USD 39.75 40.10
  • USD 39.75 40.10
  • EUR 39.85 40.30
  • PLN 9.76 9.95

Таємниці, які криються за дверима обласного онкодиспансеру

16 Серпня 2013 16:44
Згідно з інформацією опитування агенції IFAK, тільки 1% (!) українців повністю задоволені якістю вітчизняної медицини. Загалом задоволені рівнем державного медичного обслуговування 13% українців, 12% – скоріше задоволені. 87% жителів взагалі не задоволені тим, як їх лікують, інформує Сorruptua.org
Медицина в Україні безоплатна. Про це говорить нам Конституція України. Зокрема, в статті 49 йдеться про те, що: «Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров’я медична допомога надається безоплатно».
Крім того, офіційне тлумачення положення частини третьої статті 49 можна знайти в Рішенні Конституційного Суду № 10-рп/2002 від 29.05.2002, де чітко написано, що зміст безплатної медичної допомоги «полягає у відсутності для всіх громадян обов’язку сплачувати за надану їм у державних і комунальних закладах охорони здоров’я медичну допомогу, як у момент, так і до чи після її отримання.
У повідомленні йдеться, що словосполучення «безоплатність медичної допомоги» означає неможливість стягувати з громадян плату за таку допомогу в державних і комунальних закладах охорони здоров’я у будь-яких варіантах розрахунків - готівкою або безготівково: чи у вигляді «добровільних внесків» до різноманітних медичних фондів, чи у формі обов’язкових страхових платежів тощо».
До CorruptUA звернулась волинянка Наталя, якій довелось лягти на операцію у Волинський обласний онкологічний диспансер. Відразу ж їй принесли список ліків на1800 гривень, який медсестра навіть не дала в руки, а запросила пройти з нею до аптеки та оплатити чек. Ось, до речі, той чек.

Зрозуміти усі позначки/перекреслення/виправлення – просто неможливо. Штамп – відсутній. Ціни теж не вказано. Рідні Наталі кажуть, як самі бачили, що було використано лише 2 одиниці розчину глюкози. Звіту про використані медикаменти ніхто не надав, решти – ніхто не повернув.
А яке здивування було у Наталі, коли черговий лікар запропонував докупити деякі медикаменти у нього, мотивуючи це тим, що «медсестрички трохи зекономили собі». Перед операцією до родичів пацієнтки підійшла лікар та повідомила розцінки за анестезію - «хорошу та не дуже», а також за послуги. У результаті, «вилилось» усе в кругленьку суму. А якщо додати ще й витрати на реабілітаційний період, то в дуже «кругленьку». До слова, лікар-хірург тут виявився на висоті – про винагороду не йшлося, хоча це, радше, виняток.
А ось іншим пацієнткам пощастило менше. Галина, мешканка Шацького району була сусідкою Наталі по палаті. Оскільки район славиться своїми озерами, її лікар окрім грошової винагороди вимагав ще й мішок свіжої риби. Порозпитувавши пацієнток, яких лікував все той же «голодний» лікар, журналіст CorruptUA з’ясував, що вподобання та смаки ескулапа змінювалися ще й залежно від пори року: в когось він просив меду, в когось – грибів, а в когось – березового соку.
Луцький онкодиспансер – заклад, про який лучани воліють не розмовляти та обходять десятою дорогою, бо чи не кожен пацієнт, який сюди потрапляє – потенційний смертник, адже тема онкології в Україні зараз звучить особливо гостро. Не дивно, що хірургами тут працюють найкращі лікарі області. Але дивує те, з якою байдужістю деякі з них воліють нажитися на горі багатьох волинських родин. Послухавши багато невтішних історій від пацієнток медичного закладу, CorruptUA вирішив дізнатися, яка ж офіційна ситуація із корупцією в медичних закладах Луцька, а зокрема, у онкодиспансері та звернувся з інформаційними запитами до Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, а також до Управління охорони здоров’я Волинської обласної адміністрації.

Начальник Управління охорони здоров’я Луцької міської ради Федір Кошель відповів, що за вказаний нами період - 2012-квітень 2013 років - скарг від громадян про вимагання винагороди працівниками медичних закладів Луцька не отримали, а відповідно – жодного медичного працівника не було притягнуто до кримінальної відповідальності.
Але на офіційному сайті Управління охорони здоров’я Луцької міської ради ми знайшли документ, у якому зазначено, що не все так безхмарно і корупція у луцьких лікарнях таки існує (http://lutskzdorov.org.ua/nakaz1_13.php).
У повідомленні йдеться, що після ще одного інформаційного запиту до Управління охорони здоров’я Волинської обласної адміністрації, журналісту CorruptUA зателефонували з Управління охорони здоров’я облдержадміністрації та поцікавилися чому та з якою метою надсилали інформаційний запит. Але про всяк випадок, нагадаємо чиновникам, що такого типу інформація є публічною і кожен громадянин має право її отримати.
Начальник Управління охорони здоров’я облдержадміністрації Ігор Ващенюк повідомив, що за період 2012-квітень 2013 років не було отримано жодної скарги та зафіксовано жодного випадку отримання хабара працівниками лікувально-профілактичного закладу «Волинський обласний онкологічний диспансер». Важливо, що лист-відповідь був підписаний також і головним лікарем медичного закладу Орестом Андрусенком, який вже ознайомлений з проблемою.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 182
знайка Показати IP 16 Серпня 2013 17:20
В пана Ореста треба спитати ще, чому онконкохворі оплачували хіміотерапію, коли вона, згідно реалізації одного з проектів, мала бути безкоштовною)))
Я до знайка Показати IP 16 Серпня 2013 21:21
Він Вам так розкаже, що Ви навіть повірите.
007 до Я Показати IP 19 Серпня 2013 12:19
Знаючи Ореста особисто можу сказати одне що це тільки тупі невігласи можуть висловлюватись про нього з негативної точки зору. Дуже порядний лікар, один з найкращих хірургів в області, вміє гарно розмовляти з пацієнтами не зважаючи на їхні тяжкі діагнози, вселяти надію.
777 до 007 Показати IP 19 Серпня 2013 19:16
Шановна (-ий)! Заявляючи таке про Ореста Петровича Ви йдете на компроміс зі своєю совістю. Дешевий піар.
калашніков до 777 Показати IP 22 Серпня 2013 11:45
Шановний (-на) заявляючі ці не аргументовані слова, ви ставите до стінки свою совість і себе в першу чергу. Можете не міняти назви коментарів всі і так знають чиє замовлення ви воконуєте. ЛЮДИ ЦЕ НАКЛЕП не вірте цим ІДІОТАМ (ці) це самісенька брехня Орест людина порядна і підлеглі в нього виконують свою роботу на 5+ !!! Особисто в мене в онко лежала бабуся і її вилікували!!!! відносились до неї добре!!! дай боже здоров'я Петровичу і його колективу це люди які знають свою роботу і виконують її дуже справно (ХАБАРі неберуть) я за свої слова відповідаю, а от цей тупий коментатор дограється......
правда до 007 Показати IP 19 Серпня 2013 20:34
Ви напевно його чергова коханка чи просто недостатньо добре знаєте цього покидька?
111 до правда Показати IP 21 Серпня 2013 00:58
Це тебе він звільнив з роботи пару років тому,бо ні хріна не робила,займалася тим самим що зараз.
КРИВДА до правда Показати IP 22 Серпня 2013 11:58
За покидька ти ще відповіси зрозуміла суко.....
лучанка до КРИВДА Показати IP 22 Серпня 2013 18:17
ого, та тут цікавіше ніж в самій статті:))))
антибиотик до правда Показати IP 23 Серпня 2013 19:00
Правді, у вас напевно не все добре в особистому житті, бо такий "бред" можуь писати лише незадоволені люди.Вас треба викликати на особисту розмову в присутності представників міліції чи прокуратури. Головний лікар, піднімає цей заклад вже багато років і це йому успішно вдається і при цьому чудовий сім"янин, за особисту образу можна відповідати -я думаю ви знаєте де.
Міна до правда Показати IP 17 Січня 2014 22:57
Смішно в це повірити!!!!!
Медикам Луцька доручили оприлюднити вартість послуг до знайка Показати IP 25 Листопада 2013 15:58
http://www.volynnews.com/news/health/medykam_doruchyly_oprylyudnyty_vartist_posluh/#comment-220243 Розмістити інформацію про вартість медичних послуг на сайтах лікувальних закладів доручив луцьким медикам перший заступник Луцького міського голови Святослав Кравчук.
Ну ну Показати IP 16 Серпня 2013 17:40
Там навіть перед оглядом у полікліниці - підходить старша медсестра - запрошує до себе в кабінет та там пропонує віддати їй гроші 30-50 грн. Я чомусь думав - я один, який відмовився заплатити. Яб - дав, нема питань, але на запитання - нащо Вам гроші - отримав відповідь - всі платять. (Випадок був в 2011р)
ссс до Ну ну Показати IP 23 Травня 2020 00:38
Це правда, підтверджую
Я Показати IP 16 Серпня 2013 20:11
Люди платять гроші, бо надіються на життя. Ніхто не пише скарг, бо надіється що ця подачка допоможе. Допомагає тільки Бог. Лікарі та медперсонал в онкодиспансері беруть безбожно.Всі процедури платні і із всіх кабінетів посилають платити "добровільні внески". Люди платять бо немає виходу. Хоча там і дійсно є спеціалісти своєї справи, але деруть з людей безбожно.Якщо не заплатиш, то так і до тебе будуть підходити після операції, робити первязки та надавати іншу необхідну допомогу.
Ласковая Показати IP 16 Серпня 2013 22:26
Моїй дитині нещодавно робили операцію в дитячій лікарні. Дай Бог здоров'я, щастя і добробуту тамтешнім лікарям, медичним сестричкам, санітаркам. Ніхто й не натякнув, щоб платили. Перед самою операцією робили уколи, думала, після операції скажуть скільки платити за шприци та уколи, ніхто нічого не сказав. Перев'язки теж робили безкоштовно. Якщо до тебе людяне відношення і кваліфіковано надана допомога, пацієнти віддячать самі, хто має змогу.
Нарешті Показати IP 16 Серпня 2013 22:59
хтось набрався сміливості і підняв це питання Моя мама лежала там 10 років назад-і нічого не змінилось,а стало ще гірше Всі знають,і мовчки платять ,бо таким хворим немає часу на скарги,на суди-це питання життя і їм далі там прийдеться лікуватись,неодноразово отримувати " хімію",збираючи гроші де тільки можна А деякі взагалі опускають руки-бо воліють краще вмерти,ніж заганяти рідню в боргову яму МАЙТЕ Ж СОВІСТЬ І БУДЬТЕ ЛЮДЬМИ,шановні працівники онкодиспансеру !
Ігор Показати IP 16 Серпня 2013 23:31
Хочу сказати зі свого досвіду що там бізнес а не лікування людей коли з тебе беруть кругленьку суму і кажуть все буде добре а на справді все дуже погано і надія мінімальна то хочаб не брали гроші.
Ольга Показати IP 17 Серпня 2013 00:11
Моя родина теж має гіркий досвід "лікування" в онкодиспансері. Мій покійний брат мав онко 4 стадії, і лікар, якщо його можна так назвати ще брав гроші з приреченої людини. Страшно і не дай Боже попадати в ту лікарню, бо там працюють нелюди, хороших працівників на пальцях руки можна порахувати. Шановний медичний персонал онкодиспансеру будьте трохи добріші до тих людей, що звертаються до Вас по допомогу, бо життя як бумеранг може повернутись і до Вас або Ваших рідних такою ж бідою. А те, що люди не скаржаться в облздороввідділ, то це просто від того, що ніхто нікого не накаже. У нас люди в білих халатах - це як окрема каста, вони недоторкані.
Сергій Осійчук Показати IP 17 Серпня 2013 00:52
ЖАХ!!! і напевно ті лікарі вірять в Бога і вважають себе віруючими та такими, що допомагабть людям. Одна справа вимагати у хворого і зовсім інша, коли вдячний пацієнт хоче подякувати за людське ставлення і позитивний результат лікування.
лучанка Показати IP 17 Серпня 2013 12:47
Теж оплатила такий самий смисок! Взяли гроші, пару сотень грн. не вистачало - тож "добрі" медсестри дозволили (!) "донести завтра" , що і було звичайно зроблено!)!!! Через півгодини привезли повний візок, абсолютно без чеків!!! Сусідка по палаті пожартувала. що це той, що вчора був і у неї!!! За таку саму ціну - хоча операції АБСОЛЮТНО різні! Після операції візка вже у МЕНЕ в палаті не було! Але вже до вечора цей же візок за ТУ ж САМУ ЦІНУ з"явився біля ліжка наступної хворої жінки! Люди, чому ж ВИ мовчите?!
Я Показати IP 17 Серпня 2013 20:59
Якщо хтось і напише чи скаже щось, то рахую, що до нього в лікарні ніхто не підійде навіть.Знаю випадок як до жінки після операції підходили тільки для годиться, а коли діти привезли їй гроші і вона дала лікарю, то бігали всі біля неї як ошпарені.
лучанка Показати IP 17 Серпня 2013 21:45
Так! Бо наші "лікарі" присягають служити лише власному збагаченню! за рахунок життя і здоров"я нещасних людей! і що їм до клятви Гіпократа?!
Учитель Показати IP 18 Серпня 2013 13:56
Декілька років тому помер тато.Рак. Ми позичали гроші, а лікарі, знаючи, що його нічого не спаси, говорили свої ціни
лікар до Учитель Показати IP 21 Серпня 2013 00:34
До речі! Хто з Вас знайомий з словами клятви? Хто читав хоть слово? Там про БЕЗКОШТОВНУ РОБОТУ н йдеться... Ось клятва:Присягаюся Аполлоном -лікарем, Асклепієм, Гігієя і Панакеей і всіма богами і богинями, беручи їх у свідки, виконувати чесно, відповідно моїм силам і моєму розумінню, таку присягу і письмове зобов'язання: вважати навчив мене лікарському мистецтву нарівні з моїми батьками, ділитися з ним своїми достатками і у разі потреби допомагати йому в його потреби, його потомство вважати своїми братами, і це мистецтво, якщо вони захочуть його вивчати, викладати їм безоплатно і без всякого договору; настанови, усні уроки і все інше в навчанні повідомляти своїм синам, синам свого вчителя і учням, пов'язаним зобов'язанням і клятвою по закону медичному, але нікому іншому. Я направляю режим хворих до їхньої вигоди згідно з моїми силами і моїм розумінням, утримуючись від заподіяння всякої шкоди і несправедливості. Я не дам нікому просимо у мене смертельного засобу і не покажу шляху для подібного задуму; точно так само я не вручу ніякій жінці абортивного пессария. Чисто і непорочно буду я проводити своє життя і своє мистецтво. Я ні в якому разі не буду робити перетину у страждаючих кам'яною хворобою, надавши це людям, які займаються цією справою. В який би дім я не увійшов, я увійду туди для користі хворого, будучи далекий від усякого навмисного, несправедливого і згубного, особливо від любовних справ з жінками і чоловіками, вільними і рабами. Що б при лікуванні - а також і без лікування - я не побачив або не почув відносно життя людського з того, що не слід коли-небудь розголошувати, я промовчу про те, вважаючи подібні речі таємницею. Мені, непорушно виконує клятву, нехай буде дано щастя в житті і в мистецтві і слава у всіх людей на вічні часи, преступающего ж і дає помилкову клятву та буде зворотне цьому "
Анна із Італії Показати IP 18 Серпня 2013 15:45
За кордоном оперували двічі.Зовсім безкоштовно.Ні одної секунди не терпіла болю.Медсестри та лікарі контролюють загальний стан постійно.Люди.До чого вони Вас довели ці бездарі Воно все їм застряне...Звертайтеся до адвокатів молодих та освідчених...
Дмитро до Анна із Італії Показати IP 20 Серпня 2013 17:17
Ти бля.....дь "ОСвідчена"......
гість 1 до Дмитро Показати IP 21 Серпня 2013 20:14
а це мабуть дуже освідчений лікар такими словами обзивається ...
Вчитель до гість 1 Показати IP 22 Серпня 2013 08:53
Та відкрийте вже орфографічний словник, "граматєї"!ОСВІЧЕНІ!
Олеся до Анна із Італії Показати IP 20 Серпня 2013 22:34
Анні з Італії. Не говоріть дурниць, не забивайте людям мізки, що в Італії оперувались безплатно - значить у вас є страховка. У нас також люди, які мають страховку оперуються безплатно!!!
лікар до Анна із Італії Показати IP 21 Серпня 2013 00:38
Їдьте в Італію! Там медицина краща... а всі наші проблеми через загально-державну політику нехтування рівня зарплат лікарям, в співвідношенні до потрачених РОКІВ на навчання та постійне вдосконалення...
гість1 до лікар Показати IP 21 Серпня 2013 20:18
це не означає, що якщо лікар, то має брати останні гроші з людей. А що ішшим "не лікарям" робити з малими зарплатами. А ви "шановний лікар" зверніть увагу на яких машинах на роботу їздять ті "чесні лікарі", на чесну зарплату купили???
Галинка Показати IP 18 Серпня 2013 16:11
Всі пишуть гадість , в мене мама лікована в онкодиспансері , я грошей не платила бо не мала з відкіля їх взяти. Відношення звичайне теж саме що ї в інших лікарнях( маю досвід з чим порівняти).На рахунок того чеку, що був опублівований у статті, то це список препарапів який нам також принесли у палату, а чек лежав разом з ліками у ящику.Після операції мама отримувала хіміотерапію -2 препарати нам давала безкоштовно лікарня( тоді казали що було постачання хіміопрепаратів по якісь програмі) а 1- препарат ми купляли бо його не було. Я вдячна за допомогу і відношення медичним працівникам онкодиспансеру. Вони роблять добру справу
777 Показати IP 19 Серпня 2013 19:13
Проблема безкоштовної медицини - це питання загальнодержавного рівня. Те що медицина недофінансована, зокрема на медикаменти для хворих, ні для кого не секрет. Чому багато хворих їдуть до сусідньої Білорусії? Тому що ДІЙСНО безкоштовно. Але проблеми хабарництва і махінацій з медикаментами в онкодиспансері цілком на совісті головного лікаря.
777 Показати IP 19 Серпня 2013 19:13
Проблема безкоштовної медицини - це питання загальнодержавного рівня. Те що медицина недофінансована, зокрема на медикаменти для хворих, ні для кого не секрет. Чому багато хворих їдуть до сусідньої Білорусії? Тому що ДІЙСНО безкоштовно. Але проблеми хабарництва і махінацій з медикаментами в онкодиспансері цілком на совісті головного лікаря.
Мамограф Показати IP 19 Серпня 2013 19:39
Для того, щоб завести карточку потрібно заплатити у кабінеті старшої медсестри. Коли роблять мамограмму потрібно заплатити, при чому ціну оголошують для всіх різну, кому 50грн., кому 55 грн., кому 60грн.
Шановний Показати IP 19 Серпня 2013 19:53
Навіщо ,та мова.Те що твориться в онкодиспансері,те саме робиться у всіх лікарнях.І не треба всіх під одну лінійку рівняти!Є порядні лікарі та медсестри,а є "докторішки",які роз"їжжають на крутих джипах наживаючись на вимушених подяках.А що?? Теж люди,жити хочуть)))))Подивіться,на на наших суддів,прокурорів,і їм подібних..Яка держава???
правда Показати IP 19 Серпня 2013 20:15
Того андрусенка треба або на кілок посадити,або катувати як в середньовіччі-щоб подихав довго і в муках! Людські сльози і прокльони не пройдуть повз нього безслідно! А щодо здирництва і поборів,то вони є нажаль кругом,і якщо їх хтось колись і викорінить,то вже не наше покоління! Просто завжди треба залишатися людьми і пам'ятати,що і лікарі не безсмертні...хоча є в тому диспансері дійсно порядні медики, але допоки існують такі покидьки,як їхній головний лікар,який дере з людей останні копійки і провертає махінації з медикаментами з метою наживи,медицина надаль буде залишатися і надалі самою корумпованою сферою у нашій країні!
КРИВДА до правда Показати IP 22 Серпня 2013 12:09
І це сказав єдиний непорядний медик онко диспансера це тебе треба на кілок садити ,нічого робити не вмієш тилькі в кабінеті сидіти і людей грязю поливати.
читач Показати IP 19 Серпня 2013 20:34
не погоджусь з автором статті,про те,що в онкодиспансері працюють найкращі хірурги.Нажаль- це не так((.Нормальних можна перерахувати на пальцях однієї руки..,а про найкращих,та ще й області-це фантастика..
Микола Показати IP 19 Серпня 2013 22:53
Я з Вами не погоджуюсь.Недавно лікувалась мама в онкодиспансері-лікарі відносились нормально(нікому нічого не платили),ніхто грошей не вимагав,те що пишуть що не підходять поки не заплатеш -брехня-мали з чим порівняти -до цього лікувалась в інших лікарнях області,але список на операцію теж давали-а де вони візьмуть ліки,якщо немає фінансування(така краіна).
Оксана Показати IP 19 Серпня 2013 23:11
Повністю згідна з Миколою! Завдяки лікарям онкодиспансеру в моєї мами знайшли рак грудей на ранній стадії на огляді в районі. Пролікували без хабарів!!!! Ставлення уважне. Щиро вдячні за турботу. І не треба поливати гряззю усіх. Безкоштовної медицини давно вже немає, вона тільки на папері! Ось би чиновників запитати де гроші на медицину? Чому в Білорусії лікування безкоштовне? Воно не БЕЗКОШТОВНЕ там держава платить за лікування.
марія Показати IP 19 Серпня 2013 23:11
Читала всі комменти, дуже цікаво. Хочу написати, як безпосередня учасниця подій. Оперувалась по жіночих проблемах в обласній і міський лікарнях. Всі робили розумний вигляд, оперували та давали поради. Коли вже зайшли в глухий кут, розвели руками та скерували в онкодиспансер. Я та мої родичі вирішили, що це вже кінець. В онколікарні мене провели всі обстеження (включаючи томографію, та шлунок і кішківник) за 2 ДОБИ! На 3 добу мене прооперували. Ніяких натяків на хабари я не чула, все проходило за планом, який мені розповів хірург в день поступлення: обстеження - операція - виписка. Я набачилась вже лікарів раніше, але тут була здивована - хірурги всі відповідальні, сумлінні та з прекрасним почуттям гумору. Можліво мені пощастило, але в мене пройшло все так, як і говорив хірург в день поступлення : обстеження - операція - виписка. Дивилась копію в статті - та це список на операцію, він дається всім хворим, де хочешь там і купляй, хоч в Італії. Я рахую, стаття замовлена, ти хто лікувався та обстежувався в онколікарні, таке написати не може. Але це моя особиста думка, як бувшої пацієнтки онколікарні.
петро Показати IP 19 Серпня 2013 23:18
сходіть в обласну лікарню, спробуйте попасти на прийом, здайте аналізи, пройдіть обстеження - та напішіть статтю в газету. напішіть про черги на госпиталізацію, божевільні ремонти, хабари вікнами, будматеріалами, будівництвом.тоді справді вам прійдеться їхати в Белорусію лікуватись.
микола Показати IP 19 Серпня 2013 23:24
був роддомі з жінкою. дали список, пішов в аптеку заплатив, відніс. і все нормально. та це ж ліки для дружини та моєї дитини!!! бачів хлопців, яким було все безкоштовно - але у них була страховка (Лікарняна каса).
Юлія Показати IP 20 Серпня 2013 07:55
Люди я не розумію про що взагалі ви пишете.В мене таке враження ,що волинянка Наталя спустилася з неба-про яку безкоштовну медицину вона говорить - де ви не поїде то в Київ,в інші міста теж саме -відразу видно,що стаття замовлена .Прийшлося мені звернутись на обстеження в онкодиспансер-за кілька годин пройшла обстеження (в іншій лікарні на це не хватило би і дня )пішла до лікарів ніяких вимагань ,за карточку в полі клініці теж платила.А В ЯІЙ ЛІКАРНІ ОБСТЕЖЕННЯ БЕЗКОШТОВНЕ скажіть будьласка
Фея Показати IP 20 Серпня 2013 10:51
В усіх лікарнях є свої нелюди, але такоЇ тварюки,як хірург Комар з онкодиспансеру ще не зустрічала, хоч довго лікуюсь по різних лікарнях Луцька та Києва. Та він навіть не вислухає людину. Реве на всіх, як скажений. А люди йдуть з надією почути слово підтримки. Його біда теж на нього чатує і від душі йому бажаю таких лікарів, як він сам: без розуміння, диких, черствих. Здоровя в нього теж немає, бо це тільки з порушеним обміном можна так розкабаніти.Нехай йому сняться ті, хто від нього з прийому вийшов в сльозах і помирав в страшних муках, бо після прийому в нього втратив віру на зцілення.Як такого можна тримати на прийомі в такому диспансері. Там потрібна особлива увага хворим, як у лікаря В.М. Федорчука.
Уляна до Фея Показати IP 20 Серпня 2013 22:17
Фея, як ви праві!!! Комар - це самий більший недолік в онкодиспансері!!! Грубіян, не може дати ради своєму здоров"ю - як може інших лікувати?
Вдячний Комару до Уляна Показати IP 22 Серпня 2013 12:55
Пан Комар золота людина - двічі мене оперував, кращого спеціаліста я не бачив.
Врадіївка Показати IP 20 Серпня 2013 11:02
Те, що Андрусенко головний м'ясник та хабарник, знає вся область. у здорових бізнесменш та бухгалтерш забирає матки та груди. Не зрозуміло одне, чому на це спокійно дивиться управління охорони здоров'я. Ганьба таким лікарям! Борітеся - поборете.
Пічалька до Врадіївка Показати IP 20 Серпня 2013 14:12
А хто тоді Сидор?
Педоренко до Пічалька Показати IP 20 Серпня 2013 17:18
А Сидора Бог покарав у 2008 році за всі його гріхи.
Лучанка Показати IP 20 Серпня 2013 11:06
Нещодавно моя знайома лежала в онкодиспансері. Хворі в палатах переказують один одному: не дай Бог попасти до хірурга Андрусенка та анестезіолога Вдовенко.
Саша до Лучанка Показати IP 20 Серпня 2013 18:59
Та невже? Цікаво які це такі хворі? Андрусенко зараз дуже мало оперує, бо займає адмінпосаду і операції на нього просто не розписуються. Точно знаю, що оперує він лише якщо хтось просить, як правило цей хтось з білого дому чи інших можновладців. Тому не несіть маячню, бо "чуло дзвін не знаю де він"
Михайло до Лучанка Показати IP 20 Серпня 2013 23:46
Шановна "Лучанка" а може це ви заінтересовані, щоб хворі не по падали до названих спеціалістів??? Професіоналізм Вдовенко і Андрусенка загальновідомі. Заздрість є ? Є і не мала в недоброзиченців. А вашій знайомий, надіюсь,допомогли інші висококваліфіковані спеціалісти диспансеру. І тому не поливайте брудом їх !
Позитив до Лучанка Показати IP 22 Серпня 2013 10:03
Що ж таке ,шановні,Ви говорите?Сама була свідком розмови родичів,як анестезіолог Вдовенко після дуже складної багаточасової операці,проведеної Андрусенком,"витягувала з того світу"їхню родичку.А щоб це зробити потрібні необхідні знання.
Люда Показати IP 20 Серпня 2013 13:34
Що ви тямите в медицині взагалі і онкології зокрема, щоб таке писати? Цікаво, чи хтось з вас знає скільки коштів виділяє держава на лікування хворого, в т. ч. в онкодиспансері? 4-6 грн. - не більше. А на харчування? 3 грн. А чи в курсі ви яка вартість ліків і чи можна при такому фінансуванні організувати безкоштовне лікування хоча б для одного хворого? То чого вас обурюють списки перед операціями?
Люда Показати IP 20 Серпня 2013 13:41
Переконана, що всім відомо про заробітні плати лікарів - це 1300-1800 грн. Кожна нормальна людина розуміє про необхідність вдячності для фахівця, від якого залежить її здоров'я за такого рівня зарплат. Ну, але попередніх коментаторів навряд чи можна віднести до нормальних і адекватних людей. Недолугі і обмежені полішуки!
Люда Показати IP 20 Серпня 2013 13:48
Мені самій довелось звернутись в онкодиспансер у зв'язку з хворобою чоловіка. Ми отримали кваліфіковану допомогу і в результаті одужання, за що щиро вдячні пану Андрусенку та пану Спетруку. Бажаю всім чорноротим дописувачам мати хоч краплю розуму і здорового глузду! І поменше жовчі, шановні
Пічалька Показати IP 20 Серпня 2013 14:14
Карочє, всі працівники онкодиспансеру сіли за комп"ютери і строчать камєнти
Люда Показати IP 20 Серпня 2013 15:34
Думаю, що ця стаття саме на замовлення деяких горе-працівників і написана. У кожному колективі є паршиві вівці, більшість з яких вже тут напаскудили )))
Дмитро Показати IP 20 Серпня 2013 15:59
Не доведи Боже, комусь ыз цих коментарщыкыв там опинитися, ВИ будете молитися на того Ореста, і будете благати САМІ ВАМ продати ліки.
VASMI Показати IP 20 Серпня 2013 16:08
В кожного своя доля,свої проблеми...і.т.д. Але коли доля поєднює проблеми/ і дуже поважні/ зі здоров'ям ? Я хочу щиро подякувати лікарям онкодиспансеру, а особливо Вдовенко Олені за високий ПРОФЕСІОНАЛІЗМ. Подякувати за матір, що продовжує радіти життю! Подякувати за себе, що на ранніх етапах вдалося визначити і запобігти розвитку хвороби. Все це - професіоналізм і оперативність.
Михайло Показати IP 20 Серпня 2013 16:51
Прочитавши статтю висловлю свою думку: стаття замовна і направлена на приниження професійної гідності лікарів онкодиспансеру. Кому вигідна? Вигідна тим, хто плекає надію на просування по посаді. Це наше, українське, вже в крові. Додам своє. Хто знайомий зі системою охорони здоров'я з-за кордоном /Іспанія,Португалія....../ знає, що на обстеження в спеціаліста треба чекати інколи до 3 місяців. В онкодиспансері за день мені було зроблено всі необхідні обстеження!!!!!! А це час і збережене здоров'я. І я хочу подякувати лікарям онкодиспансеру за свою професійно виконану роботу!
Шановний Показати IP 20 Серпня 2013 19:42
але й "писак" назбиралось))))А Ви,пані Наталя,жителі Шацька(що згадуються у статті)і ті що в Італії лікувались,заплатіть офіційні податки,щоб у вас було все БЕЗкоштовно,і щоб у медиків були гідні зарплати,а тоді звертайтесь у редакцію..))
Леся Показати IP 20 Серпня 2013 20:15
Я теж лікар Перечітала все Дуже недобре коли таке твориться в колективі Прикро Знаємо іх як класних спеціалістів Нащо бруд з хати виносити
Олена Показати IP 20 Серпня 2013 20:55
Це все брехня!Я особисто лікувала батька в онкодиспансері і саме в Андрусенка.Ніяких хабарів нікому не давала з мене нічого не вимагали.Вдячна всьму персоналу!
Альона Показати IP 20 Серпня 2013 21:25
Я знаю цих людей багато років.це професіонали.Вам не вдасться забруднити їхню репутацію.Це все пишуть заздрісні колеги.Люди вчіться і працюйте!НЕ ПОЛИВАЙТЕ ЛЮДЕЙ БРУДОМ БО ВСЕ ПОВЕРНЕТЬСЯ ДО ВАС!
Олеся Показати IP 20 Серпня 2013 21:33
Ніхто ні в кого не вимагає... не давайте, то не будуть брати... Самі змушуєте до таких дій лікарів і пхаєте в кишені гроші...хто ж відмовиться.. І таке робиться не тільки в онкодиспансері, а у всій Україні. Хіба це новина? Чи може хтось про це не знає? Увсіх сферах обслуговування таке робиться... Люди самі спонукають до хабарництва.
мамограф до Олеся Показати IP 20 Серпня 2013 22:04
Олеся, ти дура? Розповідаю найпростіший випадок Заходиш в реєстратуру, просиш завести карточку. Тобі говорять: підніміться на 2-й поверх до кабінету старшої медсестри. Ти заходиш в кабінет, а тобі бла-бла-бла з вас благодійний внесок на бланк 50 грн. і крапка. Слідуючий пункт мамограмма. Заходиш в кабінет бла-бла-бла і з вас 50грн, 55грн. 60грн. Кажуть на плівку. Але ніхто ніяких квитанцій не дає і ціна для всіх різна. Ти спробуй не запхай у кишеню гроші, з тобою розмовляти ніхто не буде. Приклад ще один;потрібно взяти бланк для проходження комісії на встановлення інвалідності у одному з відділень обласної лікарні. Зав.відділенням посилає взад-вперед, піди-туди-незнаю-куди, принеси-те-незнаю-що, а ларчик просто відчиняється - даєш 1000грн. - отримуєш бланк. При чому так ходять люди, що дійсно хворі. Це саме стосується і багатьох інших. Ницість і жадібність одних не виправдовує вимагання і цинізм інших
Олеся до мамограф Показати IP 20 Серпня 2013 22:26
Мамограф, дякую за комплімент... Ви на певне не були в обласній лікарні, не сиділи в черзі на прийом з 9.00 до 15.00, а потім не займали чергу в 7.00 - лягли в лікарню в 14.00, і не платили за те щоб лягли в лікарню не 50 гривень.. Вас також не можна назвати розумним...
Мамограф до Олеся Показати IP 20 Серпня 2013 23:13
Для тих хто в танку повторюю ще раз ницість і жадібність одних не виправдовує вимагання і цинізм інших.
Саша до мамограф Показати IP 20 Серпня 2013 22:28
мамограф, ти придурок? а за що по твоэму реагенти для анализив купувати? грошей нема, тому кожен медичний заклад викручуэться як може. а що краще щоб тебе видправили додому здихати, сказавши,що нема пливки та реагентив? попустись та не мели дурниць
Мамограф до Саша Показати IP 20 Серпня 2013 23:16
Ну да бланк карточки коштує 50 грн. А УЗД і аналізи безплатні. А у нас і так відправляють здихати, як не можеш оплатити лікування. При тому, що податки на безплатну медицину беруть справно.
Мамограф до Саша Показати IP 20 Серпня 2013 23:23
Да , ще до списку додайте бланк для проходження комісії на встановлення групи інвалідності. Ці 1000 грн. якраз і підуть на покупку реагентів для аналізів і лікування тих, хто подихає.
Чужой до мамограф Показати IP 20 Серпня 2013 22:35
Цікаво,хто ти така "мудра"??За що тобі,має рентген плівка бути безкоштовною???Держава не фіга не фінансує...Лікуйся туалетним папером,і не плати внески,буде все ок))
Мамографиня до Чужой Показати IP 20 Серпня 2013 23:18
Ну визначтеся з ціною, не може бути плівка для Мані 60 грн, для Тані 55 грн, а для куми безоплатно нє?
Марія Показати IP 20 Серпня 2013 21:57
Шановні!. Придивіться уважно до цього списку, що обублікували люди ,які не розібрались. Це ж не чек - це список медикаментів, який запропонував лікар купити в аптеці, щоб провести операцію - на такому списку не може бути ціни. Аптека видає чек при одерженні медикаментів. Ви що ніколи не бачили чеків, що пишете небилиці? А викреслене те що не потрібно купувати - значить вам видали викреслене бебплатно. Чули дзвін.... І ніхто нікого за руку не водить... У списках є преперати, які є тільки в аптеках онкодиспансера - тому медсестра каже купувати ліки на місці. Часто буває коли люди не слухають, ідуть десь купляють в іншому місці... і не те що потрібно. Приходиться міняти медикаменти - операція зривається. Місцеві аптеки не приймають чужий товар - От тому наполягають щоб купували медикаменти на місці. А ви, не розібравшись, роздули з мухи слона!!! Не судіть та несудимі будете...
Хірург Показати IP 21 Серпня 2013 00:15
Працюю в іншій установі доктором.Перечитав цю маячню.Знаю всіх цих спеціалістів високого класу,це хороші колеги і друзі.
Хірург Показати IP 21 Серпня 2013 00:17
Да!!!Не знали що у вас такий колектівчік!
Колега Показати IP 21 Серпня 2013 00:25
деяким нашим колегам і непотрібно було ніоли оргазму, лиш дай попліткувати та отримати задоваолення в збоченівський спосіб)))
Лучанка Показати IP 21 Серпня 2013 09:41
Прочитавши статтю та коментарі до неї, була вражена тим, що люди перестали бути людьми. Вони все більше стають схожими до диких тварин, які виживають в лісі шляхом поїдання та вбивання інших. Я дуже сумніваюся, що люди,які дійсно хворіли цією страшною хворобою і яким дійсно довелось переступити поріг онкодиспансеру будуть обливати брудом персонал та лікарів, які врятували їм життя. Ці люди воліють просто жити та радіти життю, забувши про пережиті страхи. В нашій державі дійсно склалася складна ситуація з медициною, але почнімо з себе. Чи змогли б ви відмовити хворій людині, яка з останньою надією звернеться до Вас про допомогу?.. - Ні. Отож, не судіть про інших. Займіться чимось корисним, подбайте про своїх дітей, батьків, рідних... Не тратьте часу на брудні ігри. Ви ж люди?!
Кардіолог Показати IP 21 Серпня 2013 11:25
В Вас завелись конкретні криси Ужасний колектив
хірург до Кардіолог Показати IP 21 Серпня 2013 19:14
во-во!причому серед своіх!може ви ще й разом в операційну ходите з цими потворами й асестують,пане Оресте?Женіть іх з лікарні
Позитив до хірург Показати IP 22 Серпня 2013 10:11
Дійсно те,що в онкодиспансері виросла своя "Злоякісна пухлина".Шановний Оресте Петровичу,"вирізайте" її
Олександр Показати IP 21 Серпня 2013 11:45
Стаття замовна - однозначно. Шкода, що в колективі такі паршиві погані працюють. Про Ореста Петровича можу сказати лише те, що він професіонал з великої букви. Є види операцій, які не робить жоден хірург в онкодиспансері крім нього. А про шану, вдячність і повагу людей свідчать оберемки квітів на день медика. Спробуйте втрапити до нього в цей день - там черга бажаючих привітати. От це і є показник людини і її професіоналізму
Лікарі Показати IP 21 Серпня 2013 17:46
Колеги,женіть від себе цих щурів,які більше нічого не можуть,тільки за очі гадості писати. Перечитали все двома відділеннями.А слабо на п'ятихвилинці це Оресту Петровичу сказати? Відомо, які він робить операції-складні.Харош в це втягувати ще і інщі медичні установи.Стаття замовна.Цю брудну справу зробили заздрісники,не професіонали,ще і відгуки погані замовили.Бридко,що є такі колеги.
Ярослав Показати IP 21 Серпня 2013 17:51
Прооперований в онкодиспансері на злоякісну меланому 9 раз мав операцію і 9 раз мав наркоз.З вищевказаними лікарями подружився на все життя,вони мене на світі тримають.Я працюю і живу.Не пишіть дурниць.
олена Показати IP 21 Серпня 2013 17:54
Стаття написана на рівні третього класу.Знаю Вдовенко багато років це і друг і людина і спеціаліст.Не знають як нашкодити пишуть різні дурниці.Люди не орієнтуються що таке чек а що список.
Кардіолог Показати IP 21 Серпня 2013 18:01
а щурів цих мабуть небагато тож давити тяжко не буде Ой!але знову засмердить!Сам до цих спеціалістів не раз звертався Це теж тяжка робота!Колеги!Підтримуім Васю В кого там у Вас не все добре?Придивіться з ким працюете Той і пише Робіть висновки ХТО ТІ КРИСИ
Медсестра Показати IP 21 Серпня 2013 18:12
Хочу спростувати весь негатив,працюю з цими людьми,спеціалісти дуже добрі,а різні потвори за людей нас не мають,вони ллють цей бруд серед нас і серед санітарок,тому,що самі мають нижчу кваліфікацію,а про чисто людські якості я вже мовчу.
міська до Медсестра Показати IP 21 Серпня 2013 20:06
Ні не нижчу,вони просто мають іншу кваліфікацію,а ми-то думали,що в нас погано
Кардіолог Показати IP 21 Серпня 2013 18:16
Не знаю як там кваліфікація але як люди ці щурі зовсім слабенькі
Хтось Показати IP 21 Серпня 2013 18:59
нАВІТЬ ЧИТАТИ НЕ ХОЧУ ЗАРАЗ БАГАТО ОДНІ ПРОТИ ДРУГИХ ДІЮТЬ САМЕ В ТАКИЙ СПОСІБ:СТАТТІ НА ЗАМОВЛЕННЯ ПИШУТЬ СЛАБКІ ОСОБИСТОСТІ ЖЕНІТЬ ІХ ЗІ СВОГО КОЛЕКТИВУ А ВАС ПОВАЖАЮТЬ І ЦІНУЮТЬ
міська Показати IP 21 Серпня 2013 19:51
Знову жаба душить горе-колег по-повній)))Нафіга таке робити?!
гість Показати IP 21 Серпня 2013 20:03
Прочитала усі коментарі . Все правда. Такого ХАМА як головний лікар ще треба пошукати. Він на персонал лається нецензурними словами і веде себе як " хазяїн приватної лавочки", що хоче те робить.На рахунок списку медикаментів: попробуй: "піди і купи в іншій аптеці" заставлять здати.До обіду пацієнти йдуть купляють медикаменти , а після обіду лікарі йдуть в аптеку і здають. А безплатні ліки тільки для "Блатних", а простий народ хай платить.
саша до гість Показати IP 21 Серпня 2013 20:31
та ти шо? за 8 рокив не чув щоб шеф матюкався. вичитати може по делу, але без матюкив. так шо не п***и! а от таку паскуду як ти варто було б не лише обматюкати, а й на х* вигнати
Олеся до гість Показати IP 21 Серпня 2013 20:56
Для "гостя" Чого ж до того "хама" така черга людей в коридорі, що пройти не можна зранку? Чи людям приємно коли їх хам лікує? Може він і не такий "хам" як вам здається
міська Показати IP 21 Серпня 2013 20:21
Блатних оперує!А ти там працюеш?То представся? це ОТА криса і є
хірург Показати IP 21 Серпня 2013 20:28
А ЧОГО МІСЬКА ГОСТЯ ОБІЖАЕ він може тоже хоче блатних оперувати,АЛЕ БЛАТНІ ЧОМУСЬ "ГОСТЯ" НЕ ПРОСЯТЬ, ВО ДОСАДА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
саша до хірург Показати IP 21 Серпня 2013 20:33
ага, бо блатни йдуть до шефа, а не до бездарностей)
Віктор Показати IP 21 Серпня 2013 21:04
Сам є керівником.Зараз в цих спеціалістів знаходиться на лікуванні матір в тяжкому стані на 3-тьому поверсі,мамі значно краще.Я готовий їм руки цілувати.Бруд раджу просто ігнорувати.Стаття заказна,на жаль в моїй установі теж таке було.
Марія Показати IP 21 Серпня 2013 21:13
Тут такий "гість" обізнаний... Чого під псевдонімом? - ім"я своє напишіть. А на рахунок медикаментів - якщо не знаєте, не говоріть. Якщо куплені медикаменти не такі як потрібно і в даній аптеці немає, значить треба в одній здати, а в іншій купити. Операції специфічні і медикаменти специфічні - не в кожній аптеці є те що треба. Тому для того щоб не ходити по всіх аптеках і зберегти ваш час, просять купити ліки в аптеках диспансера.Нічого в цьому кримінального немає. А на рахунок Андрусенка... доростіть до його рівня - тоді будете говорити.Не можуть люди іти до "хама"цілими толпами.
Олександр до Марія Показати IP 21 Серпня 2013 21:32
Орест - хірург від Бога! Я колись від його товариша чув історію про те як на варшавці до Ореста підійшов старий дід і став йому цілувати руки. Виявилось, що декілька років тому Орест його оперував і лікував і дід досі брикає. Як на мене, ніщо не може краще свідчити про Андрусенка як про лікаря і як про людину. А ті невдахи, які тут брудом цвиркають, ніколи до рівня Ореста не доростуть, бо не той розум, культура, виховання і талант.
Галина Показати IP 21 Серпня 2013 21:20
Оце прочитала всю цю маячню і думаю, якщо хочете, людоньки, справедливості, то чому суєте лікарям у кишені свої кровні? Вони ж вас прооперують і без них, бо ж це їх обов"язок...А якщо насправді таке робиться у тій установі, що вимагають платню за свою роботу...то треба було взяти за руку того лікаря і завести до певного відділку...А що ж тепер махати руками, коли ж самі пішли на поводку у так званик "рятівників"...Значить самі того хочете, бо потураєте... Не давайте - не будуть брати!!!!!! Очистіть свою душу, народ, і не черніть нікого...Самі винні у такій ситуації...Яке суспільство, такі й державні установи...ПОЧНІТЬ ІЗ СЕБЕ...
Уляна Показати IP 21 Серпня 2013 21:26
В аптеку лікарі не можуть здавати ліки - в аптеці компютер. Так що мемає чого різні гадості писати. А якщо маєте докази - ідіть в прокуратуру, а на поливаєте людей гряззю!!!!
Окуліст Показати IP 21 Серпня 2013 21:35
Гарно "гість" пристроїлась. Обгадила всіх, тільки сама чиста і пушиста. Скажи в очі Андрусенку що він хам. Чого сховалась за псевдонім?
Галина Показати IP 21 Серпня 2013 21:46
Тише, тише... Не судите, это грех... Вы порадуйтесь душою за успех... Вы поплачьте над чужою - над бедой... Сострадание - ручей с живой водой... Тише, тише... Не ругайте сгоряча... Чья -то жизнь, возможно, гаснет как свеча... Не задуйте ненароком тот огонь... Подержите, поднеся к нему ладонь... Тише, тише... Не врывайтесь в жизнь людей, Наблюдая с высоты судьбы своей... Потому что жизнь - сплошные этажи... Там, вверху, возможно, просто больше лжи... Тише, тише... Ведь слова острей ножа... Нужно жить, на сердце злобы не держа... Много мнений, только помнить нужно впредь, Что на всех свою рубашку не одеть... Тише, тише... Там где слухи - правды нет... Лишь Всевышний знает правильный ответ... И от глаз его не скрыться, не уйти, Вот поэтому живи и не суди.
Марія Показати IP 21 Серпня 2013 22:09
Безплатні ліки для тих хто має страхівку і ще виділяються кошти для учасників ЧАЕС - "блатні" мають гроші і здатні купити собі ліки. Гість не компетентна в цих питаннях.
Євгенія Показати IP 21 Серпня 2013 22:28
Читаю другу добу коментарі до цієї заказної статті і приходжу до думки, що хтось дуже хоче бути головним лікарем диспансеру замість Андрусенка, старається всіма силами, та не виходить...Плюс втягує людей, які злі на всіх і вся у зв'язку із важким матеріальним становищем або поганим здоров'ям, в непотрібні, жовчні і наклепницькі коментарі. Беруть всі, кому дають, святих немає ні серед медиків, ні серед викладачів, ні серед працівників інших спеціальностей. Якщо зарплата в конвертах і незаплачені з неї податки - це теж є взятка хазяїну, але про це мовчать. Якби лікарям платили зарплатню віповідно до їхньої кваліфікації за європейськими мірками - тоді можна і потрібно було б їх карати за хабарі. А так зрозуміло одне: добрим спеціалістам доплатять люди, а погані самі покинуть медицину. І в кримінальному кодексі написано, що карається той, хто бере і той, хто дає. Тому не потрібно пхати гроші до кишені медичному працівникові на "цукерки чи каву" , бо "так роблять всі", відповідати Ви будете також.Але спочатку підіть до сповіді і покайтесь за весь той бруд, що вилили на своїх спасителів, тому що кожен хворий із своїми бідами залишає рубці на серці Вашого лікуючого лікаря, поставте свічку за його і своє здоров'я і просіть у Бога його ласки.
Ага Показати IP 21 Серпня 2013 23:19
Вдовенко!!!Доктор- Смерть!!!!От Орест команду зібрав!!!Нема біля нього Бога!!.Бійтесь голодних лікарів!!!
З Луцька до Ага Показати IP 21 Серпня 2013 23:47
Точно!Брехло!Ще те!Побачите руде волосся - втікайте!Залишитесь без здоров"я та грошей!
гість Показати IP 21 Серпня 2013 23:20
УВАГА! ВІДЕО ХАБАРА В ОНКОДИСПАНСЕРІ http://www1.hut.ru/testi.shtml?12345
новий до гість Показати IP 22 Серпня 2013 00:22
супер
Ник до гість Показати IP 22 Серпня 2013 09:36
Пройди свій тест на самоті. Навіщо засоряти тему.
Позитив до гість Показати IP 22 Серпня 2013 11:58
Що це?Хіба це відео про те,що коїться в онко??????Це-Психологические тесты на темперамент онлайн бесплатно. Тест на IQ.
Лікар Показати IP 21 Серпня 2013 23:31
Ото добре що медики почали приєднуватись,як так погано в установі працювати,переходьте в іншу.Ото дорогий пане Сидор.Ці люди,які роблять подібні підлі провокації,вже не перший рік говорять,що береходять в обласну лікарню,що для них вже давно готові місця,але за останніх 10 років ще ніхто не звільнився,то беріть карету і вивозьте вже їх швидше.
Другела до Лікар Показати IP 22 Серпня 2013 00:14
Дехто вже від'їде швидше, чим ДОІДЕ)
Друзі Показати IP 21 Серпня 2013 23:46
Лена.Це хто такий розумний?Так переживае за посаду!!! Ми то знаємо Люди,бійтеся хворих лікарів
Типу друг до Друзі Показати IP 21 Серпня 2013 23:49
Ги)) Клехо - тобі жопа!
не хвора до Типу друг Показати IP 22 Серпня 2013 00:16
знаєш, таких аферюг як Вдовенко ще пошукати...Це не хвороба, а стан душі!!!!
Другело до Типу друг Показати IP 22 Серпня 2013 10:29
Нарешті згадали і про цю падаль- Вася Клеха. Цей нелюд брав гроші за кожен день перебування матері в реанімації, але ще й треба було возити гроші додому за пункціі з плеври. І це м'яко за сказано, що жопа такому лікарю. На нього самого скоро чекає реанімація!!!
Дріб до Типу друг Показати IP 22 Серпня 2013 11:07
Клеха- це окрема мова. Бо цей негідник умодряється заражувати пацієнтів в диспансері невідомо якими хворобами,але і пропонує на дому лікування на дому. Має ліцензію на приватну практику??? Краде ліки з державних чи інших програм??? Хабарюга та мерзотник!
Хірург до Друзі Показати IP 21 Серпня 2013 23:54
Не впевнений в собі зводить наклепи на конкурентів.... що працюють, користуютьса авторитетом... Як ВАЖКО відповзати на задній план, тягнучи за собою вологий слід сечі та соплів))
БОГ Показати IP 22 Серпня 2013 07:54
Смішні собачки кусаються, гризуться. Ідіть працювати!
Міна до БОГ Показати IP 17 Січня 2014 23:38
ПО-ПРАВДІ- ВАСИЛЬ КЛЕХО- ГРАМОТНИЙ СПЕЦІАЛІСТ,ТУТ НЕМАЄ,ЩО СКАЗАТИ!!! а ОРЕСТ ПЕТРОВИЧ-ЦЕ ЛЮДИНА,ЯКА ПРАЦЮЄ НЕ ПО ПРОФІЛЮ...ТУПІШОГО СПЕЦІАЛІСТА В ОНКОДИСПАНСЕРІ НЕ ЗНАЙДЕШ!!!!!!
гість Показати IP 22 Серпня 2013 08:12
УВАГА! ВІДЕО ХАБАРА В ОНКОДИСПАНСЕРІ http://www1.hut.ru/testi.shtml?12345
Уляна Показати IP 22 Серпня 2013 08:34
Цікаво було б побачити відеосйомку гостя - та й тут прокол! Ні на що ти не годишся .В церкву піди жовч свою відмолити.
Марія Показати IP 22 Серпня 2013 08:47
Чого ви вчепились до Вдовенко? Гарна людина і толковий розумний лікар.Виводить людей з тяжких ситуацій, а це, повірте, непросто зробити для людей, які хворі такою важкою недугою, як рак. Вона ж не Бог - може комусь і не получилось допомогти. Це не значить що вона винувата - в кожного свій організм і по-різному хвороба піддається до лікування. "ага" хоче попробувати полікувати людей на місці Вдовенко? Легше всього писати, а от пролікувати людину, яка на грані життя і смерті, щоб хоч ще трішки пожила - це подвиг. А ви тут брудом всіх обливаєте!!!!
Дрегела Показати IP 22 Серпня 2013 09:43
Прийшли на роботу читаємо цю фігню.Звичайно Лену головний лікар бере на всі тяжкі операції до всіх VIP персон,прокуратури,міліції і т.д.І в неї завжди все в порядку.Як Васі це пережити?
БОГ до Дрегела Показати IP 22 Серпня 2013 09:48
"Прийшли на роботу читаємо цю фігню." Ідіть працювати! Зробить корисне хворим!
Позитив до Дрегела Показати IP 22 Серпня 2013 12:06
Справді,заздрість іншим викликає проблеми власного здоров"я,в тому числі і онкологічні хвороби.Невже ті,хто таким брудом обливає лікарів від Бога думають,що ім ніколи не прийдеться звернутися до тієї самої Вдовенко чи Андрусенко???
Колега Показати IP 22 Серпня 2013 09:48
Не звертайте увагу на Васю він Хворий.Скоро ця дрянь Вася нас всіх В гівно замаже,краще б полікувався.
Чума до Колега Показати IP 22 Серпня 2013 21:06
У вашого Ореста вірусний гепатит С. Йому теж треба лікуватися.
антибиотик до Чума Показати IP 22 Серпня 2013 22:33
Чуме , ви откуда знаете анализи делали ему ,с собой разбиретесь "Чума".
Пацієнт Показати IP 22 Серпня 2013 09:51
Олена витягує хворих з того світу,А ви замість того,щоб вчитися поливаєте людей брудом.
КУ КУ до Пацієнт Показати IP 24 Серпня 2013 18:34
то точно , тІльки до кІнця не вІдомо з якого ГГГГГГГГГГ
Трудяга Показати IP 22 Серпня 2013 09:55
Приємно читати як лікарі то на одного дружно накинулись, то на другого. Дружний колектив сьогодні грає велику роль. Тім-білд у Вас шановні ескулапи просто супер. Чим більше ви сретесь тим більше Вам довіряють хворі, і тим більше нас Вас заробляють власники сайту.
Колеги Показати IP 22 Серпня 2013 09:55
Вася,Вася ти ж в команді Ореста Петровича 15 років і що невийшло?Тебе послали.
Персонал Показати IP 22 Серпня 2013 09:58
Ця людина всіх обсирає на роботі. Не зробила за стільки років роботи команди і кусається як муха перед смертю.
Персонал Показати IP 22 Серпня 2013 10:03
Звичайно головний лікар до своїх родичів на наркоз не візьме хворого пліткаря, і це ще питання хто доктор - смерть?
Споглядач Показати IP 22 Серпня 2013 10:05
Продовжуйте обсирати один одного! Мені настільки це подобається.
Лікарі Показати IP 22 Серпня 2013 10:10
КОЛЕГИ,ДАВАЙТЕ ПРОБАЧИМО ЦЮ ЛЮДИНУ,ВІН ДАВНО ХВОРИЙ,НЕ БУДЕМО ОПУСКАТИСЬ ДО ЙОГО РІВНЯ.ЙДЕМО ПРАЦЮВАТИ НАС ЧЕКАЮТЬ ПАЦІЄНТИ.
Споглядач до Лікарі Показати IP 22 Серпня 2013 10:12
НІ! Нехай помирають! Вам усім подобається обсирати один одного. Продовжуйте! Наплюйте на пацієнтів.
Споглядач Показати IP 22 Серпня 2013 10:17
Цікаво якщо за час Вашої сварки і тягання за коси хтось помер в диспасері когось посадять за халатність?
Споглядач Показати IP 22 Серпня 2013 10:27
15 хвилин тишини :,,,( Видно пішли робити роботу :,,,(
Споглядач Показати IP 22 Серпня 2013 10:28
ВИкликайте наряд міліції вони бьють один одного. У них холодна зброя!
Адекватна людина Показати IP 22 Серпня 2013 11:00
"Стаття 125 передбачає відповідальність за наклеп, тобто поширення неправдивих вигадок, які ганьблять іншу особу." Ви любі ескулапи, не тільки підпадаєте під усі 3 частини даного статті, але і заслуговуєте на кримінальну відповідальність за написане. "Образою (ст. 126) називається приниження людської гідності в непристойній формі. Це — злочин особистісний, він завжди стосується певної особи і спрямований на приниження гідності цієї особи." - думаю тут було багато сказано Вами вище. Шановне паньство, ресурси даного сайту не дозволяють йому повністю захистити тих хто коментує статті, подумайте двічі про те що Ви пишете. P.S. Шановний Оресте Петровичу, думаю наразі, Вам як керівнику даного закладу варто розставити все на свої місця. А адміністрації Вашого лікувального закладу провести психологічний аналіз працівників.
Лучанка Показати IP 22 Серпня 2013 11:15
Люди! Побійтеся Бога. Що маєте писати ці наклепи на людей, підіть в церкву і помоліться за своє здоровья.Прийшлось мені лікуватись в онкодиспансері в хірургії. Чудовий колектив, а хірург Протопопов Анатолій Олександрович - лікар від Бога.
гість Показати IP 22 Серпня 2013 12:00
УВАГА! ВІДЕО ХАБАРА В ОНКОДИСПАНСЕРІ http://www1.hut.ru/testi.shtml?12345
Галина Показати IP 22 Серпня 2013 13:35
Шановний дописувач! Щиро прошу, напишіть якусь вже іншу статтю-гадость, бо вже в цьому бруді загрузли і не цікаво!!! Підкидаю тему - про освіту!!!!!!!
Фея Показати IP 22 Серпня 2013 14:43
Для Люди, 20 серпня. Дорогенька, шкода лікарів,що в них низькізарплати? А в онкохворих пенсіонерів більші? А Комар каже"Прийдете, коли грошей назбираєте". І коли це той пенсіонер назбирає? Нехай їдуть за кордон працювати, де медицина платна, але через касу. Довелось лікуватись в Києві в Інституті раку, Там з Луцька дуже багато земляків, яких так поопромінювали, що вже ніякий медик не допоможе. Всі кості попалили, бо не пропонували їм грошей. Так, платимо, бо хочемо жити.А де ми беремо ці гроші-лікар не питає. І до дупи йому, яка в нас зарплата, і скільки ще доведеться дітям борги віддавати по нашій смерті, бо рак все-таки невиліковний. А як же клятва Гіпократа? І в церквах молимось за здоровя лікарів, та за те, щоб Бог послав їм добрий розум, співчуття до хворих, ане тільки погляд в нашу сумку та гаманець.
Ростислав до Фея Показати IP 22 Серпня 2013 19:49
А Ви хочете, щоб Комар назбирав гроші для усіх пенсіонерів????? Вам же ясно сказано на лікування виділяється 5 гривень на день.... І Ви не договорюєте скільки обійшлося лікування в інституті раку, може безкоштовно??? Може нехай усі ідуть в інститут, може в ЛІСОД? Де одне УЗІ коштує 800гр...
Уляна Показати IP 22 Серпня 2013 21:08
Ніхто вас не питав - самі все розказали. Багато люди узнали про вас цікавого - самі себе видали.))) Героїчний подвиг. Якби так працювали як тут пишете.
наркоз Показати IP 22 Серпня 2013 21:10
Василь Клехо лікар від Бога, врятував тисячі життів, а бруд на нього замовила особа, яку він вивчив. А та спить і бачить, щоб стати завідувачкою. Тільки для цього треба мати ще грам розуму... не копайте яму, самі можете туди потрапити... Женіть щурів, інакше вам піз...ц!
гість до наркоз Показати IP 11 Липня 2014 16:59
і нову іномарку з салону Клехо за свою зарплату у 2 тис.гривень купив, і на курорти дорогі їздить теж за свою зарплату. ну просто святий.
антибиотик Показати IP 22 Серпня 2013 22:44
Стаття замовна, адміністраторам сайту - ганьба, за таке можна відповідати в суді.Що ж до вказананого медичного закладу - з досвіду можу сказати врятували не одного , п.Орест - хороший спеціаліст та керівник.Попрацюйте ви в умовах мінімального фінансування та побачимо на що ви будете здатні.Всім заздрісникам та нелюдам - вивчить слово совість.
калашніков до антибиотик Показати IP 23 Серпня 2013 17:40
Антибіотику РЕСПЕКТ, користувача 777 до стінки
Олеся Показати IP 22 Серпня 2013 22:58
Скільки ненависті одне до одного!!! Як ви досі ще працюєте в одному колективі і як будете дивитись в очі після цього всього? Сіркові очі не знадобляться?
анна Показати IP 23 Серпня 2013 11:41
Це все не правда!! Я лікувалася у Богдана Ярославовича.Хороший,досвідчений лікар,завжди з усмішкою.Наскільки я знаю лікарів та медсестер онкодиспанцера то всі хороші люди.Завжди підтримують у вашку хвилину .
Не свій і не чужий Показати IP 23 Серпня 2013 13:54
Шановні лікарі онкодиспансеру! Пе-перше: приємно бачити,що весь цей бруд,який лився на вас в останні дні,припиняється.По-друге: режисеру,до речі,добре підготовленому,вистачає мудрості призупинити потік негативізму, який направлений тільки на одне-розколоти колектив,внести смуту та роздори. Ваш колектив,який відзначається високим професіоналізмом,має стояти вище пліток та несенітниць. Ваш інтелект,надіюсь,вам це підказує. В це надіються як пацієнти так і ваші друзі та знайомі!
СПРАВЖНЯ Показати IP 23 Серпня 2013 16:15
Але ж проблема не знята...Хабарі існують в ще й у великих розмірах...І всі про це знають, в тому числі і п.Орест, бо сам бере...І те, що мала заробітня плата не знімає з них вини. А в пенсіонерів більша?Але ж лікуватись і лікувати треба!!! ШАНОВНІ ПРАЦІВНИКИ ОНКОДИСПАНСЕРУ, ВИЗНАЙТЕ , ДЛЯ СЕБЕ, СВОЮ ПРОВИНУ І ПОКАЙТЕСЯ...МОВЧКИ...СХОДІТЬ ДО ХРАМУ І ОЧИСТІТЬСЯ!!!! Хоча з цього заклику посміються у рукав і будуть брати й далі))))НЕ ВІРЮ У ГІПОКРАТІВСЬКУ ЧЕСНІСТЬ...
Юрист до СПРАВЖНЯ Показати IP 23 Серпня 2013 17:47
Відповідь СПАВЖНІЙ ДУРІ Зніміть проблему, почніть з себе!!! Скільки можна ще гадити лікарів, які рятують ВАМ життя??? Ваше повідомлення виглядає так, ніби Ви закінчили 5 класів і в подальшому продавали сонячникове насіння на базарі... Ви ж абсолютно немаєте уяви, що таке хабар... Хоч прочитайте в інтернеті та не виставляйте себе на посміховисько! Лікар не є посадовою особою... Хочете допомогти пенсіонерам - віддайте свою зарплату в пенсійний фонд і всі будуть раді. Ганьба нашим неосвідченим людям, які самі не знають про що пишуть. Лікарі, не спиймайте цей бруд, ви ще не усіх психічно хворих вилікували...
Юристу до Юрист Показати IP 23 Серпня 2013 21:02
Те, що вони роблять називається іншим словом - вимагання.
СПРАВЖНЯ до Юрист Показати IP 23 Серпня 2013 22:40
ЮРИСТУ РОЗУМНИКУ... Та не 5 класів я закінчила.І розбираюсь в цьому житті не гірше Вас.І знаю що таке хабар - чогось викладачів садять за хабарі, а для лікарів це простимо - з якого це дива???? А щоб брати хабар з онкохворого - це вже нижще планки в житті не може бути. І ти ще мене будеш дурою обзивати??? КОЗЗЗЗЗЗЕЛ!!!!!
антибиотик до СПРАВЖНЯ Показати IP 23 Серпня 2013 18:04
Справжній, таке відчуття що Ви живете у якомусь нереальному світі, де є лиш онкодиспансер...Не давайте, їдьте за кордон лікуватися.
Антибіотику до антибиотик Показати IP 23 Серпня 2013 21:13
Існує у нас багато медзакладів, у яких працюють цілі династії і куди простому смертному, що закінчив медінститут з червоним дипломом не потрапити ніколи. Бо у тата заввідділенням є син разгільдяй, а у мами заввідділенням доня довбо....., а ще ж є невістки, зяті, племінники. Як правило всі вони закінчують навчальні заклади за державний кошт, отримують зарплати з наших податків, а ще вимагають додаткової оплати за свої послуги, а потім по-барськи цідять - не подобається - їдбте за кордон. Ні, це коли вам не подобається правда - їдбте за кордон. Тільки от пічалька, без протекціїї, без наворотів ви нікому там не потрібні, тому і тримаєтесь тут своїх місць, нагрітих вам татами і мамами.
Міна до юриста до антибиотик Показати IP 17 Січня 2014 23:42
юрист,небійсь сам такий же хабарник,і "розумник",який та грамотно поводиться..видно зразу,що закон і конституцію "знає"...Бовдур!!!!!!
Віртуальний до СПРАВЖНЯ Показати IP 23 Серпня 2013 18:49
Вам доплатять якщо знову розпалите суперечки?
Реальний Показати IP 23 Серпня 2013 22:51
Все замовлено сфабриковано,написаний бесцеллер одн1ею людиною в р1зних ролях Классний сценар1й Хтось працюе а хтось пише под1бн1 сценар11 Самостверджуйтеся по 1ншому
Свій і чужий Показати IP 24 Серпня 2013 00:31
Панове автори статті! Розкриваючи "таємниці" /цікаво для кого це таємниці ???/ зробіть так ,як це зробила іспанська газета El Mundo. Поясню: екс скарбник правлячої партії Barcenas через цю газету подав список з прізвищами, підкреслюю з ПРІЗВИЩАМИ,хто,скільки і коли брав лівих грошей. Наслідок- повно різних судових процесів. Є результат. Ваше висвітлення теми актуальне і не тільки по даному закладу. Це може бути і інша лікарня чи ВУЗ,чи коледж....Але ваше подання теми нагадує сфабрикований пасквіль без діючих обвинувачених-підозрюваних осіб. Надіюсь, що дійсно хворим героїням статті лікарі допомогли. Все інше - замовнии характер статі. І якщо переслідувалась мета пересварити між собою персонал-вона досягнута. Такої чорноти від інтелегентних людей по відношенню один до одного мало де почитаєш. Ви цього хотіли? Маєте! І сміливіше,і конкретно... А то і надалі литиметься бруд на людей,не кажу вже про колектив,які цьому не заслуговують.
правда Показати IP 28 Серпня 2013 20:39
шановні.ну да який хабар. саме в кишеню впало.а невпаде і руху нема.сам стикався і гроші беруть до останнього і "спеціалісти"є відмінні.і колегіальність присутня(ворон ворону око невиклює)платню всі отримують затримок нема?так чомуж стонем що мало і хабарі берем.незадовільняе зарплата шукайте кращу роботу з вищою платнею.розслабила вас вільна україна.давненько небуло справи про лікарів шкідників."любі" лікарі і група підтримки можна скільки завгодно намагатись обілити свое ім,я.(як кажуть язик без кісток)але кожен з вас памятає як брав хабарі як кривив душею тянув гроші з хворих як нехлюйськи ставились до своїх прямих обовязків і ставив свої інтереси вище інтересів паціента як прикривав косяки своїх колег.той хробачок що зветься совістю і який заважав вам на початку вашої кар"єри все це робити і який ви загнали так далеко що майже невідчуваєте його присутності з часом на старість почне гризти все сильніше і сильніше і з"явиться думка а раптом бог є і там буде все по заслугам і там невідмажешся.
11 до правда Показати IP 29 Серпня 2013 09:21
це для Правди http://www1.hut.ru/testi.shtml?PRAVDA
уаука Показати IP 3 Вересня 2013 19:35
4пкпк
уваперолшд Показати IP 3 Вересня 2013 19:36
уака
Гостя Показати IP 28 Вересня 2013 09:56
Вже не один рік відвідую онкодиспансер. Стою на обліку в мамолога. Володимир Миколайович ЖОДНОГО РАЗУ не вимагав в мене хабаря! А якось довелось оперувати в нього свою хрещену маму. Це лікар від Бога! Уважний,чуйний. Ми пів року буквально прожили в тому онкодиспансері! І жодного разу з нелюдським ставленням не зіткнулись. А те, що всюди треба платити...Що ж поробиш...Так воно є. Це біда держави, а не окремо взятого закладу.
Фея до Гостя Показати IP 10 Жовтня 2013 12:59
це,напевно, єдиний лікар, який дійсно співчуває людському горю і щиро хоче допомогти жінкам. Чуйний,уважний, добрий. Молю Бога про його здоровя вже з2008 року.
Міна Показати IP 17 Січня 2014 23:46
ЗА ВСЕ БУДЕ РОЗПЛАТА!!!!ЯК НЕ ВОНИ САМІ,ТО ЇХНІ ДІТИ!!!!!!БУМЕРАНГОМ-ПОВЕРТАЄТЬСЯ!!!!!ТАКИЙ ЗАКОН!!!!І ПРИЙДЕ ЧАС,І РОЗПЛАТА!!!!!
ольга Показати IP 25 Лютого 2014 14:58
Люди необманюйте самих себе,небудьте "дурнями"через таких як "ви "ми так і живемо......а хто захищає пана Андрусенка такий же, бере шелест.Це їхня робота,хіба більше ні в кого немає такої заробітної плати....але живуть.Якщо мала зар.плата шукайте іншу?Але круту машину і нетільки хочеться купити,за "вдячність"(як дехто називає....) онко хворих людей.Бог їх розсудить.
Микола Показати IP 3 Березня 2014 18:25
Андрусенко заробляє свої мільйони вже давно не на пацієнтах, а на тендерах. Убога лікарня, а діти з шикарними квартирами, машинами, посадами (суддя), рахунками, магазинами..... Хороший... прекрасний лікар. Ганьба Але що ми, як громада, можемо зробити?
Люда Показати IP 7 Липня 2016 19:30
Сама пройшла операцію і променеву терапію.дякую всьому персоналу життя не коштує ніяких грошей.хочеш жити плати.якщо обіжаєтесь на лікарів чого туди йдете їдьте туди де безплатно.
просто я Показати IP 10 Липня 2017 12:26
мені в березні робили операцію,операція безкоштовна,але мені заявили що ця процедура платна.На запитання "скільки"я відповіді не отримала,тому поклала в кішеню скільки могла.Через деякий час знову робили операцію,робив вже другий лікар.і як виявилось операція таки дійсно безкоштовна,тільки медикаменти купувала.То скажіть будь-ласка,в одного лікаря платно,в другого безплатно,як це зрозуміти?

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus