Світ вражає: Новинка у кафе "Базилік"

Вчора був досить гарний день. Я вирішив відвідати кафешку. Нічого не віщувало біди. Увійшовши, як завжди привітні офіціанти, чистий столик, затишна атмосфера.
Я замовив салат "Цезар з куркою" та пасту.
Салат спочатку виглядав дуже апетитним і свіжим. Але я майже одразу помітив її - товсту зелену гусінь, яка лежала на листку свіжого салату. Вона вже не ворушилась...
Я якось читав, що ці сорти ядовиті...
Я просто сидів і дивився то на салат,то на гусінь.
Згадався випадок з тарганом у тому ж закладі.
Як принесли пасту, я відповів : "Взагалі-то у вас тут гусінь".
Офіціантка побіліла, намолола купу вибачень, вхопила салат і побігла.
Вибачався і адміністратор, і повар, але образ гусіні не сходив ще довго.
Я ще трохи посидів, думав і про моральну шкоду, і про нагороду Ревізора, що висіла на стіні. Рахункок не принесли, але і з меню більше нічого не пропонували, вже й не посміхались, а злякано дивились мені в слід.
Та й приходити ще не кликали!
Вибачення тут мало, здалось мені... І ось що вийшло!
Я замовив салат "Цезар з куркою" та пасту.
Салат спочатку виглядав дуже апетитним і свіжим. Але я майже одразу помітив її - товсту зелену гусінь, яка лежала на листку свіжого салату. Вона вже не ворушилась...
Я якось читав, що ці сорти ядовиті...
Я просто сидів і дивився то на салат,то на гусінь.
Згадався випадок з тарганом у тому ж закладі.
Як принесли пасту, я відповів : "Взагалі-то у вас тут гусінь".
Офіціантка побіліла, намолола купу вибачень, вхопила салат і побігла.
Вибачався і адміністратор, і повар, але образ гусіні не сходив ще довго.
Я ще трохи посидів, думав і про моральну шкоду, і про нагороду Ревізора, що висіла на стіні. Рахункок не принесли, але і з меню більше нічого не пропонували, вже й не посміхались, а злякано дивились мені в слід.
Та й приходити ще не кликали!
Вибачення тут мало, здалось мені... І ось що вийшло!

Коментарів: 52

o0000000000
Показати IP
16 Листопада 2013 04:14
А у чому винна офіціантка??? Що їй дали на кухні, те вона і винесла... Винна КУХНЯ.

споживач
Показати IP
16 Листопада 2013 08:12
Фраймут, певно, скотиняка, взяла бабло і дала свою галіму "нагороду"...
А точка реально 3,14дарастична, причому, у самих поганих змістах цього слова.
Треба власників у студію - хай падлюки розкажуть як на отруєнні людей (в основному дітей) грошенята загрібають. СЕС мовчить, бо тихенько за хабарі це отруєння освящує.

Фрутті
Показати IP
16 Листопада 2013 09:05
=)) Якби таке було в Китаї, страва була б дорожчою! Бо виявилось, що є ще ГУСІНЬ! )) На базарі в капусті теж продають...гусінь. а про тараканів у закладі - це правда??? Хтось може детальніше розповісти? а то і Фреймут говорили про таракашку, а вона показала так, що там нема жодних тараканів. Але цікаво хто автор блогу про "Базилік"? Не Бровін часом??? Цей заклад начебто створює конкуренцію його закладам. Кажуть, що там суші смачні. Хоча хз...В Луцьку мало є смачних суші. В луцькій "Сушиї" в ЦУМІ сусі - фу...Це не те, що в Києві на Хрещатику в справжній "Сушиї". Там і серветки безкоштовно вологі дають. а суші нереально смачні і свіжі! А щодо луцького "Базиліку", то не знаю.

Туристка
Показати IP
16 Листопада 2013 09:23
В Базиліку суші середненькі, нічого особливого, навіть в Панорамі на мій погляд смачніші. Хоча кажуть, що все залежить від зміни сушистів, одні роблять дуже смачні, а інші скудне їх "подобіє".
Мені в Базиліку завжди подобалось, гарне обслуговування, тож офіціантам 5+

Фрутті
Показати IP
16 Листопада 2013 09:56
Треба було перевірити чи ядовита гусінь ))) Офіціантка тому й боялась, щоб на ній не перевірили )))

Romashka
Показати IP
16 Листопада 2013 10:23
З кожним закладом харчування може статися прикра ситуація. Я особисто стикалася з волоссям в тарілці в салаті Цезар у "Solo", недосмажена (розморожена) свинина у "Фелечіті", яку назвали медіум(хоча, свинину напівсиру не варто їсти), напевно, переплутали з говядиною:) Але річ не в тому... з кожним закладом громадського харчування може статися така ситуація і тут головне,що обслуговуючий персонал відреагував на користь клієнта! Що можна сказати про "Фелічіту", ""Базилік"(в тому числі) і що, не можна сказати про "Solo"... при пред"явленні тарілки з покрученим рудим волоссям офіціант висловив припущення,що це може ми самі отак його поклали. Так що "Базилік" молодці,вони тільки розвиваються і йдуть в потрібному напрямку,прикрі ситуації всеодно будуть іноді траплятися.
P.S. Виходячи із знайденого в тарілці, можна з впевненістю сказати,що салат був свіжий:)))))

6941 до Romashka
Показати IP
16 Листопада 2013 12:22
"Виходячи із знайденого в тарілці, можна з впевненістю сказати,що салат був свіжий:)))))"
Хаха, точно! )))))

Василь до Romashka
Показати IP
16 Листопада 2013 17:29
В тарілці краще знайти довгу та пряму волосину, ніж коротку і кучеряву. :)

су-шеф до Romashka
Показати IP
16 Листопада 2013 21:50
P.S. Виходячи із знайденого в тарілці, можна з впевненістю сказати,що салат був свіжий:)))))
Скоріше, навпаки: гусінь - з вигляду померла приблизно 9-10 днів тому, просто зберігалась в холодильнику. Звичайно, в НЕСВІЖОМУ салаті)))
Якби була жива, то - інша справа.
Базилік - конкретне галіме лайно, де крім дешевих понтів нічого нема.

2205
Показати IP
16 Листопада 2013 12:39
Це просто жах інших слів не підібрати!!!а такий заклад хороший був

Че
Показати IP
16 Листопада 2013 12:44
Відвідував Базилік дуже часто до одного моменту. Якось весною вечеряли там в черговий раз і до закладу зайшов чоловік з маленькою "модною" собачкою. Адміністратор на це звернула аж ніякої уваги та спокійно дозволила "гоcтям" сісти за столик. Собачку господар вмостив на дивані біля себе. Песик вів себе зухвало, гавкав на відвідувачів, чим посійно привертав до себе увагу. Побачивши цю карину ми швидко закінчили вечерю. Виходячи із закладу ми спитали адмінісратора чи можна приходити із домашніми улюбленцями, вівчаркою наприклад. Нам посміхнулись і сказали, що можна тільки з маленькими. Тоді ми сказали, що прийдем з котом, однак і цього разу отримали відмову, оскільки як виявилось, з котами не можна взагалі. Гарний заклад, правда?

гусінь
Показати IP
16 Листопада 2013 18:51
та чого ви причепились? смачний салат був!

Джулія
Показати IP
16 Листопада 2013 19:25
Дякую за статтю. Планувала піти в "Базилік"-знайомі хвалили, але після прочитання та перегляду фоток (ледве не знудило на клаву)бажання перейшло в "Корзину".

Я
Показати IP
16 Листопада 2013 20:13
Якби салат був оброблений гербіцидами гусіні там би не було. Хробак у яблуці це признак екологічності, гусінь ой ой ой... мля вже на американців стаємо схожими.

Незалежний
Показати IP
16 Листопада 2013 20:31
А я можу припустити (знаючи наш"доброзичливий" народ) що цей відвідувач приніс цю гусеницю з собою.Базилік чудова кафешка !!!Люди не беріть до уваги, буває і гірше .

я
Показати IP
16 Листопада 2013 20:53
ага, и где ж он ее нашел сейчас....? не надо защищать нерадивых поваров....

109
Показати IP
16 Листопада 2013 21:29
Люди, да шо ви шукаєте замовлення га статтю проти Базиліка, навіть є конкретний замовник Бровін, і американцем обізвали, і гусьнь приносна,може це макет зовсім?І гусь- це не так вже й погано,як послухати інших.А якшо прийняти, що це просто правда і автор нікого не засуджує. Якщо ви хочете отримати гусінь, муху чи волосину в салаті, соці чи суші, то вперед. По моєму автор закликає любителів екстриму - це саме той заклад!

Ягодка
Показати IP
16 Листопада 2013 22:12
Первое впечатление - обманчивое. Когда была там первый раз - понравилось. Но с каждым следующим я понимала, что туда больше ни шагу. Суши - полный отстой или просто рис со вкусом рыбы. Нравится только Цезарь с лососем и карта вин неплохая(цена/качество). Официантки не очень компетентны.

o0000000000
Показати IP
17 Листопада 2013 04:24
Підкажіть, а де компетентні???

109 до o0000000000
Показати IP
17 Листопада 2013 09:37
Ви явно офіціантка закладу.Не та, що забрала салат з "м'ясом" це точно, але мадам, повірте, є місця з компетентними офіціантами. Але роботу треба любити, а не тільки винагороду за роботу

o0000000000 до 109
Показати IP
17 Листопада 2013 09:57
Не дай Бог мені таку професію... Тому що будуть поливати брудом ні за що...

o0000000000 до 109
Показати IP
17 Листопада 2013 10:02
Так Ви не відповіли,де ж ці місця з компетентними офіціантами????

Валерія
Показати IP
17 Листопада 2013 10:34
Ходили з дівчатами часто у Базилік. Після цього посту туди - ні ногою. Дякую за фото і таку інформацію!

споживач
Показати IP
17 Листопада 2013 11:58
Не треба переводити стрілку на офіціантку: ця дитина працює так, як її навчили і як від неї вимагають.
Факт знаходження дохлої гусені в салаті свідчить лише про одне: в Базиліку, "прикритому" Фраймутовою "нагородою" насправді відсутня елементарна система контролю якості страв, що в кінцевому рахунку містить високу потенційну загрозу життю та здоров'ю споживачів. Це, в свою чергу, свідчить і про грубе порушення елементарних санітарних норм, технології приготування страв, відсутність контролю за роботою персоналу.
Резюме проссте: кафе Базилік достойне закриття. Треба бути хіба несповна розуму, щоб споживати там "їжу". Сьогодні - гусінь, а завтра вам і кавальчик собачого гівенця "випадково" вкинуть. Хоча, судячи з коментарів, екстремалів у Луцьку багато. Що ж, вільного їм ліжка в інфекційному)))...

109 до споживач
Показати IP
17 Листопада 2013 12:24
Особисто я туди не піду! Справа не в офіціантах, вони скрізь в Луцьку однаково некомпетентні (хоча є один в Ресторані під Театральним, але там повар ше той равлик!!!). Справа в тому, що якщо там була гусінь в чиємусь салаті, то іі не було в моєму? Просто по дорозі офіціант помітив і вийняв.
Співчуваю відвідувачу, йому туди вхід закритий надовго.
За таку статтю йому можуть і плюнути в блюдо :((

ентомолог
Показати IP
17 Листопада 2013 13:54
З доданої до замітки фотографії випливає, що гусінь - капустяна вогнівка (Латинська назва: Evergestis forficallis; Російська назва: Огнёвка крестоцветная полевая (огнёвка капустная)). На щастя, вона не отруйна, але і не їстивна)))
Однак, як випливає з фото, наявність білих трупних плям на гусениці свідчить про те, що з моменту її загибелї пройшло не менше тижня часу (при умові зберігання тіла в холодильнику))))))))

Александр до ентомолог
Показати IP
17 Листопада 2013 14:07
Так на нее еще и украинского названия нет??? П..ец вообще! Патриоты в Базилик более ни ногой!

Александр
Показати IP
17 Листопада 2013 14:01
Замечательный пример бури в стакане, раздутой конкурентами до вполне логичного заключения: закрыть! Ничто не ново под луной...

споживач до Александр
Показати IP
17 Листопада 2013 16:56
Конкуренти тут не при чім: не можна робити бізнес, а тим більше пов'язаний з їжею, на "тяп-ляп". Самі ОБІСРАЛИСЬ ПО ВУХА, нема тепер чого на конкурентів валити.
Реакція органів державного контролю мала би бути жорсткою та рішучою. Але, скоріш за все, як завжди в Луцьку, баблом "порішають", сплатять 500 грн. штрафу і все(((

Александр до споживач
Показати IP
17 Листопада 2013 22:38
Я бы Вас гусеницами почаще кормил бы))

Просто)
Показати IP
17 Листопада 2013 14:56
Оооо, який же це, напевно, просто "випадковий" збіг, що і на ще одному з ресурсів новин з"явилась далеко не похвальна стаття про "Базилік" зі шквалом огидних коментарів... Брудна конкуренція!!!
Погоджуюсь з деякими коментарями, адже особисто мені свого часу і в "Фелічіті" попадалась муха в салаті, в "Соло" волосся в піці і до речі, офіціантка так само припустила, що це ми самі його туди вкинули, лише при детальнішому огляді погодилась, що волосина в тісті, але всеодно сказала, що кухар в них лисий...) Залишилось лише здогадуватись звідки саме та волосинка))) Вже мовчу про "СанРемо", де неодноразово приносили піцу, в основі якої були поцвілі заготовки і зіпсовані продукти...
Та ще таких випадків вдосталь в наших міських закладах харчування, але от кого ж так непокоїть доля і успіх "Базиліку"???
Попри всі Ваші старання, ті кому цей заклад подобався і надалі його відвідуватимуть)

агроном
Показати IP
17 Листопада 2013 18:26
чомусь від гусіні в капусті не плюєтеся,за яблука кажете що даже краще,не оброблялися пестицидами. Це та сама капуста не докроплена інсектицидами,вина повара в тому,що добре просто не промили листки... Думаю,що більшість місцевих гурманів відмовилися від багатьох продуктів якби знали як вони вирощуються і з якіми технологіями та препаратами

споживач
Показати IP
17 Листопада 2013 18:48
Ще зовсім недавно Європа покутом об** від бактерії e-coli. А шановний пан/пані пише: "вина повара в тому,що добре просто не промили листки..."
За таку "пекельну кухню" треба судити, а бізнес, який не може НОРМАЛЬНО організувати технологічний процес вартий покарання та закриття.

я
Показати IP
17 Листопада 2013 20:24
дело даже не в Базилике, просто там попалась гусеница, и человек написал об этом, а кому попадались мухи. волосы-их ,наверное, просто хавали или попустили поварам, так что же вы тогда хотите...

109 до я
Показати IP
17 Листопада 2013 21:07
100% в точку

іванко
Показати IP
17 Листопада 2013 22:52
Не знаю, салат не крупно порізаний. Дивно, що гусінь не пошкодилася.

я
Показати IP
18 Листопада 2013 08:09
Давайте предположим. что статья заказная-а нам это просто пример, как надо поступать с нерадивыми официантами, с неаккуратными поварами. с хамоватыми администраторами. К стати, моя знакомая была в Опере. что-то там ей не понравилось. так администратор посоветовала официантке не обращать на нее внимание!!! как Вам?!

Озадачен
Показати IP
18 Листопада 2013 09:53
В принципі, базилік мені сподобався. офіціанти просто молодці, милі, усміхнені, жваві. Блюда смачні, ціни менші ніж у фелічіті (салат цезар, паста.) Суші не замовляв, оскільки їх зовнішній вигляд, особисто мені, не дуже содобався. Ймовірно не висока якість продуктів. Гусінь в салаті - це прикро... Косяк, який є неприпустимим. Очі замилились, стали самовпевнені, а томі втратили контроль. Вагомий крок назад, думайте як виправити ситуацію...

Марія
Показати IP
18 Листопада 2013 11:21
А мені подобаються там суші..доставку додому постійно замовляю..в сушия..панорамі..і всіх інших закладах постійно суші розвалюються..через недоварений рис...і маленькі роли,і ціни косміка..дійсно Сушия не зрівнятися з Київською Муракамі чи Євразією..але для Луцька Базилік дуже затишне,я буду обережною,але не заявляю так категорично...що не піду більше!Сьогодні піду)

Марія
Показати IP
18 Листопада 2013 12:23
і ше....сфоткана тарілка...які докази,що це базилік??а не хід конкурентів???

Тут)
Показати IP
18 Листопада 2013 12:54
На фото з гусенею видно на столі скатертину яку кладуть завжди перед подачею їжі, хто був часто в базиліку може звірити) і я думаю потерпілому було не зручно там проводити фотосесію як мав змогу так нам розповів про ситуацію. і доречі він нікому не казав туди не йти людина собі поділилася з тим що сталось

Джулія
Показати IP
18 Листопада 2013 21:40
Проста, як все геніальне, пропозиція-хто вважає, що дана стаття-це "происки конкурентов" (все ж може бути), хай смакує салатом із гусінню і навіть доплачує за екзотику. А решту не таких просунутих відвідувачів закладів громадського харчування, закликаю більше часу вділяти домашній кухні :-)

чел
Показати IP
19 Листопада 2013 19:19
Гусінь побачити можна. А Ви, шановні любителі СУШІ, задумайтесь над тим скільки глистів в сирій (несвіжій, бо найближче море за 1000 км.) рибі Ви вже з'їли.
P.S Ми українці їжте сало з чосником!

Анна
Показати IP
23 Листопада 2013 22:12
Часто чула про славнозвісний "Базилік"...Нарешті чоловік мене туди запросив,разом із дитиною.Поділюсь своїми враженнями : Інтер"єр - мені,особисто,не дуже сподобався...Темно там, зелені шпалери де-не-де позадирались,що виглядає дуже дешево,а в залі сидиш,як в столовій...стоїть гул,шум,стукіт....Офіціанти доволі привітні.Ми сиділи біля ігрової кімнати,щоб бачити дитину...Ігрова дуже бідова.Іграшок майже нема,тільки невеличка розмальована кімнатка...Меню : замовили пасту,їла її вперше,на мій смак - класна,дуже сподобалась Панакота -дійсно смачний десерт...А от сушііі-це було щось...ну таке вже не добре,бєє,приготовлено не професійно,розпадались по кусочкам,не можна було їсти...Суші я ОБОЖНЮЮ,тому була дуже розчарована і більше в Базилік не піду!!!Якось в той період нас з чоловіком поперло на різні заклади. І ми ходили кожних вихідних кудись. Тому,порівнюючи,можу сказати,що все-таки...найкраще обслуговування в закладах Бровіна. Там офіціанти просто супер. Меню в Карамелі і Розочці не дуже різноманітне,що трохи засмутило...але ДУЖЕ смачно,повірте...Я навіть спочатку обурилась,бо вперше була в Розочці і побачила,що меню ну дуже бідне,але повірте,коли принесли какао,сирковий десерт і круасан.....то їх ЧУДОВИЙ смак я згадую ще досі...це того варте!!!Найбільше суші мені сподобались у Сушия,Дяді Піці і Карамельці. Більш НІДЕ в Луцьку!!!!А,ще забула сказати,що мені радять сходити в Залескі,кажуть,що там класні суші...Треба піти..)))І вам раджу))

Олексій
Показати IP
25 Січня 2014 18:27
Вам що цей суші бар дитячий садок? чи ваші діти в дома не награлись? Поіли і додому хватить тут демогогію розкатувати а на рахунок гусіні то вони продаються біля ринку в рибацькому контейнері силіконові такі чувак хотів нахаляву поісти

адмін БАЗИЛІКУ
Показати IP
14 Лютого 2014 22:34
БАЗИЛІК кафе №1 в ЛУЦЬКУ! хто не згідний хай ходить в кафе зустріч на вокзалі

Оля
Показати IP
23 Березня 2014 15:41
Ви так обурено про це пишете, як-ніби самі ніколи не помиляєтесь. Мала колись анологічну ситуацію з Фелічітою. І що?? Почитала негативні коменти і враження тільки одне - зібрались тут такі всі ідеальні люди, які ніколи не помиляються на роботі, завжди все виконують старанно, правда ж? Всі ми люди, і всі ми робимо помилки. Будьте добрішими один до одного. Вам ж не нахамили, не заставили з"їсти ту гусінь, і рахунок не принесли. Все одно не вгодили.

Жизненный
Показати IP
9 Лютого 2015 17:28
Ти шо?Ти думаєш що офіціантка не замітила цього?Просто захотів на халяву Цезарь і підкінув гусеницю -_-

Володимир
Показати IP
25 Жовтня 2015 21:51
Добрий вечір. В нововолинську в базиліку на третьому поверсі курили кальян який заборонений законодавством. Плюючи на закон та відвідуючих і дітей. Адміністратор чорненька пані грубила та обділяла на порціях в два рази а потім доносиса харчі і вибачалась за працівників після чого сама вибачалась. Грубіянка не відповідальна хамло в роботі не розуміється.будь ласка відреагуйте.

Оксана
Показати IP
8 Листопада 2015 12:45
Пишу свій відгук пізніше, але написати є про що. Я за 2 тижні замовила столик для святкування дня народження (2 роки) свого синочка. Передзвонила та попросила, що столик замовляю тільки біля дитячої кімнати, ніде інше. Я заздалегідь знала, ща на святі будуть дітки. І подумала, що замовити за 2 тижні столик на 12-15 персон, це нормально і мене зрозуміють. Але склалося, не так я хотілось. Ми, батьки та гості приїхали в призначений час, але як з"ясувалося, замовлене місце було зайняте. Настрій був зіпсований у всіх. Адміністратор вибачалась, та це нічого не змінило. Я хотіла з"ясувати, чому так сталось, у відповідь, що відвідувачі, які сиділи за нашим столиком прийшли раніше, і вони замовили цей стіл теж за тиждень чи за 2 до події. Звичайно, що пересісти за інший стіл вони відмовились. А ми та наші гості мали залишитись за тим столом, який запропонували. Свято було зіпсоване. Але вирішили тут залишитись, тому що нас було 15 чоловік. В загальному враження залишились не дуже позитивні: обслуговування на "3", по 5-ти бальній системі. Страви на "4", дещо сподобалось, а дещо ні.Чи я рекомендую цей заклад для відвідування? Звичайно, що НІ! Тому що тут не прислухаються, та взагалі не слухають своїх відвідувачів, а це важливо. Якщо ви дбаєте про свою репутацію, то дбайте про своїх клієнтів в першу чергу. А піцу та суші можна скуштувати в багатьох закладах нашого міста.

Ірена
Показати IP
30 Жовтня 2016 16:58
Яка ціна суши ?

Анна
Показати IP
26 Листопада 2017 23:13
Сьогодні вперше відвідали з подругою Базилік у центрі. Персоналу закладу найбільше не вистачає привітності: не привітались, не запропонували де сісти, а коли ми зайняли один із столиків, нам сказали, що він заброньований, тоді ми самі почали питати "а де ж можна сісти?". Таки малесенький столик нам дістався. Зразу скажу, що було дуже шумно - музика+гомін людей, щоб почути один одного треба нахилятись і говорити дуже голосно, аж голова розболілась. Замовили піцу, 2 різних чаї і два різних чізкейки: бананово-полуничний і "main stream". Обслуговували швидко, офіціантка приємна. Щодо їжі: піца смачна, чай - непоганий, але помоєму дорогувато (32 грн. 400мл) за звичайний зелений чай у пакетику, бананово-полуничний чізкейк дуже мені нагадав сирну запіканку политу киселиком у дитсадочку, тільки без киселика. Звичайний смак, а бананово-полуничним його робить 2 шматочки банана поряд і рожевий кренделик зверху. Цей десерт подають холодним, тарілка для презентації дуже дивна - супова тарілка-капелюх. Інший чізкейк "main stream" подається теплим на чорній досочці. Це десерт з двох сирів - творог і горгонзола, политий карамеллю. Смак мені дуже сподобався - солодкий і солонуватий водночас, але найбільш дивним стало те, що зверху мала бути, як сказала офіціантка, груша. То була не груша, а якийсь чіпс-сухар "смерть зубам", чи то просто такий неїстівний декор ))), ну дуже дивно. Загалом сподобалось, але через надмірний шум, мабуть, більше не підемо. Доречі, "допобачення, приходьте ще!" нам теж не сказали, такий от ігнор, неприємно трохи.
Уряд дозволив виїзд за кордон чоловікам віком до 22 років
Сьогодні 20:45
Сьогодні 20:45
Відійшов у вічність військовий з Волині Дмитро Черняк
Сьогодні 20:26
Сьогодні 20:26
Після місяців невідомості підтвердили загибель військового з Волині Валентина Назарчука
Сьогодні 19:28
Сьогодні 19:28
Поблизу «Ягодина» капітально ремонтують дорожнє покриття
Сьогодні 18:29
Сьогодні 18:29
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.