«Решту волинян переконуватимемо конкретними справами», - Олександр Башкаленко
Президентські вибори внесли визначальні корективи в суспільно-політичне життя як України загалом, так і Волині зокрема. Завершується формування виконавчої влади в центрі і на місцях, визначені ключові пріоритети і зроблені перші кроки владою.
Про діяльність влади, суспільні очікування та особливості партійного життя в нових умовах – розмова з головою Волинської обласної організації Партії регіонів, депутатом обласної ради Олександром Башкаленком.
- Що є визначальним у суспільно-політичному житті сьогодні і чого очікувати громадянам у найближчій перспективі?
На президентських виборах переміг Віктор Янукович, в парламенті створена коаліція, яка сформувала уряд, а Конституційний суд визнав її легітимною і завершується процес формування виконавчої влади на місцях. А характерною особливістю цього процесу є те, що почала працювати команда однодумців, гілки влади чують одна одну. В основі цієї масштабної роботи є реалізація програми Віктора Януковича «Україна для людей».
Хочу сказати, що світ дуже позитивно сприйняв початок роботи нової владної команди. Очікування великі. Як сказав нашому прем’єр-міністру Миколі Азарову заступник міністра фінансів США Кристофер Смарт, вікно можливостей для України сьогодні відчинене навстіж, і увага величезна.
В країну прийшли стабільність та передбачуваність. Немає істерики, є конкретна робота.
- Ваші опоненти говорять, що в країні є узурпація влади і утиски демократії, як з цим?
А наші опоненти тільки й можуть, що говорити. Так і проговорили всі ці роки, доки були при владі. Після того безладу, що був у нашій державі, коли президент з прем’єром не розмовляли, а надсилали одне одному листи, сьогоднішня спільна позиція найвищих посадовців є просто благом для країни. Сьогодні кожне владне рішення має практичне наповнення, країна повертається до життя. І це після того, як колишня влада поставила країну на коліна і залишила взагалі без бюджету і в боргах з порожньою казною. Достатньо сказати, що тільки в квітні за боргами потрібно сплатити стільки, скільки буде зібрано податків. Це так, до слова.
А на цих «демократів» потрібно подивитися зі сторони і все стане зрозумілим. У їхньому розумінні демократією є вседозволеність і безкарність. Так не буде. І коли говорять про розкрадання бюджетних коштів у великих розмірах, ці «демократи» кричать про політичні репресії. За дії, що суперечать законодавству, потрібно відповідати.
- Сьогодні відбуваються великі кадрові зміни, це сприймається досить неоднозначно. Якою є ваша думка?
Президент, коаліція, уряд одним з інструментів своєї політики повинні мати кадри, прагнучи реалізувати ту програму, яку громадяни підтримали на виборах. Тому такі зміни є цілком логічними. Якщо посадовці, я маю на увазі вищі чини, були носіями іншої ідеології і сьогодні не згодні з тією політикою, яка реалізовується , вони мають піти, наприклад в опозицію, що і декларувалося представниками певних політичних сил і в області. У них ще буде можливість довести свою перевагу на виборах. А на їх місце прийдуть люди, які працюватимуть над реалізацією програми Віктора Януковича. Але щось не чути таких бравурних заяв, які звучали у ході виборчої кампанії. Крісло перекреслює будь-які принципи і всі сидять тихо, вичікують. Більше того, сьогодні з’являється багато «героїв», яких і видно не було у виборах, і які за іншого розвитку подій уже б встигли ноги витерти і полити брудом.
Зрештою структуру управління і на регіональному рівні потрібно вибудовувати заново, що і відбувається. Ми усвідомлюємо який це важкий шлях, але ми його пройдемо.
- Очевидним є той факт, що Волинь у переважній більшості не голосувала за Віктора Януковича, на що можна сподіватися в такому випадку?
Ми вдячні усім волинянам, які проголосували за Віктора Януковича, за позицію і підтримку. Їх чимало, 85 тисяч, і впевнені, що вони не розчаруються у своєму виборі.
А решту волинян будемо переконувати конкретними справами. Для кожного окремо це буде більш суттєвий соціальний захист, я маю на увазі поетапне збільшення соціальних виплат, мінімальних заробітних плат, а для регіону будуть цільові інфраструктурні проекти, що будуть фінансуватися з державного бюджету. В комплексі позитивні зміни поступово відчуватимуть усі галузі.
Так для продовження будівництва шахти №10 «Нововолинської» уряд планує виділити в цьому році 350 мільйонів гривень. Загалом питання будівництва цієї шахти є на контролі у Президента України.
Зрештою, навіть якщо сьогодні вивчити думку волинян, то можна буде переконатися, що кількість прихильників Віктора Януковича в області уже після виборів значно зросла. Люди впродовж останніх років дуже втомилися від хаосу, бездіяльності та безвідповідальності влади на всіх рівнях, вони хочуть порядку та людського відношення з боку держави. Громадяни в особі держави хочуть бачити опору та надійного партнера, що захистить в скрутну хвилину. І це людям дадуть Віктор Янукович, його команда однодумців та цілеспрямована робота влади на всіх рівнях.
- Що можна сказати про бюджетний процес, що цікавого ми побачимо в головному кошторисі країни?
Проект бюджету уже розроблений, залишилось лише визначитися з ціною газу. Бюджет буде реалістичний. Це буде рятівне коло для країни, яка не розкошуватиме, але вибереться з ями. В бюджеті будуть передбачені кошти на підвищення пенсій, соціальних виплат та заробітних плат.
До кінця місяця головний фінансовий документ буде ухвалений. Як сказав Микола Азаров, є тільки два напрямки бюджету, за якими буде суттєве збільшення – це соціальна складова та інвестиційний розвиток.
Наприклад, для аграріїв уряд планує в бюджеті виділити 17 мільярдів гривень. У минулому році урядом Тимошенко було виділено для села лише 9 мільярдів. Зокрема, планується виділення коштів на здешевлення кредитів, компенсацію витрат на будівництво молочних ферм, дотацію на посів цукрового буряка. До речі, сьогодні ніхто не говорить, що саме минулий уряд знищив фактично цукрову галузь, відмінивши такі дотації селянам.
Також будуть фінансуватися державні програми по селу. Наприклад, буде 30-відсоткова компенсація з бюджету на придбання сільськогосподарської техніки і так далі.
- А якою буде ідеологічна складова в роботі нової влади?
Партії регіонів часто дорікають відсутністю чіткої ідеології, але її сьогодні формує саме життя. У нас більшість проблем від бідності. Людям дійсно потрібно дати можливість працювати, дати хліба. Наші опоненти пропонували постійно різні видовища, політичні шоу, тримали суспільство в «тонусі», тому й втратили підтримку громадян. Сьогодні вони зі своїми істеричними заявами виглядають дуже примітивно.
Запитаймо волинян, вони ж прагнуть не абстрактної ідеї чи патріотичних гасел, вони вимагають зрозумілих речей і конкретних дій, що позитивно впливатимуть на вирішення їхніх життєвих проблем. Люди хочуть мати хорошу роботу, гідну зарплату, якісні послуги, реальні ціни, хороші дороги.
Звідси можна спрогнозувати, що у діяльності влади буде більше практичності, чіткості та ефективності, буде менше нарад, різних святкувань та «історичних» пріоритетів, а патріотизм нової влади полягатиме у здатності працювати на конкретний результат, що принесе користь людям. Тому в центрі уваги буде сьогодення та майбутнє. Ми подаємо руку для співпраці усім, хто хоче позитивних змін.
Ось такою приблизно буде ідеологічна складова.
- Чим живе сьогодні обласна партійна організація та її місцеві структури?
Продовжується повноцінна, системна партійна робота. Я вже говорив в одному з інтерв’ю, що наша команда прийшла у волинську політику всерйоз і надовго. Обласна організація стала впливовим гравцем в суспільно-політичному житті області і буде впливати на всі процеси, що відбуваються чи будуть відбуватися надалі. Ми йдемо у владу і це є сьогодні цілком закономірно, бо ми є складовою команди нашого президента і представляємо його позицію в регіоні. Ми отримали завдання від Президента України і будемо працювати над їх виконанням.
Хочу розчарувати наших недругів, ми спростуємо скептичні прогнози місцевих експертів, політологів та «зацікавлених коментаторів» щодо нашої участі в усіх процесах і в найближчому часі будуть розставлені ключові акценти. Окремі місцеві діячі не зовсім усвідомлюють, що сьогодні уже 2010 рік і старі правила уже не діють. А ще вони недооцінюють командних принципів Партії регіонів.
Що ще цікавого можу сказати про партійне життя сьогодні, то ми готуємося до чергового з’їзду Партії регіонів, проведення якого планується 24 квітня. Буде ухвалено ряд важливих організаційних рішень. До речі, можу сказати, що ці рішення з’їзду теж здивують багатьох «доброзичливців», які десь очікують послаблення нашої партії.
Партія регіонів є найпотужнішою політичною силою в країні, яка разом з Президентом України взяла відповідальність за країну та її громадян і буде відповідати за результати своєї роботи перед людьми. Попереду у нас багато конкретної, організованої та цілеспрямованої роботи.
Олексій Гаврилюк, http://volynregion.org
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про діяльність влади, суспільні очікування та особливості партійного життя в нових умовах – розмова з головою Волинської обласної організації Партії регіонів, депутатом обласної ради Олександром Башкаленком.
- Що є визначальним у суспільно-політичному житті сьогодні і чого очікувати громадянам у найближчій перспективі?
На президентських виборах переміг Віктор Янукович, в парламенті створена коаліція, яка сформувала уряд, а Конституційний суд визнав її легітимною і завершується процес формування виконавчої влади на місцях. А характерною особливістю цього процесу є те, що почала працювати команда однодумців, гілки влади чують одна одну. В основі цієї масштабної роботи є реалізація програми Віктора Януковича «Україна для людей».
Хочу сказати, що світ дуже позитивно сприйняв початок роботи нової владної команди. Очікування великі. Як сказав нашому прем’єр-міністру Миколі Азарову заступник міністра фінансів США Кристофер Смарт, вікно можливостей для України сьогодні відчинене навстіж, і увага величезна.
В країну прийшли стабільність та передбачуваність. Немає істерики, є конкретна робота.
- Ваші опоненти говорять, що в країні є узурпація влади і утиски демократії, як з цим?
А наші опоненти тільки й можуть, що говорити. Так і проговорили всі ці роки, доки були при владі. Після того безладу, що був у нашій державі, коли президент з прем’єром не розмовляли, а надсилали одне одному листи, сьогоднішня спільна позиція найвищих посадовців є просто благом для країни. Сьогодні кожне владне рішення має практичне наповнення, країна повертається до життя. І це після того, як колишня влада поставила країну на коліна і залишила взагалі без бюджету і в боргах з порожньою казною. Достатньо сказати, що тільки в квітні за боргами потрібно сплатити стільки, скільки буде зібрано податків. Це так, до слова.
А на цих «демократів» потрібно подивитися зі сторони і все стане зрозумілим. У їхньому розумінні демократією є вседозволеність і безкарність. Так не буде. І коли говорять про розкрадання бюджетних коштів у великих розмірах, ці «демократи» кричать про політичні репресії. За дії, що суперечать законодавству, потрібно відповідати.
- Сьогодні відбуваються великі кадрові зміни, це сприймається досить неоднозначно. Якою є ваша думка?
Президент, коаліція, уряд одним з інструментів своєї політики повинні мати кадри, прагнучи реалізувати ту програму, яку громадяни підтримали на виборах. Тому такі зміни є цілком логічними. Якщо посадовці, я маю на увазі вищі чини, були носіями іншої ідеології і сьогодні не згодні з тією політикою, яка реалізовується , вони мають піти, наприклад в опозицію, що і декларувалося представниками певних політичних сил і в області. У них ще буде можливість довести свою перевагу на виборах. А на їх місце прийдуть люди, які працюватимуть над реалізацією програми Віктора Януковича. Але щось не чути таких бравурних заяв, які звучали у ході виборчої кампанії. Крісло перекреслює будь-які принципи і всі сидять тихо, вичікують. Більше того, сьогодні з’являється багато «героїв», яких і видно не було у виборах, і які за іншого розвитку подій уже б встигли ноги витерти і полити брудом.
Зрештою структуру управління і на регіональному рівні потрібно вибудовувати заново, що і відбувається. Ми усвідомлюємо який це важкий шлях, але ми його пройдемо.
- Очевидним є той факт, що Волинь у переважній більшості не голосувала за Віктора Януковича, на що можна сподіватися в такому випадку?
Ми вдячні усім волинянам, які проголосували за Віктора Януковича, за позицію і підтримку. Їх чимало, 85 тисяч, і впевнені, що вони не розчаруються у своєму виборі.
А решту волинян будемо переконувати конкретними справами. Для кожного окремо це буде більш суттєвий соціальний захист, я маю на увазі поетапне збільшення соціальних виплат, мінімальних заробітних плат, а для регіону будуть цільові інфраструктурні проекти, що будуть фінансуватися з державного бюджету. В комплексі позитивні зміни поступово відчуватимуть усі галузі.
Так для продовження будівництва шахти №10 «Нововолинської» уряд планує виділити в цьому році 350 мільйонів гривень. Загалом питання будівництва цієї шахти є на контролі у Президента України.
Зрештою, навіть якщо сьогодні вивчити думку волинян, то можна буде переконатися, що кількість прихильників Віктора Януковича в області уже після виборів значно зросла. Люди впродовж останніх років дуже втомилися від хаосу, бездіяльності та безвідповідальності влади на всіх рівнях, вони хочуть порядку та людського відношення з боку держави. Громадяни в особі держави хочуть бачити опору та надійного партнера, що захистить в скрутну хвилину. І це людям дадуть Віктор Янукович, його команда однодумців та цілеспрямована робота влади на всіх рівнях.
- Що можна сказати про бюджетний процес, що цікавого ми побачимо в головному кошторисі країни?
Проект бюджету уже розроблений, залишилось лише визначитися з ціною газу. Бюджет буде реалістичний. Це буде рятівне коло для країни, яка не розкошуватиме, але вибереться з ями. В бюджеті будуть передбачені кошти на підвищення пенсій, соціальних виплат та заробітних плат.
До кінця місяця головний фінансовий документ буде ухвалений. Як сказав Микола Азаров, є тільки два напрямки бюджету, за якими буде суттєве збільшення – це соціальна складова та інвестиційний розвиток.
Наприклад, для аграріїв уряд планує в бюджеті виділити 17 мільярдів гривень. У минулому році урядом Тимошенко було виділено для села лише 9 мільярдів. Зокрема, планується виділення коштів на здешевлення кредитів, компенсацію витрат на будівництво молочних ферм, дотацію на посів цукрового буряка. До речі, сьогодні ніхто не говорить, що саме минулий уряд знищив фактично цукрову галузь, відмінивши такі дотації селянам.
Також будуть фінансуватися державні програми по селу. Наприклад, буде 30-відсоткова компенсація з бюджету на придбання сільськогосподарської техніки і так далі.
- А якою буде ідеологічна складова в роботі нової влади?
Партії регіонів часто дорікають відсутністю чіткої ідеології, але її сьогодні формує саме життя. У нас більшість проблем від бідності. Людям дійсно потрібно дати можливість працювати, дати хліба. Наші опоненти пропонували постійно різні видовища, політичні шоу, тримали суспільство в «тонусі», тому й втратили підтримку громадян. Сьогодні вони зі своїми істеричними заявами виглядають дуже примітивно.
Запитаймо волинян, вони ж прагнуть не абстрактної ідеї чи патріотичних гасел, вони вимагають зрозумілих речей і конкретних дій, що позитивно впливатимуть на вирішення їхніх життєвих проблем. Люди хочуть мати хорошу роботу, гідну зарплату, якісні послуги, реальні ціни, хороші дороги.
Звідси можна спрогнозувати, що у діяльності влади буде більше практичності, чіткості та ефективності, буде менше нарад, різних святкувань та «історичних» пріоритетів, а патріотизм нової влади полягатиме у здатності працювати на конкретний результат, що принесе користь людям. Тому в центрі уваги буде сьогодення та майбутнє. Ми подаємо руку для співпраці усім, хто хоче позитивних змін.
Ось такою приблизно буде ідеологічна складова.
- Чим живе сьогодні обласна партійна організація та її місцеві структури?
Продовжується повноцінна, системна партійна робота. Я вже говорив в одному з інтерв’ю, що наша команда прийшла у волинську політику всерйоз і надовго. Обласна організація стала впливовим гравцем в суспільно-політичному житті області і буде впливати на всі процеси, що відбуваються чи будуть відбуватися надалі. Ми йдемо у владу і це є сьогодні цілком закономірно, бо ми є складовою команди нашого президента і представляємо його позицію в регіоні. Ми отримали завдання від Президента України і будемо працювати над їх виконанням.
Хочу розчарувати наших недругів, ми спростуємо скептичні прогнози місцевих експертів, політологів та «зацікавлених коментаторів» щодо нашої участі в усіх процесах і в найближчому часі будуть розставлені ключові акценти. Окремі місцеві діячі не зовсім усвідомлюють, що сьогодні уже 2010 рік і старі правила уже не діють. А ще вони недооцінюють командних принципів Партії регіонів.
Що ще цікавого можу сказати про партійне життя сьогодні, то ми готуємося до чергового з’їзду Партії регіонів, проведення якого планується 24 квітня. Буде ухвалено ряд важливих організаційних рішень. До речі, можу сказати, що ці рішення з’їзду теж здивують багатьох «доброзичливців», які десь очікують послаблення нашої партії.
Партія регіонів є найпотужнішою політичною силою в країні, яка разом з Президентом України взяла відповідальність за країну та її громадян і буде відповідати за результати своєї роботи перед людьми. Попереду у нас багато конкретної, організованої та цілеспрямованої роботи.
Олексій Гаврилюк, http://volynregion.org
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 52
Антон
Показати IP
12 Квітня 2010 14:21
Те що ви пишете вода. Де чіткі пропозиції по Волині? Цукрова галузь це добре але мешканцям міст вона не допоможе... чи може ви своїми грошима з контрабанди поділетесь?
Володимир
Показати IP
12 Квітня 2010 14:29
"Шановний" голова Волинської обласної організації Партії регіонів, депутат обласної ради, перший заступник голови ОДА, директор "Екопрод" чи не забагато крісел зайняли? Колись пригадую щось ваші підлеглі "ображались", що Грицюк і партію очолює і раду а самі що не такі??? Ви говорите що районі партійні організації розростаються... а не підкажете де хочаб однеї офіс? не той що на папері а реальний, де люди сидять і ведуть прийом громадян,не тільки на вибори?
Знаюча
Показати IP
12 Квітня 2010 14:38
дуже сподобалась фраза """Окремі місцеві діячі не зовсім усвідомлюють, що сьогодні уже 2010 рік і старі правила уже не діють. А ще вони недооцінюють командних принципів Партії регіонів.""" впевнений на 100% що стосується Клімчука Б,
Оля
Показати IP
12 Квітня 2010 14:41
Як би ти щось зробив корисне для Волині та Волинян і вклався в передвиборчу роботу на 100% то був би губернатором. а так маєш по заслугах і не патякай про якісь зміни в волинських регіоналів. Визнай що ти нездара який вміє тільки розвалювати та користуватись чужими надбаннями.
Битник
Показати IP
12 Квітня 2010 15:17
«Решту волинян переконуватимемо конкретними справами», - Олександр Башкаленко. Конкретна справа - це добре слово переконливо доповнене бейсбольною битою.
Володимир Сергійович
Показати IP
12 Квітня 2010 17:16
"Шановному" помічнику народного депутата України Горбатюка. дозвольте вам нагади, що у 2005 році вся партія знаходилася в одному кабінеті. З приходом "вчителя-фізрука" , який сам розпочав війну з Грицюком з приводу сидіння на 2-х стільцях, організація не окріпла, о навпаки - ослабла. Тож, перш ніж "бризкати жовчь" на одних, подумайте- чи варто пускати чергові бумеранги?
Олексійович
Показати IP
12 Квітня 2010 17:32
Правду кажучи, до Башкаленка толком про Партію регіонів на Волині ніхто не здогадувався - це була ну ду-у-уже конспіративна організація. Члени партії іноді навіть не знали про членство в ній. В мене такі знайомі були, яким телефонували аби уточнити яким боком вони належать до партії, ті робили трикутні очі і відповідали, що взагалі ніколи до лав ПР не записувались, а документи на них були, власне в паперовій ілюзії і полягала робота екс керівника обласних регіоналів Горбатюка. Після шмону, який навів Башкаленко все це "повітря" випарувалося. Залишилися справді свідомі люди.Так що перестаньте подразнювати виразку, скажіть спасіба, що Костянтинович на Волині є, він наведе порядок.
Олексійович
Показати IP
12 Квітня 2010 17:41
І ще невеличка репліка стосовно фрази Олічки про те, що, якщо б робота була виконана на 100% то Башкаленко став би губернатором. Оля, ви мабуть молодий починаючий бот, тому хочу відповісти на вашу репліку однією фразою, запамятайте її на майбутнє, якщо хочете лізти в політтематику: "Політика, як і Схід - справа тонка"
Володимир В.
Показати IP
12 Квітня 2010 18:10
Дискусія не зрозуміла. То не підкажете де у вас працюють громадські приймальні?
Олесандр
Показати IP
12 Квітня 2010 18:19
Пане Башкаленко а Ви хоч самі читали цю статю яку вам написав "Олексій Гаврилюк" ???
Ыванович
Показати IP
12 Квітня 2010 18:34
"""можу сказати про партійне життя сьогодні, то ми готуємося до чергового з’їзду Партії регіонів, проведення якого планується 24 квітня."""" оце така ваша партійна робота...
123
Показати IP
13 Квітня 2010 09:19
БАшкаленко з 2008р. ви вереконували волинян може розкажете про ваші успіхи. Мені взагалі дивно що вас ще тримають на посаді головного регіонала волині за такі досягнення особливо на виборах...
Андрійович
Показати IP
13 Квітня 2010 09:31
Олексійовичу - так так зараз партія досить розкручена, рейонних офісів нема, газета майже не видається (йде з завищеним тиражем), інтернет сайт не проплачений (постійно висить рекламний банер де інколи вискакують навіть матеріали порнографічного характеру)Офіс волинського обласного відділення ПР, Луцької міської організації ПР, Луцької районної організації ПР знаходиться на привокзальній (що навіть знайти неможливо бо і табличок вказівників нема) в кімнатці підприємства Екопрод шанованого заступника голови ОДА Башкаленка. І тут Башкаленко ше має совість розпинатись що він робить щось для розбудови партії... Пане Б. піар це одне а робота зовсім інше...
Цікавий
Показати IP
13 Квітня 2010 09:33
Цікаво в якому все ж амплуа виступає башкаленко подаючи цю статтю головного регіонала чи все ж заступника голови ОДА?
Оля
Показати IP
13 Квітня 2010 09:48
Олексійовичу – 1) я так розумію що ви в же досвідчений «бот» 2) В політтематику я не «лізу» я нею займаюсь на відміну від Вас. 3) «Політика, як і Схід - справа тонка» цілком з вами погоджуюсь азіату Башкаленку здається що він в цій справі ас... та перш ніж займатись політикою хай хоча б мову регіону де працює вивчить….
Башкаленку - Сашко ви нездара яка вміє тільки струшувати повітря а якщо щось і робите то тільки для своєї кишені 1) вашу роботу показує ваша діяльність як депутата Обласної ради від ПР скільком людям Ви помогли? Де ваші депутатські звернення, виступи, пропозиції? Де робота??? Чи ви думаєте, що вся Ваша робота полягає в раз на місяць опублікованій статі??? Чому ви завши ховаєтесь за спиною того самого Проня? А якщо вирішується якесь важливе політичне питання (як нещодавно з Табачником) то вас з вогнем не зшукаєш. Башкаленко Ви боягуз та підла людина.
Козленко
Показати IP
13 Квітня 2010 10:01
Олександр Костянтинович Башкаленко – пригадуєте колись на Луцькій міській конференції ПР ви говорили про «недемократичні» процеси в партії, про узурпацію влади однією людиною, Ви всіх переконували що ви інший ви зробите зміни, покращите роботу партійної структури, запевняли що хочете щоб керівник обласної органі організації був «при владі» не більше 2х років!!! І що ж сталось? Що вам знову заважало робити? Чому такий мізерний результат на виборах? Чому спостерігається відтік членів ПР.? Чому Ви узурпували владу і не допускаєте «не вірних вам» партійців до роботи в партії не надаєте будь яку інформацію про конференції і.т.п. Де обіцяне Вами фінансування партії? Де сприяння у вирішені проблем партійців? Чому коли до вас хочуть прийти люди на прийом ви їх футболите? У вас є честь - ви ж всім розказуєте що ви офіцер?
Андрій Павлович Матюшенко
Показати IP
13 Квітня 2010 10:10
Я на відміну від багатьох інших не буду ховати своє прізвище за ніками. В партії регіонів з 2006р. приймав в партію мене Володимир Наливайко. Видав партійний квиток отримав на конференції. Після чого зі мною постійно зв’язувались, на виборах просили помогти з розносом газети, був на двох конференціях. Після того як до влади прийшов Башкаленко до мене зателефонувала якась жіночка запросили на вул.. Привокзальну, там розпитали хто мене привів в партію і все. До цієї пори про діяльність партії на Волині я не знаю нічого.
ВИБОРИ
Показати IP
13 Квітня 2010 10:23
Олександре Констянтинович ось ви вже і при владі ну розрахуйтесь будь ласка з людьми за вибори, з таким ставленням до людей ви не те що здобудете прихильників а втратите навіть тих хто ще працював на партію регіонів.
До Матюшенка
Показати IP
13 Квітня 2010 10:48
Матюшенку - повір і не будеш знати ти або підтримуєш Башкаленка або ти не потрібний Партії Регіонів (демократія).
Сантехнік
Показати IP
13 Квітня 2010 11:34
З огляду на останні коментарі - каназізацію із заздрісників прорвало. Схоже на те, що Партія регіонів на Волині працює у правильному напрямку, оскільки у протилежному випадку українська жаба настільки не доймала б наших "окремих" земляків.
Любляча
Показати IP
13 Квітня 2010 11:39
Усім! Агресія це ще нічого - ви просто бєтеся лобом об стінку і не бачите інших шляхів! Змініть свій світогляд і насолоджуйтесь життям і в роті не майте чорного підненбіння! життя пройде, а у вас залишиться лише жовч - ВОНА ЦЬОГО НЕ ВАРТА! Живемо один раз
До Януковича
Показати IP
13 Квітня 2010 11:46
Вишє керівництво Партії Регіонів мало б реагувати на коментарі щодо пана Башкаленка. Негативні відгуки продовжуються з часів виходу цього "політика" на арену. Не думаю що це принесе користь ПР зараз та в майбутньому.
Іван
Показати IP
13 Квітня 2010 11:57
Сантехніку - Заздрять людині яка щось досягла....
Танюшка
Показати IP
13 Квітня 2010 12:00
любіть Башкаленка, любіть партію регіонів, любіть мене, любіть всіх, яке сьогодні чудове сонечко, і квіти вже повипячувались, і мушки літають.
Обєктивний
Показати IP
13 Квітня 2010 12:06
Як на мене то тут поставили масу питань для Башкаленка та його "команди" правда відповідей не видно... нічого казати?
Партієць
Показати IP
13 Квітня 2010 12:14
до Сантехніка - пане сантехніку процитую слова О. Башкаленка в партії до 2007 р. всі боялись критикувати та висловлювати свою думку. То до чого тут "жовч", "агресія", "заздрісники"??? В людей є думка я розумію що ви звикли, що правильною є одна думка О. Башкаленка а якщо якась є інша позиція то дивіться пункт перший… Визнайте, що керівники які були до Башкаленка в ПР були більш ефективні. Він нічого не покращив а лише загнав ПР в хаос та розбрат. Ось і зараз отримав здавалося б владу а діє як мавпа з гранатою…
Держслужба
Показати IP
13 Квітня 2010 12:23
Башкаленко не є держслужбовцем!!!! Ніхто не бачив жодного розпорядчого документа про його призначення. Згідно Закону України "Про державну службу" це повинно бути розпорядження голови ОДА. Хтось може сказати його номер та дату підписання цього документа? Може хтось чув чи бачив як він складає присягу держслужбовця? А зараз Башкаленко незаконно займає кабінет в облдержадміністрації, користуєтся офісними послугами, обслуговуючим персоналом, технікою і т.д. і т.п. Це називається захоплення влади - незаконне отримання владних повноважень! Хтось нарешті зверне на це увагу?
P.S.Розумію що останній журналіст на Волині виїхав до Києва ще в минулому столітті, але може народився хтось новий?
Знаю
Показати IP
13 Квітня 2010 12:33
Люди, припиніть гнати. Башкаленка офіційно призначили, проте усі формальності ще не утрясли. Ото й усього. "Ніхто не бачив жодного розпорядчого документа про його призначення", "незаконне отримапння владних повноважень..." - брєд це все. Бо все стане на свої місця вже за кілька днів
VSC до Знаю
Показати IP
13 Квітня 2010 12:52
Ну, да. Обычное дело. Машину купил, а права еще не купил. Скоро папа из Киева права пришлет, вы только подождите, папа точно права уже купил.
Тамара до Знаю
Показати IP
13 Квітня 2010 13:16
Люди не гнуть а висловлюють свою незгоду з поступками та діями окремих осіб які вважають себе владою.
Андрій Андрійович
Показати IP
13 Квітня 2010 12:42
Люди справді припиніть "гнати" ви що не зрозуміли а то БАшкаленко та його "команда" - """переконуватимемо конкретними справами""" :)
Сантехнік
Показати IP
13 Квітня 2010 12:58
Цілком згідний з вами, стосовно того, що заздрять тим,хто чогось досягнув, порівняно з тими хто сидить і пише ні про що, Башкаленко дійно досягнув високих результатів. А думкою, усе те, що випльовуть тут "доброзичливці" назвати важко, тим більше зважаючи на те, хто за цією думкою стоїть. Стосовно ефективності колинього керівника ПР на Волині, то єдині видимі результати - це гавкіт у бік каравану. Згідний із тим, хто Знає, усі ці репліки це маячня. Добре, що Башкаленко тепер в адміністрації, може розворушить це постсовєтстке сонне царство. Думаю, що на Башкаленка сиплеться стільки "чорнухи" тільки тому, що він регіонал, який до того ж підняв організацію в області. Для підтвердження зайдть на статтю тимошенківського поплічника Грицюка, який ніби-то активно займається справами області - тиша. Ось і судіть самі, хто про що думає і чим. І скільки б фактів на користь керманича регіоналів тут не наводилося - це банальне метання бісеру.
VSC до Сантехнік
Показати IP
13 Квітня 2010 13:08
"Думаю, що на Башкаленка сиплеться стільки "чорнухи" тільки тому, що він регіонал," - не только. Мы еще и лихие 90-е помним. Черного кобеля, не отмоешь до бела.
Іван С. до Сантехнік
Показати IP
13 Квітня 2010 13:11
ефективності колинього керівника ПР тут не обговорюється стоїть питання роботи теперішнього. навіщо дивитись в минуле, але з таким керівником немає майбутнього.
Марина
Показати IP
13 Квітня 2010 13:09
""Досягнення"" - хочемо почути конкретні факти "досягнень" Башкаленка а не "банальне метання бісеру". до речі бісер метають свиням. зрозуміла тепер позиція "команди" Башкаленка щодо відвідувачів цього сайту...
А.Мельник
Показати IP
13 Квітня 2010 13:17
Не переживайте, До Януковича надходить обєктивна інформація і, до речі, від конкретних людей. а ті, хто з під-ковдри щось там патякає - не варті того щоб перед ними виправдовуватися. Назвіться, дайте конкретні факти, будьте готові відповісти про їх привдивість - от тоді і поговоримо. А нині все на що ви варті, це називати когось боягузами та підлими людьми, і при цьому ховатися за ніками. Добре, що Башкаленко переміг, не дай Бог на його місці був інший, тоді б з Волині втік не тільки останній журналіст, а й житель. Що таке чорний піар - ми знаємо, ви шановні виконуєте свою - роботу - виконуйте. Дякуємо за Ваші труди! Але усі нормальні та адекватні люди знають - обговорюють лише тих, хто щось робить.
Оксана до А.Мельник
Показати IP
13 Квітня 2010 13:32
А.Мельнику - пане Андрій щиро рада що ви тут зявились бо в офісі вас ніколи не застати (чи може просто ховаєтесь. Я була спостерігачем на цих виборах від ПР подруга Оксана та товариш Володя були також спостерігачами від Противсіх пригадуєте як ми у вас в офісі писали заяви? Пригадуєте що нам обіцяли? Де виконання зобов"язань? Коли Київ вам пришле гроші? ЧОму про нас після виборів забули? Які факти вам ще потрібні???
Максим Вікторович Пилипович до А.Мельник
Показати IP
13 Квітня 2010 14:03
Пане А. Мельник вам потрібні факти, будь ласка, в листопаді минулого року я звертався в приймальню депутата обласної раби О. Башкаленка, стосовно сприяння в питанні отримання пільг багатодітній родині. Зустріли і провели зімною зустріч Ви, знаєте такого хамства від такої молодої людини як ви я не чекав, якщо ви не можете вирішити питання то можна принаймні порадити людині куда йти... а не фактично посилати за напрямком хоч до БЮТУ... Я незнаю чиї ви питання вирішуєте але зрозумів що точно не звичайних громадян…
Марина до А.Мельник
Показати IP
13 Квітня 2010 14:12
"хтось щось робить" хтось, щось....
Антон Степанович до А.Мельник
Показати IP
13 Квітня 2010 14:47
Звертався до вас в офіс в грудні цього року, просив посприяти з позовом до суду з питань отримання субсидії. Відповідь "зверніться в адвокатську контору" в БЮТ принаймні нормально вміють вислухати та допомогти чим можуть.
VSC до А.Мельник
Показати IP
13 Квітня 2010 14:54
"не дай Бог на його місці був інший" - вы про однопартийцев? Ни секунды не сомневаюсь. Все из одного ОПГ.
Світдомий
Показати IP
13 Квітня 2010 13:21
(Випльовуть, Жовч, агресія, чорнуха, «заздрісників прорвало»), - Башкаленко і Ко. не нервуйтесь Ви так Ви ж тепер влада а владу можна і потрібно обговорювати-критикувати. Ми ж живемо в демократичному суспільстві, це вам не партія регіонів де є тільки одна думка Олександра Костянтиновича….
Світдомий
Показати IP
13 Квітня 2010 13:22
(Випльовуть, Жовч, агресія, чорнуха, «заздрісників прорвало»), - Башкаленко і Ко. не нервуйтесь Ви так Ви ж тепер влада а владу можна і потрібно обговорювати-критикувати. Ми ж живемо в демократичному суспільстві, це вам не партія регіонів де є тільки одна думка Олександра Костянтиновича….
Держслужбовець
Показати IP
13 Квітня 2010 13:26
"...Башкаленка офіційно призначили, проте усі формальності ще не утрясли. Ото й усього" - ГЕНІАЛЬНО!!! - щоб написати таку охінею треба абсолютно не розуміти що таке призначення на державну службу. Це не циган на ярмарку який торгує сонцем, але який народ така й влада, достойні один одного :-(
Свідомий
Показати IP
13 Квітня 2010 14:06
""(До Януковича надходить об'єктивна інформація)""" - звичайно об'єктивна Ви ж її і доносите :)))...
А коменты оказались намного интереснее статьи)) Люди давайте не ссориться)) время все покажет, как нынешняя весна))
І взагалі в команді шанованого Олександра Констянтиновича працюють поважні та знані особи на Волині, тай в Україні взагалі. Наприклад Олександр Курилюк - і неважливо що його в свій час вигнали за склоки з Старовижівської РДА а «вчитель-фізкультурник» приютив та ще й дав вищий ранг держслужбовця, ця людина заслуговує на повагу і може як і наш керманич Волинських регіоналів Башкаленко обійме в недалекому майбутньому достойну його особи і морально ділових якостей посаду заступника голови ОДА. А чим поганий я Андрій Мельник, молодий досвідчений в партійних перипетіях лідер, який зміг всіх попередніх керівників викинути на звалище історії і лише з Олександром Костянтиновичем зміг (поки що) знайти спільний погляд в розбудові партії.
Шановний перший заступник голови Волинської обласної державної адміністрації О.К. Башкаленко оскільки я бачу ваші соратники читають цей ресурс а можливо і Ви знаходите час почитати, що про Вас люди думають дозвольте і мені поставити вам кілька простих запитань. 1) Чи вирішились(уться) Ваші земельні питання на вул. Набережній в м. Луцьку з приходом до влади? 2) Чи повернеться колись в комунальну власність міський кінотеатр Батьківщина (нині кафе Квартал)? 3) Чим закінчилось з Вашим приходом до влади розслідування щодо незаконих поборів з підприємців на ринку Привокзальний? 4) Чи будете Ви сприяти одній напевно "мало" Вам відомій Київській фірмі щодо продажу мидичного обладнання в лікарні області? 5) Як Ви вважаєте фірма "Екопрод" та дочірні ПП за 2010 на скільки збільшать прибуток?
До чого тут сварка розумієте я член Партії регіонів такий же як і Башкаленко. І коли Вище зазначений пан каже, що в партії все ОК. я як мінімум не згідний і хочу висловити свою позицію (нажаль на партійних конференціях зробити цього не можу оскільки недостойний отримати запрошення). Для Башкаленка я та інші партійці потрібні лише на вибори або коли необхідно щоб хтось підписався на партійну газету. Коли мова йде про якісь виборні посади то тут є ціла плеяда "наближених" яких Башкаленко і розставляє на партійні посади. Я постійно чую що колись в партії не було демократії та мене це мало цікавить мене цікавить те що твориться в партії сьогодні адже ви зараз керівник. Чому до цієї пори в Луцькій місьекій організації немає нормальної приймальні? Чому в повній мірі не видається газета? Чому не проводяться ніякі заходи? Пане Башкаленко чому ви боїтесь Волинян адже Ви позиціонуєте себе як лідера вийдіть хоча б раз на прямий ефір розкажіть людям, що робить партія регіонів на Волині не ховайтесь...
Патрон
Показати IP
13 Квітня 2010 22:33
Який голова такий і перший заступник.
Махно
Показати IP
13 Квітня 2010 23:47
Да погоджуюсь стаття відверто хр..нова. Коментарі більше відображають рейтинг голови партії та реальний стан речей в партійній структурі регіоналів... Бютівці допоки Башкаленко при владі дерзайте ;) у вас є шанси...
Простий партієць
Показати IP
14 Квітня 2010 09:18
Олександр Костянтинович я мав "честь" бути на кількох ваших "зібраннях" знаєте якщо чесно ви вже дістали з "обгаджуванням" свого попередника. Ви постійно говорите що раніше не було демократії не було розвитку партії був культ однієї особи відверто я цього не знаю бо в той час не був в партії, але я бачу, що відбувається сьогодні. А відбуваються не дуже приємні речі, на "зібраннях" свою думку висловити неможливо ви відразу закриваєте "опонентам" рота. Не дуже приємні добровільно примусові побори то на газету то на ще якісь не всім зрозумілі речі. Коли відкрити на вашому сайті фотогалерею то кожна друга фотографія ваша в газеті теж саме єдина правильна думка тільки ваша - це хіба не культ особи? Я вже мовчу про вибори знаєте дуже багато моїх знайомих відверто ображені таким Вашим ставленням та "ставленням" за роботу у Виборчих комісіях. Хіба так поступають з своїми партійцями? Робіть висновки Олександр Костянтинович бо незадоволенню вже прийшла межа, а то нам прийдеться зробити висновки за Вас...
У Бразилії знайшли жабу розміром із мураху
Сьогодні 00:16
Сьогодні 00:16
Найвища гора Японії Фудзі вперше за 130 років – без снігу
31 Жовтня 2024 23:39
31 Жовтня 2024 23:39
Мешканка Володимира відсвяткувала 90-річчя
31 Жовтня 2024 23:19
31 Жовтня 2024 23:19
У Латвії уперше в історії відправляють депутата на перевірку знання латиської мови
31 Жовтня 2024 23:00
31 Жовтня 2024 23:00
Володимирському педагогічному коледжу – 85 років
31 Жовтня 2024 22:40
31 Жовтня 2024 22:40
Кількість жертв негоди в Іспанії зросла до 158
31 Жовтня 2024 22:20
31 Жовтня 2024 22:20
Волинські громади потребують відкриття мобільних аптечних пунктів
31 Жовтня 2024 22:01
31 Жовтня 2024 22:01
Попереду операція: відомий у Луцьку історик і військовий отримав важке поранення на фронті
31 Жовтня 2024 21:41
31 Жовтня 2024 21:41
НАБУ оголосило у розшук колишнього народного депутата Крючкова
31 Жовтня 2024 21:21
31 Жовтня 2024 21:21
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.