USD 39.75 40.04
  • USD 39.75 40.04
  • EUR 39.80 40.10
  • PLN 9.85 10.00

У Луцьку кожен десятий випускник школи - медаліст. ФОТО

1 Червня 2013 16:42
Золоті та срібні медалі вручили випускникам луцьких шкіл сьогодні, 1 червня, у Палаці культури.

З вітальним словом до випускників звернувся голова Волинської ОДА Борис Клімчук. Він повідомив, що цей день для нього святковий, тому що рівно 45 років тому отримав свою золоту медаль, а 5 років по тому знайшов свою дружину.



«Пам’ятаю, як я писав твір з української мови та літератури, це був базовий екзамен. Була ручка «зірочка» та чорнило-невиливайка, наші діти та онуки цього вже не знають. Проте не змінюється головне – дух, бажання українців навчатися, бути ліпшими, знаходити себе у цьому житті, в своїй рідній державі. Вам пощастило, ви маєте базу, якої не мали ми. Нас вчили, що «наш адрес не дом и не улица, наш адрес – Советский Союз». Бажаю, щоб вам завжди хотілося повертатися до рідного дому, куди б вас не закинула доля», - звернувся до випускників Борис Клімчук.

Він побажав випускникам щасливого кохання. Юним медалісткам голова Волинської ОДА побажав обирати собі сильних, а для сімнадцятирічних юнаків процитував Кіплінга у перекладі Маршака: «Каждый выбирает для себя: женщину, религию, дорогу, дьяволу служить или пророку каждый выбирает для себя».

Золоті та срібні медалі випускники луцьких середніх навчальних закладів отримали з рук міського голови Миколи Романюка.



Він повідомив, що цього року медалі отримують 139 випускників зі 1455, тобто медалістами стали майже 10% абітурієнтів.

«У цій залі – гордість нашого міста, області та України. По участі у міжнародних олімпіадах у наших учнів є хороші досягнення. Праця педагогів, їхня творчість, душа, серце дали результат. Бажаю педагогам, щоб те, що ви вклали в цих діток, поверталося до вас сторицею», - звернувся до присутніх міський голова.






















Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 32
Людмила Показати IP 1 Червня 2013 17:18
Процитувати російський переклад - не найкращий варіант, як на мене. Певно, "адрес Советский Союз" таки глибоко увійшов у свідомість Клімчука. Ех, моголи, моголи...
40 квартал Показати IP 1 Червня 2013 17:31
А дівчатка в довгих сукнях, як принцеси. Вперед, вже мають мораль...
111 Показати IP 1 Червня 2013 20:27
Взагалі-то, "Каждый выбирает по себе...", якщо вже на те пішло... Соромно Б.П.!!! А те що не процитував українською - вдвічі соромно!
Ігор Показати IP 1 Червня 2013 20:50
Половина медалістів "липові".
Вася Показати IP 1 Червня 2013 20:52
хто б там що не говорив,а от дівчата у нашому місті найгарніші!!!
леся Показати IP 2 Червня 2013 10:09
Так, дівчатка - красунечки! Але в одних ніжки, як у модельок,а в декого, на жаль, не ідеальні. Дівчинці з рівненькими ногами будь-яка сукня пасує. А от іншим треба ретельніше добирати. Мами про це мали б подбати.
Саша Показати IP 2 Червня 2013 10:59
Хто б там що не говорив,а от медалісти у нас насправді липові. Доводилось в одному із наших вузів приймати документи на вступ. І ради цікавості питався у тих медалістів хто батьки. У 80%, мама або вчителька або завуч.
юрій Показати IP 2 Червня 2013 11:27
У мене колись така медалістка спитала, хіба азія не в америці знаходиться? Хоча сучасні виші перетворились на доїльні вппарати, які після 5-ти років видають красиву пластикову візитку... Так що вірним шляхом ідемо...
мама медаліста Показати IP 2 Червня 2013 12:28
Якщо ви дуже сумніваєтеся в об'єктивності оцінювання медалістів, то через місяць-другий ознайомтеся з досягненнями цих випускників(результати ЗНО). Тоді ваші висновки принаймні будуть на чомусь грунтуватися.
юрій до мама медаліста Показати IP 2 Червня 2013 13:20
Ні ні, результати зовнішнього тестування будуть прекрасними... Я не сумніваюсь. Я говорив про реальні знання а не про куплені оцінки.
ха-ха до юрій Показати IP 2 Червня 2013 15:16
Медалісти оптом купують 200 балів ЗНО? Ану ж бо, вперед!
Оля Показати IP 2 Червня 2013 12:34
Абсурд- це не медалісти, а типові барани.Диву дивуюся для чого їм ці медалі, а голові вітер гуляє.У їх татусів море бабла, вони ж і так будуть вчитися на державному. І там їм будуть ставити все відмінно, бо в них бабло. А далі, а далі - таткова чи мамина фірма, або школа чи якась інша бюджетна організація,де за них будуть працювати, а ще в кращому випадку буде їх тільки трудова книжка лежати, вони будуть грошенята получати, а на роботу будуть ходити тоді коли їм заманеться, або коли захочеться. Ця практика ще за часів радянського союзу ведеться. Якщо тато обласний начальник ,то їх чада працюють у їх підвідомчих установах,працюють- це голосно сказати,просто відбувають за своїм бажанням, але на посадах головних.Що поробиш, а нам рядовим потрібно працювати з молодості до старості,хтось же мусить працювати на панів.Вони ж люди, а ми бидло.
юрій Показати IP 2 Червня 2013 13:28
І ще... Навіть якщо 9 з 10 медалей липові, все рівно є випускники які дійсно здобули медаль своїми знаннями та стараннями. Просто тенденція на жаль в нас така, що чисте "золото" у нас під купою бруду. Але воно все рівно золотом залишається.
мама медаліста ( не цьогорічного) Показати IP 2 Червня 2013 13:30
Олю! До чого ці образи! Ви наївно вважаєте, що медаль - це перо жар-птиці? Якщо її маєш, то життя вдалося? Не смішіть нікого. Зараз і без медалі діти з високими(і навіть середніми балами ЗНО)вступають на престижні факи у престижні вузи і чудово вчаться. Ясно, що в кого платоспроможні батьки, тим розкішніше живеться:можна й одяг модніший купити, і в їжі, і в розвагах собі не відмовляти. Ну то що поробиш? Багато здібних студентів самі починають підробляти і таким чином покращують своє матеріальне становище. А щодо трудовлаштування...Смішно виглядають ті батьки, які своє чадо прилаштовують біля себе, це ж примітивно. Далекоглядні спрямовують дітей на роботу в столицю, за кордон. Так що у вас неповне і неправильне уявлення про медалістів та їх батьків. Різні трапляються ситуації, але ось так, як ви, узагальнювати, то смішно.
юрій до мама медаліста ( не цьогорічного) Показати IP 2 Червня 2013 13:41
Мама медаліста, ніхто нікого не намагається образити... Але в нашій країні все так - всі все знають про хабарництво, "рішалово" на кожному кроці, вся країна тільки цим і живе... І є статистика, ще з совітських часів, скільки медалістів у кожному класі. І коли всі поголовно стають золотоносними, це викликає як мінімум подив... Крім того цікаво було б розкладку по школам подивитись, тоді картина ще цікавіщою стане, бо виявиться що є школи де з трьох учнів два медаліста золотих і один срібний... А синус від синапсиса вони не відрізняють...
Панові Юрію до юрій Показати IP 2 Червня 2013 13:55
Та я згідна з вами. У нашій державі у кожній сфері низка проблем - це окрема тема. Погоджуюся, що і школа пронизана корупцією. Просто хочу розвіяти стереотип про те, що всі медалісти - барани і що медаль грає роль при вступі. Ні, ні і ще раз ні.
мама медиалістки (минулорічної) Показати IP 2 Червня 2013 14:43
Цікаво, чому такі образи на медалістів? Безперечно, є серед них і ті, якім допомогли "зробити" цю медаль. Але є сотні тих, хто реально "пахали" протягом 11 років. Тим паче. що медаль при вступі і не дає особливих переваг. Я теж вчителька, але ніколи не працювала в школі, де вчаться мої діти. Так, я більше їх перевіряю, більше допомагаю, більше вимагаю. Можливо тому моя дитина з 8 класу почала приймати участь в обласних олімпіадах і турнірах, а в старших класах - здобула перемогу на Всеукраїнській. І ЗНО менше 190 балів у неї ні з одного предмету не було. І меншого я так само виховую. Тому що на зарплату вчителя я влаштувати їх на навчання за контрактом не можу. Звичайно, не оцінка важлива, а знання, але оцінка і є виявом і визнанням цих знань. Так що не варто всіх звинувачувати в "купівлі медалей".
підтримую до мама медиалістки (минулорічної) Показати IP 2 Червня 2013 15:15
Солідарна з вами. Бо є люди, котрі далекі від освіти і навіть від власних дітей. А дітки наші потребують великої уваги. Тому якщо їх не контролювати і ними не займатися, результат навчання буде невтішний. Багато батьків недбало ставляться до своїх дітей, а потім нарікають на всіх і заздрять.
юрій Показати IP 2 Червня 2013 16:05
Якщо медаль отримує людина, далека від навчання і знань, то вона займе безкоштовне місце в інситцті, яке по праву мала б зайняти інша. В результаті ми будемо матм лікарів, які вбивають, інженерів, які нічого не вміють, архітекторів, будинки яких рушаться разом з жильцями, вчителів, котрі вбивають саме бажання вчитися. І як результат - прохфессора-президента та азірова в якості прімір министра... І тоді та горстка дітей яка справді заслужила медаль і навіть отримала її нічого особливого в житті не добється і в кращому випадку втече звідси за кордон... А так - нісого страшного і взагалі, кому яке діло хто медальки в школі отримав...
ТБ Показати IP 2 Червня 2013 17:26
Вражає, що коментатори обливають брудом дітей замість того, щоб порадіти за них. Це вже стало нормою, на жаль.
юрій до ТБ Показати IP 2 Червня 2013 17:35
Ви праві. І по відношенню до мене також... Для дітей це свято і крок у доросле життя... Що ж, хай їм щастить і побільше перемог їм у дорослому житті!!!
Юрієві до юрій Показати IP 2 Червня 2013 18:44
Пане Юрію! Ви знайомі з правилами вступу до ВНЗ? Медаль аж ніяк не впливає на вступ на державну форму навчання! Якщо не вірите, спитайте будь-кого! Так, медаль може потішити самолюбство батьків. Але переваги при вступі ті діти НЕ МАЮТЬ! Грають роль бали ЗНО!
Лучанка Показати IP 2 Червня 2013 23:16
А от мій син, закінчів гімназію без золотої медалі ,і ми не бізнесмени,і не працюємо у вузі,а він вступив на 2 факультети на державну форму навчання .Так що не потрібно заздрити медалістам ,а просто треба вчитись і все буде гаразд.Я це знаю точно.
мамі медиалістки (минулорічної( Показати IP 2 Червня 2013 23:22
Цілком згідна з Вашим коментарем, проте дуже прикро, що Ви, вчителька, допускаєте стилістичні помилки. В український мові є вираз "брати участь". "Приймати участь" - це калька із російської.
юрій Показати IP 2 Червня 2013 23:42
Діти один одного добре знають і якщо бачать як несправедливо видаються медалі то вчаться несправедлмвості. І чомусь вищі бали по зно отримують ті самі медалісти, на них всі і працюють... Медалісти обслуговуються на тих екзаменах (суть яких є централізований розпродаж балів для вступу на державні місця вишів) вчителями, які дають їм готові рішення. І так, в Україні є багато талаеовитих дітей які і самі, без готових рішень і допомоги зі сторони набирають високі бали і поступають... Але їх в рази менше блатників...
юрій Показати IP 2 Червня 2013 23:51
І ще, я бачив, наприклад, завдання на олфмпіаду з англійської мови. Це ж просто супер!!! Там є запитання, на які можна дати мінімум 3 відповіді, які будуть вірними, але тільки одна з них офіційно вважається вірною... Так шо тільки той, хто має правмльні відповіді і може на ній перемогти... Кільканадцять років тому і сам приймав участь в олімпіаді і на власеі очі бачив як вчительські дітки лісиавали з-під поли готові рішення і "чесно" займали кращі місця. Так що батьки справжніх медалістів споуійні за своїх дітей і тут не виступають, а ті хто "підшаманив", відчуває неспокій на луші і вважає за потрібне тут сперечатись .. але це все лірика, у випускників пролунав останій дзвоник, попереду ЗНО, удачі всім випускникам!!!
Ирен Показати IP 3 Червня 2013 10:32
Я повністю підтримую Юрія. ЗНО покаже, які вони отримуюють оцінки. Але ж у нас в Луцьку поступити на престижні факультети по високих оцінках ЗНО просто неможливо.От ці блатники і поступлять на державне при низьких оцінках ЗНО.Я це кажу з високою впевненістю.Бо моя дитина 2 рпоки тому здавала ЗНО я луцька, взяла найвищий бал.В Луцьку не пройшла на факультет який хотіла- це фінанси їй запропонували фізику, математику, біологію. пройшла у Львові.Так, вона вчиться, але утримати її в Львові, квартира, їжа- це в нас це ж саме платне.Аона золотої медалі не мала, а знання високу, бо я не купувала.А попала у Львів з її класу лця лмипова медалістка, позор та й годі її вже вигнали з унверу. Зараз вчиться в Луцьку на платному.Про яку ви справедилвість говорите-корупція поголовна,що страшно жити і на це дивитися.Тільки Бог може це зупинити. А в школі наші горе-вчителі, які вчаться у нас у Луцьку, зі школи не знають мови, що вони вчать.Ще ці совдеповські,можливо і щось дадуть.Але вони не хочуть працювати,дивляться, щоб їм хабарі давали.Моя знайома за один місяць переробила своєму чаду всі оцінки, вчмвся на 3, а став хорошистом.Про що можна говорити.
леся Показати IP 3 Червня 2013 13:46
А от моя дитина і медаль мала, і за оцінки не платили, і ЗНО добре склала, у Шевченка вчиться на державному, сесію гарно складає і поняття не має про хабарі. Так що, ми в іншому вимірі з вами живемо?
Ирен Показати IP 3 Червня 2013 14:06
До Лесі ви уважно читали, що Я пишу.Моя також учиться у Львові на державному, але там потрібно жити, їсти, платити за житло. І це виходить дуже дорого. А тут на місці, щоб вона вчилася, було би безоплатно.А ваша, що безоплатно живе у Києві і харчують її безоплатно.Можливо є гуртожиток у Львові не має.
Ірені Показати IP 3 Червня 2013 14:23
Так, гуртожиток є, умови хороші, платимо недорого. Але ми навіть не розглядали Луцьк як варіант. Перспективи трудовлаштування й самореалізаціі в столиці кращі. Дитина задоволена. Тому й ви не шкодуйте за Луцьком. Який у нас економічний факультет? Хай діти здобувають якісну освіту. Нам, звісно, нелегко, але інвестиціі в майбутнє дітей того варті.
Ирен Показати IP 3 Червня 2013 16:02
Я не бачу ніяких перспектив у Львові, а в столиці тим більше.Ну зарплати там ,звичайно, 5-6 тисяч, а зняти квартиру 4 тисячі.А купити- це в мире фантастики.Ну можливо ваша знайде багатого бізнесмена,та й буде жити, як поньчик в маслі.Можливо ви, у нас в Луцьку, при посадах, чи бізнесмени, що зможете у Києві купити квартиру доньці за 200 тисяч доларів.Коли ми прості бюджетні працівники- це зробити для нас нереально.Знаю одне, що нам в житті задарма нічого не прийшло.Все життяж жити в наймах,лиш би в Києві-це абсурд. Я б, наприклад, в Києві не жила б ніколи .Буваю там по роботі,але жити там не жила б ніколи,тільки туди попадаю, як зразу ж думаю, де мій навйдорожчий Луцьк.Це жах, поток людей валить, кожен на своєму умі, шум, гам, тине на голову.І, що там доброго, а нічого, що так всі пруться у цей Київ.Жити найкраще у нашому невеличкому місті.
на колір і смак... Показати IP 3 Червня 2013 16:44
Якщо ваша позиція збігається із доньчиною, то добре. Не буде суперечок принаймні. Знаєте, у кожного свій вибір. Я також часто буваю в столиці і щоразу насолоджуюся величчю і красою Києва. Відчуваю потужну енергетику цього міста, нестримний рух мене аж ніяк не пригнічує. А культурне життя столиці? Моя дитина ледве встигає бувати на різноманітних фестивалях-зустрічах-презентаціях. Та й ми щоразу намагаємося відвідати щось близьке серцю. Звісно, Луцьк ми любимо. Але для чого замикатися? Дитина має пізнавати світ, мандрувати Європою, у цьому ж сенс життя. До речі, у мене син.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus