USD 41.15 41.45
  • USD 41.15 41.45
  • EUR 41.35 41.70
  • PLN 10.28 10.45

ЦУМ горів через проводку. Офіційна версія

4 Грудня 2011 15:36
Пожежа, яка завдала підприємцям Луцька грандіозних збитків, трапилася в Луцьку 4 грудня. У місті загорівся центральний універмаг . Пожежу вдалося загасити лише в обід.

Опісля того, як вдалося здолати полум’я, начальник УМНС у Волинській області Володимир Грушовінчук розповів журналістам: «Пожежа була на площі більше 400 квадратних метрів. Протягом двох годин нам вдалось її локалізувати. Було пошкоджено приміщення першого поверху і частково другий. Задимлено все приміщення. На даний момент іде димовидалення. В гасінні пожежі брало участь 9 автомобілів гарнізону Волинської області, більше 40 чоловік особового складу».

«Я вважаю, що спрацювали оперативно, особовий склад. Комісія працює, але попередня причина – коротке замикання електропроводки. Перегрузка в мережі від багатьох приладів живлення, що нагрівальних, що комп’ютерна система», - заявив Грушовінчук.

Водночас він не коментує орієнтовний обсяг завданих збитків: «З приводу збитків я конкретно сказати не можу, створена комісія на даний момент. Вона буде працювати, і орієнтовний збиток буде озвучений протягом 3-5 днів. В комісії – представники Міністерства внутрішніх справ, НДКЦ, представники «техногенки» і органи влади».

Начальник УМНС в області зазначив: «За проводку відповідальний власник, конкретно він несе відповідальність. Після цього будуть правоохоронні органи давати оцінку правомірності підключення тих чи інших електроприладів. Конкретно тут декілька власників. Претензії будуть до власника і до підприємців, які експлуатували з порушенням правил пожежної безпеки».

«Поступило повідомлення про загорання на першому поверсі. На момент прибуття вже практично половина першого поверху була охвачена полум’ям. Гасіння ускладнювалося тим, що без захисту органів дихання не могли приступити до гасіння пожежі», - сказав Грушовінчук.

За його словами, вдалося врятувати життя 7 людей, тож жертв немає.

Він підтвердив, що існувала загроза вибуху автомобіля з бензином, який перебував у приміщенні ЦУМу. «Автомобіль був, була загроза, але на даний момент загрози нема», - зазначив Володимир Грушовінчук.

«Відновити можна все. Це вже не до мене, а до будівельників», - додав він.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 113
знаюча Показати IP 4 Грудня 2011 15:46
Власники ЦУМ задумали перебудову, але щоб не було конфлікту з підприємцями на оренді, просто сппалили. Тепер буде нове будівництво.
тихо сказано до знаюча Показати IP 4 Грудня 2011 23:51
Версія про спалення для поновлення мов Фенікс досить оригінальна і актуальна..Досить дивне співпадіння після тижння керування новими власниками..З їхньої сторони "спалення" то просте і геніальне рішення...одним махом 100 зайців
Андрій до знаюча Показати IP 6 Грудня 2011 12:38
Фото і відео: http://mihailof.com/diff_news/foto-fire-in-the-lutsk-central-department-store/
Сергій Показати IP 4 Грудня 2011 16:00
У Луцьку підвал ЦУМу продали більш ніж за "півлимона" тут є інфа http://p-p.com.ua/articles/16661
Ірина Показати IP 4 Грудня 2011 16:17
шкода підприємців, яким ніхто не відшкодує завданих збитків
Аліна Показати IP 4 Грудня 2011 16:26
Кого ви шкодуєте? Підприємців? Ви за них не переживайте!!! Може ще депутата будемо шкодувати?????
підприємець до Аліна Показати IP 4 Грудня 2011 19:00
таке може статися з кожним... і не в підприємців може згоріти все нажите добро...
afro до Аліна Показати IP 4 Грудня 2011 20:31
Я поставлю свічку за твоє здоров’я...
ІННА до Аліна Показати IP 5 Грудня 2011 11:35
АЛІНА,ЯК ЗРОЗУМІТИ ПОВІДОМЛЕННЯ НА РАХУНОК ПІДПРИЄМЦІВ.ДЕ ВИПРАЦЮЄТЕ??ЯКЩО ВИ ЗАВИДУЄТЕ ЇХНІМ ПРИБУТКАМ,ТО ВПЕРЕД!ЗАРОБЛЯЙТЕ І ВИ.ВИ ЩО ДУМАЄТЕ?У ВЛАСНИКІВ БІЗНЕСУ ВСЕ В АЖУРІ.МІЙ ЗНАЙЙОМИЙ В ТОМУ ЦУМІ ВТРАТИВ ДУЖЕ ВЕЛИКУ СУМУ ГРОШЕЙ.НЕ МАЛА ВЛАСНОЇ СПРАВИ,ТО І НЕ ГОВОРІТЬ.Я ТЕЖ МАЛА ВЛАСНИЙ СІМЕЙНИЙ БІЗНЕС.І ЧЕРЕЗ 17 РОКІВ(ДЯКУЮ КРИЗІ)ВІН ПРОСТО ЗНИК.ЦЕ ПО МЕНШІЙ МІРІ ПІДЛО ГОВОРИТИ ТАК.З ДЕПУТАТОМ ВОНА ЗРІВНЯЛА!!
Exaboto до Аліна Показати IP 5 Грудня 2011 11:51
ну ти і падло. Ти в очі це скажи людям які втратили товару на десятки тисяч. Кончена українська психологія - аби в людей було гірше. Щиро надіюсь що в тебе твоя комуналка згорить.
ІННА до Exaboto Показати IP 5 Грудня 2011 11:57
НУ ЦЕ ТРОШКИ ЗАНАДТО НА РАХУНОК КОМУНАЛКИ.ПРОСТО ЛЮДИНА ТУПО ЗАВИДУЄ І ДУЖЕ ДАЛЕКА ВІД ТОГО.А ЯКБИ ЗНАЛА,ЩО ВКЛАЛА ГРОШІ(А ЯКШО КРЕДИТНІ,ТО ЩЕ КРАЩЕ),О!!ТОДІ ЗАСПІВАЛА БИ!!
Ірина Показати IP 4 Грудня 2011 16:35
Якраз депутатів мені не шкода. Якби ви були на місці підприємців і втратили б весь товар в який вклали гроші і з доходу, від продажу якого, жила б ваша сім"я, тоді б я подивилася як "солодко" вам би зараз було.
Гачок Показати IP 4 Грудня 2011 16:37
Власник надає площі, а підприємці включають без розбору та без дозволу, В результаті ,як в тому анекдоті, один керує-а остальні трясуться. Біда тим хто починає свій маленький бізнес!
Лєна Показати IP 4 Грудня 2011 16:39
Аліна,ти думаєш шо говориш??? Скільки вони бабла вложили в свої магазини!!! І все зараз згоріло! В тебе серце є??? Про депутата це брєд,але звичайних лучан шкода,не всі ж там крутелики...
Анна Показати IP 4 Грудня 2011 17:01
Я цілком зходжена з пані Лєною та Іриною! Боже бідний цум
Юрій Показати IP 4 Грудня 2011 17:08
"рибка виколи мені одне око",- так закінчується один анегдот про таких, як Аліна. Коли у людей біда, їх потрібно підтримати, хоча б морально. Про матеріально я вже мовчу. Горе може прийти до кожного, головне залишатись людьми.
Миша Показати IP 4 Грудня 2011 17:22
а хто власник ЦУМА,
чювак Показати IP 4 Грудня 2011 17:25
ага автомобіль вкрали підчас пожежі і тому він не взірвався)
тепер уже безробітна... до чювак Показати IP 5 Грудня 2011 17:12
ні, автомобіль не вкрали, він там є, якщо його можна назвати автомобілем!!!! навіть, те що вціліло - важко назвати товароздатним!!!! що не згоріло - то плаває, або в карманах рятувальників!!!!!
Вінстон Показати IP 4 Грудня 2011 17:42
«Автомобіль був, була загроза, але на даний момент загрози нема», - зазначив Володимир Грушовінчук.- ТОБІЖ, МАШИНУ СТИРИЛИ?
Все зрозуміло і логічно Показати IP 4 Грудня 2011 17:43
ЦУМ мали перебудовувати. Орендарі цього не допустили б. А конфлікту з лучанами Палиці не треба на передодні виборів до ВРУ. Прийняли найлешгше рішення - підпал. В пресі зараз потужно звинувачуватимуть підприємців і їх електроприлади. Буде версія диверсії, підпалу і ще все що завгодно аби "вибілити" власника приміщення - майбутнього кандидата в депутати. Чому так вважаю: 1. В останній тиждень в місті різко поширилась інформація, що перебудова ЦУМу вже на часі; 2. Заступник мера Кравчук С.Є. - "проштовхувач" власника ЦУМа і його бізнес-послідовників - активно спілкувався з посадовцями МНС, де й давав (напевно) настанови про причини пожежі. Це все припущення, але базуються вони на низці загальновідомих фактів і тенденцій життя міста. П.С. по-людськи шкода підприємців, а ще більше, - віднині безробітних продавців.
+1000000!
%V@%$#$$$$$$$ Показати IP 4 Грудня 2011 18:12
А хто, цікаво, валютникам моральну та матеріальну шкоду відшкодує...?
Лучанин до %V@%$#$$$$$$$ Показати IP 4 Грудня 2011 21:53
МВС... :)
кетрін до %V@%$#$$$$$$$ Показати IP 5 Грудня 2011 17:15
я думаю,це на їх прибутках не сильно позначиться)))))))
вася Показати IP 4 Грудня 2011 18:19
без органів захисту дихання - це що за нові органи такі??? )))))))))))))
тра-та-та до вася Показати IP 4 Грудня 2011 23:14
там було" без захисту органів дихання"
Ваня Показати IP 4 Грудня 2011 19:07
Кінець світу-люди як стая вовків-нікому не співчувають,злі всі,заздрісні,моліться,бо Господь бачить все.
василь Показати IP 4 Грудня 2011 19:18
люди що ви пишете в людей горе
Сергій Показати IP 4 Грудня 2011 19:36
А мені здається, що цю будівлю згодом просто знесуть і на її місті виросте ще один готельний комплекс... або щось у тому дусі. Це ж самісінький центр міста, погодьтеся - це ласий кусень.
) Показати IP 4 Грудня 2011 19:41
граждане, сохраняйте спокойствие! заграница нам поможет!
Тарас Показати IP 4 Грудня 2011 19:53
Ну, звичайнi лучани як правило в цумах та ТЦ магазинiв не мають, здебiльщого бiльше забезпеченi володiють ними, навiть той самй магазин золота взяти, там бабки огого якi... звичайнi люди це на ринку що одну точку мають... але суть не в тому. Цi люди, пiдприемцi ЦУМа були нормальними людьми, вони кормили своi сiмi а зара я незнаю як вони виживуть... дуже шкода людей(((((( було б добре якби хоч якесь вiдшкодування було...
Руся до Тарас Показати IP 4 Грудня 2011 20:55
Тарас, якби ти працював в торгівлі, і мав зелене поняття, про що говориш, ти б таке не писав. Те що в орендарів є точка в Цумі, не означає, що він мільйонер. Це означає тільки те, що він платить купу грошей за квадратний метр оренди, бо це Цум, і там є хоч якась нещасна торгівля.
SW до Тарас Показати IP 4 Грудня 2011 22:12
поганий приклад - золото як мистецтво, не горить
печалька. Показати IP 4 Грудня 2011 20:10
а на першому поверсі і валютчікі і ювклірний...техніки повно там.....капец.
ррр Показати IP 4 Грудня 2011 21:08
А валютчиков МНС первыми евакуировали или последними?
тра-та-та до ррр Показати IP 4 Грудня 2011 23:17
А теперь им шо,на биржу становиться,как утратившим место работы?
Irina Показати IP 4 Грудня 2011 21:21
люди,чому ви такі злі??? підприемець- це, що не простий лучанин??? це просто людина,яка трошки більше шевелиться ніж більшість і хоче краще жити. але в нашій країні малі підприємці скоро вже взагалі "загнуться". дуже шкода підприємців,які понесли втрати матеріальні і людей,які втратили робочі місця. У них всіх є діти і не від солодкого життя вони сиділи на мізерні зарплати в цьому старому і страшному ЦУМі
ІННА до Irina Показати IP 5 Грудня 2011 11:45
ПІДТРИМУЮ ІРИНУ.БО ДЕЯКІ ТІЛЬКИ ВЯКАТИ МОЖУТЬ,САМІ РОБЛЯТЬ НА РОБОТАХ,ОТРИМУЮТЬ МІЗЕР,НІ ПРО ЩО ДУМАТИ НЕ ХОЧУТЬ,А НА ПІДПРИЄМЦІВ ГОНЯТЬ ЗА ТЕ,ЩО ВОНИ РОЗУМНІШІ,БО НЕ ХОЧУТЬ ПАХАТИ НА ДЯДЮ(ЦЕ Я ПО СОБІ СУДЖУ.)
Віртуал Показати IP 4 Грудня 2011 21:27
http://design.lutsk.ua/0958613533 віртуальний тур з місця пожежі!
Я з луцька Показати IP 4 Грудня 2011 21:35
Скоро виросте там євроцум.
Лєра Показати IP 4 Грудня 2011 21:52
Дуже шкода(
Міняла до Лєра Показати IP 5 Грудня 2011 08:23
Особливо валютників
Ігор Показати IP 4 Грудня 2011 23:24
Що за хрень сьогодні твориться в Луцьку ???? Зранку на ГПЗ менти проводили слідчі дії в магазині "салют", якого "почистив" хтось вночі...пізніше загорівся ЦУМ..???
ghgh до Ігор Показати IP 5 Грудня 2011 09:17
На ДПЗ вночі два магазини "почистили" - "Салют" і "Добродій", наче там і там вночі решітки спиляли
Не знаючю йопт Показати IP 5 Грудня 2011 00:06
та й так зрозуміло що такі пожежі просто так не робляться
RRR Показати IP 5 Грудня 2011 00:14
Було чутно, при чому давно, що з ЦУМу хочуть зробити розважальний центр
Оксана Показати IP 5 Грудня 2011 00:53
Такого, ще у Луцьку не було! Це страшно та дуже сумно! Школа постраждалих. А ще думаю, не вартон тут жартувати, це я маю на уваз! про валючик!в(
ІННА до Оксана Показати IP 5 Грудня 2011 11:52
БУЛО,ЩЕ Й НЕ ТАКЕ,І ЗОВСІМ НЕДАВНО І З ГІРШИМИ НАСЛІДКАМИ.ПРОСТО В УКРАЇНІ ТЕПЕР ВСЕ ВИРІШУЮТЬ ТІ,ЩО НА ГОРІ І РАХУЮТЬ,ЩО НАМ ЗНАТИ НЕ ОБОВ"ЯЗКОВО,НАВІТЬ ЯКЩО МИ ЇМ ПЛАТИМО ЗАРПЛАТУ.
Саня Показати IP 5 Грудня 2011 01:30
Ви не жалійте підприємців. Бо вони вас - НІКОЛИ не пожаліють. Але це все залежить від людини і її характеру.
Exaboto до Саня Показати IP 5 Грудня 2011 11:57
я от тебе жалію. мені взагалі шкода таких ідіотів як ти.
ІННА до Саня Показати IP 5 Грудня 2011 11:59
ЩЕ ОДИН БОРЕЦ ЗА СПРАВЕДЛИВОСТЬ.МОЖНА ПОДУМАТИ ТЕБЕ ХТОСЬ І БЕЗ ПІДПРИЄМЦІВ ЖАЛІЄ.
Хатуль Мадан до Саня Показати IP 5 Грудня 2011 22:06
хоть ти саня, але дурак(((
Сергій Пастор Показати IP 5 Грудня 2011 01:58
Можем багато сперечатись та робити власні припущення, але скажу одне - незнати, що на нас чекає завтра, тому задумайтесь про своє життя та відношення до нього. Хай допоможе нам Господь!!!!Наша церква сьогодні молилась і Слава Богу без жертв!!!
атеїст до Сергій Пастор Показати IP 5 Грудня 2011 11:17
Треба було вчора помолитись - може б і не загорілось))) Треба молитися ДО, а не ПІСЛЯ.)))))))
Олександр Показати IP 5 Грудня 2011 08:22
МНС молодці опереативними та злагодженими діями бистро ліквідували пожежу за це ним людська повага та шана
1 Показати IP 5 Грудня 2011 09:31
Так дуже шкода підприємців, особливо їхніх 300% націнки, дуже, дуже шкода.
D до 1 Показати IP 5 Грудня 2011 09:48
+++100500
ІННА до 1 Показати IP 5 Грудня 2011 12:02
ТИ ЗНАЄШ.ЧИ В НИХ 300%?А ЯКШО І ТАК,ТО ЦЕ ДЛЯ ТОГО,ШО ТУДИ ВХОДИЛА ВАРТІСТЬ АРЕНДИ.
ИННА до 1 Показати IP 7 Грудня 2011 02:58
ЦЕ ТОЧНО,ВДАВЛЯТЬСЯ,АЛЕ ЗНИЖКИ НЕ ЗРОБЛЯТЬ БІДНИМ ЛЮДЯМ.КАЖУ ТАК ,БО СПОСТЕРІГАЛА ЗА ОДНИМ ВИПАДКОМ,МІЖ ВЛАСНИКОМ І ПОКУПЦЕМ.
КаЛьОк Показати IP 5 Грудня 2011 10:20
Що поробиш...Сильний пожирає слабкого. І словобуддям нічого не зміниш, то є факт. Гуртуйтеся вівці однієї отари, а то вовки не сплять.
Горохівець Показати IP 5 Грудня 2011 10:42
Про знесення ЦУМу я десь чув уже більше року тому. Дивно, що так довго не горіло. А підприємцям наука не допоможе, бо переважно - бариги. На вогнегасники як не розкошелювались, так і не будуть у майбутньому. Пройдіться рядами на ВАРШАВСЬКОМУ РИНКУ і попрохайте показати вогнегасника, і щоб не бутафорний був, а діючий...
ІННА до Горохівець Показати IP 5 Грудня 2011 12:06
ГОРОХІВЕЦЬ.ДА БУДЕТ ТЕБЕ ИЗВЕСНО.ЦЕ НЕ ПІДПРИЄМЦІ МАЮТЬ ДБАТИ ПРО ПОЖЕЖНУ БЕЗПЕКУ.ДЛЯ ОСОБО ОДАРЬОННИХ РОЗКАЗУЮ:ВОНИ ПЛАТЯТЬ АРЕНДУ,НЕ ВОНИ ВЛАСНИКИ,І НЕ ВОНИ ВИХОДИТЬ БАРИГИ.ПІДПРИЄМЦІ КОЖЕН МІСЯЦЬ ПЛАТИЛИ ЗА СВОЮ"НЕБЕЗПЕКУ"
Горохівець Показати IP 5 Грудня 2011 10:45
""Протягом двох годин нам вдалось її утилізувати.""" Утилізація пожежі - це ввійде в кращу збірку ментівських словесних перлів. Страшне перо не в гусака.
горохівцю Показати IP 5 Грудня 2011 11:14
Яке відношення мають пожежники до ментів??? Словесне ти перло!
Лучанин Показати IP 5 Грудня 2011 11:24
Ото дійсно знайшли кого жаліти оцих спекулянтів, а не підприємців. Вони ж робити на поле не хочуть іти, картошечку виростити і по 50 коп. продати.Бо більше бандити люду не давали. Але їм торгувати і ще де в ЦУСІ. Та там 300% процентів накрутки. Це Бога вони не боялися так людей обдирати,на пустому місці, нічого не виробивши і ці спекулянти всі такі.На мільйони накупляти різного шмаття і дурити люд.Не одну точку вони мають і ви рахуєте їх бідних.Бідні ми, що виробляємио продукт своїми руками, а вони скуплять за безцінь, як ці свині по селах , а на базарі ціна 1 кг уже70 грн. Бог не б"є палкою. А наказав і це првильно.
Exaboto до Лучанин Показати IP 5 Грудня 2011 12:09
Те що ви продаєте картоплю як стадо баранів по 50 коп це ваші проблеми. Як би в таких тупоголових роботяг як ти було на 2 звилини в мозку більше, ви б не продавали цю картоплю за безцінь. А ці "бандити" бачать з ким вони мають справу - з тупими, заздрісними селюками, бо ти думаєш: -от я не продам картоплю за 50 к, так сусід продасть. Ніхто людей не обдирає. Хочеш бери - не хочеш ні. Звик наш народ рахувати чужі гроші. 300 - 500%.... яка тобі різниця? не влаштовує ціна - йди на гуманітарку. Заздрісник хренов.
EXABOTO до Exaboto Показати IP 5 Грудня 2011 12:24
НУ ТИ І ЗЛЮКА.ДА.ЩЕ В НАС ЗАЛИШИЛИСЬ ТІ,ХТО ДІЛИТЬ ЛЮДЕЙ НА ТИХ,ХТО РОБИТЬ НА ВЕРХУШКУ І ТИХ ХТО ХОЧЕ БУТИ НЕЗАЛЕЖНИ ВІД НЕЇ.
Ірина до Exaboto Показати IP 5 Грудня 2011 14:28
Exaboto, підтримую на 100%
Хатуль Мадан до Лучанин Показати IP 5 Грудня 2011 22:08
чоловіче, а ти чого сидиш на дивані? руки в ноги - і займатися бізнесом. думаєш. підприємцям манна з неба падає? "о, люди, люди, ці тупі козли"(((((
ІННА Показати IP 5 Грудня 2011 12:20
НУ ТО І ТИ РОБИ ТАК!!ТИ НАПЕВНО КОМУНІСТ?ЗА СПЕКУЛЯНТАМИ ІДИ В 20 СТ.ЯКИЙ ТИ ДАЛЕКИЙ ВІД ПІПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.СИДИ ДЕСЬ В ЯКІЙСЬ КОНТОРІ.
1 Показати IP 5 Грудня 2011 12:34
Пожежа, яка завдала підприємцям Луцька... -ПОМИЛКА, треба писати-Пожежа, яка завдала СПЕКУЛЯНТАМ, ТОРГАШАМ Луцька......
Exaboto до 1 Показати IP 5 Грудня 2011 18:18
ти чмошнік в кого вдягаєшся?
Мирослав Ватащук до Exaboto Показати IP 5 Грудня 2011 18:20
Шановний користувач Exaboto! Нагадую, що п.4 Правил коментування "Забороняється будь-яка образлива поведінка стосовно авторів та читачів ресурсу". Дякую!
ІННА до Exaboto Показати IP 7 Грудня 2011 03:04
ДУМАЮ НЕ В ТЕБЕ:))))
Хатуль Мадан до 1 Показати IP 5 Грудня 2011 22:10
порушу і я правило 4, але Exaboto правий, цей "1" таки чмошник.
Добрий чоловік Показати IP 5 Грудня 2011 12:40
Тепер ЦУМ "переїде" в Гранд Волинь,Ювант,Глобус та інші ТЦ.Думаю,в Гранд Волині тепер ажіотаж на торгові площі.Тай ціна оренди там відразу виросте.Ми ж українці...."Допомагаємо" один одному чим можемо...
електорат Показати IP 5 Грудня 2011 12:57
Цікаво чи Сосновський збиратиме гроші на допомогу постраждалим? Реальна тема баблосів накосити)))))
111 Показати IP 5 Грудня 2011 12:57
Люди ,дотримуйтесь елементарних правил пожежної безпеки !!!!!!!!!!!
щдф Показати IP 5 Грудня 2011 13:08
То де ж таки автомобіль? Скажіть, хто знає - чи щось залишилось уціліле на 3-му поверсі?
анатолик до щдф Показати IP 6 Грудня 2011 17:40
вигорыв тыльки 1 поверх.А вiд машини залишився тiльки кузов!Навiть скло розплавилось
Андрій Показати IP 5 Грудня 2011 13:38
Цікаво, а хоч один мав належно оформлену страховку? І чи розуміють люди як вони попали на "економії"
111 Показати IP 5 Грудня 2011 13:58
Люди ,дотримуйтесь елементарних правил пожежної безпеки !!!!!!!!!!!
Ірина до 111 Показати IP 5 Грудня 2011 14:31
Люди, які тут коментують, не дотримуються елементарної поваги до підприємців і людей, яким вони надавали робочі місця, що вже говорити за пожежну безпеку... Це деградація суспільства.
соня до Ірина Показати IP 9 Грудня 2011 03:03
згідна!!! у людей горе - а їм весело!!!
Покупець Показати IP 5 Грудня 2011 15:01
Що пожежа сталась - звісно погано і злорадіти з цього приводу не слід. А відносно накруток, то таки правда, і нема куди йти, бо скрізь онаково, ціни на речі страшенно завищені, а ще дуже полюбляють продавці, коли бачать, що річ сподобалась і ти готовий її купити швиденько ціну накинути. А сидять в своїх "точках" з такими зверхніми виразами обличчя, це зокрема і в ЦУМі було, і обдивляться тебе з ніг до голови вираховуючи твою платоспроможність,коли потенційний покупеуць одягнений скромно, то сталення дуже зверхнє і пихате.
ззз Показати IP 5 Грудня 2011 15:18
ой, а я хотіла купити кофтинку за 500 грн))в тьоті раї
ІННА до ззз Показати IP 7 Грудня 2011 03:18
дАА Я ВЖЕ КУПИЛА НА ПАСХУ БЛУЗКУ ЗА 500 БІЛЯ ВЕСІЛЬНИХ ПЛАТЬ,КРИЧАЛИ ІТАЛІЯ-КУПИЛА ГАЛОПОМ,БО ВЖЕ ЗАКРИВАЛИСЬ.ВДОМА ЯК РОЗДИВИЛАСЬ,НАПЕВНО В ХМЕЛЬНИЦЬКУ КРАЩЕ ПОШИЮТЬ.ПРИЙЛА ПІСЛЯ СВЯТ ДО НИХ,ТО ЩЕ Й ПОСЛАЛИ.А ГАМАНЕЦЬ БІЛИЙ КУПИЛА ЗА 300ГР.,ТАМ ДЕ ІТАЛІЙСЬКІ СУМКИ,ТО ЧЕРЕЗ МІСЯЦЬ ПОЧАВ ЧОРНІТИ З СЕРЕДИНИ ЛАК,ТО ВОНИ СКАЗАЛИ, ЩО ВОНИ ТУТ НЕ ПРИЧОМУ.МОЖЕ ВІН І З ІТАЛІЇ,АЛЕ КОШТУЄ ТАМ 2$.ОСЬ І ВІР ПІСЛЯ ТОГО ТОРГАШАМ.В ЮВАНТІ ТУРЕЦЬКЕ ЗОЛОТО ПРОДАЮТЬ ЯК НАШЕ. І ЩЕ БАГАТО Є ВИПАДКІВ.
Покупець Показати IP 5 Грудня 2011 15:40
Ні, для мене кофтинка за 500, то вже занадто, а от за 300,таку рожевеньку, на третьому поверсі, хотіла купити,хоч і розуміла, що якість там того..., і в Хмельницьку коштує вона мабуть, аж гривень 50,але де той Хмельницьк, а от тепер уже й не куплю.)))
вова33 Показати IP 5 Грудня 2011 15:56
Луцкий универмаг жалко... Впрочем, неудивительно - строился в советское время как ЦУМ, а превратили в крытый рынок... Китай-город этакий!
Просто Лучанка Показати IP 5 Грудня 2011 16:15
Добре хоч без жертв обійшлося, продавців звичайно шкода(де тепер роботу шукати)і підприємців теж шкода(цікаво а крам їхній хоч застрахований був?)А вогнигасники могли б і купити, як кажуть спасіння тонучого в його же руках.
Irina Показати IP 5 Грудня 2011 16:54
жах,жах і ще раз жах. ЯК МОЖНА БУТИ ТАКИМИ ЖАБОГЛОТАМИ. самі сидите на зп на 1500 грн і заздрите людям,які тягають сумки з Одесси і з Хмельницького. чому тут заздрити??? хто вам не дае поїхати в Хм. купити кофточок по 50грн зробити накрутку і продавати?? звичайно ні! краще сидіти і нити все життя,що так тяжко... фууууу. противно((((( ліниві заздрісники
соня до Irina Показати IP 9 Грудня 2011 03:09
ну звичайно! а для чого??? краще язиками попрацювати...для таких людей це приносить більше користі...їм би тільки чужі кісточки перемивати... доречі в Хмельницькому "За дарма" товар роздають (по вашихсловах)?! а витам були???
Покупець Показати IP 5 Грудня 2011 17:29
Іріна,чого злобою аж захлинатись? Тебе ж ніхто не заствляє тягати сумки з Одеси і Хмельницького, хочеш і тягаєш, а я хочу купую, а хочу ні, моє право, так само як і маю право на свою думку і про відповідність якості і ціни товару і про рівень обслуговування, і хочу озвучую його, а хочу ні. Ниття про те, що важко, якраз з твого боку.А я, хоч і не торгую, але гроші свої зароблені люблю і рахую, і вже вибачай, г...но, за ціною цукерки стараюсь не купувати, незважаючи на те, що хтось пер його в сумках з Одеси, чи ще звідкісь. Не треба людей за дурних тримати.
Irina Показати IP 5 Грудня 2011 17:52
Покупець ,нічого я не тягаю звідси. просто дивуюся українській природі. в людей горе,а більшість тут радіють. якщо для тебе це нормально??? то мені тебе шкода. а мені дуже шкода всіх підприємців і продавців
Z Показати IP 5 Грудня 2011 17:53
Йопт,виявляється просто одні підприємці-торгаші працють в поті чола, решта населення ледацюги і нероби, тільки те й роблять, що сидять, лежать та із заздрості ще й патякають.
Ірина Показати IP 5 Грудня 2011 21:29
в кінці-кінців, якби не було підприємців більшості з нас не було б де працювати, де купувати їжу і одяг. Як кажуть, «Не рубите сук, на котором сидите». Кожен в цьому житті має своє місце. Якщо Вас не влаштовують заробітки підприємців і ви рахуєте кожну зароблену ними копійку, то це лишній раз підтверджує, що Вам немає чим зайнятися, як кидати камні в чужий огород.
:) Показати IP 5 Грудня 2011 21:31
підприємці вважають працівників бидлом та лінюхами, а працівники підприємців спиногризами і скнарами. от і все
Хатуль Мадан Показати IP 5 Грудня 2011 22:16
блін ну й народ... невже вам не зрозуміло, що на дрібних і середніх підприємцях в кожній цивілізованій країні тримається отой "середній клас", який у нас ледь-ледь потроху стає на ноги. більше бізнесменів - вища конкуренція, краще для споживачів. менше бізнесменів - чиясь монополія. накрутки цін або порожні полиці. не буде середнього класу - то буде по всій Україні суцільний даунбас. вам це треба???
Хатуль Мадан Показати IP 6 Грудня 2011 01:12
Я З ТОБОЮ ЗГІДНА,АЛЕ Я НЕ ДУМАЮ,ЩО СЕРЕДНІЙ КЛАС ПОЧИНАЄ СТАВАТИ НА НОГИ.СТАЄ ДЕДАЛІ ХУЖЕ.
Хатуль Мадан до Хатуль Мадан Показати IP 6 Грудня 2011 17:19
даунбасам середній клас без надобності, колего. їм треба німе бидло, яке вколюватиме на заводі-шахті і мовчатиме. а підприємці - вони, як правило, не дуже покірні.
Покупець Показати IP 6 Грудня 2011 09:47
Іріна, якщо пишеш відповіді на чиїсь коментарі, то спочатку читай їх. В моєму, наприклад, було ясно написано, що злорадіти з пожежі не варто, і ніде не було написано, що я злорадію чи вважаю це нормальним, а мова про накрутки, то вже інша річ і до пожежі не має відношення. Жалість твоя мені не потрібна, це раз, а по-друге, що також ясно було написано, мене перш за все турбують мої доходи, а не підприємців, їх я і рахую, і за голімий низькопробний ширвжиток, який часто пропонують так звані підприємці, втри дорога не плачу і не збираюсь цього робити.
Exaboto до Покупець Показати IP 6 Грудня 2011 11:30
молодець. ти тут один такий. всі інші платять втридорога за голімий ширпотреб так званих підприємців. Порадь магазин з неголімим ширпотребом з націнками не втридорога з справжніми підприємцями... ?!
Покупець Показати IP 6 Грудня 2011 12:00
Exaboto, як то кажуть"кожний вибирає по собі", я методом "спроб і помилок", знайшла собі місця, де купую речі, які мене більш менш влаштовують і по якості і по ціні. Рекламувати не буду, бо це лише моя особиста думка і відносно цих товарів, і цін, і обслуговування - мене влаштовує, а ти, за допомогою цього ж методу, знайди щось подібне й собі, якщо бажаєш.
Exaboto до Покупець Показати IP 6 Грудня 2011 13:04
Та як же я знайду якщо Ви секрет не хочете відкривати? Я ж тупенький лох, як і всі крім Вас. А от ви уявляєте, є ще такі люди яких не влаштовує ні ціна, ні якість, ні обслуговування, але вони мужньо зжавши руки в кулак йдуть, купляють, і лише мріють про таку винахідливість як у Вас. но.... не всім дано....
Покупець Показати IP 6 Грудня 2011 13:23
Я ні вас ні когось іншого не називала тупеньким лохом. Робіть як вам подобається, а якщо не подобається, то це ваші проблеми. Ще раз повторюю, що маю право на свою думку і відносно якості-ціни-обслуговування, і на те де мені купувати чи не купувати,як і кожен.
проходив поруч до Покупець Показати IP 7 Грудня 2011 21:58
Покупець.ю ви отоварюєтесь виключно в державних або соціальних магазинах? Ну щоб не дай бог віддати кровно зароблені ненависним підприємцям?
Покупець Показати IP 6 Грудня 2011 13:42
@Та як же я знайду якщо Ви секрет не хочете відкривати?@ Методом "спроб і помилок", зрештою, як і все знаходиться. Ви ж не біжите мабуть до першого ліпшого перукаря, стоматолога,лікаря,а скоріш за все надаєте перевагу тим, де мали позитивний результат. Так із покупками, може в вас грошей "кури не клюють" і вам не шкода, наприклад, вбабахати гривень чотириста за светр, який через тиждень "скатається", а після першого прання розтягнеться чи "сяде", а мені шкода і я намагаюсь купувати там, де я хоч на 80% впевнена, що цього не станеться.А взагалі одна й та ж сама річ, часто в різних "точках" має різну ціну.
Покупець Показати IP 6 Грудня 2011 14:08
В доповнення - щоб ви негайно не причепились до "...стоматолога, лікаря...", поясню, що спочатку хотіла написати "гінеколога", але, як я розумію, для вас це не актуально, отож може бути будь-яка спеціалізація.
Exaboto до Покупець Показати IP 6 Грудня 2011 17:37
а чому ви такі впевнені в тому, що ваш таємний супермагазин з справжніми підприємцями не робить накруток в 100-200%. Чи він знаходиться десь на окраїні міста де оренда не 300 грн за квм, чи може одяг везеться не з Китаю (Туреччини, Польщі....), а може доставка товару там вартує не 1500 ує за куб а 50грн, а можливо просто продавці працюють за спасибі, а власники дуже чесні і добрі люди, в яких немає ні дітей, ні вимог, вони просто роблять добре діло. Ви така наївна? І чи не вважаєте ви, що можна за дійсно якісну річь заплатити відповідні гроші, і не міняти її кожного сезону??? Як кажуть англійці - "ми не такі багаті щоб купувати дешеві речі". До речі мені дійсно не шкода вбабахати 400 грн за светр. Бо минулий светр за який я заплатив на теперішні гроші 400 грн я придбав 4 роки тому? нормально так вбабахав???
Покупець Показати IP 6 Грудня 2011 18:28
Exaboto, та якого біса ви вз"їлись, не розумію. Ще раз повторюю, купую там де мені подобаться і не в одному магазині, а в кількох, і в деяких "точках" на "Варшавському", і вони не підпільні, а цілком легальні. Речі вироблені в основному в Польщі, Україні, Білорусії, китайських намагаюсь уникати.Купую саме в тих місцях, бо мене влаштовує і ціна і якість. За чотириста гривень светрів не купую, рада, за вас, що вице робите. Що не так?
Exaboto до Покупець Показати IP 6 Грудня 2011 18:34
хай щастить.
natka Показати IP 11 Грудня 2011 15:17
де можна придбати вцілілий товар.підкажіть?

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus