USD 39.40 39.75
  • USD 39.40 39.75
  • EUR 39.60 40.00
  • PLN 9.80 9.95

Волинянки обурені - держава забрала «дитячі» гроші

16 Липня 2014 11:20
Волинські жінки обурені, що держава забрала «дитячі» гроші. Про це інформує Zik.

Усіх без винятку матерів, які мають малюків віком до трьох років, позбавили щомісячної допомоги по догляду за дитиною. Таку норму прописали в одному з антикризових законів. Йдеться про мінімальні 130 гривень на місяць - таким чином упродовж трьох років сім’я отримувала близько чотирьох із половиною тисяч гривень.

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 83
Мама Показати IP 16 Липня 2014 11:38
А це держава так вирішила зекономити на матерях. Мало їм, що змінили суму-допомогу при народженні першої-другої-третьої дитини, так ще й ці копійки, яких не вистачить навіть на пачку памперсів забрали.
Теж мама до Мама Показати IP 16 Липня 2014 11:41
100%. цікаво, а в депутатів гроші на оздоровлення (по 35тис.грн) теж знімуть? криза ж... чи не для всіх вона?
Ковель Показати IP 16 Липня 2014 11:45
Якщо ви родили дитину через гроші то так і скажіть. Позабирали в них бачиш но. Дитина родиться для себе і розраховувати маєш в першу чергу на себе а не на державу
йой до Ковель Показати IP 16 Липня 2014 11:54
ну легше ж ноги роздвигати, нiж працювати йти. але побачите скiльки завивань буде, i це всього лиш 130 гривень в мiсяць!! такi "мамочки" пробухують в барах, на ягуари, цигарки i iнший непотрiб побiльше. а звiдки були тi грошi? людина працює, сплачує податки, що би потiм цих молодих "мамочок" ледащих кормити ??? хай сама працює, або той, хто дитину зробив. ЧОМУ ЗА НИХ МАЮТЬ ПРАЦЮВАТИ IНШI ?? але в нас стiльки дармоїдiв хитрожопих, шо вони ще щось пiкетувати або перекривати пiдуть, ще побачите. понаплодили ледацюг...
Анонім до йой Показати IP 16 Липня 2014 12:00
а ще пенсiонери пiдтянуться посочувствувати, якi в комсомолах штани протирали, а тепер за гречку голосують. от i живем...
Анонім до йой Показати IP 16 Липня 2014 12:01
зараз по лайках глянете скiльки дармоїдiв! i фiг хтось що проти напише, бо знають за чиї грошi живуть
лахматий будун до ле до йой Показати IP 16 Липня 2014 12:03
вас мабуть теж виплодила "ледаща мамочка" ? звідки така ненависть і зневага до всіх жінок? напевно недолюбили і недовиховали вас? за що така ненависть і зневага до всіх? звичайно є купа мам з пивом і цигарками в зубах, але не варто забувати про те, що і хороших мам тисячі. і не в вашій компетенції розбиратись у державному бюджеті.
Анонім до лахматий будун до ле Показати IP 16 Липня 2014 12:08
нема нiякої зневаги! навпаки! але чому я маю утримувати ЧИЮСЬ дитину (через податки), а не СВОЮ ? не маєш грошей - iди зароби, потiм дiтей народжуй, в чому проблема?
лахматий будун до Анонім Показати IP 16 Липня 2014 12:10
податки платять усі, з цим нічого не вдіяти. просто ми швидше кормимо і оплачуємо літаки і лайнери тих товстопузів у кабінетах, у дітей і ту каплю.
Церковна миша до Анонім Показати IP 16 Липня 2014 12:31
Повністю підтримую. Наша держава не настільки багата, щоб виплачувати таку роздуту соціалку. Допомога має бути допомогою, а не стабільним основним джерелом доходу. Нашу законодавство прописане так, що вигідніше сидіти дома та отримувати соціалку ніж працювати повний робочий день за ті самі гроші.
я до Церковна миша Показати IP 16 Липня 2014 13:02
я сама мама, i рада любiй копiйцi вiд держави, але розраховую на себе i чоловiка, бо то НАШI дiти. i я би краще вiдмовилася вiд 130, якщо це допоможе припинити народжування дiтей алкашами заради грошей
висновок до я Показати IP 16 Липня 2014 13:04
ваша відмова не вплине на народження алкашами дітей
Церковна миша до я Показати IP 16 Липня 2014 13:59
На жаль, таких як Ви переважна меншість. Більшість людей, які ЖИВУТЬ на соціалку переконані, що держава зобов"язана їх утримувати. Розумію, що 130 гривень це не допомога, а швидше приниження гідності, проте краще б і ці гроші використали на підвищення заробітних плат і цим стимулювали до працевлаштування безробітних, що отримують соціалку, а самі сидять по сезонах і не платять ні копійки податків.
100 до лахматий будун до ле Показати IP 16 Липня 2014 12:43
Повірте нормальні і так родять і виховають бо вони нормальні
Ковель до йой Показати IP 16 Липня 2014 12:06
Надивився я в селах на таких мамочкопапочок. Дитина бігає в самих дешевих речах з секонда. Солодке куштує лише на великі свята та літом коли ягоди-фрукти достигають. Зате в папочки плазма, машина або скутер і пиво або горілка кожен день
лахматий будун до Ковель Показати IP 16 Липня 2014 12:08
на жаль це звичайна картина у більшості сільських сімей, та й і у місті теж... не дітки винні в тому...
Анонім до лахматий будун Показати IP 16 Липня 2014 12:14
рiшення про народження дитини приймають її батьки, а вiдповiдальнiсть на державi ? це не правильно. те що дiтки не виннi це так, але ви думаєте, що та допомога пiшла би на дiтей? так само би таточко пропив би, програв, прокурив. 130 грн - це десять пачок цигарок.
А444 до Ковель Показати IP 16 Липня 2014 13:07
Свого часу при народженні першої дитини ми отримали 300 грн (2002 р.), другої - 1500 грн (2005 р., лютий). Після цього почалися славнозвісні "тисячі". У принципі відтоді ми могли "змайструвати" і третє, і четверте дитяі т.д. Але ж ці гроші не безкінечні. Їм усім ще траби толк дати, врешті треба головою думати, а не тим, чим дітей роблять. Так що, Ковель, твоя правда...
Ковельтидодик до Ковель Показати IP 16 Липня 2014 14:16
Подумай, якщо у кожної сім'ї буде всього одна дитина, хто тобі пенсію виплачувати в майбутньому буде? Як швидко зникне нація? І хто заповнить пустоти які не заповнять українці?
Боголюбы Показати IP 16 Липня 2014 11:47
А что только волынянки не довольны? Конечно 130 грн, не весь какие большие деньги, но все равно не приятно. Судя по всему Азиров больше любит детей чем Яценюк.
Анонім Показати IP 16 Липня 2014 11:57
Родина має невеликі доходи, але дітей наробили. На жаль зараз здебільшого народжують дітей тільки для того, щоб отримати допомогу на неї, аж бридко
лахматий будун Показати IP 16 Липня 2014 12:06
а ще хай скасують виплати безробітним, хай працюють і заробляють а не вишукуються під центрами зайнятості і щомісяця пропивають у лєтніках свої допомоги.
йой до лахматий будун Показати IP 16 Липня 2014 12:09
тихо, тихо. а то знову щось розгромлять, як то на пиво грошi давати не будуть???
лахматий будун до йой Показати IP 16 Липня 2014 12:10
+1
Мамка до лахматий будун Показати IP 16 Липня 2014 12:41
Згідна на 1000%. бо приходять на роботу з талончиками і просять написати відмову. перевчитися - це ж треба мізки напрягти, а отримувати гроші від держави, хай навіть невеликі - це простіше простого. До Аноніма: не всі мами можуть заробити стільки грошей, щоб потім до 2-3 років сидіти дома і виховувати дітей, і не всі сім'і зберігаються повні. Допомога має бути адресною і має строго перевірятись, куди йдуть кошти.
Анонім до Мамка Показати IP 16 Липня 2014 13:05
ага, половину собi, половину перевiряючому, i бухати вдвох. в остальному згоден, що бува всяке i треба допомагати
Маю думку Показати IP 16 Липня 2014 12:19
Скажу свою думку. Типова картина на вулицях міста: молода мама веде за руку дитину, другою рукою везе візочок з дитям років 2-х і ще вагітна третім. Що це таке? Якщо презервативи дорогі, то треба бути готовій платити зі свої кишені 130 грн на дитину. Чи взяли кредит, а платити нема чим, ось і треба підключати "материнський капітал". Дітей потрібно робити (родити) з інших міркувань. Якщо усі мами будуть так думати - усе буде гаразд
ZZ до Маю думку Показати IP 16 Липня 2014 12:50
З початком виплат великої славнозвісної допомоги на дітей - стали плодитись як кролі, без всяких там міркувань, такий демографічний сплеск пішов що й ну. Цікаве це державне заохочення - плодіться чим побільше, а садків нових не будуть, шкіл теж, роботи не вистачає всім, про житло вже й мови нема, і в перспективі в цих питаннях поки ніяких конкретних позитивних змін не передбачається.
висновок до Маю думку Показати IP 16 Липня 2014 12:56
100%. Краще мати одну дитину у сімї, забезпечивши її любовь, увагою, давши освіту і хороше виховання, аніж народити багато, не встигаючи зводити кінці з кінцями. У першому випадку і мама буде працювати і добре виглядати. А як у жінки багато дітей - співчутливе видовище - змучена, забігана. А багато таких, хто народивши багато дітей - розприділяє їх в інтернати. Усі дорослі люди, чесне слово. Давайте до цього питання підходити раціонально . А скільки досліджень, які вказують: чим більше дітей у сімї, тим гірший їх розумовий розвиток. Кількість дітей знаходиться у зворотньому звязку у рівні освіти матері
304 Показати IP 16 Липня 2014 12:40
удивляет недальновидность и бездушность большинства высказавшихся .Дети это самое дорогое что у нас есть,это будущее, это призвание . А денги которые государство выделяет,говорит об отношении гос-ва к всему выше перечисленному.
добряк до 304 Показати IP 16 Липня 2014 12:45
Діти - це добре, але! Якщо діти родяться ЧЕРЕЗ/ДЛЯ гроші (грошей) - це погано
Церковна миша до 304 Показати IP 16 Липня 2014 12:49
До планування сім"ї треба підходити відповідально. У нас чомусь люди народжуючи дітей вважають, що їх зобов"язана утримувати Держава, а не батьки.
304 до Церковна миша Показати IP 16 Липня 2014 13:08
Согласен ,відповідальность на родителях в первую очередь.НО если гос-во незаинтересовано в улучшении демографии оно обречено на вымирание.
Церковна миша до 304 Показати IP 16 Липня 2014 13:19
Зацікавленість держави в покращенні демографічної ситуації повинна полягати не у грошовому стимулюванні, а, в першу чергу, в створенні нових робочих місць з достойною заробітною платою, будівництвом нових садочків та шкіл і розвитком інфрастуктури вцілому, а також соціальному захисті саме одиноких батьків (маю на увазі не тих, що живуть громадським шлюбом без штампу у паспорті).
304 до Церковна миша Показати IP 16 Липня 2014 14:15
на створенних робочих местах прекрасно будут чуствовать себя, например, китайцы ,им еще иплатить можно меньше, приедут молодые здоровые - чего еще хотеть
Церковна миша до 304 Показати IP 16 Липня 2014 19:09
Китайці хай працюють у Китаї і там заробляють гроші. По-моєму, в Литві після розвалу союзу для працевлаштування на любу роботу потрібно було здавати екзамен з державної мови і для цієї мети деякі підприємства оплачували мовні курси для своїх працівників. Так що для вирішення проблеми із китайцями, молдаванами чи ще кимось, хто ломанеться до нас на заробітки, може бути безліч можливостей аби було бажання. Вцілому ж реформи мають бути комплексними і почати необхідно з розділення бізнесу і влади, створення відкритого реєстру майна, криміналізації відповідальності за приховування доходів, неможливості депутатам балатуватись у разі невиконання 50% своїх передвиборчих обіцянок та інш... Роботи непочатий край. А ми все ще "кип"ятимо"...
304 до Церковна миша Показати IP 16 Липня 2014 14:18
должен быть комплексный подход
100 Показати IP 16 Липня 2014 12:41
"Материнський капітал" це тема + гроші за аліменти їхні діти житимуть так само. А кому вистачає той не просить
333 Показати IP 16 Липня 2014 12:52
Ковель правий -100%. Он сусіди в селі третю дитину народили, бо хату за 2 дітей перших купили, тепер перекрити треба. Встигли ще ті 100 тис. получити ! Да, лахи один після другого доношує, не голодні, їдять що є, зате гості -гулянки-п'янки там не виводяться. День народження - шалаш на дворі ставлять!!!!!! Якби своїми руками ті гроші заробляли, то і цінували б, а не гуляли день народження 3 дні. А про памперси - то взагалі абсурд, і самі і наші діти без них повиростали в 90-х. Треба не лінуватися, а прати, виварити, якщо треба, проутюжити той "памперс" із тканини мягкої....
Анонім до 333 Показати IP 16 Липня 2014 13:07
100%!! а потiм дiти такими ж виростуть.
ангел Показати IP 16 Липня 2014 13:06
Читаю коменти і аж гидко стає... Погоджуюсь,що є сімі,які народжують дітей лише заради допомоги. Але є й такі,які маючи постійну роботу,щасливий шлюб, народжують дитину,щоб продовжити свій рід,щоб турбуватись,любити своє дитя.от тільки подумайте самі,якщо в мами зарплата 1 тис.грн,і в тата 2 тис.мама йде в декрет..як прожити за 2 тис.тата зарплати?! Хай держава піднімить зарплату до нормального рівня,а тоді відміняє і зменшує виплати. Добре,якщо сім'я має свій бізнес,і має можливість забезпечити дітей належним і гідним життям. А якщо людина працює на держ роботі і отримує зарплату в 1500 грн,то що робити?!! Я,наприклад,працюючи держслужбовцем,отримувала 1200 грн.в мене син 6 років,і коли йому було 10 місяців,я розлучилась.всі роки виховувала сама,чоловік забув за наше існування.якби не моі батьки, загнулась би з нашою допомогою від держави.. Так що я рахую,що держава повинна забезпечувати належний рівень життя,а люди в свою чергу повинні змінити свій менталітет..народжувати дитину не заради грошей,а тільки в тому випадку,коли дійсно цього щиро бажають!!
Анонім до ангел Показати IP 16 Липня 2014 13:09
то замiсть вашого чоловiка мусить платити чужий ??? вибачайте, але це правда
може до Анонім Показати IP 16 Липня 2014 13:12
вона такого не писала. це у тебе вже установка якась не така
ангел до Анонім Показати IP 16 Липня 2014 13:14
Та до чого тут,хто за кого? Мій батько сплачує величезні податки,бо має власну справу.. І я зовсім нічого проти не маю,якщо частина цих коштів піде на допомогу тим,хто іі дійсно потребує. Просто треба встановити чіткий контроль використання коштів,які батьки отримують допомогу. А ви вважаєте,що краще хай наші податки йдуть на зарплати суддів,які отримують 20 тис.грн зарплати,на пенсіі деяких держслубовців в сумі 6-10 тис.грн..??!
ну ви даєте!! до ангел Показати IP 16 Липня 2014 13:31
ваш БАТЬКО має справу i заробляє грошi, а ВИ нiчого не маєте, якщо частина ЙОГО коштiв комусь пiде... от би менi такого батька)))
ангел до ну ви даєте!! Показати IP 16 Липня 2014 14:15
На даний час я маю все в житті! Чудових батьків, хорошого синочка,чудового чоловіка і достатньо коштів,щоб жити забезпечено. Зараз вагітна другою дитиною,яку народжую не заради держ виплати,а заради того,щоб вдруге відчути щастя материнства. На своє життя не скаржусь,але вважаю,що державні кошти розподіляються нерозважливо,адже там,де потрібно допомогти,допомоги нема,а там,де й так кошти рікою(держ кошти),то ше й купа соціс соціальних виплат,допомог і т.д.
лахматий будун до ангел Показати IP 16 Липня 2014 15:53
Як приємно знати, що все таки не перевелись ще люди здатні здорово мислити. Я на всі 100 за.
Анонім до ангел Показати IP 16 Липня 2014 18:57
ну то ти вже добре попрацювала й багато грошей заробила, шоб так думати...
муза до ангел Показати IP 16 Липня 2014 13:11
все правильно ви пишете
Ковель до ангел Показати IP 16 Липня 2014 13:27
Які діти коли татечко і мамочка на двох отримують 3 тисячі? Держава не буде платити дітям поки ті не почнуть самі працювати. Набіса родити дитину якщо не можете прокормити? А чим старша дитина тим більше грошей на неї треба.
ангел до Ковель Показати IP 16 Липня 2014 13:51
А хіба справедливо,що держава платить 1200 грн помічнику судді з 10 річним стажем,а судді 20000 грн.?! Чому така в нас різниця в заробітних платах? І як можна ще десь заробляти працюючи на роботі?!
Анонім до ангел Показати IP 16 Липня 2014 15:24
ну так вперед, влаштуйся i працюй суддею i отримуй 20000 ! шо, мозгiв нема? як нема- то не ний
ангел до Анонім Показати IP 16 Липня 2014 18:36
А ви знаєте як в нашій країні стають суддею і яку суму треба заплатити?? Ні? Тоді мовчіть.. Крім того я не нила,а казала,що наша держава людей ставить в складні умови проживання!
До до ангел Показати IP 16 Липня 2014 13:59
то спочатку забезпечте себе матеріально, а тоді народжуцйте своїх дітей, так як у всьому світі цивілізованому люди нормальні спочатку думають, чи можуть собі дозволити народити дитину, що включає і нормальні умови проживання і забезпечення всім необхідним, і майбутні перспективи, а не можете, то це ваші проблеми і ваш вибір.
ангел до До Показати IP 16 Липня 2014 14:04
Гарантую на 100%,що у вас власних дітей нема! І чи ваші батьки,народжуючи вас думали про гроші,чи про те,що вони хочуть мати дитину?!!
Анонім до ангел Показати IP 16 Липня 2014 15:26
жесть!! само якось "вийшло", хто ж знав, що якщо зайнятися сексом, то може й дитина народитися.. от депутати-москалi-жиди, не попередили!
До до ангел Показати IP 16 Липня 2014 17:07
Про гроші думаєте якраз ви. А свої стовідсоткові гарантії засуньте куди подалі. В мене двоє власних дітей, сину двадцять років, дочці дванадцять. Ні в 2001 році, а особливо в 1993р році, коли вони народились,абсолютно ніякої суттєвої допомоги держава не платила і навіть мови про це не було, так що народжуючи своїх дітей сподівались тільки на власні сили, ну хіба що з першою дитиною трішки на допомогу батьків, коли ще були молоді і зелені, але то ще не вивітрений радянський менталітет був. І слава Богу і тоді, по цей справляємось самотужки, як і має бути, а не сподіваючись на державу чи на когось . А коли мої батьки мене народжували, то відпустка декретна була всього чотири місяці і вперед на роботу, і нічого, теж справились і не скиглили що держава їм щось винна. А зараз тільки всі права качають і демагогію розводять. На тих всіляких соціальних виплатах цілий прошарок трутнів утворився.
ангел до До Показати IP 16 Липня 2014 18:40
Хам! І такі в нашій країні чоловіки.. Як до вагітноі жінки ви дозволяєте такі висловлювання???!! Фу...аж гидко...
304 до До Показати IP 17 Липня 2014 15:24
в радянськи часи в моей семье нас было пять детей имоя мать находилась с семьей а не вкалывала на заводе .
Доєдодик до До Показати IP 16 Липня 2014 14:20
І в Індії народжують тому що мають достаток?
До до Доєдодик Показати IP 16 Липня 2014 17:48
У вас мрія жити, як в Індії? Нарождувати чи ні - особистий вибір кожного, незалежно від рівня достатку. Але приймаючи рішення народити дитину ви берете відповідальність на себе. Ні держава, ні будь хто, нічого вам не зобо"язаний за те, що ви народили дитину.
УВ Показати IP 16 Липня 2014 13:18
Раніше якось було престижно мати статус багатодітної сімї. А зараз, у такий складний час, якось і дивно і соромно.
ангел до УВ Показати IP 16 Липня 2014 13:23
А все тому,що така свідомість нашого народу. Багато людей вище в коментах пишуть про те,що бридко дивитись як мама з трьома дітками йде.. А як на мене,то це навпаки радість та щастя.. Бо ннма нічого прекраснішого за материнство,за те відчуття,коли носиш під серцем дитину. Ще років 10 назад допомога від держ була мінімальна,виплати при народженні взагалі не було,але діти народжувались,і багатодітних сімей було набагато більше ніж зараз!
Анонім до ангел Показати IP 16 Липня 2014 13:29
а коли ти дивишся на таке i розумiєш, шо то за ТВОї кошти вона так гуляє, не бридко? спитайте в вашого тата на кого вiн хоче податки платити - на вас, чи на iнших дiточок? то зразу зрозумiєте як грошi рахувати
ув до ангел Показати IP 16 Липня 2014 13:30
ви сама собі суперечите. то пишете, що важко виховувати, то тепер вже, що багато дітей - в радість. Розберіться зі своїми думками
ангел до ув Показати IP 16 Липня 2014 14:08
Звичайно що діти це радість,найбільша радість в житті! Просто в нашій країні складно заробляти кошти,якщо ти бізнесмен..а якщо працюєш на державу,чи приватну особу,то заробітна плата далека від тієї,яка повинна відповідати цінам!
Наталя Показати IP 16 Липня 2014 13:21
прокоментую "нещасну" пані Бузулук з сюжету. Якщо ви отримували 1500 грн допомоги, а тепер вам урізалося, то висновки такі. Перше. Ваш чоловік - безробітний ледар і тоді мову про державну допомогу, яка вам вийшла аж така велика, чого не мають тисячі жінок в Україні, взагалі нема чого починати. Друге - він працює неоформлений або оформлений на мінімальну зарплату а решта - в конверті, приховує свої доходи від держави, не платить з них податки, а з чиїхось податків хоче утримувати свою дитину. І ви ще рота відкриваєте, пані Ольго. Сором.
Антисистема Показати IP 16 Липня 2014 13:34
Я пропоную нову ініціативу. Треба, щоб держава сімейним парам видавала презервативи після народження 1-2 дітей. Хто не скористався - нехай утримує за свій кошт. Все справедливо.
Українка Показати IP 16 Липня 2014 13:38
Я рахую, якщо бідна людина, значить повинна подумати , як і де більше заробити, більше працювати. А в нас склалася така думка, що багаті повинні ділитися , держава повністю повинна забезпечити на життя. Працювати, розраховувати свій дохід і витрати і т.д. батько дитини повинний подумати і працювати, щоб заробити грошей. Батьки повинні забезпечувати дітей, а держава трошки підтримку надавати і т.д.
мама Показати IP 16 Липня 2014 13:43
Ну да хай краще дітям неплатять а наші дорогі депутати піднімають собі зарплати.Хай і в себе познімають і отримують так як всі люди по 2 тисячі,а не сидять руками махають і мають по 20 000 ,а ти тут вкалуїш і маєш 2000.Справедливо дуже.Нова влада втбрали на свою голову.
Церковна миша до мама Показати IP 16 Липня 2014 14:06
Про щи Ви говорите. Аналізуючи їх пільги можна сказати, що наші депутати - це найбільш соціально незахищена верства населення.
мама до Церковна миша Показати IP 16 Липня 2014 14:30
Я Вам скажу даремно гинуть наші хлопці нічого неміняється як гребли так само і гребуть нічого небояться ну втік Янукович і що далі остались всі хто був треба більшу половини викинути з парламенту от тоді може буде порядок.Вічна пам'ять Володимиру Прокорчуку.
Українка Показати IP 16 Липня 2014 15:14
Нам хватить і 50 народних депутатів, але таких, що будуть любити і переживати за український народ. Місяць в рік можуть приймати закони, а дальше нехай фізично працюють. В нас вже тих законів, під них до ФІГА.!!! Туніядців до роботи важкої фізичної, а не чухатись.... Від них одна біда, а не користь...
Юра А. Показати IP 16 Липня 2014 15:27
Мамочки повсирались за 130 гривень, всі мамочки тупі самки, допомогу пробухають.. Чому ж ви не кажете про ціни в столовій ВР: 1 кг мяса по 900грн, малини по 600? Допомога на оздоровлення по 40000? А тут мізер і той забрали - і ще й стільки воні. Ви в аптеку давно заходили? Там менше 50 грн вже нічого немає.
мама до Юра А. Показати IP 16 Липня 2014 17:53
Не в грошах щастя.Вас ніхто не обзиває що ви тут розводите наклепи.
коменти Показати IP 16 Липня 2014 15:32
почитати, цiкаво виходить. 20% впевненi в собi, пiдтримки не треба, грошi заробляють, дiтей мають. iншi хочуть щоб "держава" (читай 20% тих хто робить бiзнес i платить податки) за них платили. да... дєло лєнiна жiвьот i працвiтаєт. чи то самому пiти на бiржу й пивка попити? нафiга ви менi треба, на вас батрачити, ще крiм депутатiв i iнших армiя ледацюг...
Гостя Показати IP 17 Липня 2014 13:05
Тут писали, що діти з багатодітних сімей - ці ті, хто потім буде наповнювати пенсійний фонд. Я знаю сім'ю, де багатодітна мамаша отримує пільги в Україні, а всі старші діти виїхали в США і працюють і платять податки там. А дітей робити - діло нехитре, тільки потім їх треба виростити і виховати, на себе надіючись. і хай не розказують про вихованих дітей в багатодітних, є такі, що інакше як бидлом і гопотою не назвеш
Жінка Показати IP 17 Липня 2014 13:50
Які ви жорстокі( не розумію, як ті, хто пожалкував матерям грошей, можуть бути нормальними батьками
костя Показати IP 29 Липня 2014 23:28
Хай порошенко в кума яноковіча гроші візьме і платить дитячі
Небайдужа Показати IP 5 Грудня 2015 03:20
Це жах. Я в шоці!! Якби моглиб то позабивали один одного за 130 гривень. Як держава привчила так люди і живуть. А за образу в сторону багатодітних мамочок я незгідна добре якщо мама вела своїх дітей за руку а не пленталась п'яна. І невсі ростуть бидлом як ви описуєте.
Анонім Показати IP 11 Січня 2016 12:18
Україна й так вимирає, якщо почнуть по одній дитині народжувати то взагалі вимремо. Якщо держава забезпечить роботою і нормальною зарплатою то родина з дітьми сама зможе себе забезпечити гідним життям. Дайте роботу в село!!! Тут доречі ростуть розумні талановиті працьовиті діти.
небайдужа Показати IP 11 Січня 2016 14:48
В сімї де виховується одна дитина вона виростає розбалованим самозакоханим егоїстом. В багатодітній сімї діти ростуть самостійними відповідальними люблячими працьовитими. А на рахунок секонд хенду - там речі якісніші ніж нові в магазинах. ПІДТРИМКУ БАГАТОДІТНИМ!!!

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus