Парк у Луцьку хочуть забудувати висотками. ФОТО
Мешканці 40-го кварталу Луцька протестують проти будівництва житлового комплексу на території парку, що розташований у їхньому мікрорайоні.
Проте висловити свій протест у п’ятницю, 20 травня, вийшло лише близько 30 жителів кварталу.
З місцевими жителями зустрівся депутат-мажоритарник Луцької міської ради Олександр Семенюк. Обранець розповів: про цю проблему почув нещодавно – повідомили виборці.
Дізнавшись, що днями у парку почали зводити паркан, аби обгородити територію майбутнього будівництва, Семенюк заходився шукати документи в мерії, які б підтвердили чутки про те, що тут планують будувати нові багатоповерхівки.
«Ця земельна ділянка була передана ЗАТ «Луцький домобудівельний комбінат» рішенням від 11.12.2007 року. І відповідно до того рішення, Луцькою міською радою 18 січня 2008 року був укладений договір оренди цієї земельної ділянки з «Луцьким домобудівельним комбінатом». Це директор Вайман. Площа земельної ділянки трохи більше три гектари. Це оренда на 5 років», – розповів депутат, посилаючись на отримані в мерії документи.
За інформацією Семенюка, на місці парку планують звести п’ять дев’ятиповерхівок. Каже: навіть план забудови уже готовий. Окрім цього, переконує депутат, на території парку хочуть збудувати аквапарк. До того ж, інститут «Україна», що розташований поряд, теж має намір на невеликій частині території збудувати спортивний комплекс.
«А це зелена зона. Тут поряд є підприємства. Тут ціла промислова зона і зона житлової багатоквартирної забудови. І для того, щоб був екологічний баланс, тут посадили парк. Це така собі буферна зона, легені, які забирають викиди», – висловився Семенюк.
Проте невдоволені можливою забудовою парку мешканці зійшлись на тому, що спочатку зберуть підписи у місцевих, а потім вже звернуться до міської влади, аби та заборонила будівництво.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Проте висловити свій протест у п’ятницю, 20 травня, вийшло лише близько 30 жителів кварталу.
З місцевими жителями зустрівся депутат-мажоритарник Луцької міської ради Олександр Семенюк. Обранець розповів: про цю проблему почув нещодавно – повідомили виборці.
Дізнавшись, що днями у парку почали зводити паркан, аби обгородити територію майбутнього будівництва, Семенюк заходився шукати документи в мерії, які б підтвердили чутки про те, що тут планують будувати нові багатоповерхівки.
«Ця земельна ділянка була передана ЗАТ «Луцький домобудівельний комбінат» рішенням від 11.12.2007 року. І відповідно до того рішення, Луцькою міською радою 18 січня 2008 року був укладений договір оренди цієї земельної ділянки з «Луцьким домобудівельним комбінатом». Це директор Вайман. Площа земельної ділянки трохи більше три гектари. Це оренда на 5 років», – розповів депутат, посилаючись на отримані в мерії документи.
За інформацією Семенюка, на місці парку планують звести п’ять дев’ятиповерхівок. Каже: навіть план забудови уже готовий. Окрім цього, переконує депутат, на території парку хочуть збудувати аквапарк. До того ж, інститут «Україна», що розташований поряд, теж має намір на невеликій частині території збудувати спортивний комплекс.
«А це зелена зона. Тут поряд є підприємства. Тут ціла промислова зона і зона житлової багатоквартирної забудови. І для того, щоб був екологічний баланс, тут посадили парк. Це така собі буферна зона, легені, які забирають викиди», – висловився Семенюк.
Проте невдоволені можливою забудовою парку мешканці зійшлись на тому, що спочатку зберуть підписи у місцевих, а потім вже звернуться до міської влади, аби та заборонила будівництво.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу

Коментарів: 92

Ілля
Показати IP
20 Травня 2011 15:39
Жах. Цікаво для кого будуть будуватися квартири. Чи бува не для депутатів?

а мені здається, що люди почали жити за принципом "а я - проти"... все одно, що б хто не робив... дійсно, в Луцьку не вистачає зелених насаджень, але і житла - не вистачає... де будувати? так чи інакше, все одно це буде в чиємусь районі

Міська рада і є для того щоб вирішувати проблеми. Але не шляхом зменшення зелених насаджень міста. Зрозумійте, один раз забудували - і все, зеленої зони тут вже НІКОЛИ не буде. Луцьк не мегаполіс, щоб задихатись газами. Луцьк - провінційне містечко і Луцьк має бути зеленим, для комфортного проживання Лучан. Житло будувати - в селах! Мітингувати під обл. радою, щоб та заворушилася, і знайшла аргументи для поглинання навколишніх сіл Луцьком! Але ж не шляхом знищення останніх дерев в Луцьку! Люди, чим ваші внуки будуть дихати, ви подумали?

Всеволод
Показати IP
20 Травня 2011 15:59
Житла не вистачає. Але кому? Бідним, малозабезпеченим його не дадуть

мешканка 40кв.
Показати IP
20 Травня 2011 16:05
Шкода, що не бачили мешканці 40кв. що живуть біля "Глобусу", дане оголошення...впевнена, було б набагато більше людей. Не можна знищувати даний парк!!!

Р1
Показати IP
20 Травня 2011 16:08
І буде там. 100%

Юра кредитчик
Показати IP
20 Травня 2011 16:18
будуватимуть на місці стадіона, я правильно зрозумів?? парк ніхто ж чіпати не буде... помойму нічого поганого.

Діма до Юра кредитчик
Показати IP
20 Травня 2011 18:25
А хіба стадіон це не парк? Я думаю що всі хто хоть трохи думають за здоров'я своє і своїх дітей не знищували стадіон і парк. Мабудь Ви не за здоровий спосіб життя.

Правда
Показати IP
20 Травня 2011 16:45
Скажіть врешті людям правду, що депутат РАЗУМОВСЬКИЙ Андрій Русланович, 1984 року народження, перед виборами мав прізвище...ВАЙМАН. Входить до найбільшої фракції у міськраді і в дупі мав його тато Вайман Руслан Олексійович ваші підписи.

СН до Правда
Показати IP
21 Травня 2011 10:31
Не знаю, яке він мав прізвище, але Андрій Разумовський є сином Руслана Ваймана.

ЖИТЕЛЬ 40-ГО
Показати IP
20 Травня 2011 16:45
Та на цьому стадіоні бігають дорослі і діти зранку до вечора цілий рік! Чомусь ніхто з керманічів міста не говорить про закладення нових парків і скверів, а лише всі хочуть роздеребанити існуюче: парк біля РАГСу, 40-го...
Те ч..о шепеляве продало все за що платили!!!

Валя
Показати IP
20 Травня 2011 16:52
Треба щоб будували, бо переселенцям ніде жити

Микола
Показати IP
20 Травня 2011 16:59
О, це по нашому! Замість парку і стадіону -висотки!
Там прекрасний молодий парк, який потрібно лише облагородити.
Все таки я надіюсь на Романюка і правоохоронні органи, які не допустять знищиння місця зайняття спортом для багатьох лучан!

Це парк, що біля Меланжевого?

Діма до Prikrasna
Показати IP
20 Травня 2011 18:29
Так біля мелажевого.

Денис
Показати IP
20 Травня 2011 17:37
скорее всего будет такой же недострой, как на кольце гордиюк и конякина!!! рынка жилья то нет!!! куча квартир продается как первички так и вторичного жилья...

діма
Показати IP
20 Травня 2011 18:27
А де в міста резервні землі для будівництва7

D
Показати IP
20 Травня 2011 21:14
Сумно.. куди котимось?

Ігор
Показати IP
20 Травня 2011 22:33
Все молодь спалила забор) Вітаю вас

Таня
Показати IP
20 Травня 2011 22:38
Так

Мешканець 40-го
Показати IP
20 Травня 2011 22:40
Шось добудувати той довгострой, який почали ще за союзу і, який знаходиться за пару сотень метрів (я маю на увазі незавершену будівлю навпроти універсаму на 40), що вже заросла чагарником і перетворилвсь на клозет та притулок для алкашів, бомжів та наркоманів ніхто не береться! А розвезти бруд на 5 років і загадити все навколо будівельним сміттям, змарнувавши спортмайданчик, так залюбки! Гнати таку владу в шию. Вже розпочали будівництво церкви в скверику за буд. Гордіюк 43 - 4 років яма обхорожена дряблим забором стоїть без ніякого руху! А діти щоб добратись до школи повинні обходити її! А до-речі там був чудовий скверик з асфальтованими доріжками, так ні нагадили - і все стоїть дубом! Взагалі в нашому місті з озелененням та благоустроєм дворових та прибудинкових територій дуже слабенько.

Таня
Показати IP
20 Травня 2011 22:41
Народ: Рятуймо парк!!!Збираємося, гуртуймося!! Нехай будують в іншому місці.Є ще інші місця для будівництва-хай думають і приймають правельні рішення для розвитку міста.

Юрец
Показати IP
20 Травня 2011 22:42
Вже нема того забору!!!

Юрец
Показати IP
20 Травня 2011 22:42
Вже нема того забору!!!

Колектив жильців мікрорайону
Показати IP
20 Травня 2011 22:44
Депутату від мікрорайону Семенюку: Організувати комітет по рятуванню парку.

лучаночка
Показати IP
20 Травня 2011 23:07
Олександре Леонтійовичу надіємося на вашу допомогу, бо скоро справді в нас не залишиться парків, де б люди змогли прийти і просто відпочити, подихати свіжим повітрям))) а то багатоповерхівок понабудовують, а квартири й так люди не купують, бо нема грошей, так і стоятимуть сірі і похмурі новубудови, а парк, то знищиться і його більше не повернеш!!!

Та є де будувати в Луцьку, не обов'язково рубати парки. В нас на ЛПЗ біля кінцевої тролейбуса є нічогеньке таке поле, його можна забудовувати, було б тільки бажання. Інша справа, що там землю потрібно купувати, а земля під парком халявна. А житла в Маневицькому і Любешівському районах навалом, села стоять пусті, тільки чомусь "понаїхавші" звідти не поспішають повернутися додому, а хочуть всі житло в Луцьку. А Луцьк - це не Москва, він не гумовий.

Businka
Показати IP
21 Травня 2011 09:16
Люди добрі! Невже вас влаштовує той парк! По ньму страшно ходити! А може краще б будували будинки, спортмайданчики, аквапарки, басейни! Були б робочі місця. Діти могли займатися спортом, з інших міст приїжджали б до нас в аквапарк. Чи вам краще, що діти гуляли у запущених хащах? Вже біля ЗАГСу нічого не дали зробити такі активісти. І що там шикарний парк?! Там смітник і логово собачих зграй!!! Навіщо Луцьку 50-ти метровий олімпійський басейн? Навіщо аквапарк? Хай краще будуть такі собі "парки", де можна смітити і не прибирати за собою, де страшно вранці і ввечері тудою ходити.
І на рахунок промислової зони? Вона там ще є? Що там ще працює???? Від якого забруднення захищає ця зелена буферна зона? Я цілком згідна, що наші люди живуть за принципом "я-проти". А кому краще від цього?

Страшно ходити - не ходіть, обходьте стороною... Цей парк вже давно не страшний і боятись там нічого. Я, можна сказати, в тому парку виріс і я проти того, щоб його вирубали якісь депутати. Житла вам мало? Після цієї забудови його не побільшає - ті, хто все це фінансує, розберуть собі квартири і все. Аквапарки? Басейни? Можу спорити що це просто байка для того, щоб здобути прихильність людей.
А брудний цей парк саме через таких, як ви, які думають "можна смітити і не прибирати за собою". А промзона ще і навіть працює - придивіться уважно...

Агресивна мамаша до Businka
Показати IP
23 Травня 2011 09:47
У вас, шановна, логіка відсутня! Є стадіон де діти займаються СПОРТОМ! Ви пропонуєте його зруйнувати і побудувати висотку. і де тепер дітям займатися спортом?!
Ви говорите про басейни і аквапарки. Спробуйте безкоштовно поганяти у футбол в адреналіні чи в теніс в "Олімпії". А в парку гуляти можна БЕЗКОШТОВНО.
Ви що не розумієте що всі ці "спортивні блага" будуються для заробітку грошей, а не для покращення здоровя.
Парк єдине місце де немовля в місті може спокійно поспати і подихати свіжим повітрям. Станете мамою, то зрозумієте!
А те що парк захаращений то будете наступного разу шашлики там жарити то потрудіться і заберіть за собою сміття!

Black_angel до Businka
Показати IP
24 Травня 2011 20:07
Ви давно були в парку за РАЦом?
Таке враження, що так. Я живу неподалік і маю багато знайомих, в кого вже є маленькі діти. Так от, молоді мами ЩОДНЯ їдуть туди з візочками, ставлять каляску на свіжому повітрі, а самі з книжками чи журналами сідають на травичку. Так, лавочок немає, але є Д Е Р Е В А, тінь, і місце де дитина може подихати бодай залишками кисню!!!!

Vertik
Показати IP
21 Травня 2011 10:42
Цілком підтримую Businka! А в тому парку нічого цікавого крім "автоборделю" немає!

Vaiman
Показати IP
21 Травня 2011 11:18
Андрій Разумовський входить у фракцію "Сильна Україна". Це фракція Миколи Романюка

ліберал
Показати IP
21 Травня 2011 11:37
не дуже віриться, що це правда. Можливо, хтось із волинських забудовників і цікавився цим парком, але сумніваюсь, що є відповідне рішення сесії, а тим більше проектна документація. Якщо інфа підтвердиться, то це просто неприпустимо! навіть у Києві такі парки не вирубують! На околицях міста і приміських селах (Рованці, Боратин, Липини, Маяки і ін.) є більш ніж достатньо землі для забудови. Це при тому, шо її вартісь суттєво знизилась! А те що парк запущений, то це питання до міської влади, але навіть вона там регулярно влаштовувала суботники.. Прохання до ВН (найкращого інформ. видання області) провести розлідування і опублікувати документи!

Businka
Показати IP
21 Травня 2011 13:04
Шановний Романе! Я не з тої категорії людей, які забруднюють парки та сквери! Там я не виросла, і слава Богу! Коли приїжджаю в ліс чи на озеро відпочивати, то ще сама прибираю територію від бляшанок, пакетів і окурків, для того щоб моя сім"я могла хоча б пару годин відпочивати на чистій території! А є категорія таких людей, які з вікна сміття викидають. На жаль їх більшість! Цей ваш парк на 40-му кварталі саме для них і потрібен. Розкрийте очі! Для вашого району було б велике благо, щоб там збодували аквапарк та облагородили територію. Ніхто на повирубує там догола дерева. Просто частину залишуть , можливо зроблять сквер з чистими лавочками, смітниками.Якщо цей район хоч трохи розбудують, то можливо туди заселяться і люди культурні, запрацює якась інфрастуктура.

Який нахер сквер? (вибачте на слові)
Я вже писав вище - 5 будинків з прибудинковими територіями, дитячими майданчиками і парковками + аквапарк + "Україна" ще спорткомплекс хоче поставити. Про який сквер може бути мова???
А якщо ви з тої категорії, що прибирає не тільки за собою, то чому я вас не бачив на суботниках по прибиранню? На словах всі розумні...

Діма
Показати IP
21 Травня 2011 13:50
Правільно Цілком згідний з Романом,кому страшно хай обходять стороною,а на рахунок сміття, саміж накидують.Цей парк ріс, буде рости!!

sa po sobi
Показати IP
21 Травня 2011 20:48
Усім, хто ЗА знищення парку (зеленої зони) і ЗА забудову цього району, хочу сказати просту істину - не дуже тіштеся, в першу чергу з економіної точки зору. Справа в тому що вибраний цей район під висотки не просто так - практично уже всі комунікації і інфраструктура побудовані, що відповідно для забудовника це величезний плюс. Так, от вкладаючи менше, хочуть взяти більше - це раз. Друге - при продажі квартир в будинку ціна на квартиру буде в рази більшої, ніж скажімо в новому будинку наприклад на Ковельській - навіть сперечатися не треба. По - третє, якщо 5 будинків * 9 поверхів * 3 квартири на площадці * 3 підїзди мінімум = це получається мінімум 400 квартир. Якщо буде в продажі 400 квартир, то власники квартир в старих будинках теж неплохо пролітають - їх квартири в цьому районі суттєво падають в ціні. Так що не гайте часу - гайда на площу до під мерію і відстоюйте збереження парку а заодно і свої власні інтереси відстоюйте.

PeterSpb
Показати IP
21 Травня 2011 23:15
Якби ви бачили,які там їжаки ввечері ...
Єдине місце, де ввечері можна подихати на повні груди.Не дай боже знищать цей парк.

льоша
Показати IP
22 Травня 2011 00:04
в нас і так не багато парків в луцьку, а тут іще цей хочуть знищіти( такщо не лінуємось, а йдем відстоювати цей парк!!!

Вася=)
Показати IP
22 Травня 2011 00:08
Бусінка, а ти не думала шо цей аквапарк можна булоб побудувати десб за містом, як Епіцентр, тимпаче де ще діти зможуть безкоштовно поіграти на стадіоні, в нас в луцьку таких стадіонів безкоштовних уже нема!!!!!!!!!!!!!!!!

До речі, минулого року цей парк теж мали забудовувати, але тоді хтось заборонив будівництво (не знаю хто бо не вникав в те все), а тепер після виборів знов почалося...

ага
Показати IP
22 Травня 2011 12:18
Нехай будують квартири! В парку жити не будуть же люди. Парк є у Центрі. А то в кожному райончику ще й парк давай. Нехило.

Ольга Іванівна
Показати IP
22 Травня 2011 14:07
Так, то так. Але де жити нашій молоді? Треба і нові будинки будувати. А парків вистачає. Що хорошого в тих парках ? Там же ш на автівках їздять по них. І що ? Там є чим дихати? Там бізнесмени заробляють на своїх шашликах. Там не так природа потрібна, як ті палаточки. Чи не так, молодь?

Ви читайте трохи уважніше - мова йде про парк біля колишнього шовкового комбінату, тут зроду-віку торгових палаток не було...
А перед тим, як будувати нові будинки, треба спочатку добудувати вже початі будівництва... А якщо ви не розумієте що хорошого в парках, то сходіть туди і прогуляйтесь по ньому в спекотний день, тоді зрозумієте...

Прокурор
Показати IP
22 Травня 2011 16:27
В парку криміноген процвітає!
Луди хай менше там смітять, а потім відстоюють тай парк!
Це не парк а занедбаний смітник і збір наркоманів

Знаючий
Показати IP
22 Травня 2011 17:35
А чому Вайман став Разумовським (графом)? Він що, соромиться єврейського прізвища? Син розумного і інтелігентного будівельника Волині - чому соромитись? Порозмовляти з Вайманом-старшим - одне задоволення: будівельник, економіст, інтелектуал, не лізе в політику, як конюх Чорнуха, словом - інтелігент в найкращому розумінні цього слова. А щодо прізвища, то яке б воно не було, а єврей завжди залишається євреєм. Це - як прапорщик радянської армії: якого б цивільного костюма з дорогою краваткою на нього не одягнути, він залишиться по своєму інтелекту прапорщиком, що дуже помітно. Він собі і в костюмі вкраде на солдатській кухні шмат мяса. Даремно так вирішив Разумовський-Вайман.

Rose до Знаючий
Показати IP
23 Травня 2011 09:39
Андрій Разумовський ніколи не був Вайманом!!!

Криміноген тут процвітав раніше, зараз тут міліція постійно патрулює. А на рахунок сміття я вже писав - почніть з себе, а тоді давайте поради що кому робити...

Businka
Показати IP
22 Травня 2011 23:07
Із за так,як ви , Романе, активістів басейни та аквапарки будують у Чернівцях та інших місцях, а не у нашому Луцьку. Чесно кажучи,я,особисто, втомилас=ся від цієї безкультурщини та "темноти" в суспільстві. Слава богу, моя смїя має можливість виїхати звідси геть і стати громадянинами "світу", а не громадянамивільної та незалежної!!! Сидіть та дихайте у своїх парках!!! Ніколи нічого кращого для себе та своїх дітей ВИ, шановний Романе, не побачите і не покажите!!! ДИХАЙТЕ ТА РАДУЙТЕСЬ -ЗА ВАМИ ПЕРЕМОГА!!!! Питання тільки у чому?!

Щасливої дороги...
А через таких активістів в Луцьку, крім бетону і асфальту, можна ще й дерева побачити. Вам не дано цього зрозуміти, тому їдьте куди завгодно, тільки звідси...

Rose до Роман
Показати IP
23 Травня 2011 10:11
Роман, люди хочуть не тільки гуляти в парку, а ще хочуть їсти. Працюючий завод- це податки та внески до пенсійного фонду, заробітна плата працівників. Ви над цим не думали?

А ви не думали, що про будівництво заводу навіть мови не було?.. Ви мабуть темою помилились, або не той парк маєте на увазі...

Rose до Роман
Показати IP
23 Травня 2011 19:34
А ви мабуть читати не вмієте. Будувати нові будинки буде Луцький ДБК- це і є завод!

Яна
Показати IP
23 Травня 2011 08:34
Хто такий Роман? Хто це пише? Може депутат Семенюк?

Інокентій
Показати IP
23 Травня 2011 10:48
В тому парку постійно злочини здійснюються! там страшно ходити в день некажучи що там робиться вночі!!!
Семенюк просто вирішив попіаритись!!!!

А що там робиться вночі? І які там злочини здійснюються? В центральному парку злочини здійснюються набагато частіше. Я живу біля цього парку і найбільші злочини, які там відбуваються - це співи п'яних компаній пізно ввечері... і то не щодня...

Діма до Інокентій
Показати IP
24 Травня 2011 23:52
Шановний Інокентій скажіть будь-ласка які злочини здійснювались в ЦЬОМУ парку,якщо Ви їх пам'ятаєте?

Йосип
Показати IP
23 Травня 2011 12:09
Навіщо ці безглузді розмови про злочини) Кеша, ти там був, ти бачив їх? За принципом ББС живеш чудо) Хай вирубують парки, ліси там ж бандити ходять) Зате буде а*уєнний аквапарк і ти будеш купати там своє товсте черево)

Ліна
Показати IP
23 Травня 2011 12:42
На такому не піаряться.

Інокентій
Показати IP
23 Травня 2011 13:55
я старша людина, все життя я прожив там, вночі я прокидаюсь від криків в цьому парку, там справді вирують хулігани, безпритульні, ті хто хоче легкої наживи. По місту тьма безглуздих забудов, а Семенюк вчепився,бо йому потрібний піар.

Vania
Показати IP
23 Травня 2011 14:44
Або піар, або просто "заказуха". Ласий шматок землі в місті став комусь дуже потрібен.

Інокентій
Показати IP
23 Травня 2011 16:50
Я ж про це теж хочу сказати!Хтось з нової влади хоче відібрати собі цей кусок солодкого пирога!В фракції БЮТ е ті хто любить поживитися чужим! Жаба їх душить!

Анна
Показати IP
23 Травня 2011 16:52
моє дитинство пройшло в цьому парку,багато спогадів.навіщо нищити таку красиву зону відпочинку.цікаво,для кого ті будинки будуть.ціни там явно не для нашого населення.якщо вже так хочуть будувати,то нехай забудують поле між цекви...такими темпами можна і добратися до центрального парку...краще зелена зона серед житлово-економічного району ніж пустуючі будинки.

Василь Веснянко(К.С.І.)
Показати IP
23 Травня 2011 16:54
Я кожного дня бігаю по цьому парку!
Там свіже повітря,там як у казці,
там потрібно посадити екзотичні дерева

Буйнов
Показати IP
23 Травня 2011 17:57
хаааааааааааааа -Ха-Ха
Андрій Розумовський - Вайман!!!
Андрій з моїм сином однокласники він все сврє житття від народження Розумовський

Алла (Мешканка)
Показати IP
23 Травня 2011 18:26
Мітинг це добре,але палити паркан- це кримінальна відповідальнісь.
Організаторам-Семенюку ганьба,адже нас участкові зараз по кабінетах затягають

winson
Показати IP
23 Травня 2011 22:50
хай луч буде парк, бо не буде де курити травку)))) Цілий район ходить!!

123
Показати IP
23 Травня 2011 23:06
Роман, в дупі ви мали той парк! Скажіть нарешті скільки вам заплатили за цю писанину! Є такий цікавий документ називається генплан міста. Так от в ньому парк залишається на місці і ніхто жодного дерева рубати не збирається.

Генплан ви може і бачили, але фактично цю місцевість не знаєте... Так от, я вже писав, що ма місці стадіону ніяк не вийде збудувати 5 будинків з прибудинковими територіями і т.п. А ще обіцяють там збудувати "міні-стадіон" - цікаво де?
А на рахунок дерев - подивіться план забудови і зверніть увагу на те, яка відстань від крайньої на схід новобудови до будинку 2Б по вул. Карбишева. А потім приїдьте сюди і гляньте що тут. І яке ж буде ваше здивування, коли ви побачите, що новобудова планується прямо на місці частини парку... Ото спочатку придивіться уважно, а тоді кажіть...

бегун
Показати IP
23 Травня 2011 23:53
Уничтожить парк.много ума не надо.А своими руками высадить такой парк не пробовали.которому уже не один десяток лет.Вы прийдите когда начнутся летние каникулы с трех окрайних школ учителя ведут детей в парк чтоб их спрятать от жары и духоты.На эту тему можна писать много .парк 900 летия под застройку.А перднуть где.

Ніна Сергіївна
Показати IP
24 Травня 2011 11:24
Таке враження, що Романові дійсно і заплатили і він відповідає кожному. А хто ? Мабуть БЮТ. А парк потрібний!

Якби мені за це платили, було б добре, але всі ці коментарі - це моя власна ініціатива. Не рівняйте мене і себе. Якщо мені це не байдуже, то я буду це відстоювати і без грошей...
Не все зараз робиться за гроші.

смайл
Показати IP
24 Травня 2011 14:03
Для тих, хто не знає Романа, то скажу, що він відстоює цей парк не тому, що йому заплатили, а тому що втріс в ньому.... Невже ви думаєте, що вийшовши з будинку буде приємно дихати пилом і запахами від будівельних матеріалів??? А це будівництво не на рік і не на два!!! Хто живе далеко від цього району, тому цього не зрозуміти, а для тутешніх мешканців це буде важко сприйняти! Будувати можна на полях, і в околицях Луцька їх дуже багато, а от вирубувати зелені насадження це жорстоко!

Олеся
Показати IP
24 Травня 2011 14:41
А де Ромчик пропав? Що вже закінчились гроші?

макс
Показати IP
24 Травня 2011 16:57
жалко не весь паркан спалили ,валяется зараз на дорозі. хотсь вкрав би чи шо

Діма
Показати IP
25 Травня 2011 00:13
Мешканцям які не живуть біля цього парку не зрозуміти навіщо люди відстоюють парк. Будуйте будинки в своїх парках. Більше таких людей як Роман, було б краще жити для наших дітей. Доречі Businka коли Ви станете громадянинкою "світу" скажіть там що Вам не потрібен парк і почуєте цікаву відповідь над якою Ви потім подумаєте.

Прочитав всі коментарі, з деяких посміявся.
Проживаю недалеко від парку, буваю там досить часто, а влітку майже кожен день, бо це єдине місце де ще можна віддалитись від шуму автомобілів і просто подихати свіжим повітрям. За останні два роки найбільшою "криміногенною" ситуацією яку я там спостерігав були співи людей які щось "святкували"...
На рахунок забудови, то ще в самому першому договорі між ДБК і міськрадою передбачалась забудова частини парку від дороги на 40-му до стадіону, без руйнування власне стадіону. Але часи міняються, ціни ростуть, то навіщо розчищати територію під забудову якщо є стадіон де рий котлован і будуй що заманеться, а потім і весь парк можна так зайняти, аргументувавши тим що "там же ж дозволили, то чому б і тут не побудувати"... ІМХО
Я однозначно проти забудови, а якщо там комусь так хочеться аквапарк, то ви його на цьому місці точно недочекаєтесь, бо в проекті будівниство 5-ти дев'ятиповерхівок,трансформаторної, насосної, та добудова адмін корусу що біля дороги...

Ігор
Показати IP
26 Травня 2011 11:35
Підтримую Романа...
Ні зруйнуванню парку,Так легені луцька...!!

Діма
Показати IP
27 Травня 2011 00:09
Романе що там з парком?

Ого
Показати IP
28 Травня 2011 15:47
А ти хто такий Роман? Все знаєш? Ти напевно Семенюк? Або інший депутат. Ти дуже компетентний у всіх справах.

комент
Показати IP
7 Червня 2011 07:37
усім кому не байдужа доля парку треба об*єднуватись та діяти.коментарі справа потрібна але парк під питанням і далі.я думаю дочекаються зими коли відпочиваючих поменшає та й мітенгувальників мороз порозганяє,і потихеньку почнуть.тому Романе куди і коли підходити
Найвіддаленіше поштове відділення у світі щороку наймає працівників, які рахуватимуть пінгвінів
Сьогодні 00:18
Сьогодні 00:18
29 листопада: свята, події, факти. Міжнародний день правозахисниць та перша церемонія «Ґреммі» на телебаченні
Сьогодні 00:00

Сьогодні 00:00
22-річний волинянин, який п'яним скоїв смертельну ДТП, сяде на 12 років
28 Листопада 2023 23:43
28 Листопада 2023 23:43
Науковці Лесиного вишу побували у Сарнах: про що домовились
28 Листопада 2023 23:24
28 Листопада 2023 23:24
Касові збори фільму «Довбуш», який зняв режисер з Волині, перевищили 68 мільйонів
28 Листопада 2023 23:05
28 Листопада 2023 23:05
Для вихованців дитсадка на Волині облаштують найпростіше укриття
28 Листопада 2023 22:46

28 Листопада 2023 22:46
Словом 2023 року за версією словника Вебстер став прикметник «автентичний»
28 Листопада 2023 22:27
28 Листопада 2023 22:27
Будівлю банку в центрі Луцька виставили на аукціон за 30 мільйонів
28 Листопада 2023 22:08

28 Листопада 2023 22:08
У Колодяжному провели в останню земну дорогу Героя Петра Басанського
28 Листопада 2023 21:49
28 Листопада 2023 21:49
Обійми та сльози: на Волині військовий розшукав школярку, аби віддячити їй за подарунок
28 Листопада 2023 21:30
28 Листопада 2023 21:30
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.