USD 39.50 39.90
  • USD 39.50 39.90
  • EUR 39.70 40.00
  • PLN 9.76 9.94

У Луцьку позбавляються «неугодних» завідувачів садочків?

27 Вересня 2016 07:00
Декларовані Управлінням освіти Луцької міської ради кадрові зміни, спрямовані на «омолодження» сфери, мають певну тенденційність – посад позбавляють завідувачів, у чиїх садочках батьки організували благодійні фонди розвитку. В той час як з іншими керівниками-пенсіонерами трудові контракти продовжують без зайвих питань.

Начальник Управління освіти Луцької міської ради Олег Гребенюк стверджує - на заслужений відпочинок відправляють тих, хто досяг пенсійного віку, тим самим звільняючи «дорогу молодим». Мовляв, таким чином хочуть «омолодити» сферу дошкільної освіти, давши шанс на реалізацію молодшим за віком спеціалістам.

Проте, депутат Луцької міської ради фракції «УКРОП» Борис Смаль зазначає, що існує дивна тенденція – не продовжують трудові контракти із завідувачами тих дошкільних навчальних закладів, де батьки за сприяння Фонду Ігоря Палиці «Тільки разом» організували Фонди розвитку садочків. Зокрема, йдеться про ДНЗ № 3, 22, 23.

«Вважаю таку вибірковість не зрозумілою, бо маю офіційну інформацію про те, що цього року у шістьох керівників дошкільних навчальних закладів закінчились контракти», – зазначає Борис Смаль.

Нагадаємо, низка батьківських комітетів ДНЗ Луцька вирішили перевести батьківські кошти у прозоре русло, створивши благодійний фонд. Це, вважають лучани, дозволить ефективніше використовувати батьківські кошти на потреби дитсадків і відкриє нові можливості для розвитку закладів.

Фонд «Тільки разом», своєю чергою, підтримує діяльність батьківських фондів при ДНЗ міста в рамках програми «Сучасна освіта». Мета такого центру - допомогти батькам розібратися з використанням коштів, які вони самі ж виділяють на садочок, аби кожна копійка йшла на потреби їхніх дітей.

Врешті, у Луцьку таки з’явилися батьки, які готові створити благодійний фонд. Так, у ДНЗ № 3 батьківський комітет вирішив створити благодійний фонд, аби провадити прозору фінансову звітність.

Голова батьківського комітету при ДНЗ №3 Петро Петрук розповідає, що з приводу продовження контракту із завідувачем садочка він звертався до начальника Управління освіти Луцької міської ради Олега Гребенюка особисто. Той, зі слів чоловіка, пояснив, що триває оновлення кадрового складу. Відтак, з особами, які досягли пенсійного віку, трудові контракти не продовжують, аби взяти на їхнє місце молодших спеціалістів.

«Сказав, що така доля чекає всіх, мовляв, треба давати дорогу молодим, і запевнив, що це не має стосунку до політики», – зазначає Петро Петрук, проте дивується - навіщо звільняти людину, яка гарно працює, не бере хабарів та дбає про дітей.

«Не знаю його справжніх мотивів. Можливо й політичні, принаймні, такі думки крутяться. Адже ми були першим садочком в місті, де створили такий фонд. І в завідувача тоді почалися проблеми…», - пригадує чоловік.

Петро Петрук каже, що завідувача Віру Бузан любили і діти, і батьки. Мовляв, діти до неї самі бігли на руки, коли вона приходила в групи.

«Рідко є таке, що в людей так виходить працювати з дітьми», - каже Петро Петрук та пригадує, що після того, як контракт з Бузан не продовжили, її пообіцяли взяти вихователем в той же садочок №3. Проте, не пропрацювавши і декількох днів, її перевели в інший ДНЗ.

Депутат Луцької міської ради фракції «УКРОП» Тетяна Янчук теж цікавилась питанням кадрових призначень. У відповідь на її запит щодо керівників-пенсіонерів надійшла інформація про те, що 11 осіб, які досягли пенсійного віку, мають дійсні контракти і продовжують працювати на своїх посадах. Зокрема, це директори шкіл № 21, 11, 7, 14 та Луцького навчально-реабілітаційного центру. А також завідувачі-пенсіонери садочків №5, 24, 25, 36, 38.



Цікавим є той факт, що в кінці серпня 2016 року закінчувався термін дії контрактів у завідувачів садочків №1, 9 та 11. Проте з ними, незважаючи на досягнення пенсійного віку, уклали нові. Натомість, залишати на своїх посадах завідувачів ДНЗ № 3, 22, 23, де діють благодійні фонди, з незрозумілих причин у відділі освіти Луцької міської ради не захотіли.

Ми вирішили поцікавитись причинами такої кадрової політики в Олега Гребенюка, проте у коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини він зазначив, що жодного порушення законодавства немає, а трудові контракти із завідувачами-пенсіонерами не продовжували для того, аби замінити їх молодшими за віком фахівцями та дати їм шанс на самореалізацію. Запитати про те, чому не продовжили контракти саме з тими завідувачами, в чиїх садочках діяли благодійні фонди, ми не встигли – Олег Володимирович зазначив, що дав вичерпну відповідь на запитання і завершив розмову.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 83
123 Показати IP 27 Вересня 2016 07:22
Так давайте усіх тримати до 75 років.
Знайка до 123 Показати IP 27 Вересня 2016 15:23
Йдеться тут не про "МОЛОДЫМ ВЕЗДЕ У НАС ДОРОГА". Тут РЕПРЕСІЇ в чистому вигляді !!!! І інших керівників садочків і шкіл ЗАЛЯКУЮТЬ!!!! Вчителів і вихователів які співпрацюють з ФОНДАМИ РОЗВИТКУ навч. закладів тероризують, знімають години, відкрито погрожуючи, прямо в лице заявляють про заборону співпраці!!!!! Прізвище Гребенюка БЕРІЯ, або ЖЕЛЭЗНИЙ ФЕЛіКС!!!!
Анонім Показати IP 27 Вересня 2016 07:43
то фонд хай їх і бере в штат...
Юрист Показати IP 27 Вересня 2016 08:02
А чи відомо Гребенюку, що тепер жінки йдуть на пенсію не в 55 років
вихованець садка Показати IP 27 Вересня 2016 08:54
Ковальова стара як світ. Варто тільки глянути на неї, як можна дати усі 80. Куди таку тримати?
Вася Показати IP 27 Вересня 2016 09:03
І міський голова Нововолинська і Володимира зрозуміли переваги конструктивної співпраці з головою облради Палицею і його потужним фондом. Тільки наш Микола-комсомолець воює з вітряними млинами, а по факту - йде проти частини прогресивних лучан, які підтримують зміни на краще. А все через одне - Палиця не дає красти. А в комсомольців, яковлевих, григоренків це в крові. Більше ж робити нічого не вміють, як вішати лапшу про пакращення, і в той час набивати кишеньку.
Петро Показати IP 27 Вересня 2016 09:07
Цинізм Гребенюка і Романюка не має меж! Гребенюку теж не 40 років, хай звільняється і дає дорогу молодим! Романюку Миколі - 58 років, а він на місце мера рвався, як "шістнадцятка" - нехай звільняється! Молодим так молодим - лучани ці особи Вас рахують піплом, який все схаває!
5 до Петро Показати IP 27 Вересня 2016 09:28
Як можна було продовжити контракт завідуючій садка №1? Коли ж відбуватимуться хоч якісь позитивні зміни? Подивіться на садок !
Dasha до 5 Показати IP 27 Вересня 2016 17:29
Прекрасний садок і завідувач , перед тим як робити такі висновки перш хоч загляньте в нього
небайдужий Показати IP 27 Вересня 2016 09:22
процес зміни керівників не зупинити, як не зупинити зміни пори року. ТОму на мою думку будь які політичні підтексти тут просто надумані.
Ната до небайдужий Показати IP 27 Вересня 2016 14:55
То хай Гребенюк і подасть приклад!!!!!!
Анонім Показати IP 27 Вересня 2016 09:25
Шановна владо! Ви подивіться на стан садочка №1. це лице завсадочка (на мою думку). Як можна продовжити контракт? Підстави?
Олена до Анонім Показати IP 28 Вересня 2016 10:39
Двоє діток закінчили навчання в садочку 1,прекрасна дружня атмосфера! Приємний колектив ,в головне -чесна,порядна та віддана своїй справі завідувач!
Любов до Анонім Показати IP 28 Вересня 2016 13:21
Шановний аноніме,а що на так з 1 садочком та його завідувачем ? Поспілкуйтеся з батьками ,які водять в цей садочок своїх діток,та переконайтесь ,що кращого дитячого закладу та більших професіоналів своєї справи годі й шукати ! Завідуюча-з великої літери Людина!усіх діток любить ,як своїх ,можна звернутись з будь-яким проханням та розраховувати на будь-яку підтримку та допомогу
Анонім Показати IP 27 Вересня 2016 09:57
Назвіть хоча б одну школу, чи садочок, де керівник сам залишив цю посаду, навіть і при досягненні пенсійного віку. В керівників напевно старт на вік 90 років. А для чого тоді готують молодих спеціалістів?
666 до Анонім Показати IP 27 Вересня 2016 11:29
керівники шкіл та садочків чекають коли їх будуть виносити із закладу
до до 666 Показати IP 27 Вересня 2016 13:52
Боронь Боже
ЧИТАЧка Показати IP 27 Вересня 2016 10:19
Коли завідуюча буде залежати від батьків, а не від керівника то й годити буде батькам і дітям, ще читати про підхід до дітей, завідуючі ніякого контакту з дітьми не мають і не смішіть людей. На посаді мають бути кращі, заслужені педагоги які поведуть за собою колектив.
Лучанка до ЧИТАЧка Показати IP 27 Вересня 2016 11:00
В нас ,що в медецині,що в освіті пенсійний вік настає так в років 80 не раніше, поки ноги човгають, а за знання та лікування хто там думає.
наталка Показати IP 27 Вересня 2016 10:37
Молодь,яка закінчила університет неможе знайти роботи, а Гребенюк старих пе....... тримає. тоді навіщо вчитися молоді .
Ваня Показати IP 27 Вересня 2016 11:05
Не повинні пенсіонери і тим більше ті,що пропрацювали по 30-40 років-це кубло корупції, там в штаті в них всі куми,свати брати.Ніхто не посміє навіть пікнути,як вигняють з роботи без суда і следствия .Не може керівник-пенсіонер мислити по- новому. Хай іде працювати з нянею.Набратися,накралися досить дайте дорогу молодим.У садочка творяться мряки,куди даємл гроші,кому йдуть в лапи ніхто не звітується.Садочок "Дельфін" цьому приклад.Всі родина біля корита хльобає.
маша Показати IP 27 Вересня 2016 12:15
ШАНОВНЕ КЕРІВНИЦТВО ОСВІТИ. ПРОАНАЛІЗУЙТЕ КАДРОВИЙ РУХ ВИХОВАТЕЛІВ ТА ПОМІЧНИЦЬ ВИХОВАТЕЛІВ САДКУ № 6? Це жах. Причину звільнення молодих працівників запитайте у завідуючої?
ПЕДАГОГ до маша Показати IP 27 Вересня 2016 13:01
А текучка кадрів не лише в 6, є ще 31, 34, де вже немає кому працювати. А завідуючі корони на голові носять.
Ігор до маша Показати IP 29 Вересня 2016 21:18
Не тільки у цьому садку плинність кадрів. У 39 також. І найстрашніше, що дійсно йдуть найкращі. Ті, які мають свою голову на плечах. Ті, які не один рік пропрацювали і до яких діти і батьки йшли з задоволенням. Ті, яким обридло самодурство керуючого складу та всієї родини. Ми розуміємо, що молодь також повинна набратись досвіду, але якщо вже нема в кого? Адже поряд із молодими і старші повинні бути. Дивлячись на цей садочок згадується казка "Голий король"... Бо керівну посаду повинна займати мудра людина, а не такий от " король ". Точніше " королева".
Тетяна до Ігор Показати IP 2 Жовтня 2016 00:09
В нашій групі звільнили виховательку тому що вона не виходила на роботу без поважних причин декілька днів. Спочатку я цього не знала а вже потім розповіла одна мамочка. Так діти до неї тягнулись але ж на її зміні одній дитині через її ж халатність перебило пальці на руках. То знаєте я не впевнена що ця людина "найкраща" так я ви писали вище.
Ігор до Тетяна Показати IP 2 Жовтня 2016 10:51
Звичайно, коли такий випадок, то я з вами погоджуюсь. Але мова йшла не про неї. Просто на місце хороших, які звільнились, завідуюча понабирала що небудь. Через те і випадок такий. Тому що, що небудь і працює як небудь.
0605 до Тетяна Показати IP 4 Жовтня 2016 20:25
Зато інша в вас" супер "
Ангеліна до маша Показати IP 30 Вересня 2016 10:10
Просто завідувачу у 6 садочку треба бути людиною
Лучанка. Показати IP 27 Вересня 2016 15:20
Давно пора піти.А побори в школах дістали.Пора з цим щось робити.Безплатна освіта-одна назва.
Ira Показати IP 27 Вересня 2016 17:34
А що не так з 1 садочком ? Садок прекрасний, завідувач прекрасний !!!!!
слава Показати IP 27 Вересня 2016 19:52
да тут не тільки пенсіонерів директорів, а тих директорів, хто ще не на пенсії треба поміняти
актив Показати IP 27 Вересня 2016 20:31
а в садочку 4 теж грошi гребуть лопатами. Кожного року все бiльшi суми. Проте в завiдуючоi хороша криша i вона нiчого не боiться. Там теж працюють всi своi. Медсестра ще й посаду сторожа займае. Пiдсобнi робiтники тiльки на паперi,а зарплату хтось забирае. Ще багато всього е корупцiйного,та кого це хвилюе?
666 Показати IP 27 Вересня 2016 21:20
В 39 тоже вся сімя праює: завідуюча, їїчоловік, дочка , сестра .....
Мама до 666 Показати IP 28 Вересня 2016 21:14
Відносно 39, то там жах. Постійні п'янки керівництва. Гроші - лопатою. Невже батькам не цікаво, куди йдуть фонди садочка? Вихователі фондами групи розпоряджаються мудро, а от фонди садочка та вступні внески діваються безвісті. Зато завідуюча постійно у нових вбраннях. така велика зарплатня? Не думаємо. Коли не знайдеш забирати дитину- запах закуски та алкоголю на весь заклад. Майданчики настільки бідні, що іноді замислююсь : що роблять діти на прогулянці? Чим граються? Відносно харчування: ще гірше. Мала змогу порівняти меню інших садочків. У 39 - жах. Якщо у меню написано щось з м'сом, то щось буде, а м' ясом тільки пахне... Зато працівники харчоблоку та завідуюча зі своєю сім' єю додоми йдуть з великими торбами. Що можна нести з дитячого садка? Окрема мова про чоловіка завідуючої, який займає посаду сторожа. настільки невихованої людини я ще не зустрічала: постійна нецензурна лайка при дітях та батьках. І дружина- завідуюча спокійно дивиться на це все. Цікаво усім батькам : хто стоїть за цією родиною, що вони нічого І нікого не бояться?
Теж мама до Мама Показати IP 29 Вересня 2016 08:38
Це не новина. Увесь район Львівської вже давно говорить про те, що там відбувається. Особисто чула лайку сторожа з нянею. Було соромно слухали. Ще й в той час, коли батьки забирали діток. Він кричить, а вона мовчить і плаче. І алкоголь теж є... Це так сумно, що у наш час ні на кого нема управи. Ідемо дружно в Європу. Що й казати. А найбільше сумно через те, що у міському управлінні освіти все це знають. Знають і мовчать. Хіба що пальцем іноді можуть погрозити: не робіть більше так. А ви,мабуть, першу дитинку водите у цей садочок, раз ще не звикли до цього. Більшість батьків це все знає. Не всі мовчать. Є такі, що скаржаться в міського. А толку? Розмови з завідуючої також не дають результату. Не подобається- вас ніхто тут не тримає. От вам " добра і усміхнена" ...
Ігор до Теж мама Показати IP 29 Вересня 2016 21:01
Невже допекло? Невже нарешті хтось знайшов сміливість написати це? Молодці! Давно пора. Жаль лише, що це тільки балачки. А з "царської" родини - як з гуся вода. Мертвого могила виправить. А в їхньому випадку не зміниться нічого. Побалакали і все. На цьому все скінчиться. А в міськно дійсно всі вкурсі. Тільки мовчать. Їм не треба скандалу. В нашій освіті все гаразд. В нас не може бути погано. В нас всі зразкові.
марія до ігоря до Ігор Показати IP 30 Вересня 2016 12:49
У нашому 39 все гаразд, дійсно кому не подобається, шукайте інший. А я дуже задоволена садочком його працівниками. Моя друга дитина уже останній рік відвідує садочок, а - третю я теж зареєструвала в 39 садочок, бо як на мене кращого немає
Ігор до марія до ігоря Показати IP 30 Вересня 2016 16:59
Ви сестра, родич чи сусідка завідуючої? Питаю, бо ви, мабуть, єдина, хто захищає цей садочок. Так, працівники хороші, не буду з вами спорити, але керівництво зі свитою залишає бажати кращого. А те, що вам постійно завідуюча посміхається, ще нічого не означає. Хай покаже крім посмішки, що господар тут хороший.
Анонім до марія до ігоря Показати IP 30 Вересня 2016 23:38
дуже гарно написано. Писали як диктант в школі.
Ігор до Анонім Показати IP 1 Жовтня 2016 00:28
Якщо знайшли помилки, то вибачайте. Але правда є правда. Хоч і очі ріже.
111 до Анонім Показати IP 1 Жовтня 2016 09:39
А хто диктував?
Катерина до марія до ігоря Показати IP 1 Жовтня 2016 23:25
З вами згідна, моя друга дитина теж відвідує цей садок. В нашої групи ніколи невиникало таких питань. Вихователів ми любимо і керівництво поважаємо.
Слухач до Теж мама Показати IP 1 Жовтня 2016 23:40
А я наприклад чула як всі завжди говорили що це часний садок хоча прекрасно знали що ремонт робить калуш також знаю як деякі батьки і працівники намовляють один одного бо була свідком цього але в таких ситуаціях участі не приймаю. Дуже багато чого можу розказати про завгоспа садочка. Дуже незрозуміла людина гадить там де працює. Ми всі тут дорослі люди і прекрасно розуміємо чому тут це пишиця. Не в завідуючій діло а в тому хто хоче на її місце. дякую за увагу.
Іаан до Слухач Показати IP 1 Жовтня 2016 23:46
На її місце хоче її дочка. Це відкрито і голосно говориться її ж ( завідуючої) чоловіком. А батькам просто це все обридло. Того і пишуть. І завгосп тут ні до чого. Завгосп- людина підвладна. І змушена робити те, що вельмишановна завідуюча наказує. А відносно " гадить там де працює"- ви звідки знаєте? Живу поряд і знайома зі всіма працівниками. Риба гниє з голови. І ні завгосп, ні вихователі тут ні до чого. Працюють на совість.
Слухач до Іаан Показати IP 2 Жовтня 2016 00:18
Я також живу поряд бачу все і чую тому й кажу відверто про завгоспа яка ходить по вихідних до садка. Ми у вільній країні підвладних людей ніде немає.
Слухач до Іаан Показати IP 2 Жовтня 2016 00:21
І маю зауважити не всі батьки підтримують таку думку. Маю багато знайомих які живуть поряд і дуже задоволені, не подобається тількі те що держава не приділяє уваги до дітей які ходять в садок та навчаються в школі.
Василь до Іаан Показати IP 2 Жовтня 2016 01:17
Я також чув, що завідуюча готує на своє місце дочку. Понапиваються і горланять про це на кожному кроці. І проблеми дійсно не в вихователях і не в завгоспі. Вони хороші. І з дітьми чуйні. і терплячі. Терплять це все і мовчать.
Батько до Мама Показати IP 30 Вересня 2016 20:38
там і дочка далеко не втікла кричить на дітей як недорізана зробила в групі гестапо неугодних дітей виживає з садіка. Ми перивелися в другий садік бо син жалівся шо постійно ставила в куток і лупила думала шо дитина погано говорить то нічого не розкаже
Ольга до Батько Показати IP 30 Вересня 2016 23:52
Ваш теж жалівся? У нашої дитини була постійна істерика, коли потрібно було йти в садок. У групі постійні крики та побиття. Святославівна не боїться нічого. З дітьми грається та займається лише няня. Дочка завідуючої зайнята лише собою та своїми проблемами. Чого лише варта її сторінка в контактах. Там видно, що вона не лише дисципліну вміє в руках тримати. Це видно і з занадто коротких спідниць та шортів. Хіба так повинен одягатись вихователь до дітей?Повстидалась би! Ти ж педагог! Батьки - не ідіоти. І діти - не дибіли, як вона постійно каже. Але що тут зробиш? Це ж дочка завідуючої!
Люба до Ольга Показати IP 1 Жовтня 2016 17:08
Поговорили? Поскаржились одне одному? Ось і все. На цьому все скінчиться. Забудеться і затихне. Управління кришує добре цю сім' ю. І далі наших розмов справа не піде. Невже ви ще цього не зрозуміли? Ну била дочка завідуючої дітей, і далі буде бити. Чоловік завідуючої хамив всім підряд, і далі буде хамити. Завідуюча пила, і далі буде пити. Кухня крала, і далі буде красти. Бардак цей ніколи не скінчиться. Криша-то велика справа. А якщо кришує міськно, то взагалі ніякого результату з нашої писанини не буде.
Мама №1 до Ольга Показати IP 1 Жовтня 2016 22:48
Я вожу дитину вже 3 роки в садок але ніколи нічого подібного нечула. Бували і бувають такі випадки що забираю дитину не повідомляючи вихователя і ніколи таких випадків не бачила. І якщо взяти контакти то я мама а маю фотографії де я в купальнику і також ті коли з компанією та випиваю. Особисте життя на мою думку у всіх різне і по цьому судити людину???? І якщо у мене є якісь питання то я завжди вирішувала їх з вихователями, ніколи не ховаюсь за спинами. А то на зборах ви говорите одне а тут інше. Як вас зрозуміти я не знаю.
Люба до Мама №1 Показати IP 1 Жовтня 2016 23:53
Фотографії - то одне, а от робочий одяг- це інше. Ви, мабуть, не попадали на ту зміну , де і цицьки, і сідниці голі. Все зверху. Соромно дивитись.
Мама №1 до Люба Показати IP 2 Жовтня 2016 00:25
Якщо я не попадала а ви попадали то зауваження давали? Чи тільки тут пишите?
Люба до Мама №1 Показати IP 2 Жовтня 2016 01:41
А ви б дали зауваження? Щоб потім дитину в групі " чмирили"? Не смішіть мене. А от підлабузничати не гарно. Від того до вашої дитини ставитись краще не будуть.
Мама дитини до Батько Показати IP 1 Жовтня 2016 22:38
А я наприклад задоволена нею, мій син нехотів ходити раніше постійно вів себе неадекватно. А коли пішла наша друга вихователька як сказали в інший садік а залишилась тількі ця святославівна то поведінка сина змінилася. В садік біжить а іти з нього нехочє. Такого раніше небуло. Незнаю дочого тут ваші коментарі щеб ви свою одну чи дві дітини дома гляділи так як вихователі глядять десятьох.
Мама №1 до Мама дитини Показати IP 1 Жовтня 2016 23:18
Я так зрозуміла що ви задоволені святославівною бо і я також. І ви знаєте наших батьків з групи. Була свідком різних ситуацій як вони відносяться до своїх рідних дітей, коли приводять хворих і давала їм зауваження то завжди говорять що це алергія. Була така мама зараз вже та дитина пішла в школу то вона її постійно шарпала сварила кожен ранок були і такі випадки що била по дупці. Батьки ми всі різні і думки наші будуть різні.
Люба до Мама дитини Показати IP 1 Жовтня 2016 23:50
Біжить в садік, бо там няня хороша і логопед теж. Вони гарно з дітками працюють. А відносно вихователя- не пам' ятаю її серед дітей. На прогулянці постійно помічник вихователя з ними. Того і біжить в садік ваша дитина.
Мама дитини до Люба Показати IP 2 Жовтня 2016 00:34
Логопеда ніразу небачила з дитиною, няня нова і нераз чула як сварить дітей видно що жіночка така серйозна. А дитину мою зранку зустрічає вихователь і мій син біжить до неї. забираючи також нікого іншого небачу а лише вихователя і дитине не іде від неї. І поясніть бутласка якщо такий хороший логопед чому я наймаю часного для своєї дитини, чому немає результатів у її роботі в садку? Якщо ви знайомі з логопедом то попросіть щоб вона всетаки робила роботу щоб я не платила гроші іншим
Люба до Мама дитини Показати IP 2 Жовтня 2016 01:33
Логопед працює індивідуально з кожною дитиною. І не повинна бути постійно в групі. Тим більш приймати дітей зранку і віддавати вам їх ввечері. А якщо у дитини великі проблеми з мовою, то вона, звичайно, може і не встигати. Але роботу свою робить. Чекала її під кабінетом хвилин 50, поки вона займалась індивідуально з дитиною. Не хотіла перебивати заняття. Але чула, що логопед працює з дитиною. І у неї, до речі, крім нашої групи, ще цілий садік дітей. І в багатьох з них також є проблеми, над якими вона змушена працювати. А чи вам відомо, що і вихователь теж повинна працювати над мовою дитини? А чи відомо вам, що няня не має права виходити до вас в роздягальню. Те, що свариться - це не погано. Якщо діти б'ються чи бешкетують, це просто необхідно. Свариться, але не б'є. А посмішка, як хтось в коментарях написав, це ще не все. Онопрієнко теж посміхався.
Мама дитини до Люба Показати IP 2 Жовтня 2016 09:15
Любов а ви не вихователь? Бо знаєте про роботу логопеда так багато я наприклад зі слів Анатолівни знаю що заняття триває з моєю дитиною 15 хвилин. А з вашою бачу займається краще.
Люба до Мама дитини Показати IP 2 Жовтня 2016 10:04
Ні, я не вихователь. Просто, якщо у дитини проблеми, і не малі, кожна мама буде цікавитись, як проходить заняття і що для того ще треба робити самостійно. А от ви, я бачу чомусь незадоволені. Відповім словами завідуючої - не подобається- шукайте інший садочок. А нас все цілком задовільняє. Вчепились чомусь до логопеда та людмили Василівна в той час, коли кодло треба вимітати з садка поганою мітлою.
Мама дитини до Люба Показати IP 2 Жовтня 2016 11:29
Поясніть тоді чому вашій дитині часу приділяють більше ніж моїй? Мене це цікавить. Чим ваша краща за мою?
Люба до Мама дитини Показати IP 2 Жовтня 2016 11:56
Всі діти однакові, але з різними проблемами. Це не означає, що ваша гірша, а моя краща. А те, що багато дітей з логопедичної групи йдуть в звичайні, бо проблеми з мовою вирішені, вам ні про що не говорить? Яка різниця, скільки часу? Головне, щоб був результат. І взагалі, про що ми говоримо? Хіба в цьому проблема? Діти погано говорять, а ми споримо, хто поганий. А якщо ви бажаєте наймати часного логопеда, то це ваші справи. Усіх батьків вона влаштовує. Окрім вас. Те, що з дітьми займається, то це видно. А 50 хвилин чи 15 - мабуть залежить від важкості захворювання. Не дай Бог вашій дитині такий діагноз, як моїй. Мовчали б точно. А роботу логопеда знаю тому, що свого часу довелось їздити і по реабілітаційних центрах, і в Києві була. Там інформують про те, що з вашою дитиною повинні робити в садочку, а що ви маєте робити самостійно. Те, що робить наш логопед, мене цілком задовільняє. І результат є.
Віта до Мама дитини Показати IP 2 Жовтня 2016 00:46
В мене таке враження, що почалась переписка сім'ї Росляків з батьками. Не пишіть дурниць, шановна пані завідуюча, чи хто там пише від імені нібито батьків. Бо всі мами і тата без винятку не задоволені вашою роботою. Львівська не така велика, як ви думаєте. Всі один одного знають. І ще жодна людина не сказала нічого хорошого про вас і ваш клан сімейний. Можливо в роздягальні святославівна і посміхається, але за закритими дверима як відьма на мітлі. Моя дитина літала так по групі, що хотіли знімати побої. Дурні,що цього не зробили. Не хотілося створювати проблеми садочку. А треба було б...
Батьки до Віта Показати IP 2 Жовтня 2016 01:14
Якщо такий випадок був то чому ви це допустили? Це ж ваша дитина.
Віта до Батьки Показати IP 2 Жовтня 2016 10:05
Завідуюча дуже просила. Дійсно стало шкода. Тепер бачу, що дарма.
Ольга до Мама дитини Показати IP 2 Жовтня 2016 00:58
Ну, в логопедичній стільки нема дітей. І якщо в святославівни і на тих декількох терпіння не вистачає, то що було б, якби їх було 20 - 30, як в інших групах. А людмила Василівна була дуже хорошою вихователькою. Недарма її запросили в 28. До діток з вадами. Значить заслужила своєю професійністю. Чого не скажеш про святославівну. Любов' ю до дітей там і не пахне. Шановні батьки! Не лукавте хоч тут. А то поза межами садочка нікому вона не подобається. А тут захищаєте її. Будьте хоча б тут чесними.
Мама дитини до Ольга Показати IP 2 Жовтня 2016 09:21
Людмила Василівна працює не з дітками з вадами а в такій же логопедичній групі яка є в садку 39. Ніхто нікого не запрошував. До завідуючої 28 садка зателефонувати з міліції (якийсь начальник) і сказав їй щоб вона взяла Василівну на роботу. Перед тим як писати достовірно перевіряйте інформацію.
Ольга до Мама дитини Показати IP 2 Жовтня 2016 10:08
Ви теж входите до складу керівництва, раз так достовірно перевірили інформацію? Яка різниця, куди і чого пішла Василівна? Ну не витримала вона тут! А людина була у 100 раз краща, ніж святославівна.
Мама дитини до Ольга Показати IP 2 Жовтня 2016 11:24
Я маю няню знайому яка працює в 28 садку і це мені розповіла. Це ви пишете свою думку.
Ольга до Мама дитини Показати IP 2 Жовтня 2016 11:42
Не пишіть дурниць. Звідки няня знає?
Мама дитини до Ольга Показати IP 2 Жовтня 2016 11:47
Брехати їй немає сенсу. Вона не якась там пліткарка.
Тато до Мама дитини Показати IP 2 Жовтня 2016 10:21
А ви були у кабінеті під час тієї розмови? Ну, тоді ви- один з Росляків. Краще помовчіть в такій ситуації, бо робите тільки гірше. Люди б написали і заспокоїлись. А ви ще більше настроюєте їх проти себе. Починаєте зачіпати інших працівників. Для чого? Подобаються всі і всім. Окрім вас. Що є-те є. Правди ніде діти.
Катерина Показати IP 28 Вересня 2016 13:15
Особисто знайома із завідуючими садків номер 1 та 11 Чудові люди А головне,що вони знають свою справу,бо присвятили їй велику частину свого життя А от в професіоналізмі майбутніх завідуючих не можу бути впевнена Так що,повністю задоволена тим,що мої діти відвідували дані днз саме за часів керівництва діючих завідувачів !
Ірина Показати IP 30 Вересня 2016 21:08
На рахунок 39:вихователі дійсно хороші,принаймі у нашій групі.Ми задоволені,а ось харчування це просто жах!!!Чому в інших садочках є кошти і на м'ясо,гречку,і навіть на ту саму картоплю!Ми не з Африкі що це такій дефіцит.Чому наші діти повинні сидіти цілий день на одній каші!!!
Катя до Ірина Показати IP 1 Жовтня 2016 00:16
Вам розповісти, куди дівається гречка, м' ясо, картопля, масло, сосиски, риба та багато інших продуктів? Чи самі здогадаєтесь? Не так давно забирала дитину і зайшла в групу, щоб розрахуватись за харчування. Ненароком побачила кружку із залишком нібито чаю, який моя дитина ще не встигла допити. Таке враження, що це не чай, а залишки води, в якій випрали тряпку для миття підлоги. Чаєм навіть і не пахне. А вам не доводилось ніколи бути у садочку, коли кухня готує їжу? Сморід такий, ніби варять гниль та тухлятину. І ось цим харчують наших дітей! Розмовляла і зі знайомими, які водять дітей в інші садки. Там абсолютно ніяких проблем. І запіканки, і биточки, і картопля,і гречка, і супи не тільки пшоняні, і омлети, і ще багато інших різноманітностей. І в тих супах навіть картопля є! Уявляєте? Десь дітям дають картоплю! Наші діти - не кури, щоб увесь час їсти пшоно і пшеницю. А котлети і сосиски в інших садках по нормі на кожну дитину, а не обрізки та недоїдки. А тут: каша пшоняна, каша пшенична, куліш. І знову по кругу. Забула сказати, що ще плов часом дають і макарони. Це все, що потрібно для здорового харчування наших дітей. Ну іще салати часом. Але якщо дитина не їсть салат, то їй доводиться ту кашу впихати в себе без нічого. Без будь якої підливи. Ну варять часом макарони. І що? Як їх їсти без нічого? Вони ж без масла, бо масло і на кухні потрібне... Бо якщо будуть давати по нормі, то кухня, завідуюча та їх сім' ї у 39 садку з голоду помруть. Ми ж з вами гуманні люди. Їм більше потрібно, ніж нашим дітям. А на рахунок вихователів- дійсно хороші. Як їм вистачає терпіння працювати в таких умовах? Вони ж все знають. Тільки сказати про це бояться.
Олена до Катя Показати IP 1 Жовтня 2016 12:06
Цілком з вами згідна. Вихователі безподобні. Шкода, що керує ними людина, яка взагалі незрозуміло як потрапила на цю посаду. Бо завідуюча повинна бути перш за все хазяйкою. І тримати під контролем все. Навіть харчування. І реагувати повинна на скарги батьків відповідно. Кухарі дійсно готують препогано. І продукти не в тому асортименті і не в тій кількості, що повинні бути. І алкоголь, як не прикро, постійний супутник керівництва. Завідуюча, сестра, дочка, чоловік - усі гарно влаштуватись біля корита. Ми хочемо щось в країні змінити, а не можемо цього зробити навіть у маленькому закладі, у якого були всі шанси стати одним з найкращих.
Мама №1 до Катя Показати IP 1 Жовтня 2016 23:02
Була один раз свідком коли молоко збігло то тоді так чути було димом а от щоб помиї були а не їжа то не бачила такого. Якщо маю забрати дитину перед сном то завжди чути приємний запах їжі і ніколи ще моя дитина не сказала що їжа несмачна при тому всьому що моя дитина перебірлива до їжі.
Свєта до Мама №1 Показати IP 2 Жовтня 2016 00:25
Так нема чим перебирати, того і не жаліється.
Ната Показати IP 1 Жовтня 2016 21:36
Дитсадок #14... Чи Гребенюку запаморочилося, чи Романюку засліпило... Тільки ту завідуючу, з якою буцімто до 2020-го року контракт вже 4й рік як нема. Звільнили! І прислали молоду, пані Демчук. Якщо раніше купували садочку коври, то нині - євроремонти з натяжними стелями. Шановна САНСТАНЦІЄ: а не впаяти б вам штрафів нашій дорогій (у всіх значеннях цього слова) завідуючій штрафів? Ми щороку кожна група робимо на тисячі гривень ремонти. Множимо на кількість груп. За рік ми тільки в ремонти вкладаємо понад 200 тисяч. Чеки в батьків є!!! Плюс обов'язкові щомісячні внески. А з харчуванням біда. А чхати мені на натяжні стелі в коридорі, яких вимагають, якщо дитина голодна. Батьки втомилися від ненаситного спонсорства. Совісті не мають. Торік наша група зробила ремонт на 25 тисяч гривень. Обіцяли, що все, до випуску реионтів не буде. І на перших зборах знову ощасливили ремонтом... А вихователям, яких відправили на пенсію, ще змусили батьків по 100 гривень скластися. Ось вам дитсадок #14... Поки не потрусиш управління освіти, то нема порядку. А як управління не чує, то є ще МІНІСТЕРСТВО!!! Шановні батьки, не бійтеся казати поборам "ні". Гуртуйтеся. Пишіть колективні заяви. Перевіряйте меню і наявність продуктів на кухні... А коли виганяють хороших вихователів, ставайте на іх захист. Директори забувають, що іх так само легко звільнити!!!
Батьки Показати IP 2 Жовтня 2016 01:12
А ми наприклад незадоволені що потрібно постійно для дитини в школу купувати не лише одяг а й книги, після початкових класів переходячи у 5 клас потрібно знову робити ремонт і купувати нові столи, стільці, дошку. Де справедливість?
Батьки Показати IP 2 Жовтня 2016 02:33
Шановні працівники управління освіти! У вас два варіанта: або ви, нарешті, відреагуєте на те, що робиться у 39- му садочку, або буде бунт. І бунт під міською радою. Романюк буде задоволений. Ви ж прекрасно знаєте, що там робиться. Чи теж бажаєте попасти під роздачу?
Анонім Показати IP 3 Жовтня 2016 19:06
Брєд!!!!!!!!!!!

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus