебільшення швидкості!
хмм до Бмв Показати IP 3 Жовтня 2016 12:51
Не забувай що це лоб в лоб і якщо маршутка рухалась 30 км-год, а він 60км-год це вже 90
рл до хмм Показати IP 3 Жовтня 2016 19:05
Де ти таке вивчив???
хмм до рл Показати IP 4 Жовтня 2016 09:35
Л-логіка, 2 предмета рухаються на зустріч один одному. Яка спільна швидкість предметів? Задача для 3 класу
Zorro до рл Показати IP 4 Жовтня 2016 16:12
Для чого голова людині?щоб в школі не вчитись і гадості говорити?
Лучанка Показати IP 3 Жовтня 2016 11:21
СВІТЛА ПАМ*ЯТЬ,СЕРГІЮ....ХОРОША БУЛА ЛЮДИНА..СТІЛЬКИ НЕДОВЕРШЕНИХ СПРАВ ЗАЛИШИВ ПО СОБІ..СПІВЧУТТЯ РІДНИМ..
Валерій Показати IP 3 Жовтня 2016 11:49
Дуже,дуже шкода.Тепер ти вже там,на небі,мій старий друже.Жаль...
Олександр Показати IP 3 Жовтня 2016 12:53
не розумію тих, хто апелює тим, що він був віруючий. і що? він віруючий і це дозволяє летіти в місті на такій швидкості, шо від бехи пляцик залишився? він батько двох дітей і йому можна плювати на свою безпеку, а ще більше на безпеку інших учасників руху? він будував сиротинці чи що там і тепер не можна писати, що він відправив 10 людей в лікарню (слава Богу, що не на той світ)? з досвіду скажу, що так їздять не "світлі хороші люди", а борзі браткі. хіба що в нього щось з машиною сталося або зі здоров’ям за кермом, тоді всі питання знімаються. а так, виправдань йому немає, і не шукайте їх за вірою, дітьми і будуванням реаб. центрів.
Цілком до Олександр Показати IP 3 Жовтня 2016 13:24
з Вами погоджуюсь, просто таки на 200%! Яка в хрін різниця віруючий він був чи ні і якої ? Навіщо це підкреслювати постійно?
бандерівець до Цілком Показати IP 3 Жовтня 2016 15:26
тому що ви всі тут грішні а штунди святі!) і це не він наробив біди а маршрутка неправильно їхала....Вони не крадуть а беруть потрібне,не брешуть а говорять во благо,і правила порушують бо спішать до Бога...
Ккк до бандерівець Показати IP 4 Жовтня 2016 14:58
Воно й видно,що"туди" дуже спішив...
Ан до Олександр Показати IP 3 Жовтня 2016 13:27
Цікаво, в вас сім'я є, діти є?? Не треба усіх пхати під один шаблон - ви не знали цієї людини, і Богом, сім"єю ніхто не прикривається. Для того, щоб щось писати, треба знати людину. Тим більше про покійних говорять або добре, або ніяк. В вашому варіанті це тупа(по другому не скажу) іронія над людиною, якої більше нема і яка відсіч не дасть.
Олександр до Ан Показати IP 3 Жовтня 2016 14:35
іронії нуль – я про те, що речі потрібно називати своїми іменами. і в шаблони він як раз-таки не вписується, бо ж по відгукам багатьох, свята людина, а їхав, як грішна. звичайно, шкода дітей і жінку, які залишились без батька і чоловіка. але спитати вже ні з кого.
Ан до Олександр Показати IP 3 Жовтня 2016 15:30
Це наш такий менталітет, спочатку сказати, а потім ніби "це не так". Приємно "капати"? Вибачте, а по чому такі висновки? Я не берусь судити, чому так сталось, навіть якщо там і була. На даний момент, це нікому невідомо. Чи ви без експертизи вже знаєте? Не тратьте час.
Олександр до Ан Показати IP 3 Жовтня 2016 16:39
ви чомусь вважаєте, що я щось маю проти сергія івашка. людини вже немає. мене ж дивує реакція "братів" і "сестер" в Господі. і я висловився з цього приводу на адресу вас всіх. чудак увігнався в маршрутку на швидкості 150+ і виявляється що всі, хто про це заговорить так по чесному як є, то ті іронічні тупі циніки!?!? мені б на вашому місці було соромно за брата, тихенько б виразив співчуття ріднім і близьким і не вспливав би. ви в своєму захисті його – сліпі люди.
Анонім до Олександр Показати IP 3 Жовтня 2016 18:08
Звичайно, маєте. А як це назвати? Вам поставлене запитання: яке ви маєте право зараз робити висновки? Ви не знаєте, по якій причині людина виїхала на зустрічну смугу. І звідки такі факти? А чому, б не припустити варіант, що людині стало погано в той момент? Може ви і це знаєте? От чому і йшлася мова, про іронію.
Олександр до Анонім Показати IP 3 Жовтня 2016 20:31
прочитайте моє перше повідомлення до кінця.
Анонім до Олександр Показати IP 3 Жовтня 2016 21:17
Ваша відповідь не обгрунтована, як і в впринсипі всі повідомлення. Як кажуть "нелізьте поперед батька в пекло". За кожне слово прийдеться відповідати. Маючи сім"ю і дітей, розумію, що Сергій - як відповідальний батько і чоловік, був хорошою людиною. А все решта, і ці звинувачення в його сторону, не мають вже ніякого значення. Таким він залишився в пам'яті близьких, друзів, рідних і всіх людей, які його знали.
Олександр до Анонім Показати IP 3 Жовтня 2016 22:15
я так само закликаю вас до об’єктивності і обгрунтованості. і доки немає результатів експертизи захищати його – це така само упереджена позиція, як і звинувачувати. обурило те, що вся ця армія людей, які висловилися у підтримку водія бмв – кожен другий написав, яка він був хороша людина, проте ніхто не поспівчував людям, які їхали в маршрутці. така собі християнська позиція. напевно ж ті люди теж мають сім’ї, дітей, батьків? і це дуже добре, що всі вони залишились живі. чи може, вони не такі хороші люди, що про них не варто і згадати?
Анонім до Олександр Показати IP 3 Жовтня 2016 23:47
Я не захищаю нікого, але про цю людину говорити щось і звинувачувати вже, коли її нема, мінімум, як абсурд і не вихованість. Питання про потерпілих піднімалось, але чому вас це так цікавить? І особисто від мене, тільки не тут. І з чого ви це взяли? В вас в голові така каша, що розберіться спочатку самі. І ще: не пхайте всіх під один шаблон. Колись і ви рід нього попадете, рано чи пізно. Подумайте краще.
Олександр до Анонім Показати IP 4 Жовтня 2016 15:37
"абсурд і невихованість" м’яко кажучи – це перевищувати швидкісний ліміт в місті МІНІМУМ В ДВА РАЗИ. людина крепко порушила ПДД, піддала смертельній загрозі більше 10 людей, сама трагічно загинула. наскільки я знаю, він був тверезий, і з машиною і з ним було все добре на момент зіткнення. і, ви мене вибачте, читати десятки коментарів братів і сестер, яка він був хороша людина і таке інше, одиниці з яких поспівчували іншим учасникам аварії – важко для сприйняття. це питання не про його звинувачення/захист. це питання про вашу позицію. як на мій погляд неправильну, бо з коментарів видається на те, що вам християнам в більшості плювати на інших. де каша?
Helen до Олександр Показати IP 4 Жовтня 2016 00:39
Знаєте що,шановний...от я то дуже добре знала Сірьожика...ця людина завжди була дуже доброю,розумною,все що він мав це добився власними силами і розумом!!!робив такі речі,від яких світ стає добрішим.... Знаю його сім'ю з народження,прекрасні батьки,чудова сестричка Аня,його прекрасна сім'я,а свого синочка і доцю він дуже любив і цінував,і якщо він їхав на перевищеній швидкості,значить кудись поспішав...просто так він "летіти" не буде....
Nf до Helen Показати IP 4 Жовтня 2016 10:37
ну пі....ць просто - " раз їхав на перевищеній швидкості, то значить кудись поспішав", а бл..ть, нічо так, що по шляху, по якому він поспішав ходять інші люди,підлітки, діти, їздять машини, і він всіх їх наражав на смертельну небезпеку?! і тільки дивом, цього разу небо змилостивилося, і з людей, які просто собі йшли і їхали ніхто не загинув, через те, що один "кудись поспішав" і яка в цьому випадку різниця чого він добився?!
саша до Олександр Показати IP 3 Жовтня 2016 14:01
та ніхто не апелює про те, що він віруючий просто інформація про людину прозвучала і все, а то вже люди розкрутили як завжди винний значить винний всяке в житті буває
Лучанка Показати IP 3 Жовтня 2016 13:33
Шановні, не займайтесь багатослів'ям, один Бог знає істинну причину цієї трагедії, а чомусь кожен хоче показати, що він щось знає, це є немудро у такій ситуації, коли у водія залишилась вдова і двійко на пів-сиріт... А щодо самого винуватця - він насправді хороша людина, то чому мовчати, якщо він таким був...
Женя Показати IP 3 Жовтня 2016 13:35
Люди, давайте не будемо його судити, його Христос виправдав своєю кров'ю... Не нам судити, а Богу!!! Звідки вам знати чи він спеціально їхав на великій швидкості чи можливо комусь з його рідних було погано...я його добре знала і він би не ризкував своїм життям просто так, і не перевищував би швидкості.. Вірю в те що він з Богом і йому там дуже добре!!!
Та до Женя Показати IP 3 Жовтня 2016 17:27
хоч всім рідним відразу стало погано, то це не привід гнатися з величезною швидкістю наплювавши на всіх нерідних, які трапилися б в нього на шляху і ризикуючи їхнім життям(((, не в лісі ж, бл* і не в пустелі.
Наталія Показати IP 3 Жовтня 2016 13:44
Людину не повернеш і не спитаєш ,що сталося?його більше нема,а суддя хай всім буде Бог!!!!
Джек Показати IP 3 Жовтня 2016 15:04
Мільйони "невіруючих",православних католиків і т.д. п'ють,вбивають,збивають,ріжуть,стріляють кожен день!Давайте про це писати в кожному пості!!!
Анонім Показати IP 3 Жовтня 2016 15:35
Дуже хороша людина, веселий і добрий. Як шкода, нема слів
знайома Показати IP 3 Жовтня 2016 15:39
не треба багато говорити, а треба робити висновки всім нам! не спішити......жити!
Анонім Показати IP 3 Жовтня 2016 15:55
Дуже страшно.. Тією дорогою їдуть десятки машин, з дітками.. Не раз і ми з сімєю тією дорогою їдемо. Дуже повезло, що зіткнулось авто з маршруткою, а якби з машиною з дітьми?:((
11111 Показати IP 3 Жовтня 2016 16:16
а звідки був водій цієї ВМW???
невідомий Показати IP 3 Жовтня 2016 17:39
Хто водій маршутки?
7777 Показати IP 3 Жовтня 2016 18:33
Треба заборонити видачу номерів з шістками і аварій не буде- всі нештунди гарно іздять, не перевищують швидкості, не п'ють, не вбивають. Почитайте щоденну кримінальну хроніку шановні- волосся стає дибом!- а вам номера винні і штунди- тьху!
Прохожий Показати IP 3 Жовтня 2016 18:38
Дуже-дуже жаль дружину,діток,не знаю як можна пережити таку втрату. Співчуття сім'ї! А нам всім урок-їздити обережно! Життя коротке-будьмо людьми,не варто лити бруд !!!
Ммм Показати IP 3 Жовтня 2016 18:49
Знаєте, як то страшно все було. Я їхала в тій маршрутці, один момент і як у фільмі жаху якомусь. Нікому такого не побажаю. Перила вирвані ...сідушки поломані , багато крові.. Я не знаю , коли зможу те все забути.. Шановні водії думайте трохи , як ви їздите... У ваших руках не тільки ваше життя!! Нехай земля буде пухом загиблому...
7777 Показати IP 3 Жовтня 2016 19:10
Заборонити шістки в номерах! - винні як не шістки то штунди. Всі решта білі і пушисті- вкримінальній колонці одне жахіття- вбив, згвалтував, зарізав, викинула на смітник новонародженого- і що нема уточнень що це православна пані з хрестиком на шиі вкоротила життя, що це православниі чи католики продають наркоту, бодяжать отруйну горілку і інші злочини. Ні, вам винні то номера то штунди.- це ви, мерзото судді?
хмм до 7777 Показати IP 4 Жовтня 2016 09:58
Ніхто би уваги не звертав на його віру, якби не "одноцерковнікі"
Оло Показати IP 3 Жовтня 2016 19:54
всім тихо, всі все зрозуміли. Завтра похорон на Кірсі. Юля, дітки, хай Бог вас втішить...
Максим Показати IP 3 Жовтня 2016 20:40
Це мого хресного брат був доброю людиною поважав його як тата ну сталось так що він розбився земля йому пухом!
Кома до Максим Показати IP 4 Жовтня 2016 23:14
На ком ,,,,,,,,,,,,,,,, , ,,,,,,,,,,,, користуйся.
Nata Показати IP 3 Жовтня 2016 22:00
Почитала комменты и плачу, Господи, прости всех нас за то, что мы все любить ближнего не умеем, погиб человек, пострадали люди, а нам сенсация, обосрать покойного, водителя маршрутки, полицию, все вокруг грязью облить-все, справились. Да, летел на скорости, да, возможно, сам виноват. Но его больше нет, завтра он уже не встанет, дети его больше не увидят живым, люди, вы понимаете, что это горе???? Опомнитесь!!!
Кум Показати IP 3 Жовтня 2016 22:49
Там постійно аварії, невже статистика не вчить цінувати своє життя, та життя інших
Віктор Показати IP 3 Жовтня 2016 22:59
Ніхто причини незнає, не варто гадати і звинувачувати... Він доброю людиною був, мабуть усі хто його знав це підтвердять. Земля йому пухом.
Саша (Луцьк) Показати IP 3 Жовтня 2016 23:27
"Оло", вибач, не можу промовчати...:. От прочитав усі відгуки і аж бридко стало, що я з такими "людьми" в одному місті живу. Ви вже гірше тих ватників злих і тупоголових. Так вже повелося що наших людей хлібом не корми а тільки дай когось обі*рати і тим самим показати що ВОНО щось значить в цьому світі. Вам розуму не хватає навіть припустити що авто могло вийти з ладу, що педаль газу могло заклинити(і в дорогих авто таке буває), що водій міг втратити свідомість, могло статись що завгодно,але ні, ви навіть не хочете про це подумати. Набато легше ядом поплюватись. Йшла вона бачите за декілька хвилин до того і точно його бачила, його і нікого іншого. вона навіть точно модель визначила і обєм двигуна.Та ти вдень мерса від ауді не відрізниш!!! Та якщо він так гнав то за декілька хвилин був би кілометрів за 5 звідти. А ті взаглі ревіння двигуна десь чули. Та якби він добре на педаль нажав то ви б почули писк колес. Це не та машина де буде чути ревіння двигуна. Його можна почути тільки коли дати повний газ і вижати щеплення. (або коли заклинить газ і водій розгубившись вижме щеплення,). А ще один знаток кричав що на швидкості 60-80 на такому авто не розібєшся. Ти блін звідки це взяв????? Ти б хоч для початку краш тест подививсяб з жорсткою нерухомою перешкодою і косим ударом. А тут ще й швидкість маршрутки потрібно врахувати(тики потрібно) Я думаю ти навіть не знаєш про що я зараз пишу. Найбільш прикро те що до тієї вати всеодно ніф-га не дійде і після мого коментаря почнуть яньчати з новою силою.Як та дворова шавка - окрім як яньчати ні нащо і не здатна. А всього навсього потрібно було висловии співчуття родині та подякувати Богу що більше ніхто не загинув. Так ЛЮДИ роблять....
Олександр до Саша (Луцьк) Показати IP 4 Жовтня 2016 15:58
якщо ви теж віруюча ЛЮДИНА, то хай Бог милує вас і мене, щоб ніколи з вами ніде не перетнутися.
Рідна Показати IP 4 Жовтня 2016 08:38
Схаменіться! Люди! Просимо вас! Молимося за вас усіх, нехай Господь пробачить вас за ваші наклепи і злі язики, і Поблагословить!
123 до Рідна Показати IP 4 Жовтня 2016 09:49
За нас не треба молитись. Потрібно чітко усвідомити, що винен водій і велике щастя, що він нікого не забрав з собою на той світ.
Дописувач Показати IP 4 Жовтня 2016 09:10
Це у Вас щось заклинило,шановний.Якби це було дерево,реакція була б зовсім іншою,а тут марш.таксі з повним салоном людей.Нормальна реакція людей,так емоційна,але в багатьох випадках справедлива.Можливо щось і сталося з авто-це покаже слідство,але швидкість була великою в місті.Гол.лікар ЛМКЛ (вище) сказала,що живого місця не було на тілі, на превеликий жаль,покійного.А скоріш за все висновок буде-не впорався з керуванням на великій швидкості.Що тоді будете писати.І не потрібно ображати людей,не знаючи істину.
Люда Показати IP 4 Жовтня 2016 09:58
А що з водієм маршрутки.
хмм Показати IP 4 Жовтня 2016 10:12
Як вже сталася така трагедія, то чого не взяти з неї урок? Чого суспільство неможе це обговорити? Чого ви сприймаєте все в штикі, я теж інколи перевищую, але вбільшості стараюсь триматись правил бо вони кров'ю написані. Знаєте звідки я знаю? Тому що такі справи набувають розголосу і коли вже я їду то думаю собі: так, їдь спокійно, тиж не хочеш щоб твоїм близьким прийшлось пережити щось подібне до цієї ситуації
Ан до хмм Показати IP 4 Жовтня 2016 11:06
Це ви називаєте "співчуття"??? Приємно таке читати близьким друзям і рідним, тим більше дружині??? Стидно за наших людей, більше немає що сказати.
123 Показати IP 4 Жовтня 2016 10:14
Співчуття дружині, рідним потрібно висловлювати особисто або хоча б по телефону, а не під цією статтею. Навряд чи дружина або рідні сидять чекають і читають ваші співчуття тут.
Діана Показати IP 4 Жовтня 2016 10:39
Я їхала в тій маршрутці. І хочу сказати велике дякую водієві маршрутки, за те, що їхав на малій швидкості, за те що переживав за кожного пасажира. В нього щось було з ногою, а він все рівно бігав і питав чи всі живі. Дякую також чоловікам, які допомагали жінкам і дітям вибратись з маршрутки. Я їхала з дитиною 3 рочки. Дякую чоловікові,який забрав в мене дитину, і допомогли самій вибратись, бо в мене була розбита голова. І що б тут не писали, скільки хорошого водій легковика не зробив. Але скажу одне, констатуючи факт, бо сама була в маршрутці. Вина аварії тільки на водії легковика. З такою великою швидкістю, як він на нас їхав, напевно не забуду ніколи. А в маршрутці крім мого малого, ще були діти. В однієї дитини розбитий ніс. Про інших незнаю. Навіть була дитина 8 місяців. Ціла маршрутка людей. В кожного свої травми. Але в усіх шок, від цього всього.
Андрій Показати IP 4 Жовтня 2016 15:16
Наших людей не зрозумієш. Вдарився на величезній швидкості в маршрутку з людьми і загинув, а в маршрутці купа травмованих то писаки пишуть який він був правильний, хороший. Якби в маршрутці хтось загинув, а водій легковика залишився б живим, то писали б який виродок, мажор, татовий синок і т.д. Він грубо порушив ПДР, (мчав у місті немов за містом, пересік суцільну та ще й, практично на мості, де обгони заборонені). За що й поплатився. А ми повинні з таких ситуацій робити висновки і не повторювати, а усвідомлювати, що вдома чекають дружина і дітки, може на шляху опинитися сім'я з дітьми, маршрутка з пасажирами і грубо порушуючи правила ми перш за все наражаємо на небезпеку їх, якщо на своє життя і здоров'я начхати... Нехай спочиває...
віка Показати IP 4 Жовтня 2016 15:41
Дуже жаль.... Сергій хороший хлопець був.... Юля та дітки прийміть співчуття....
Дописувач Показати IP 4 Жовтня 2016 19:09
Як багато адвокатів-захисників загиблого.З усіх щілин повилазили і жоден не визнає провину водія авто.Це як РФ зі збитим Боїнгом,аналогія така ж.Це не ми ,бо ми хороші і цього не могли зробити.Все інше не береться до уваги.Чому?Бо так ми хочемо і все...Тупик.Що далі...Це за межею розуміння.
1111 до Дописувач Показати IP 4 Жовтня 2016 20:49
причем тут боинг и рф... никто не отрицает что он нарушил...
Ден Показати IP 4 Жовтня 2016 20:11
Швидкість приносить багато горя. P.S З власного досвіду.
Для всіх Показати IP 4 Жовтня 2016 21:20
Кожного дня люди роблять багато помилок... І Сергій не виняток. Ніхто його не захищає. Бог забрав його до себе! Ми просто виражаємо свої почуття і емоції щодо нього. Він загинув один! Чому не згадати людину добрим словом? Він насправді таким був!!! Ми всі люди, хто з нас завжди поступає правильно? Ніхто... А на рахунок постраждалих, дякувати Богові що ніхто не помер...
Ол до для всіх до Для всіх Показати IP 5 Жовтня 2016 09:54
Дуже правильно написано!!!!
Діана Показати IP 5 Жовтня 2016 08:49
Просто якби в цій маршрутці їхали б ви і ваші діти, навряд чи ви б згадували людину хорошим словом. А так ну маршрутка, ну люди постраждали.
необсуждається до Діана Показати IP 5 Жовтня 2016 10:19
ніхто незагинув в маршрутці і дякувати Богу.. Закрили тему!
Діана до необсуждається Показати IP 5 Жовтня 2016 12:24
А могло б взагалі нічого не бути. І всі спокійно доїхали б додому. А не сиділи в лікарні. Ось це не обсуждається.
необсуждається до Діана Показати IP 5 Жовтня 2016 15:56
Але це Був Божий план що так мало статись доля така це не в наших руках було змінити цю ситуацію. Бог відміряв Сергієві прожити саме 31 рік.
333 Показати IP 5 Жовтня 2016 09:48
Відпустіть і все,людини вже нема,нічого вже не зміниш,
іра Показати IP 5 Жовтня 2016 13:23
«Праведний умирає, і немає нікого, хто б узяв це до серця, і мужі побожні беруться зо світу, і немає такого, хто б те зрозумів, що від зла забирається праведний з світу!» ‭‭Iсая‬ ‭57:1‬ ‭UBIO‬‬
іра Показати IP 5 Жовтня 2016 13:27
«Благословенний Бог і Отець Господа нашого Ісуса Христа, що великою Своєю милістю відродив нас до живої надії через воскресення з мертвих Ісуса Христа, на спадщину нетлінну й непорочну та нев'янучу, заховану в небі для вас.» I Петра 1:3-
Анонім Показати IP 6 Жовтня 2016 11:26
лд
Анонім Показати IP 6 Жовтня 2016 11:33
Ладно хорош об**рати покойників. А на щот белого та пушистого то дехто ошибаеться в житті так і він бивший наркоша який мав силю волю кінув двігатися курити пити пішов у віруючи одружився і став добропорядним сімянином.... а храми і притулки за інвесторні закордоні кошти всяких вір може будувати кожний..
1111 до Анонім Показати IP 6 Жовтня 2016 13:24
+ -
***** до Анонім Показати IP 15 Жовтня 2016 14:15
Яке ти чм*....
Анонімка Показати IP 6 Жовтня 2016 16:09
Не змогла дочитати до кінця обговорення, але з прочитаного роблю висновки і з вами хочу поділитись......не важливо в яку церкву ти ходиш, не важливо чи ти баптист чи православний, є Бог Якого потрібно слухатись, є Біблія, яку потрібно читати і робити так як написано. В Біблії написано,що всі згрішили і позбавленні Божої слави, тобто як православний так і баптист чи атеїст всі грішні і немає людини яка б не згрішила, тільки Ісус Христос прожив життя без гріха,Він один святий. В Біблії написано,що кожна влада від Бога і її потрібно слухатись якщо це не перечить Божому Слову, Біблії. Оскільки влада видала правила дорожнього руху то їх необхідно дотримуватись. Щодня помирають люди,а це чиїсь батьки,чоловіки,діти.... Безліч аварій трапляється і різні наслідки, як смертельні так просто шок чи понівечене авто, але чому жодна з циз ДТП не вчить водіїїв не порушувати правила!!! Чому ж ви такі твердолобі і вперті? Я благаю вас задумайтесь над своїм життям, не порушуйте правила дорожнього руху і правила життя! Просто подумайте за своїх близьких і рідних! І скільки б ми добрих діл не зробили, це не робить нас ближчими до Бога, тільки ввіруючи в Ісуса як в свого Спасителя ми отримуєм прощення. Давайте жити так, як для Бога, бо ми всі перед Ним постанем і дамо звіт перед Ним за своє життя! Майте мир один з одним та любов! Будьте благословенні!
Учень Ісуса Христа Показати IP 7 Жовтня 2016 15:40
А давайте тепер подумаємо, як би ми були б в тій маршуці і сталосся так що ми загинули, куди б ми пішли?в рай чив пекло???Ми віримо в те, що Сергій пішов в рай, бо маємо надію на вічне життя( Івана 3:16)він пішов в рай, до Бога. Йому там добре)можливо цим жорстоким прикладом Бог хотів показати нам,що ми не знаємо свого часу, і здається, що я ще молодий ще встигну перед смертю покаятися,а тут Бог нам показує шо ми можемо вийти з дому і може нас збити машина і все, наше життя закінчиться. Бог визначив для кожної людини час..як би в маршутці хтьось загинув значіть на це була б воля Божа.. Зараз через цю ситуацію Бог говорить до вас, і закликає вас до покаяння,до щирого покаяння!вибір за кожним із нас! Хай Бог благословить вас в цьому)на все воля Божа)
Анатолій Показати IP 9 Жовтня 2016 14:49
Вийшов Сергій з дому і відійшов з землі назавжди...несподівано для дружини, діток, батьків, друзів і навіть для самого себе. Свідоме перевищення швидкості, технічна неполадка авто, втрата свідомості??? Це тільки причина. Відійшов, щоб скласти звіт перед Богом за своє коротке життя. І ми свого часу раптом несподівано для всіх і самих себе станемо перед Ним. Хто Він для мене буде тоді? Якщо усвідомив і прийняв вірою пропоноване спасіння через смерть і воскресіння Ісуса Христа, переміг всі спокуси і життєві негаразди - "...переможцеві дозволю сісти зі Мною на престолі Моїм, як і Я переміг і сів з Отцем Моїм на престолі Його." Об'явлення 3:21. Такі не будуть судимі! Всі інші стоятимуть перед престолом - хтось праворуч, хтось ліворуч від Судді.Єв.Матвія 25:31-46. Нехай ця несподівана смерть молодої людини спонукає нас до серйозних роздумів. Пилат свого часу запитав: "Що я зроблю з Ісусом, Котрий зветься Христом?" Єв.Матвія 27:22. Що зроблю я, прийму чи відкину? Наша доля в вічності вирішується тільки в земному житті. Нехай Утішитель Дух Святий потішить дружину, діток, рідних.
123 до Анатолій Показати IP 9 Жовтня 2016 20:00
В вашій вірі всі такі? Він колишній наркоман, який через те, що порушував правила, помер. А ви тут молитесь за нас, пишете всяку дурню. Самі навчіться жити по вірі. Щастя, що нікого з собою не забрав на той світ.
Світ Показати IP 10 Жовтня 2016 11:45
Водій маршрутки сказав що біля нього по смузі їхало щось з однією фарою, тобто їхав не по своїй смузі а по зустрічній прямо в лоб бмв. І водій щоб його не переїхати теж виїхав на зустрічну, обминаючи, але враховуючи сліпий поворот в'їхав в маршрутку. Мотоцикл втік відразу з місця дтп, бо це його вина, а не водія бмв. (Все зі слів водія маршрутки)
Алла Показати IP 10 Жовтня 2016 22:33
Незнаю що це було чи скутер чи мотоцикл чи велосипед з фарою але що це було то 100%, я був у тій злощасній маршрутці це жах, водія бмв шкода хоча і летів добряче, він хотів обминути ...не розрахував... ;(
колега водія Показати IP 17 Жовтня 2016 21:29
Нічого з однією фарою не їхало. БМВ летіло більше ніж 150км/год. І в даному ДТП загинув не лише водій БМВ, а і пасажир маршрутки. Потрапив до реанімації і через 2- 3 покинув цей світ. Вся вина лежить на водієві БМв, хоча і немає вживих вживих НЕМАЄ ЧОГО ЛІТАТИ
Іра Показати IP 18 Жовтня 2016 19:05
Ніхто з маршрутки не загинув! Мужика положили на огляд на і через 3 дні виписали! Що ви тут мелите чуш всяку?? Тільки той один був госпіталізований і все, більше нікого!!! Той водій маршрутки сам моєму сусіду говорив яка версія і за одну фару теж говорив, може його зараз поліція залякує щоб не шукати винуватця з одною фарою то й валять все на бмв!
лучанин Показати IP 26 Жовтня 2016 22:42
Можливо у побуті,з вірянами та друзями Сергій був хорошою людиною- ніхто не перечить,але на дорозі... Правила дор.руху для усіх однакові- для вірян, ідеальних і т.д. Ідучи 150 км у МІСТІ - Ви створюєте небезпеку не лише для себе,а й усіх, хто навколо!Сів за кермо- будь уважним та відповідальним!!! Будь впевненим у своіх силах та самопочутті! Це - звичайна халатність водія!!!

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus