USD 39.85 40.24
  • USD 39.85 40.24
  • EUR 39.96 40.20
  • PLN 9.95 10.20

Лучан обурили російські програми і реклама набору до ворожого війська по телевізору

17 Квітня 2024 19:19
Російська пропаганда, оголошення про набір до війська окупантів – такий обурливий контент побачили глядачі на одному з українських телеканалів. Лучани користуються послугами цифрового телебачення «Інтернет технологія».

Добу мешканці 33-го мікрорайону Луцька були змушені дивитися російські програми, а потім – пропаганду РФ з агітацією вступати до ворожого війська, йдеться в сюжеті ТРК «Аверс».

Зі слів глядачки, знизу рухомою стрічкою йшла реклама із закликом підключати інтернет, номер – один із контактів інтернет-провайдера «Інтернет технологія» або ж як його називають у народі «Аверс». До слова, нині він не має жодного відношення до однойменного телеканалу.

«У мене підключений ще з нового року пакет – 60-65 каналів. Я не так часто маю можливість дивитися телевізор, але основні канали пам’ятаю. Під номером шість на екрані тупо стоїть оця реклама і знизу пише: «Домашній інтернет». Реклама стоїть постійно. Знизу пише: «Домашній інтернет від 125 гривень на місяць». Телефон: 0503786675. Це цілий день. Учора, коли я прийшла з роботи, десь о 19:00, мама мені каже: «Ото на шостому каналі цілий день москалі говорять. Цілий день говорять російською мовою». Я включаю, а там дійсно іде щось російське, показують тих баб. Сьогодні близько обіду включаю і аж облізла», – розповіла Тетяна Анатоліївна.

У лучанок підключене кабельне телебачення, тому скаржилися на «Аверс», але не на той. «Це кабельне телебачення. Мама просто каже: «Воля» дуже дорога, мало каналів. Давай, дитино, на «Аверс». Я хоч буду мати, що дивитися», – зазначила Тетяна Анатоліївна.

Із вечора суботи замість російських програм і пропаганди вже був чорний екран. «Відновлять роботу каналу, який там був. Усе нормально. А цього вже бачити я не буду. Дійсно, в мене чорний екран і нічого на цьому каналі поки що не спостерігаю», – сказала лучанка.

Журналісти звернулися по коментар до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення у Волинській області.

«Офіційної інформації не поступало як до представника Національної ради, офіційних скарг не було, але на неофіційну інформацію я також відреагувала. Інформацію було передано правоохоронним органам та до Києва. Зі слів провайдера аудіовізуального сервісу, було з’ясовано, що це була хакерська атака на один із телеканалів України», – прокоментувала представниця Національної ради з питань телебачення і радіомовлення у Волинській області Лілія Бойко.

Вона додала: атакували столичний канал «Телевсесвіт». Його генеральний директор Іван Сливка підтвердив, що хакнули саме їх.
Читати ще: У Луцьку до 11 років тюрми засудили колаборантку, яка відповідає за пропагандистські заходи в «ДНР»

«У нас хакерська атака в п’ятницю відбулася. Москалі зайшли на сервер, заблокували і свої програми порозміщували. Ми зараз чистимо. Вони поставили свої паролі, свої програми закачали. Ми сьогодні з кіберполіцією цілий день займаємося. Ми піднімемо, будемо в ефірі і все буде добре. О 22:30 в п’ятницю почали телефонувати люди і казати, що на телеканалі Соловйов, Скабєєва. Уявляєте?.. Нічого, ми виліземо. Від цього ніхто не застрахований», – інформував Іван Сливка.

З його слів, хакерська атака на канал була в п’ятницю пізно ввечері. Нібито одразу все вимкнули. Але луцькі глядачі запевнили, що споглядали російський контент цілу добу.

«Нас уже в п’ятницю в ефірі не було… Це могло висіти, можливо, на ОТТ-провайдерах, де є пам’ять, де можна повторювати. А в ефірі цього не було… Я повідомив поліцію та кіберполіцію, коли ми вже побачили, що нічого не можемо зробити… У нас нічого не висіло, в нас усе було відключено, тому що інших варіантів не було», – пояснив Іван Сливка.

Лілія Бойко запевнила: атакували тільки один канал. Пояснила, чому ворожу картинку в Луцьку могли бачити так довго.

«Зависла картинка. Можливо, технічно це не було відео, а як зависла картинка. Те, що хакерська атака була на телеканал «Телевсесвіт», – це було точно. Я вже іншим провайдерам передзвонила, і в них та сама була ситуація. «Телевсесвіт» відключив потік відразу», – сказала Лілія Бойко.

Те, що під час ворожої пропаганди, йшла реклама інтернет-провайдера «Інтернет технологія» заперечив його засновник Олег Величко: «Якщо на заборі щось написано, то це не значить, що це правда. Не йшло і технічно йти не могло».

В Управлінні Служби безпеки України у Волинській області підтвердили: проблему виявили та локалізували. Щоправда, офіційний коментар пообіцяли надати після запиту.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 3
Корiнний лучанин Показати IP 17 Квітня 2024 19:55
Яке "обурення" всi з задоволенням дивились.
Рейтерс Показати IP 17 Квітня 2024 19:59
всі світові ЗМІ належать одним і тим самим людям. Точніше нелюдям
Трамп Показати IP 17 Квітня 2024 21:57
Ойойой,аяаяаяяй,як тепер це розбачити,цілі рускі канали,жах

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus