Хватить гратися в благодійні ігри, – Романюк про собак
На найближчій сесії Луцької міської ради планують розглянути питання про відлов і подальше усипляння безпритульних собак.
Про це стало відомо під час оперативної наради луцького міського голови Миколи Романюка 9 серпня.
Відповідний проект рішення планують розглянути 17 серпня або ж на вересневому засіданні залежно від готовності проекту документа.
«Те, що стосується собак. Хватить гратися в благодійні ігри. Святослав Євгенович (Святослав Кравчук, – перший заступник міського голови, – «ВН»), я дякую за роботу. Ми завершуємо притулок для собак. Якщо все буде добре, в серпні ми його зробимо на 400 собак, але це не вирішує питання», – зазначив міський Романюк.
«Біля чотирьох тисяч бездомних собак по місту бігає. Постійно скарги жителів. Значить, на сесію наступну готуйте таке рішення, яке було попереднє. У всьому світі є певні правила поведінки з бездомними тваринами», – продовжив мер.
«Так далі не може бути. Люди постійно жаліються… Я розумію, що це живі істоти. Але в всьому світі є правила поведінки з ними. Ну ми зробимо на 400 собак, а далі?» – запитував міський голова.
«Є система. Цих собак відловлюють, здають в притулок і після цього вони там знаходяться до 10 днів максимум. Якщо за десять днів не знаходить господар тої собаки або вона не передається на виховання – її просто усипляють і все», – пояснив перший заступник міського голови Святослав Кравчук «світові правила поведінки» з безпритульними собаками.
У притулку тварин будуть стерилізувати. Якщо ж з’явиться господар або доглядальник тварини – собаку залишатимуть живим.
«Ці кастровані собаки не просто випускаються на вулицю, а вони віддаються тим людям, які будуть їх доглядати, які будуть їх контролювати. Є будинок, який готовий мати справу з цією собакою і доглядати її, – значить вона знаходиться біля цього будинку і підконтрольна людям. А їх просто на вулицю не випускають», – додав Кравчук.
Нагадаємо, що подібне рішення про відлов безпритульних собак і їх подальше усипляння декілька разів провалювалося на сесії Луцької міської ради.
Нині практично на стадії готовності притулок для бездомних тварин на вулиці Мамсурова, 9.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це стало відомо під час оперативної наради луцького міського голови Миколи Романюка 9 серпня.
Відповідний проект рішення планують розглянути 17 серпня або ж на вересневому засіданні залежно від готовності проекту документа.
«Те, що стосується собак. Хватить гратися в благодійні ігри. Святослав Євгенович (Святослав Кравчук, – перший заступник міського голови, – «ВН»), я дякую за роботу. Ми завершуємо притулок для собак. Якщо все буде добре, в серпні ми його зробимо на 400 собак, але це не вирішує питання», – зазначив міський Романюк.
«Біля чотирьох тисяч бездомних собак по місту бігає. Постійно скарги жителів. Значить, на сесію наступну готуйте таке рішення, яке було попереднє. У всьому світі є певні правила поведінки з бездомними тваринами», – продовжив мер.
«Так далі не може бути. Люди постійно жаліються… Я розумію, що це живі істоти. Але в всьому світі є правила поведінки з ними. Ну ми зробимо на 400 собак, а далі?» – запитував міський голова.
«Є система. Цих собак відловлюють, здають в притулок і після цього вони там знаходяться до 10 днів максимум. Якщо за десять днів не знаходить господар тої собаки або вона не передається на виховання – її просто усипляють і все», – пояснив перший заступник міського голови Святослав Кравчук «світові правила поведінки» з безпритульними собаками.
У притулку тварин будуть стерилізувати. Якщо ж з’явиться господар або доглядальник тварини – собаку залишатимуть живим.
«Ці кастровані собаки не просто випускаються на вулицю, а вони віддаються тим людям, які будуть їх доглядати, які будуть їх контролювати. Є будинок, який готовий мати справу з цією собакою і доглядати її, – значить вона знаходиться біля цього будинку і підконтрольна людям. А їх просто на вулицю не випускають», – додав Кравчук.
Нагадаємо, що подібне рішення про відлов безпритульних собак і їх подальше усипляння декілька разів провалювалося на сесії Луцької міської ради.
Нині практично на стадії готовності притулок для бездомних тварин на вулиці Мамсурова, 9.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 54
олег
Показати IP
9 Серпня 2011 12:18
безпритульних собак не буває-є покинуті та зраджені й невинні тварини.Чи не легше взяти під контроль їх продаж та утримання.А розтрілювати та усипляти треба це кодло на вул.Б.Хмельницького!!!
Павло до олег
Показати IP
9 Серпня 2011 13:02
"безпритульних собак не буває-є покинуті та зраджені й невинні тварини" - можливо так було раніше коли їх тільки почали "викидати" безвідповідальні- "недолюди", але тепер це переросло на неконрольоване розмноження і збивання їх в групи, я погоджуюсь з Романюком що даний процес потрібно зупинити! Проте я вважаю і як показує "світова практика" до якої наші чиновнички так красиво звертаються, 10 днів і присипляти тварину це занаддто швидко! Для прикладу в США після відлову тварини , проведення стерелізації і всіх необхідних заходів тварину утримують в притулку від 3 до 9 місяців в залежності від штату. За цей час працівники притулків і волонтери активно шукають нових власників для тварин, а коли за даний термін не знаходять тварин присипляють.
Spaceman
Показати IP
9 Серпня 2011 12:21
Романюк, +1. Давно вже пора кабиздохів блохастих на шаурму відправити.
Если через 10 дней животное убивают, потому что не нашлось ему хозяина, то это не "притулок", а помещение для временного содержания бездомного животного. Никак не "притулок". Но 4 000 собак - это и вправду очень много.
Lis
Показати IP
9 Серпня 2011 12:41
Нарешті!!!
Шариков
Показати IP
9 Серпня 2011 12:44
Кравчука - стерилізувати, Романюка - усипити!
Убей собаку - спаси жизнь ребёнку! до Шариков
Показати IP
10 Серпня 2011 15:29
Згадую Шарікова з фільму! ДЕГРАДАНТ!!!
от сукі!!!!! де в людей береться стільки жорстокості? а spaceman і lis самі достойні, шоб їх усипили!!! мабуть ви і забули, шо таке милосердя!!!
я в шоці з того Романюка....таке враження, шо йому нема там шо робити і він таке придумує...зайнявся би справді "болючими" питаннями міста, нелюд дурний!!!
Інні Гошко
Показати IP
9 Серпня 2011 13:25
Вам дійсно тільки з собаками бути, бо з людьми ви не вмієте поводитись і навіть поважати. Романюка собаки не кусають - а він думає про людей, які йому скаржаться. ПРАВИЛЬНО РОБИТЬ.
Юля
Показати IP
9 Серпня 2011 13:29
От якби собакам можна було б видати кредитку приватбанка,тоді б наш мер Романюк був би проти відлову і собаки йому б не заважали
Сірко
Показати IP
9 Серпня 2011 13:30
Якби в якійсь хача б трохи цивілізованій країні МЕР таке сказав, та ще й дав ПРЯМУ ВКАЗІВКУ, того ж дня був би скандал на усю країну, а той бездарний мер-гицель з ганьбою пішов би в небуття!!! Його б захисники тварин за те саме місце підвісили! Чого такому "голові" і бажаю!
Лікар
Показати IP
9 Серпня 2011 13:49
Навіщо оці шмарклі розводити? Є проблема - її слід вирішувати. Собачок шкода, а людей не шкода і дітей, яких тварини кусають і хвороби розносять? А ви знаєте, що аскарида може жити у вас в організмі до року? а ви знаєте, що її личинка може вас вбити якщо потрапить до вуха чи легень? Телепні, чесне слово, чому ж ви курочку не пошкодуєте, яку запікаєте в мікрохвильовці? Чи міль, що пожерла ваше улюблене пальто? А може пацюків вам шкода, що спустошують в підвалах ваші запаси? Думаю, що ні, просто Ви ЛИЦЕМІРИ, або просто тупі демагоги. А на рахунок стерилізації Кравчука чи присиплення Романюка - так це просто ознака особистого захворювання автора - олігофренії. Образа без аргументів - заслуговує на діагноз, клініка є, будемо госпіталізовувати. IP нам відомий. Ми вже йдемо до вас.
підтримую. Тим паче що присипити собаку це досить таки гуманно. Їм жеш не голову будуть рубати як курам, чи колоть в серце як свиню. Так що гуманісти - лицеміри.
111 до Лікар
Показати IP
10 Серпня 2011 20:28
+1
знаю
Показати IP
9 Серпня 2011 13:57
пані інні. а тебе, мабуть, не тягали собаки у підворітні, кішка нетрогана. ти просто не бачила покусаних дітей від свори собачої. защітнічкі довбані. візьми хоч одного з притулку того, якщо така добродійка, так ні. романюк їй не дає.
да, не дай Боже, шоб і Ваше дитя вони не тронули...але повірте, живу на окраїні міста, тут десятки безпритульних собак...за 23 роки не бачила озлоблених. і знаю багато випадків, коли пес допомагає, і мене колись спас самий простий, блохастий, безпородний собака...а діток собаки люблять, так шо не бійтесь....хоча, дійсно, не спорю, бувають випатки озлоблених собак, можливо через хворобу, а можливо і через наше попереднє ставлення до них....але таких випадків одиниці...всі інші пси ні в чому невинні!!!
в 13:25 мені хтось відповів "Вам дійсно тільки з собаками бути"...знаєте, то для мене не образливо...да, я нетактовно висловилась в сторону Романюка, але усипити - це не вихід.
пану Редактору
Показати IP
9 Серпня 2011 14:18
Шановний редакторе! Розумію, що Ви не "пісня на замовлення" але якщо можна розмістіть пісню "Собаче серце" групи "Агата Крісті" на сайті, -присвячується міському голові і його немолодій команді. http://www.agata.ru/disco/kil.php
Хозяин погладил рукою
Лохматую рыжую спину:
- Прощай, брат! Хоть жаль мне, не скрою,
Но все же тебя я покину.
Швырнул под скамейку ошейник
И скрылся под гулким навесом,
Где пестрый людской муравейник
Вливался в вагоны экспресса.
Собака не взвыла ни разу,
И лишь за знакомой спиною
Следили два карие глаза
С почти человечьей тоскою.
Старик у вокзального входа
Сказал: - Что? Оставлен, бедняга?
Эх, будь ты хороший породы...
А то ведь простая дворняга!
Огонь над трубой заметался,
Взревел паровоз, что есть мочи,
На месте, как бык, потоптался
И ринулся в непогодь ночи.
В вагонах, забыв передряги,
Курили, смеялись, дремали...
Тут, видно, о рыжей дворняге
Не думали, не вспоминали.
Не ведал хозяин, что где-то
По шпалам, из сил выбиваясь,
За красным мелькающим светом
Собака бежит, задыхаясь!
Споткнувшись, кидается снова,
В кровь лапы о камни разбиты,
Что выпрыгнуть сердце готово
Наружу из пасти раскрытой!
Не ведал хозяин,что силы
Вдруг разом оставили тело
И, стукнувшись лбом о перила,
Собака под мост полетела.
Труп волны снесли под коряги...
Старик! Ты не знаешь природы:
Ведь может быть тело дворняги,
А сердце - чистейшей породы!
Малхаз
Показати IP
9 Серпня 2011 15:41
Готовий купить 4 тис. собак оптом.
Звертатися - Шаурма від Малхаза.
Вівчар
Показати IP
9 Серпня 2011 15:58
Правильно. Вилупити нафіг цих собак, почніть з мого двору по Грушевського 7
VC
Показати IP
9 Серпня 2011 16:40
Прочитала коментарі до новини і висловлювання деяких "любителів" тварин заставили згадати вислів "Самий страшний звір - це людина" (добре, хоч не всі).
Собаки про Романюка
Показати IP
9 Серпня 2011 16:46
Досить терпіти мера-невдаху. Не може навести лад з містом, хоче відігратися на нас, як Бандюкович на Юльці.
Гавчик
Показати IP
9 Серпня 2011 17:02
Дай, Джим, на счатье лапу мне, такую лапу не видал я сроду, давай с тобой полаем при луне на тихую, бесшумную погоду...
С. Єсенін. "Собаке Качалова".
VSC
Показати IP
9 Серпня 2011 18:19
Романюка на мыло.
М
Показати IP
9 Серпня 2011 18:20
Приспати не бездомных собак, а дурних господарів, які з своїми собацюрами гуляють в громадських місцях без повідків та намордників, тримають в дворах не в вольєрах та на прив"язі, а ті тварюки легко можуть перестрибувати через паркани. А багатьох бездомних дворняг і справді шкода, бо вони часто набагато розумніші за породистих та в більшості не агресивні. Попереджу заклик "то візьміть собі" і скажу, що взяли три роки тому безпородне, бездомне щеня і не шкодую - віддане та невибагливе створіння.
miledi до М
Показати IP
9 Серпня 2011 22:57
повністю згідна,багато людей не бачать поліна в свому оці, а бачать соринку в чужому
Бімка
Показати IP
9 Серпня 2011 19:17
Я - проти!!! Люди, будьте людьми!
Павло
Показати IP
10 Серпня 2011 08:28
Я- за. Не хочу щоб люди ще й від собак страдали. Собачок дуже люблю. Але нехай найдуться такі як Інна і візьмуть собі на утримання і тоді наші діти будуть у безпеці. А що ви порадите, шановні ?
Згадайте книгу "Белій Бим черное ухо". Там хазяїн пса потрапив до лікарні не на 10 днів. І Бім опинився на вулиці.
Добре, що пес жив не в Луцьку.
Убей собаку - спаси жизнь ребёнку!
Показати IP
10 Серпня 2011 08:53
НАРЕШТІ У ЛУЦЬКУ Є МЕР!!!
МОЛОДЕЦЬ!!!
Убей собаку - сохрани жизнь ребёнку!
Показати IP
10 Серпня 2011 09:52
Дайте на рік корейцям облаштувати ресторан!!! Обов"язкова присутність національних блюд з собачатини!!!
Остап
Показати IP
10 Серпня 2011 10:33
коротко: Романюку +!
п.с. Теза про те що люди викидають щенят награвшись ними - не має під собою ваги. В сьогоднішніх умовах "собачого" життя рідко хто може собі дозволити взяти в квартиру собачку як іграшку для дитини. Є відсоток викинутих щенят - ганьба таким господарям. Але основна маса бездомних створюється за рахунок розмноження всередині зграї. Суспільство не може впливати на це. Можна до хрипоти ганити тих хто виганяє собачок зі своїх осель, а зграї це "по-цимбалах" ... вони далі спарюються в геометричній прогресії. Треба цей процес зупиняти.
ola
Показати IP
10 Серпня 2011 11:39
Я за! Собаки терерозують місто вже кілька років: біля північнки не пройти, чекала маршрутку вночі біля загсу - повно псів і т.д. Щодо дружелюбності тих собак яб поспорила. Голодний пес не може бути добрим!!! і любити діток!!! Моя дитина прийшла минулої осені з подертою курткою : добре, що він не біг від них, а помаленьку йшов, плакав і боявся навіть телефон дістати, щоб подзвонити. Якийсь мужик відігнав собак, дитина за хлібом боїться вийти, а я тепер і не дуже посилаю кусь самого, хоч син вже шестикласник!!!! Іно, роди дитину, візьми собі песиків і тішся. Дійсно місто для людей. А охоронці тварин краще потратилиб гроші на якусь базу даних, хто має якого пса вдома, а потім мали претензії до тих, хто викинув своїх улюбленців на вулицю. Повірте, стерилізована собака кусає також боляче! Цим проблему точно не вирішиш.
Ха!
Показати IP
10 Серпня 2011 13:54
Анекдот:
Сидит девочка в песочнице, и pвет плюшевого медведя. Подходит мyжик:
- Девочка, ты что животных не любишь?
- Да знаете, дяденька, я и людей-то не очень...
Убей собаку - спаси жизнь ребёнку!
Показати IP
10 Серпня 2011 14:58
Зграя бездомних псів на очах у дитини розриває її улюбленого котика!!! ЖИВОГО!!! Для дитини це не стрес???!!! Напевно так має бути!!!
VSC до Убей собаку - спаси жизнь ребёнку!
Показати IP
10 Серпня 2011 15:16
Намедни в Днепропетровске трое бухих подонков-десантников разбили 3-х летнему ребенку голову бутылкой и избили отца. По вашей логике надо расстрелять всех бывших десантников? Давайте оставим хоть пару тысяч, вот также и с собаками.
luchanka
Показати IP
10 Серпня 2011 15:12
Нарешті, мер дослухався до жителів!Підтримую цілком!А то дійсно, біля загсу пройти не можливо, до моєї дитини теж кидалися пси, хоча він їхав на самокаті, жінка-продавець допомогла відігнати, добре що не покусали. На 40му біля риббази теж ввечері неможливо пройти, зграями бігають.
ЛисЛис
Показати IP
10 Серпня 2011 15:23
Программа стерилизации не задействует за один день одним взмахом руки.Понятно, что нужно время, пока большинство сучек будут кастрированы и перестанут нести потомство и привлекать кобелей. Очень жаль лицезреть таких убогих духовно людей, которые могут сравнить собак с шаурмой, не пошевелив и пальцем руки для того, чтобы хоть что-нибудь сделать полезное в этом городе. И все это сказки про то как собак усыпляют гицели без мук - большинство коммунальщиков, экономя отрутку, не брезгуют забивать собак обычными дубинками - в моем огромном дворе забивали сучек лопатой днем когда мамаши выгуливали детей в песочницах, на автостанции при всех забивали палками старожил, которых любили все водители. и кто говорит по гуманное решение проблемы???
Геть!!
Показати IP
10 Серпня 2011 16:20
А досі наш мер просто грався?! Я в шоці! Вибори закінчились і добрий Миколка скоро перестане гратись в благодійність і в питаннях, що стосуються людей! Годі гратися і обирати нездарів! Романюка - на мило!!
Інна Гошко
Показати IP
10 Серпня 2011 16:55
І НІЧОГО ЦІ ДИСКУСІЇ НЕ ВИРІШАТЬ...КОЖЕН САМ ДЛЯ СЕБЕ ВИРІШУЄ ЯК ПОСТУПИВ БИ В ТАКІЙ СИТУАЦІЇ...В КОЖНОГО СВОЄ ВИХОВАННЯ, СВОЯ МОРАЛЬ. АЛЕ ТО З ДИТИНСТВА ТРЕБА ПРИВИВАТИ ЛЮБОВ ДО ВСЬОГО ЖИВОГО...І НЕ ДУРНИЙ СКАЗАВ "ЧЕМ БОЛЬШЕ УЗНАЮ ЛЮДЕЙ, ТЕМ БОЛЬШЕ Я ЛЮБЛЮ СОБАК"!!!
олег
Показати IP
10 Серпня 2011 17:05
Ну давайте ще тоді БОМЖів та безпритульних ЧИНів постріляємо,тоді владнаємо проблему із САНІТАРІЄЮ ТА КОРУПЦІЄЮ-ЄВРОПА буде в захопленні!!!!!!
АРМАДА
Показати IP
10 Серпня 2011 20:23
Запитайте у людей покусаних псами що треба робити.
Уколи в живіт від сказу.
Спитайте лікарів які ці уколи роблять дітям, що вони відчувають коли дітей привозять на ці уколи. Від них дорослий з розуму сходить.
Бережіть своїх дітей від бродячих псів.
Показати IP
10 Серпня 2011 20:57
У свій час теперішній президент Румунії Траян Бесеску, будучи мером Букурештя, радикальними методами звільнив місто від бродячих псів. На закиди захисниці тварин і відомої актриси Брижіт Бардо про негуманне ставлення до тварин Бесеску відповів, що "мером бухареста мене вибрали мешканці міста, а не собаки". Отака-от бувальщина.
Арвен
Показати IP
15 Серпня 2011 00:15
Я люблю животных, но гуляя с 2 детьми и не зная, которого из двоих первым хватать на руки, когда псина, величиной с теленка, несется на тебя, уже надоело.Собаки часто злые и агрессывные бродят, то ли от голода, то ли от жестокости. Но выбирать между здоровьем детей и собак, вы уж извините...по меньшей мере глупо. У меня дома собака, той-терьер, я его выгуливаю с поводком, чтоб лишний раз в сторону людей не лаял и не прыгал(кто знает как выглядит Той, тот понимат о чем я)))В общем давно пора принимать меры!Мою сестру зимой, когда она шладомой с коляской дворняга за ногу зубами схватила, хорошо, что зимняя одежда плотная...в общем что тут говорить, некоторые люди готовы защищать собак, а человеку не помогут. не о чем хорошем это не говорит!
luda
Показати IP
16 Серпня 2011 12:30
Задовбали ті собаки і ті, хто їх захищає. Якщо так шкода то підбирайте їх, ведіть в квартири, доглядайте і буде добре всім і "зеленим" і не зовсім.А то тільки пизд.. вмієте. Якби якесь чехоточне вкусило б за сраку когось з рідних, дітей чи самих то певне так дубасили б тих собачок, що аж гай шумів.
10 травня: свята, події, факти. Колумб відкрив Кайманові острови та Всесвітній день кактуса
Сьогодні 00:00
Сьогодні 00:00
Справа Старовижівського Буковелю: прокуратура наполягає на визнанні недійсним дозволу на користування надрами
9 Травня 2024 23:38
9 Травня 2024 23:38
В Україні запровадили показник індексу якості повітря за стандартами ЄС
9 Травня 2024 23:18
9 Травня 2024 23:18
Президент вручив рідним загиблих на війні волинян їхні посмертні ордени
9 Травня 2024 23:00
9 Травня 2024 23:00
У Повітряних силах ЗСУ повідомили, чому російська авіація скидає бомби на свою територію
9 Травня 2024 22:39
9 Травня 2024 22:39
У Словаччині побачили збільшення нелегального перетину кордону чоловіками з України
9 Травня 2024 22:22
9 Травня 2024 22:22
Прикордонники отримали допомогу від Ковельської громади
9 Травня 2024 22:02
9 Травня 2024 22:02
В Україні запровадили механізм добровільної відмови від вченого звання
9 Травня 2024 21:40
9 Травня 2024 21:40
Луцький університет співпрацюватиме з дитячою поліклінікою
9 Травня 2024 21:21
9 Травня 2024 21:21
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.