USD 39.80 40.10
  • USD 39.80 40.10
  • EUR 39.85 40.20
  • PLN 9.85 10.10

Центральний ринок стане «Луцькою Бессарабкою»?

6 Грудня 2012 09:12
Луцьку потрібен Центральний ринок, але без «секонд-хенду, надгробних пам'ятників і топорищ для сокир».

Про це 5 грудня під час засідання виконкому заявив головний архітектор міста Юрій Казмірук.

Так, він вважає, що в центрі міста мусить залишитися так званий Старий ринок. Мовляв, він потрібен мешканцям будинків, які розташовані поблизу торгового об'єкту.

«Але треба порахувати його потужність враховуючи кількість мешканців. Це має бути «Луцька Бессарабка», облаштована під'їздами та парковками», - відзначив посадовець.

Насамкінець Казмірук сказав, що проти того, аби торговий об'єкт перетворювали на «бутафорний ринок сувенірної продукції». Але водночас він ніколи не погодиться з тим, що на Центральному ринку торгують «секонд-хендом, надгробними пам'ятниками і топорищами для сокир».
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 59
!!! Показати IP 6 Грудня 2012 10:08
На те він і базар щоб там усім чим можна торгували...а от за парковку дійсно слід подумати...
Смерфетка Показати IP 6 Грудня 2012 10:26
Повністю згодна. Розвели бруд, якийсь циганський табір!
Чеширский Кот Показати IP 6 Грудня 2012 10:47
Хорошая идея, только "топорища" оставьте в покое, скоро их вообще только в сувенирных лавках можно будет найти.
Лучанка до Чеширский Кот Показати IP 6 Грудня 2012 16:23
Щоб тобі хвости обрізати і не тільки) Мабуть таки в дитинстві не дообрізали=)
Чеширский Кот до Лучанка Показати IP 6 Грудня 2012 17:29
К врачу, бегом. "Промедление смерти подобно." Редакция, может вы знаете ее адрес, вызовите ей скорую помощь, ведь пропадет. Беееедненькаяяяяя.
Александр до Чеширский Кот Показати IP 6 Грудня 2012 20:47
Кот, чего Вы? Она же заигрывает! )))
мешканець прилеглого будинку Показати IP 6 Грудня 2012 10:52
Цікаво звідки в шановного пана Казьмірука такі дані про те, що: " Мовляв, він (базар)потрібен мешканцям будинків, які розташовані поблизу торгового об'єкту." Можливо він проводив опитування? Чи це йому наснилось?
іван помідора Показати IP 6 Грудня 2012 10:56
Ганьба.
люся Показати IP 6 Грудня 2012 11:23
Хтось мабуть "поговорив" з ним серйозний і думка -помінялась.. Буратіно теж нікому не потрібне....
Я Показати IP 6 Грудня 2012 11:44
Ну це вже більш-менш компромісний варіант, і не сувеніри, кому вони на фіг потрібні, якщо відкинути зайвий пафос і не гадючник. Просто потрібно впорядкувати і навести лад, "осучаснити". А ринок потрібний не тільки мешканцям прилеглих будинків, а й центральних районів, і навіть району біля нової лінії.За всіх звичайно не кажу, але знаю багатьох, кому таки потрібний.
!!! Показати IP 6 Грудня 2012 11:44
На те він і базар щоб там усім чим можна торгували...а от за парковку дійсно слід подумати...
Каріна Показати IP 6 Грудня 2012 12:54
та цей базар просто з вигляду брудний. та є ряди де і смердючими речима в коробках торгують, тваринами якими хочеш, курами, свинями, собаками, що смердить. зважаючи на те що наші посадовці заяляють, що за 2 роки Луцьк стане повноцінним туристичним містом, то ринок треба дійсно зробити сучаснішим..біля нього наша гордість замок Любарта та і сувенірна лавка хоч якась та й потрібна, бо якщо треба дійсно щось купити в подарунок, потрібно їхати в центр за парковку +, ато машин навалом, не пройдеш не проїдеш
Лучанка до Каріна Показати IP 6 Грудня 2012 16:25
Слухай, дічинко, а ти не їсиш норм.,домашньої їжі??? Воно й видно,що мізків то нєма))) Бо мабуть все генно модифіковане дало про себе знати якщо вже мізків у Техас вистачила раз типу "зайти"))))
Марина до Лучанка Показати IP 6 Грудня 2012 17:38
Тітко ви дійсно і в житті така дурнувата?
Лучанка до Марина Показати IP 6 Грудня 2012 21:29
Ні,просто ти така бабулька дурнувата поліська, що не вистачає навіть мізків подумати і прочитати))),а тим більше критику сприйняти!!!
Лучанка до Каріна Показати IP 6 Грудня 2012 16:28
А центр і старий ринок дуже й дуже далеко??? Дитинко..., ти знаєш що там буде якщо той ринок заберуть??? ТАМ БУДЕ ТИПОВИЙ ТОРГОВИЙ ЦЕНТР З ТУРЕЦЬКО-КИТАЙСЬКОЮ МОДОЮ, в яку ти закохана, для таких як ти-полішуків, а ін. там не буде, воно облагородити парк не можуть, а лізуть до землі, головою навчися хоч думати,БРЮНЕТКО!!!
Є до Каріна Показати IP 6 Грудня 2012 17:52
ЗОЛОТО!!! І ЗОЛОТІ слова!!!
Є до Є Показати IP 6 Грудня 2012 18:06
Мої попередні слова на рахунок золотих слів були на адресу БРЮНЕТКИ (КАРІНИ)!!! А ось лучанка типова БІЛЯВКА (щоб не образити)і напевно полішучка, БО КОРІННІ ЛУЧАНИ НІКОЛИ СЕБЕ ТАК НЕ ВЕДУТЬ!!!
Лучанка до Є Показати IP 7 Грудня 2012 22:32
Да, вони ходять по Техасах і це тут пишуть)))на сайті в додачу ще,імідж собі створюють,Карино, Молодець,що сама собі пишеш, розуму нуль!
Каріні Вася Показати IP 6 Грудня 2012 13:37
А ти що курей не любиш їсти???? Тіьки смердить, коли люди своєю працею заробляють гроші?? Можливо в них це основна робота, щоб прокормити діток
анонімус Показати IP 6 Грудня 2012 14:10
та взагалі його звідти прибрати! старе місто, центр, парк - І РИНОК з циганами, пробками і брудом.
Лучанка до анонімус Показати IP 6 Грудня 2012 16:27
Тебе треба звідти прибрати! там є такі речі,з їжі маю на увазі,що Варшавці ще далеко...
анонімус до Лучанка Показати IP 6 Грудня 2012 17:48
наприклад?
Лучанка до анонімус Показати IP 6 Грудня 2012 21:34
накприклад телятина..., теж і на варшавці є...,але купи її раз там, а раз там і ти відчуєш різницю де телятина молоденька, а де "говядина" старенька... ціни нижчі, вибрі набагато більший м'ясної продукції, якісніший, по-друге, скажи де на Варшавці я можу зараз купити свіжий базилік (різних сортів), свіжий розмарин,щавель і так далі??? НІДЕ!!! СУХЕ, СУШЕНЕ Є...,а свіжого НЕМА,або щавлик в банки закручений...! Для поч. навчися готувати смачно та ефектно, а тобі питай наприклад, бо норм. люди це знають і тому з 33-го та 40-го їдуть на старий ринок!!! Згідна, що як я буваю у тому районі,то там проблеми часом з парковкою, їдеш маршрутним таксі і часом в тягучці стоїш довго, так це не означає,що треба ринок закривати-це проблеми з паркуванням машин треба вирішувати, а не землю дирибанити! ПАРКОМ ЗАЙМІТЬСЯ,ПОВТОРЮСЯ КРАЩЕ!
анонімус до Лучанка Показати IP 7 Грудня 2012 01:00
по-перше, замість того, щоб бризкати слиною, краще б ще раз прочитали мій пост - йдеться про перенесення ринку зі старого міста. куди? та хоч би на львівську - і роботи автостанції підкинуть, і район розвинуть. і по-друге, ніхто там "турецько-китайський тц" тулити не буде.
Панянка до Лучанка Показати IP 7 Грудня 2012 11:39
Лучанка ти напевно важиш під 100 кіло. Мабуть тільки жереш? Може тебе треба зважити та ощасливити?
Лучанка до Панянка Показати IP 7 Грудня 2012 22:44
Мабуть ти всхі по собі судиш чи не так???)))
анонімус до Лучанка Показати IP 6 Грудня 2012 17:56
може досить жерти? крім їжі щось цікавить?
Так до анонімус Показати IP 6 Грудня 2012 19:41
Так, цікавить ... - ЇЖА!
Він Показати IP 6 Грудня 2012 14:13
Курей, свиней, гадюк, собак, бомжів - всіх мітлою з ринку.І буде порядок.
Олександр Показати IP 6 Грудня 2012 15:04
і циганів з горіхами
Александр Показати IP 6 Грудня 2012 15:38
Для Васи: на Ровенской на заправке Лукойла, на Карбышева на автобазаре, на Воли возле Пано также стоят люди, которые своим трудом зарабатывают деньги, чтобы прокормить деток. Давай и их запустим на этот рынок?
Чеширский Кот до Александр Показати IP 6 Грудня 2012 16:40
Они там уже давно "работают" :)))))))))))
Адміністратор бара "Золота Гора" Показати IP 6 Грудня 2012 16:01
Запрошую відсвяткувати пана Юрія Казмірука та його побратимів Новий Рік(корпоративка) у барі "Золота Гора".
Лучанка Показати IP 6 Грудня 2012 16:19
Мій товариш живе на Парковій. І нічого крім куп бруду особисто його сім"ї ринок не приносить. Гнилі кавуни і помідори під парканом - приносить. Приносить також машини, які в 4 ранку починають розвертатись біля воріт, і, як наслідок будять їх та мешканців прилеглих будинків. Вулиця Паркова - історична частина Луцька. І вигляд вона має мати відповідний. А зараз через ринок там смітник... Якщо ринок в історичній частині міста і має бути, то переробити його треба кардинально.
Є до Лучанка Показати IP 6 Грудня 2012 17:59
Та ти дійсно не сповна розуму!!! Або ти ти не мешкаєш, або потрібно лікуватись!!! ЗГНИЄШ!!! вважаючи на рух транспорту, жодна спец.машина не зможе забрати сміття вдень!!!
Лучанка до Лучанка Показати IP 6 Грудня 2012 21:40
Лучанці) Я бачу так всі цей нік поч. любити))) Але справа не в цьому- а в комунальній службі нашого міста, її ніде нема крім Лесі Українки та пр. Волі..., все інше..., а ще Винниченка та р-н к-тру Промінь..., на цьому крапка...,все ін. у нас-це біда чи історичне, чи ні...-це питання до влади,нехай фінансують норм. це питання та штрафуюють людей за викид сміття,нехай займуться цим,а не Центр. ринок через це ми маємо забутися, бо пару хаток не може спати..., я Вас розумію, думаю,що це не приємно...,але...значить треба було скарги писати, спіймати даних осбі,якби хотіли-цим питанням зайнялися а тут тільки через це, вибачте, але я проти такого фальсифікованого викраду землі в центрі міста!!!
Conce до Лучанка Показати IP 7 Грудня 2012 17:19
На рахунок машин, що будять вас чи ще когось посеред ночі - ви не праві. Ніхто вас не змушував там купувати квартиру, не подобається - долой! У мене всі вікна квартири виходять на величезну трасу, яка розташована прямо під вікнами, повз неї 2 рази в тиджень ще з вечора не перестають їздити машини на автомобільний ринок + тролейбуси + маршрутки + фури + цистерни нафтопереробників... і нічого - живем. Це все нормально. Перш за все, потрібно, щоб керівництво базаро подбало про парковку та місця для торгівлі, навіть для стихійників. А бруд і безлад саме з цих причин, що керівнику потрібні тільки гроші, а не облаштування базару та прилеглої території. І на останок, навіщо так ображати один одного, невже не можна просто висловити свою думку?
СВС Показати IP 6 Грудня 2012 16:55
Я за колгосп,тільки не в нашому селі.........
Бабай Показати IP 6 Грудня 2012 17:01
Та забабаїли вже з своєю історичною частиною міста! тій історичній частині набагато більше шкодить архітектурно-будівельній шабаш, який там влаштували товстосуми своїми забудовами, ніж той нещасний базар. Історична частина, це не мертва територія з експонатами під скляним ковпаком.
Александр Показати IP 6 Грудня 2012 17:03
Для Карины: Карина, Вы все правильно пишите, и рынок в том виде, в котором он есть, обязательно будет убран. Просто есть люди, у которых инстинкт поесть и там же поср..ть является превалирующим в жизни, где-то сразу после "европейского вектора".
Є до Александр Показати IP 6 Грудня 2012 18:08
Наприклад, як у "корінної" ЛУЧАНКИ
Александру до Александр Показати IP 6 Грудня 2012 19:54
Да, нормальные люди, в прямом смысле этого слова, имеют инстинкт самосохранения и хотят есть наткральную еду, или на крайний случай приближенную к такой, что и дает этот рынок. Варшавка - это в основном одежда. В некотором смысле Старый рынок - это тоже исторический объект города, который вы так хотите вычеркнуть из своей истории, как и прожитые годы до 2002 года. Другое дело, что, действительно надо там навести порядок в плане чистоты и проблем с транспортом. На этот рынок едут не только с прилегающих домов, а и со всего города, включая саму Варшавку, да еще и со всей области. Говорите прямо - кому-то нужна земля для очередного пупермаркета типа "говорящего полена" (назвать Буратино я его не могу, т.к. там вырос).
Лучанка до Александр Показати IP 6 Грудня 2012 21:44
То ти не їж=), їж куплене в магазині і я побачу як ти проживеш, вже аидний Ваш рівень якщо Ви думаєте, що це все буде "прозоро та чисто"..., або це сама Карина собі і пише,або це ті кому це треба,бо мудра людина це розуміє!!! Історична частина міста-це замок Любарта!!!Вул. Паркова-це не історична частина м. Луцьк))), соррі-це просто одна з вулиць, яка бере поч. а закінчуєтеься десь в р-ні Київського майдану чи вул. Рівненської чи навпаки...-не так важливо, реально надоїло це прикриття слухати, а сміття-це я погоджуюся, ось цим нехай займуться, а не фантазією як би то більше кармани собі "набити" відкатами!!!
Львівянка до Лучанка Показати IP 7 Грудня 2012 11:43
Коли ти вже нажерешься.....
Наталя до Львівянка Показати IP 7 Грудня 2012 19:44
Вона вже обжерлась, що аж словесний понос почався. Блін, ці базарні полішуки вже дістали...
Олександр Показати IP 6 Грудня 2012 19:56
1) Головний архітектор міста Юрій Казмірук нічого, звичайно, своїми руками не робить, то й у топорищах не бачить потреби. А вони-то там якраз і не завадять! 2) Не такий там насичений район, щоб говорити про "ринок для району" як дехто тут пише. Якщо там буде ринок, то ДЛЯ ЦІЛОГО МІСТА, бо усі 50 років знають, що там ринок. А винести його за місто вже були спроби (район "Кромберг і Шубетрт"). 3) Бажання "облагородити" ринок у деяких постах просто виводять з себе! Вам мало "ЦУМІів", "Ювани" і "Буратін"??? Вам не болить, що у нас і так найнижчі зарплати і найвищі ціни на одяг???
Лучанка до Олександр Показати IP 7 Грудня 2012 11:32
Просто люди не люблять правди,коли ти їм її кажеш... Пишуть:"Почитай мій пост"...під ніком анонімус, н да...чи я вже реально того чи мабуть люди на с-ки того,що якщо ти хочеш,щоб я твій пост прочитала,то зареєструйся і напиши від кого,а не анонімно!!! Просто наші люди не розуміють, де їм болить??? Між ногами,що тим,що тим,чесне слово!!! Соррі, але я спарвжня корінна лучанка і мені соромно за наше місто..., просто наші полішуки не здатні думати неаперед, вони не знають закону жодного,а крику, таке враження,що вас половину більшу тут зазомбували та вам вкололи вам таки в псіх лікарнях шось "відшпетене", бо більше розуму нема..., їм жлден приклад не авторитет,вони все знають і все розуміють, то чого ж ви такі бідні,що ходите по речі на ринок чи по їжу, а не ваша прислуга туди ходить?! Я бачу,що:"горбатого виправить тільки могила", соррі, але й тому така у нас влада, бо народ скажм легко "не дуже розумний", а якщо вже тут, на Зх. так думають, то я про Сх. взагалі говорити не хочу, ось чому львів'яки нас не переносять і називають самі знаєте ким і вірити, я довго з цим сперечалася,але воно тому відповідає, я бачу,що толку 0,що вчи, що ні, що хоч по голові бий,а воно своє буде торочити!!!...І при чому не правельне, не обгрунтоване,а просто емоційно не вірвноважене і буде доказувати...,шкода вас...
анонимус до Лучанка Показати IP 7 Грудня 2012 12:41
чуешь?Зареєстрована. Спочатку сама зареєструйся, шо слабо??? Опудало.
Conce до анонимус Показати IP 7 Грудня 2012 17:23
от бидло - воно і в Луцьку бидло! Поважай людей і тебе будуть поважати! Анонімус, ха-ха-ха
Лучанка до анонимус Показати IP 7 Грудня 2012 22:39
Повторююся-розуму нуль!!! Я тобі тутне писала :читай мої статті"...,ти...чудо блін)))
спарвжня до Лучанка Показати IP 7 Грудня 2012 12:55
ПравЕльно, правЕльно, вірвноважено, вони не здатні думати неаперед, їм таки в псіх лікарнях шось "відшпетене",бо народ скажм легко "не дуже розумний"... ви пані лучанко просто млодець таки гармотно пишите пишіть ще пішить...
сашко Показати IP 6 Грудня 2012 20:21
Як же муляє той Старий! Ясно,що в першу чергу не архітектору.
Сірий Показати IP 6 Грудня 2012 20:59
Прибрати бульдозерами все це сміття і Казміруку на подвіря вивезти.Щоб за людей не розписувався.Прибрати базар і все.Просто жодна політична сила у міськраді не хоче псувати своє реноме перед електоратом(підприємцями базару).Але зробити це мусово для майбутнього.
Робеспьер Показати IP 6 Грудня 2012 22:46
Залиште як Є!
Лучанин Показати IP 7 Грудня 2012 11:26
Ринок необхідно залишити-це всім зрозуміло.А всім знавцям міста-ця вулиця даввно має чудову назву-Глушець-це колись так називалась річечка яка впадала у Стир.А до того ринку,до 1964 року був старий навпроти медучилища та 8-ї школи.І вул. ГЛУШЕЦЬ не було взагалі-текла собі річечка.Ех ви лучани....
Z Показати IP 7 Грудня 2012 18:11
Александр, Бабай, я, Лучанин - цілком погоджуюсь і підтримую ваші пости, бо інші як показились, бризкають слиною впереміш з отрутою і несуть всяку маячню. Ринок однозначно потрібний, історичній частині міста він, сам по собі, не шкодить ніскілечки, а що не можуть дати ладу з прибиранням сміття, хламом і рухом транспорту настільки, що простіше просто знищити - смішно. У цього ринку зручне місцерозташування, не потрібно його переносити чорт зна куди. Відносно жерти, то жеруть всі, це життєво необхідно. А то так всі висловились відносно цього, ніби харчуються виключно повітрям та сонячною енергією. Кому краще муміфіковані , бутафоські продукти з супермаркетів - прапор в руки, барабан на шию.
Конрад Карловіч Міхєльсон Показати IP 8 Грудня 2012 02:12
баби завелися не на жарт...вітамінів їм бракує мабуть)
ПЕТРОВИЧ Показати IP 8 Грудня 2012 04:42
ЯКИЙ РИНОК?ТРЕБА ЗАМОК ЛЮБАРТА РОЗШИРЯТИ ,ТО IСТОРIЯ,А РИНКIВ ХВАТИТЬ.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus