USD 39.55 39.84
  • USD 39.55 39.84
  • EUR 39.65 40.00
  • PLN 9.75 9.90

Поблизу Луцька встановили ліхтарі на сонячній енергії. ФОТОФАКТ

30 Травня 2015 09:00
Вуличне освітлення, що живиться від сонячної енергії, встановили в селі Прилуцьке Ківерцівського району.

Про це у Фейсбуці написала журналіст Юлія Грищук.

«На перехресті у селі Прилуцьке такі от модерні ліхтарі, які заряджаються від сонця. Цікаво, чия це ідея...», - Пише Юлія.



На перехресті у селі Прилуцьке такі от модерні ліхтарі, які заряджаються від сонця. Цікаво, чия це ідея...

Posted by Юлія Грищук on 29 Май 2015 г.


Нагадаємо, на початку травня 2015 року ввели в експлуатацію першу чергу сонячної електростанції потужністю 3 кВт у селищі Гаразджа Луцького району.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 20
тупо Показати IP 30 Травня 2015 09:21
Це все дуже класно І показно.....але даремно викинуті кошти....: Краще змінити 100 ламночок по селу на світодіодні, чим поставити дві таких х..ні...Чому? томущо кожен автомобіліст знає що буває з аккумулятором зимою.Це то саме коли хвалиться "водій" що у нього колеса-"всесизонка", так вони класні ті колеса , але десь на півдні Франції-де немає таких пікових перепадів температури та снігу.....Таке порівняння я зробив для того , що розумію-так як "впарюють"(продають)"всесезонку"-так само "Впарили" і ці "нові технології" не пояснивши дурням принцип дії......ТАКІ речі -освітлення-можливі і добре працюють тільки тоді -коли акумулятори та все "начиння" знаходиться в теплі.....А цей приклад -даремно використані гроші........
Анонім до тупо Показати IP 30 Травня 2015 10:13
Ви не праві тому, що у Європі вже давно користуються такими речами і правильно. Людству потрібно переходити на правильну енергію і цітехнології дуже швидко окупаються. Ви мабуть із села, що не знаєте такого...
тупо до Анонім Показати IP 30 Травня 2015 10:22
ну напевно треба переходити..... АЛЕ вивчивши питанння!!!! щодо села-ну ми всі напевно з села,якщо не знаючи що та як коментуємо....я не проти фотомодулів,я проти неправильного їх встановлення.....чому я це коментую? тому що я встановлюю фотомодулі-"сонячні батереї"-і компетентний у їх роботі та встановленні....і коли я бачу що можна було зробити дійсно правильно -а люди тупо викинули гроші ....от мені і дивно що якиїсь " продавець " ТУПО "впарив " дану систему некомпетентному покупцю!!!!!!!тобто фактично обманув покупця!!!!!
лучани до тупо Показати IP 30 Травня 2015 10:31
У нас вільна країна. Кожен має право купляти чи не купляти. Це совкова звичка коментувати чужі покупки.
тупо до лучани Показати IP 30 Травня 2015 10:35
пробачте...але це Ви у себе на городі можете ставити що завгодно....а це кошти або державні,або гранд,або меценацтво......А совкова звичка-це робити показуху на два дні.....Дякую.
лучани до тупо Показати IP 30 Травня 2015 10:48
Це пртиватне, власники є громада села Прилуцьке.
123 до лучани Показати IP 30 Травня 2015 11:15
Ти дійсьно комсюк.))
лучани до тупо Показати IP 30 Травня 2015 10:18
Там стоять не автомобільні акумулятори.Врни і рік не витримають такої циклічності зарядки.
тупо до лучани Показати IP 30 Травня 2015 10:27
згоден там стоять літієві або гелеєві....добре тільки для Вас,знову наведу приклад-покладіть свій мобільний у морозильну камеру на годину.....дістаньте.....знову покладіть----ОТ ВАМ і все ......
Андрій до тупо Показати IP 30 Травня 2015 14:47
Краще змінити 100 ламночок по селу на світодіодні ------------------------------------------------------- Вартість сотні "ЛЕД-ламночок" та накалювання - підрахувати здатен? не в кожній квартирі змінили хазяї. (як-що на заході дотують енергозберігаючі технології, то в нас ЛЕД-виробництво акцизом непомірним обклали). "Ламночка", підрахуй вартість підведення кабелю до перехрестя з стандартним освітленням, та таку автономію з ЛЕД-світленням. (де поблизу є ел.підстанція?) "спіцьяліста" видно "по-халявах", (зимою всі пересідають на сани з кіньми, бо акумулятори з ладу виходять?) Ход раз бачив ЛЕД-прожектор з аккомулятором та сонячною панеллю? (а вони вже давно в продажу й не так дорого. Дорожче мабуть стовп вийде, та його встановлення)
тупо1 до Андрій Показати IP 30 Травня 2015 15:59
я не те що бачив пане Андрій,але й встановлював......я хочу щоб всі зрозуміли я не засуджую....я тільки за, що роблять такі речі ,але я проти витрачання коштів в неокупні проекти які робляться для галочки.......щодо ціни та саме простіше -наберіть гуглі....пане Андрію я так розумю по Вашому дописі що Ви маєте певну освіту та думку у цьому питанні,однак окрім того щоб заср.ати мої думки Ви нічого не обгрунтували та не розказали читачам....цікаво почути від Вас приблизні розрахунки ....плюси та мінуси.....
Андрій до тупо1 Показати IP 1 Червня 2015 23:39
навіть неозброєним оком видно ЛЕД-прожекторну панель сховану в вуличному плафоні. Такий комплект коштував в грудні 6 тис. грн. (аккомулятор, лЕД-прожектор, панель та блок управління) Стовп, плафон та установка очевидно замовлялись окремо. (вартість установки одного ("автономного" стовпа) приблизно 10 тис. грн. ------------------------------- А вартість підключення до мережі можете підрахувати самі. Ціна на кабельно-провідникову продукцію не є секретом. Головна проблема прокладка кабелю і відстань до підстанції. може бути пару кілометрів. Розетки поруч немає, як і підстанції, в якій доведеться ставити лічильник і кожен місяць сплачувати в рай.енерго рахунок. НЕ? (Копати траншею під кабель, та встановлювати стовби - чималі кошти. Набагато перевищать вартість зробленного!) Тому ви не праві. Громада добре порахувала (тим паче на фоні "по НОвлених" тарифів!) Перевірити можете самі, побував на перехресті, та визначити відстань до ближньї підстанції та електролінії. (до лінінї провода так просто НЕ накинете, думаю це ясно)
БОГ Показати IP 30 Травня 2015 10:22
краще дрампеля або трамплин на трасі поставили щоб повільніше їздили дурачки розбивались а нормальні живі б ходили для чого там світло коли 150км їдуть потрібно трасу смерті на Ківерці заспокоїти там вже 220 людей загинуло за останні 20 років найбільше на волині
Такий в нас народ Показати IP 30 Травня 2015 10:34
Довго не провісять - скомуніздять.
Моль до Такий в нас народ Показати IP 31 Травня 2015 08:35
Збандершляють :)
Волинянин Показати IP 30 Травня 2015 10:48
У селі Зимне що біля Володимира уже другий рік стоять такі і не вкрали і світять і треба лише радіти за такі маленькі прояви економії енергоносіїв
Коля Показати IP 30 Травня 2015 14:13
Але ж ми придурки,заздрісники. Зразу починають дтвитися на рік вперед . Дурню проживи рік хоч при світлі,бо не відомо що далі буде.
Тростянець Показати IP 30 Травня 2015 14:51
вуличне освітлення на сонячних батареях вже рік функціонує в с. Тростянець Ківерцівського району, думаю, що громада Прилуцького однозначно консультувалась з "сусідами" і не можна їх критикувати
знаю Показати IP 30 Травня 2015 18:48
Це наступний раз відмиті гроші. Як зробити нормальну дорогу по селі то в них немає коштів, а як всяку фігню чіпляти то знаходять. Краще би поліцая положили 2 -3 штуки, перехід безпечніший облаштували тоді люди від удару машини не відлітали би на 20 метрів. А ще наказувати за аварії треба. То другі думати будуть перш ніж за руль сядати. Тюрма за такими придурками плаче
Андрій Показати IP 31 Травня 2015 00:09
Схоже що більшість дописувачів в школі не вивчали такі науки як фізику, хімію та економіку, інакше б не розводили пустих дискусій.... 1.Так в Тростянці, Зміїнці і Прилуцькому стоять такі системи освітлення, стоять другий рік і про це багато хто знає... але мало хто знає скільки було кіпішу коли зимою вони перестали світити через хмарну погоду, зауважу що саме зимою вони найбільш потрібні... 2.Навіть дорогий акумулятор розрахований приблизно на 1300 циклів заряду, а це лише 4 роки, я вже не беру до уваги кліматичний фактор, під час сильних морозів строк їх експлуатації зменшується в рази 3.У всіх згаданих випадках і в ряді не згаданих теж, проблема не в тому що встановили панелі чи свтодіодні світильники, неграмотно використавши кошти... Проблема у відсутності грамотного підходу до цього, відсутності технічного рішення та професійного підходу.... 4. Той хто це замовляв і проплачував діяв по принципу "чув дзвін та не знаю де він" 5. Так в Європі широко розповсюдженні такі системи але там вони використовуються в інших комбінаціях ... а в нас це працювати не буде доти доки цим не будуть займатись професіонали, люди які розуміють що вони роблять....

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus