USD 39.00 39.40
  • USD 39.00 39.40
  • EUR 39.25 39.50
  • PLN 9.76 9.94

Попри залякування штрафами, лучани розраховуються за проїзд готівкою

10 Січня 2020 18:07
Обіцяні владою штрафи 20-кратному розмірі від встановленої вартості проїзду в громадському транспорті, схоже, не лякають незаконослухняних лучан, які й далі продовжують розраховуватися за проїзд у маршрутках готівкою.

Зокрема, масовий розрахунок готівкою журналістка Інформаційного агентства Волинські Новини зафіксувала у маршрутних таксі №8 із номерним знаком АС 7324 ВЕ та №22 АС 2932 ВС.


Репортерка щиро здивувалася, коли після тижневого відрядження до іншого міста, зайшовши у маршрутку, почула таке звичне для Луцька «передайте, будь ласка» і побачила простягнуті для «передачі» гривні.

- А хіба так можна? - поцікавилась у молодої жінки.

- А що мені робити, якщо в мене нема картки! - трішки агресивно відповіла остання.

- Так придбайте! Картка вартує 35 гривень, штраф же – 120 гривень, - вигукнув старший чоловік з іншого кінця салону.

- Не вказуйте що мені купувати! – парирувала уже добряче розлючена жіночка.

Найсмішнішим у цій ситуації виявилось те, що навпроти валідатора на вікні маршрутки № 22 красувалося оголошення, у якому великими червоними літерами було зазначено:

«Шановні пасажири! Сплачуючи готівкою, ви порушуєте закон! Адмінправопорушення карається штрафом 120 гривень. На лінії постійно працюють контролери! Підтвердженням оплати є лише електронний квиток. Дякуємо!».
Проте такий красномовний плакат абсолютно не заважав водієві транспортного засобу брати у пасажирів готівку, навіть не ховаючи подалі від очей.
Тим часом, у Луцькій міській раді іще раз нагадали, що з 19 грудня 2019 року оплата проїзду у громадському транспорті Луцька здійснюється виключно електронним квитком, або ж з допомогою мобільного додатку.

У громадському транспорті працює контроль. Пасажирів, які не розрахувалися за проїзд електронним квитком, штрафують. Оплата готівкою, яку продовжують здійснювати окремі лучани та гості міста, є незаконною, і такий проїзд вважається неоплаченим.

Як пояснив у власному коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини начальник управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради Володимир Степанов, контроль за сплатою проїзду, згідно із положенням «Про порядок здійснення контролю оплати (реєстрації) проїзду у міському пасажирському транспорті загального користування м. Луцька», а також у відповідності до Адміністративного Кодексу України, покладається на перевізника.

Зокрема, зі слів посадовця, КП «Луцьке підприємство електротранспорту» уже взяло на роботу працівників, що здійснюватимуть постійний контроль за оплатою перевезення з ранкової до вечірньої пори. Контролери працюють і у святкові, й у вихідні дні.

«Також уже набрав штат контролерів та отримав прилади для контролю автобусний перевізник «Санрайз». Завершують комплектацію штату фізичні особи-підприємці Федік та Оплачко. Людям уже видають прилади для роботи та проводять навчання», - зазначив головний транспортник Луцька.

Він зауважив, що увесь процес регулюється статтею 39 ЗУ «Про автомобільний транспорт», у якій вказаний обов’язковий перелік документів, що повинен мати пасажир – електронний квиток і посвідчення, що дає право на пільгу у випадку якщо людина – пільговик.

За відсутності такого документу, якщо контроль у автобусі здійснюватиме працівник «Укртрансбезпеки», згідно із адміністративним кодексом та за статтею 60 ЗУ «Про автомобільний транспорт» фінансову санкцію накладатимуть на пасажира у розмірі 120 гривень, і на перевізника – 1700 гривень.

Також адміністративним кодексом України передбачено, що контроль за процесом оплати проїзду у маршрутних таксі здійснюють такі працівники перевізника, як: керівник, заступник керівника, водій та контролер. Посадові особи перевізника можуть перевіряти наявність квитка у пасажирів, виносити йому фінансову санкцію у 20-кратному розмірі вартості проїду.

«Що вони робитимуть із водіями, які беруть готівку у пасажирів – буде залежати від перевізника. Але контролери штрафуватимуть виключно пасажирів, які не мають електронного квитка. Чи платив цей пасажир гроші водієві, чи ні – нікого не хвилюватиме. На нього складуть протокол. Ось така у нас виходить колізія – спочатку не могли домовитись із перевізниками, довго шукали із ними спільну мову. А сьогодні уже не можемо домовитись із лучанами», - каже Володимир Степанов.

Зі слів посадовця, проблеми в отриманні персоніфікованого чи не персоніфікованого квитка, чи у встановленні мобільного додатку, за станом на сьогодні, немає. Черг також. Натомість, є проблема, як загітувати тих пасажирів, які не придбали електронні квитки і не хочуть їх купувати.

«Але з часом ми це питання налагодимо із допомогою контролерів та штрафних санкцій. Наразі контролери не завжди штрафують лучан – спочатку проводять роз’яснювальну роботу та вносять дані пасажира у базу. Але якщо «зайця» ловлять вдруге – йому виписують штраф. Ми повинні перебороти супротив пасажиру, який, знаючи про те, що є рішення виконкому, все рівно виймає з кишені гроші і дає їх водієві», - зазначив головний транспортник.

Натомість, Володимир Степанов закликає лучан повідомляти управління транспорту та зв’язку або перевізника, коли водії маршруток чи тролейбусів беруть готівку у пасажирів, як розрахунок за проїзд. Також посадовець просить інформувати про випадки оплати проїзду готівкою можна за телефоном 0332 72 03 53 (Управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради), не забувши при цьому зафіксувати номер маршруту та, по можливості, транспортного засобу.

«Окрім того, у кожному автобусі є контактний телефон перевізника. Не бійтесь телефонувати. Можна це зробити з мобільного прямо із салону автобуса. Потрібно повідомити перевізника про номер маршруту і час порушення», - додав управлінець.

Насамкінець, він наголосив, що свідомі лучани можуть також вплинути на «неслухняних», до прикладу, відмовляючись передавати готівку за проїзд.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 60
Правдоруб Показати IP 10 Січня 2020 18:18
Людина яка перший раз приїхала до міста (турист) де має брати електронні квитки коли не знає де в місті що знаходиться...
Заколупали до Правдоруб Показати IP 10 Січня 2020 19:21
Ви заколупали з тими питаннями. Нормальний турист би поцікавився. В кінці кінців на кожному кроці ті термінали. Нє то додаток хай скачає. А якщо безрукий, то когось попросить. На вокзалах є термінали. Не хоче за картку платити хай купить квиток на дві поїздки.
666 до Заколупали Показати IP 11 Січня 2020 18:00
дебіле, згинь
kek до Заколупали Показати IP 22 Січня 2020 18:04
в нормальних містах стоять термінали на звичайну банківську карту і nfc. і туристи не "люблять" собі голову картками і додатками.
Анонім до Правдоруб Показати IP 10 Січня 2020 19:34
Людина - тормоз? Їде до не знайомого і міста і не цікавиться як працює громадський транспорт?
Ася до Правдоруб Показати IP 10 Січня 2020 19:45
Роздати водіям ел.квитки певної стандартної вартості наприклад 50 грн.(35 квиток + 15 на рахунку), 100 грн. (35 квиток + 65 на рахунку) і хай продають туристам.
Людина до Ася Показати IP 11 Січня 2020 00:19
незаконо
Лучанин до Правдоруб Показати IP 10 Січня 2020 20:09
В маршрутці готівкою рораховується більш, ніж половина пасажирів. Це вони всі перший раз приїзали до Луцька? Прям туристична мекка.... Пройде місяць-два і завдяки цим довб...ям вартість проїзду в маршрутках піднімуть до 12 грн, бо обліковуються тільки по картках і виходить, що вони напівпорожні їздять
Луцьк до Правдоруб Показати IP 11 Січня 2020 14:01
А що в Луцьку туристами засіяно?Це не туристи оплачують готівкою
Вася Показати IP 10 Січня 2020 18:31
Полный бред! Люди приехали в луцк и им нода доехать из точки а в точку б один раз и покидают наш город они что должны бежать искать где купить карточку потом пополнить чтобы проехать? Очень удобно и все для людей!!!
Лучанин до Вася Показати IP 10 Січня 2020 21:28
На вокзалах є термінали продажу/поповнення карток. Чи ці всі "прієзжі туристи" прямо посеред ночі на безлюдній вулиці десь на окраїні міста з'являються?
Земляк до Вася Показати IP 11 Січня 2020 10:03
В інших містах ідуть і купують.. Поки не буде обліку то будемо і дальше їздити в обдертих переповнених тз. маршрутках!!!
скептик Показати IP 10 Січня 2020 18:37
"Як пояснив у власному коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини начальник управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради Володимир Степанов, контроль за сплатою проїзду, згідно із положенням «Про порядок здійснення контролю оплати (реєстрації) проїзду у міському пасажирському транспорті загального користування м. Луцька», а також у відповідності до Адміністративного Кодексу України, покладається на перевізника". при своєму розумі ? перевізники зацікавлені, щоб платили готівкою, то при контролі вони як будуть себе поводити ?
1 Показати IP 10 Січня 2020 18:50
казали старі люди "язик до києва заведе" ... так що можна й запитати в людей і корона з голови не впаде
Анонім Показати IP 10 Січня 2020 18:51
Передасти задовбали - передайте та передайте, передайте та передайте за проїзд.
Просто Показати IP 10 Січня 2020 19:10
Вся ось ця ху&@@ з проїздом є порушенням ! Водіям просто треба давати в додачу квиток -
Анонім Показати IP 10 Січня 2020 19:16
Знову те саме залякування! Скільки можна дурити людей. Ось ч. 2 ст. 39 ЗУ Про автотранспорт: "Стаття 39. Документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення: - для пасажира - квиток на проїзд в автобусі та на перевезення багажу (для пільгового проїзду - посвідчення особи встановленого зразка чи довідка, на підставі якої надається пільга), а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду - електронний квиток".
Анонім Показати IP 10 Січня 2020 19:17
ВН, будь ласка, опублікуйте мій коментар, оскільки влада не повинна зловживати своїми повноваженнями і має дотримуватись закону
лучанин Показати IP 10 Січня 2020 19:19
Встановіть пункти продажу та можливість поповнення картки в любий період доби а тоді можете штрафувати
Луцьк Показати IP 10 Січня 2020 19:30
Та що фото скідає думає головою Коли на картці не вистачає грошей а людина зайшла її що виходити ? Іти шукати термінал? По друге де обіцяне містом звукове повідомлення про зупинку Я маю на увазі назву зупинки По третє попереносили зупинки 'старий ринок' місто нефіга не забезпечило нове місце зупинки. Люди в дощ стоять мокнуть доречі там зупинка з порушенням ПДР Місто про це думає Як бабушка з села приїхала до дітей має бігати по місту шукати деш її сіті карт купити. Хай місто не обманює лучан немає в жодному місці в Україні такого ні в Києві ні вТернополі як нам говорили Там такого гем..ру нема Я за ел.оплату але для цього має бути створена повна база необхідних речей
!!! до Луцьк Показати IP 10 Січня 2020 21:27
А чи може та сама бабця з села попросити, щоб за неї оплатили карткою і віддати готівку? Картка не блокується на всю тривалість поїздки! А щодо організації - так подавайте свої пропозиції city card ЛМР. І буде Вам щастя.
Вікторія до !!! Показати IP 15 Серпня 2021 16:08
Закінчились грошу на сіті карді і поросила жіночку заплатити , вона вийшла і через 2 зупинки зайшов контролер , заплатила ще й за не оплаченний проїзд ,
Читач до Луцьк Показати IP 10 Січня 2020 21:51
по перше, при оплаті карткою на терміналі видно залишок коштів і це вже проблема саме пасажира чому він, знаючи що коштів мало на рахунку, не поповнив завчасно картку. Магазин також винний у тому, що у вас не касі не вистачило коштів? по друге, чому всі лучани повинні підлаштовуватися, то під якусь "бабушку", яка приїхала до внуків і сама десь бродить в пошуках картки, то під якогось ефімерного зовсім безтолкового туриста, який непонятно як в Луцьку опинився і бідолага не знає що і до чого, то ще під когось.... задовбали вже із цим брєдом. В місті на кожному кроці стоять термінали, а більшість "насєлєнія" все одно готова навіть без жодного зиску для себе сплачувати ті ж самі 6 грн, але повз касу в карманчик водієві, обдурюючи в першу чергу самих себе, бо ці гроші не обліковуються ніким і ніде не враховуються. А потім ще хочуть, щоб вартість проїзду не піднімалася, маршрутки були чистими, дороги рівними і. т.д .
Ідея 5_виконання_3 Показати IP 10 Січня 2020 19:30
Водій може продавати разові електронні квитки за готівку! ВВажаю, що таким чином проблема зникне (є і готівка і разовий е-квиток(2-3 поїздки) ). Для туриста чи того хто у відрядженні, мешканцям міста, на мій погляд, повинно бути ЛЕГКО оплатити проїзд. На мій погляд, ситуація, що складається з оплатою проїзду у громадському транспорті це недоопрацювання Міської ради. Також, на мою думку, поки це питання не буде нормально стабілізоване, то контролери просто в маршрутку не зайдуть, або вийдуть з поганим настроєм). Є велика кількість випадків, коли е-квиток просто в іншому місці чи не достатньо коштів на рахунку чи придбати його не вдалося з технічних причин, тощо, тому бажання пасажира бути свідомим має бути враховане владою міста і вона повинна забезпечити ЛЕГКУ ПРОЦЕДУРУ ОПЛАТИ ПРОЇЗДУ.
Семенюк Показати IP 10 Січня 2020 20:02
передайте карточку проскановати за проїзд
!!! до Семенюк Показати IP 10 Січня 2020 21:41
Якщо подивимося на досвід європейських країн, то там владу мало цікавить, як людина купить квиток. Кожна людина має бути свідома, що за проїзд в маршрутці треба платити і потрібно раніше приготуватись до поїздки. Контролер просто має виконувати свою роботу- перевірити наявність актуального квитка. А далі, чи людина мала можливість його купити чи ні, не його проблеми. Також є можливість для туристів і людей у відрядженнях скачати безкоштовно додаток з city card, і поповнити її онлайн. Треба айфони використовувати не тільки для інстаграм.
Карточка Показати IP 10 Січня 2020 20:38
В тролейбусах всі розраховуються карткою, бо керівництво підприємства у цьому зацікавлене. Викличте перевізників на міськвикронком і поставте питання рубо, або виконуйте рішення міської ради, аби звільніть маршрут. І ще про приміські маршрути. Звідкіля їм такі привілеї? Зокрема 236? І звідкіля він взявся саме в цей час? Їдуть через усе місто, до того ж . центром, і гребуть готівку. Або хай встановлюють валідатори, або до першої міської зупинки: міжколгопбуд, Дубенська, Ківерцівська, Львівська, Теремнівська , тощо.
Анонім Показати IP 10 Січня 2020 20:48
Я не розумію двох речей,коли водій відчиняє задні двері і маршрутка набивається людьми,як тоді платити карткою з одним валідатором і чому в маршрутках немає контролю,скільки їздив і не разу ніхто не перевіряв,хоча в тролейбусах через раз,то чим ви лякаєте людей?!?!Хочете щоб платили картками?перевіряйте кожну годину,оштрафуєте з десяток і почнуть платити картками!Невже так важко це зробити,а не писати про не існуючий контроль?І якщо в мене закінчились гроші пізно ввечері,як мені рано їхати,де поповнити?
Анонім Показати IP 10 Січня 2020 20:52
То нехай всунуть водіям разові квитки і хай водії звітують, скільки їх продали. Нема грошей на картці - купив у водія разовий і поїхав картку поповняти.
Народна прокуратура Показати IP 10 Січня 2020 21:02
Приїдьте у Київ чи Харків і спробуйте проїхати метро за готівку. Нічого увас не вийде, потрібно спочатку придбати квиток, який використовується для відкриття відповідних турнікетів. Всі так їздять, незалежно від того, вперше чи ні прибули до міста
Лучанинн до Народна прокуратура Показати IP 11 Січня 2020 16:50
я так розумію що так оплата проводиться лише в метро, а в наземному транспорті можна і за готівку
Олександр до Народна прокуратура Показати IP 26 Лютого 2020 19:28
Зате у маршрутках в тому ж самому Києві - лише готівка. Це якщо вже порівнювати. А на метро жетони й за царя Гороха були
Лучанин Показати IP 10 Січня 2020 21:05
До цього часу міськрада не надала посилання на статті законодавчих актів якими вона керується в залякуванні пасажирів м.Луцька. Де вказано що тільки електронний квиток є розрахунком за проїзд? Всі рішення міськради повинні базуватися на чинних законодавчих актах України!
Отакої... Показати IP 10 Січня 2020 21:09
Коли ділки від влади будуть користуватися ком.транспортом-такого не буде.
ОЛЬГА В. Показати IP 10 Січня 2020 21:13
Зробили людям проблем. Люди платили готівкою і все було нормально так ні треба для людей знову зробити "покращення"
Анонім до ОЛЬГА В. Показати IP 11 Січня 2020 08:51
Ні, нічого не було нормально. Чи для вас постійне безпричинне підвищення вартості проїзду норма?
!!! до ОЛЬГА В. Показати IP 11 Січня 2020 15:45
Цікаво, як пані Ольга платить податки? Чи обліковує всю готівку яку отримала будь-яким шляхом? А ні! Ніхто так не робить на 100%,а тим більше готівкові маршрутки. Платіть і далі, пані Ольго, готівкою. Тільки не нийте про погані послуги, дороги, школи, садочки, обслуговування.
Шина Показати IP 10 Січня 2020 21:14
Ага, а в репортажі самі тільки туристи сьогодні гроші передавали)))) Звідки - з Лища чи Підгаєць...?)))
Пересічний громадяни Показати IP 10 Січня 2020 21:45
Хай но нарвуться на якогось юридично підкованого пільговика (типу АТОшника), який приїде з іншого міста і не знатиме про електронний квиток. Закони України вище ніж якісь розпорядження міської влади.
Анонім до Пересічний громадяни Показати IP 11 Січня 2020 08:53
Ви спочатку з тими законами ознайомтеся, зрозумієте глибину своєї неправоти.
Юрій Показати IP 10 Січня 2020 22:07
Маю авто, на маршрутці їзджу рідко, але картку маю. Повинна бути електронна оплата і крапка - це майбутнє. Кількість готівки в обороті має змешуватись, облік покращуватись. Не буду називати країни - заходиш в автобус, скануєш квиток. Немає квитка - не заходиш в автобус. Водій готівку брати не має права. Взяв готівку - позбавився ліцензії. Спершу складно - потім легко. Ось і все. Через те, що прогинаємось в таких дрібних питаннях і в важливих вперед не йдемо.
Лучанин до Юрій Показати IP 11 Січня 2020 14:08
Все вірно, тільки не забувайте що на кожній зупинці стоїть автомат для продажу квитків де можна розплатитися готівкою та банківською карткою. Де автомати для продажу квитків на кожній зупинці по 6 грн на автобус і по 4 грн на тролейбус? Не 35+!
Баба Ганя Показати IP 10 Січня 2020 22:11
В маршрутці номер 3 майже всі платять грошима, лише пару дурнів з картками.
Андрій Показати IP 10 Січня 2020 22:42
лучани хотіли змін в транспортінй системі міста щоб: А) Був доїзд в віддаленні та нові мікрорайони Б) Був контроль КОНТРОЛЬ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за рейси в ранкову та вечірню пору В) Моніторинг транспорту для зручності виходу на зупинку Г) Догляд за станом транспорту Натомість отримали сітікард :( та електроні квитки...
Правда Показати IP 11 Січня 2020 06:16
Який Закон вони порушують?Зацитуйте-Закон,стаття,розділ,пункт.Ось тоді і вивішуйте цю маячню на склі,бо це не місце для оголошень.
Коза Показати IP 11 Січня 2020 08:33
Не перекручуйте закони України. Покупець нічого не порушує. Порушує продавець, який не надає квиток.
не пасажир Показати IP 11 Січня 2020 11:49
Законним платіжним засобом, обов'язковим до приймання за номінальною вартістю на всій території України, є грошова одиниця України – гривня! (Цивільний Кодекс України стаття 192).
Читач до не пасажир Показати IP 11 Січня 2020 12:22
Правильно. Гривня є платіжним засобом. Право проїзду дає не сама гривня, а куплений електронний квиток. Ви електрониий квиток не купили, відповідно не купили право проїзду. Спробуйте за вашою логікою в поїзді чи літаку кинути водієві чи пілоту гроші і доказувати, що це дає право проїзду/перельоту.
!!! до не пасажир Показати IP 11 Січня 2020 15:48
Електронна гривня на Вашій картці city card теж платіжний засіб. Чи Ви її повітрям поповнили? Валютою?
ВВ Показати IP 11 Січня 2020 13:24
А коли буде гучна стаття, про те що разовий чи трьохразовий проїзд виходить дорожчим ніж встановлено, а саме 6 грн? Чомусь про дане порушення всі мега-журналісти мовчать!
До ВН Показати IP 11 Січня 2020 14:12
В свому коментарі я просив "ВН, будь ласка, напишіть статтю де міськрада "розжує" це питання у вигляді FAQ з посиланнями на чинні законодавчі акти щоб в пасажирів не залишилося питань що робити пасажиру в будь-якій складній ситуації.". Ви потерли. Небажання щось зробити для людей? А якщо все ж зробите, то для чого терти?
Хамло Показати IP 11 Січня 2020 14:29
Якщо я кинув водію 6 грн, і він підтвердить усно це контролю, то згідно Цивільного кодексу України це буде усний договір, і такий проїзд буде вважатись оплаченим. Нормативні акти вищих органів влади мають вищу юридичну силу ніж нормативні акти місцевих органів влади. Крім того, ані пенсіонера в тролейбусі, ані пільговика в маршрутці неможливо законно оштрафувати за неоплачений проїзд, оскільки вони звільнені від оплати проїзду. І відсутність картки не являється підставою для штрафу. Систему цю вводити потрібно, але не ламаючи через коліно перевізників, пасажирів, пільговиків з інших міст.
Перевізник до Хамло Показати IP 11 Січня 2020 18:15
Неправда. Договір між ким? Водій маршрутки є просто найманим працівником так само, як і водій тролейбуса. Спробуйте в тролейбусі дати водієві 4 гривні і поснити про усний договір контролерам.
Хамло до Перевізник Показати IP 12 Січня 2020 10:27
Касир в супермаркеті, так само як і водій в маршрутці, є особою, уповноваженою господарюючим суб'єктом на укладення усних угод з клієнтами. Кожен раз як ви щось купуєте, ви укладаєте усну/письмову угоду із уповноваженою особою, те саме з проїздом. У випадку оплати карткою діє договір-оферта, згода перевізника презюмується. Готівкою - якщо водій прийняв гроші - угода укладена. Про тролейбус - зовсім інша справа. Там перевізник не уповноважував водія приймати готівку і укладати будь-які угоди. Поки перевізник - маршрутник не вплине на водія - він прийматиме готівку.
Лучанин Показати IP 11 Січня 2020 15:51
наша тупа крупційно-бюрократична влада думає тільки про себе, а на лучан їм начхати
Мда до Лучанин Показати IP 11 Січня 2020 17:49
Це не влада..а мудаки,які в ній реформи проводять..
Андрій Показати IP 12 Січня 2020 16:10
Я нерозумію до чого тут водії... Певно вони не зі своєї волі беруть готівку... Тут вже питання до керівництва...
Земляк Показати IP 14 Січня 2020 09:43
Тепер перевізники в маршрутках не контролюють пасажирів "Зайців", цим користується приблизно 10% людей. (з особистих спостережень). А якщо врахувати тих що оплачують готівкою то ще + 30%. Напрошується питання - навіщо платити, як можна так? Можливо комусь так вигідно (особливо "Зайцям")?
саня Показати IP 15 Січня 2020 14:18
була в ЦумІ щоб поповнити картку- черга людей з 20. А якщо людин а спішить ?. Зупинка близько, маршруток зараз не багато , потрібна може втекти то іти ше один термінал поповнення кудись шукати і там ще стояти в чергу? Чи може всі такі багаті і відразу 1000 грн поповнити ?. Ще бувало ,що картка в кишені іншого одягу лишилась вдома. А гаманець завжди з собою. Не можна так людей через коліно ламати і заставляти . бо хтось один це придумав. Треба було поставити нормальний контроль над перевізниками. а не робити людей винними. що перевізники не прозоро працюють. І ще багато притензій до введення цього е- квитка.!!!!
Вадім Показати IP 18 Лютого 2021 08:23
Не можна по закону відмовляти покупцю в наданні послуг, вибір способу розрахунку вибирає покупець. І якщо він готовий оплатити готівкою а йому відмовляють це пряме порушення закону.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus