USD 39.75 40.10
  • USD 39.75 40.10
  • EUR 39.85 40.30
  • PLN 9.75 9.97

На волинському телебаченні вимагають змінити керівництво

10 Березня 2014 11:09
Громадські діячі та журналісти Волині звернулися до голови Волинської облдержадміністрації Григорія Пустовіта із вимогою направити подання у Державний комітет із питань телебачення і радіомовлення щодо зміни керівництва Волинської обласної державної телерадіокомпанії.

Причиною такої вимоги є те, що ЗМІ, що фінансується за державний кошт, під час подій на Євромайдані замовчувало інформацію та сприяв піару провладної тоді Партії регіонів.

Також вони вважають, що уже нове керівництво повинне бути призначене за участі активної громадськості та колективу ВОДТРК.

На їх думку, цей ЗМІ, як і решта інших в країні, повинен бути переформатований якомога швидше у громадське медіа.

Текст звернення:

ЗВЕРНЕННЯ

громадських діячів та журналістів Волинської області

Шановний Григорію Олександровичу!

Просимо Вас як голову Волинської ОДА направити подання у Державний комітет із питань телебачення і радіомовлення щодо звільнення із займаної посади генерального директора Волинської обласної державної телерадіокомпанії Куліш Ольги Володимирівни.

Волинська ОДТРК під час найважливіших суспільних подій країни і Волинської області висвітлювала події на Євромайданах неповно, упереджено, замовчувала інформацію. Від початку подій Майдану і до 20 лютого 2014 року Волинська ОДТРК підтримувала провладну позицію та подавала точки зору, здебільшого, членів Партії регіонів. Порушення головних засад журналістики та маніпулювання інформацією в політичних цілях, що спостерігались у Волинській ОДТРК, є неприпустимими ні з точки зору журналістики, ні з точки зору людського ставлення до подій, які розгорталися.

Відповідальність за це несе керівництво ВОДТРК, яке має бути звільнене.

Попередній моніторинг усіх випусків новин ВОДТРК у період з 1 грудня 2013 р. до 28 лютого 2014 р. свідчить про необ’єктивне інформування громадськості про події цього періоду. Завершений моніторинговий звіт буде опублікований у медіа.

Ми наполягаємо, щоб призначення нового керівника відбувалось за погодженням з колективом телерадіокомпанії та активною громадськістю.

Також вважаємо за необхідне створити при ВОДТРК Громадську раду, що займатиметься громадським контролем діяльності телерадіокомпанії.

Тому просимо підтримати подання у Держкомтелерадіо щодо звільнення генерального директора телерадіокомпанії та сприяти у реформуванні Волинської ОДТРК у громадське телебачення і радіо.

Прийнято 7 березня 2014 р. у місті Луцьку

Звернення підписали:

Оксана Ярош
Ольга Бузулук
Володимир Павлюк
Сергій Шараєвський
Михайло Наход
Андрій Осіпов
Олександр Новосад
Марія Доманська
Михайло Шелеп
Дмитро Безвербний
Вікторія Шевчук
Володимир Камінський
Ірина Качан
Петро Верзун
Ірина Кунинець
Оксана Петрук
Юрій Горбач
Юрій Кресак
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 96
лучани Показати IP 10 Березня 2014 11:22
Продати потрібно волинське тб. Тоді не буде зловживань з сторони чиновників, не будуть себе піарити за народні гроші.
котя Показати IP 10 Березня 2014 11:42
якщо продати "лучанину", то хіба він не схоче попіаритися? на аверсі он як величко піариться, хоч виглядає те піарення повним мінусом для нього самого, бо сам речення не може скласти до купи, бекає-мекає.
лучани до котя Показати IP 10 Березня 2014 11:49
Величко піаритсья за свої гроші, а Клімчук з Януковічем піарились за народні.
хех Показати IP 10 Березня 2014 11:46
і яцюка-алкаша в три шиї гнати!
дло Показати IP 10 Березня 2014 11:47
Але й ви смішні. Пустовіт не може прийняти жодного вольового рішення, він усе переведе у багаторічну тягамотину на тому й закінчиться.
котя до дло Показати IP 10 Березня 2014 12:01
оце точно, не вистачає духу навіть заступників призначити. Все думає, як свою ..опу прикрити.
тарас Показати IP 10 Березня 2014 11:47
я з рівненщини. якщо ви кажете, що волинське телебачення погане, то що вже казати за рівнян. я сам їм дзвонив і казав: дивіться як волинські журналісти показують і свій майдан і те, як брали майданівці облдержадміністрацію і звільняли голів, тож десь з годину показували, а зараз кожен вечір ті майданівці не злазять з екрана. млинівський район дивиться волинське.
лакомий кусочек Показати IP 10 Березня 2014 12:02
для пройдох из фейсбука.а кто из тех писателей известный журналист для людей а не кучки своих поклонников
Анонім до лакомий кусочек Показати IP 10 Березня 2014 22:52
ніхто так зграйка плутословів.
профессор Показати IP 10 Березня 2014 12:05
Цікаво, чим не вгодило волинське телебачення отим "громадським діячам": Оксана Ярош, Михайло Наход, Михайло Шелеп, Дмитро Безвербний. і місяця не було, щоб вони не розказували щось із ящика. і не думаю, що їм хтось колись закривав двері на телебаченні, чи не дозволяв казати те, що думають і про владу і про майдан. Але тепер винне телебачення, вони - білі пухнасті. Заднім числом усі герої і всі скоро скажуть, що теж були на майдані, кулі підносили, аби зараз свою шкуру оббілити. так, я згідний з тим, що є і на цьому каналі чимало передач, які не дуже високого рівня, але більшість - заслуговує поваги і уваги. Є примітивні журналісти, але є і професіонали. Сам керівник телерадіокомпанії, знаю, ніколи не була в жодній партії.
Журналіст до профессор Показати IP 10 Березня 2014 16:47
Просто всі, ті хто нижче підписалися, вже між собою посади на телебаченні розподілили, от і прагнуть сісти у тепленьке крісло. Але, хто тоді працбвати буде, Ярош?, Наход? Осіпов?
читач Показати IP 10 Березня 2014 12:16
Тій, хто назвався Марією Доманською. Невже ви маєте рівень грамотності, аби оцінювати роботу телерадіокомпанії, коли навіть слово "дезинформація" пишете через "І". А для більшої вашої обізнаності скажу, що це слово, згідно зі словником, означає "введення в оману неправильною інформацією". Перелік осіб не є дезинформацією, це неповна інформація. Так що перш ніж пхати кудись свого носа, подумайте, чи він туди підходить.
пропозиція Показати IP 10 Березня 2014 12:18
редакції, а навіщо ви таку простеньку інформацію марії доманської видаляєте? хай бачать рівень "громадських діячів".
лучани до пропозиція Показати IP 10 Березня 2014 12:24
Дрожиш за своє місце ? На ТБ дуже мала зарплата, виживають тільки з лєваків(неоприходувана готівка) за оголошення та приховану рекламу.
Читачу до пропозиція Показати IP 10 Березня 2014 14:04
Гляньте у словник: таки дезінформація. Не ганьбіться самі.
ЗМІ Показати IP 10 Березня 2014 12:26
А підписи поставили ну дуже авторитетні "журналісти" і які обізнані у ТБ!:))) А якщо по правді, то Куліш, Андрушко і Генсецького - давно треба міняти!!!
ЗМію до ЗМІ Показати IP 11 Березня 2014 16:00
Ну не на Доманську же з Шелепом
Віктор Волинський Показати IP 10 Березня 2014 12:35
Справа не в особистості керівника ВОДТРК. Усі знають Ольгу Володимирівну як професіонала. Але без заміни керівництва не буде переформатування державного ТБ у громадське. Колектив має сказати своє слово. Хто знає, може новим керівником буде знову О.Куліш.
Анонім до Віктор Волинський Показати IP 10 Березня 2014 12:40
Ці "прпофесіонали" піарили Клімчука та ПР безкоштовно.
колега Показати IP 10 Березня 2014 13:05
шановні критикани.у статуті держтелрадіокомпанії чітко сказано,що основною метою компанії є висвітлення діяльності влади.і будь на місці куліш-андрушко наход-шелеп,вони б те саме робили.тут тре міняти все зверху,тобто з києва.переформатування під громадське та скорочення штату як мінімум на 50 %.
Анонім до колега Показати IP 10 Березня 2014 13:13
Брехня, нема такого в статуті. ВТБ показувало Клімчука навіть на відкритті туалетів.
волинянка до Анонім Показати IP 10 Березня 2014 16:15
Ну правильно! Бо до призначення Клімчука наявність теплих, сучасних туалетів у школах, нікого не цікавила і зараз забудуть! Радійте, що ще щось отримали за ті роки, коли Клімчук був головою ОДА!!!
дівчина весна Показати IP 10 Березня 2014 13:26
У нас усі розуміються в політиці, спорті і в телебаченні. Але мушу уточнити грамотним, що зміна керівництва аж ніяк не впливає на зміну вивіски: державне, громадське чи суспільне. І вирішується це зовсім не на місцевому рівні. Це перше. Гнати когось по прізвищах і тільки тому, що хтось комусь чимось не вгодив, то примітивна "правда", а тим більше вимога. У цій системі, щоб бути керівником, треба самому мати і досвід, і талант, і авторитет серед тих, має тяму в телебаченні і радіо. Волинська телерадіокомпанія - серед кращих в Україні, а роботи з прізвищами тих, кого назвав "ЗМІ"(не бійтеся назватися, якщо такі демократи) і кого не назвав, - переможці багатьох всеукраїнських і міжнародних фестивалів і конкурсів. Я не з ВОДТРК, але цих людей знаю, це не прислуги і не рвачі, і прикро, коли всі, кому не лінь, опускаються до примітиву. Давайте конструктив.
Анонім до дівчина весна Показати IP 10 Березня 2014 13:34
ВОДТРК- нафталінове телебачення, працівники ,якої зупинилися у розвтку в 70х.
Коля до Анонім Показати IP 11 Березня 2014 16:36
Чуєш) 18-те століття) думай шо пишеш
журналіст Показати IP 10 Березня 2014 13:49
Ольга Володимирівна прекрасна людина і спеціаліст. Прочитайте прізвище підписантів.Вони хто? Частина з них нуль без палочки без грантівськ грошей, а частини на зразок Ольги Бузулук яка ні дня не працювала справжнім журналістом. Не судіт, да на не судимі будете
підписантам Показати IP 10 Березня 2014 14:35
це ж треба, щоб згуртувалалися саме ті, які в житті нічого не досягли. "Громадські діячі", які використовують ситуацію, щоб добратися до корита, до благ і пільг. Приклад Бузулук, яка в міськраді "лизала" с"""ку романюку. А Шелеп, який за свої політпрогнози гонорари у регіоналів брав і не кривився...І так про кожного все можна витягнути...Питання в мотивації, інтелігентності і професійності. Псевдоборці вам же жити і далі в цьому місті - чи по трупах до мети!!!!! Тоді усіх зі списку теж провести через люстрацію! На віче хай зі сцени кожен розкаже про себе!
Богдана Стельмах Показати IP 10 Березня 2014 14:48
На жаль, мої колеги з громадського сектору, багатьох із яких я поважаю, не врахували два важливих моменти: 1) державне медіа керується редакційним статутом, у якому чітко прописано квоту висвітлення діяльності органів влади; тому зміна керівництва - це не зміна моделі, про яку йдеться в листі, має бути реформа в сфері медіа - принципово інший підхід на всеукраїнському рівні; 2) неможливо одним махом із державного зробити громадське телебачення...це просто нереально (!)...мова про громадські медіа триває з 2006 року, існує законопроект, однак за Ющенка самі медіа були неготові до роздержавлення, хоча були досить успішні пілотні проекти і проводилося багато навчальних заходів для редакторів, а за Януковича така реформа була просто непотрібною... В останні роки багато спроб запустити громадське телебачення чи радіо закінчувалися невдачами. Громадське TV насправді стало громадським, але тільки тому, що революція. І це визнають багато журналістів, зокрема із Громадського.... Сьогодні питання реформування медіа знову актуалізується, проте остаточно вирішувати його візьмуться вже з новою владою. Про це говорять представники відомих в Україні медіа-організацій... Бо сьогодні в медіа-сфері найбільш кричуща проблема - це ситуація з журналістами і ЗМІ в Криму, Харкові, Донецьку, Луганську, Херсоні... І на завершення: Ольга Куліш іще в 90-х роках у складі чи не першої в Україні делегації медійників стажувалася в США і знайомилася з діяльністю громадського медіа... І багато підходів насправді запроваджено Волинською ОДТРК... Так, проблеми існують. Але їх вирішення має бути конструктивним і комплексним.
Анонім до Богдана Стельмах Показати IP 10 Березня 2014 15:00
Єдиний вихід -це продаж ВОДТРК. Навіть 1 грн.
Богдана Стельмах до Анонім Показати IP 10 Березня 2014 18:59
ні, це не єдиний вихід... багато приватних медіа в Україні взагалі не дотримуються професійних стандартів журналістики, а інтернет-видання переважно є підприємствами, а не медіа
112 до Богдана Стельмах Показати IP 10 Березня 2014 15:53
Згод з вами.Куліш справді професіонал.А хто туди лізе-авантюристка Кунинець?Чи великий Осіпов?Смішно панове.Щодо Кунинець то уся ВОДТРК встане проти цієї аморальної людини.Ми зробимо такий сюжет про неї
))) до 112 Показати IP 10 Березня 2014 18:16
спочатку зробіть кіно про себе, вбогі. нічо, ото зараз прийде Зельц на місце Куліш, тоді вам всім ... ... ... :-)
Богдані до Богдана Стельмах Показати IP 11 Березня 2014 16:02
Підтримую, колего! Підписуюсь під кожним Вашим словом і ще раз дякую за поїздку
Розумний дядько Показати IP 10 Березня 2014 15:20
Хто підписався під цим зверненням? Горбач - студент 4 курсу, який ще сам не навчився нічого писати і робити; Доманська - вискочка, яка нічого з себе не представляє і ніде офіційно не працювала ніколи; Камінський - оператор-свадібщік, якого десь видер Пащенко і незрозуміло чого поставив редактором газети Волиньпост; пару політичних лузерів Волині як Осіпов і Верзун; дві журналістки ВОДТРК в декреті - Петрук і Кунинець. Люстрація можливо і необхідна, але коли її ініціює зграйка невдалих діячів, які лише можуть ініціювати люстрації, але ще ніколи нічого не зробили - краще б справою зайнялись. До деяких людей із переліку претензій немає.
Анонім до Розумний дядько Показати IP 10 Березня 2014 16:20
Камінського скрізь женуть -і з партій із газет він у Віснику працював і на радіо.Б..К ВІН
))) до Розумний дядько Показати IP 11 Березня 2014 09:12
якби не наявність у списку прізвищ осіпових та шелепів, я б теж підписалась охоче. просто щоб потроллити. і тільки вітаю зі сміливим кроком тих, хто зараз працює на ВОДТРК, але підписались. бо насправді оцей дуполизький дух ВОДТРК потрібен будь-якій владі, тому все, напевне, залишиться без змін. хіба що дійсно насунуть на голову чіновніка неху...ого ранга, Зєльца. напевне, БЮТ вже щось подібне готує. бачите, як заворушились :-) поп-корн, де мій поп-корн? :-))))))
Пірожка Показати IP 10 Березня 2014 15:26
Вся зграя підписантів цього звернення відома хіба що завдяки їх піару саме волинським телебаченням. аверс їх мав у д..пі. Вони ще й незадоволені. Пригріли зміюк, вивели в люди, а вони тут фігвами малюють. Може собі вже напридивлювались посад у ВОДТРК нібойсь;) Такяк Куліша не взяла на роботу, то тепер мстяться. Половину списку не взяли на роботу за профнепридатністю. ЦИРК
Анонім Показати IP 10 Березня 2014 15:50
Ганьба усім цим,хто підписався.Є дуже великі підозри що скандалістка Кунинець яка з своїм навіть особистим життям не може розібратися мабуть лізе на керівну посаду тай сидить в декреті і хай доглядає другу доцю бо одну собі придбала не знати від кого Список-це зграя....далеких людей
телебачення Показати IP 10 Березня 2014 16:00
Якщо ви заздрите і думаєте що мизірки знімаємо то ви помиляєтесь бо зарплата в нас звичайна-завредакцією 2000-2500. а простий журналіст має 1500 гривень.Але за Куліш ми встанемо горою.Кунинець то горе як людина,як колега і як журналіст.І щодо особистого-Ірино слідкуй за своїм милим бо заберуть,бо вже користуються.Аж бридко.Її колеги на радіо не можуть нарадуватись,що хоч здихались її на 3 роки поки вдекреті але ця відьмочка і тут достяє-є ще одна важлива річ людські слова вони можуть і до бога дійти
журналіст Показати IP 10 Березня 2014 16:06
Підтримую і не перестаю дивуватися дурісті Кунинець яку знаю більше 10 років.Людина яка зганьблена як жінка,як дочка як колега бо жодного доброго слова ніхто з її колег на радіо Луцьк не скаже.І вона має якесь право щось підписувати -о це абсурд.Це справді на одному рівні в ганебності з бид..ом.
Анонім до журналіст Показати IP 10 Березня 2014 16:11
Додайте сюди Камінського,який тільки в яких партіях не був і Реформи і порядок із юним Вовою Бондарем І Сашком МАртинюком колесив гроші хапав по з"їздах і в часи Ющенка метався.Ганьба!Краще ви бне давали цієї інформації шановні ВН.Бо хвиля обурення потопить цих підписантів.За Кунинець 1000% знаю і підтримую як справжню кару для її колег і рідних-хвойда
))) до журналіст Показати IP 11 Березня 2014 09:14
Ольго Володимирівно, ви перестарались. коли кидаєтесь лайном, треба бути обережнішою. Іра - чи не єдина адекватна, професійна та нічим не заплямована людина в отому болотці.
ок Показати IP 10 Березня 2014 16:12
Це список журналістів-невдах і нездар.Ми люди-ще не такий майдан піднімемо за нормальних журналістів і керівників ВОДТРК.
DED Показати IP 10 Березня 2014 16:15
Шановні, а хтось з вас голову має на плечах? Увага - Волинське обласне ДЕРЖАВНЕ телебачення. Тобто, воно фінансується державою і є рупором влади. Такі речі є в багатьох країнах світу. І не треба наразі розповідати про те, що журналісти ВОДТРК більше підтримували Януковича та ПР. Тепер будуть так само піарити Батьківщину........
ок до DED Показати IP 10 Березня 2014 16:17
Правильно.Пустоцвіту зараз як ніколи потрібнедержавне телебачення до того ж Батьківщину ніхто на ВТ не ображав чи не надавав слово.
ВАСЯ Показати IP 10 Березня 2014 16:15
Кунинець треба третю дитину-допоможіть якщо хтось може,бо в неї типу чоловік завредацією на радіо Луцьк не може бо зайнятий а вона в декреті біситься.Вже другій дитині 1 рік вже можна.Ото жах
вова до ВАСЯ Показати IP 10 Березня 2014 16:18
Я стільки не вип"ю.Ти її бачив?ДАвай візьмемось за когось іншого
))) до вова Показати IP 11 Березня 2014 09:15
коментар було видалено
А Показати IP 10 Березня 2014 16:22
Кунинець?Я сам прийду якщо потрібно буде і вивалю всю правду про оцю приблуду.Дуже добре знаю Кресака і Камінського то бед шановні і що це таке треба було покурити щоб скласти таку заяву-звернення?Дайте назву наркоти
Гонгадзе Показати IP 10 Березня 2014 16:40
ВТ здається залишилось в роках мого вбивства, міняйте вже шось!
Анонім до Гонгадзе Показати IP 10 Березня 2014 17:07
Ати залишився в минулому українців.Лежи собі тихенько.Про тебе вже всі забули чи ти такий самий діяч які ці то грош ціна тобі
історики Показати IP 10 Березня 2014 17:10
нам соромно за оксану ярош. Шановні журналісти, простіть "новонавернуту" професорку. Батько в труні перевертається. Павлік морозов у юбці. Люстрацію почати з неї, за чиї гроші "громадською" діяльністю займалася, хто фінансував, хто путьовку в життя дав...сором
Анонім до історики Показати IP 10 Березня 2014 17:26
Де тільки Ксюху Ярош не носило- то д...ка повна.Батько точно в труні перевертається.Ті я2громадські" діячі то повний п....ц.Як иак точно підібрались-одні придурки.
свій серед чужих Показати IP 10 Березня 2014 17:28
У нас, якби запанувала свобода думки.... То, по-перше, давайте не ображати жінок.... і в першу чергу пані Кунинець ..... По-друге, необхідно змінювати прогнившу систему, а не людей у ній..... По-третя, ці усі реформування повинні розпочинатися із Києва.... Щоб усе влагодити на законодавчому рівні.... Ну, і четверте -- пенсіонерів на ВОДТРК дійсно чимало.... і людей на керівних посадах передпенсійного віку вистачає, які продукують "нафталін".... Чомусь жодного слова про начальників, які там розвелися -- до слова ВОДТРК розподілене на 3 ТВО: радіо, телебачення і служба інформації... у кожному ТВО директор, його заступник, і головний редактор..... ЦЕ начальники не враховуючи Куліш і Андрушко...... і зарплатня у одного такого БОССА як у трьох журналістів......... і ось це проблема?!?
люстратор до свій серед чужих Показати IP 11 Березня 2014 12:04
Батько Ярош був такий же рвач,як і доця. А у пані Ольги Куліш так само як і Куницець дитина позашлюбна, кажуть Пирожкова. Тому й гребуть державний бюджет разом. Купляють квартири собі і своїм дітям у Києві, і машини, І у більш як 70 років Пирожки випускають якість нікому не потрібні газети , з держбюджету деруть гроші і живуть приспівуючи, зважаючи на те, що всі мовчать.Держава така - "благоденствують", тож їм це вигідно. А пані Куліш разом з пані Богданою Стельмах отримують гранди з Америки на прес-центр Волині, нікому не потрібний. Пролюструйте зарплатні відомості у кожного з них і тоді все стане ясно.Свободи слова нема . А ці наступні схоже борються теж за свої всласні амбіції. Країна рабів інакшою не буває!!!
оператор Показати IP 10 Березня 2014 17:39
Кто то жрет таблетки,а кто то колется. Я лично бухаю,но могу ускориться... Все это похоже на какую то разводку. Наркотики нельзя,но можно водку. Газеты и журналы печатают муру. Дельфин будет жить,а я умру. P.S.: Дядя Коля перестаньте тут вже "оліцетворяющіє" коменти хірячити..... ваш стиль знають як колишні так і нинішні "сАтруднікі".... Пані Ярош і пані Кунинець не звертайте уваги -- кожен має право на свою думку, питання лише із яких мотивів кожен із нас озвучує ці думки.....
святослав костянтино Показати IP 10 Березня 2014 17:48
а давай те Я спробую навести лад! хіба я не КОЗАК?????
Анонім Показати IP 10 Березня 2014 18:12
Кунинець то не жінка то за високе для неї звання.
))) Показати IP 10 Березня 2014 18:15
я би за, але чи не приведе бютоголова секта всеволинсько відомого сцикуна у редакторський чайник на місце Куліш? Ваші ставки?
Ірина Кунинець Показати IP 10 Березня 2014 18:25
Дуже дякую всім за таку велику увагу до моєї особи, до мого особистого життя і всього іншого. У мене, анонімні дописувачі, зовсім немає на вас образ чи злості. Мабуть, ви багато втратите, якщо зміни відбудуться. Пишіть собі, на здоров'я. Час усе розставить на свої місця. І пам'ятайте, що антипіар - це теж піар.
читач до Ірина Кунинець Показати IP 10 Березня 2014 22:43
А на що тут ображатися-це свята правда.Це не увага для вас Ірино.Ви помиляєтесь-це ваш сором.Багато людей вас знає і не з кращого боку як це не прикро.
Анонім до Ірина Кунинець Показати IP 11 Березня 2014 21:10
А ти прийди-стань перед колегами,перед керівництвом і скажи це в очі і візьми рушник щоб витиратися як тобі в очі плюватимуть колеги ба ні не колеги бо така як ти Ірко нам не пара.Боїшся?
Колеги з Радіо Луцьк Показати IP 10 Березня 2014 19:38
Звідки ви знаєте, хто як "радіє" з того, що Іра пішла у декрет? До того ж Кунинець - хороший професіонал. Її ефіри, передачі і випуски новин мають бути взірцем для інших.
Анонім до Колеги з Радіо Луцьк Показати IP 11 Березня 2014 21:14
Та ну скопіювати з іншого сайту і дурень може-тут великої мудрості не треба-знайшли мені професіонала-Кунинець.
колеги колег з радіо Показати IP 10 Березня 2014 21:38
незважаючи на дуже "брудний" рівень розмови напишу -- бо ж є і люди "з вулиці", які сприймають за правду несусвітні нісенітниці і наклепи. Ірина Кунинець -- людина з неабиякими чеснотами. Серед них і професійність. Було б таких більше на нашій грішній землі -- чистішим повітря було би. Щодо основної теми: система держтелерадіомовлення потребує змін і потребують люди, які у ній працюють. Вони до цього готові. А шашкою махати найлегше на відстані, а особливо добре виходить, коли ще й не дуже тямиш у справах, про які тлумачиш іншим. Але маємо дуже гарну нагоду рухатись -- її дав Майдан. а все інше суєта.
Анонім до колеги колег з радіо Показати IP 10 Березня 2014 22:45
Ба тільки і професійність-в один бік.Майдан дав розруху і анархію а суєта-вона вічна.
журналіст до колеги колег з радіо Показати IP 11 Березня 2014 12:07
Боже нас бережи від таких взірців. З ворогами легше, як з такими колегами
Ще підписали звернен Показати IP 10 Березня 2014 21:39
Мая Голуб, Петро Герасименко, Ігор Тихолаз, Надія Рогозіна
Анонім до Ще підписали звернен Показати IP 11 Березня 2014 21:07
А хто це?
Анонім Показати IP 10 Березня 2014 22:32
Знаєте нікого із цього списку не знаю-так склалось життя.Але зрозумів що це б*кота-еліта типу громадські діячі.Уважно прочитав усі коментарі бо на цей сайт заходжу рідко зрештою як не часто дивлюсь Волинське телебачення і слухаю радіо.Але висновок один як вважає "громадська" діячка Кунинець-то їй цей антипіар аж ніяк не додає ані шарму,ані нормальної популярності.Як і п.Камінському і п.Ярош..і т.д.Мені майже 45 і я висловлюю вдячність Вол.новинам що дали можливість усім висловитися а "громадським" діячам почути і побачити як їх "люблять" і "сприймають" саме громада і чого вони варті.
вік до Анонім Показати IP 10 Березня 2014 22:41
Це повний абсурд.ЗНаю п.Куліш як людину із великої літери і політично не заангажованоїі всіми ми розуміємо що то таке державна робота.Чи не так панове держслужбовці.А п.Кунинець добре знаю як авантюрну коментаторку ,бо журналіст для неї це дуже голосно ще із соціального проекту.І те що вона так само брехала при різних владах на догоду це також факт-в тих же новинах,бо ж копіювала із інших сайтів-це ж не сама шукала,думала.Гарнов вона розказати вміє,а от час покаже як воно буде-це факт.У людини ще є одна хвороба-так це хвороба-манія керівництва,вона частенько розповідає близьким як прослуховує ефіри колег і їм просто в студію дзвонить-не той наголос,не так сказав..Це треба лікувати і це треба щоби знали люди.Дуже невдало ви Кунинець пропіарились,хоча ви вважаєте по-іншому.Ростіть доцю -і відпочивайте.Згадаєте моє слово,що з того що ви задумали для вас особисто нічого не вийде.
))) до вік Показати IP 11 Березня 2014 09:19
коментар було видалено
Milentochka до Анонім Показати IP 11 Березня 2014 13:15
Мало дивлюся, мало читаю, а звідси й висновок - нічого насправді не знаю!!! Отих, хто оббріхує моїх колег, хочу запитати, а хто назве хоч одну передачу, випуск новин чи інший відео- та радіо продукт, де журналіст спрацював непрофесійно (із тих журналістів, принаймні, які є у списку)? А може тема була неактуальна чи жанр був обраний помилковий, стилю недотримався журналіст, чи щось інше, що говорить про непрофесіоналізм журналіста!!!? От писаки, як стерв’ятники. Аби обгадити людину, навіть не знаючи її в принципі! Проффесіонали!! Гидота лише дозволить собі говорити про особисте життя того, хто і ламаного нігтя не вартий цієї гидоти. Пишіть по-суті й по-змісту, а не аби-що!
1111 Показати IP 10 Березня 2014 22:49
Сумно читати тке звернення і вражають коменти.Для себе зробив висновок,що люди які працюють в колективі так гадять іншим особливо керівництву-мабуть щоб вскочити в їх крісла.Бо то є ненормальні люди,бо навіть пташка не гадить в своє гніздо-в неї голова маленька,а це ж люди -"громадські діячі"-смішно шановні.
Анонім Показати IP 10 Березня 2014 22:59
То Кунинець давно копає під керівництво-більше того ще й чоловіка кажуть штурмує-він у неї завредакцією-також дужий "спеціаліст"для якого та ж Куліш і кілька місяців і місце вибила-по суті викинувши старшу і талановитішу людину на вулицю-такі обставиниБридко.От не витерпів і сказав щоб всі знали.А дяка он яка.Та й грамотки і грошові нагороди і чоловік "діячки" не гребував отримувати із рук Клімчука,Башкаленка,Романюка-хоч повний...0. тільки по бабах-по своїх і чужих.Куліш -на своєму місці.І я не працюю в ВОДТРК і мені ні нащо надіятись як може хтось думає.
112му та порядним Показати IP 11 Березня 2014 01:26
-авантюристка Кунинець шістка климчука та прокуратури дуже непорядна особа яка наробила багато поганого людям поливаючи іх брудом працюючи одночасно на ВТ та свому сайті. .а коли ііприщучують то як слизька жаба висковзуе з рук і до прокурорів скаргі малювати
оля, саша і петюнчик Показати IP 11 Березня 2014 07:51
А чо ви гоните на Папєньку, тоїсть на Ю.Яцюка. Він у нас хороший і не один такий. Але майдан усім нам кричить "Молодці". Ми з народом. І не позволимо вам нас обіжати і звільняти Костіньку з Заслуженою. Будьмо!!! Гей!!! Гей!! Гей!
пустовіт Показати IP 11 Березня 2014 09:14
Не переживайте-Куліш залишиться-я ж зВолині і знаю хто є хто.І щодо тих громадських діячі,то я в курсі всього.Підтримую.Я думаю що вони уважно вивчать думку людей і більше не лізтимуть туди куди не потрібно.Слава Україні
пустоцвіту до пустовіт Показати IP 11 Березня 2014 12:11
Пане омелько, вони вас обведуть професійно кругом пальця , як тільки захочуть. У них бо ж який досвід!
пустовіт до пустоцвіту Показати IP 11 Березня 2014 21:18
Нічого я ще не таких ламав.
Milentochka Показати IP 11 Березня 2014 15:55
Мало дивлюся, мало читаю, а звідси й висновок - нічого насправді не знаю!!! Отих, хто оббріхує моїх колег, хочу запитати, а хто назве хоч одну передачу, випуск новин чи інший відео- та радіо продукт, де журналіст спрацював непрофесійно (із тих журналістів, принаймні, які є у списку)? А може тема була неактуальна чи жанр був обраний помилковий, стилю недотримався журналіст, чи щось інше, що говорить про непрофесіоналізм журналіста!!!? От писаки, як стерв’ятники. Аби обгадити людину, навіть не знаючи її в принципі! Проффесіонали!! Гидота лише дозволить собі говорити про особисте життя того, хто і ламаного нігтя не вартий цієї гидоти. Пишіть по-суті й по-змісту, а не аби-що!
До всіх ідіотів що т Показати IP 11 Березня 2014 16:49
Скажіть такі розумні як називається програма в якій на ВОДТРК монтують відео? як називається прога в якій роблять компютерну графіку? з чого починається робота над будь-яким фільмом? що таке таймкод? це банальні питання які має знати керівник тв. а ця купка діячів наврядчи знає відповіді на ці питання)
Руся до До всіх ідіотів що т Показати IP 11 Березня 2014 18:24
"а навряд чи" - то вже доконаний факт чи просто здогадки? не хотілося піти запитати, перш ніж патякати? а слабо піти глянути, як в медіа-домі всі стіни обвішені грамотами за перемоги в престижних конкурсах? то весь колектив - суцільні бездари, а ти такий граматєй під інкогніто? напиши своє справжнє ім"я
До всіх ідіотів що т до Руся Показати IP 12 Березня 2014 10:40
Не фіга мені писати?_ я на вт працюю і виступаю за зміни, але не ті що тут пропонуються. і я звертався до тих хто виступає проти керівництва. а щодо колективу то в нас кльовий колектив. є багато проблем але загалом все норм.
Ідіотам Показати IP 11 Березня 2014 16:53
цікаво де знайдуться такі смертники які очолять кантору в якій 20 років нічого не робилося?) і за рік чи 2 зроблять з ВТ мало не ІСТV. діти...
на додачу Показати IP 11 Березня 2014 16:57
читаю той список... ну яке їм тв світить?... хоч би один якийсь розумний був...
юля володимирівна Показати IP 11 Березня 2014 19:29
Любі мОї. Прочитавши коменти, я прийшла до висновку, що колектив ВДТРК заслуговує поваги і пошани, коли так дружно відстоює свою гідність через недолугість зазіхань. Молодці. Думаю, Ользі Володимирівні потрібно зустрітися з кожним колективом за круглим столом і обговорити питання, які нині хвилюють людей, щонайперше зарплати, ставлення до роботи, рівень контенту і, можливо, кроки на усуспільнення мовлення (громадське). Друге, ні в якому разі не залишати лише молодь на каналах, досвід старших - школа для них. А досвід той - потужний, втратите дуже багато. Керівників структур не знаю, але думаю, всі вони щирі у роботі і є прикладом для молоді. Інша справа - їх багато: для таких як Лоцман чи Генсецький вистачить лише головних редакторів. Іще одне. Аби дослухатися до думки глядачів, створіть раду при телерадіокомпанії з різних представників, хай підказують, що цікаво було б для волинського глядача. За образи і розмахування шаблюками отих "героїв", які мріють не так про телебачення чи радіо, як про посади, простіть їх, бідних, хай скачуть чи гавкають - караван на правильній дорозі. І насамкінець: Я наших підтримую тому, що маю змогу порівнювати з іншими обласними каналами. Їм, повірте, у нас ще треба повчитися - то для "нафталінів з 70-тих років".
справжні журналісти до юля володимирівна Показати IP 11 Березня 2014 20:54
А й справді дуже вдячні вам за добре слово.І дуже би хотіли щоб перед усім колективом телебачення,радіо Луцьк,перед О.КУЛІШ-НЕ ДАРМА ПИШУ З ВЕЛИКИХ ЛІТЕР,бо людина на це заслуговує- виступила п.Кунинець-"громадська діячка" тобто "громадське чудо" і подивилася в очі всім і щоби це транслювали в прямому ефірі радіо і телебачення,а не строчить по сайтах усілякий бруд на всіх без розбору.І ще одне прохання до Ольги Володимирівни і керівництва-не закривайте очі і не вигороджуйте ту "золоту" молодь яка зараз працює на р.Луцьк,а це за вийнятком кількох нормальних молодих-за їх п"янки в робочий час .за їх бредятину в ефірах,за їх передачі і голоси які аж ніяк не вписуються в ефір.Гоніть їх за спізнення а той взагалі за те що вони просто не виходять на ефірі бо в загулах,а їх роботу роблять інші люди.Давайте ми проведемо самі в колективах публічну люстрацію-самі без сторонніх-не згодні нехай ідуть геть,на зміну їм прийдуть люди які хочуть працювати.Ті "герої" хочуть посад-їх мрії нездійсненні-це ми вам обіцяємо справжні журналісти ВОДТРК.
Анонім до справжні журналісти Показати IP 11 Березня 2014 20:59
Дуже мудро і правильно-і хоча я нікого не знаю ні зВОДТРК ні з підписантів але зрозуміла що все гаразд на телебаченні і радіо за вийнятком одного-ті підписанти брудні люди в усіх аспектах життя і роботи.А п.Куліш і направду треба ввести жорсткі рамки,бо ось така демократія і вседозволеність ні до чого доброго не призводить-дуже шкода що в колективах є ось таке бидло як я зрозуміла це Кунинець яка гадить просто на всіх і скрізь .
вік Показати IP 11 Березня 2014 21:03
Добре що є список отих "громадських" діячів-ми передамо Віктору Федоровичу Януковичу-все незабаром звершиться.
ДО КУНИНЕЦЬ Показати IP 11 Березня 2014 21:12
А ти прийди Кунинець-стань перед колегами,перед керівництвом і скажи це в очі і візьми рушник щоб витиратися як тобі в очі плюватимуть колеги ба ні не колеги бо така як ти Ірко нам не пара.Боїшся? А чого ж поза очима брудом поливати і нісенітниці вигадувати.Приходь ми чекаємо-тільки оповістіть усіх людей в колективах.
лучанка Показати IP 11 Березня 2014 21:16
Це ж треба вигадати таку заяву,так опозоритися,щоб люди ось так на пряму розказали про КУнинець хто що думає і знає.Але Ірина на це і справді заслуговує-вона г...но як людина і як журналіст.
лучанин Показати IP 12 Березня 2014 10:50
Відчепіться від ВОДТРК! По-перше хватить бля дєрібанити посади.) це вже харить) в країні війна! нас намагаються прижати що ппц! Схід захопити Путін планує. Крим вже його. а тут ВОДТРК мішає)) жесть - ну це мабуть останнє де треба навести порядок. я не думав що в луцьку стільки придурків) да згідний що там Куліш працювала на владу і брала бабкі не ділячись ні з ким навіть із своїми працівниками. але не ВОДТРК треба зара люструвати! треба думати про те як солдатам нашим допомогти
працюю на тв до лучанин Показати IP 12 Березня 2014 10:56
у 2012-му водтрк заробила на виборах понад 5 млн. грн. а сказали працівникам що більше 1млн.... 4 млн тупо роздєрібанило керівництво і його заступники. а цього року Яник обіцяв дати 28 млн. на відновлення тв центру водтрк - думаєте що ці гроші пішли б куди треба?))) треба просто притягнути їх до відповідальності. хай відчитаються про те куди йшли бабкі за 20 років. Пирожка це теж стосується. от і все. На водтрк працює багато крутих спеціалістів які тягнуть мало не всю компанію і прагнуть змінити обличчя каналу, але цих людей дурять, забирають винагороди на фестивалях та конкурсах, куліш і її заступники просто ох...єлі. тому їх треба змінити. і поставити тих хто з колін вже кілька років намагається підняти те вт..
Анонім до працюю на тв Показати IP 12 Березня 2014 14:13
Чи не ти піднімеш з колін ВТ-ти ж сам чи сама на колінах стоїш.Нехай працюють ті,хто міцно стоїть на ногах.Бридко.
Анонім до лучанин Показати IP 12 Березня 2014 14:14
Правильно цей дерибан точно не відбудеться.Все там добре з Куліш-незай собі людина працює.Зараз в країні і на Волині зовсім інші проблеми.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus