USD 39.60 39.90
  • USD 39.60 39.90
  • EUR 39.70 40.00
  • PLN 9.75 9.94

«Нас кинули: жорстко, вульгарно та цинічно», - Ігор Алєксєєв про нову владу

2 Квітня 2014 19:00
Заступник голови Волинської обласної організації партії «УДАР» Ігор Алєксєєв стверджує, що нова влада «кинула» людей, тим самим повторивши сценарій 2005 року, після Помаранчевої революції.

Про це він заявив під час спільної прес-конференції представників громадських об’єднань та громадських організацій.

Зокрема зазначив, що останнім часом всі очікують змін та кажуть, що новій владі потрібен час для того, щоб «набрати оборотів».

«Я не маю права говорити від імені всіх волинян та українців, але особисто я переконаний, що нас кинули. Жорстко, вульгарно та цинічно. Кинули тих, всіх тих, хто загинув на Майдані. Нещодавно було 40 днів з тих трагічних подій, і коли бачиш за що лягли люди, і що відбувається зараз, то називається це ніяк по-іншому, як «безпредєл», - заявив Ігор Алєксєєв.

Зокрема зазначив, що міністр МВС Арсен Аваков ніяк не відреагував на дії сепаратистів, які вішали російські прапори на державні та адмінбудівлі на сході України та в Криму. Хоча стверджував, що ці особи встановлені та їх чекає відповідальність за такі дії.

«А хто сів? Хто сів з тих, хто давав розпорядження розстрілювати на Майдані. Хто сів з тих хто «влупив» по півтора-два мільярда з держбюджету. Чи ми забули 2005 рік і «любих друзів»? Це не смішно, формат повторюється буквально під копірку. Бо в кабінетах говорять «побулькають і стануть в стійло». Ось приблизно так – цинічно і нагло», - зауважив Алєксєєв.
А ситуацією з відставкою Віктора Швидкого він назвав «зґвалтуванням». Мовляв, Авакову неодноразово давали зрозуміти позицію громадськості Волині щодо призначення Швидкого, але результату це так іі не принесло.

Наостанок Алєксєєв додав, що ця ситуація - це не міжусобна війна між Правим сектором та Швидким. Так як громадський сектор Волині набагато ширший, ніж самі представники цієї організації.

«Таких, хто можуть встати, і показати, хто вони є в цьому житті, думаю, тисяч 20 збереться. І не варто бавитись з цим інструментом, бо ризик є. Бо запах другого чи третього Майдану вже є», - заявив Ігор Алєксєєв.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 86
лучанин Показати IP 2 Квітня 2014 19:01
гарматне мясо завжди потім посилають....!
L до лучанин Показати IP 2 Квітня 2014 21:47
Яке "гарматне мясо"?! Де був Алєксєєв та "іже з ним"?! В Луцьку ходили, кричали і били вікна! Зараз він згадує Небесну сотню - а чому він не був(якщо такий патріот) з ними поряд на Майдані у Києві? Зараз що - він хоче посад? В 2005 році він був неабияким випивохою
дідо Показати IP 2 Квітня 2014 19:04
Швидкий завіз чемодан бабла у штаб БЮТ . Аваков збирає гроші на вибори аферистки Тимошенко.
господар до дідо Показати IP 2 Квітня 2014 20:07
При таких навящивих діях фюрерів, які організували пресконференцію,і які межують з варварством , далекі від європейських цінностей, скоро ними на Волині будуть лякати дітей, не дай боже цих пожирателів плодів перемоги допустити до влади, Господи спаси Україну
Еврейская революция Показати IP 2 Квітня 2014 19:05
Еврейская национальная революция на Украине успешно проведена... Героям слава!!!
Дід Панас до Еврейская революция Показати IP 2 Квітня 2014 21:32
Тут важно понять тонкий момент. Приходя к власти, Яценюк называл себя "камикадзе", и обещал непопулярные меры. Поэтому сейчас любую глупость, которую рождает новое правительство, он назовет непопулярной мерой. В ответ на самую конструктивную критику в свой адрес команда Яценюка заявит – страдаем за непопулярные меры. Правительство явно спутало меры, способные дать миллиарды в бюджет, с обыскиванием карманов населения. Это классические казуистика, иезуитство и лицемерие. С тем же успехом, можно убивать детей, чтобы уменьшить расход хлеба по стране, но называть убийство "непопулярной мерой для преодоления продовольственного кризиса". Свой законопроект правительство назвало "О предотвращении финансовой катастрофы и создания предпосылок для экономического роста в Украине". "Экономическая правда" решила разобраться, что может вырасти на почве, которую приготовил господин Яценюк. То, что увидели мы, полностью противоречит пафосному названию закона. Куда больше ему подходит название "О раскулачивании населения, поощрении коррупции и недопущении экономического роста".
гірка правда Показати IP 2 Квітня 2014 19:16
А ви думали так все швидко і легко буде? Не треба було на Майдані давати право керувати тій "трийці", якщо вони це все не фінансували, а якщо все інакше - то чого ви очікували? Вас використали і ВСЕ!!! А піти і цих всіх "нових" скинути слабо, де патріоти подівались, мовчки будете на пресухах лише виступати?! От і наМайданили...
віранадія Показати IP 2 Квітня 2014 19:18
"Славянам Славянская власть". ОТКУДА ВСЁ ЗЛО В НАШЕЙ СТРАНЕ? Откройте глаза,среди всех олигархов пРЕЗИДЕНТОВ и «народних» депутатов Украины в чьих руках вся власть, деньги, реклама, ТЕЛЬАВИдение, благодаря которым они спаивают, развращают, обворовывают наш народ, нет НИ ОДНОГО СЛАВЯНИНА, одни ЕВРеи, кавказоиды и их полукровки, которые всю экономику, судебную систему, образование построили на клановости (коррупции), и к ненавести к Славянам под видом ненавести к фашизму или к Москалям, хотя у власти в Кремле нет ни одного Славянина, а одни ЕВРеи Эльцыны, Путин - ЕВРей, Сурковы (чеченец), Абромовичи, Миллеры и т.д. Йуля ТИМОШЕНКО - её девичья фамилия Григян-Капетельман (армяно-ЕВРейка). Поэтому хачи владеют многими украинскими рынками и заводами. Именно поэтому МИНИСТРОМ МВД УКРАИНЫ СТАЛ АЙЗЕРБАДЖАНЕЦ (Армянин) АРСЕН АВАКОВ ТОРГАШ, БЫВШИЙ ВЛАДЕЛЕЦ РЫНКА в г. Харьков. Диаспора рулит. Вы можите себе представить, что бы Министром МВД Азербайджана или Армении быт украинец? НИКОГДА! Поэтому ВСЕ РЫНКИ В УКРАЙНЕ принадлежат не украинцам, а ЕВРеям, айзерам, армянам, грузинам, иранцам, туркам и пр. ВОПРОС: А эти ГРУЗИНЫ и пр. позволят украинцам, так же владеть рынками, ресторанами, у себя в ГРУЗИИ, Чечне, Азербайджане, Иране или Сирии? Это ли не унижение украинского народа, когда Кабінет Министров ЕВРея Яйценюка назначают генеральным ДИРЕКТОРОМ НАЦ.ИНОНАЛЬНОЙ ТЕЛЕКОМПАНИИ УКРАИНЫ не украинца, а ГРУЗИНа Зураба Аласанию ВОПРОС. А эти грузины, армяне, айзера и пр. позволили украинцам в Грузии, Армении… занять хоть одну государственную должность? НЕТ! Это ли не украинского народа, когда ВСЕ НАРОДНЫЕ ДЕПУТАТЫ УКРАИНЫ это не украинцы, не наши Славянские Отцы и Матеря, а ГРУЗИНЫ – Жвания, Т.Васадзе, его дети являются владельцами Укравто, а почему владельцы «украинского авто» это грузинские дети, а не наши украинские?ЛЕВ ПАРЦАХАЛАДЗЕ - лидер фракции «Сильная Украина». С Искандером Керимовым является владельцем строительного бизнеса в Киеве, компании «XXI Век». Расследования Монопольного комитета показали, что именно из-за деятельности таких компаний, в Киеве завышенные цены на недвижимость. ОСЕТИНЫ–Тедеевы. АРМЯНЕ – Шатворяны.. АЙЗЕРА – Зайнеловы и Аваковы.. ЕВРеи – Пинчуки и Порошенки ТАТАРЫ –Ахметовы и пр. ВОПРОС: А эти ЕВРеи, армяне, грузины, азербайджанцы и пр. позволили украинцам стать депутатми в своих парламентах Грузии, Израиля, Армении, Азербайджана и т.д.? НЕТ. КЛИЧКО - ЕВРей, их отец по матери Энтинзон-ЕВРей, рекламируют пиво, водку Нимироф, садомию, спаивая и развращая украинский народ. ПОРОШЕНКО с выпуклыми жабьими глазами. Его отец - Вальцман, взял фамилию жены сразу после свадьбы, как и полагается ЕВРеям в СССР, был директором Бендеровского завода в Молдавии, сидел за воровство и хищения.
для довідки до віранадія Показати IP 2 Квітня 2014 22:02
Все вірно, але Путін - не єврей, він чистокровний росіянин, саме тому його і підтримує більшість населення Росії. Хоча іноді повадками схожий. :)
Галина до для довідки Показати IP 3 Квітня 2014 12:30
Путін (Шаломов) не єврей? Ну тоді Шимон Перес - циган!
Пар з труби. до віранадія Показати IP 3 Квітня 2014 09:24
Навіщо українцям грузинський парламент? Контраргумент:Ніколя Саркозі угорський єврей був президентом Франції, як ти думаєш який процент Французів відчуває несправедливість у відсутності впливу та присутності французів у владі Угорщини? Там на цю тему національний психоз:) Про загорілого президента США Барака Обаму, я взагалі мовчу. Чувак родився навіть не в США. Я би нічого тобі не писав би у відповідь, але мене насторожила +29 твого коменту. Націоналізм в теперішній час має досить тонкі кордони з маргинальним психозом. Я Українець, але я не поділяю дибільну позицію Тягнибакса: нехай ми будемо голі та голодні, але будемо розмовляти тільки своєю мовою, ненавидіти і знищувати жидів та москалів. Я за те, хто має Український паспорт, почував себе вільно та гордо, що проживає в Ураїні, раз йому історична батьківщина не дала такої можливості. п.с. Перша жертва Майдану- вірменин за національністю, взагалі то... п.п.с.Славянам славянская власть, я Против что-бы славяне-росияне имели власть в славянской Украине, но я ЗА что-бы славяне-Поляки руководили словянской россией!!!
Ернест Показати IP 2 Квітня 2014 19:27
Меня удивляет слово "громадськість". Неужели эти артисты думают, что 100-200 недобитков - это вся Волынь. Вообще-то у нас на Волыни более 1 000 000 населения. Кто их уполномочил представлять всех?
відповідь до Ернест Показати IP 2 Квітня 2014 20:59
ернест максимум 700000 інші на заробітках
дідо Показати IP 2 Квітня 2014 19:32
ПС все робить правильно, тому міліціонери так бояться ї\х. Міліцейсько-чиновницька мафія на Волині є потенційними сепаратистами та служаками Кремля.
Мені здається до дідо Показати IP 2 Квітня 2014 21:13
Я думаю не бояться, а чекають дозволу з центру щоб "порвати і помістити на нари",просто ще не було такої команди. І я думаю вона скоро наступить, і призначення Швидкого цьому підтвердження
Коля Показати IP 2 Квітня 2014 19:41
Думаю, ПС має визнати, що боїться Швидкого і того, що він припинить їхнє беззаконня на Волині. Від того і єрепенять тут про громадськість, а самі по факту займають лобіюванням виключно власних інтересів. Якби громадськість була проти, то прийшла б на пікет. А так, судячи з фото - 50-100 забулдиг помахали, покричали та й кінець. ПС уже не тот!
дідо до Коля Показати IP 2 Квітня 2014 19:47
Неправда. Це якраз Швидкий боїться втратити свою НИЗЬКООПЛАЧУВАНУ посаду, тому прикривається проплаченими тітушками.
НЕЛУЧАНИН до Коля Показати IP 2 Квітня 2014 21:52
просто робочий день
Дід Панас Показати IP 2 Квітня 2014 19:45
А хто проплатить третій майдан?
Оля Показати IP 2 Квітня 2014 19:45
коментар було видалено
КГБ Показати IP 2 Квітня 2014 19:49
У силовиків, які не підконтрольні і не бояться ПС, досить доказів їх протиправних дій в останній час, тому так бояться, що призначать не "їх" людей, тому і такі хороводи водять! Не довго їм залишилось...
Оля Показати IP 2 Квітня 2014 19:55
Вас Пустовіт, зі своїм "шептуном" Дубняком, ще не так кинуть!!!:)))
МО до Оля Показати IP 2 Квітня 2014 20:20
Аби щось пер...и. Та заспокойся вже.
а ти Ч до МО Показати IP 2 Квітня 2014 21:31
Вже виконуєш вказівку Пустовіта строчити коменти у відповідь тим, хто його "не добрим тихим" згадає?!:) Знайомий почерк і манера нового голови-замполіта ОДА і його "шептуна"!:))) Про вас всі знають!!!:)
НЕЛУЧАНИН до а ти Ч Показати IP 2 Квітня 2014 21:54
а ти з іншими тролями тут чиї вказівки виконуєш ?
Лучанка до НЕЛУЧАНИН Показати IP 3 Квітня 2014 13:18
Чомусь мені здається що троль тут ТИ
дідо Показати IP 2 Квітня 2014 19:59
Горе-силовик замість тролити в інтернеті,краще б йшли патрулювати вулиці.
Майданутим Показати IP 2 Квітня 2014 19:59
Що, почало доходити???
Нед Показати IP 2 Квітня 2014 20:03
Сем дальше от войны - тем больше ветеранов. Про Небесну сотню вже згадують набагато рідше, ніж про бандитів з ПС, яких в день розстрілу і близько не було в епіцентрі подій, через те з ПС і ніхто не постраждав. А чого не було - бо були своєчасно повнформовані про розстріл!!!
моня Показати IP 2 Квітня 2014 20:05
Cеред всієї бодяги з призначенням генерала Швидкого на Волинь я не можу зрозуміти одного? Хто внятно може роз'яснити? Чому таке несприняття генерала серед певного кругу політичного бомонду Волині? Має гріхи людина, доведіте це дуже прозоро і зрозуміло.Хтось може? З того всього випливає одне, от ми просто його не хочем.А раз так обирайте президентом свого кандидата,це його міністр і вже не В.О..Аваков, а якого поставить новий ГАРАНТ і все..Якщо хтось без образ може це мені розказати, прошу дуже.Рахую себе патріотом моєї любимої України, не троль і до влади відношення не маю.
Соня до моня Показати IP 2 Квітня 2014 20:14
Все вірно! Тільки демократично на виборах все стане на свої місця! Відповідні антикорупційні закони і швидко, без хороводів і соплей! Хабарників - за грати! Пустовіт бере хабарі за посади - за грати!!! P.S. Тільки одне НО - без президента і прем'єра Юлі і її холуїв!!! Але розставляють "фішки" для перемоги Юлі... Люди - думайте!!!
моня до Соня Показати IP 2 Квітня 2014 20:22
Розставляти свої фішки кожен радий, але голови всі мають.Нехай думають.Та наскільки орієнтуюсь, пані не фаворитка в перегонах.
Соня до моня Показати IP 2 Квітня 2014 21:39
Це вам так здається, там такі "артисти" і головна "актриса", з такого театру, що так розіграють - ого-го!:)
Сергій до моня Показати IP 3 Квітня 2014 08:28
Мені здається, що Швидкого нам теж не треба, судячи з його висловлювань, що міліція - це каральний орган.
Про швидкого до Сергій Показати IP 3 Квітня 2014 12:33
«Чем менее достойны дурные граждане получаемых ими почетных должностей, тем более они становятся небрежными и исполняются глупости и наглости» Демокрит
Волинянин Показати IP 2 Квітня 2014 20:19
Самозванці-аферисти вирішили,що вони і є громада.Цинічно споминають небесну сотню.Не за ваші недотепні сумнівні забаганки загинули ті,яких ви випустили вперед,заховавшись позаду.Придурочні вимоги без аргументів варті ноля.
НЕЛУЧАНИН до Волинянин Показати IP 2 Квітня 2014 21:58
ти є більшим циніком, бо нікого не згадуєш. і вимог ніяких не висуваєш. і позиції своєї не вислвлюєш . ХТО ТИ ? ТІНЬ ВІД НУЛЯ !!!!!!!!
Анонім Показати IP 2 Квітня 2014 20:36
Так, вас кинули! І більшість людей абсолютно не підтримала майданутих саме тому що на всі 100% була впевнена що кинуть і не тільки. В наш час благополуччя можна дістати лише кропіткою працею, а не автоматом. Автомат - це шлях на "той світ", саме це і показала практика - спочатку ви своїх, а потім і вас приберуть. З часом ви ще й не те зрозумієте, тільки от того часу немає. Так само незабаром ви зрозумієте що Росія вам зовсім не ворог, але не все одразу. На майдан вам теж казали не йти, бо кинуть, але ви не послухалися. Все попереду ... якщо доживете. Ці свідків не залишають!
парашнику до Анонім Показати IP 2 Квітня 2014 21:23
Більшість якраз і підтримувала і підтримує Майдан.І мені твої страшилки до одного місця.Оберемо нового Президента, згодом і нову Раду.Поміняєм правила суспільного життя і Україна приречена на процвітання.А за кропітку працю,не тобі козломорда тварюко вчити роботящих волинян.Розумію і радує одне,що віддаляється Україна від орди,тепер назавжди.Потролюй гібонище краще на паРаша тудей.Там серед кацапофашиків в тебе однодумців вистачить.А з своїми проблемами українська громада сама розбиреться.І кров Небесної Сотні в великій мірі на вєліком.но совсем нє братском а відверто ворожій москальській орді
Анонім до парашнику Показати IP 2 Квітня 2014 21:57
Мене хвилює тільки одне що такі як ти ніколи в житті не працювали і працювати не будуть, а постійно нав'язують всім свою точку зору і говорять за більшість. На майдані були одиниці, якщо брати у відношенні до всього населення країни. Так, їх підтримувало більшість (~60-70%) населення західної України, половина центральної, та одиниці на сході та півдні (~1-3%). Але в масштабах всієї країни ця кількість ніяк не дотягує і до половини. А хто тобі сказав що Україна віддіаляється від татар? Тільки на Волинь вже з Криму приїхало декілька сімей. Так що все тільки починається, орда попереду. А в тому, парашнику, що ви намагаєтеся змінити правила суспільного життя і зробити приреченою країну я навіть не сумніваюся. А мене тішить те що таких як ти одиниці, тішить те що ти не волинянин, скоріше за все рівненчанин, бо волиняни в більшості хоч і затуркані, але культурні люди, які завжди були розумними і дуже скоро це згадають. А також, парашнику, тішить те що я попередньо сказав останнім. Гарне ім'я, між іншим.
Анонім до Анонім Показати IP 2 Квітня 2014 22:27
Коздємордий ,по перше і Рівниншина також Волинь.Тебе ще і проекті не було,як я всі вежі Любарта облазив і діди і прадіди мої з цієї землі.А за суспільну думку, то як не мені то може тролю з ванючої п*рашки краще знати? Знаю з розповідей дідів,і батьків що таке маскальська орда? Знаю скільки волинян ординці розстріляли нізащо біля Любарта, і скільки заховали трупів в районі Дубнівської, а потім прикрили сміттєзвалищем,а потім під покровом ночі в насип об'їздної.Татарами лякаєш? Маю друзів серед них, а таких хорів як ти без жалю валив би на місці.і не думай що я це не вмію.
Анонім до Анонім Показати IP 3 Квітня 2014 01:15
П*рашнику, то ти? А то я дивлюся слина летить, а впізнати не можу. Ти вибач, в нас на Волині люди в основному культурні, тож читати твою писанину важкувато трохи. Так все-таки "Рівниншина". Так от, як Україна не Росія, так і Волинь не Рівненщина, хоча дещо спільне є. Як правило, людина з життям набуває досвіду і розуму. Тобі, мабуть що, в твої 80-90 років важкувато, я співчуваю, лякатися на кожному кроці... Я, чесне слово, не лякав, тим більше татарами. Хто ж знає що в нас в крові. Як співав Висоцький "Если кто и влез ко мне, так и тот татарин", і я не зарікаюся. Відносно історії, то як показує час, вона в кожного своя. Мене лякатися не треба, я жодній людині за все своє життя зла не зробив, лише намагаюся робити добро, на відміну від тебе. Бійся своїх! Хоча я теж по мішені менше 9 ніколи не вибивав, тому зброю до рук брати боюся, кажу ж, хто його знає що в крові намішано. Так що можна вважати що піпі*ми помірялися. Та й взагалі тема то не про мене, а про те що тебе твої ж і кинули. Якщо образив, вибач, не хотів, ти ж сам попросив. :)
Анонім до Анонім Показати IP 3 Квітня 2014 09:37
Важко читати , не читай.Слина летить в тебе і ядуча і явно з парашастану повіває.А те що Волинь не Рівненщина , погано географію в школі вчив ..дуже культурний і освідчений..І не треба згадувати Висоцького і завуальовати свої страшилки про татар.Це не страшилка, а реально страшно що виїзджають українці з Криму і на Волинь, міліціонери і військові які не хочуть приймати присягу царю.І міняти паспорт.Люди які просто вивішували прапор України на своїх будинках,а тепер по ночам з мисливськими рушницями чекають гостей, та і ті татари.Нормальні, мирні люди яких я багатьох знаю.Що їх чекає? Раз лучанином прикидаєшся, сходи до старої Луцької тюрми,чи на Гнідаву , чи на Карпенка -Карого до скромненького обеліска..там скрізь сліди" братської любові" Їх зустрічали з квітами, а я краще з автоматом.Так само як таких як ти..агентів парашні і інформпросторі моєї країни.
луцьк до Анонім Показати IP 2 Квітня 2014 21:39
ти дурню !!!тищо мелиш де ті люди що не підтримали майдан це ти і ще пару шестірок яника
Дід Панас до луцьк Показати IP 3 Квітня 2014 00:06
на майдані в Луцьку в момент піку було тисяч 10 (з великою похибкою), а скільки населення в Луцьку знаєш? То порахуй хто ж підтрумував майдан.
УкраЇнка до луцьк Показати IP 3 Квітня 2014 13:26
Повір - таких людей дуже багато, і з кожним днем їхня кількість збільшуватиметься
НЕЛУЧАНИН до Анонім Показати IP 2 Квітня 2014 22:00
ПОГАВКАВ ? ІДИ СПАТИ. ЗАВТРА ШЕФ КІСТОЧКУ ДАСТЬ
Анонім до НЕЛУЧАНИН Показати IP 2 Квітня 2014 22:08
А тролю, то ти? Так в мене шефів немає. Я вільна людина. А ти спробуй бути не рабом! Слабо? До того ж їдь до своїх шефів в америку та залиш українців в спокої, ми тут без тебе самі розберемося. Тобі всерівно за це не заплатять.
Соціолог до Анонім Показати IP 3 Квітня 2014 12:35
«Я начал с нуля и упорным трудом достиг состояния крайней бедности» (Г. Маркс).
Володимир Латковский Показати IP 2 Квітня 2014 21:01
Мудре рішення міністра Авакова, що на значив генерала Швидкого нач УВД у Волинський обл, професійний, грамонтний Офіцер. А то що виступає та блат ота Луцька це фігня всьо на чолі з тивадаром -хто він такий жулік та клоччя волинське.
Анонім до Володимир Латковский Показати IP 2 Квітня 2014 21:32
Раз професійний і грамотний керівник значить повинен поступити професійно і грамотно в цій ситуації..Крим це удар в спину України, події в західноукраїнських містах аналогічні сеператистам східних міст-удар нижче поясу..Треба адекватно реагувати..просто пора.Не встигла влада прийти до влади давай міняти, а потім іншу до..... тепер точно до кінця..А нам треба до Перемоги демократії
НЕЛУЧАНИН до Анонім Показати IP 2 Квітня 2014 22:02
ти впевнений, що швидкий - це той, хто буде йти до демократії ? він навіть поняття не має, що таке демократія. у його розумінні - міліція - це орган насилля. ПРО ЩО ЩЕ МОЖНА ГОВОРИТИ ?!!!!!!!
Анонім до НЕЛУЧАНИН Показати IP 2 Квітня 2014 22:44
Звичайно апарат правопорядку в певній мірі і є органом насилля.Але я так зрозумів ці його слова і є основним пунктом його звинувачення? Все???? Останнє - ми його не хочем.А ви хлопці добровільно дали башкаленку приковатись, чи беркутят на сцену притягнулу..особливо інфу витягували про місце проживання їх родин.От саме за шантаж життям жінок і дітей я ніколи вас не сприйму..Про це не бажаєш говорити? Про це не треба? Треба коли хочем бачити нашу державу саме ДЕМОКРАТИЧНОЮ. А любий генерал в країнах демократії підзвітний тій же демократії.
yt до НЕЛУЧАНИН Показати IP 3 Квітня 2014 08:48
не звизди. Він не казав що це орган насилля. він сказав що це каральний орган. А він таким і є, для правопорушників і злодіїв.
Анонім до Анонім Показати IP 2 Квітня 2014 22:19
Нам треба не до перемоги демократії, а до процвітання країни. Демократія в нас вже перемогла, її друге ім'я ХАОС. Якщо в вас не слов'янський склад розуму, то треба навчитись уважно читати інструкції до будь-яких речей, особливо написаних мілким текстом. Солодкі слова, нажаль, не завжди є цукром. А відносно Швидкого, то він не може знаходитись в кріслі начальника УМВСуВО, але тільки після того як наведе порядок на Волині, бо, нажаль, крім нього тут на це майже більше ніхто не здатний.
Хабарник -жополиз до Володимир Латковский Показати IP 3 Квітня 2014 12:39
Ну дуже вже мудре, супер мудре, аплодуємо стоячи, падаємо ніц. Потрібно ще вернути Француза, Башкаленка, судію Зварича, Бакаїв і все у нас буде як і раніше заєбцово!
луцьк Показати IP 2 Квітня 2014 21:42
і тут в неті не ховаетесь)))вийдіть на майдан і там поговорим
Анонім до луцьк Показати IP 2 Квітня 2014 22:50
А що на майдані? Був там сьогодні і що ? З ким там говорити? На лавочці посидіти, кавки сьорбанути..Який нафіг майдан..кого гнати? З ким воювати? Уряд 40ка денний в розваленій країні? А ти що зробити за цей час зміг? Штани протерти в Просвіті? І нефіг когось лякати, а особливо ляканих..
правдивий до луцьк Показати IP 2 Квітня 2014 23:06
Хлопці давайте потерпимо до 25-го травня, а то якщо знесемо цих недоумків,які рахують себе владою, то ЗАХІД з вулицею говорити не буде - Путя введе танки! Записуємо всі "косяки"нових, рахуємо скільки вкрали і хто, далі виставляємо рахунок, затримуємо, судимо, конфісковуємо, а за їхні гроші долар - по 8.6 - 8.9 - і все ,при цьому , в рамках правового поля! ГЕРОЯМ СЛАВА!
ні правий ні лівий а Показати IP 2 Квітня 2014 23:40
та перепросіть ви і поверніть на Волинь мудрого професіонала, керівника і порядну людину - генерала Терещука і у нашій волинській міліції і уволинській громаді буде все ОКЕЙ!
Анонім Показати IP 3 Квітня 2014 01:43
"«Таких, хто можуть встати, і показати, хто вони є в цьому житті, думаю, тисяч 20 збереться. І не варто бавитись з цим інструментом, бо ризик є. Бо запах другого чи третього Майдану вже є», - заявив Ігор Алєксєєв." - так ризик є і він чималий. Ви думаєте що ці євреї при владі і ті євреї які рвуться на посаду президента такі вже дурні? Ні, вони не дурні, дарма ви їх недооцінюєте! Не за те вони свої бабки платили. Яника прибрали не тому що він зек чи вор чи з будь-якої іншої причини яка постійно гуляє в вітчизняних ЗМІ. Його прибрали тому що він не єврей, а слов'янин, а поставили на цю посаду щоб показати (підставити) на що здатний слов'янин. Я дуже добре відношуся до євреїв, їх є за що поважати, але до того часу поки вони не лізуть до мене в хату наводити свої порядки. В Україні ще з часів майдану діють західні спецслужби, правда вони поки що налаштовані на "співпрацю" з сходом та півднем країни, але їм нічого не заважає приїхати до Києва. А чому так хочуть провести в Україні, ще й на Волині, навчання з натівськими військами? Мізки включати хтось спробував? Ці вже вам так просто владу не віддадуть. Тут інші підходи потрібні, думати треба. Про*рати країну та самим полягти легше всього, тепер може і героями не назвуть навіть, навпаки, скажуть що це були путінські диверсанти. А от вижити і країну зберегти - розум потрібен! Хоча і з іншої сторони - клин клином вишибають.
Анонім до Анонім Показати IP 3 Квітня 2014 08:34
Страшилки про натівські війська може на парашних сайтах розказувати.про західні спецслужби.А реально путінський фашистський окупант топче нашу землю.Анексований Крим,зазіхання на Схід і Одесу.Ординські бази кругом України, що робить кацап в Білорусі,що робить в Молдові? Когось захищає? Результати того захисту бачимо в Білорусі, знищена білоруська мова, знищена білоруська культура.В натівський Польщі західні спецслужби не нищили польську мову та і рівень життя куди там паРаші.Відверта фашистська імперська політика паРаші може бути зупинена лише колективними зусиллями, а саме НАТО.Мене радує можливість розміщення бази ВПС НАТО в Луцьку.
Анонім Показати IP 3 Квітня 2014 07:23
напевно хочуть щоб знову щоб народ вийшов на майдан!!!
Анонім Показати IP 3 Квітня 2014 07:25
Панове,так звана "нова влада" ні чого не робить для народу,а тільки затягує кредитну мотузку на шиях простих громадян. Великий бізнес-олігархи,як не платив податків так і не буде платити. Всі виведуть капітал в офшорні зони.
Анонім до Анонім Показати IP 3 Квітня 2014 08:39
Не лякай, будуть всі платити.Не нова влада розікрала країну, а ті за рахунок яких ти гавкаєш тут.Оберемо нового Президента, а потім і нову Раду, місцеві органи влади.Поміняєм Конституцію з прозорими правилами життя і все в Україні буде добре.А ця влада тимчасова і робить реальні кроки для стабілізації економіки, правопорядку і захисту територіальної цілосності України. Ще і умовах воєнної загрози очманілого старшого братка
Андрій Показати IP 3 Квітня 2014 08:51
На мою думку,Ігорю Алексеєву потрібно вгамувати свої амбіції.Я думаю не на часі,коли над УкраЇною нависла зовнішня загроза,створюавати загрозу внутрішню, таким чином створюючи нестабільність ,що на руку нашим ворогам.За тридцять днів які були у влади,і в умовах внутрішньої і зовнішньої загроз,щось кардинально змінити не можливо.Я не як не можу собі пояснити,чому коли приходять до влади люди які здатні звернути гори,моментально знаходяться інші які готови звернути їм шиї.Зверніть увагу на риторику ,дописувача під ніком "Анонім" і на що вона направлена.Ця людина не бажає добра України.ЇЇ просто потрібно ігнорувати і не вступати з ним в полеміку ,це фейковий троль.
моня до Андрій Показати IP 3 Квітня 2014 09:18
Я також писав під ніком анонім, лінивий і рідко тут буваю.Більш не буду,але з викладеним Вами згідний повністю.
моня Показати IP 3 Квітня 2014 09:14
Всі ці заклики до нового майдану з різними номерами просто інспіруються служба кацапстану з метою дестабілізації обстановки в Україні, з метою розколу суспільства.Невеликий пласт ображених і непремиримих який не попав в органи влади , а дуже туди рветься лиш підіграє цьому.І саме сумно ,що це на Західній Україні, а споконвічному оплоті українства. Пора всім зрозуміти, в нас один спосіб змінити Україну-через вибори.Виберіть самі достойного Президента,який форматне уряд і легалізує його повністю.Тоді або нова Конституція або перевибори Ради, місцевих рад.Зміна виконавчої служби.Любий революційний анархістський метод-розгоним всіх..а хто стане, буде означати пряму воєнну інтервенцію орди в Україну.Так і аналізуючи причин цих закликів до нового майдану, я бачу лиш ображене ЕГО деяких "революціонерів" взявших на себе право говорити від імені Громади.Та зробили хоч би інтернетопитування волинян про їх відношення до Авакова, генерала Швидкого, і ПС..а тоді могли озвучувати щось подібне на суспільну думку.
Дід Панас до моня Показати IP 3 Квітня 2014 10:29
еге ж, одни москалі навкруг, або ж посібники москалів в інтернеті працюють, "гвардія путіна". я лучанин, і від самого початку був проти цього шабашу і виявляється був правий, нічого хорошого народу це не принесло, українці можуть лиш мріяти про бюджет 2014 Азарова - "Проектом государственного бюджета на 2014 г. предусмотрено повышение зарплат бюджетникам и студенческих стипендий.«Мы уверенно можем сказать, что в условиях мирового кризиса Украина чуть ли не единственная страна, которая продолжает политику повышения социальных стандартов: повышение заработных плат, пенсий и уровня социальных гарантий. Главное внимание в бюджете уделено повышению социальных задач и повышению бюджетной поддержки развития регионов, возобновлению конкурентоспособности отечественных предприятий», – сказал г–н Азаров. Он подчеркнул, что главная задача госбюджета – реализация программы по активизации экономики и выполнение программы социальных реформ. Азаров уточнил, что минимальная заработная плата в следующем году будет повышаться в три этапа: с 1 января, 1 июля, 1 октября. «Она будет почти в два раза больше, чем в 2009 г. Размер должностного оклада работника первой тарифной сетки также будет увеличиваться в три этапа, - это на 18% больше, чем в 2013 г., и в два раза – чем в 2009 г. В результате таких увеличений, среднемесячная зарплата в 2014 г., например, участкового врача–терапевта высшей категории вырастет на 602 грн. по сравнению декабрем 2013 г., фельдшера – на 401 грн., учителя высшей категории – на 645 грн.», – сообщил премьер. Также, по его словам, бюджетом на 2014 г. предусмотрено поэтапное повышение уровня прожиточного минимума." - і ось це так критикував Кличко. Що ж ми отримали від "хунти"? Підвищеня цін на газ, електрику, пдв на ліки (!!), скорочення соціальних витрат, податок на купівлю валюти (що теж так критикувала опозиція) і ще багато іншого....
моня до Дід Панас Показати IP 3 Квітня 2014 11:22
Розкажи краще шкарбун скільки кредитів азіровці набрали,скільки в офшори заперли благодєтєлі наші???? Соціальні стандарти з пустою казною.агонізуючою економікою і з ?братською" помощью кацапа.От викусиш гібон, маскальського духу в Україні вже не буде..За хунту згадав,,а за золоті батони не хочеться чи сейфи золотом набиті..Буде важко і в основному всі це розуміють, але нам не звикити і побудуємо європейську державу з стандартами хоч би як в нашого доброго сусіда Польщі.Сусіда який без всяких виділив пів міліарда допомоги
Дід Панас до моня Показати IP 3 Квітня 2014 16:11
викусиш хлопче ти... оць це - "Підвищеня цін на газ, електрику, пдв на ліки (!!), скорочення соціальних витрат, податок на купівлю валюти (що теж так критикувала опозиція) і ще багато іншого" плюс зарплату в 2000 гривень, ціни на товари +30-35% і долар по 12-14.
Українець Показати IP 3 Квітня 2014 09:19
Великий бізнес-олігархи не платив податків неймовірно ЗБАГАЧУЮЧИСЬ. Це правда. ЗЛО для України ТИМОШЕНКО, яка збагатилася за рахунок ГАЗУ України. Сьогодні вона найняла керувати РОЗБУДОВОЮ ЇЇ ПАРТІЇ "БАТЬКІВЩИНИ" Вол.Волинського Вітю Олійника-політичного карлика-інтригана. Цей політичний КАРЛИК, "посадив" бувшого шкільного вчителя допризовників Грішу Пустовіта в губернаторське крісло Волині. Його брата - заст.губернатора в Рівненську ОДА. Свого земляка гінеколога Сергія Іванюка в крісло нач.облздороввідділу Волині. Це ГІРКА ПРАВДА: Нас кинули: жорстко, вульгарно та цинічно. Але, нехай не думають що ОБДУРИЛИ!!! Все ЗНАЄМО!
Волинянин до Українець Показати IP 3 Квітня 2014 11:05
А все це тому, що такі собі карлички-Олійнички люблять владу, карєру і гроші більше ніж людей і Україну. Заср..ці і ЗАПРОДАНЦІ!
Іван Показати IP 3 Квітня 2014 09:30
Хотілось, щоб у нас частково діяли закони аналогічні царським(православним), але не нинішнім російським. Щоб державне керівництво перебувало в руках лише "словянських" українців з інтелегенції, а не жидів та інших гастролюючих меншин. Царі правильно робили, коли не допускали приходу до влади таких горе-бізнесменів, торгашів товарами та душами людей, які і віру, і країну , і один одного готові продати за ласий шматок в свому кориті чи кількості срібників в кишені. На жаль українцями споконвіків не щастить то з лідерами, то з сусідами...
Беларус Показати IP 3 Квітня 2014 11:11
Ребята! Либо вы приходите в себя, наводите порядок в стране, разоружаете и сажаете бандитов не на два месяца а как положено на всю катушку, прекращаете грабить белорусов, отбирать у них деньги и автомобили и начинаете жить по людски, Либо вам конец и всей вашей Украине, которая станет частью России. Если вы не сможете навести порядок в стране сами, его наведут у вас другие. Что у вас происходит? Начните с самих себя, а потом на власть пеняйте. Пусть каждый ваш простой пограничник и таможенник перестанут брать взятки (это и взяткой не назовешь - дань), пусть гаишник простой не берет хабар, пусть врач простой денег не берет в поликлинике и так далей. Ну убрали вы своего губернатора, а где он сейчас? В Варшаве послом назначен. И не надо все на кого-то гнать волну. На Майдане Вы сами друг в друга стреляли. Украинец - майдановец стрелял в украинца-милиционера, украинец СБУшник стрелял в Украинца- майдановца. Позор - народ деньги на армию собирает по телефону. Алигархов во власть пустили, вы там действительно уже с дуба ляснулись! Что так в евросоюз хочется? Кому вы там нужны? Хотя дело ваше - через лет так 5 может и будете ездить в европу чтоб заработать, как сейчас к нам ездите! Самим то не противно!
моня до Беларус Показати IP 3 Квітня 2014 11:28
А не пішов би ти десь подалі..Не дуже до вас хтось і їздить.Та і Білорусі вже не має,є губернія паРаші.І наша справа як ми збираємо гроші на армію, і кого президентом оберемо.Бач пишем на українській,а де в країні Янки Купали звучить неповторна білоруська мова? Прос*али як раз ви все.. Та в вас і білорус просто розстрілює білоруса..варвари
Анна до моня Показати IP 3 Квітня 2014 17:14
а что с Шевченко сделаете,чучелы?он же на русском разговаривал,и прозу на русском писал...и москалём был (служил в царской армии Российской империи)даже такого из своей истории не знаете,голь перекатная!
УкраЇнка до Беларус Показати IP 3 Квітня 2014 13:45
Вы все правильно говорите. На самом деле страшно от осознания того, что Украина уже не та, и народ наш умывается в агрессии и ненависти. Поверьте - многие хотят видеть у власти такого руководителя как вас батька, но увы...
Анонім до УкраЇнка Показати IP 3 Квітня 2014 16:32
Не дай Бог нам бацьку навіть мову народу і ту про?рав ..Хоч вали ,можеш і Рашу.до братков сваіх..до агресора і окупанта пулєра..десь так в глибинку русскаво нєчорнозємья..що там птсиса запойош..калінку под самогон???..А Україна та і має прекрасне майбутнє..рецедиви революції скоро пройдуть..і все так як в нашому Гімні..
Анна Показати IP 3 Квітня 2014 17:06
да...Игорь....из грязи в князи)))не вечен князь...а вечна грязь)))
Анна до Анна Показати IP 3 Квітня 2014 17:10
и не гимн,а заупокойная..и тело вы положили,и душу заложили...и жарить сало придётся на соломе.......и с грамматикой беда....питекантропы,мля.
ІВАН Показати IP 4 Квітня 2014 00:30
Що кинули - це таки точно!!!
Анонім Показати IP 4 Квітня 2014 07:15
коментар було видалено
Беларус Показати IP 4 Квітня 2014 08:53
Мы Белорусы - не злорадствуем, а наоборот сопереживаем за все то, что происходит на Украине. А злимся на вас за то, что людей простых обижаете, грабите. Не от хорошей жизни мы ездим к вам на рынок в Ковель или Заболотье. А теперь посмотрите, ни одной белорусской машины. Но мы то переживем, в Польшу чаще ездить будем, нам кстати Поляки годовые визы с апреля месяца открывают без условий всяких (и без майдана), а вот вам тяжело придется. Что касается языка, то размаўляе на беларускай мове той кто хоча і нікто нікога не прымушае. А у вас за то, что гимна не знают на колени ставят, наверно скоро и убивать будут. Пол европы на немецком разговаривают, еще половина на английском, кстати ваш первый украинский канал тоже на английском заговорил - наверно для украинцев которые украинского и русского не знают. Вот только запомните, что бы не произошло мы всегда готовы вам помочь (если попросите) и от вас не отвернемся, а денег за лечение и сейчас не берем, а что до языка - в отличии от российских каналов, мы украинскую мову без перевода слухаем! Удачи вам.
Анонім до Беларус Показати IP 9 Квітня 2014 23:01
Белорусы вы так близко возле нас,и говорите,что часто ездите к нам, а ничего о нас украинцах не знаете, и ничего-то вы так и не поняли о Майдане. Очень жаль. Первый раз слышу от вас о том, что у нас ставят на колени, тех кто не знает гимн. Если хотите знать правду попробуйте больше общаться с людьми, а не только смотреть зомбоящики.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus