USD 39.00 39.40
  • USD 39.00 39.40
  • EUR 39.25 39.50
  • PLN 9.71 9.93

Мельник заявив, що Бандера – не герой

28 Жовтня 2011 15:49
Депутат Волинської облради, членом постійної комісії з питань духовності, релігій, освіти, науки, культури і ЗМІ Андрій Мельник не сприймає лідера націоналістів Степана Бандеру як героя України.
Про це Мельник заявив під час чат-конференції на сайті облради.
Під час чат-конференції ВН поцікавилися, чи вважає Мельник лідера ОУН Степана Бандеру героєм України.
«Моя особиста думка, яка сформована не під фактором політики, а з життя моєї родини. Ствердно говорю, що Степана Бандеру як екс-героя України не сприймаю.В кожного свої герої, але свідки тих подій чітко знають, ким був Степан і ким був Іван», - відповів Андрій Мельник.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 46
Олександр Показати IP 28 Жовтня 2011 16:35
І правду сказав чоловік, а всім раджу почитати книгу спогадів емігранта з Кременеччини Михайла Подворняка "Вітер з Волині". Він - щирий українець, наголошую!!! АНТИМОСКАЛЬ! Там такі речі, як він описує злодіяння бандерівців, порівнюючи їх зі злодіяннями комунітичної влади. З яким болем він відзивається про звірства своїх же українців, бандерівців. І, при цьому, гарно відзивається про мельниківців. Таких спогадів на Великій Волині - через хату! Причому це все щирі українці, яких не запідозриш у москофільстві. Треба усім нам визнати, що бандерівці чинили злодіяння проти простого народу! А тому Бандера - не герой! Я тут не захищаю комуністів, але й ціх вибілювати не хочу. Була така у нашій стражденній історії сторінка, треба її визнати, а не називати убивець звичайних невинних людей ГЕРОЯМИ.
Олег Савчук до Олександр Показати IP 28 Жовтня 2011 17:05
Ціх? Цяй, цімодан-вукзял-муськва.
Бомба до Олег Савчук Показати IP 28 Жовтня 2011 19:08
А мені здається, що вокзал по тобі більше плаче. Чому ти вирішив,що ти правий , а Олександр ні. В чому Бандера герой ?
Хатуль Мадан до Бомба Показати IP 29 Жовтня 2011 18:40
Звичайно герой! Уже 52 роки як загинув, а кацапські підспівувачі, совки і комуняки ще досі кладуть у штани від одного його імені! А думка всяких мельників та інших клімчукових холуїв мало кому цікава.
Юлиана Капельман (в народе Юлька Золотая Ручка) Показати IP 28 Жовтня 2011 17:35
Та який на х.. ГЕРОЙ? Герой з Бандери -нулячий. ГЕМОРОЙ то да!
ЧуйНа Показати IP 28 Жовтня 2011 18:18
Він не може бути ГЕРОЄМ УКРАЇНИ, бо коли він жив, УКРАЇНИ як такої не було!!!
для Чуйної до ЧуйНа Показати IP 28 Жовтня 2011 22:32
Україна була з VI століття
Хатуль Мадан до ЧуйНа Показати IP 29 Жовтня 2011 18:41
ЧуйНа, йди на!
історик Показати IP 28 Жовтня 2011 20:04
Можна знайти безліч фото як бандера з сім'єю відпочиває в німеччині на морі, в той час, коли його "хлопців-лісників" мочать червоні-ВІН ЇХ КИНУВ. Німці купили їх всіх за бабло а вони, як шлюхи, повелись, а коли німцям стали непотрібні і вермахт почав їх знищувати, кинулись воювати з недавніми "братами"(доречі, якраз цей період вони і згадують, коли говорять, що воювали проти німців). А згадайте як був СРСР, сиділи тихенько, ті, що залишились недобиті, і "цілували в засос" і леніна і партію, а зараз герої...
Хатуль Мадан до історик Показати IP 29 Жовтня 2011 18:42
з тебе такий історик. як і з діми табачніка і вови литвина.
ЧуйНа до Хатуль Мадан Показати IP 30 Жовтня 2011 22:27
А ти вже шлях проторував, ХАМУЛЬ?)))
тупим українофобам Показати IP 28 Жовтня 2011 21:18
Знаєте, хочеться і плакати.... і сміятись... Якщо Бандера "не герой" ?, то хто ?.. Людина, яка за своїми переконаннями жила ціле життя, переконання в тому що Україна має бути незалежна, соборна, вільна, незважаючи на репресії з боку фашистів, комуністів до себе, до родини, до сім"ї... Постать Бандери є символом боротьби українського народу проти нацистської та комуняцької нечисті сплюндрована совєцькою пропагандою...
Бандерівець Показати IP 28 Жовтня 2011 21:22
Слава Україні ! Раджу подивитись http://komb-a-ingwar.blogspot.com/2011/04/blog-post_26.html
Володимир до Бандерівець Показати IP 16 Листопада 2022 18:04
Відео наразі Недоступно
Знаючий Показати IP 28 Жовтня 2011 22:13
Якщо "не екс-герой", то герой? Назва - цілковите трактування журналіста. Зі слів самого Мельника так не скажеш. Він прямо не сказав, але й не заперечив "Волинська правда" ці ж слова трактує зі знаком питання як "Для керівника «внутрішньої політики» Волинської ОДА Бандера все-таки Герой України?" http://www.pravda.lutsk.ua/ukr/news/33713/
Сам Показати IP 28 Жовтня 2011 23:14
для мельника герої жид-лєнін, іуда -сталін. дрозофіл-гітлєр... було гімном і гімном зостанеця
rs Показати IP 29 Жовтня 2011 12:00
“Бандера — кар’єрист, фанатик і бандит ”, який прикривав свою жадобу влади ідеєю вільної та соборної України. Він дотримувався тієї ж нацистської расової ідеології. Не цінував ні своє життя , ні життя інших і залишив після себе нічого крім тисяч трупів українців, поляків, євреїв і ми ще повинні дякувати долі, що він не прийшов до влади. P.S. Якщо в голові дурня з’явиться якась ідея, то ніякі логічні доводи її звідти не вишибуть , поки хтось не вломляться до хати і не приставить до голови пістолет. Ваш націоналізм – це одна з ознак хворого суспільства і він немає нічого спільного з патріотизмом. Думаєте, якщо нап’ялити вишиванку, на лобі намалювали тризуб і постійно горланити “СЛАВА УКРАЇНІ!!!” , то це вас зробить патріотом?... Мене від такого патріотизму тоншить…
serafim Показати IP 29 Жовтня 2011 13:49
Шановні дописувачі!На стіні в Гітлера в 1941 році перед нападом на СРСР висіла карта(є якщо пошукаєте фото в інтернеті,та в матеріалах Нюрнбергського процесу),на якій вказані були кордони Великої Германії після захоплення СРСР.Там великими буквами стоїть напис від Ла-Маншу і аж до Уральських гір- "Велика Германія".Ні Європи,ні СРСР,ні тим більше України там немає і за задумом хворого на всю голову Гітлера бути не могло:)І ще.Згідно з планом "Барбароса"(План нападу на СРСР) після перемоги 80%населення СРСР підлягало знищенню,а 20 відсотків повинні були стати рабами арійської нації. Коли Бандера йшов на співпрацю з Гітлером,думаєте він цього не знав???:)Герой чи Іуда???Вирішувати Вам:)Але я приєднуюсь до слів Маргарет Тетчер: "Якби не СРСР,зупинити Гітлера і це треба признати, не зміг би в той час ніхто.Важко навіть уявити,що міг би накоїти цей тиран,маючи в своєму арсеналі ядерну зброю..."(Вона мала на увазі те,що на початку 1945 року німецькі вчені вплотну підійшли до виготовлення ядерної зброї.Гітлеру не вистачило на наше щастя лише пів року до виготовлення першої ядерної бомби).Подумайте...
ще на додаток Показати IP 29 Жовтня 2011 16:40
Очоливши Крайову экзекутиву ОУН на західно-українських землях ("экзекутива" - це щось начебто підпільного виконкому), Степан Бандера, у той час ще студент Львівського політехнічного університету, почав свою діяльність у якості "вождя" з організації вбивства директора української гімназії у Львові - Бабія. Той привселюдно висловлювався в навчальному закладі, який очолював, проти терору як методу політичної боротьби і закликав гімназистів не піддаватися на пропаганду прихильників подібних методів. Але Бандера розраховував, насамперед, на недосвідчену й гарячу молодь. Тому, за його наказом, директора гімназії було убито 25 липня 1934 року бойовиком Михайлом Царем. Убитий педагог був колишнім сотником Галицької армії. Коли Бандера був ще хлопчиськом, Іван Бабій із зброєю в руках воював за незалежність і соборність України під час "визвольних змагань" 1918-1920 років. Але воював як солдат, а не як бандит. У момент загибелі йому був 41 рік. Із цієї пролитої української крові почався шлях Степана Бандери в українську історію.
Володимир до ще на додаток Показати IP 16 Листопада 2022 20:11
Треба бути об'єктивними і не боятися правди, свідомо чи несвідомо підігруючи справжнім териростам десятків мільйонів українців..."Тут мимоволі напрошується одна паралель. У розпал «перебудови» на батьківщині С.Бандери, в селі Старий Угринів, йому спорудили скромний пам’ятник. Проте доблесне радянське воїнство його підірвало. Після відновлення пам’ятника знову вчинило такий самий акт вандалізму...". А саме: - Директора гімназії вбили 25 липня ви­ключно за вироком Революційного Трибуналу ОУН в той час, коли з 14 червня 1934 р. С.Бандера був під арештом. - Рішення ж про виконання атентату стосовно радянського дипломата Олексія Майлова в жовтні 1933 р., а також міністра внутрішніх справ Польщі Броніслава Пєрацького, здійснене 15 червня 1934 р., дійсно могли самостійно прийняти Крайові Провідники С.Бандера та Роман Шухевич; - "терор ніколи не був основною ланкою діяльності українських націоналістів. Зокрема, за часів, коли ОУН реально керував С.Бандера"; - "Уже на початкових стадіях своєї діяльності в ОУН С.Бандера зарекомендував себе не як майстер терору, а як умілий пропагандист..."; - "Ставши крайовим провідником ОУН, С.Бандера відмовився здійснювати екси. Підготовлені ним терористичні акти мали переважно політичний і відплатний характер"; - "не політичні вбивства були головними в діяльності ОУН 30-х рр. ХХ ст..."; і т.д. https://day.kyiv.ua/uk/article/osobistist/fenomen-stepana-banderi
попадюк Показати IP 29 Жовтня 2011 16:43
щоб подумати, треба мати чим, але тут є зомбі, які просто здуріли на бандерівській темі, та й ВН цим вміло маніпулює. Це такий лакмусовий папірець для психічно хворих.
за бандеру Показати IP 29 Жовтня 2011 17:09
хто такий А Мельник чи має право він заявляти таке.
педагог до за бандеру Показати IP 29 Жовтня 2011 18:03
Тобто, чи має він право не любити бандеру?
любомльчанин Показати IP 29 Жовтня 2011 17:55
Слава Україні ! І я за Бандеру.... пишіть пишіть тупі комуняцьку і московські прихвосні - ви боїтеся Бандеру мертвого, а ось уявімо що він живий...
Хатуль Мадан до любомльчанин Показати IP 29 Жовтня 2011 18:45
Героям слава! Якби Бандера був живий. всі ці совки дружно тремтіли б і славили його як великого вождя. Нормальна совкова реакція. у них своєї думки немає, куди накажуть. туди і марширують. В поемі Леся Подервянського "Данко" тема розкрита повністю.
Бомба до Хатуль Мадан Показати IP 29 Жовтня 2011 23:00
В тебе з головою в порядку ? Чи ти такий же дебіл , як і твій ідол.
Хатуль Мадан до Бомба Показати IP 30 Жовтня 2011 22:28
Погладь кота, погладь кота, с...ка!!!
пах Показати IP 29 Жовтня 2011 18:49
звичайно, аби тільки втриматися за крісло, за крісло чиновницьке, такі як мельник буде стверджувати що ми пішли від мавпи, атомну бомбу винайшли лемки, а перші полетіли в космос ескікімоси...
Українка Показати IP 29 Жовтня 2011 19:51
У пана "Хатуль Мадан"а є нормальне, українське ім'я, чи йому до вподоби чудернацькі, дурнуваті, прізвиська? А також йому, мабуть, до вподоби пусте базікання про "совків", "комуняк" з матюками "(ЧуйНа, йди на!") та різні кліше про героїв типу Бандери, які він бездумно повторює слідом за "Любомльчанин"ом та добродіями, що сховався за іменами "тупим українофобам", "Сам". Солідарна з "Олександром", "serafim", "rs", "ще на додаток".
українець Показати IP 29 Жовтня 2011 21:07
Прикро бачити і читати слова про Степана Бандеру... Може задумаємось, а хто ж насправді прагнув, марив, мріяв про вільну і незалежну Україну ?... звичайно, зараз украноненависникам вигідна тема про Бандеру, про шухевича, тому що ще повно на нашій земмлі тих людей, які тисячами, десятками, сотнясми тисяч українців відправляли в сибір, морили голодом, катували, знущалися над родинами патріотів... звичайно й те що нащадки тих окупантів живуть просто серед нас, отримують пільги, привілеї, відвідують ветеранські збори і разо з тим "гадять" на все українське, на все наше, рідне і саме вони найбільше радіють коли тут, на цій сторінці збрешуть або перекрутять факти про справжніх українських героїв... Нічого, ще час покаже...
111 Показати IP 30 Жовтня 2011 01:22
крило мельниківців мені більш прийнятне. бандерівці відносились до радикалів-терористів. вони звичайно мали патріотичні ідеї але... методи їх досягнення??? Гітлер он теж був патріотом, та післявоєнні німці від нього відвернулись, і світ не сприйняв.
Vigilante Показати IP 30 Жовтня 2011 04:05
Партия сказала "надо", комсомол ответил "есть". Якби цей малолітній жополиз був не регіоналом, а напр., свободівцем, то він би за Бандеру жопу рвав собі і іншим. А так, раз партія не "одобрямс", то її лінію треба тримати. Звичайний пристосуванець, не вартий навіть обговорення.
Хатуль Мадан Показати IP 30 Жовтня 2011 08:47
Олександр Деркач Перші бронежилети появились у Радянському Союзі і прикривали тіло лише ззаду. Бо бандерівці завжди стріляли в спину. На Західній Україні радянські військові пересувались парами, зв`язуючись спина до спини. Це заважало ходити, але страхувало від бандерівців, які завжди стріляли в спину. Бандерівці ніколи не воювали з німцями. На жаль, німці часто про це забували і воювали з бандерівцями. При цьому вони не повертались до бандерівців спинами, і відбувалась страшна різня. Кажуть, що Бандера сидів у польському концтаборі. Це неправда. Поляки просто охороняли його від агентів НКВД, бо ненавиділи Росію. Шухевич не був українцем. Він був одеським євреєм, і справжнє його прізвище - Шухерович. Саме він підтримував зв"язки бандерівців із сіоністами. Адольф Гітлер був Провідником Берлінського Крайового Проводу ОУН. Уніформу для УПА розробив Г'юґо Босс по особистій вказівці Розенберга. одили тільки вночі. Вони боялися сонячного світла. На Західній Україні діяли загони НКВД, замасковані під бандерівців. Але їх швидко розкривали: у енкаведистів руки були по лікоть в крові, а у справжніх бандерівців - по плечі.
Хатуль Мадан Показати IP 30 Жовтня 2011 08:47
Олександр Деркач Червоно-чорний прапор бандерівці розшифровували як "кров москаля на вкраїнській землиці". По особистій вказівці Шпеєра бандерівцям постачали найсучаснішу німецьку зброю. З цього приводу Гіммлер зі Шпеєром посварився: внаслідок таких дій війська СС озброювались всяким дрантям тридцятирічної давнини. "трьохлінійку" бандерівці називали "шестилінійкою". Річ у тім, що пробивні характеристики зброї бандерівці визначали наступним чином: ставили у шеренгу десять комуняк і стріляли в них одною кулею. "шестилінійка" пробивала наскрізь шість росіян. А StG.44 називали "дев"ятилінійкою". Здогадайтесь, чому. Бандерівці повигадували якісь недолугі військові звання - "ройовий", "кущовий", "пасічний", "хутірний", "провідник". Заступник "провідника" називався "напівпровідником". А Гітлера бандерівці називали "Надпровідником". Якби бандерівців не було, їх слід було би вигадати.
Хатуль Мадан Показати IP 30 Жовтня 2011 09:20
Коля Бродюк Дивлюсь я на Раду Та й думку гадаю Чому я беззбройний? Чому не стріляю?
Хатуль Мадан Показати IP 30 Жовтня 2011 09:21
Коля Бродюк Чем кровавей родина, тем надрывней слава, Чем бездарней маршалы, тем пышней парад. Выползла из логова ржавая держава, Вызверилась бельмами крашеных наград. Плещутся над площадью тухлые знамена, Нищий ищет в ящике плесневелый хлеб, Ложью лупят рупоры: «Вспомним поименно!» Склеен-склепан с кляпами всенародный склеп. Лбы разбиты дО крови от земных поклонов, Мы такие грозные — знайте нашу прыть: Мы своих угрохали тридцать миллионов! Это достижение вам не перекрыть! Крики заскорузлые застревают в глотках, Тянет трупной сладостью с выжженных полей, И бредут колодники в орденских колодках, И в глазах надсмотрщиков плещется елей. Думать не положено, да и неохота, Пафос вместо памяти, дули вместо глаз, Бантиками ленточки, глянцевые фото, Куклы на веревочках, плюшевый экстаз. Для раба хорошего — свежую солому, Для его хозяина — пышный каравай. А за свой родной барак пасть порвем любому, Так, блин, и запомните! Вольно! Наливай!
Хатуль Мадан Показати IP 30 Жовтня 2011 09:21
Саша Приймак І сказав Бог українцям - Я дам вам Кличка! - А навіщо він нам? - Він поб’є всіх нігерів т
Хатуль Мадан Показати IP 30 Жовтня 2011 09:23
Юрій Нестеренко Это я расстрелял Че Гевару, Это я штурмовал "Ла Монеду", Я читал приговор комиссару И подкладывал бомбу комбеду. Это мой самолет на рассвете Прикрывал наступление Франко, И по окнам в Верховном Совете Это я в октябре бил из танка. Рабы, чья дурна наследственность - В истерике бьетесь напрасно вы! Беру на себя ответственность За каждого мертвого красного. И да не дрогнет рука, Разившая политрука На этой столетней войне: Ответственность ваша - на мне! Ради всех, кто замучен в ГУЛАГе, Ради душ, опоганеных зоной, Там, где реют кровавые флаги, Я всегда буду пятой колонной. Буду в натовском каждом приказе, В пуле, в бомбе, в крылатой ракете, До тех пор, пока красные мрази Не исчезнут на этой планете. Пусть ломится в хлев посредственность В угаре холуйства заразного - Беру на себя ответственность За каждого дохлого красного! И да не дрогнет рука, Разящая политрука На этой священной войне: Ответственность ваша - на мне!
Хатуль Мадан Показати IP 30 Жовтня 2011 09:28
Олексій Василюк - Ну и язык у вас хохлов - дебильный и непонятный. Вот к примеру возьмем ваше хохлятское НЕЗАБАРОМ. Это где: возле бара или перед баром? - Та й у вас москалів не краще. Оце ваше москальське СРАВНИ. То це як: срав чи ні?
Хатуль Мадан Показати IP 30 Жовтня 2011 09:28
Олексій Василюк Вирішили два хлопці піти москалів постріляти. Взяли шмайсери, йдуть Львовом. Аж бачать - стоїть хлоп, ніби чекає на когось. Один до другого каже: - Пiди спитай щось у нього, мабуть, вiн москаль. Тот підходить до хлопа, питає: - Чи Ви на когось чекаете? Хлоп: - Чекаю, чекаю- Перший повертається: - Ніби українець, нашою говорить- Другий до нього: - Так пiди спитай по їхньому! Хлопець знову підходить до чоловіка, питається: - Скажитє, ви каво-нібудь ждьотє? Чоловік нагло дістає споза спини шмайсер: - Та я вже й дочекався!
Хатуль Мадан Показати IP 30 Жовтня 2011 09:30
Це а також багато іншого цікавого на сайті "Неполіткоректні анекдоти". http://polit.blog.net.ua/2007/07/31/humorious-vol1/ Москалям, комунякам і совкам НЕ рекомендується!
ЧуйНа до Хатуль Мадан Показати IP 30 Жовтня 2011 22:20
Щось розписався, ДОстоєвський)))
Бомба до Хатуль Мадан Показати IP 30 Жовтня 2011 23:45
Ні, ну ти конкретний дебіл.
rs Показати IP 30 Жовтня 2011 18:14
Насправді заяви цього депутата не варті і виїденого яйця. Найгірше те, що нас вкотре стравлюють один проти одного(ВН, респект!!), оскільки скоро вибори і політичним партіям потрібно якомога більше людей зібрати під своїми знаменами, а, як відомо, ніщо так не об’єднує людей як ненависть до когось чи чогось. Парадокс в тому, що всі ми любимо Україну і хочемо для неї лише найкращого. Пани б'ються, а в мужиків чуби тріщать.
serafim Показати IP 31 Жовтня 2011 13:02
У 1928-32 роках Гітлер лікувався(є в інеті) від цікавої хвороби:параноїдальна шизофренія:).Тому на усіх,хто з ним співпрацював не можна ображатись.Адже як каже українська приказка:"З ким поведешся,того і наберешся":)))
Ківерці Показати IP 12 Січня 2012 19:58
От якраз навпаки. Бандера - герой, бо не співпрацював з німцями, а Мельник - співпрацював.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus