USD 39.60 39.90
  • USD 39.60 39.90
  • EUR 39.73 40.00
  • PLN 9.76 9.92

У міськраді пропонують заборонити маршрутки

23 Вересня 2013 15:15
Через 10 років Луцьке підприємство електротранспорту припинить своє існування, оскільки люди перестануть їздити в тролейбусах.

Про це заявив депутат Луцької міської ради Сергій Григоренко під час засідання постійної комісії міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку бюджету та фінансів

Він запитав у директора ЛПЕ Івана Грицанчука, чи бачить той перспективу розвитку соціального транспорту через 10-15 років?

«У Європі тролейбусами уже ніде не їздять. Та й у нас ними користуються лише пенсіонери й ті прошарки населення, що не живуть, а животіють», - сказав Григоренко.

У відповідь на це, заступник Луцького міського голови Лариса Соколовська запропонувала заборонити проїзд маршрутних таксі через основні вулиці міста, оскільки саме ними користується більшість лучан. Як пояснила депутат, це могло б суттєво «оживити» підприємство, що «на межі банкрутства».

До слова, інші члени комісії таку ініціативу не підтримали.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 45
Просто так Показати IP 23 Вересня 2013 15:31
Правду пишуть в тролейбусах дуже мало їздять, в пік з 18-19 год сидячі місця...а це час коли саме люди вертаються з роботи...
Є до Просто так Показати IP 24 Вересня 2013 10:08
Сірожа Г. (не подумайте, у цьому скороченні немає жодної образи) отримав черговий заказ! От і відпрацьовує БАБЛО!!!
так до Просто так Показати IP 24 Вересня 2013 20:18
Треба , щоб губернатор і мер подавились тими кусками які уривають в свої кишені. А тоді буде толк . Німці у війну лучшим транспортом скот в Германію вивозили.
Місцевий Показати IP 23 Вересня 2013 15:33
Лариса нехай лікується. Заборонити маршрутки, щоби пересіли на смердючі, розлізлі тролейбуси... А 15ці і так біди нема - жирний маршрут (мій любимий, до речі).
лучани Показати IP 23 Вересня 2013 15:40
Проїзд у маршрутці має бути 7 грн,тоді і тролейбасами почнуть більше їздити.
лучанину до лучани Показати IP 23 Вересня 2013 19:18
А чого саме 7, а не 15 чи 20. Тоді і ті хто на таксі їздять пересядуть в тролейбуси? Спочатку потрібно щось створити, а потім забороняти та руйнувати. А то 4-5 напіврозвалених тролейбусів на все місто, так давайте ще й маршрутки скасуємо, а що даєш з 40-го на ГПЗ пішком за 1 годину!!
Павло до лучани Показати IP 23 Вересня 2013 21:57
До речі, в Санкт-Петербурзі вартість проїзду в метро - 28 р., в трамваї чи автобусі - 25 р., маршрутці - 30-35 р. Для довідки: для переводу на гривні, ціну треба ділити на 4.
Павлу до Павло Показати IP 23 Вересня 2013 23:34
Так там середня з/п в держ установах в районі 30000 руб. Так ти спочатку забезпеч такими зарплатами людей, а потім мозок лікуй про ціни на проїзд. Як запарилит такі ось "порівнювачі"...
люблю луцьк Показати IP 23 Вересня 2013 15:54
Маршрутки, які пердять димом і псують повітря - ЗАБОРОНИТИ. Міська влада має забезпечити місто гарними новими чистими тролейбусами
лучанка Показати IP 23 Вересня 2013 15:54
Ларисочко - може саменька проїдешся хоч раз у "польському" тролейбусі?
Кент до лучанка Показати IP 23 Вересня 2013 16:09
Польські тролейбуси нічим не гірші за половину напіврозвалених Богданів і некомфортних китайців що курсують по місту!
TFA до Кент Показати IP 23 Вересня 2013 16:53
Згоден. Стан деяких маршруток на порядок гірший за деяких ЗіУ.
Роса Показати IP 23 Вересня 2013 16:14
У Європі взагалі-то їздить громадський транспорт, який для більшості людей, в т.ч. пенсіонерів або старшого віку людей, дітей, студентів безкоштовний. Це і тролейбуси, і трамваї, і автобуси.А маршрутки платні, але єдиного зразка.
ДО ВН! Показати IP 23 Вересня 2013 16:48
Соколовська - не депутат!!!!!
TFA Показати IP 23 Вересня 2013 16:52
Якщо міська влада надаватиме пріорітет маршруткам, а держава повністю відвернеться від підприємств електротранспорту, то вистачить і 5 років. У нас для розвитку тролейбусного руху потрібно брати досвід Вінниці: забрати дублюючі маршрутки, проводити капітальні ремонти ЗіУ із модернізацією салона: http://vinnitsa.info/images/mod_news_for_content/remont_troll_11.jpg і звісно паралельно із цим потрохи закупляти сучасні нові низькопідлогові тролейбуси. Вінниця активно капіталить ЗіУ і на днях оголосила тендер на закупівлю 40 нових низькопідлогових тролів (будуть Богдани або ЛАЗи).
Лучанин до TFA Показати IP 23 Вересня 2013 23:46
Скільки ж коштує така цяцька? Для цього треба мати кошти, а їх ніхто не дасть, нажаль. Якби закупили всі необхідні для цього матеріали, то я б сам перший знайшов час аби з якогось лаха капітально зробити таку "цукерочку". Тільки капітально, а не обшити гнилий каркас новеньким ДВП.
Лучанин до Лучанин Показати IP 24 Вересня 2013 01:49
Кому цікаво: http://vinnitsa.info/news/vinnichane-massovo-peresazhivayutsya-so-sprinterov-v-tramvai-i-trolleybusi.html http://vinnitsa.info/news/v-vinnitse-s-trolleybusov-sdirayut-shkuru-chtobi-zamenit-novoy.html
TFA до Лучанин Показати IP 24 Вересня 2013 14:10
115 на капіталці, фото ще за 2009 р.: http://tf1.mosfont.ru/photo/02/41/88/241885.jpg
TFA до Лучанин Показати IP 24 Вересня 2013 14:08
В нас капітальний ремонт проводять, але в салоні залишаються старі дивани, щоправда переобшиті. Останній з капіталки виїхав 115 в липні цього року: http://tf1.mosfont.ru/photo/06/08/31/608317.jpg http://tf1.mosfont.ru/photo/06/01/66/601664.jpg
Жеч Посполита Показати IP 23 Вересня 2013 17:14
А я от був в польському місті Кєльце. Там тролейбуси їздять з інтервалом 2-3 хвилини як у метро.Чисті, охайні. Місця лише сидячі. Можливо і є якісь проблеми в громади, однак облич розпачу у поляків я не зустрічав. Хоча місто в багатьох чинниках чомусь нагадує мені Львів.
Луцьк Показати IP 23 Вересня 2013 17:24
Відмінити пільги всім без винятку пенсіонерам.Особливо ті,хто на групах.Білшість цих груп куплена. Бо, якщо людина на хвора вона не може кожен день їздити в тролейбусах.А то хворі, працюють на цих роботах, що працювали і в них групи. Дуже багато пільгвиків- це не видержить ні одна організація.Групників відмінити, а тільки ветеранам праці,які 40 років мають стажу, вони заслужили.Ну ветерани, прирівнені до них.
Луцьку пільговикі Показати IP 23 Вересня 2013 18:23
дай Боже тобі таку групу як в нас
Луцьку Показати IP 23 Вересня 2013 18:47
Не буду нічого тобі бажати, але кожного місяця заплати 500 гривень на ліки і проживи далі з тої мінімальної пенсії. Не заздри чужим болячкам, бо в багатьох групи не куплені... Бідна твоя голова...
Читач Показати IP 23 Вересня 2013 19:10
Із перших рядків, поданих ВН, я так зрозумів, що через 10 рокуів не залишиться жодного пенсіонера і пільговика. Всі вимруть. А тоді вимре ЛПЕ.
Остап Показати IP 23 Вересня 2013 19:23
Даним давно потрібно пільги замінити на адресну грошову допомогу. Потрібно раз в тиждень проїхати тролейбусом - плати, не потрібно їздити - гроші витрачай на щось інше. А то в нас таки пільговики, які від нудьги кожен день зранку їдуть на старий базар, а під обід на варшавку.
Рома Показати IP 23 Вересня 2013 20:30
Утю-тю. Забороняють громадський транспорт ті, хто певно ним ніколи не користується. Де логіка?
Корінний лучанин Показати IP 23 Вересня 2013 22:01
Я бачу як багато у нас ПРИДУРКІВ!ЩО через 10років і людей нестане!!? Поляки замовляють у КОРПОРАЦІЇ "БОГДАН" тролейбуси(з багатьма опціями). В Луцьку проводиться складання цих тролейбусів по угоді. А тут простежується така недоумкуватість("СКУДОУМИЕ" на рос. мові)депутата та й деяких дописувачів, що просто жах! ТРОЛЕЙБУСИ - ЦЕ ЕКОЛОГІЧНИЙ ВИД ТРАНСПОРТУ! І ВІН МАЄ МАЙБУТНЄ! Питання пільг це зовсім інше питання і його треба вирішувати і рано чи пізно воно буде вирішене- життя заставляє.
Лучанин Показати IP 23 Вересня 2013 22:02
1. Соколовська не є депутатом; 2. Система руху громадського транспорту в місті потребує впорядкування, але розпочинати розвантажувати центральні вулиці слід з приміських та міжміських рейсів, а не з міських маршруток; 3. Є реальна необхідність створення кількох (як мінімум двох існуючих) рівноцінних автостанцій. Не слід приміські та міжміські автобуси львівського напрямоку пропускати через все місто. 4. В місті є проблема Центрального ринку, обмеживши рух приміських автобусів до цього ринку - буде вирішено його перенасиченість, а надалі й взагалі ліквідацію. Ререлік пропозицій можна продовжити, але в нас вирішують "з будуна"... Зібрались на засідання, послухали про проблеми тролейбусників і почали "рацухи кидати"
Лучанин до Лучанин Показати IP 23 Вересня 2013 23:40
Можливо ви живете в Луцьку, але не користуєтется громадським транспортом, не купляєте речі чи продукти на старому ринку. Вам ніколи, нажаль, не зрозуміти що більшість людей рятується завдяки старому ринку та громадському транспорту. Якщо ви згадали за ринок, то його треба не ліквідовувати, а модернізовувати - принаймні поприбирати деякі контейнери, в яких в більшості дублюються товари. Наприклад брюки одні й ті самі за одну й ту саму ціну продаються на більш ніж 10 точок. Для чого? Ну 2-3 відсили. Зекономлену площу застосувати для забезпечення вимог МНС, для надання місця приїзджим селянам, щоб продавали не з землі, а з прилавка, і при тому не брати з них гроші, або принаймні символічну 1 гривню. Стосовно тролейбусів: 1. Маршруток в місті бути не повинно! Існує контактна мережа яка дозволяє повністю замінити маршрутки тролейбусами. Де на даний час немає можливості такої заміни - допровести контактну мережу. В першу чергу стане легше дихати. 2. Впорядкувати графік руху таким чином щоб можна було чекати тролейбуса не більше 5 хвилин + чергові тролейбуси в нічний час.. 3. При вирішенні 1 та 2 пункту приміські маршрутки не будуть нікому страшні - відпаде конкуренція, та й на екологію вони вже так впливати не будуть. Принаймні міська рада має повне право заборонити в'їзд до міста несправних маршруток, того ж вмагають ПДР. 4. Дозволити підприємцям закупівлю тролейбусів та випуск їх на лінію за виключним контролем ЛПЕ. Кількість необхідного транспорту згідно системи руху повинні контролювати на ЛПЕ, бо жодна чиновницька ср..а не знає що і як має бути, та й думають вони виключно цим. Тільки з цим можна йти в майбутнє! Інші варіанти не для жителів цього міста - це факт!
TFA до Лучанин Показати IP 24 Вересня 2013 00:09
Лучанин, я підтримую Вас, але є деякі моменти: 1) Для того, щоб їздило дофіга тролів, треба для початку довести до пуття тягові підстанції. На нинішному етапі наша мережа розрахована на 50-60 тролейбусів, від сили 70. 2) Провести капітальний ремонт контактної мережі, в першу чергу проситься центральна частина міста і Гнідава. 40 років - це забагато. 3) При такій великій кількості тролейбусів треба буде будувати як мінімум ще одне депо. Зараз це дуже затратно. 4) Приватники навряд чи захочуть мати справу з тролейбусами на нинішньому етапі з такою кількістю пільговиків. Це можливо хіба що в довгостроковій перспективі, але чи в цій країні це взагалі реально?
Лучанин до TFA Показати IP 24 Вересня 2013 02:04
Реально, іншого виходу просто немає. В місти винищені майже всі зелені зони, окрім парків, які теж вже зменшені в розмірах. Всі будуються. Звичайно, треба модернізувати, підсилити тягові підстанції, відремонтувати контактну мережу і подовжити її. Стосовно другого депо, то в місті є ледь-ледь жевряючі АТП - дуже хороша база для реконструкції під депо. Аби було бажання. Відносно пільговиків - тут треба добиватися адресної допомоги. Окрім того можна ввести свою систему пільг - проїзні, які зменшують вартість проїзду (свого роду депозит, сума якого приймається вже за мінусом майбутніх відсотків, в принципі так як є зараз), денна та вечурня (нічна) вартість квитка, електронний проїзний, оплата з мобільного, зменшена вартість проїзду для певних пільгових категорій (зменшена, а не відсутня), введення пільгових годин тощо. Окрім того чому міська рада має пільги на проїзд? Вони ж перші роблять його збитковим. Так, це довгострокова перспектива, але з існуючим зараз в такому стані транспортом ЛПЕ на щось хороше надіятися марно. Я згідний платити за проїзд його реальну вартість, але за умови комфорту (вчасно, сидячи, з опаленням взимку та з кондиціонером влітку). За таких умов робота в ЛПЕ буде найпристіжнішою.
Тетяна до Лучанин Показати IP 24 Вересня 2013 12:27
Питання: при скасуванні маршруток цілком важливий варіант ( на практиці не раз перевірений)- зникло електропостачання, страйк, поломка, президент приїхав,не дотримання графіку, ремонт дороги( по бічних вулицях мережа електропостачання для тролейбусів відсутня) - чим підскажете добиратися додому з роботи з одного кінця міста в інший? А якщо непередбачена травма, гострий біль, а грошей на таксі нема? Що запропонуєте? Повністю заборона того чи іншого виду транспорту, так чи інакше лобіювання чужих приватних меркантильних інтересів. Що , відповідно, поведе за собою монополізацію і відсутність конкуренції, й залежність населення від чужих примх.
Корінний лучанин Показати IP 24 Вересня 2013 08:42
Відповідь TFA та ІНШ. Люди добрі, що ви пишете такі "великі романи"! ДОКАЗУЄТЕ те,що давно ДОКАЗАНО! ЛАМАЄТЕ СПИСИ!Луцьку не потрібно "дофіга тролів". Питання було в оновленні парку. Романюка і Клімчука треба запитати про реалізацію держпрограми уже в цьому році про закупівлю тролейбусів за рахунок кредитуваня. ТУТ ЖЕ В НОВИНАХ ПИСАЛИ ПРО ЦЕ!!! НУ НІХТО Ж НЕ ЧИТАЄ, КОЖЕН ПИШЕ ПРО СВОЄ НАДУМАНЕ! А З ПІЛЬГАМИ ДІЙСНО ТРЕБА ЩОСЬ РОБИТИ, ЗМІНЮВАТИ ЗАКОНОДАВЧУ БАЗУ,замінювати пільги доплатами і ще чимось іншим!
TFA до Корінний лучанин Показати IP 24 Вересня 2013 12:08
Тут не Романюка/Клімчука треба питати, а Вілкула. Далеко не факт, що ця програма запуститься. Обіцяли 10 нових у цьому році, поки глухо. Якщо Ви думаєте, що закупивши 30 нових тролейбусів, можна буде скласти руки, то це помилка. Так, вони покращать становище, але знову ж таки, для того, щоб тролейбус став надійним транспортом, треба також відремонтувати контактну мережу і тягові підстанції, бо інакше, якщо будуть збої, то тролейбуси втрачатимуть пасажирів. Можна замовити опцію автономного ходу, але сумніваюсь, що за цим кредитуванням це включать, адже будуть економити і візьмуть найпростіший варіант.
Корінний лучанин до TFA Показати IP 24 Вересня 2013 13:14
ВІДПОВІДЬ TFA. Та це само собою зрозуміло.Звичайно, візьмуть найпростіший варіант.Звичайно питання треба вирішувати в комплексі.Велика БІДА ще в тому, що ми страдаємо від неефективних(дурних)управлінських рішень.
анонім Показати IP 24 Вересня 2013 09:25
Вельмишановний пане Григоренко, якби Ви менше крали, то ці "прошарки" жили б дуже добре.
Дум Показати IP 24 Вересня 2013 10:10
Не чіпайте ви пільговиків. В них немає грошей і не буде. поки не буде розвинутої держави. І адресна допомога не допоможе, все проїдять, а їздити все одно будуть безкоштовно, бо бідні люди.
Лучанка Показати IP 24 Вересня 2013 10:38
Ну знаєте чіпати треба і обов"язково,бо не можуть всі поголовно їздити безоплатно.Які вони бідні, пенсію одержують всі такі бідні.І, шо головне, що пенсіонери, які пропрацювали 40 років і ті, що по 15 років одержують одинакову пенсію.Це, що правильно? Скільки вони сплатили податків, а скільки ці що ні фіга не робили.Тому, ветерани праці повинні їздити безоплатно, хай би працювали,хто їм не давав.Це буде правильно.А сільські пенсіонери чому мають бути обділені,тільки тому, що в селі живуть.Адресну допомогу зробити,тоді тисячі фальшивих відсідається песіонерів, а якщо вони проїдять ці гроші на проїзд,то їх проблеми. Хай пішки валять.Такого нема ні в якій країні світу,щоб задарма каталися.І, що це таке всеодно будуть їздити не будуть, висаджувати ха ідуть пішки.В нас привикли ніхто нічого не виконує,роблю що хочу.Вирішити цю проблему раз і назавжди. Ф міська рада видає ці книжечки на проїзд всім своїм знайомим, чому вони мають їздити безоплатно не тільки в тролейбусах, а й в маршрутках.За які заслуги? Вони, що пенсії не одержують? Невже вони більше заслужили ніж ця людина, що 40 років пропрацювала. Це не країна в нас, а поле чудес.Нас 90 процентів людей одежують мізерні пенсії, а міська рада видає одиницям і за що?
salo Показати IP 24 Вересня 2013 12:27
Дебили.Дебили і ще раз дебили.Тролейбусами не їздять через те , що вони дуже рідко їздять (вибачте за тавтологію).У Європі їздять на трамваях (поскільки є нормальні колії)і на тролейбусах (а то все пуста брехня).Відмовлятись від екологічного транспорту це.....Соколовська не відає , що лепече.Хто буде возити людей після 19???Хто буде возити при пориві ліній???Якби тролейбуси ходили вчасно - ніхто б на маршрутки не чекав.
Анатолій Показати IP 24 Вересня 2013 12:58
А давайте вернемся до коней і почнемо їздити на коретах. Сіна в нашому краї багато можемо подешовці взяти, навоз продамо як міндобриво-бабло соколовскій в карман. 100 % бізнес. Треба їй бізнесплан принести з її розумом точно прокатить. Виділить кучу грошей на реконструкцію депо в конюшню, хоча там переробляти багато непотрібно просто вивіску. Я з повагою ставлюсь до працюючих в депо людях і щиро співчуваю їм. А от до влади я дуже скептичний .
із Італії Показати IP 24 Вересня 2013 16:02
Люди.Ви бідні бо ...Та коли Ви вже зрозумієте що самі збагачуєте і так багатих.В Італії приватно лише таксі.Автобуси всі державні.Ціна для усіх 1.50є.Штраф 80.00є.Автобуси курсують через 7 хв.Люди подумайте за майбутнє ВАШИХ ДІТЕЙ як це роблять всі цивілізовані ...
ЛУчанка Показати IP 24 Вересня 2013 16:53
А чим тоді їздити в ті мікрорайони де немає тролейбусних ліній, а тільки лиш маршрутки, Теремно наприклад
перепрошую Показати IP 24 Вересня 2013 17:43
Оце так рівень місцевої влади! Люди вибирають маршрутки, то давайте їх заборонимо, нехай іздять задрипаними тролейбусами. А чому пані заступник не внесла якісь пропозиції, щоб схилити мешканців міста вибирати тролейбуси?
Мишко Показати IP 25 Вересня 2013 11:15
Я балдію від цих писак-"знатаків" великих-і у всіх питаннях вони розбираються, і все то вони знають-а просто робити не мають що і сидять в тих коробках, а не хочете зад підняти і попрацювати, а не язиком молотити?
Корінний лучанин - МИШКУ до Мишко Показати IP 25 Вересня 2013 12:55
АНАЛОГІЧНО ЯК І ТИ ПАНЕ МИШКО! ВСЕ ЗНАЮТЬ ТОМУ, ЩО НЕ ВЧОРА НАРОДИЛИСЬ ! І Є ВИРОБНИЧИЙ ДОСВІД І ВІПОВІДНА ОСВІТА, ТОМУ І ПИШУТЬ З РОЗУМІННЯМ, АЛЕ НЕ ВСІ!!! А ПІДНЯТИ ЗАД ПОВИННІ ТІ ХТО КОНКРЕТНО ВІДПОВІДАЄ ЗА ЦІ ДІЛЯНКИ РОБОТИ. А ВОНИ не ДУЖЕ-то ХОЧУТЬ, ТОМУ і ТРЕБА ЇХ ЗАСТАВЛЯТИ ЦІ МУНІЦИПАЛЬНІ СЛУЖБИ ПРАЦЮВАТИ. НЕХАЙ НЕСУТЬ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕД ЛУЧАНАМИ. ХАЛЯВА ПОВИННА ПРИПИНИТИСЬ!

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus