USD 39.60 39.90
  • USD 39.60 39.90
  • EUR 39.73 40.00
  • PLN 9.76 9.92

На Волині зловили викладача-хабарника

20 Червня 2011 09:10
Правоохоронці викрили викладача одного з волинських вузів, який вимагав гроші у студентів за успішне складанні іспиту.

Про це повідомили 19 червня в МВС України.

Хабарника викрили працівники Державної служби боротьби з економічною злочинністю.

Викладач вимагав та отримав 1,8 тисячі гривень хабара від старости однієї з навчальних груп за успішне складання іспитів студентами.

Прокуратура міста порушила кримінальну справу за ознаками злочину, передбаченого ч.2 ст.368 КК України (одержання хабара).
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 37
12 Показати IP 20 Червня 2011 09:23
Політех рулить
123 Показати IP 20 Червня 2011 09:33
Показники піджимають!
13 Показати IP 20 Червня 2011 09:37
100%!! щодо цього політех на першому місці=)
ЗМІ Показати IP 20 Червня 2011 09:58
Сутність "приватизованої" Божидарниками школи комбайнерів заснована на шкуродерстві. Честь і совість там залишилась далеко на обочині всякої освіти. А розмови про її якість, що виходять з морально брудних і грішних вуст цих приватизаторів, не піднімаються вище рівня казок сільського діда Щукаря на призьбі, який жадібно затягується тютюновою самокруткою з газети і махорки крізь хитре багатозначне примружування підсліпуватих старечих очей.
Ерудит Показати IP 20 Червня 2011 10:26
ПІБ героя - в студію!
студей Показати IP 20 Червня 2011 10:34
"Викладач вимагав та отримав 1,8 тисячі гривень хабар"- не смішіть людей там це звичайна практика .Як вимагав -без конверта старости екзамен не складе ніхто.Всі про це знають і менти і прокурори вже другий десяток років .Ну одного-двох "неугодних" спіймають .решту не чіпають . Викладачі вишів Луцька вже давно втратили совість .честь - вчитися потрібно їхати до Києва.
rs Показати IP 20 Червня 2011 10:34
Коли я навчався в одному з волинських вузів, то лише одиниці викладачів принципово не брали хабарів і навряд чи ситуація змінилась за декілька років. Скоріше за все це лише цап відбувайло
Божидарников Показати IP 20 Червня 2011 10:53
учитесь, учитесь и еще раз учитесь
КОРОЛЕВА Показати IP 20 Червня 2011 10:58
У волинських ВУЗах можна вчитися самостійно...поганих вчителів, лікарів вистачає скрізь, але студенти самі втратили бажання вчитись, це комплексна проблема нашого виховання, коли батьки самі дають гроші дітям, аби все було гаразд, а та дитина і в університеті не буває.....дзвониш матері студентки і кажеш, що дівчинка не відвідує, а вона- у відповідь: "Ми гроші заплатили-не виженуть.." В суспільстві все стало матеріалізованим, вихованням батьки не займаються, виростають лежні, які звикли все вирішувати за рахунок батьків...сама закінчувала ЛНТУ-ніхто нічого не вимагав....
Лучанин Показати IP 20 Червня 2011 10:59
Коли я навчався, то не давав хабарів! Але я вчив, а не "здавав" сесії... Пропоную сучаним "студеям" спробувати так само вчинити, чи слабо? І зараз знаю, що є в групах по кілька чоловік, які не дають хабарів... і успішно завершують навчання...
Вольдемар до Лучанин Показати IP 20 Червня 2011 13:02
Повністю згідний. Самі ж студенти вчитись не хочуть, а оцінку хочуть пристойну.
rs до Вольдемар Показати IP 20 Червня 2011 14:19
Тоді для чого набирати таких студентів? Чому замість того щоб, покращувати якість освіти , створюються нові спеціальності за якими неможливо знайти роботу? Для чого нам стільки університетів? Питання риторичні…
МиколайЧИК Показати IP 20 Червня 2011 11:15
про політех звичайно пишут ВДушніки.Але і нехай, ВДУ вже прославилось разом з Дніпропетровським вузом за хабарі.Як мені розповідали студенти вашого шанованого вищого навчального закладу,жоден залік не складається без грошей, так що політеху ще далеко, бо я ще за 4 роки навчання жодного разу не заплатив і вчуся на стипендію.
Гість Показати IP 20 Червня 2011 11:31
Сучасні студенти, значною мірою, - ледарі, яким треба йти працювати, а не штани чи стрінги протирати. За 5 років нікому жодного хабаря не дав і внз закінчив без проблем. Викладачі беруть хабарі з психічно-неповноцінних закомплексованих молодих людей, яких розбещують грошима батьки. Якщо вчишся - хабарі непотрібні. Була в нас одна викладачка, що хотіла, але не змогла, бо я поставив умову - або ставиш адекватну мені оцінку, або йду спочатку до ректора, а потім - в органи - злякалася і поставила четвірку. Так що до роботи студентство, а щодо викладачів - то хабарі беруть відсотків 12 - інші безсрібники, що працюють за зарплату 1500-1700грн (випадково бачив роздруківку ВНУ). Проблема хабарництва мабуть у цьому й коріниться.
Політолог Показати IP 20 Червня 2011 11:49
Я також навчався у ВДУ з 1999 по 2004 роки і хабарів не давав. Кожний собі вибирає шлях.
Віктор F Показати IP 20 Червня 2011 12:26
Про політех не згідний Сам навчався 3 2000 по 2005 включн. У групі було 21 студент. 4-6 студентів здавали іспити самі ,і я в тому числі, інші ж "синочки" та " дочурки" здавали за кошти батьків. Мої не мали змоги давати кошти на іспити здавав самостійно. ВИСНОВОК здати іспити в ЛНТУ самостійно можна, але для цього потрібно вчити.
Selyanochka Показати IP 20 Червня 2011 12:32
ПEBHO TA CTAPOCTA CAMA БYЛA HE ПPOTИ ДATИ XAБAP, AЛE MOЖЛИBO HE BCI 3ДAЛИ ГPOШI, OT BOHA Й 3ЛЯKAЛACЬ, ЩO 3A TE ЩO HE 3IБPAЛA CAMA HE 3ДACTЬ I ПOCKAPЖИЛACЬ B ПPOKYPATYPY, ЯKA HE BИKЛЮЧEHO, ЩO TIЛЬKИ "ДЛЯ BIДУ" ПOPYШИЛA KPИMIHAЛЬHY CПPABY, A ЧEPE3 MICЯЦЬ ÏÏ 3AKPИE БO ДITИ ПPAЦIBHИKIB ДAHИX OPГAHIB I IHШA "3OЛOTA MOЛOДЬ" TAM "BЧATЬCЯ" AБO ПPAЦЮЮTЬ. ЦE HE TIЛЬKИ B BHУ ЧИ B ЛHTУ A CKPI3Ь. A, ЩOДO БIЛЬШOÏ BИHИ CTYДEHTIB B XAБAPHИЦTBI - 3ГIДHA HA 200%!
Віктор F до Selyanochka Показати IP 20 Червня 2011 12:37
сто процентів
Студент ВНУ Показати IP 20 Червня 2011 13:39
Віктору F. Воно й видно, як ти вчився - в пяти рядках - 18 помилок. Там вся так "вчаться".
ліберал2 Показати IP 20 Червня 2011 13:43
Згоден з КОРОЛЕВА. Те що хабарництво процвітає "заслуга" в першу чергу студентів. Поступили "двійошники" в ЛНТУ і самі з першого курсу ловлять викладачів щоб "порешати", хоча останні могли б бути принциповішими.. А хто старається може навіть в ЛНТУ все здавати самому, таку можливість викладачі надають,- це правда. Більшість випускників зі мною погодяться.
Божидарник Показати IP 20 Червня 2011 14:00
Це походу ГІналой,викладач математики.,,він нічьо в мене не викладав,,але казали шо він трохі офігевшй) Якшо ти вчишся то ти і платити не будеш-якшо дійсно знає той предмет,то здавай при комісії екзамен,,а За ВНУ то в мене знайома яка зара там вчить,,то з неї хотіли інтмні послуг,,так шо краще гроші ніж інтім)
НацБол до Божидарник Показати IP 21 Червня 2011 12:02
"краще гроші ніж інтім)" За гроші можна купити і це ;)
))) до НацБол Показати IP 21 Червня 2011 22:04
*мрачно* и почему с меня за 5 лет никто ничего не потребовал? непотребство я ;-)
teacher Показати IP 20 Червня 2011 15:26
Викладаю у вузі більше 16 років . Хабарів ніколи не брала. Думаю, що починати будувати нову незалежну державу треба кожному із себе, із виконання своїх обов'язків. Мої студенти знають, що на екзамен квіти не потрібно, а потрібно знати предмет, але незадоволених є багато, бо працювати не дуже хочеться. А історії які батькам іноді вигадують. Дуже неприємно читати такі коментарі.
Лучанин до teacher Показати IP 20 Червня 2011 15:55
підтримую 1000%
ст Показати IP 20 Червня 2011 16:03
тут основна теза -студенти ліниві багаті і тупі .А де ж совість у тих хто їх "благословляє" так робити.Коли я вчився в політесі то у нас тільки заочники і могли за пляшку здавати.Про гроші і не йшлося.А зараз і стаціонар платить- причому є такі "викладачі"що їм до лампочки вчить студент чи ні -їм тільки гроші давай.
Павло Показати IP 20 Червня 2011 16:12
Є в освіті таке поняття: "якісний показник успішності", мінімальне значення якого становить 50%. Тобто мінімум 50% студентів групи мають отримати добрі оцінки ("4" та "5" по п'ятибальній системі) Менше не можна. Якщо спеціальність чекає в найближчі рік-два чергова акредитація, меншим від 50% цей показник не може бути ні за яких умов! Тобто без ніяких хабарів, навіть якщо всі студенти в групі будуть "дубові", викладач змушений буде принаймні половині групи поставити високі оцінки. А ви кажете корупція, всі за гроші здають!
Небайдужий до Павло Показати IP 20 Червня 2011 22:30
я є поняття рівень успішності. При якому у ВУЗі більше 80 % студентів не можуть мати середній бал вище 4,0 - тобто отримувати стипендії. А стипдія 700 грн/міс * 6 міс = 5600 грн. Розумний студент в правильному розумінні цього слова не втратить можливості отримувати стипендії. А от той, хто буде надіятись на якісний показник успішності той і ...
колишній студент) Показати IP 20 Червня 2011 19:04
Можу сказати на рахунок політеху, 2 роки тому його закінчив. За всю історію мого навчання, був тільки один викладач, який вимагав гроші за успішну здачу, економічну теорію викладав, товстий такий, не памятаю як звати. Решта ж викладачів нічого не вимагали, якщо ти вчив, чи хоча б не пропускав пари, можна здати і без грошей. Але якщо вже ситуація геть тяжка, тоді вже приходиться вмовляти викладача поставити оцінку, але це вже не за просто так. Так що не потрібно сваритись що десь беруть хабарі, а десь ні. Беруть всюди, тільки хтось це робить по-людськи, а хтось примусово. От тих хто примусово і ловлять працівники міліції.
ПРОХОЖИЙ до колишній студент) Показати IP 21 Червня 2011 16:43
Коли людина з вищою освітою пише "на рахунок політеху" - замість "стосовно" , "відносно" ,"щодо" - це сумно.
San Показати IP 20 Червня 2011 21:04
Скільки тепер таких "спеціалістів", вивчених за гроші, освітньо стерильних! Після політеху не мають найелементарніших знань! Зате пролізають у всі шпарини, займають посади і керують! І не тільки на рівні міста, а й на рівні держави! Тому така країна і таке недолуге керівництво! А про виробництво, високі технології і т.п. мови нема!
Олена Показати IP 21 Червня 2011 13:05
А якщо викладач створює такі умови що студенти змушені збирати гроші особливо ті що вчаться на платній формі навчання. І до речі є дуже розумні діти не те що тупе і з льготами попали на державну форму навчання. Я на рахунок ВНУ. Не буду вказувати прізвища викладвчка бо мені ще там навчатися. Подумайте над цим.
п.п Показати IP 21 Червня 2011 13:54
"За всю історію мого навчання, був тільки один викладач, який вимагав гроші за успішну здачу, економічну теорію викладав, товстий такий," -взагалі падло кончене-він не тільки гроші просив....
ПРАВОкатор Показати IP 21 Червня 2011 14:23
Пропозиція до всіх: давайте всі будем писати прізвища викладачів-хабарників з усіх вишів Луцька. Хай люди знають своїх "героїв".
+ Показати IP 21 Червня 2011 16:08
Да! Рівень коментарів і коментаторів - вражає! І це люди, які мають відношення до рівня освіти, який традиційно прийнято називати "вищою". Тeacher за 16 років "випустила у світ" три покоління "фахівців",а думає, що нова незалежна держава тільки починається будуватися. Вибачте, шановна, але за 20 років "будівництва" варто було б вже перейти від абстракцій до конкретики і щось таки вже збудувати. Вважаю, що вже час зробити висновки - Ви, судячи з названих цифр - студент ще радянський, освіта в "ті часи" була - дійсною. З кожним роком "будівництва" якість освіти становиться все гіршою, а якість і кількість знаходиться, як відомо, в причинному зв'язку. Однак змінити ні чого не можливо, коли за ідею, в "фундамент будівництва" закладено товарно-грошові відносини. Тобто все - товар і освіта не виняток. Так може визнати, що "проект" Вашого "будівництва" - хибний і небезпечний. Не думайте, що я Вас хочу образити. Спитайте у своїх студентів, чи знають вони що таке "план курсу" і все стане зрозуміле, хто "купляє" освіту, а хто прийшов "свого навчатися і чужого не цуратися"!
Небайдужий Показати IP 24 Червня 2011 17:35
Вже й відомо щото за викладач. З ЛНТУ. Кафедра вищої математики.
Віктор Показати IP 25 Листопада 2012 12:35
За місяць роботи викладачем отримував навіть 50 у.о., а не тільки названі зараз 200 у.о. Чи можуть студенти поважати такого викладача, який МУСИТЬ брати, щоб прожити. Від соціалізму та комунізму віддмежувалися, але ставлення до інтелігенції залишилось. Прошарок. Пора,накінець, крім обовязків дати викладачам право жити на належному рівні, по-людському. Тих, хто не бере чи "не вміє" брати хабарів у нашому суспільстві вважають дурнями. Серед новоспечених випускників ВИШІВ таких дурнів буде вже менше...

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus