USD 39.75 40.10
  • USD 39.75 40.10
  • EUR 39.85 40.30
  • PLN 9.75 9.97

У Луцьку збирають підписи проти пам’ятника Бандері

26 Липня 2011 15:33
В Луцьку взялись за збір підписів проти встановлення пам’ятника Степану Бандері біля РАЦСу – організатори хочуть довести, що більшість лучан проти встановлення постаменту в цьому місці.

Як розповів депутат Луцької міськради, очільник міського осередку Партії регіонів Іван Смоленг, акція стартувала 26 липня і триватиме впродовж місяця – до Дня Незалежності.

На Театральній площі, біля кінотеатру «Промінь» та на площі перед РАЦСом активісти встановили намети з партійною символікою. Тут партійці збирають підписи усіх противників ідеї встановлення пам’ятнику біля палацу урочистих подій.

«Регіонали» таким чином хочуть довести, що пам’ятнику Бандері не місце на площі в одному з найбільш населених кварталів Луцька.

«Ніхто не змушує людей, вони самі підходять і висловлюють свою думку. А таких в Луцьку багато», – переконує Смоленг.

У людей просять не лише підписи, а й контактні дані, аби згодом можна було зателефонувати та запросити на мітинг під стіни луцької мерії.

Смоленг впевнений, що за місяць часу волинська Партія регіонів назбирає достатньо однодумців.

До слова, лише впродовж кількох годин у перший день акції «регіонали» зібрали понад 200 підписів.

«Ми не проти, щоб погруддя встановили на вулиці Бандери. Бо треба враховувати думку громади, бо є багато прихильників Бандери. Але тільки не біля РАЦСу, бо такому пам’ятнику там не місце», – зазначив Смоленг.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 70
Ірина Показати IP 26 Липня 2011 15:47
Піду і підпишуся!!!! дибіли, знайшли кому пам’ятник ставити, а головне де?! гроші з доріг позабирають і будуть тішитися лашпердяєм біля ЗАГСУ....
Тарас до Ірина Показати IP 26 Липня 2011 15:58
....піди і постав підпис,якщо безграмотна така !
Che2011 до Ірина Показати IP 26 Липня 2011 21:00
молодец!
Олег до Ірина Показати IP 17 Квітня 2012 15:43
Де ти народилась й чиєї матері ти молоко пила?Народ,який не знає й не шанує свою історію,це раби.Люди,просніться.Де ваша свідомість.Таких Героїв,як Бандера,треба шанувати.Пам'ятник мусить бути.СЛАВА Героям!!!!!!!!!!!!А тобі,Ірина й таким ,як ти,має бути СТИДНО!!!!!!!
Віктор Федорович Показати IP 26 Липня 2011 16:02
Ну і дура
ну ну до Віктор Федорович Показати IP 26 Липня 2011 17:52
Правильно Ірка робить
serafim Показати IP 26 Липня 2011 16:04
І я йду!!!Цей постамент,який попахує передертим в комуністів памятником молодому Леніну хай краще поставлять на вул.С.Пандери,чи Воїнів УПА. Доречі, згідно з статутом Луцької міської ради, якщо назбирати 500 підписів лучан,то мер буде зобовязаний провести громадські слухання по даному питанню.
Лучанин до serafim Показати IP 27 Липня 2011 01:18
Проведе, як і всі в Луцьку. Ніхто не буде знати де і коли, а результатом буде те, що він захоче!
Петро Показати IP 26 Липня 2011 16:06
Я думаю багато охочих знайдеться підписатися. Скільки можнна цими памятниками суспільство розєднувати.Та чого ж тут, знести Лесю Українку в центрі і поставити Бандеру.
Іра Показати IP 26 Липня 2011 16:06
Я проти памятника Бандері! Найшли героя! Герої ті, хто мовчки чинять добрі справи. Піду обовязково і підпишуся проти!
M Показати IP 26 Липня 2011 16:07
Вже оцей Смоленг хоче прислужитись провладній верхівці на передодні виборів в ВР. Ось так в нас заробляють рейтинги, то сталінами-лєнінами, то піаряться на іменах повстанців.
serafim до M Показати IP 26 Липня 2011 16:22
Діло не в Смоленгу:)В нас вже стоїть памятник Л.Українки біля Драмтеатру ім.Т.Г.Шевченка, а памятнит Т.Г.Шевченку стоїть біля головного корпусу ВНУ ім.Л.Українки.(Може краще буде їх поміняти місцями???)Поставивши памятник Бандері біля РАГсу ми доведему усій Україні свою недолугість:)За логікою потім треба буде ставити памятник молодятам на вул.С.Бандери:)Подумайте!!!
Maksym Показати IP 26 Липня 2011 16:18
Боже, скільки ще є в Луцьку прихильників кацапських! Ви проти Бандери? Значить за НКВД, Сталіна, СССР, по серединці бути не вийде!!!
ну ну до Maksym Показати IP 26 Липня 2011 17:59
не рівняй молотка з х... ідіот, пояясню по селянські: дірка у дерев*яному сральніку хочь і виконує ту саму функцію, що і керамічний унітаз, але не те саме - на унітазі і зручніше, і комфортніше, і гігєна на висоті. а за твоєю логікою - різниці нема.
M до ну ну Показати IP 26 Липня 2011 21:19
Класне порівняння - СРСР і комуняки - це унітаз, хоч і зручний, але це все ж ПАРАША!
Л А Д О М И Р до Maksym Показати IP 26 Липня 2011 20:23
"проти" можна бути когось достойного а біля цього виродка слово "проти" навіть не ставиться :)
M до Л А Д О М И Р Показати IP 26 Липня 2011 21:17
А кого ви запропонуєте замість Бандери?
Л А Д О М И Р до M Показати IP 26 Липня 2011 21:34
Любарт. Володимир Великий. Роксолана. Сагайдачний. Дорошенко. Орлик. Липинський. Хрущов (він був укром). О..... Точно... Проні Прокоповній і Голохвастому. Супер.
Лучанин до M Показати IP 27 Липня 2011 01:22
НІКОГО!!! Що багато грошей є? Чи Вам відкати за це перепадуть? Якщо якійсь кпці людей воно потрібно, то складіться, наробіть маленьких бюстиків і поставте кожен в себе вдома.
M до Лучанин Показати IP 27 Липня 2011 12:45
Ще раз переконуюсь, що Лучанин - звичайна паперова миша і бюрократ. Видно, що не бувала в європейських країнах, не бачила тієї історичної спадщини, культури і ставлення до своєї історії.
Вольдемар до Maksym Показати IP 27 Липня 2011 09:33
Дурбелик, тм малолітній. Чисто по Сталіну сказав- кто не с нами , тот против нас.
OrestN до Maksym Показати IP 29 Липня 2011 14:59
Підтримую, Бандера - це вже символ протистояння окупантам зі сходу, заходу, будь-звідки. Тому Степан Бандера - символ незкореного духу українських патріотів. А біда наша в тому що більшість українців, нажаль, затуркані совєтско-большевістською пропагандою. Це наша трагедія...
Віктор Федорович Показати IP 26 Липня 2011 16:21
Не хотів відриватись від президентських справ, але люди без історичної пам'яті, усвідомлення власної гідності та гідності українського народу ведуться на штампи малоосвідчених совєтів та запроданців перетворюючись в хохлів та хохлушок. БАНДЕРА - ГЕРОЙ!
Амелі Показати IP 26 Липня 2011 16:29
Якщо ще й біля ЗАГСУ поставляють - у Луцьку поменшає шлюбів, бо багато хто поїде розписуватися в інші міста, де кращий антураж. Я теж проти памятника!
вірно до Амелі Показати IP 26 Липня 2011 18:01
реально так і буде, бо мішати гівно (політику) з коханням до вподоби тільки гівняним депутатам, а от молодь - хоче поцілунків, квітів, файної атмосфери.
марко Показати IP 26 Липня 2011 16:29
Якщо збирають ПеРдуни, доведеться встановлювати, хоч це й не найкраще місце - совком посмерджує. Чи думатимуть гості про національні святині, чи от зараз покладуть квіти молодята, а там як нап'ємося! Во кайф буде! Я ставив би цементових ідолів авторів цієї ідеї під кожним шинком, щоб об їхні голови били пляшки. Поки що ж мусить бути так, як не хочуть бандюковичі.Слава Україні! Смерть янучарам!
Тарас Бульба Показати IP 26 Липня 2011 16:32
Бандера провідник Українських КОЛАБОРАЦІОНІСТІВ!!!
Іра Показати IP 26 Липня 2011 16:36
Герої не ходять у крові по горло!
M до Іра Показати IP 26 Липня 2011 21:21
Підтримую! Комуняки - не герої.
Che2011 до M Показати IP 27 Липня 2011 00:00
Коммунисты всегда были, есть и будут героями!
лучанка до Che2011 Показати IP 27 Липня 2011 14:03
цих комуняків треба зУкраїни всраною мітлою вимітати...
Олег до Che2011 Показати IP 17 Квітня 2012 15:45
Таких,як ти й твої комуністи,давно треба винищувати.Робити так,як ви з нами.Інакше вас не викоренити.Комунізм-це страшна ідеологія.
раптор до Іра Показати IP 27 Липня 2011 13:00
ага, тобі подобається толерантно-ліберальна смерть від голоду?
Юзик Показати IP 26 Липня 2011 17:10
Только за то, что это инициатива ПР-лей народа, нужно поставить памятник, и как можно быстрее. Пускай этот шаг будет адекватной реакцией общества на проделки (эксперименты) власти над людьми.
Лучанин Показати IP 26 Липня 2011 17:26
Також піду підпишусь проти "Боже, скільки ще є в Луцьку прихильників кацапських! Ви проти Бандери? Значить за НКВД, Сталіна, СССР, по серединці бути не вийде!!!" Хто проти Бандери, не означає що він за Сталіна. Що один, що другий...
rs Показати IP 26 Липня 2011 17:45
Якби наші мужі були трохи розумніші, то вони б розуміли, що пам’ятники повинні об’єднувати людей, а не навпаки
якби Показати IP 26 Липня 2011 18:05
якби люди були розумніші, то і керманичи державні були б відповідні, бо різниці між Юлею та Вітьками жодної
Лучанин до якби Показати IP 27 Липня 2011 01:26
Ну не скажіть ... В театральному жанрі вони всі абсолютно різні! Та й по здоров'ю...
Tolik_lt Показати IP 26 Липня 2011 18:10
дурники. зробили би аполітичні намети від "групи громадян"- підписів було би більше
Max Freeman до Tolik_lt Показати IP 27 Липня 2011 13:23
+500
Exaboto до Tolik_lt Показати IP 31 Липня 2011 03:03
++++
VC Показати IP 26 Липня 2011 18:14
Пам'ятнику Бандері (як і любому іншому політику)дійсно не місце біля ЗАГСу, цілком можна обмежитись пам'ятною дошкою на відповідній вулиці. В Луцьку уже так пам'ятники поставили (Грушевський біля *Променя*, ну там хоч проспект, капличка біля Білого дому, Леся Українка і Шевченко), що не знаєш, що думати про тих, хто це робив.
Просто Показати IP 26 Липня 2011 18:31
Пам'ятнику бути! Слава Україні!
Іра Показати IP 26 Липня 2011 19:56
Лучани не дозволять ставити пам'ятники Бандері! Хто встановив його геройство? і в чому воно? До прикладу. Коли священика зачислюють до лику святих, то збирають не одну комісію, детально вивчають дива зцілення ним людей.... А тут! Хто встановив, що Бендера герой? Де підтвердження того, що він комусь доміг, когось врятував чи створив диво своїми руками?!!!!!!
Exaboto до Іра Показати IP 31 Липня 2011 03:04
""детально вивчають дива зцілення ним людей.... - дууууже детально. :)
Бармалєй Показати IP 26 Липня 2011 20:07
Іра з вулиці Чкалова, іди вчи історію не по табачнику ікороткому курсу історіі КПРС! Бандера - герой України
Іра Показати IP 26 Липня 2011 20:16
Люди!Бандера - старший лейтенант СС, розумієте? є фотографії, документи, нагороджений двома залізними хрестами Гітлером. Якої ж війни він герой?
M до Іра Показати IP 26 Липня 2011 21:24
А хто для вас герой?
Лучанин до M Показати IP 27 Липня 2011 01:35
Герой - людина, що здійснює подвиги, незвичайний по своїй хоробрості, доблесті, самовідданості; той, хто привернув до себе увагу (частіше про те, хто викликає захоплення, наслідування, здивування); людина, що втілює в собі риси епохи, середовища. Напишіть будь-ласка яким з цих критеріїв відповідає Бандера. Що хорошого він зробив для волинян.
Л А Д О М И Р Показати IP 26 Липня 2011 20:24
буде ще один безкоштовний туалет, особливо для таксистів. Однозначно підпишусь, щоб не ставили.
Che2011 Показати IP 26 Липня 2011 21:05
Памятник Сталину!
M Показати IP 26 Липня 2011 21:25
В тебе на могилі хай поставлять той пам'ятник сраліну.
м Показати IP 26 Липня 2011 21:46
памятник Бандері - нерозумне рішення міської ради в угоду Шибі. Якщо Б.- герой для Ш.? , то він просто не може бути героєм для більшості лучан. Героїзують Б. ті, хто боїться сьогодні виступити проти корупції в прокуратурі, злочинності в міліції, шулерства влади.
Волинська Січ Показати IP 26 Липня 2011 21:56
Слава Україні ! Пам"ятнику бути !!! Хай в д...пу себе поцілують регінали )))
serafim до Волинська Січ Показати IP 26 Липня 2011 23:19
Є гарна українська приказка-"Не кажи гоп,поки не перескочиш":)Розумних людей у нашому місті набагато більше ніж Гузів та його підгузників:)
Граф Ін Показати IP 26 Липня 2011 22:23
Який памятник? Спочатку дороги для живих, а потім вже памятники для тих, хто пішов у інші світи. Проблему доріг сільські жителі не зрозуміють, бо з дитинства звикли до бездоріжжя. От як раз вони і хочуть ставити памятники, бо дороги їм не потрібні...
Лучанка Показати IP 27 Липня 2011 01:14
Ставте, хлопц1,т1льки з возами,повними подушок та перин,щоб усе було правдиво,по геройськи.Моя мама бачила 1х "геро1чн1"подвиги п1д час в1йни та п1сля.А ти Гузь спочатку запитай у свое1 бабус1 про 1х геро1зм у См1динському та навкружн1х л1сах.Колодяз1,куди людей вкидали, тоб1 покажуть.Розкаажуть,як на ранок бачили с1м"1 вбитими та повн1 хати кров1 лиш з те,що були поляками та евреями (с.Л1сняки).Вс1 стар1 люди пам"ятають цих нелюд1в.А ти 1м пам"тник?
Тетяна Показати IP 27 Липня 2011 10:00
До "Лучанки". Запитайте "лучанка" у своєї бабусі про розтріляних лучан в Луцькій тюрмі НКВД. Соромно, читати коментарі ,ще досі "Зазомбованих комуністичною владою " лучан. Є вже достатньо інформації, розсекречених архівів про Бандеру, його послідовників. Читайте іноземні видання.Читайте!Пам"ятнику бути!
Настьона Показати IP 27 Липня 2011 10:09
Незважаючи на те, що не пілтримую ПР в інших рішеннях-обов"язково піду та підпишусь. І ще одне-ви плутаєте праведне з грішним-люди не проти того пам"ятника-хай буде(буде що ламати) а проти його місця встановлення
GIR.Lutsk Показати IP 27 Липня 2011 11:05
Дійсно пам"ятнику Бандері не місце біля РАГСу - уявіть картину виходять молодята а до них мяко говорячи спиною стоїть пам"ятник, якщо вже ставити цей монумент то на перехресті проспектів Соборності та Відродження, хоч якесь поєднання ідеалів в цьому буде
Олена Показати IP 27 Липня 2011 11:22
Настьона, я з тобою. Досить того, що "у Луцьку все не по-людську". Хай ставлять постамент у сквері на вул. С.Бандери, якраз у центрі і під наглядом правоохоронних органів.
Семен. Показати IP 27 Липня 2011 11:49
Дивна якась "лучанка" у якої навіть українського алфавіту на "клаві" немає... З якої Тьмутаракані пробивається Ваш тоненький голосок ? А мама... "Ганька-кулеметниця" з Луцької тюрми теж була чиєюсь мамою і теж мабуть своїй донечці "правду" розповідала. Пам"ятник обов"язково має бути... От де - інша справа. Хоча як відповідь на кремлівську експансію у спальний район власним храмом - цілком рідходить. Хоча навпроти московського центру впливу на волинян бувби мабуть ще доречнішшим.
M Показати IP 27 Липня 2011 12:48
Так, значить, не підписи треба збирати проти пам'ятників і піарити свою політичну силу, а треба депутатам виносити на розгляд питання про перегляд місця розташування зазначеного монумента.
Іра Показати IP 27 Липня 2011 13:12
Хіба тим, хто працював в СС є необхідність ставити пам*ятники?
M до Іра Показати IP 27 Липня 2011 19:23
Наведіть хоч один доказ, що Бандера "працював" в СС.
Ukrainka Показати IP 27 Липня 2011 13:31
Ganba wsim hto pidpusawja tam...!!!
андрей Показати IP 28 Липня 2011 20:08
СС фашистам не місце в Луцьку
Михайло Показати IP 29 Липня 2011 07:50
БАндері не місце біля рагсу!!!
OrestN Показати IP 29 Липня 2011 15:01
Бандері - бути! Усім зайдам, українофобам, заїзджим козачкам, сіоно-масонам ганьба!!!!

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus