Думав, не треба декларувати: в «Устилузі» затримали поляка, який віз електрообладнання
Днями у пункті пропуску «Устилуг» було складено протокол про порушення митних правил за ознаками, передбаченими ч.2 ст. 471 Митного кодексу України (недекларування товарів громадянами). За ним у громадянина Польщі на «зеленому коридорі» тимчасово вилучено 9 одиниць електрообладнання вагою 472 кг, вартість якого буде встановлено додатково у ході провадження.
Порушник енергійно протестував проти цього законного рішення митників, мовляв, читав у пресі, що ввезення електрообладнання в Україну наразі звільнене від сплати мита та ПДВ, повідомили у Волинській митниці.
Читати ще: Обладнання для енергетики відтепер можна ввозити в Україну без мита й ПДВ
З цього приводу у митниці нагадали правила перетину кордону громадянам, зацікавленим у пільговому ввезенні популярних нині електрогенераторів, інверторів, літій-іонних акумуляторів та зарядних станцій на їх основі, сонячних панелей тощо (на які законодавством встановлено пільгу) під час в’їзду в Україну через автомобільний пункт пропуску та обрання ними смуги руху.
«Зелений коридор» призначений для ввезення особистих речей та товарів, які не підпадають під заборони чи обмеження, важать не більше 50 кг і коштують не більше еквіваленту 500 Євро на одну особу. На «зеленому коридорі» письмове декларування товару не здійснюється.
«Червоний коридор» – для тих, хто був відсутній в Україні менше ніж 24 години, або ввозить товари (крім особистих речей) частіше одного разу протягом 72 годин, або сумарна вартість товару, що ввозиться, перевищує еквівалент 500 Євро на особу, або сумарна вага товару перевищує 50 кг на особу (крім підакцизних). На «червоному коридорі» слід подавати ПИСЬМОВУ митну декларацію. У ній треба зазначити точні відомості про ВСІ наявні в супроводжуваному багажі товари, їх кількість та найменування, вартість. Інспектор митниці надає пільгу під час оформлення такої письмової ПАСАЖИРСЬКОЇ митної декларації на «червоному коридорі» пункту пропуску.
Натомість вибір «зеленого коридору» з НЕДЕКЛАРУВАННЯМ (навіть пільгових) товарів, якщо вони (на особу) важать більше 50 кг і коштують більше 500 Євро, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 30 відсотків вартості цих товарів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Порушник енергійно протестував проти цього законного рішення митників, мовляв, читав у пресі, що ввезення електрообладнання в Україну наразі звільнене від сплати мита та ПДВ, повідомили у Волинській митниці.
Читати ще: Обладнання для енергетики відтепер можна ввозити в Україну без мита й ПДВ
З цього приводу у митниці нагадали правила перетину кордону громадянам, зацікавленим у пільговому ввезенні популярних нині електрогенераторів, інверторів, літій-іонних акумуляторів та зарядних станцій на їх основі, сонячних панелей тощо (на які законодавством встановлено пільгу) під час в’їзду в Україну через автомобільний пункт пропуску та обрання ними смуги руху.
«Зелений коридор» призначений для ввезення особистих речей та товарів, які не підпадають під заборони чи обмеження, важать не більше 50 кг і коштують не більше еквіваленту 500 Євро на одну особу. На «зеленому коридорі» письмове декларування товару не здійснюється.
«Червоний коридор» – для тих, хто був відсутній в Україні менше ніж 24 години, або ввозить товари (крім особистих речей) частіше одного разу протягом 72 годин, або сумарна вартість товару, що ввозиться, перевищує еквівалент 500 Євро на особу, або сумарна вага товару перевищує 50 кг на особу (крім підакцизних). На «червоному коридорі» слід подавати ПИСЬМОВУ митну декларацію. У ній треба зазначити точні відомості про ВСІ наявні в супроводжуваному багажі товари, їх кількість та найменування, вартість. Інспектор митниці надає пільгу під час оформлення такої письмової ПАСАЖИРСЬКОЇ митної декларації на «червоному коридорі» пункту пропуску.
Натомість вибір «зеленого коридору» з НЕДЕКЛАРУВАННЯМ (навіть пільгових) товарів, якщо вони (на особу) важать більше 50 кг і коштують більше 500 Євро, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 30 відсотків вартості цих товарів.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 0
Парадокс чихуахуа та мастифа. Генетики розкрили причину короткого життя великих собак
Сьогодні 00:29
Сьогодні 00:29
Були на межі зникнення: на Сейшелах відновилася популяція гігантських черепах – тепер їх більше, ніж людей
Сьогодні 00:11
Сьогодні 00:11
Другий пілот рейсу Flydubai планував теракт під впливом атак 11 вересня в США, – прокуратура ОАЕ
10 Жовтня 2026 23:31
10 Жовтня 2026 23:31
Біля Луцька спіймали підлітка на незареєстрованому мотоциклі: у суді довелося відповідати батьку
10 Жовтня 2026 23:02
10 Жовтня 2026 23:02
В Україні запровадять спеціальні паркомісця для водіїв з дітьми до трьох років
10 Жовтня 2026 22:33
10 Жовтня 2026 22:33
У Хорватії зійшов з рейок вантажний потяг з, ймовірно, українським зерном
10 Жовтня 2026 22:05
10 Жовтня 2026 22:05
Волинянин оформив харчових добавок майже на 58 мільйонів як гуманітарну допомогу. Його судили
10 Жовтня 2026 21:36
10 Жовтня 2026 21:36
Уряд спростив підтвердження пенсійного стажу за відсутності трудової книжки чи документів
10 Жовтня 2026 21:08
10 Жовтня 2026 21:08
Під час дослідження вежі Свинюських у Луцьку знайшли галерею-перехід
10 Жовтня 2026 20:40
10 Жовтня 2026 20:40
На розчищення доріг від снігу громада на Волині витратить 4,6 млн
10 Жовтня 2026 20:12
10 Жовтня 2026 20:12





Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.