Івахів подарував Ковелю 200 тисяч гривень*
На будівництво найбільшого в Ковелі дитячого містечка 200 тисяч гривень передав місцевій громаді депутат Волинської обласної ради, відомий бізнесмен та меценат Степан Івахів (на фото).
Про це повідомляє прес-служба депутата.
Так, у неділю, 1 липня, під час святкування 68-ї річниці визволення Ковеля від німецько-фашистських загарбників, Степан Івахів заявив: «З понеділка у Ковелі починається реалізація цього проекту. До кінця липня будівництво дитячого містечка буде завершено. Я впевнений, що кожна дитина, яка прийде сюди, отримає масу задоволення та віддячить всім нам своєю щирою усмішкою».
Крім того, з нагоди святкування Дня міста Степан Івахів, як засновник благодійного фонду «Патріот Волині», отримав почесне звання «Меценат року».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це повідомляє прес-служба депутата.
Так, у неділю, 1 липня, під час святкування 68-ї річниці визволення Ковеля від німецько-фашистських загарбників, Степан Івахів заявив: «З понеділка у Ковелі починається реалізація цього проекту. До кінця липня будівництво дитячого містечка буде завершено. Я впевнений, що кожна дитина, яка прийде сюди, отримає масу задоволення та віддячить всім нам своєю щирою усмішкою».
Крім того, з нагоди святкування Дня міста Степан Івахів, як засновник благодійного фонду «Патріот Волині», отримав почесне звання «Меценат року».
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 50
Оленка
Показати IP
2 Липня 2012 10:36
Цікаво,а де був той "благодійник" хоча б пів року тому???:)Коли пан Івахів побачив що по Горохову в нього жодних шансів пройти до Верховної ради як в кандидата немає,тут же побіг до Ковеля і став розкидати гроші направо і наліво:)Так буде лише до виборів,а потім ви цого "благодійника" у Ковелі років 5 точно не побачите:)Нехай спочатку розрахується з бідними селянами за молоко.Треба таких як Івахів,що обдурюють селян заставити хоча б рік потримати корову.В 5 ранку вставати,вести її на пашу,власноруч заготовляти для її утримання сіно,доглядати за нею і тп.А потім заставити здавати молоко за копійки,та ще ці копійки йому не платити.Як думаєте,що він заспіває через рік?:)Я думаю,що з назвою свого благодійного фонду Степан Петрович теж помилився.Може замість "Патріот Волині" треба було назвати "Брехун Волині":)
Укр до Оленка
Показати IP
3 Липня 2012 16:30
100%
Факт
Показати IP
2 Липня 2012 10:49
ВН, майте совість, на рекламний матеріал дозволили коменти ставити. Так і меценатів можна позбутись :)
невірвпопа до Факт
Показати IP
10 Липня 2012 11:30
Меценатство сьогодні - це кредит під космічні відсотки.
Катя
Показати IP
2 Липня 2012 11:01
А в нас,в Ківерцівському районі напарник Івахіва,пан Єремеєв гроші роздає:)Кожному,хто підпишеться,що буде за нього голосувать дають по 200 гривень.Не вірите,запитайте в ваших родичів,хто живе у Ківерцівському районі.І що цікаво,люди як худоба біжать і продаються як той Іуда.Соромно дивитись,ю що ця влада перетворює людей...І головне,цікаво куди дивиться прокуратура і міліція,адже 157 статтю Кримінального кодекса України ще ніхто не відміняв...
ТЕРМІНОВО
Показати IP
2 Липня 2012 11:23
Краще допоміг Яриночці... благодійник...http://vk.com/club40187606
ржач
Показати IP
2 Липня 2012 11:30
Гузь, что ли? Писав текст?))))Бльше нікому
Михайло
Показати IP
2 Липня 2012 11:30
Бізнесмени гроші роздають? Значить скоро вибори. А після них забуде цей благодійник і Ковель і Волині і волинян. Принаймні до наступних виборів
Петро Гнатович
Показати IP
2 Липня 2012 11:31
Чоловіче, а коли твоє "Комо" розрахується із селянами за молоко? Може із цього варто починати благодійність?
Степан
Показати IP
2 Липня 2012 11:45
Оленко, дай цьом...
Колоритно
Показати IP
2 Липня 2012 11:48
Які знавці молочного ринку! Аж страшно...)))
Голосуйте за Гузя! Він точно знає, що варто про молоко покричати, і тут же вся ситема налагодиться, дотації від держави (всі нормальні держави підтримують і селян, і виробника) - тут же впадуть з неба!
Або ні. Краще так - краще закрити клятих переробників. І тоді селяни будуть з легкістю їздити зі своїх далеких поліських сіл (гуЗев... ой, гужовим транспортом) - і продаватимуть молоко на базарі. А хто не продасть, то й так буде. А шо нам закрити ті молокозаводи, які ніколи не були рентабельними? Нам головне зібрати горлопанів і горлопанити. І чому тема молока в АПЄднАНОІ АПАЗІЦІЇ раптом теж стала такою актуальною саме зараз? М?)))
111 до Колоритно
Показати IP
3 Липня 2012 08:09
Підтримую. Позакривати ті заводи, що під прикриттям молока сою і пальмову олію пхають. А селяни хай возять на базар самі молоко, хоч згадаємо яке воно на смак
"заставити здавати молоко за копійки" -!!!??? Те що селяни здають молоко за копійки це їхні проблеми. Якби ВСІ вони підняли ціну в закупівельників не було б іншого вибору як брати таке молоко. Але завжди знайдеться той хто буде за безцінь продавати. Ми українці і Івахів тут ні до чого.
знаючий до Exaboto
Показати IP
2 Липня 2012 12:44
відразу видно, що ви не орієнтуєтесь в тому, про що говорите. селянин не має можливості підняти ціни на молоко, оскільки він не має можливості його зберігати. корови подоїлись і з молоком треба щось робити. і тут вибір, або завести до таких як івахів в надії, що колись хоч щось заплатять, або вилити його. А виливати не можна, бо тоді не буде за що окупити утримання корів, їх годування і т.д. в нас не має кокуренції на молочному ринку, тому люди поставлені раком, не мають вибору. Люди молодці, що хоч щось роблять, щось здають, а виробники паразитють на них, беручи молоко за копійки, а продаючи сурогат з порошку в декілька разів дорожче ніж вартість справжнього молока)
теж мені знаючий. Якби вони тиждень-місяць повиливали б, тоді це все шидко окупилося б. Памятаете що в Європі рік назад робилось? Селяни тонами виливали молоко. Вони свого домоглися.
Микола до Exaboto
Показати IP
2 Липня 2012 15:45
В Європі заборонено використовувати молоко із порошку, тому їх виробники мусять купувати його в селян. В нас, якщо селянин не продасть молоко то Івахів і компашка спокійно робитиме сир із порошку, а ви його їстимете і будете дякувати "благодійнику"
Александр до Микола
Показати IP
2 Липня 2012 20:00
А что, порошок не из молока делается?)
1 до Александр
Показати IP
3 Липня 2012 10:47
из пальмового масла
Світлана Петрівна
Показати IP
2 Липня 2012 13:34
Шановний Exaboto!Зразу видно,що ви ніколи не були у селі:)Те що селяни здають молоко за копійки це не їхні,як ви написали проблеми.Це проблеми влади,і тих людей(Івахівих та еже з ними) що цю владу прикормлюють хабарями,щоб вони що хотіли,те й робили.Мій знайомий з Рівного купує теж у селян молоко,але за вищіми ніж на Волині цінами.Як тільки він став їздити і купляти молоко на Волині,вже на третій день його водія молоковоза перестріли хлопчики на джипі і попросили сюди не їздити,бо будуть проблеми.Він навіть в міліцію звертався,але там заяву взяли і "случайно" вона загубилась.А ви кажете здавайте молоко тим,хто більше платить:)Це,мафія,яка живе за рахунок бідних людей.І ще, уважно читайте чужі коментарі.Мова йде за вже здане молоко,за яке заборгованість тягнеться іноді по 3-4 місяці...
я 10 років жив в селі :))). Все те що ви написали вірно, але чому люди бідні?? бо дурні мабудь??.
! до Exaboto
Показати IP
2 Липня 2012 21:57
В селі спочатку садять а потім думають як продати те що виростили. А це не правильний підхід!
Александр
Показати IP
2 Липня 2012 14:48
Заплатили ВН за рекламу "благотворительности", у них и язык отсох, и мозги заплыли задать вопрос пресс-службе г-на Ивахива о расчетах за сданное молоко. Не в "селянах" проблема, и не в "мове"...
ЦІна
Показати IP
2 Липня 2012 14:58
Яка ціна на молоко яке на даний момент здають?
А то всі пишуть копійки і не зрозуміло що це за копійки... І скільки коштує молоко на ринку в Луцьку? А то всі пишуть про абстрактну ціну і взагалі не зрозуміло як базуючись на такому діалозі діти до якось рішення. Що потрібно робити селян?
Реальність до ЦІна
Показати IP
2 Липня 2012 21:48
Як видно тут зібрались ті хто навіть не знає ціну на молоко, і розпочали глаголити....Про низькі ціни про проблеми нашої держави про проблеми всесвітнього масштабу...А сказати щось по суті не зміг ніхто.
Просто цікаво
Показати IP
2 Липня 2012 15:08
А як саме Івахів "200 тисяч гривень передав місцевій громаді"? У валізці, чеком, чи готівкою?
Сертифікат до Просто цікаво
Показати IP
2 Липня 2012 15:54
За допомогою сертифіката на 200 тисяч гривень
Все рівно цікаво до Сертифікат
Показати IP
2 Липня 2012 16:13
Що за сертифікат? Чи є він законним засобом платежу? Таким чином пан Івахів подарував "місцевій громаді" клаптик паперу з намальваним на ньому номіналом 200000 грн. Ніякого грошового подарунку не було. Краще б подарував засвідчену банком платіжку про перерахування на бюджетний рахунок міста зазначеної суми. А так... Заголовок статті брехливий?
Цікаво до Все рівно цікаво
Показати IP
2 Липня 2012 17:02
Гроші це бумага тобто клаптик паперу=)))
А те що за них можна щось купити лише виражає нашу довіру до них
Чек до Все рівно цікаво
Показати IP
2 Липня 2012 17:08
Почитати в інтернеті про сертифікати і що це таке. Я ось після цього поста сам зацікавився що таке сертифікат, Тобто зазвичай робиться великий сертифікат як по телику показуюь в різних програмах. А до нього є додаток завірентй банком на певну суму. А так якщо не можете в інтернеті почитати що таке сертифікат то навіщо писати про те що не розумієте!!!
Юрист до Все рівно цікаво
Показати IP
2 Липня 2012 21:50
Читайте Законодавство України!Бюджетом міста розпоряджаються депутати міської ради! І Що їм би перерахували кошти а вони, могли купити службові автівки а не зробити майданчик! Правильно зробили що дали кошти на конкретне діло!!!
Типу юристу до Юрист
Показати IP
3 Липня 2012 16:48
Дарування грошей є однією з форм правочинів, що потребують письмової форми оформлення договору. Мало того, договір дарування грошей на суму більше 50 неоподаткованих мінімумів доходів громадян потребує нотаріального посвідчення. Постає питання: Івахів "подарував" власні гроші чи гроші фонду власного імені? Це суттєво з точки зору визначення хто саме є дарувальником.
Так що договір - в студію!
І наостанок, УСІ кошти, в т.ч. від дарувальників, зараховуються до міського бюджету, після чого розподіляються міською радою з визначенням цільового призначення та розпорядників. Крім грошей ще необхідно визначитися з земельною ділянкою на якій буде розміщуватися об*єкт будівництва - дитяче містечко, виготовити проектну документацію і т.п.
Читач до Все рівно цікаво
Показати IP
2 Липня 2012 21:53
"Чи є він законним засобом платежу?" - А хто тут що купляє , тут здається дарять??? А по сертифікаті в банку просто видадуть гроші. Сертифікат зазвичай пластиковий так як і банківська картка! Банківська картка узаконена як засіб платежу???? Автор просто вказує на свою не компетентність!
Парамон
Показати IP
2 Липня 2012 19:28
Обережно....бидло йде до влади захищати свій бізнес.....діагноз встановлено!!!
зразу видно хто насправді бидло.
Справді до Exaboto
Показати IP
3 Липня 2012 13:42
+1 підтримую попередній пост
базар
Показати IP
2 Липня 2012 19:30
Кіндер з міської казни дерибанить бабки, а Івахів стараєть перекриває його провали.
базар
Показати IP
2 Липня 2012 19:31
Кіндер з міської казни дерибанить бабки, а Івахів старається перекриває його провали інедоробки.
msv
Показати IP
2 Липня 2012 22:12
Створіть для початку кільканацять тисяч робочих місць - тоді і кажіть хто, що і по чому... Да "контора" специфічна, але працювати вони вміють - якщо не певні - влаштуйтеся і пропрацюєте зо три роки. А люди - кругом люди... Їх потрібно поважати і термін "село" в конторі ніколи не звучить!!! На рахунок "вкалувати" - це прерогатива не тільки власників - нам до Японії ще далеко з їхнім 12 годнним і 6и денним робочими днем і тижнем. Просто ПРАЦЮЙТЕ!!! І бажано з натхненням! тоді вдасться все!!!
розважливий
Показати IP
3 Липня 2012 10:07
от багато хто кричить, що низькі закупівельні ціни на молоко у селян. Але якщо підняти закупівельні ціни, то підніметься реалізаційна ціна на молоко, сир, сметану та ін. молочні продукти в магазинах. Запитайте у своїх батьків (бабусь, дідусів)-пенсіонерів, чи готові вони купувати молоко по 10-11 грн. за літр як у країнах ЄС? Цікаво, що вони Вам скажуть.
Так що це палка з двома кінцями.
Єдиний вихід, який влаштує обидві сторони - це механізм дотування сільського господарства державою як в ЄС. Тому альтернативи інтеграції в ЄС немає. Новітня історія показує, що білоруського "економічного" чуда не відбулося.
Іринка до розважливий
Показати IP
3 Липня 2012 10:32
Пане розважливий!Ви будь ласка не рівняйте КОМО з Західними виробниками.Там молоко у магазині,це молоко,без домішок,без розведення водою,тощо.Я працювала на КОМО і знаю,як з одного літра молока власники роблять 5 а то і 7 літрів,і чим його розбавляють.Такі як Івахів і загубили у нас на Україні молочну галузь.Ви вже зараз пєте молочний сурогат та істе хімічну сметану:)А коли такі як він прийдуть до влади буде ще гірше.І на останок,підіть і подивіться на наші базари.Молоко селяни продають від шести до девяти гривень за літр.І його як не дивно купують:)Бо люди розуміють,що п"ють справжне молоко,а не якусь молочно-хімічну баланду...
VSC до розважливий
Показати IP
3 Липня 2012 13:03
А в Европе твердый сыр дешевле.
Александр
Показати IP
3 Липня 2012 11:38
Мне кажется, что в обсуждении смешаны две темы: цена и качество молока и 200 тыс. "благотворительной" помощи. Если уйти от темы молочных продуктов (все равно, что толочь воду в ступе, пока будет доступ к пальмовому маслу у производителя) и вернуться к теме оплаты за сданную продукцию: корректно ли говорить о "благотворительности" при наличии долгов "благотворителя" перед папами и мамами тех детей, для кого, возможно, будет построен детский городок? Есть ли сформированное мнение по этому поводу у пресс-службы господина Ивахива?
Висновок
Показати IP
3 Липня 2012 14:06
Вибори прийшли.
1
Показати IP
3 Липня 2012 14:31
Граждане галасуйте за Багалепова(Ивахива) и будет вам счастье, или подачка перед выборами
тиц тиц тиц
Показати IP
3 Липня 2012 15:01
Саме за таких і потрібно голосувати, міліонерів. А те що молоко здають за ... , це дійсно їхні проблеми, хай не здають і п'ють його самі - корисно!
Патріот
Показати IP
3 Липня 2012 16:38
Народ!Не продавайтесь!Хоч раз оберіть для себе гідну владу!Вам же потім жити!
без імені
Показати IP
25 Липня 2012 00:38
Що означає те ,що Волинський фонд С.Івахіва вітає людину з Днем народження ,якої немає серед живих вже півроку!!!!!!
без імені
Показати IP
19 Вересня 2012 17:27
а я вам скажу одне, якщо ви так кажете що всі обманщики, всі погані, то навіщо піддаєтесь. голосувати то треба всеодно, а туди бідні не йдуть і ще ні один не виконував своїх обіцянок. я не заступаюсь але івахів хоч щось дає а інші тільки кричати вміють.а говорити можна багато. на рахунок обману за молоко - не здавайте,а продавайте на базарі. а ті що в місті мені здається краще переплатити на базарі і купувати рідше зате якісно і без домішок.а найкраще не сперечайтесь а голосуйте як вважаєте за потрібне.
Google назвала найпопулярніші запити українців у 2025 році
Сьогодні 06:48
Сьогодні 06:48
У Києві знайшли унікальний скарб часів Хрещення Русі
Сьогодні 00:34
Сьогодні 00:34
Час на Марсі йде швидше, ніж на Землі, – науковці
Сьогодні 00:16
Сьогодні 00:16
5 грудня: свята, події, факти. Всесвітній день ґрунтів та Міжнародний фестиваль светрів
Сьогодні 00:00
Сьогодні 00:00
На Волині виявили незаконний видобуток піску на площі близько гектара
4 Грудня 2025 23:43
4 Грудня 2025 23:43
Натхненний відтінками пір’я: Pantone обрав головний колір 2026 року
4 Грудня 2025 23:24
4 Грудня 2025 23:24
У ботанічному заказнику на Волині незаконно вирубали сосен на 300 тисяч гривень
4 Грудня 2025 23:05
4 Грудня 2025 23:05

Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.