USD 39.00 39.40
  • USD 39.00 39.40
  • EUR 39.25 39.50
  • PLN 9.71 9.93

Шишкін передумав очолювати культуру на Волині

4 Квітня 2014 13:29
Музикант, композитор Сергій Шишкін зняв свою кандидатуру на посаду начальника управління культури Волинської ОДА. Про це він повідомив на своїй сторінці у Фейсбуці.

Нагадаємо, влада запропонувала зробити начальником управління культури Волинської ОДА колишнього заступника цього відомства Валерія Дмитрука, а громадськість підтримала кандидатуру композитора і музиканта Сергія Шишкіна. Відбулись й слухання, де обговорювали ці кандидатури та обдумували, як рятувати культуру на Волині.

Однак згодом Сергій Шишкін оприлюдним свою заяву про те, що він знімає свою кандидатуру й не претендує на цю посаду.

«Пройшовши всю кампанію до кінця, взявши участь у громадських слуханнях, окремо зустрівшись з Культурним сектором Волині, прийняв остаточне рішення зняти свою кандидатуру в якості претендента на посаду начальника управління культури Волинської ОДА. Кампанія дала змогу консолідувати митців, котрі дійсно являються брендом Волині в Україні і поза її межами та висловити спільну позицію. Велика подяка всім, хто повірив у можливість змін на краще і виявив готовність взяти на себе відповідальність. Окрема подяка - всім громадським організаціям та окремим людям, котрі підтримали мою кандидатуру. Зрозумів, що в силу своїх особистих якостей не зможу боротися з системою і бути водночас толерантним до неї. Справа сучасного українського митця – творити сучасний український контент. Справа діяча – допомагати тим, хто може і має наснагу це робити, не зважаючи на протидію застарілої системи. До чого, власне, і маю намір докласти зусиль. Сподіваюсь на розуміння і підтримку зацікавлених осіб», - заявив Сергій Шишкін.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 28
Семен Показати IP 4 Квітня 2014 13:52
Че-то я не слышал ни его песен, ни в его выступлении. Видать, Шишкин известен очень узкому кругу почитателей его творчества.
ого до Семен Показати IP 4 Квітня 2014 16:34
зняв, бо має клепку, на відміну від руслан, галь і т.п... те, що на слуханнях вони плели, АТАС!
мистецтвознавець Показати IP 4 Квітня 2014 14:35
Дарма і шкода,що Шишкін зняв свою кандитатуру.Порядна людина,професіонал у культурі,вмілий організатор заходів і справжній патріот України. Зараз терміново потрібно шукати нову кандидатуру на посаду керівника обланої культури з справжніхі відданих вітру перемін людей а не карєристів,які роками сидять у чиновницькому кріслі.Таких,як Лисюк, Дмитрук,Остапчук давно потрібно було міняти у в управлінській сфері на теренах культури Волині (це давно вже культурний нафталін,який нічого не вміє робити у творчому плані а лише вміло розприділяти державні гроші потрібним людям), як і всю,між іншим,систему культури і мистецтва в нашій державі. Якщо на посаді начальника управління культури області буде Дмитрук нічого у нас в культурному просторі Волині не зміниться,потрібна реальна реформа і реальні реформатори з прогресивними поглядами та новими ідеями у сфері культури. Потрібно підтримати ШИШКІНА,я думаю він як спражній реформатор справиться з обовязками начальника обласного управління культури з новітніми прогресивними ідеями. Повністю погоджуюся з Русланою Мельник,що потрібно ліквідувати різні Науково -методичні ценри,кіностудії"Волинь" та інші структури,які "КОРМЛЯТЬСЯ" з державного бюджету і ніякої користі не приносять працівникам культури в районах і селах області. Навіть тут буде реальна економія державних коштів. Я впевнений,що більшість культпрацівників на місцях можуть краще навчити деяких ,так званих "науковців" з Науково-методичного центу організовувати різні культурно-мистуцькі заходи. Підтримую повністю Шишкіна,щодо реформування структури управління культури,де має бути декілька працівників,які лише координують діяльність закладів культури в області.а не розприділяють лише кошти на "СВОЇ" заходи, "СВОЇ" фестивалі,"СВОЇ" концерти,"СВОЇ" друковані продукції та інше. У всьому цівілізованому світі держава фінансує лише будь-які ЦІКАВІ ПРОЕКТИ І ЦІКАВІ ІДЕЇ конкретних людей і громадських організацій, а непросто фінансується культура, і чиновники на свій розсуд розприділяють державні кошти,як їм заманеться -по принципу відкату,кумовства,доброго знайомства. Треба вчитися і підтримувати на Волині того ж Баковського, Хмелевську,Іваницького,Грицюк та інших творчих особистостей,які вишукуть власні можливості для проведення своїх кулььтурно-мистецьких проектів, бо держава їх не фінансує,а виділяє великі кошти на СВОЇ ФЕСТИВАЛІ,на зразок "Берегиня","Поліське літо з фольклором","Ніч у Луцькому замку", "Стравінський і Україна",різні щорічні творчі звіти в області колективів художньої самодіяльності районів(кому це потрібно і скільки державних грошей викидається на вітер для показухи роботи управління культури -це просто жах!). Підтримую повнісю й мудру ідею,щодо створення громадської ради по культурі,яка буде вирішувати стратегію розвитку культурина Волинні,прозорого фінансування галузі і відкритого фінансування цікавих проектів ,фестивалів і різноманітніх культурно -мистецьких заходів. Думаю варто було б обговорити в ЗМІ з фахівцями і працівниками культури різних рівнів,щодо ситуації в культурі Волинської області з створенням "БАНКУ НОВІТНІХ ІДЕЙ" і подальщою їх реалізацією,як на Волині ,так і в Україні загалом.
Я до мистецтвознавець Показати IP 5 Квітня 2014 12:01
Що стосується проведення різних фестивалів, то людина яка ніколи не займалася організацією і проведенням фестивалів може таке писати! Взяти хоча би фестиваль "Берегиня" 2013 року, Ви знаєте на скільки колективи зі Східної та Південної України, побувавши в Луцьку на фестивалі були зачаровані і приємно здивовані нашим краєм і людьми! Де ще може об'єднатися Україна, як не на таких фестивалях???! Р. S.Шишкін вже "напілікав" в Володимирі-Волинському, що цілими ночами не давав людям в будинку спати!
мистецтвознавецю Показати IP 4 Квітня 2014 14:57
Дякую за добрі слова. Прошу знайти мене на фейсбуці.
гонка до мистецтвознавецю Показати IP 4 Квітня 2014 16:40
нафталіну трохи кругом є... але і вас "мистецтвознавцю" ....точно "моль т*ахнула"... хто вам заважає створювати свої "Банки" ідей, пропіздіцій... чи для цього має бути ціла структура "гальок з русланами"? беріть їх в свою "команду", пишіть програму, подавайте в Раду і .... побачимо...
я до мистецтвознавця Показати IP 4 Квітня 2014 15:20
коментар було видалено
Янукович до я до мистецтвознавця Показати IP 4 Квітня 2014 21:51
таких мистецтвознавців направляйте до мене, я їм поясню...
я до мистецтвознавця Показати IP 4 Квітня 2014 16:19
Якщо мистецтвознавець так орієнтується в кадрах упр. культури, то думаю що це п.Ворон.Чому, як ви працюва нічого не міняли.! я РАХУЮ, ЩО ПОТРІБНІ ФЕСТИВАЛІ. КОНЦЕРТИ.ДЕ ЛЮДИ З ЗАДОВОЛЕННЯМ ПРИЇЖДЖАЮТЬ З РАЙОНІВ. зАКРИВАЙТЕ КЛУБИ. ШКОЛИ.БІБЛІОТЕКИ В СЕЛАХ!вЕЛИКЕ ВАМ БРАВО!
гонка до я до мистецтвознавця Показати IP 4 Квітня 2014 16:50
це такий "мистецтвознавець", як з чогось пуля.... він вважає, що фестивалі і концерти, то вся культура.... бідашка якась...
фінансознавець до гонка Показати IP 4 Квітня 2014 19:00
О ще один не включився. А де написано в мистецтвознавця, що культура - це фестивалі. Фестивалі - це дерибан грубих грошей. А учасників, культпрпацівників зобов'язують приїхати під загрозою звільнення за спонсорські кошти, з своїм саом і самогонкою.
гонка до фінансознавець Показати IP 4 Квітня 2014 19:41
дурня, пане "фінансознавець"... люди приїзжджають із задоволенням, а от, що часто немає коштів-правда.... та щоб погрози про звільнення-це, брехня....
фінансознавець до я до мистецтвознавця Показати IP 4 Квітня 2014 18:56
Ворон - історик і журналіст. Мистецтвознавець - не знаю хто. Але критика розподілу великих коштів між своїми заслужена. У цьому й полягала вся діяльність Лисюка. Остапчук і Дмитрук там ні до чого. вони в підтанцьовці.
велике браво до я до мистецтвознавця Показати IP 4 Квітня 2014 19:13
Рахують гроші, якщро вони є. А культуру вважають.
ніколь Показати IP 4 Квітня 2014 16:31
"Цивілізований світ" спочаткустворюйте в своїх головах, панове... "Мистецтвознавець" такий же далекий від культури, як "совок" від Європи ... але маємо, те, що маємо...Культурний простір буде змінюватися на рівні держави не залежно від того, що про це думає ціла руслана мельник (до речі, завжди не чесана, слово "культура" - не про неї навіть зовні)-це не вдячна, не вихована особа, думаю, що до культури вона має дуууже опосередковане відношенняя ("волдоцюги"-її стихія)... про роботу названих структур вона знає рівно стільки, скільки знає, ну, трудно... А погодитися з її думкою, можуть, хіба що подібні "мистецтвознавцю"... вчепилося воно чогось до кіностудії... того, що зробив Ревенко для історії Волині, ще оцінять покоління... І зарплати мають бути достойні у всіх людей: і в учителів, і в медиків, і в методистів центрів, і в працівників клубних закладів-бо це завдячуючи ЇМ Волинь-столиця українського фольклору!!! Шукайте можливостей створювати своє, а не із своєї не надто високої "колокольні" радите когось закривати чи ліквідовувати, ну, чисто "совєцький" підхід... скільки ще "не здорових" людей поряд ходить, прости Господи... А Шишкіну - респект, не знаючи його, вже поважаю... Начальником управління культури має бути не обов'язково співак, актор чи танцор, це має бути ІНТЕЛИГЕНТ, хороший менеджер, ОРГАНІЗАТОР, людина, яку поважають і яка поважає інших, а ще має совість, а все інше БУДЕ! Обзивати когось, принижувати-справа нікчемних людисьок...
Таня Показати IP 4 Квітня 2014 16:34
Ви,що люди зовсім з глузду вже зїхали,який начвльник Шишкін,хіба,що у В.Волинську Звичайно потрібний фахівець-музикант Дмитрук не дуже підходяща кандидатура,за скромний чоловічок,а можливо він себе ще проявить.
гонка до Таня Показати IP 4 Квітня 2014 16:46
скромність - признак розуму, а ще, кажуть це прекрасний батько, сім'янин, дуже начитаний, працює в системі, знає проблеми і клубу, і музею, і бібліотеки.... це порядна людина- чого не вистачає ні серед депутатів, ні серед урядовців... А В НАС Є! думаю, все в нього вийде, а небайдужі патріти і культури, і України ДОПОМОЖУТЬ!
неграфолог до гонка Показати IP 4 Квітня 2014 19:04
Видно пані по халявах. Грамотність свідчить, що хтось із управління культури писав.
гонка до неграфолог Показати IP 4 Квітня 2014 19:44
приємно чути.... але, ви помилилися.... хоча, що це вам дає, звідки, ви по суті говоріть... за "грамотність" респект.... все ж не даремно "роздуми"... "в нас", я мала на увазі Волинь....
негафолог до гонка Показати IP 5 Квітня 2014 06:49
Не звилюйтесь ви так. Накидали уривків. Таки вгалав. А під грамотністю я мав на увазі безграмотність.. "Признак розуму" та "патріти культури" - перша ознака середовища, в якому ви працюєте, не кажучи вже про те, що так усебічно знаєте свого заступника начальника, проти якого я нічого не маю. А що мати проти нього чи за нього, якщо ні в чому він себе не проявив?
А. до негафолог Показати IP 7 Квітня 2014 15:32
Ще проявить!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Скажіть Показати IP 4 Квітня 2014 18:40
Скажіть, а яка єфективність роботи від кіностудії, науково-методичного центру? Може хтось був присутній на їх заходах, може хтось бачив протягом останніх років якісь фільми кіностудії, чи може туди були запрошені цікаві режисери, оператори, сценаристи і проводили майстер-класи? Ліквідовувати їх може й не потрібно, а от креативності, ідейності їм явно не вистачає. Просто замінити на інших творчих людей, зробити "зачистку кадрів".
раціо до Скажіть Показати IP 4 Квітня 2014 19:10
Ревенка шкода викидати. Легше переписати статут: поки є Ревенко, хай студія працює. А після нього її й так не стане. А от кого шкода в науково-методичному центрі, щось не знаю. Ні науки (звідки їй там взятися з радянських випускників культосвітнього училища, що заочно довчилися в рівненському кульку), ні методики (ніхто в низових ланках не працював).
гонка до раціо Показати IP 4 Квітня 2014 19:53
це хтось пише з будуна, а підписався "раціо"...ще й про центр знає, тобто НІЧОГО не знає...ви "викиньте" зі свеї голови совкові словечки... людей не "викидають", хіба що ви себе відносите до сміття, то, пардон, викидайтеся...... щоб про щось судити-треба самому щось ЗРОБИТИ.... а ви, лишень, з тих "писак"...
гонка до Скажіть Показати IP 4 Квітня 2014 20:10
а яка єфективність, взагалі, від вашої особистої присутності на цій землі? це вам до вашого питання... недоречно навіть щось пояснювати... таке враження, що ви маєте сучасне обладнання, за останнім словом техніки -ну, прямо на студію Довженка замахнулися... тоді це питання до телебачення, може там ваші амбітні "плани" допоможуть втілити, ні-причепилися до Ревенка...судити його роботу не вам... і слава Богу, що, надіюсь, будуть розумні голови приймати різного роду рішення.... А ідейність свою, панянко, сьогодні є де проявити - на кордоні з російськими окупантами-там покажете "креативність"...
до "скажіть" до Скажіть Показати IP 7 Квітня 2014 11:30
Спочатку потрібно справді подивиттись їх заходи, а тоді виливати свою жовч і писати неправду. Це достойні речі, можна булоб і повчитися, якби ЖАБА не давила.
мистецтвознавець Показати IP 4 Квітня 2014 21:39
Шановні добродії! Та не сваріться і не висловлюйтесь в своїх коментарах НЕ КУЛЬТУРНО! Ви ж спілкуєтесь на тему культури і певно,я так розумію, вам не байдуже розвиток культури на Волині і хто ж буде керувати волинською культурою.Можливо і Дмитрук буде ефективним керівником,але я дотримуюсь думки,що реформа в царині культури на сьогоднішньому етапі суспільного життя МОЖЛИВА ТІЛЬКИ З ПРИХОДОМ НОВИХ ЛЮДЕЙ З НОВИМИ ПРОГРЕСИВНИМИ ІДЕЯМИ (саме за це й боровся МАЙДАН).Я думаю на Волині на посаду начальника обласного управління культури знайдуться достойні кандидати і серед відомих особистостей і серед маловідомих, які зможуть реформувати цю галузь. Мені видається,що кожен з вищекоментуючих може назвати таких людей.А керівники,які в минулому пристотувалися до системи і ТИХЕНЬКО СЛУЖИЛИ РЕЖИМУ ЯНУКОВИЧА , зможуть і пристосуватися до реалій сьогоднішнього дня. Потрібні переміни! ПЕРЕМІНИ В СВІДОМОСТІ,В НОВИХ ПІДХОДАХ ТА ІДЕЯХ ЗАДЛЯ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВА В НАШІЙ ДЕРЖАВІ.Тому й кожен,хто якимось чином причетний до діяльності культури на Волині, може безпосередньо взяти участь з професійної точки зору в обговоренні реформування галузі, може долучитися (за моєю пропозицією) ДО БАНКУ КУЛЬТУРНИХ ІДЕЙ, а не просто на побутовому і кухонному рівні гадити один одного.
ніколь до мистецтвознавець Показати IP 5 Квітня 2014 19:23
рада, що ваш коментар відрізняється від попереднього кардинально... так, зараз є можливості ПРОПОНУВАТИ своє бачення в "банк ідей" і цілком погоджуюсь... а не відразу ставити ярлики всім і вся... і всіх "викидати"... таке враження, що люди злетіли "з катушок"... до Майдану де були ви? де були вони? щось не чути було поодиноких протестів... На Майданах і Києва, і нашого міста були тисячі-переміни обов'язково будуть, але, коли в людини не має чеснот, то їй не місце в будь якій сфері діяльності, а в культурі, тим більше.... Слава Україні! Слава людям, що піднялися на МАЙДАН!!!

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus