USD 39.50 39.90
  • USD 39.50 39.90
  • EUR 39.77 40.15
  • PLN 9.76 9.95

На Волині хочуть скасувати роботу ринків у неділю

3 Вересня 2014 12:40
Присвячувати неділю молитві та родині замість вирішення матеріальних питань закликають волинян в облдержадміністрації.

Про це йшлося під час засідання Волинської Ради Церков 3 вересня.

Як повідомив голова Волинської ОДА Володимир Гунчик, під час спілкування зі священиками часто піднімали питання про те, чому у неділю організовують заходи, пов’язані зі торгівлею, але не присвячують більше уваги відвідинам церкви. Він запропонував винести це питання на обговорення, адже таке рішення влада не може ухвалювати одноосібно. Голова облдержадміністрації звернув увагу на те, що на сусідній Львівщині у неділю ніде не можна побачити працюючих ринків. Всі селяни – від дітей до дорослих, йдуть у церкву. У нас, мовляв, навпаки, громада з’їжджається до Луцька у неділю для того, щоб йти на базар. Володимир Гунчик наголосив. що рішення складне і для того, щоб його ухвалити, потрібно почути думку представників різних конфесій та громади.

Священик, депутат Волиньради Віталій Собко зазначив, що представники духовенства раніше неодноразово зверталися стосовно цього питання до представників органів місцевого самоврядування та громади. З його слів, на Волині є райони, де вже перенесли роботу ринків на інші дні.

Єпископ Римсько-Католицької Церкви, ординарій Луцької дієцезії Віталій Скомаровський звернув увагу на те, що на Заході люди присвячують неділю родині та церкві та живуть значно краще.

Своєю чергою, Володимир Гунчик зазначив, що нині рівень патріотизму в Україні досяг найвищої позначки, тому ця ситуація спонукає владу до розгляду цього питання. З його слів, говорячи про духовність, людина зможе пожертвувати одним днем. Він повідомив, що до розгляду питання щодо торгівлі у неділю повернуться під час чергової сесії облради.

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 92
НАДІЯ Показати IP 3 Вересня 2014 12:49
ЦІЛКОМ ПРАВИЛЬНО.
Остап до НАДІЯ Показати IP 3 Вересня 2014 13:23
При у мові що небудуть працювати і іншф заклади торгівлі....!!!! чому одних обмежувати а інших ні???? А ПО ПРАВДФІ ГУНЧИК ТАКОЇ ДУРНІ ВІД ТЕБЕ НЕ ЧЕКАЛИ...
Надія2 до Остап Показати IP 3 Вересня 2014 17:12
А що це дасть? Усі базарні баби повалять стримголов у церкви поклони бити??? Ніколи! Чиновницькими наказами душу людську не зміниш. Це метод вельзевула. Треба було б душпастирам людям праведні речі говорити, не театр влаштовувати на літургіях. За що боролися, на те напоролися)))
сеня до Остап Показати IP 3 Вересня 2014 20:31
даааааа щось попи перемудрували.Українці і в неділю без базару?певно попи кагору перепились. а гунчік що.правильно зробив, послухав тай хай собі йдуть
Петя до НАДІЯ Показати IP 3 Вересня 2014 15:43
Я так бачу, що всі нагальні питання на Волині вирішено - і енергетична безпека (підготовка до опалювального сезону), і ЖКГ сфера і зайнятість повна. Рай наяву. Мабуть тому керівництво почало займатися х**нею? Чи тому що зовсім не компетентне? Чому церковники ходять на прийом в ОДА з такими питаннями? Хто хоче йти в церкву - той йде! Хто хоче на ринок за харчами чи обновками - йде туди. Може давайте зберемо представників тваринництва і запропонуємо відмінити пости, бо попит на м'ясо значно знижується. Що, брєд? Так і ці ваші ідеї безтолкові...
Бузовірство в сутана до НАДІЯ Показати IP 3 Вересня 2014 17:18
Надія, а що правильно то? Насильно міл не будеш? Чи може попи забули, ким є Бог? То якому ж богові вони моляться? супостату?? Мабудь кінець світу надходить, якщо у мізках панотців завіхрєнія.
Володя Показати IP 3 Вересня 2014 12:50
Таке рішення давно треба прийняти було. Я за 100%.
луцьк до Володя Показати IP 3 Вересня 2014 17:01
А тобі що до того, рішака??? Хочеш іти в церкву, іди.
Архістратег до Володя Показати IP 3 Вересня 2014 17:23
в європі це рішення давно приняли. і нічого не змінилось. Церкви до приняття цього рішення і після нього що були пустими то і залишились пустими. Мусульмани за потребою викуповують старовинні храми християнські і влаштовують там ... мечеті! Аллах акбар!!! )))) Позор попам і ксьондям прихлєбателям, Правду ви давно полишили!.
я Показати IP 3 Вересня 2014 12:51
Хто хоче іти до церкви, той іде та ще й встигає на ринок. В неділю дві служби, а силою нікого не заставиш.
Анонім Показати IP 3 Вересня 2014 12:52
А як же основні права і свободи? Церков набудували, народ туди не ходить - трішки дорого нині "вкусити хліба духовного", та й більше балачок в церкві про політику, ніж про духовне. От і будуть святі отці скоро на воротах стояти і наро у храм заганяти.
ZZ Показати IP 3 Вересня 2014 12:58
Неділя- вихідний і кожен його має право використовувати на власний розсуд. Коли працюєш шість днів на тиждень з 9 до 19.00, то коли й піти на той ринок, щоб вибрати взуття-одяг, чи продукти, щоб не платити на половину дорожче,як мінімум, за теж саме в так званих бутіках і торгових центрах, як не в неділю?Чи ринки не дають комусь до церкви ходити?
Ванька до ZZ Показати IP 3 Вересня 2014 15:50
Згоден, бо теж працюю по графіку. Начальству того не зрозуміти, бо ВОНО приходить коли хоче і так само йде. І не спізнюється а затримується. А щодо цін - незгоден - всякі пухлини Варшавки аля Ювант - то таке марно-дурно-лохотратство, що туди ходять тільки лохи і родичі/знайомі торгашів, яким обіцяють знижку, а по-факту деруть то саме, що й з лохів. Забудьте пережиток 90-х - базар як найдешевший спосіб одягнутися. Відкрийте очі - реклами робити не буду - але в Луцьку ДО**РА місць, де можна недорого і зі смаком вдягнутися!
CVC до Ванька Показати IP 3 Вересня 2014 16:13
Cлухай, "нелох", ображати людей не потрібно, де хто хоче там і купує, на ринках, в оновному все такої ж самої якості і там же вироблене, що й в твоїх місцях "недорого і зі смаком" з різницею в ціні. Випендрючуються тут всякі.
Юля до CVC Показати IP 4 Вересня 2014 13:19
Я промовчу про ціноутворення в тому ж самому Юванті... Хто близький до бізнесу, той знає. Спекуляція. Але поки є люди які платять - то нехай платять) Так, лохи негарне слово - але речі варто називати своїми іменами)))) На "отой самий товар" в Юванті націнка 300-400% відсотків - так що не дивуйтеся, якщо вам роблять гарну знижку). А - іще розкажу секрет, який ні для кого не секрет - на Варшавці "отой самий товар" дійсно ідентичний, що й в Юванті - а часто і підприємець той самий - тільки ціна може різнитися більш ніж вдвічі) Ну що ж - хороший понт дорожчий грошей)
Джулія до Ванька Показати IP 3 Вересня 2014 17:17
Наприклад, ринок секонду на Старому базарі. І це не жарт.
Цсс до Ванька Показати IP 4 Вересня 2014 13:12
Ванька, ти здурів? Ща торгаші з Юванта як повилазять - такий срач почнеться)))))))
Читач Показати IP 3 Вересня 2014 12:59
Хоч на ринок хоч в церкву йди, які проблеми. Знову замилюють очі від реальних проблем волинян.
Анонім Показати IP 3 Вересня 2014 13:00
Це суперечит нашій конституції. Церква не має права нав'язувати свою ідеологію.
Ігор Показати IP 3 Вересня 2014 13:04
Я так розумію ,що в нашого губернатора більше проблем в регіоні не має? Все ок із зарплатами,енергетикою,дорогами? Він вже допоміг батькам бійців з 51 бригади? І що спільного між патріотизмом і цими поборниками в рясах? Мабуть мало надоіли народ і бракує на новий крайслер!
Анна Показати IP 3 Вересня 2014 13:07
Я повністю підтримую! У Німеччині, наприклад, навіть магазини у неділю не працюють. Люди йдуть до церкви та присвячують цей день сім'ї.
Анонім до Анна Показати IP 3 Вересня 2014 13:19
тобі хтось мішає це робити зараз? закривай свій магазин в неділю і присвячуй день богу.
Сергій Показати IP 3 Вересня 2014 13:09
Все зрозуміло, Гунчик з попами домовився ,А чого в неділю піп має працювати ,нехай відпочиває,Релігія і політика , це два зла.Молитися можна будь -де . Не обов'зково йти до церкви,
ВОНО до Сергій Показати IP 3 Вересня 2014 13:13
самий ласий шматок в бізнесі то посередництво, а тут взагалі ризиків мінімум а прибуток за * взаимное одаривание по заранее установленной цене* ой як багато
Анонім до ВОНО Показати IP 3 Вересня 2014 13:25
Шановний а епіцентри там тами буратіни не посередники??? чого їх не закривають і на день незалежності і.т.п????
злото - то зло до ВОНО Показати IP 3 Вересня 2014 13:45
Якщо зважити, що священник то є посередник між буденним та вічним, то ціна *одариваемости* тягнеться до безкінечності.
DJYJ до злото - то зло Показати IP 3 Вересня 2014 16:06
а сертифікат у вигляді вміння творити чудеса у священника є? чи ви йому як і наперсточнику вірите беззастережно ? Богу не потрібні посередники бо він всемогутній і може ВСЕ, а от священники без грошей та стада ні на що не варті в більшості своїй
Хм? Показати IP 3 Вересня 2014 13:12
Взагалі то служби тривають до 11.00-12.00 год. А базар працює аж до 17.00 Можна спочатку на службу до церкви, а потім на базар. Таке враження, що базар єдине джерело дозвілля у мешканців.... Дивно...
Олег Показати IP 3 Вересня 2014 13:14
Гунчика терміново перевірити на психічну врівноваженість!!!
відповідь до Олег Показати IP 3 Вересня 2014 15:53
Я би рекомендував на профпридатність..
Анні Показати IP 3 Вересня 2014 13:15
Аня, в Європі взагалі люди працюють не так. Ми - чорно пашем! Вони можуть собі дозволити не працювати в тому обсязі якому це робимо ми, і це стосується не лише підприємців а й інших сфер....
OTAK OT Показати IP 3 Вересня 2014 13:15
У нас поки що церква і держава розділена, ви хочете в церкву - йдіть до неї, а я відвідаю ринок.
віктор Показати IP 3 Вересня 2014 13:16
це і базарникам щоб не йшли у неділю на роботу а у церкву а потім з сім"єю відпочивали . А то базарники працюють . Але й справді коли йти на базар за покупками. у суботу на городі чи в селі чи на дачі а в неділю на базар ходив а тепер?
ВОНО до віктор Показати IP 3 Вересня 2014 13:18
тепер гроші в церкву понесеш, де тобі в освяченому ларку все і продадуть, але з православною ціною
Християнка Показати IP 3 Вересня 2014 13:16
Хто хоче іти до храму знайде час! Майже в кожному храмі под дві літургії, рання на 6 30- 7 00, до десятої можна бути вільним, і базар вздовж і поперок обходити..... Невже вл. Мишко і тут буде командувати ??? Вже багато натворив своїм язиком, людей тільки підштовхує до роздору(((
Ковельчанин Показати IP 3 Вересня 2014 13:19
А давайте що відмінимо курсування громадського транспорту в неділю. Негоже кудись їздити.
ВОНО Показати IP 3 Вересня 2014 13:21
а може я поклоняюсь Мамоні? і відвідування ринку для мене це акт просякнутий великим та глибокми релігійним змістом???? виходить мені парторг забороняє виражати свої релігійні почуття!!!!
Андрій Показати IP 3 Вересня 2014 13:25
Так в церкву людей не заженеш. Взагалі ринки працюють у нас дообіду коли більшість людей що працюють не мають змоги на них піти. краще б зробили продовжений ринок в суботу і пятницю або в середу
Лучанин Показати IP 3 Вересня 2014 13:25
"Маразм крепчал"
поліщук Показати IP 3 Вересня 2014 13:26
Не зрозумів? ((( Що у нас уже цензура???? Де поділись критичні пости в сторону нашого губернатора?
ее Показати IP 3 Вересня 2014 13:34
.....повний безлад....це кожного особистий вибір...в одного базар в іншого церква...
? Показати IP 3 Вересня 2014 13:39
Ринок - такий же осередок торгівлі, як і будь-який магазин. Чому слід заборонити торгівлю на ринках, а дозволяти в супермаркетах? Між іншим, в храмах і на їх території в Неділю чомусь торгують свічками, літературою, іншою атрибутикою? Попри те, що Христос виганяв торговців з Храму.
Анонім Показати IP 3 Вересня 2014 13:50
Давайте, вперед... Електрику почнуть виключати, людей на роботах скорочувати, ринки закривати у неділю... і будемо Михаїла слухати...
... Показати IP 3 Вересня 2014 13:52
Вокзали бачили більше щирих поцілунків, аніж загси, стіни лікарень чули більше щирих молитв, аніж стіни церкви..
.. Показати IP 3 Вересня 2014 13:54
а цум навпроти собору - в неділю теж закриють??? і квітковий базарчик...і Нову Лінію і епіцентр і всі кафе ресторани клуби бари...де ж то будуть депутати облради гроші народні просирати???? ай -ай...
Дамус-Ностра до .. Показати IP 3 Вересня 2014 14:00
Так, так, так! Все позакривають, а ще в неділю відключатимуть інтернет і телебачення, будуть ходити дружинники з пов"язками і як давно-давно при Андропові робили облави в кінотеатрах в робочий час на "прогульників", так і тепер будуть виловлювати всіх і грозно вопрошать: "А чому ти не на службі в неділю, авца заблудша туди твою розтуди"!
456 Показати IP 3 Вересня 2014 13:57
Зруйнувати ринки, і на їхньому місці побудувати храми. Байдуже, що люди будуть без роботи, зато попам прибуток. Таке враження, що Гунчику за таку ідею попи наперед всі гріхи відпустили. Гунчик, займись реальними справами, а ідіотизмом.
Оксана Показати IP 3 Вересня 2014 13:58
Я за, а в кого немає часу сходити в інший день за покупками, той ніколи його не знайде.
cK до Оксана Показати IP 3 Вересня 2014 14:22
а я атеїст і чхав на твою церкву!
Вамп до Оксана Показати IP 3 Вересня 2014 16:19
Оксана,ти дура? В інші дні часу нема сходити за покупками, бо вони робочі, субота - в багатьох домашні справи, дачі, городи, а в неділю час шукати не треба, бо він є - ВИХІДНИЙ день.
Галина до Вамп Показати IP 4 Вересня 2014 11:12
Чому так грубо, оте слово якраз ви, неділя вихідний ваші слова, а чому вихідний тільки для вас? У інших хто працює на ринку чи в магазині може також хочуть вихідний??? Як ви така чи такий розумний то може знайде час закупитись в інші дні крім неділі????
Аня Показати IP 3 Вересня 2014 13:59
Цьому Гунчикові видно ведмідь голову притиснув. Щось як бовкне, хоч стій,хоч падай.З якого перепугу закривати ринки.Хто хоче, то хай туди і йде. Що більше добріших людей стало, чи стане як попруть всі до церкви,та вони ще зліші і ненависніші стали тепер. Малувато попам прибутку.Я помолитися можу і дома,мені посреднік піп не потрібен,Богу гроші не потрібні, а їм потрібні,Богу потрібна наша душа, а вона в нас чорна-чорна.А в попів ще десять разів чорніша.Бред та й годі.Хавй позакривають всі бари на вихідні,щоб діти не спивалися і не обкурювалися та й людям давали спати, а то можна вже здуріти від цього шуму, один Карабас,чого вартий
мурка Показати IP 3 Вересня 2014 14:11
А еще нужно не продавать церковную У_Тварь в воскресенье А раздавать нуждающимся.Попы хотят вернуть все что не дерябнули после 1917.Начните с себя продайте Авто с номерами 777....а потом что то запретите.Ну и по воде..по воде идите.Секты выросли на 40 % после ваших проповедей ......
лучанка Показати IP 3 Вересня 2014 14:12
якщо я хочу йти в церкву, то я йду , і базар -зовсім цьому не завада, а змусити людину до чогось неможливо .Закривати ринки це не вихід, там теж люди працюють, сплачують податки, отримують зарплату.
правосланий христия Показати IP 3 Вересня 2014 14:16
Животаті попи вже цілком замінили радянських парторгів. Незабаром всучать в руки вірян портрет царя Миколая, аби ходили з ним по вулиціях міста. Вишківський піп (розповідала мені сусідка по дачі), лякає прихожан, що, мовляв, хто працює в неділю, той накликає на себе Божий гнів і кару. А де таке записано, що працювати - гріх? В якому Святому Писанії? Попам добрий дохід буде. Ще більше грошей буде сипатись у їхні бездонні кишені. Влада на чолі з богобоязливим поліщуком Гунчиком і не здогадується, що Україна - світська держава і це закріплено відповідною статею Конституції. Церков більше ніж барів, а злочинність росте. А на ринках області працюють понад 30 тисяч людей. З цього живуть вони і їхні сімї. Пописька, що, не знають цього!? Настав час попів люструвати. Де правий сектор, де, блядь, майдан, де громадські організації? Гранти рахують!? Треба ганяти попів, щоб ризи заверталися! Може, схуднуть трохи.
Анастасія до правосланий христия Показати IP 3 Вересня 2014 16:53
А мені це не дивно, бо проповідь священника православного черства і облудна, нема там Істини, там тьма. Вони заявляють що вчать вірян виконувати Заповіді Божі, але в дійсності їх ігнорують. Святий День Господній є Субота, а не неділя. Читайте 4-у Заповідь! По суті, якщо треба було б робити справжнім вихідним днем - так це, згідно Святого Письма, має бути Свята Субота!
IK до правосланий христия Показати IP 3 Вересня 2014 19:24
де ви бачили худого попа? хіба вони не порушили цим закон божий?
шило Показати IP 3 Вересня 2014 14:23
Зараз почнеться повстання базарників! Гунчика на мило!
Ірина Показати IP 3 Вересня 2014 14:28
Вірно. Нехай ідуть до церкви.
Любомль Показати IP 3 Вересня 2014 14:28
ДУЖЕ ПРАВИЛЬНЕ РІШЕННЯ БУДЕ КОЛИ ВІДКАЖЕМСЯ ВІДКАЖЕМСЯ ВІД БАЗАРІВ В НЕДІЛЮ, В ЛЮБОМЛІ ВЖЕ ДАВНО ПЕРЕНЕСЛИ БАЗАРНИЙ ДЕНЬ НА СУБОТУ - НОРМАЛЬНО В НЕДІЛЮ Є ХОЧ ПРОЙТИСЯ В ЦЕНТРІ - НЕМА МАШИН, НЕМА СКУПЧЕННЯ ЛЮДЕй, НАРЕШТІ ЦЬОГО СМІТТЯ ЩО ВІД ЛЮДУ, ЩО ПРИЇЗДЖАЮТЬ НА РИНОК... ТИХО, СПОКІЙНО - ХТО В ХРАМ, ХТО ВІДВІДАТИ СВОЇХ РІДНИХ, ХТО ПРОСТО, ПРОГУЛЯТИСЯ ПО ЗАТИШНИХ ВУЛИЧКАХ З ДІТЬМИ...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA до Любомль Показати IP 3 Вересня 2014 15:12
в Луцьку в центрі базара нема, є церква, спеціально для таких як ви
поліщук до Любомль Показати IP 3 Вересня 2014 15:14
)))) Ні, то взагалі жесть, порівняти Луцьк з Любомлем.)))) Школу перевили на шестиденку, тому якщо не дай бог, закриють ринки в неділю, то щоб купити якусь взувачку дитині, треба або відпрошувати її з школи або купляти втридорога в бутіках.
шило до Любомль Показати IP 3 Вересня 2014 16:58
А ми не хочемо ваше тихо-спокійно! Може ви не робите? Зрівняли Любомль з Луцьком! То гуляйте з дітьми по вулицях. А ми працюємо с понеділка по п'ятницю, а іноді і по суботах. А в неділю всі на базар! Гунчика на мило!
Любо, братці... до Любомль Показати IP 3 Вересня 2014 17:17
коментар було видалено
Анонім Показати IP 3 Вересня 2014 14:45
Що в церкву криза теж дійшла, все мало, все не нажруться. Нема вже за що іномарки круті купувати, чи на котеджик не вистачає
Анонім2 до Анонім Показати IP 3 Вересня 2014 16:46
попів треба усіх зібрати і вивезти на Рованці! )))
Лучанка Показати IP 3 Вересня 2014 15:05
Я розумію так, що не тільки церква хоче цього це швидше якийсь чиновник знову взявся за відкриття нового розважально торгового центру, щоб прюючі люди не змогли купити дешевший товар на ринку а йшли купувати те що є бо потрібно вдягатися і одягати і взувати дітей школярів і купити продукти, за кордоном так не працюють ринки і магазини, але батьки які мають дітей шкільного віку, не працюють по 10-8 годин на день ,а мінімум по чотири , то вони вспівають зробити закупки і в звичайний день, а в нас мама працює з ранку до смерканку за мізерні копійки мінімалку 1118 грн, а тоі менше ,повинна в ночі прати шити збирати дітей до школи уроки перевірити, а коли купити продукти і одяг невідомо, бо ще в неділю сходити в церкву, в вихідний , а може і вихідного непотрібно мамам з дітьми. Бо деякі чиновники незнають, як купити щось дешевше щоб дитина виглядала як всі чиновницькі діти яким все привозять і приносять то вони і не знають що таке праця мами з дітьми, якщо їй вдалося влаштуватись на саму малооплачувальну роботу , бо на іншу зась , в заваді діти недивлячись, яка освіта і скільки їх одна чи дві. Бо брати на роботу з дітьми нехто не хоче діти це завада для працевлаштування.
НІНА ЛОГІКА Показати IP 3 Вересня 2014 15:14
1. НАРОД ПАШЕ, ЯК КОНІ! І в суботу також. Є право вибору. Дехто свій один єдиний вихідний день використовує за призначенням - поповненням холодильника стратегічними продуктами, люди економлять як можуть. Тому скуповуються на оптових базах (ПАККО - там по суботах та неділях знижки) або ринках, бо там дешевше. ВІРОЮ СИТИЙ НЕ БУДЕШ! От і виходить, що ті люди не поповнять холодильник, не зможуть повноцінно харчуватися. 2. Хто від цього виграє? Супермаркети та підприємці (до речі в багатьох наших депутатів є магазинчики свої). Дуже файно придумали. 3. ПРО СПОЖИВЧИЙ КОШИК хай розкажуть: як економити на електроенергії, на продуктах...КУРС ДОЛАРА ВИРІС ІЗ-ЗА ЧОГО? Хай розкажуть, шкуродери! А щодо храмів - людина сама по власному бажанню має ходити в будь-який храм в будь-який час - принаймні так в Європі!
Маруся до НІНА ЛОГІКА Показати IP 3 Вересня 2014 16:44
Попи працюють на олігархів і темні сили. Зажерлися і проповідувати Правде в нємоготу, хочуть тупих прихожан в церкви загаляти як в стойло корів. До чого дійшло!!! Щоб у неділю попам в кишені гроші рікою потікли?
богобоязливий вірян Показати IP 3 Вересня 2014 15:18
Молимося не церкві, не попам, а Богу, якщо він є. Можна помолитися де завгодно, аби лише зла не робити. А найбільше треба молитися попам. Вони дуже грішні!
МАКСИМ до богобоязливий вірян Показати IP 3 Вересня 2014 16:39
Повністю підтримую! Бородачі в чорних балахонах як Ку-Клукс-Клановці. Вони завжди були мені підозрілими. Я вже мовчу про контрабанду спиртним, тютюном, та іншими чорними ділами як сексуальні збочення і насильство над хлопчиками, педофілія. Тью!
Луцьк Показати IP 3 Вересня 2014 15:54
Конституція України. Стаття 35. Церква і релігійні організації в Україні відокремлені від держави, а школа - від церкви. Жодна релігія не може бути визнана державою як обов'язкова.
Пішохід Показати IP 3 Вересня 2014 16:00
Опублікуйте, пліз, фото і список автопарку попів м. Луцька і його околиць. ПиСи.Сербський патріарх Павло їздив в метро, тролейбусах, трамваях.
Pop Agafon Показати IP 3 Вересня 2014 16:34
До чого ж обнагліли нахабні московські пописька і єзуїтські ксьондзи? Хочуть вже бидло кнутом у стойло заганяти? Ледарі пузаті, Божої кари на вас нема! Вже набридло московським попам виспівувати і лицемірно свої прєданія розповідати. В Європі, на яку вони ссилаються, майже ніхто в церкви не ходить, хоча і усі магазини у неділю закриті, люди находять собі заняття, але йти до попів і їхні байки вислуховувати - нема дурних.
Лось Показати IP 3 Вересня 2014 16:50
А бюджетники, які втратили роботу і на ринках працюють? Хто їм заплатить? А люди, котрі працюють 6 днів? Коли купити одежу? На салони грошей нема. То 1 вересня не свято, то в неділю ринки закрити. Що далі? Дибільні ініціативи, щоб реальність люди не сприймали і яйцями поменше били об голови начальства. Так народ вже не той. Так просто зараз не заборониш, а несуться кури і страуси. Пообережніше з такими пропозиціями. Невже не ясно, що насильно духовності і патріотизму не нав2яжеш. Як наш директор наказав!!!!, щоб на 1 вересня всі були у вишиванках. І всі зразу стануть патріотами. Як багато ідіотів ще є тут.
шило до Лось Показати IP 3 Вересня 2014 17:03
На жаль, до влади прийшли ідіоти. В країні війна, а вони Бандерштат організовують с піснями і танцями, про пам'ятники думають скільки і де будувати, одягають вже існуючи пам'ятники в рушники і віночки, а тепер всіх до церкви хочуть загнати! Ідіоти - одни словом.
Ви — храм Божий Показати IP 3 Вересня 2014 17:08
"Святі" отці дбають про паству? То й хоругву їм в руки! На ринки перенесіть службу. Йдіть в народ. Посеред людей проповідуйте Слово Боже, навертаючи їх до Віри "Бог‚ що створив свiт i все, що в ньому, Вiн‚ будучи Гос­подом неба i землi, не в рукотвор­них храмах живе" (Діян.17:24).
my_gift до Ви — храм Божий Показати IP 3 Вересня 2014 17:23
Аллах Акбар.
Чого неділя? Показати IP 3 Вересня 2014 17:21
В Біблійних Заповідях про неділю, як святковий (вихідний, неробочий день) не йдеться. Навпаки:"Пам’ятай день суботній, щоб святити його; шість днів працюй і виконуй [у них] усякі справи твої, а день сьомий — субота Господу, Богу твоєму: не роби в цей день ніякої справи ні ти, ні син твій, ні доч­ка твоя, ні раб твій, ні рабиня твоя, ні [віл твій, ні осел твій, ні всяка] худоба твоя, ні прибулець, який в оселях твоїх; бо за шість днів створив Господь небо і землю, море й усе, що в них, а на день сьомий спочив; тому благословив Господь день суботній і освятив його". Чому священники прямо порушують Божі Заповіді?
222 Показати IP 3 Вересня 2014 18:34
Треба йти в штунди. От молодці Свідки Єгови, які буквально зрозуміли біблійне "йти і навчати всі народи...". Неділя, я їсти для сім'ї варю, дзвінок в двері - є !!! проповідники !!!. Прийшли, навчили, інше питання - чи дійшло? Посперечалися, але в суперечці народжується істина...Але батюшки чогось боїшся, а їх ні.
Люда до 222 Показати IP 3 Вересня 2014 19:35
Не гордіться Єговами. В мене батько Єгова- не приведи Господь такої біди у вашу хату. Я вам чесно кажу.
Джулія до Люда Показати IP 4 Вересня 2014 10:45
Точно! Протистояти їм на рівних можуть лише консультанти "Avon" та "Oriflame" :-))))))
Люда Показати IP 3 Вересня 2014 19:34
Люди добрі, чого ми такі нещасні з такою дебільною владою?Запудрюють мізки попами, щоб справжніх справ не робити. Один день-неділя в мене, щоб хоч щось купити додому. Якщо треба в церкву- є вечірні, є ранішні молитви. Хоча я молюсь вдома. Бог мене почує завжди!!!!!!!!!А попам нести останні гроші?????????????????
Галина Показати IP 3 Вересня 2014 20:21
На рахунок церкви так є ранішні і вечірні молитви, аби бажання... На рахунок базару... Ми хочемо в Європу ? Так поцікавтесь чи працюють базари або магазини в неділю, ну хоча б в Німеччині. Ні, не працюють і люди встигають зробити закупи на тиждень, в п'ятницю або протягом тижня.... А взагалі пора вчитись пані Людмило правильно планувати свій час, тоді не буде виникати питання, що робити у неділю.... А молитись нам треба і вчити дітей жити в молитві... Незалежно якої хто віри... На мою думку, неділя має бути присвячена сім'ї , дітям, відпочинку з сім'єю а не закупам і базару.
луцьк до Галина Показати IP 3 Вересня 2014 23:09
Шановна, ви забуваєте про тисячі людей, які працюють на ринках. Субота та неділя - стали єдиними , коли більш-менш іде торгівля.
Галина до луцьк Показати IP 4 Вересня 2014 09:01
Шановні, якщо в неділю ринок і магазини будуть закриті, торгівля буде йти в інші дні... Просто ми боїмося щось змінити....
Галина до Галина Показати IP 4 Вересня 2014 09:05
Чи ви думаєте за кордоном тисячі людей не працюють на ринках і в магазинах????
луцьк до Галина Показати IP 4 Вересня 2014 16:42
Ви не рівняйте життя їх і нас. Моя ЗП 100 доларів за місяць. А в них?
Марта до луцьк Показати IP 4 Вересня 2014 18:13
І в мене 100. Тільки в мене вища освіта та відповідальність далеко не така, як у продавця на базарі ( працюю в СНУ лаборантом). І поскільки з своєю зарплатою мені на ринок - зась, то нехай і не працюють.
дивно до луцьк Показати IP 4 Вересня 2014 18:16
От вже не думаю, що робота продавця ринку настільки важка чи інтелектуальна, що ваша зарплата повинна бути більшою!
Джулія Показати IP 5 Вересня 2014 10:11
Думаю, не так важливо, коли ти ходиш до церкви і чи ходиш взагалі, якщо живеш за заповідями і твої думки чисті.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus