USD 26.35 26.47
  • USD 26.35 26.47
  • EUR 30.50 30.68
  • PLN 6.50 6.68

Нардеп Шуфрич став співвласником каналу Перший Незалежний

Народний депутат від Опозиційної платформи – За життя Нестор Шуфрич став співвласником телеканалу Перший Незалежний. Про це повідомляє пресслужба нардепа в Facebook.

За словами Шуфрича, він погодився на пропозицію журналістів каналу і підписав угоду про невтручання в редакційну політику.

«Конфлікт телеканалу Перший Незалежний з Нацрадою з питань телебачення і радіомовлення, яка ставила під сумнів прозорість володіння, спонукав мене ухвалити це рішення», – сказано в повідомленні.

Нардеп вважає, що дії СБУ щодо телеканалу і «силове відключення їхніх контрагентів, що забезпечують передачу сигналу на супутник», є «порушенням прав журналістів і тиском на свободу слова».

На сайті телеканалу повідомляється, що Шуфрич став власником 60%, частка творчого колективу складає 40%.

Нестор Шуфрич – голова комітету Верховної Ради з питань свободи слова.

Раніше у вересні в Нацраді теле- і радіомовлення повідомили, що СБУ звернула увагу на структуру власності Першого Незалежності і заявила про необхідність її перевірити. За інформацією регулятора, в документах, які канал надав Нацраді, його власником з 100% часткою зазначено ТОВ Медіахолдинг Новини. За даними Нацради, компанією володіють відразу 99 фізичних осіб, кожній з яких належить по 1%. Водночас, як повідомляється, 98 з них передали свої частки в управління одній особі – Панченко Діані Віталіївні, яка також є одним з 99 співвласників компанії і вказана її кінцевою бенефіціарною власницею.

Таким чином, заявили в Нацраді, в документах ліцензіат інформує лише про 99% володіння статутним капіталом компанії, а інформація про повне 100% володіння залишається невідомою.

18 лютого 100 працівників заблокованих телеканалів народного депутата від ОПЗЖ Тараса Козака – 112 Україна, NewsOne і ZIK – зареєстрували нову компанію ТОВ Медіахолдинг Новини, яка стала власником Першого Незалежного. Мовлення телеканалу почалось 26 лютого, але вже за годину його відключили. Зараз канал продовжує мовлення в YouTube.

2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО про персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) щодо нардепа від ОПЗЖ Тараса Козака. Також на 5 років запровадили санкції проти його каналів 112 Україна, NewsOne, ZIK, які пов’язують з нардепом від ОПЗЖ Віктором Медведчуком. У спільній заяві телеканали пообіцяли продовжити роботу, звинувативши Зеленського в «політичній розправі над неугодними ЗМІ».
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу

Реклама
Loading...
Коментарів: 2
ZEro Показати IP 25 Вересня 2021 07:04
Это же будет канкурент маему к аналу дурДОМ. Андрюха, звани венгерским киллярам!
Луч Показати IP 25 Вересня 2021 09:46
Закрити !!!

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Loading...
Система Orphus