USD 39.50 39.82
  • USD 39.50 39.82
  • EUR 39.70 40.00
  • PLN 9.76 9.92

Заступник Терещука написав заяву на звільнення

23 Лютого 2014 19:21
Заступник начальника управління – начальник міліції громадської безпеки УМВС України у Волинській області Володимир Поліщук написав заяву про звільнення на Театральній площі у центрі Луцька. До такого вчинку його змусили представники "Правого сектору". Інцидент стався під час привселюдних вибачень луцьких спецпризначенців.

Присутні мали чимало запитань до Володимира Поліщука. Зокрема, вимагали розповісти, хто дав наказ кидати гранати під час штурму приміщення УМВС у Волинській області.

Чоловік сказав, що робили це бійці спецпідрозділу "Сокіл". Після чого присутні зажадали, щоб він став на коліна і попросив вибачення перед людьми. Ставати навколішки начальник міліції громадської безпеки відмовився, після чого активісти зробили це силоміць. Скрутивши руки, його так і тримали.

Правоохоронець спершу відмовлявся писати заяву, обіцяючи зробити це завтра, однак під тиском мітінгувальників таки погодився. Його силою поставили на коліна, звинувативши у пролитій крові.

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 169
ант Показати IP 23 Лютого 2014 19:26
1) заяви написані в такий спосіб немають юридичної сили....! 2) НАдіюсь хоч в одного з тих баркутівців є почуття гідності ...... ви розумієте мене.... герої не вмирають фашисти не живуть!
Анонім до ант Показати IP 23 Лютого 2014 23:58
а може нам і справді непотрібна та міліція, сбу, прокуратура, військо... ????ви ж подивіться ВОНИ СЕБЕ ЗАХИСТИТИ НЕЗДАТНІ..... то навіщо нам платити на їх утримання податки ????
djdf f до Анонім Показати IP 25 Лютого 2014 14:03
ты олень раз так думаешь!!!
Волинянам Показати IP 23 Лютого 2014 19:33
Шановні волиняни! Задумайтеся, що ви робите, чим ви кріщі за владу, якщо вдаєтеся до насильства та приниження. Потрібно усе робити згідно закону, і якщо хтось із них винен то буде відповідати за всію строгістю, а якщо ні, то будьте добрі дайте їм жити. Вони такі ж люди як усі ми.
лучанка до Волинянам Показати IP 23 Лютого 2014 19:56
згідно закону сьогодні ховалі молодого хлопця, йому було 22........ а вам зараз скільки?????? заради чого його розстріляли????? заради того ,щоб ці перевертні нас далі дурили?
Анонім до лучанка Показати IP 23 Лютого 2014 20:20
Вас зараз дурять ще більше, бо половину роботи ви зробили за них, не за міліцію, а подумайте за кого.
анонім до лучанка Показати IP 24 Лютого 2014 11:19
Люди...а їхні діти їздять на дорогих автівках і збивають людей -і по закону їх ніхто не карає....Це згідно чинного законодавства....
рол до Волинянам Показати IP 23 Лютого 2014 23:05
А з якого ми кращими маємо бути по відношенню до виродків стрілявших в людей на ураження, чи забивавших до напівсмерті кийками? Кара має бути адекватною. Розіібратись (зараз мусора все один про одного викладуть, хто і що робив) і покарати.
!!! Показати IP 23 Лютого 2014 19:35
Зніміть маски "герої "?!.....
юра Показати IP 23 Лютого 2014 19:36
Офiцери так не поступають. Читайте iсторiю. Це ганьба.
109 до юра Показати IP 23 Лютого 2014 20:30
Офіцери надали наказ про вбиство невинних беззбройних людей. З ними ще мяко повелись...
ДАНІЕЛЬ ВОЛИНСЬКА ЗЕ Показати IP 23 Лютого 2014 19:37
ЛЮДИ А НАЧАЛЬНИКА ДАЇ ОБЛАСТІ І МІСТА ЛУЦЬКА ЧОМУ НЕ ЗВІЛЬНИЛИ
евромайдан до ДАНІЕЛЬ ВОЛИНСЬКА ЗЕ Показати IP 23 Лютого 2014 19:41
На коліна, на майдан! Начувайся Кощей ,ми завтра ідемо до тебе!!!
До евромайдана до евромайдан Показати IP 23 Лютого 2014 19:46
І що ви самі станете скопом керувати ДАІ з палицями - варвари, все треба робити цивілізовано і по закону, якби до вашої голови це доходило то і жертв би небуло у Києві.
Українка Показати IP 23 Лютого 2014 19:39
нічого-нічого! Хоч хто-небудь поставив-таки їх на коліна! За стількох загиблих ще не те варто було бзробити
123 до Українка Показати IP 24 Лютого 2014 18:59
ПЕРЕД БОГОМ ТРЕБА СТАВАТИ НА КОЛІНА, А НЕ ПЕРЕД ФАШИСТВАМИ І БИ**ОМ, ЯКЕ ЧИНИТЬ САМОСУД...ПАЛИТЬ ВСЕ ...ІДІОТИ
Волиняка Показати IP 23 Лютого 2014 19:39
і що зробив Поліщук? не допустив кровопролиття, скрізь де він був драки до крові не було. а кнур Пазя один раз виїхавши на розрул ситуації ображав людей та угрожав. може то він прокасував заяву? Саме Поліщука варто було б поставити на начальника - він хоч місцевий - не варяг як Терещуки, Швидкі, Кміти ....
Офіцери так не посту Показати IP 23 Лютого 2014 19:39
Можливо герої, ходять у масках, носять дубинки та палиці. Ці ГЕРОЇ ходять вулицями і навіть бояться показати власні обличчя, ЧОМУ????? Серед білого дня ще нормально, а ближче до сутінок страшно на вулиці показалися, і недай Бог дітей випустити. Дивіться люди бо ви ще самі подіжите до міліції, щоб рятувала вас від ГРОЇВ у МАСКАХ
Її Показати IP 23 Лютого 2014 19:42
Шкода люди не побачать як будуть ставити на коліна , зраджені своїм керівництвом силовики цих героїв в масках!!!! Волиньпост коментує тільки то що йому вигідно.
1111 Показати IP 23 Лютого 2014 19:43
А чому ви причепилися до Поліщука? Він що зробив? Чи нашим волинянам уже всерівно хто винен хто ні, аби усіх звільнити, побити, принизити, неважливо за що, потім придумаємо. Шановні а хто буде працювати, чи вам міліція уже взагалі не потрібна??? мені потрібна, повинні працювати люди,навести зараз лад на Волині і розкривати злочини, То хто це буде робити, якщо ви всіх звільните незрозумілі еліменти з "правого сектора" чи "самооборони" недуріть.
ага Показати IP 23 Лютого 2014 19:44
Данильчуку, що адреналіну не хватало, то вирішив агресію до міліції викликати. Завтра від людей точно міліція відвернеться. Хто надавав Данильчуку право ставити старших людей на коліна. Нацисти так не робили навіть. Людина стає на коліна лише перед мамою , батьком та перед Богом. А не перед психічнохворою людиною. Через місяць від гопніків народ відгрібати будуть, і хто тоді допоможе. Нехай навіть після такого не думають звертатися до міліції.
той до ага Показати IP 23 Лютого 2014 21:45
Данильчук вивчий ази психології натовпу.
22 Показати IP 23 Лютого 2014 19:50
позор Данильчуку. Бидло. Варвар
На це не можна дивит до 22 Показати IP 23 Лютого 2014 20:20
Не дай Бог хтось із цих офіцерів не перенесе цей похор, то на колінах буде перед його родиною саме той, хто ставив на коліна дорослих достойних чоловіків. Ми за такий Майдан були? Ми таких владців чекали? Де межа вседозволеності? Хіба Поліщук занапастив молоді життя наших героїв?
Яків Показати IP 23 Лютого 2014 19:53
Поліщук справжній мужик - не став на коліна перед гниллю з Правого сектору!
до ага Показати IP 23 Лютого 2014 19:53
Я з вами згідна на всі 100%. Але розумієтеце порібно не писати так само збирати людей і відстоювати міліцію, як залишилася, яка виношує на душі зраду всіх волинян, адже ви задумайтеся скільки хлопців та дівчат тут народилися і виросли, працюють і їм не соромно дивитися свом землякам у вічі, так є випадки оборотней у погонах, але такі не всі. Тому не можна усіх наказувати і принижувати вони з вами такого не роблять. Тому волиняни задумайтеся, чи справді така погана міліція у нашому регіоні, що ви проти неї бунтуєте, сьогодні її портрібно захищати
ігор Показати IP 23 Лютого 2014 19:54
ДЕПУТАТУ МІСЬКОЇ ради -ГАНЬБА. БИДЛО. Такі хочуть прийти до влади. Але Бог дає можливість і забирає і наказує і їх. Шкода справжніх патріотів. Данильчук вже зовсім страх потіряв. Бійся Бога
той до ігор Показати IP 23 Лютого 2014 19:58
Нехай Данильчук боїться вже корінних Волинян. Понабирав 16 річних собі дітей. Позор ДАнильчуку. Ганьба НАцисту.
Лучанин до той Показати IP 23 Лютого 2014 20:01
а сам без дітей психіноневрівноважених 100 метрів не проходить
Точно Показати IP 23 Лютого 2014 19:57
Цей козел уже взагалі не розуміє що робить. Тобі влади ніхто не давав так що попустися. А кому тут працювати чи ні розберуться люди, які у цьому тямлять і знають, що повинен знати і уміти кожен керівник того чи іншого органу, а не обізяна з палицею в руках буде керувати на Волині. Позор Данильчуку!!!!!!!!
Лучанин Показати IP 23 Лютого 2014 20:00
Краще б кума параки, начальника слідства умвс у волинській області мішу заставили заяву написати, більш корумпованого міліціонера ще тре пошукати. І прокурора луцького району тре гнати, це справжні кровосісі
Анонімець до Лучанин Показати IP 23 Лютого 2014 22:18
підтримую!!! до компанії треба ще кума вертухая Воробя, що сосе всі соки з паспортістів і сидить в тому ж увд, бухає посточ=янно то в Земані то в Україні (готелі). долгів має як собака бліх - напозичався за "рєшініє вопросов". б....й напризначав у той же Луцький район напару кумові шльондру Гальку Данильчук ти часом не його кум?
Лучанка Показати IP 23 Лютого 2014 20:00
Коментатори схаменіться.......... треба було відірвати свої сідниці від дивану, перестати плювати в монітор, а прийти сьогодні на майдан і подивитись в очі батькам і близьким хлопця, якого розстріляли.... не подобається - валіть в ДАНЄЦК
ага до Лучанка Показати IP 23 Лютого 2014 20:03
от тобі туда дорога
Замочений Башкаленко Показати IP 23 Лютого 2014 20:05
Тролі чому на вулицях мовчете.Страшно сцикунці))))))
Лучанин до Замочений Башкаленко Показати IP 23 Лютого 2014 20:17
На влуці страшно ходити, а то не дай Боде не відповісиш "Героям слава" можуть і побити, хоча переконують киівськи боси, що до всіх толерантно відносяться
той до Замочений Башкаленко Показати IP 23 Лютого 2014 21:05
То ти про себе?
Антон Показати IP 23 Лютого 2014 20:05
Поліщук - один з небагатьох СПРАВЖНІХ ЛЮДЕЙ в міліції. Правий сектор не розбираючись вже всіх підряд паплюжить. Влаштували театральне дійство для власного піару!
Мандела до Антон Показати IP 24 Лютого 2014 01:05
Антон а твоя фамілія бувай не Цесарук?ти теж справжня людина в міліція!йдіть до біса ви зла людям наробили!
ВОНО Показати IP 23 Лютого 2014 20:11
Одних свиней біля корита змінюють на інших. Виникає питання українці дійсно дурні чи мені тільки так здається ????
Ooooo Показати IP 23 Лютого 2014 20:20
оууу палехче! це Вова Бакс??? хабарник №1 Луцька??? йому повезло шо він вийшов звідти здоровий і живий. мудачина гнила!
!!! Показати IP 23 Лютого 2014 20:27
http://ord-ua.com/2012/12/23/umvd-volyinskoj-oblasti-budet-li-poryadok-s-prihodom-aleksandra-tereschuka-ili-pochemu-net-mestnogo-nachalnika-17-let/
Корінний лучанин Показати IP 23 Лютого 2014 20:33
Правий Сектор! Ти не зовсім правий!! ТРЕБА ВІДСІЮВАТИ ЗЕРНО ВІД ПОЛОВИ! А ви що робите? ГЕТЬ ДАХ ЗНЕСЛО! В міліції є професіонали, яких треба берегти. Де ви завтра їх візьмете для НОВОЇ ВЛАДИ! БІДА НАША СПІЛЬНА В ТОМУ ЩО ПОЛІТИКИ ПІДКЛЮЧИЛИ ДО СВОЇХ ІНТЕРЕСІВ СИЛОВІ СТРУКТУРИ : МІЛІЦІЮ, СБУ та інш. НИЩИТЬСЯ БАЗУ ДАННИХ НА ЗЛОЧИНЦІВ, ВИГАНЯЮТЬ МІЛІЦІОНЕРІВ З РОБОТИ . Ну таке вже є в регіонах України.НАЛИВАЙЧЕНКО(СБУ) доповів на ВРУ про такий ХАОС в УКРАЇНІ. ТАКЕ БУЛО В 1917р.,коли знищена картотека на злочинців і був беспредєл, що мусили просити на роботу бувших царських спеців із жандармерії. ПОЛІТИКИ ХАЙ РОБЛЯТЬ СВОЮ СПРАВУ, А НЕ ВИКОРИСТОВУЮТЬ СИЛОВІ СТРУКТУРИ!
Мишко Показати IP 23 Лютого 2014 20:40
Не тих тра щемити. Э прокурор, ООБХС, які не соромляться на Х5 кататися. А це сторожові собаки, вони нічого не формують.
соромно дивитись до Мишко Показати IP 23 Лютого 2014 20:59
Боже та ми здичавіли??? Данильчук ти точно в рай не попадеш!!! Мені цікаво він християнин чи атеїст??? CЬОГОДНІ ЧИНИТИ ТАКЕ БЕЗЧИНСТВО З ЛЮДЬМИ..............ПРОКЛЯНУТЬ І ЙОГО І РІДНИХ!!!!!
пастор до соромно дивитись Показати IP 23 Лютого 2014 22:44
він-протестант
Анонім до пастор Показати IP 24 Лютого 2014 00:11
Та він ось,ось смерть видно свою бачить... біжи звідси Данильчук бо ще пару днів тобі жити залишилось
соромно дивитись до пастор Показати IP 24 Лютого 2014 21:42
Та він певно про віру і не чув!!! Вірує і сповідує лише приниження та озлобленість, а поклоняється биті та відібраному у міліціонерів щиту!!!!
123 Показати IP 23 Лютого 2014 20:43
Хто давав право якомусь Данильчуку принижувати честь і гідність людини, безпідставно звинувачувати її у вчиненні злочинів??? Хто цей Данильчук такий, звідки він взявся??? Невже жага влади здатна на такі вчинки. Позор і ганьба в першу чергу Данильчуку і його прибічникам за такі дії, ніхто не давав йому права судити, а його самосуд повернеться проти нього, прийде і його час. Це не мирний протест, це збіговисько молодиків, які дуже схожі своїми вчинками на "тітушок". Я не здивуюсь, якщо завтра це чудо зі своїми прибічниками візьмуть біти і почнуть гамселити усіх, хто їм не подобається. "Революція" по-волинському...
z до 123 Показати IP 24 Лютого 2014 00:12
Це збiговисько малолiтнiх смаркачiв, якi окрiм бутилки пива в руках нiчого не тримали!!! Все так не буде!
00 Показати IP 23 Лютого 2014 20:47
Данильчук за багато на себе бере.Поряок в Луцьку хоче навести...Тупоголовий. Порядок треба було на барикадах в киеві наводити не пускати дітей під кулі, і на коліна перед батьками стати наших героїв і вибачитись перед ними,що не зміг їх від ворожої кулі зберігти.....А це шо він робить позор для европейської Волині!!!
ку-ку Показати IP 23 Лютого 2014 20:52
Ми не можимо так принижувати людей я думаю що ми повинні бути більш людяні. Зараз йде повне перезавантаження політиків, високопосадовців і ми повинні допомагати, але не таким методом. це прилюддя може призвести до чогось нехорошого.
Сімї поліщуків Показати IP 23 Лютого 2014 20:55
можете не старатися розписувати ці коментарі і ставити самі собі лайки! Всі про все давно вже знають і розуміють!!! в поліщука старшого була сьогодні можливість сказати це все на сцені, але він соплі прожував...
111 до Сімї поліщуків Показати IP 23 Лютого 2014 21:03
хай би тебе поставили перед усім людом на коліна, я б тоді подивився, що ти скажеш...
qqq до 111 Показати IP 23 Лютого 2014 21:10
а я не маю відношення до виконання злочинних наказів під час протестів в Києві. і не брав хабарі з підлеглих та людей для вирішення питань!!! зрозумій це собі раз і назавжди! в світі існує поняття "бумерангу" і все зло повернеться коли-небудь! і все нагромаджене ним (машини, земля, будинки, дача) це все ж не за доблесну службу...
111 до qqq Показати IP 23 Лютого 2014 21:24
ти особисто давав Поліщуку хабара, ти знаєш достовірно про його злочинні накази, ти знаєш про його статки??? не треба судити всіх, хто в формі, однаково, а принижувати - ніхто не давав права, тому що потім це все може повернутись "бумерангом"...
111 до 111 Показати IP 23 Лютого 2014 21:29
да я знаю колишніх його співробітників по ДАІ! від них і про хабарі знаю і про інші справи! доказів не маю і Бог з ним! Благословляю його!
!!! Показати IP 23 Лютого 2014 20:59
Дебіли, хто їх фінансує за такі дійства. Закрадається питання що вони (іменно цей правий сектор) робили в Києві і кого вони там били? Чому ходять у масках, носять дубінки та палиці, люди - це що новий спецпідрозділ. СЦИКЛО !!! Ці ГЕРОЇ ходять вулицями і навіть бояться показати власні обличчя, ЧОМУ????? Хто їх фінансує. Люди ви чому ходите на такі вистави, що у вас немає власної думки. Це наш Луцьк і нам тут жити. Не ведіться на ці провокації. Міліція просто виконувала свій обовязок і присягу. Згадайте Афганістан, ніхто з хлопців, яким також було по 18-20 років присязі не зрадив і нетікав. А цім беркутятам слава, а коли доведете їхню вину тоді приходьте і будем обговорювати. Хіба можна взагалі таке робити після похорон у вечері. Вони як у війну, одні гинули на фронті, а інші вночі грабували та вбивали як оці (правий сектор) Ви ще всі будете сидіти дебіли. Люди ви що хочите з такими манерами у Європу (в жопу). Коли всі в Києві стоять і чикают змін, то ці тут показують своє звірство. Схаменіться, бо цього не оціний ні одна влада, яка б вона небула та ні одна держава світу. Зупеніться і зуупиніть правий сектор який діє на Волині.
Лучани Показати IP 23 Лютого 2014 21:03
ЛУЧАНИ,ВСТАВАЙТЕ!!! А то завтра прийдуть і до вас .
Злий Показати IP 23 Лютого 2014 21:05
Краще суддями займіться,там точно є кого принизити. А цей мужик не гідний того що з ним зробили. ЗРЯ...
111 до Злий Показати IP 23 Лютого 2014 21:12
цей мужик мудак і хабарник!
Анонім Показати IP 23 Лютого 2014 21:10
Стоп правий сетор зупинись, так не можна! Я була до цього моменту за вас, а тепер,якщо ви не зупинитесь,ви заведете країну в прірву! треба проводити, розслідування,судити за законом винних, але без доказів вини публічно принижувати не можна. беркут і сокіл може обізлитися , тоді буде реально страшно виходити на вулицю, не тільки представникам правого сектору , але й простим громадянам. Подумайте, ви ж говорите,що ви інтелігентні люди. Я розумію є смерті, винні в них яник,його найближче оточення .Їх треба виловлювати і карати.Винна також система, її треба змінювати реформами, а не карати гвинтиків цієї системи, які стали її заручниками, так само як і ви. У тому,що є смерті частина вини лежить також і на опозиціонерах і керівниках правого сектору, вони гнали людей на майдан. Вина лежить на всіх нас,хто голосував за яника і хто просто не прийшов на вибори, а таких більша половина країни, давайте ще й їх будемо виловлювати і притягувати на майдан.Хай ті,що там бажають помсти дадуть відповідь на питання, чи вони ходили на остання вибори президента, я впевнена,що поливина з них там не було. Не можна перекладати вину тільки на когось одного, бо є реальна загроза безладу. Якщо ви не зупинитеся, ви заведете країну в жопу, зробите велику послугу Путіну. У вас ейфорія і жага помсти,якщо ви не зупинитесь, то з героїв перетворитеся у бидло. Беркут і сокіл керуються у своїх діях виключно законами, а легітимним президентом на той час був яник і міністром внутрішніх справ був захарченко,і не їх в цьому вина, люди охолоньте.
Її її до Анонім Показати IP 23 Лютого 2014 21:20
З такими діями цих активістів ображені силовики прийдуть до їх родин і будуть нищить щоб прочуствували ці герої що вони роблять!!!!
Її її до Анонім Показати IP 23 Лютого 2014 21:20
З такими діями цих активістів ображені силовики прийдуть до їх родин і будуть нищить щоб прочуствували ці герої що вони роблять!!!!
Рома Показати IP 23 Лютого 2014 21:13
Анонім1000% прав!!
Рожище Показати IP 23 Лютого 2014 21:14
Ех Ви, Невихована бИДЛОТА!!!!!!!! Що ж ви робите!!! Це ж ЗОЛОТА людина!!!!! Навіщо це робити, навіщо заламувати хорошого чоловіка та незамінного керівника!!!!! Бог вам судья!!! Невже вам важливіші ті гроші котрі вам плотять, ніж ваша гордість? А ту заяву поставте собі в рамочку Засранці!!!!!
qqq до Рожище Показати IP 23 Лютого 2014 21:18
напевно рішала якийсь писав))
Олег Показати IP 23 Лютого 2014 21:14
Хто буде розслідувати і судити????
Лучанка Показати IP 23 Лютого 2014 21:18
Данильчук! Щоб ти здох! Завтра піду і поставлю тобі свічку за упокій. З магазинів збирає гроші з бітою, люди бояться по вулиці ходити.
Клушці до Лучанка Показати IP 23 Лютого 2014 21:27
Дура на твоїх родичів перейде
Корінний лучанин Показати IP 23 Лютого 2014 21:22
Я вважаю , що в цей бепредєл ПС, треба втрутитись ГОЛОВІ СБУ по ВОЛИНІ і то негайно! НЕХАЙ ЗУПИНИТЬ ЦЕ . ВІН ЖЕ Ж БАЧИТЬ! Буде ще ПС стояти на колінах. бо так чинити не можна!! ПОКАЖІТЬ ВИБАЧЕННЯ цього хлопчика - Данильчука! Що ми будуємо? ЛЮДИ ДОБРІ?
Да Показати IP 23 Лютого 2014 21:24
І нехай це проконтролює заступник благодійного фонду І. Палиці, член громадської ради - Констанкевич І.М.
Рома Показати IP 23 Лютого 2014 21:30
Что хотели то получили!!
бумеранг Показати IP 23 Лютого 2014 21:30
Треба Данильчуку дітородний орган відкрутити, щоб, не приведи Боже, такого потомства, як сам, по землі не пускав. Серед натовпу він "герой". Поводиться, як погань остання. Думаю, і його скоро перед народом на коліна поставлять за такі дії. Його і тих, хто разом з ним ці безчинства чинив.
той до бумеранг Показати IP 23 Лютого 2014 21:50
Данильчук знає психологію натовпу. А люди як телята себе перед ним ведуть. Схаменіться. СБУ, Прокуратура - де ви.
той до той Показати IP 23 Лютого 2014 21:54
Данильчук спеціально вирішив викликати Беркутців тоді коли двоє похорон підряд було проведено. Скотина. ЗАвтра масово підуть ставити свічки за упокій Данильчука. Не здивуюсь. ВСБУ, Прокуратура області де ви. В.о. міністра МВС ти де?
Вася Показати IP 23 Лютого 2014 21:35
Де проллє порождає беспридел....
Вася Показати IP 23 Лютого 2014 21:36
Беспридєл порождає беспридєл
знаю Показати IP 23 Лютого 2014 21:50
звонять від данильчука до бізнесменів і вимагають гроші і немалі суми, а якщо будуть відмовлятись погрожують розсправою чи знищенням майна
пуля Показати IP 23 Лютого 2014 21:54
ну яник тоже думвв що вфн безнаказаний, і що??? і цей козел данильчук так думає, тільки різниця в чому що яник касу має відмажеться або за кордон втіче якщо ще не втік, а цей козел голий і босий, сьогодні він таких як гузь і ко в крісла посадить а завтра вони його самі і здадуть як психічно хворого неврівноваженого сепаратиста!!!!ще трішки треба потерпіти і все буде ок!!!
2222 Показати IP 23 Лютого 2014 22:00
Данильчук - ганьба для Луцька
брехня брехню поганя Показати IP 23 Лютого 2014 22:04
ага, тож бачите який данильчук багатій- приїхав бмв х5 і принизив бідного велосипедиста Поліщука. Ай яй яй. Яка бека
1 Показати IP 23 Лютого 2014 22:04
Данильчук урод.
вася Показати IP 23 Лютого 2014 22:05
Данильчука на нари!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Що правоохоронці якогось хворого злякалися.
Юрій Показати IP 23 Лютого 2014 22:05
Скажіть чим вони відрізняються від того беркута, який роздягав і знущався над козаком...??? гляньте хто там в лвдерах майдану: 1.) Гузь який за все життя ніде не працював тільки бігав із однієї партії в другу він зараз нак рові робить собі кар'єру, вже заступник голови обласної ради. далі ще буде... 2) Бондар колишній губернатор який прийшов після помаранчевої револолюції і нічого в області не зробив. крім дерибану земель, особливо в шацьку і разом з Ющенко і Юлею зрадили людей і майдан, а зараз знову з'явився; 3) Козюра хай розкаже яким чинов він разом із сином мера Романюка отримав землю колишнього кафе Буратіно та за які кошти збудували там торговий центр БУРАТІНО; 4) мер Романюк колишній (а не офіційно і теперішній) ерівник Волинського Приват банку, який входить в групу приват підконтрольну партії регіонів, який теж був губернатором і нічого не зробив; 5) Пірожик бездар який так само як і Гузьмайже ніде не працював а бігав із однієї партії в іншу, алкоголік, якого покинула жінка через те що ін п'є. ЧОМУ ЦИХ ЛЮДЕЙ НІХТО НЕ СТАВИТЬ НА КОЛІНА І НЕ ПРОСИТЬ ВИБАЧИТИСЬ ПЕРЕД ВОЛИНЯНАМИ...???!!! Ганьба....
Корінний лучанин до Юрій Показати IP 23 Лютого 2014 22:16
ПРИЙДЕ ЧАС І ДО ЦИХ ПИТАНЬ!!! ЦЕ БУДУТЬ ПИТАННЯ ДО НОВОЇ ВЛАДИ, ЯКУ ОБЕРЕМ СКОРО! НЕ СУМНІВАЙТЕСЬ! МЕНІ, ВСЕ-ТАКИ ДУМАЄТЬСЯ, ЩО УКРАЇНА ОЧИЩАЄТЬСЯ! Будуть вони, як ЯНУКОВИЧ із МЕЖИГІРЯ втікати.
Рома Показати IP 23 Лютого 2014 22:09
Ще вчора весь український народ дивлячись відео з роздягненим козаком та іншим нелюдським ставленням до людей проводив аналогію між беркутівцями та фашистами в часи окупації. Україну обурювало те, що катуванню піддавались люди за свої погляди, переконання , належність до громадських організацій, рухів. А саме головне, що народ України, як на сході так і на заході, в один голос засудив такі звірства. Що маємо зараз - Данильчук і його гоп- компанія прикрившись прапором революції починає судити людей не надаючи жодних доказів їх вини. Хто його на це уповноважив, адже з вчорашнього дня в.о.міністра МВС А.Аваков, якому надано право проводити розслідування в міліції та звільняти з посад. Чи відомо про сьогоднішній випадок А.Авакову.? Якщо ні, то це банальна анархія. Дуже цікаво, які є докази у Данильчука відносно вини Поліщука перед народом, зокрема Волинянами і якщо вони є - то нехай їх викладе. Теж саме стосується і Башкаленка який був беззахисний і морально подавлений після штурму УМВС і незважаючи на це його зіштовхнули зі сходів,побили та позбавили волі. Які ж переконання його вели до цих вчинків. Я не виправдовую в даній ситуації нікого, але у разі відсутності доказів у Данильчука, то такі вчинки ставлять його в один ряд з беркутом які знущались над козаком. Ще сьогодні нами керувало обурення узурпацією влади Яником, а що бачимо зараз - Данильчук провів розслідування,визнав винним та призначив покарання , чи може я пропустив засідання ВР де його призначили міністром МВС,генпрокурором, головою Верховного суду України. З такою перспективою Європа від нас буде відмахуватись як від "навозної" мухи і дальше Тамбова нам дороги не має.
Анонім до Рома Показати IP 23 Лютого 2014 22:21
Так, ти правий, тільки європа від нас не відмахнеться - вона нас змахне, бо їм потрібні наші землі, а не ми!
1ДО 2222 Показати IP 23 Лютого 2014 22:10
ПІДТРИМУЮ
Лучанин Показати IP 23 Лютого 2014 22:15
Прокурорам таке теж зробите????????Спитаєте за Чорні лексуси і крузери з сімьорками на номерах!!!де вони на державній службі заробили на джипи і на маєтки в прилеглих селах заробили!!!
Анонім Показати IP 23 Лютого 2014 22:18
Те що відбувається в країні - інтервенція. Правий сектор - повадирі, а в масках тому що частина серед них інтервенти - щоб не було видно. Зрада - сьогоднішній лозунг. ЄС і США нам не друзі, а інтервенти, зрозумійте це в кінці кінців!!! Чому зараз в школах більшість дітей почала вчити польську? Тому що скоро наш регіон буде під поляками і державна мова буде не українська! Забудьте про гарне майбутнє в складі ЄС, їм потрібні землі та раби. Рятуйте себе і країну!
2222222 Показати IP 23 Лютого 2014 22:24
Данильчука на нари за безпредел....
Василь Показати IP 23 Лютого 2014 22:25
Мама анархия..папа стакан портфейна..беспридєл порождає беспридел...
4444 Показати IP 23 Лютого 2014 22:26
А за чим дивиться нова влада?
Рома Показати IP 23 Лютого 2014 22:33
У такий спосіб як поступає Данильчук,керуючись "революційною доцільністю" можна роздати ярлики "ворог народу" відштовхнувши від протестного руху людей які думають головою, а не руками,ногами та бейсбольною битою.
sos Показати IP 23 Лютого 2014 22:40
Якщо завтра Данильчука убють я здивуюсь а він заслужив
1 Показати IP 23 Лютого 2014 22:43
Люди зупиніться .Данильчук тебе проклянуть
2 Показати IP 23 Лютого 2014 22:46
Ще такого я не бачила Данильчук як ти своім батькам будеш дивитись в очі син народу
Юрій Показати IP 23 Лютого 2014 22:48
Я зовсім іншу картину побачив, люди підтримали дії правого сектору. Тому не **** !
12345 Показати IP 23 Лютого 2014 22:49
Данильчук - це звічайнісінький пацан,який в цьому житті ніхто і звати його ніяк. Він не мав ніякого права безпідставно садити людину на коліна,Людину,яка чесно і плідно працювала,намагаючись зберегти порядок у нашому міста та по всій області,під час таких скрутних днів.Не надаючи ніяких фактів,достовірних свідчень,він просто почав ганьбити людину,до якої йому далеко.
Народ Показати IP 23 Лютого 2014 22:50
Данильчук має право робити самосуд а мій коментар удаляють чуствую завтра будуть брати за груди
саша Показати IP 23 Лютого 2014 22:50
данильчук має відповідати. Передайте на Майдан хай осудять там і скажуть що за це робити. Нова влада хай контролює такі дії. Це вже всі рамки
Богдан Показати IP 23 Лютого 2014 22:55
Данильчук а ти хто такий щоб примусово ставити людей на коліна? Ти що суд чи народ? Прийде час і тебе народ сам за таке поставить на тіж коліна! Я розумію коли людина сама стає на коліна і просить вибачення, але примусово ставити, це напевно тільки фашисти так робили! УДАЧІ ТОБІ В МАЙБУТЬНЬОМУ!!!!
народ Показати IP 23 Лютого 2014 22:55
Все схвачено за все заплаче Я думала ми в новій Україні а ми фашисти може схід правий якщо я не розумію Данильчука то як це зрозуміє Схід.В лУЦЬКУ фашисти
народ Показати IP 23 Лютого 2014 23:00
Я в шоці Я звертаюсь хто до того хто керує Данильчуком не пускайте його до народу тому що там наші діти а наші діти не повинні так робити .Ми повинні виховати наших дітей в любові до ближнього і прощати і тільки тоді країна стане на ноги процвітіння
Анонім Показати IP 23 Лютого 2014 23:03
Данильчук має реальний шанс сісти за грати за приниження людської гідності,за розпалювання ворожнечі, якби він це зробив з кимось із моїх родичів, я б не зупинилась,поки його б не покарали по закону.Нехай тепер боїться, бо за бєспрідєл доведеться відповідати не тільки янику,а ще й йому
ТАк до Анонім Показати IP 23 Лютого 2014 23:15
він реально сяде за підбурювання до провокацій, розпалювання ворожнечі. Пару днів, і все це ми красиво побачимо. Батьки забирайте своїх дітей із вулиць. Хватить вже на ДАнильчука-фашиста працювати, бо і вашим дітям разом із ним прийдеться нести відповідальність.
до Показати IP 23 Лютого 2014 23:06
МІЛІЦІЯ ТА ЛУЧАНИ ...ВСТАВАЙ!!!!. Хватить Данильчуку гадити у Луцьку. До суду його...за нари.... а потім на примусове лікування. Ганьба!!!!!
Юрист Показати IP 23 Лютого 2014 23:07
Стаття 8 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" визначає, що депутат місцевої ради як представник інтересів територіальної громади, виборців свого виборчого округу та член ради, здійснюючи депутатські повноваження, повинен дотримуватися таких правил депутатської етики: 3) керуватися у своїй діяльності та поведінці загальновизнаними принципами порядності, честі і гідності; 5) не допускати образливих висловлювань, не використовувати у публічних виступах недостовірні або неперевірені відомості стосовно органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ і організацій, їх керівників та інших посадових чи службових осіб, депутатських груп, фракцій, окремих депутатів місцевих рад. Данильчук порушив правила депутатської етики і це повинно бути розглянуто на сесії міської ради.
Народ до Юрист Показати IP 23 Лютого 2014 23:24
Ой не сміши, ще може за поданням сцикунів Козюри чи Романюка? СБУ і Прокуратура де? Де міліція десь до насильника гаркне, то змі по всій Україні розкручували, а прокуратура притягувала міліціонера до відповідальності. А те що Данильчук робить, прости мене боже, патріотизмом називають. МІЛІЦІЯ вставайте, та захищайте честь своїх мундирів. Хватить позорити Данильчуком-рівнянином ваших мундирів. Вставайте та захищайте нас дійсних Лучан. Геть нациста.
Юрист до народу до Народ Показати IP 23 Лютого 2014 23:39
Я до того, що з чогось треба починати, спочатку вигнати з депутатів, а далі взятися за законність його дій і притягнення до відповідальності у законний спосіб, а не публічним судилищем, до якого зводяться його вчинки.
об'єктивно до Юрист Показати IP 23 Лютого 2014 23:55
а то нічого, що цей "депутат" порушив Конституцію України (ст. 28), Загальну декларацію прав людини від 10 грудня 1948p. , Міжнародний пакт про громадянські та політичні права від 16 грудня 1966р., Європейську конвенцію з прав людини від 4 листопада 1550 p. Ратифікована Україною 17 липня 1997? і головне - публічно (це є на відео) вчинив кримінальні злочини: 1) Стаття 127. Катування, тобто умисне заподіяння сильного фізичного болю або фізичного чи морального страждання шляхом нанесення побоїв, мучення або інших насильницьких дій з метою спонукати потерпілого або іншу особу вчинити дії, що суперечать їх волі 2) Стаття 146. Незаконне позбавлення волі або викрадення людини. Позбавлення волі може полягати у триманні особи в місці, де вона взагалі не бажає або більше не бажає перебувати, або в поміщенні її в місце, яке вона не має змоги вільно залишити, хоча бажає цього. 3) Стаття 255. Створення злочинної організації. це може бути будь-яка злочинна організація, метою якої є вчинення хоча б одного тяжкого чи особливо тяжкого злочину, або діяльність якої пов'язана із вчиненням декількох злочинів. Жодних інших додаткових ознак такої організації (озброєність, спеціальна мета створення та діяльності тощо) закон в даному випадку не передбачає. 4) Стаття 257. Бандитизм. Організація озброєної банди з метою нападу на підприємства, установи, організації чи на окремих осіб, а також участь у такій банді або у вчинюваному нею нападі. Мета нападу на підприємства, установи, організації чи на окремих осіб означає, що банда прагне досягнути злочинного результату за допомогою насильства або створення реальної загрози його застосування, діяти раптово, агресивно. Суб'єктом бандитизму є осудна особа, яка досягла 14-річного віку. 5) Стаття 294. Масові заворушення. Організація масових заворушень - це об'єднання людей для участі у масових заворушеннях, керівництво натовпом, підбурювання до вчинення дій, які являють собою масові заворушення, провокаційні дії, вчинені з метою викликати відповідну поведінку великих груп людей, Способи організації масових заворушень можуть бути різноманітними (виступ на мітингах, оголошення різноманітних звернень, розробка планів по збурюванню натовпу, розподіл ролей серед окремих учасників масових заворушень тощо) 6) Стаття 345. Погроза або насильство щодо працівника правоохоронного органу.
Юрист до об'єктивно Показати IP 24 Лютого 2014 00:11
Погоджуюсь, тільки як притягнути цього виродка до відповідальності при теперішній анархії?
об'єктивно до Юрист Показати IP 24 Лютого 2014 00:31
якщо є в.о. міністра МВС, значить система працює, тому достатньо заяви потерпілих чи подання прокурора, занесення до єдиного реєстру кримінальних справ та збереження відповідних доказів. рано чи пізно питання все рівно стане. за злочинні дії повинен відповідати кожний, незалежно від посади, партії, віросповідання, національності, раси чи лозунгу. тільки неупереджений суд є гарантом демократії. (згадайте непідкупність європейських правоохоронців та штрафи високопосадовцям за звичайні порушення ПДР). мухи окремо, котлети - окремо.
Юрій Показати IP 23 Лютого 2014 23:16
Скажіть чим вони відрізняються від того беркута, який роздягав і знущався над козаком...??? Гляньте хто там в лідерах майдану: 1.) ГУЗЬ - який за все життя ніде не працював тільки бігав із однієї партії в другу, він зараз на крові робить собі кар'єру, вже заступник голови обласної ради, далі ще буде... 2) Бондар - колишній губернатор, який прийшов після помаранчевої револолюції і нічого в області не зробив. крім дерибану земель, особливо в Шацьку і разом з Ющенко і Юлею зрадили людей і майдан, а зараз знову з'явився; 3) КОЗЮРА - хай розкаже яким чинов він разом із сином мера Романюка отримав землю колишнього кафе Буратіно, та за які кошти збудували там торговий центр БУРАТІНО; 4) мер РОМАНЮК колишній (а не офіційно і теперішній) керівник Волинського ПРИВАТ БАНКУ, який теж був губернатором і нічого не зробив; 5) ПІРОЖИК - бездар, який так само як і Гузь майже ніде не працював а бігав із однієї партії в іншу, алкоголік, якого покинула жінка через те що він п'є. ЧОМУ ЦИХ ЛЮДЕЙ НІХТО НЕ СТАВИТЬ НА КОЛІНА І НЕ ПРОСИТЬ ВИБАЧИТИСЬ ПЕРЕД ВОЛИНЯНАМИ...???!!! ГАНЬБА...!!! ГАНЬБА...!!! ГАНЬБА...!!!
АЛЕСЯ Показати IP 23 Лютого 2014 23:26
Данильчук, ти не маєш права принижувати людей! Поліщук-справжній міліціонер!!!! а хто ти???
Олексій Показати IP 23 Лютого 2014 23:33
Поліщук - мужик і офіцер. На коліна не став. Повів себе гідно. Все інше розсудить час і Бог!
нейтрал Показати IP 23 Лютого 2014 23:34
треба наказувати тих хто відавав наказ накази видавали охороняти спокій ма там творили схід.такшо наші хлопці поступили по закону.на нах крові немае
Народ Показати IP 23 Лютого 2014 23:40
Лягаю спати а серце болить за свій народ.Де він взявся той Данильчук щоб моя душа боліла за те що мені стидно ходити по своєму місту за придурка.Батьки заберіть своїх дітей . Він хуже яника.
Армен Показати IP 23 Лютого 2014 23:44
Данильчука нагнути! Не має так бути . Є суд і законність. Уявіть, в 23 лютого так принизити людей! Я не симпатик регіонів, але й такої України я не хочу. Чим ти, мудило, краще за Яника і його страпів. Тіж методи: залякування, приниження, верховенство сили. Ой, поплатишся. Ти і твоя швалота в масках. ГЕРОЇ НЕ ВМИРАЮТЬ, ФАШИСТИ НЕ ЖИВУТЬ! Хлопці, кучкуємося: наволочі треба показати їхнє місце!!!!!!!
Спарта Показати IP 23 Лютого 2014 23:48
Хай дивляться і знають що народний гнів може бути ще страшнішим. Його підлеглі не одну людину по райвідділах закатували, цих людей не шкода?
до до Спарта Показати IP 24 Лютого 2014 00:05
ти це особисто бачив, чи так "одна баба сказала"?
Спарта до до до до Показати IP 24 Лютого 2014 01:35
Особисто бачив, тобі не побажаю! http://www.volynnews.com/news/all/zastupnyk-tereshchuka-napysav-zaiavu-pro-zvilnennia/
Стендаль Показати IP 23 Лютого 2014 23:51
Хоть вугрі на Шацьк передавати не будемо!!!!
матрос Железняк Показати IP 23 Лютого 2014 23:52
Майже 100 рокыв тому хоч Тройка була, а тепер - данильчук? Костянтиновичу! Не впызнаю, чому ще Данильчука не закопали в лысы быля Кульчина? Там нормальне мысце!
вітя Показати IP 23 Лютого 2014 23:53
напевно влада яке прийде буде не кращою за попередню. хоча ще віра є на краще. але таке що робить Данильук -засуджую. не можна так з людьми робити. Скільки є таких які забили людей іздівались збивали на смерть людей і з ними таке не іздіваються як з цієї людини. Чи хотів би ти щоб так з тобою робили? Усьому завжди є кінець і це треба пам"ятати. Прийде і тобі кінець ти теж так хочеш щоб було? хіба це справедливо по -людськи? де ті що в києві попризначали нових людей на що вони дивляться. це ж ганьба
Віталій Показати IP 24 Лютого 2014 00:07
По-людськи? Його колеги а можливо і підлеглі розстрілювали беззбройних людей, кидали гранати в натов, це по людськи ? Чи вже забули ?
Юрій до Віталій Показати IP 24 Лютого 2014 00:15
ти все правильно сказав його колеги, відповідальність має бути персональною, а не загальною, серед міліціонерів є і порядні чесні люди, можливо їх меншість, але вони там є, а виродків всюди хватає... тому відповідати мають конкретні його колеги, ті хто давав та виконував злочинні накази... а з такою логікою, можна прийти до того, що батьки вбитих хлопців можуть у відповідь, що б помститись можуть взяти і почати вбивати дітей перших попавшихся міліціонерів, мотивуючи це тим, що їх колеги вбивали їхніх дітей...
Анонім до Віталій Показати IP 24 Лютого 2014 00:19
Ви виродки суспільства.... Вам не місце на Волині. Геть звідси.. Ганьба!
об'єктивно Показати IP 24 Лютого 2014 00:08
аналогічні злочини вчинялись по районах області, навіть ЖІНОК намагались ставити на коліна!!! а за що? в горохові, кажуть, взагалі били голову адміністрації - жінку, хату їй рознесли. і хто це робить? малолєтки! вони граються у звитягу! європейське обличчя - це народний суд, публічний, але СУД, де встановлено і доведено вину, призначено покарання. фашистів після війни ловили та судили! ПО ЗАКОНУ!!! а те що відбувається - це чистої води кримінал.
Хороший мент ..... Показати IP 24 Лютого 2014 00:19
Поспілкуйтеся з кимось хто потрапляв в міліцію в якості затриманого, він вам розкаже як там по-людськи. Треба провчити раз і назавжди! http://www.volyn.com.ua/?rub=33&article=0&arch=1377
УВАГА! Показати IP 24 Лютого 2014 00:32
Щойно поступила інформація про підпали будинків і квартир правоохоронців у Луцьку!
Анонім Показати IP 24 Лютого 2014 00:39
Данильчук- схаменись, бо я тебе особисто зупиню I принижу перед всiма. Що твоя дурна та неврiвноважена шавка пiдлiткiв тобi не допоможе. Останэ попередження!
Петрович Показати IP 24 Лютого 2014 01:02
Нефіг панькатися з тими ментами, за них тут постять або їхні діти, або дружини, або вони самі! Попили крові, а тепер хоче прощення вимолити?Господь простить.А люди не простять, багато хто, не простить,провірити кожного, аякже, це ж революція.Половина що тут пише ,сидить дома на пічці після роботи і не переймається з тим що відбувається в державі,звикли платити, тепер молодь так навчити хочуть,немає ніякої демократії, без терору, под пресс мінтів всіх!
крук Показати IP 24 Лютого 2014 01:03
ДАНИЛЬЧУКУ, ЧОМУ ТАКИЙ ЛЮТИЙ, ЩО СЬОГОДНІ В СТОЛОВІЙ ОДА ХАЛЯВНИХ ОБІДІВ ОБЖЕРСЯ, ЧИ ЩО ТАМ СЬОГОДНІ ДАВАЛИ ГОРОХОВИЙ СУП ТА ПО 2 ВІДБИВНИХ З ПОЛУНИЧНИМ КАМПОТОМ. ТО ТИ НА БАБКИ БІЗНЕСМЕНІВ СТВОРЕНІ З МАЛОЛІТНІХ "ДЕСЯТКИ" І "СОТНІ" В СТОЛОВІЙ ОДА ПІДГОДОВУЄШ. ПРИСВОЇВ ЇМ КЛИЧКИ ТА ПОГАНЯЛА РІЗНІ ЯК НА ЗОН "ТИСЯЧНИК" ТИ НАШ ВОЛИНСЬКИЙ. ТА ТИ НЕ ВАРТИЙ І МІЗИНЦЯ ТИХ ЗА КОГО СЕБЕ ВИДАЄШ. "ПІСЮНЧИК" - ТОБІ БІЛЬШЕ ПАСУЄ. В КРАЇНІ УЖЕ 2 ДОБИ НЕМАЄ ПРЕЗИДЕНТА, А ВІН ЛЮСТРАЦІЮ ПРОВОДИТЬ, ЗВЕРНИСЬ ОСОБИСТО ДО КЕРІВНИЦТВА МВС І ПОДАЙ СВОЇ МІРКУВАННЯ З ДОКАЗОВОЮ БАЗОЮ СТОСОВНО ЧИНОВНИКІВ ОБЛАСНОГО УПРАВЛІННЯ. ТРОХИ ПРАВООХОРОНЦІ РОЗКУМАРЯТЬСЯ І ТИ ПІВНИКОМ СТАНЕШ ПОЛІСЬКИМ. БЕЗПЕРЕЧНО ДІЯТИМУТЬ ПО ТВОЇЙ УБЛЮДОК СХЕМІ - МАСКИ, БИТКИ, ПРИНИЖЕННЯ І ТРОХИ КАТУВАННЯ, ЩОБ ПОСМІШКА ЗІЙШЛА. І НЕ ВАЖЛИВО ЩО ТИ ЩЕ ДЕБІЛТАТ І ЩО ЛУЦЬКА МІСЬКРАДА З ТОБОЮ ЗРОБИТЬ. МИ ВЖЕ ЙДЕМО ПО ТЕБЕ ЧЕКАЙ І КОЛИ БУДЕШ КУДИСЬ ЙТИ, НАВІТЬ В СОРТИР, ТО ОГЛЯДАЙСЯ ЧАСТІШЕ, БО І ТАМ НАЙДЕМО. ПОДЯКУЄМО ЗА ВСЕ. ПО УСЬОМУ ВИДНО ЩО ДО ПРОКУРОРСЬКИХ І СУДДІВСЬКИХ ПРЕДСТАВНИКІВ ФЕМІДИ КИДАТИ ПРЕДЯВУ ТОБІ ЛЯЧНО, БО В НАТУРІ ТИ "ПІСЮНЧИК", НИМ В ПАМЯТІ І ЗАЛИШИШСЯ.....
до крук до крук Показати IP 24 Лютого 2014 01:14
согласен, где собираемся. я знаю где данильчук ночует....лучшая зашита - нападение
Лучанин Показати IP 24 Лютого 2014 01:09
Я допомагав майдану, давав гроші на ліки пораненим, але після такого - вибачайте. Як би мене так принизили - задавив би всіх із часом поодному. Мужика потрібно поважати за те що він мужик, а не чавити як худобу. Правий сектор - ви не ліпші від садистів-беркутів. Ганьба.
Міліціонер Волині Показати IP 24 Лютого 2014 01:24
Знаю особисто Поліщука В.Г. про цю людину нічого поганого сказати не можу, так само як всі хто його знають! Володимире Георгійовичу міліція Волині з вами! Напевно тільки ми знаємо що ви не менше нашого несли службу та робили усе можливе для того щоб у нас на Волині не пролилася кров! А правий сектор в корінь не правий, роблять висновки про дії та накази людини тільки по чуткам!
Міліціонер Волині до Міліціонер Волині Показати IP 24 Лютого 2014 01:26
перепрошую Володимир Григорович
Коля Показати IP 24 Лютого 2014 01:28
Вова, брат! Милиция Волыни с тобой. Мы гордимся таким начальством и готовы служить до конца!
Милиция до Коля Показати IP 24 Лютого 2014 01:43
Почему то никто не судит нас за то что мы ночами не спали и несли службу на теретории города, даже в розгар майдана когда днем на майдане были тысячи людей а ночью все"Патриоты " расходились по домам спать мы стояли на Майдане и охраняли те же палатки сцену и не допускание провокаций что бы жители нашего города спали спокойно и все Это Было под четким руководством Полищука которого сегодня унизительно поставили на колени те граждан которых он питался защитить?! Да кто вы все после этого? Вы думаете это все пройдет просто так? ахахах да не тут то было, вы пытаетесь силой уволить всех тех кто прошел милицию от низов до верхов, а кто же придет на смену им а? молодые кадры не компетентны в тех или иных вопросах которые могут решить оперативным путем нынешнее начальство, вы еще не раз пожалеете о том над чем сейчас смеетесь и кому хлопаете около сцены, это уже не майдановци а стадо! А что вы сделали с зданием Областного управления милиции? это ужас, как быстренько его побить поджечь так это мигом, а подумать за чьи деньги это будет делаться нет? Да конечно же за ваши деньги ... за ваши строилось вы же ломали и за ваши будут восстанавливать! Вы одного не можете понять что вы делаете непоправимую ошибку пытаясь спихнуть все проблемы на нас на милицию, поймите что мы в последнюю очередь а точнее совсем не хотим причинить вам зла, у нас такиеже семьи как у вас только плюс ко всему постоянная опасность, зарплата в 2 тис гривен, бессонные ночи, и наши родные каждый раз молятся о том что бы мы вернулись домой с дежурства, на котором служим в первую очередь народу!
мусарку до Милиция Показати IP 24 Лютого 2014 04:20
лягавий,а про хабарі, побори, кришування проституток,наркоманів і т.д. чому ні слова?
Михайло Показати IP 24 Лютого 2014 07:09
З хабарниками треба розправлятися не самосудом, а з допомогою виборних органів, суду, де треба докази, а не помста з особистих інтересів. Кожен повинен мати можливість на захист, Данильчуку не можна довіряти право розправи, бо це не революція, а анархія натовпу.
Рожище Показати IP 24 Лютого 2014 08:13
Люди добрі, схаменіться ради Бога!!!!! З чого ви починаєте нову владу, з насильства,злоби,ненависті який приклад показуєте дітям своїм, чого їх навчите.Побійтеся Бога і задумайтесь, що з вами зроблять у сім разів гірше аніж ви собі сьогодні дозволили. Поліщук В.Г. добропорядний чоловік, мудрий чоловік а вам до нього ніколи не дорости, бо так як ви сьогодні зчинили самосуд невинної людини керуючись лише злосними емоціями які явно не від Бога то побачите чим це закінчиться для вас, причому дуже скоро. Кажуть коли Бог хоче покарати людину то Він забирає у неї розум і вона не відає що робить - то напевно той випадок на 100%
Сергій Показати IP 24 Лютого 2014 09:04
Ганьба Данильчуку і його песикам!!!ЛОХИ!! Їдь звідси придурок!!Поки живий!!
андрій!! Показати IP 24 Лютого 2014 09:06
буде так!!правий сектор попануе а коли прийде час верхівка здасть солдатів щоб ім більше лавандосу досталось а потім,і іх поодному устраннять!!!це життя.а в нашій краіні хто пахав той і буде пахати а хто крав той і дальше буде красти
иван Показати IP 24 Лютого 2014 09:21
а чому нихто нескаже що в ураиский милиции що негенерал то сало-боягузливе- дворушне- готове з початку проголошувати лозунги а писля нарад пакувати кишенни : Де вони вси були ци генерали из полковниками коли першу особу в области припняли як пса и поливали водою- де : А тепер по сути ви чули що вже беркут и гаи на строни народу-це вообще все одно що питонив випустити из трясовини и видкрити им кролячу ферму а щоб кролики зразу невмерли из страху на пощи написати ми на строни кроликив : "21 рик незалежности биля 30 тисяч ризних хенералив -силови структури роздути як ци питони вид обжировиска- но за цих 22 роки нарид непобачив ни одного суддью КОНТИ и пару комисарив КАТАНИ- : одни зваричи и ТЕРАЗИНИ : Вот все що я хотив сказати-нема чого було из бандьками цилуватися и дружбу водити : Один кримінальник в страусиних туфлях хотив на всий украини тюремни порядки наставити -вот нарид и піднявся : НАРОДУ ВОЛЮ_бандитам тюрми и яка ризницья звидки ти бандити из кримінального середовища- из бют свободи удару ливого-правого сектора ризници нема :- все питання а хто це буде робить
Остап Показати IP 24 Лютого 2014 09:31
Данильчук себе повністю дискредитував. А Поліщук заслуговує на повагу. Таку людину можна повалити і заламати, але змусити стати на коліна - ні. "На колени не поставить того, кто не позволит себя заставить" Ю.Г.
центр Показати IP 24 Лютого 2014 09:58
Данильчук, ти що відчуваєш себе богом, чи суддею? Ти скотина неграмотна, Геть з Волині на РІвненщину!!! Ти скільки раз нам обіцяв що спецзасоби міліції та ВВ ти направиш всю до Києва до побратимів. Ти скільки раз обіцяв привселюдно, що ти сам їдиш до Києва до наших побратимів. Але ти так і щити та бронежилети з дубинками і не передав, сам боягуз до Києва жодного разу не приїхав!!! Динильчук -ПОЗОР,. ЗРАДНИК!!! Сам є депутатом міськради, значитить ти також причетний до донецької системи царька. Скільки ти сам разів партії міняв?. Автомайдан, Народна самооборона -МОЛОДЦІ! Правий сектор Луцька на чолі Данильчука - позор, та зрадники наших героїв. Нацист ти.
Лучанин Показати IP 24 Лютого 2014 10:49
Нонсенс: при президенті-зеку не страшно було по вулицям ходити, а при такій "народній" владі лишній раз на вулицю носа не висунеш!
свд до даі Показати IP 24 Лютого 2014 11:43
ти мусарок 200 Нежалуйся мусарок 200$ давав йому а 400$ ложив собы в карман,жди до тебе теж доберуться можеш вже оглядуватись.МІГАЛКА!!!!!!!
хто Показати IP 24 Лютого 2014 12:05
Данильчук ти чув про принцип бумерангу, прийде час тебе порвуть як грілку с****на буде лише один суд перед нами усіма-Божий. Схаменись .....
людмила Показати IP 24 Лютого 2014 12:09
Я особисто не знайома ні з Поліщуком ні з Терещуком,але знаю напевно що в нас в місті не пролилась жодна крапля крові і якщо ми будемо не розібравшись чинити самосуд то про яку вільну Україну можна говорити? Якщо він винен то нехай відповість перед законома .
Проти свавілля Показати IP 24 Лютого 2014 12:46
Де був Данильчук коли на майдані кулі літали. ******, якщо таких не зупинити то за кілька днів пяні молодчики будуть громити магазини і склади під гаслом що це для Майдану. Не для цього загинули ці хлопці, не для цього....Одна диктатура міняється гіршою....
Світлана Показати IP 24 Лютого 2014 13:07
Правий сектор не знущайтеся з людей в місті,дійсно на вашу дітвору вже неможливо дивитися,на що перетворили Луцьк,страшно вийти на вулиці,позор вам всім.Не приведи Господи це буде нова влада нашого міста,всі будемо стояти перед ними на колінах,якщо не будемо згідні з ними.в нас демократична країна і кожен має свою думку,перестаньте нав"язувати всім свою.майте гідність......
даі Показати IP 24 Лютого 2014 13:45
кого я бачу! Вова бакс, вова бочка,вова шепелявий,-мій колишній шеф. нарешті ці півтора центнера шепелявого сала прищемили.коли працював в даі, щотижня збирав собі в кишеню з кожного підлеглого дань по 200 доларів. не хочеш здавати-рапорт на стіл. судити його,копайте глибше
Юрій Показати IP 24 Лютого 2014 13:59
Скажіть чим вони відрізняються від того беркута, який роздягав і знущався над козаком...??? Гляньте хто там в лідерах майдану: 1.) ГУЗЬ - який за все життя ніде не працював тільки бігав із однієї партії в другу, він зараз на крові робить собі кар'єру, вже заступник голови обласної ради, далі ще буде... 2) Бондар - колишній губернатор, який прийшов після помаранчевої револолюції і нічого в області не зробив. крім дерибану земель, особливо в Шацьку і разом з Ющенко і Юлею зрадили людей і майдан, а зараз знову з'явився; 3) КОЗЮРА - хай розкаже яким чинов він разом із сином мера Романюка отримав землю колишнього кафе Буратіно, та за які кошти збудували там торговий центр БУРАТІНО; 4) мер РОМАНЮК колишній (а не офіційно і теперішній) керівник Волинського ПРИВАТ БАНКУ, який теж був губернатором і нічого не зробив; 5) ПІРОЖИК - бездар, який так само як і Гузь майже ніде не працював а бігав із однієї партії в іншу, алкоголік, якого покинула жінка через те що він п'є. ЧОМУ ЦИХ ЛЮДЕЙ НІХТО НЕ СТАВИТЬ НА КОЛІНА І НЕ ПРОСИТЬ ВИБАЧИТИСЬ ПЕРЕД ВОЛИНЯНАМИ...???!!! ГАНЬБА...!!! ГАНЬБА...!!! ГАНЬБА...!!!
ВІКТОРІЯ до Юрій Показати IP 24 Лютого 2014 14:15
Повністю згідна з вами.............прийшов їх час вибачитись перед людьми.
!!! Показати IP 24 Лютого 2014 14:56
Люди схаменіться!!!!! Що Ви робите? Припиніть це свавілля і знущання над людьми...
рома Показати IP 24 Лютого 2014 15:07
Данильчук - ти остання **ка!!!!!!!!! ( люди пробачте за вислови, емоціїї зашкалють!).Деспот и тиран!!!!!!!!!!! Непотрібний чоловік, який крім сили, якою ставить людей на коліна і ляпання язиком нічого добитись не може.... А маніпулявати людьми він вміє, бо більшість з нас знає психологію натовпу.... Люди одумайтесь, бо цей деспот доведе до того, що скоро ми зі страху не зможемо вийти на вулицю. Та хто він такий і яке право має ставити на коліна людей????
4554 Показати IP 24 Лютого 2014 19:58
Воістину пророчі слова: “Революції починають ідеалісти, роблять романтики, а використовують негідники”. 1. Пане Данильчук !!! Судячи з того всього, що Ви витворяєте, у Вас в самий найближчий час є 100% можливість (я Вам гарантую) запитати у бійців "НЕБЕСНОЇ СОТНІ" чи такої перемоги вони хотіли, чи за це вони боролись і свої голови поклали. 2. Панове працівники всіх правоохоронних стуктур області, а також і колишні,- а теперішні приспособленці у вигляді Швидкого, Цісарука та ін.!!! Ви що білини об"їлись, чи дійсно перебзд*ли і обіср*лись ? Протягом декількох днів особами, певна частина яких Вам відома, у м.Луцьк скоюються злочини, коротко : - посадовцями міста та області організовані та створені незаконні воєнізовані формування які залучаються до охорони громадського порядку. Якщо законно нехай посадовці нададуть для громадського ознайомлення Положення, умови членства, повідомлять про осіб-членів цих формувань із щоденним інформуванням в разі їх поповнення , а також чи проходили ці особи так звану "люстрацію". - вулицями міста розгулюють групи невідомих осіб із розчехленою зброєю, в тому числі і нарізною (даний факт підтверджено різними інтернет виданнями ),які укривають свої обличчя, одіті переважно в камуфляжний одяг і без будь-яких розпізнавальних знаків; - з певних джерел , в тому числі інтернетвидань надходить інфрмація, що вищезгадана нарізна зброя викрадена в одній із зброярень міста; -за всіма нормами ККУ певні особи скоюють злочини які кваліфікуються як "катування", "тортури", "бандитизм", "незаконне позбавлення волі", "створення ОЗГ", "погрози та насильство щодо працівника правоохоронного органу" та ще набереться; ДЕ ВІДПОВІДНЕ РЕАГУВАННЯ? 3. Враховуючи дану ситуацію яка склалася в місті Луцьку: - чи маю я право розцінювати її як загрозу своєму життю та здоров"ю, а також своїм близьким? - чи маю я право при наближенні до мене невідомих осіб із зброєю або битками, палками чи т.п., які крім того приховують свої обличчя на застосування законної вогнепальної нарізної зброї ? 4. Завтра в місто виїзжаю з карабіном. 5. Поліщуку респект!!! Хоча ні, перед тим як ламали потрібно було 2-3 завалити. Втім ще не пізно, якщо то дзвони, кому знаєш.
Людям Показати IP 25 Лютого 2014 00:31
Схаменіться люди подивіться, що сволота Данильчук робить. Це негідник треба негайно звертатися до уповноваженого прокурора та в.о. мініста МВС, це ж терорист зібрав зграю малолітніх дітей які не розуміють,що він робить. Потрібно негайно порушувати кримінальне провадження відносно Данильчука та його людей, банда 90-х повертається!!!!!!!!! Європейські держави такі методи не застосовують потрібно друзям в Німечину відео відслати хай подивляться хто до влади хоче піти. Я не розумію чому люди спокійно дивились на ту сволоту та дали йому робити це свавілля. І ще питання чому пан Данильчук не був на майдані у Києві, а бігав по Луцьку, а зараз хоче показати, що він борець за справедливість)))).
ДАНИЛЬЧУК Показати IP 26 Лютого 2014 18:23
коментар було видалено
ДАНИЛЬЧУК Показати IP 26 Лютого 2014 18:27
7.62 мм чекає
12321321313123131313 Показати IP 26 Лютого 2014 20:13
Чому правду видаляєте???????????? Данильчук ти чмо і всі твої пси. Нема тобі паваги чмо.
Олександр Показати IP 10 Березня 2020 20:38
Під...ри Правосеки

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus