USD 39.00 39.40
  • USD 39.00 39.40
  • EUR 39.25 39.50
  • PLN 9.76 9.94

У Луцьку бездомний собака покусав півторарічну дитину. ФОТО

14 Березня 2011 13:53
У районі 40-го кварталу в Луцьку бездомний пес накинувся на півторарічну дівчинку – дитина тепер на амбулаторному лікуванні.

Неприємна пригода трапилась 9 березня. Про це розповіла мама постраждалої дитини Наталія Гончаренко.

За її словами, в той день вона з донькою Ярославою вийшли на прогулянку. Гуляли територією стадіону гімназії №21, де щодня прогулюється дуже багато батьків з дітьми.

«Та собака вискочила з кущів. Дитина побігла за нею. Я відразу за дитиною. Собака розвертається і скаче на дитину. Перевернула її на спину і вчепилась в лице… Там крові стільки було, що взагалі…» – розповіла вона.

Після цього мама з дитиною відразу звернулись до лікаря, аби продезінфікувати рани та зробити щеплення від сказу.

«Кололи антибіотики, вакцину. Зашили губу. Зараз вже почувається нормально. Вже практично все зажило», – поділилась мама.

На третій після пригоди день Наталія Гончаренко звернулась у службу оперативного реагування Луцької міської ради зі скаргою.

«Звернулись на гарячу лінію 15-80 в п’ятницю, 11 березня. Ми лишили повідомлення, лишили свою адресу, свій номер телефону. Сказали, що нашу дитину вкусила собака. Вони казали, що відреагують», – розповіла жінка.

Проте собак на території 40-го кварталу не поменшало, каже мама постраждалої дівчинки. Їх навіть стало більше, ніж було минулоріч, переконана вона.

«Ці собаки як бігали, так і бігають. І те, що вони агресивні і їх там море, то це факт. А там же ж багато мам з дітьми гуляють, там же школярі ходять», – бідкається жінка.

«Мені знайомі мами розказували, що ці собаки дуже агресивні, що вони самі покусані ці собаки, всі в крові і на трьох лапах уже буквально бігають. І постійно кидаються на перехожих», – підсумувала вона.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 123
Zheniok Показати IP 14 Березня 2011 14:08
відстрілювати це не вихід, нуну
Лучано Показати IP 14 Березня 2011 14:14
Ось вам і відповідь що важливіше - бездомні собаки чи здоровя наших дітей. Бо ж потім ці придуркуваті любителі собак будуть казати - давайте повідрізаїмо собакам яйця і знову повипускаємо на дитячі майданчики. Цій сучці з того товариства самій би мордяку на двоє роздерти! Де той Кузьмич зі своїми гицелями - хай щось робить бо як пригріло то вже ті стаї собак проходу не дають!!!!!
Lis Показати IP 14 Березня 2011 14:19
Треба просто брати все в свої руки і травити їх. Я теж колись був грінпісовцеп - доки на своїй шкурі не відчув напад близько 15 собак.
Наталія до Lis Показати IP 14 Березня 2011 15:38
о да..15 собак..чи не перебільшуєте ви?
Нудьга Показати IP 14 Березня 2011 14:38
Якби не викидали цуциків на вулицю - не було би біди. Крім того, батьки повині сами дітей виховувати і розказувати, що не можна ні бити собаку ні замахуватись на неї. Сама на днях бачила, як дівчинка років 8 галузкою собак ганяла.
Настя до Нудьга Показати IP 28 Квітня 2011 01:46
Ага, підіть навчіть півторарічну дитину!
ostap Показати IP 14 Березня 2011 14:54
Знову і знову будуть жертви від бродячих собак. Це буде продовжуватись довго і щоразу результати будуть все гіршими і гіршими. Не може наша влада вирішити ці питання самостійно. Не допоможе в цьому і притулок для бездомних тварин. Стерилізовані тварини стають агресивнішими ніж були і можуть нападати на людей. Як би не було жаль братів наших менших, але їх треба просто фізично знищувати... Так як офіційно цього робити не можна, робіть висновки самі...
Сашуля до ostap Показати IP 14 Березня 2011 19:13
Не несите ерунды)))))) Смешно же.
Оля до ostap Показати IP 2 Травня 2011 02:43
деяких людей теж не завадило би фізично знищувати. Наприклад, тих, що викидають собак на вулицю, таким чином роблячи їх бездомними
D Показати IP 14 Березня 2011 15:21
Вже скільки говоримо на цю тему, а віз і досі там.. Мама сама винна, хай за дитиною дивиться краще, а не лялякає з подружками. Вийшла з дитиною на прогулянку - то дивись за нею. Владі звичайно випадок в мінус, але собаки не винні. Вже скільки про приют для них говорять - а владі все одно. Не можна так. Зараз весна почнеться, почнуть плодитись, повилазять з своїх берлог, от і будуть знову проблеми.
Наталія до D Показати IP 14 Березня 2011 15:45
Повністю з Вами згідна. Якби вона одразу ж побігла за дитиною, то нічого б не було. Дитина в півторарічному віці не бігає з швидкістю 60 км за годину, щоб мама її не догнала
Vita Luka до D Показати IP 14 Березня 2011 17:51
Слухай, Де! А ти впевнене, що мама з подружками лялякала? А як не знаєш, то не верзи дурниць!!! А відстелювати треба не тільки бродячих собак, а й тих, хто начеб повинен був подбати, щоб вони не кидалися на людей.
Лучанин Показати IP 14 Березня 2011 15:22
Треба мам відстрелювати які дозволяють малим дітям лізти до собак....глибоко переконаний, що так і було....ВИСКОЧИЛА З КУЩІВ....ну дійсно зараз так буяє зелень, що нічого ніде не видно...мамашу на палю...тим хто пропонує розстріл треба просто виїхати десь так в кацапію....європейці так не поступають
Zheniok до Лучанин Показати IP 14 Березня 2011 15:45
сам краще застрелись придурок
ага до Zheniok Показати IP 15 Березня 2011 12:36
100%
О, да до Лучанин Показати IP 15 Березня 2011 08:47
100% Zheniok
маха Показати IP 14 Березня 2011 15:39
минулого року після нападу на дитину бродячих собак двічі зверталась в спецкомунтранс щоб виловили собак на вул. Шевченка. Прийшла відповідь, що зловили аж 2 собаки. На сьогоднішній день їх уже близько 20 особин і всім пофіг, після весняного приплоду стане вдвічі більше. Поки депутати на сесії будуть вирішувати що гуманно, а що ні таких покалічених дітей і людей безпритульними тваринами(нехай і стерилізованими)буде в десятки більше.Що ж наші шановні народні обранці більше цінують: життя і здоров"я дитини чи блохасту шавку?????
Сашуля до маха Показати IP 14 Березня 2011 19:16
Вопрос не правильно поставили.. Правильно было бы :куда шли и идут средства выделенные на борьбу с бездомными животными?
маха до Сашуля Показати IP 15 Березня 2011 09:55
я вас розчарую, бо таких коштів взагалі не виділяють.
Яна до маха Показати IP 15 Березня 2011 11:09
я вас розчарую, бо таки виділяють
маха до Яна Показати IP 15 Березня 2011 16:33
то якого х..ера ви не контролюєте, собаколюби вошисті, куди ті гроші йдуть??? чи мені цим має голова боліти, що депутати їх дерибанять а такі як ви сидите і коменти строчите, бач, як ми тваринок любимо.
Наталія Показати IP 14 Березня 2011 15:43
Нудьга, так справді, якби люди брали тварину не через її прикольність чи красу, а тому, що вони її насправді хочуть вдома мати, то і собак бродячих було б менше. Щодня бачу, як бігають бездомні собаки з нашийниками. Висновок - самі вони не з*явилися на вулиці, а їх викинули. Треба думати перед тим, як брати собаку чи кота чи ще якусь іншу тварину. І на рахунок виховання дітей ви також праві. Дуже часто в бездомних тварин малі діти кидають камені або б*ють палкою. При цьому батьки навіть не реагують, хоча це все в них відбувається на очах. В мене в дворі живуть бездомні собаки, великі, але ще ніхто на них не скаржився. Діти їх не зачіпають і вони не зачіпають дітей. В цій історії також написано, що не собака побігла за дитиною, а дитина за собакою: "Та собака вискочила з кущів. Дитина побігла за нею. Я відразу за дитиною. Собака розвертається і скаче на дитину." Можливо цим і був спровокований напад
Наталія Показати IP 14 Березня 2011 15:46
Дитину, звичайно ж, шкода. Але вина матері тут є
ostap до Наталія Показати IP 14 Березня 2011 15:51
признайте що і собака теж не ангел.
ostap Показати IP 14 Березня 2011 15:51
я думаю що і Ви особисто ТЕЖ в цьому винні!!!
Наталія до ostap Показати IP 14 Березня 2011 16:23
Я винна? цікаво в чому це? Я собак на вулицю не викидаю
Lis Показати IP 14 Березня 2011 15:59
Знов позбиралось захисників природи і маленький собачок) як це мило)) Шмат лікарської ковбаси і декілька таблеток ізоніазіду і все - проблема вирішена! )
Serg Показати IP 14 Березня 2011 16:00
Ізоніазид собачкам в допомогу!
Сашуля до Serg Показати IP 14 Березня 2011 19:11
Очень ВуМная мысль))))))))накормить собачек нервно-паралитическим ядом, заодно и домашних тоже, не так ли? А о том, что собачки будут после него бегать по тому же парку, школе вокруг "мамочек", биться в судорогах,пугать детишек, а?Вы уверены, что каждая собачка "съест" свою дозу и благополучно скончается?Состояние собачек, отравленных этим ядом пострашнее бешенства..... Так что делайте выводы.
Zheniok до Сашуля Показати IP 14 Березня 2011 21:36
правильно, гвинтівка з патронами надійніша
ostap Показати IP 14 Березня 2011 16:04
а де його купувати?
Serg Показати IP 14 Березня 2011 16:09
В аптеці 10 таблеток приблизно 90 копійок. З розрахунку 1 таблетка на 1 кілограм. Таблетки розтерти в порошок і підмішати в фарш.
ostap Показати IP 14 Березня 2011 16:10
Дякую! ВИ справжній Друг!
мама Показати IP 14 Березня 2011 16:16
ну так, звичайно, винна мама, бо вона дитині не повинна дозволяти проявляти себе (!!) - ще й запеленати треба дитину, якій 1,5 року і якій (о, диво!) хочеться самостійно пізнавати цей світ, і яка саме в цьому віці не дозволяє водити себе за руку. та навіть більше - мама тієї дити винна ще й тім, що у Луцьку стільки псів бездомних, і винни в тім, що не вміє бігати швидше за пса.. звичайно, найпролстіше звинуватити маму, бо вирішувати проблему із псами - це набагато відповідальніше і складніше. а тим, хто звинувачує маму: можливо, жорстоко, але переживіть подібне самі - от тоді й поговоримо.
Йой до мама Показати IP 14 Березня 2011 16:38
Прям плач Ярославни....проявити себе????? ТИ ВЗАГІЛІ З ГОЛОВОЮ ТОВАРИШУЄШ...проявляла себе в дитинстві бігаючи і дьоргаючи безпритульних псів?????....да уж МАМА
D Показати IP 14 Березня 2011 16:18
Serg ostap не надоїдає перелогінюватись?
Лучанин Показати IP 14 Березня 2011 16:22
Проблему з бродячими собаками необхідно вирішувати через їх ліквідацію. Помешаним любителям тварин слід зрозуміти, що здоров"я дитини важливіше ніж бездомна собака.
Любитель собак Показати IP 14 Березня 2011 16:39
Проблема бродячих собак в Украине назрела и перезрела уже давно. За последние 10 лет уже стало окончательно ясно, что власти проблему бездомных собак решать не хотят и не будут. В целях защиты себя и своих детей все здравомыслящее население должно брать инициативу в свои руки и собак уничтожать самостоятельно. Самый безопасный и законный способ уничтожения бродячих собак - это их усыпление при помощи общедоступных легальных лекарств из аптеки. Для усыпления любой собаки достаточно 10 таблеток противотуберкулезного препарата "Изониазид" + 1 таблетку противорвотного препарата "Метоклопрамид". Лекарства нужно измельчить и смешать с мясным фаршем.
Наталія Показати IP 14 Березня 2011 16:44
мама - о так..звичайно. Мама ж звичайно не винна. Тільки вона неясно де була, коли дитина погналася за собакою. Якби вона зразу побачила, то наздогнала б дитину. Так в нас тепер діти супершвидкі, яких нічого не дожене. Я вже побачила, які зараз мами, особливо на дитячому майданчику. Коли мамаші сидять і чешуть язиками, в той час коли діти розламують дитячій майданчик( в мене в дворі був корабель, так його ламали діти в очах у мам). А мамам же ш всеодно: діти ж пізнають світ. Вибачте, але коли ідеш і бачиш, як дитина хватає бездомного кота з криками "О!! Яка кіцяяяя...." і починає таскати його за лапи і за хвоста, то на місці цього кота я б порозцарапувала руки.
Юрій до Наталія Показати IP 14 Березня 2011 16:59
Шановна Наталія, мама була за півтора метри від дитини, а собака вибіг із за спини, і вона аж ніяк не могла його раніше помітити, і собака той не щеня якесь а кобелюра сантиметрів 50, я його власне бачив, і кажу, що жити йому залишилось мало...
кандитат Показати IP 14 Березня 2011 16:53
Треба все почати з нової сторінки. Відстріляти всіх собак (чи не менше 90%) і тоді говорити про стерилізацію і решту євроєрунду.
мама Показати IP 14 Березня 2011 16:56
знаєте, Наталю, ваша злість на мам - по-моєму, уже паталогічне. для таких, як ви, гарна порада: заберіть собі усіх обездолених тварин - і вам буде спокійніше, що ніхто їх не образить, і мамам не треба буде бігати швидше за псів, і дітям швів не накладатимуть. але повторюся: нехай би вашу дитину (якщо вона/вони у вас є) покусала бездомна тварина - щоби розмовляти мама постраждалої дитини могла спілкуватися з вами на рівних. або вас - щоби ви остаточно могли проявити своє великодушшя щодо агресивних (а часто і скажених) тварин, простивши їм усе і уся.
QUARD Показати IP 14 Березня 2011 18:44
' Собака бывает кусачей, только от жизни собачей' ні мами, ні собаки не винні в тому, що депутати, службовці вже давно забули про населення, проблеми міста і людей. Головне накрасти чим більше.
Сашуля Показати IP 14 Березня 2011 19:04
Вот читаю, я тут комментарии Ваши, смотрю бьетесь головой об стену, не более того))))))))) Возникает вопрос: зачем кололи девочку? Ведь все видели собаку, которая укусила, почему не поместили в изолятор для исключения бешенства?
1 Показати IP 14 Березня 2011 19:19
Коли зловиш собаку і помістиш в ізолятор(можеш до себе додому) , тоді й будеш задавати питання.
Наталія Гончаренко Показати IP 14 Березня 2011 19:45
Я - мама цієї дівчинки. Можете звинувачувати мене скільки завгодно, для себе я однозначно винна, бо постраждала моя дитина. Хоча, тисячу разів прокручуючи цю ситуацію, досі не знаю, як можна було запобігти. Все відбулося настільки швидко і несподівано, дитина була від мене на відстані метра-двох. Але не про те хочу написати. Проблема висвітлювалася не для пошуку винуватих, а для її розв"язання. У Луцьку багато безпритульних собак і вони агресивні до людей - це факт. Сьогодні біда сталася з моєю дитиною, а завтра, не дай Боже, таке може трапитися з вами чи Вашими близькими. Ніхто не застрахований. Вкотре переконуюся, які озлоблені у нас люди...
Лучантн до Наталія Гончаренко Показати IP 15 Березня 2011 11:18
ДАЛЕКО НЕ ФАКТ....
Сашуля Показати IP 14 Березня 2011 19:49
Я с Вами на Ты не переходила. Да, а если моего ребенка укусят словлю и помещу,так как вред наносимый ребенку этими уколами не оправдан.
Антоніна Показати IP 14 Березня 2011 19:53
Собак в цьому районі дійсно багато(думаю, що в інших мікрорайонах теж). Гуляю зі своєю дитиною уже майже три роки. Подітися від псів аби спокійно з дитиною погуляти дійсно немає куди. Ще коли моя дитина була немовлям (1-2 місяці) влітку стая собак просто йшла за мною, після цього оточила мене. Я спокійно по-трохи вийшла, але повірте, пережила таке..., доки йшла тих 50 метрів у компанії псів. Влітку ночами гавкають і виють так, що навіть у спеку закриваємо вікна, бо спати неможливо. І от сьогодні. Дитину в садок не повела, пішли гуляти у парк за РАГСом і у школу (у цьому мікрорайоні гуляти більше немає де). Собак стільки, що це жах! Вони бігають зграями, гризуться, повз нас з дитиною сьогодні кілька разів пробігали агресивні пси, які гирчали один на одного. І, до речі, в метрі від мене з дитиною. А ми малювали крейдою. Були моменти, коли брала дитину на руки і думала лише про те, аби все було добре. Тому звинувачувати маму не варто. Собак дійсно аж надто багато!!!
Батько Показати IP 14 Березня 2011 20:37
Свідком події була дружина, що гуляла з 1,5 річною дитиною повз. Це був кошмар!!! Між мамою та малюком з собакою відстань була 1,5 метра. Бачити кров власної дитини, що може бути тяжчим? А у вас дискусія чи то мама гав ловила, чи то дитина агресивна. Переживши таке я б на наступний ранок (5-6 ранку) взявши зброю перстріляв собак та поскладав у багажник!
Frol Показати IP 14 Березня 2011 20:49
Любитель собак Сьогодні 16:39 Відповісти Твоє прізвише не Шаріков Поліграф Полліграфович, часом ? Ти спочатку на собі той ізіанізід випробуй, гуманіст. Сьогдні ти вбиваєш собак, які тобі не подобаються, а завтра будеш вбивати людей. Так ? Я скільки живу, мене ще жодна собака не зачепила. Я таких, як ти ...., боюсь.
Любитель собак до Frol Показати IP 15 Березня 2011 09:00
Для людини ізіанізід - ліки, ними лікують туберкульоз. А у тебе мабуть нема дітей, тоді не зрозумієш.
Трим до Frol Показати IP 15 Березня 2011 09:36
Згідна на всі 1000000% Мені страшно за домашніх собак, бо коли починають травити бездомних, які на нормальних людей не кидаються. Гинуть домашні, які являються частинками сімей, і це дійсно горем стає. Ітак багато памароків яки як не пляшки бють, так сруть під домом, то нормально, їх краще травити...
2 Показати IP 14 Березня 2011 20:52
Наталія ,у вас мабуть нема дітей,що ви не розумієте що 1,5 річну дитину не можливо тримати привязаною,я на власні очі бачила як це трапилося,бо моя дитина теж там бігала.Діти там граються бо це єдине місце де можна погуляти,ві там не иісце бродячим псам і собака дійсно вискочив а мама була 1,5 метра від дитини,це сталося настільки швидко і неочіковано,що ви собі мабуь і уявити не можете.
Rex Показати IP 14 Березня 2011 21:02
Самый густонаселенный район возле ТамТама и сколько там этих бездомных, а дальше в дворы, в глубь... и того более! Не забывайте, сейчас потеплеет, дети будут больше на улицу выходить, а там... стаи! Дети любят бегать и какой будет реакция этих псов? Да лично куплю травматический или пневмо-пистолет и перестреляю!!! У меня сына два года назад стая загнала, а сейчас дочка подрастает 11 лет. И кто-бы что ни говорил, братья-сестры меньшие... здоровье детей важнее! Перебью всех, на сколько сил хватит! А власть пусть думает с этим бардаком собачьим, а не то, каждое утро будут от мерии мешки с собаками переступать! Достали уже - каждый год одно и то-же!!! Другого выхода у людей нет! Звыняйте - последнее китайское предупреждение!!!
109 до Rex Показати IP 15 Березня 2011 09:14
скинусь на патрони
Zheniok до 109 Показати IP 15 Березня 2011 11:18
теж готовий долучитись
Олександр до Zheniok Показати IP 15 Березня 2011 17:07
Підтримую.
UriK до Rex Показати IP 17 Червня 2011 06:35
Допоможу коштами на патрони.
Юля Показати IP 14 Березня 2011 21:20
Любитель собак, дякую за консультацію, завтра піду в аптеку))). А якщо серьозно, то я ніколи не була за такі радикальні методи, але останнім часом почала себе ловити на думці, що іншого виходу немає, бо ТАМ ніхто і пальцем не поворухне...
ostap Показати IP 14 Березня 2011 21:24
Уявіть собі як кричала бідна дівчинка і як билося її серце в той момент, вона не усвідомлювала що це за жахливе лохмате страхіття накинулося і зубами впивається в дитяче обличчя. Такий величезний стрес-переляк може позначитися на псисіці дитинки ((( можуть виникнути проблеми в подальшому житті. Бережи її Господь. Собаку можна помістити в ізолятор на Ковельській у ветлікарні. і Їздити щодня її годувати і молитися щоб не здохла. Якщо залишиться жива, то колоти проти сказу не треба. Від столбняка - в залежності від того, робили щеплення раніше чи ні. Лікарі знають.
Сашуля до ostap Показати IP 14 Березня 2011 21:35
Ну хоть что-то..... Сама прививка против бешенства намного серьезней телесных увечий, причиненных девочке. Вот почему так важно словить и изолировать собаку.
Sergiy Показати IP 14 Березня 2011 21:27
Оце так, знову ті захисники...пищать...мати винна?Може вже дітей на повідки поприв"язуємо? А собаки нехай бігають?
ostap Показати IP 14 Березня 2011 22:33
Забув написати... Годувати треба 10 днів, а потім вона все рівно підлягає знищенню і в яму Беккера (класний мужик був).
Сашуля Показати IP 14 Березня 2011 22:39
Тут Вы не правы, такая собака обязательному уничтожению не подлежит (проверяла). И тут меня больше здоровье ребенка волнует, чем судьба собаки, к этому и был написан пост.А то что родители и медики так халатно отнеслись к столь важному вопросу очень огорчает((((((
SPIKER Показати IP 14 Березня 2011 23:24
однозначно-МІСТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ!!!
! Показати IP 15 Березня 2011 02:45
Бродячих собак не повинно бути на вулицях міста. Хіба що на повідку. А для любителів живності і гуманістів - бажаю щоб вам на дорозі трапилось "собаче весілля", коли такі собаки кидаються на що завгодно навіть без сказу.
Невідома до ! Показати IP 15 Березня 2011 09:16
Які ж Ви добрі) Чого бажаєте іншим, те будете мати самі. Дійсно, бродячих собак не повинно бути. Але для цього кожен повинен почати з себе, а не робити винними інших. Менше б викидали на вулицю тварин, менше б було проблем з ними. Дуже жаль дівчинку. Нехай у неї все буде добре і маленька швидше поправляється.
TFA Показати IP 15 Березня 2011 09:01
Мене на минулому тижні теж собака вкусила. Йшов собі по пр. Волі, нікого не чіпав, якась дворняга мене обганяє, починає гавкати і стрибнула на ногу, вкусивши за литку. Добре, що укус неглибокий, але, звернувшись в травмпункт, сказали, що потрібно лягати в лікарню, щоб пройти курс лікування (хоча, це скоріше профілактика). 6 уколів протягом 90 днів, перший тиждень в лікарні. І 9 місяців не вживати спиртного.
БаХ до TFA Показати IP 17 Березня 2011 03:00
Саме важке - це 9 місяців
Гей отзовись Показати IP 15 Березня 2011 09:09
ГЕЙ, РОМАНЮК ОТЗОВИСЬ. ПІВМІСТА ОБГОВОРЮЄ ТЕМУ В КОМЕНТАРЯХ. А ТИ СТУЛИВ ПИСКА І МОВЧИШ?? ОТЗОВИСЬ І СКАЖИ ЛЮДЯМ ЩО ТИ БУДЕШ РОБИТИ З ЦЬОГО ПРИВОДУ???
беккер Показати IP 15 Березня 2011 09:23
нажаль, це тільки початок, від собак у місті вже проходу немає, мами ведуть дітей в школу десятими дорогами, обходячи всіх лежачих, сидячих, гавкаючий собак... всім шанувальникам цих чудових створінь пропоную вийти на вулиці та відловлювати чи що там, а не срати вибачте тут і доказувати шо мама винна, бо бачте дитина спровокувала бідну собачку, особисто я буду травити, вбивати, бо переживаю за дітей, а не за бездомних собак, які порвуть ще не одну дупу. а міській владі давно вже пора зайнятись ділом! і не треба зважати на всілякі там скавучання "захисників" тварин, які ще їх гуманно підкормлюють, любиш собачок, переживаєш за них сильно - чіпляй нашийника та тягни додому, от там роби з нею що завгодно!!!
* Показати IP 15 Березня 2011 09:29
Я взагалі не розумію, чому в цій газеті дозволено друкувати конкретні рецепти для знищення тварин, а якщо мені мій сусід не подобається, то може мені хтось порадить як дома вибухівку зробити...
// до * Показати IP 15 Березня 2011 09:58
+100 Таким способом, як тут радять, можна і сусіда нагодувати.
Яна до * Показати IP 15 Березня 2011 10:01
+1000000000000000...
Юрист до * Показати IP 15 Березня 2011 15:36
"Умертвіння тварин допускається: за необхідності оборони від нападу тварини, якщо життя або здоров’я людей знаходиться в небезпеці." Пункт 2.6. Правил утримання тварин у місті Луцьку ( рішення міської ради від 24.11.08 № 32/35 ) Життя та здоров"я півторарічної дитини було в небезпеці, людина в здоровому глузді сперечатися не буде.
для розумних Показати IP 15 Березня 2011 10:24
А ти не путай сусіда, який просто не подобається з собакою, яка кусає дітей.
Василь Показати IP 15 Березня 2011 10:30
Любіть собак.любіть сусідів.Не гавкайте на людей
Віка Показати IP 15 Березня 2011 11:15
Відстрелювати собак потрібно однозначно. А всі негативні коментарі, які написані в адрес мами написані особами, які або немають дітей, або ніколи не були в даній чи схожій ситуації. Мама, я вам співчуваю.
Віктор Показати IP 15 Березня 2011 11:21
Відстрілювати не можна - бо негуманно. Цього захисники тварин добилися. Стерилізувати можна - але нічого не робиться, бо коштів на те ніхто не дає. Як то кажуть "а воз и ныне там". Любі захисники тварин. Я теж за гуманний спосіб вирішення проблеми, але я хочу щоб проблема вирішилася. А то лише всі топчуться на одному місці. Без образ, але ви цю проблему не можете вирішити (через брак коштів, бюрократію, відсутність підтримки і т д), але разом з тим успішно пхаєте палки в колеса тим, хто намагається щось зробити іншими способами.
Сашуля до Віктор Показати IP 15 Березня 2011 12:10
А кто Вам сказал, что на отстрел деньги есть? В этом году на стерилизацию город выделил сумму, которая аналогична сумме выделенной на отстрел в предыдущие годы. Ситуация какой была - такой осталась.
Кирил Показати IP 15 Березня 2011 11:22
А мене покусав собака на пр. Волі, біля Вопаку навпроти книжкового. Він і ще бігає, ну я йому віддячу, раз відповідні служби не можуть.
Сашуля до Кирил Показати IP 15 Березня 2011 12:11
Правильно: я мсЦю и мсЦя моя страшна)
Романюк Показати IP 15 Березня 2011 12:48
Я - ЗА КРЕМАЦІЮ! У майбутнє з димком!
Николай Показати IP 15 Березня 2011 12:53
Ни одна собачья жизнь не стоит здоровья и жизни ребенка. Сколько бы не тявкали эти защитники животных, я точно уверен в одном - если бы моего ребенка тронула собака, я бы не задумываясь шел их уничтожать. Бред все эти стерилизации и другая хрень, нам далеко до нормальных стран, во всех отношениях далеко. Поэтому надо выживать и бороться самому.
Мама Показати IP 15 Березня 2011 13:13
Ми там часто гуляємо з дитиною, за декілька хвилин до цього випадку пішли додому. Але ці собаки на території школи бігають табунами і лізуть до дітей. Хто захищає цих собак, забирайте їх додому, вигулюйте з намордниками і на повідку. Яся, одужуй поскоріше!
Я був мером Показати IP 15 Березня 2011 14:36
При мені такого не було!!!
Дана Новарчук Показати IP 15 Березня 2011 14:43
А подайте на мене в суд
109 до Дана Новарчук Показати IP 15 Березня 2011 15:58
По судах ходити і "добиватись". Класна робота. А яка користь від Дани Новарчук? Якщо собак захищає більше ніж дітей. Тьху на вас!
Я до 109 Показати IP 15 Березня 2011 16:22
100 %, користі "0", а от шкоди повно.
Юрист Показати IP 15 Березня 2011 15:46
Наталії Гончаренко за бездомними псами в місті має слідкувати міськвиконком, його комунальне підприємство має відловлювати бродячих псів. Гроші на ці дії в цьому році виділені з міського бюджету. Раджу Вам підшукати адвоката та звернутись до суду за стягненням моральної та матеріальної шкоди, завданої псом з вини Луцького МВК.
D Показати IP 15 Березня 2011 16:24
Стаття 299. Жорстоке поводження з тваринами 1. Знущання над тваринами, що відносяться до хребетних, вчинене із застосуванням жорстоких методів або з хуліганських мотивів, а також нацькування зазначених тварин одна на одну, вчинене з хуліганських чи корисливих мотивів, - караються штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців. 2. Ті самі дії, вчинені у присутності малолітнього, - караються штрафом до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до двох років.
ПроФФесіонал до D Показати IP 16 Березня 2011 08:33
На практиці то всьо важко довести.
Лайка Показати IP 15 Березня 2011 17:48
Не люблю рудих, от і цапнула малу.
VSV Показати IP 15 Березня 2011 18:12
шановний D, ви краще б опупблікували статтю, яка захищає наших дітей від бездомних псів, яких ви захищаєте. Шкода вам їх, то дбайте про них. а якщо власних шкода грошей, то ми захищатимемо дітей так, як зможемо.
D до VSV Показати IP 15 Березня 2011 18:47
Скажіть де будете захищати і коли, щоб туди наряд викликати, щоб подивились хто що і як.
Я до D Показати IP 16 Березня 2011 10:58
Якби твою дитину покусала собака(хоча я сумніваюсь, що у тебе є діти), то коменти булиб інші.
Законодавець Показати IP 15 Березня 2011 18:35
На наступну сесію вже підготовлений документ, який регламентує співіснування жителів Луцька та бродячих собак. Згідно із документом: 1. батькам заборонено вигулювати дитину без намордника. 2. батьки повинні вигулювати дитину на повідку не більше 2,5 метра. 3. дитині заборонено рухатися самовільно дитячим майданчиком. 4. в разі появи на майданчику бродячої собаки батьки та діти повинні НЕГАЙНО покинути територію майданчика щоб не створювати загрози душевному стану собачки 5. щодня кожен житель будинку біля якого живуть бродячі собаки зобовязаний забезпечити їх харчуванням за наступними нормами (на одну собаку): м"ясо (яловичина)- 1 кг, яйця перепелині - 10 шт., печінка гусяча - 300 гр., курчата табака - 5 шт, вода артезіанська - 5 л. за порушення даних правил жителі луцька будуть нести кримінальну відповідальність із повною конфіскацією майна в користь бездомних собачок. Діти порушників будуть вигнані із міста без права повернення!
D до Законодавець Показати IP 15 Березня 2011 19:41
Про який дитячий майданчик в даному випадку може йти мова, якщо все відбувалось на території ШКОЛИ! Це не дитсадок, а школа, і наскільки я здогадуюсь - маи була з дитиною в тому місці, де є пісочниця, куди на фіз-вихованні стрибають школярі для здачі нормативів і тренувань. Про який дитячий майданчик тоді йде мова взагалі?
Небайдужий до D Показати IP 16 Березня 2011 10:47
Тобі мабуть ніколи не доводилось доглядати за покусаною псами дитиною. Собачого весіллі тобі на дорозі!
OrestN Показати IP 16 Березня 2011 09:16
На вулицях міста не повинно бути бездомних собак! Це - аксіома! Інакше в місті буде продовжувати залишатись в хаосі. Міська влада має виловлювати таких собак і усипляти.
VSV Показати IP 16 Березня 2011 09:18
до D. Якщо для вас бездомні пси важливіші за дітей, то про що можна говорити. Так , школа для дітей 6-17 років. Отже згідно ваших поглядів "дії собаки " були б протизаконними, якби він покусав дитину відповідного віку ? Повторюю, дбаєте про собак - створіть притулок за власний кошт, а не звинувачуєте батьків і 1.5-річних дітей, що напали на безневинну собачку. А хто , що і як ми вирішимо самі. Не вашу ж дитину покусали(хоча таким як ви дітей мати не можна.)
Lrc Показати IP 16 Березня 2011 09:42
... потрібно все-таки бездомних собак ВАЛИТЬ, доки вони не завалили нас. Якщо вони нікому не потрібні, то навіщо бігають по вулицях і залякують мешканців. Собака це агресивна тварина, а тим більше бездомна, ніколи не знаєш що від неї чекати. Ну якщо вони потрібні для любителів тварин, які тут висловлювались вище, то говоріть менше, краще щось зробіть, поки ще можете, візьміть по одній додому...а остальних ВАЛИТЬ.
Любитель собак Показати IP 16 Березня 2011 10:03
Да предводителю зоозащитников просто нужно снять денег с городских властей на свои программы, ведь проконтролировать их расход почти невозможно. А исчезнут бродячие собаки – исчезнет и финансирование, всё очень просто, а так можно годами тянуть себе деньги из госбюджета.
Любитель собак Показати IP 16 Березня 2011 10:16
Я за отстрел – прямая экономия средств и толку больше , а “любителям и защитникам” животных нечего возмущаться . забирайте их к себе домой , а то много жалостливых развелось , под шумок на гуманизме денег подмутить …
Я Показати IP 16 Березня 2011 10:41
Проходжуючись ввечері по вулицям (коли більшість повертається з роботи додому), громадяни у містах, де є ця проблема, ризикують бути покусаними ходячими носіями сказу й інших хвороб, чи отримати рани середньої й великої тяжкості. Ці собаки підлягають безумовному забою заради громадської безпеки. Безвідповідальне ставлення міської влади до цієї проблеми наочно показує, що питання охорони законних прав й інтересів громадян нічого не значать для можновладців. Коли вже ця проблема буде вирішена? Невже потрібно, аби статистика кількості серйозно покусаних бездомними собаками й заражених ними сказом через укуси перевалила за певну визначену межу? Чи не вправі громадяни мати вночі спокійний сон, не порушуваний собачим гавкотом?
Дохтор Показати IP 16 Березня 2011 11:57
Трохи статистики Луцька санстанція у 2010 році зафіксувала 660 осіб, яких покусали бездомні собаки. Аби убезпечити постраждалих від сказу, 118 особам зробили щеплення.
SW Показати IP 17 Березня 2011 02:42
Согласно действующему законодательству стран СНГ, уголовное наказываемое жестокое обращение с животными включает в себя причинение увечий или смерти собаки мучительными способами, во что входит отравление собак ядами, вызывающими долгую и мучительную смерть, умерщвление собак путём нанесения многих травм и ранений, в итоге приводящих к смерти собаки. Быстрое умерщвление собаки без мучений не является жестоким обращением с животными. К примеру, быстрый удар острым топориком по шее собаки с отрубанием головы в результате, ударение собаки по голове обухом топорика с выведением её в бессознательное состояние и последующее прободение сердца либо опять – таки же срубывание головы, а также пристреливание и убиение собаки током нарушением закона не является. Так же не является нарушением закона умерщвление собаки в случае самообороны от собаки вне зависимости от способа умерщвления собаки. Используемое на практике отравление лающих блохоносов обычных (collatro lousedropper), производимое при помощи свободно продаваемых в аптеке препаратов для лечения туберкулёза лёгких («Изониазид», «Фтивазид», «Тубазид» и иные изониазидового ряда), из расчёта по одной таблетке на один килограмм веса кабысдоха («Изониазид» к примеру продаётся в пластиковых банках размерностью в пятьдесят трёхпроцентных (двухпроцентный изониазид слабее) таблеток, таким образом пять с половиной гривен хватит на изничтожение огромнейшей своры кабысдохов), является жестоким умерщвлением животных с причинением лающему паразиту ужаснейших мучений на протяжении многих часов, обычно это восемь часов. Смерть наступает в результате спастического паралича дыхательных мышц. Для уменьшения эффективной дозы яда для четвероногих паразитов и ускорения процесса издыхания к смешанному с мелким порошком изониазида фарша добавляют одну таблетку противорвотного препарата: «Метоклопрамид», также свободно продающегося в аптеках. Действует обычно на породистых или дворовых собак. Беспородистые шерстистые лающие твари обычно блюют выпучив от натуги глаза и производят обильную и мощную жидкую дефекацию, после чего очухиваются за несколько дней от отравления. Менее жестоким способом изведения лающих паразитов является протрава их аптечным сердечным находящимся в свободной продаже препаратом: «Дигоксин», тоже из расчёта одна таблетка на килограмм веса кабысдоха. Смерть наступает обычно в течении четырёх часов от острого нарушения сердечной деятельности. Также эффективны следующие препараты: «Нитроглицерин», «Эринит», «Пентаэритрит тетранитрат», «Анаприлин». Для усиления и ускорения эффекта последнего собаку надо погонять. Кумулятивным и не мучительным способом изведения популяции лающих паразитов является растянутое по времени протравливание их дигиталисом (наперстянка обычная), так как этот яд накапливается в организме а затем после двух недель протравливания производит эффект в виде мгновенной смерти без мучений. Ещё более эффективным является цианистый натрий, для добывания которого в домашних условиях существуют два наиболее распространённых рецепта. Первый требует некоторой сноровки и отсутствия лени. Аптечная мочевина (карбамид, «ureae purae»), либо покупной карбамид в хозяйственном магазине (продаётся как азотное удобрение), хорошо смешивается с обычной пищевой либо кальцинированной содой и истолчённом в порошок древесным углём для мангалов либо аптечным активированным углём и в закрытом сосуде прогревается до температуры от полутысячи до семисот – восьмисот градусов. Через два – четыре часа в смеси будет до одной пятой цианистого натрия. Другой способ добычи рассчитан на ленивых людей. В двадцатипятимилилитровую аптечную баночку десятипроцентного раствора аммиака нужно всыпать порошок от одной истолчённой почти в пыль таблетки аптечного же активированного угля, и щепотку обычной пищевой соды, после чего закрытая баночка помещается в тёплое место (температура должна быть около пятидесяти и выше градусов) на сутки. Как уголь растворится так в растворе появится цианистый натрий. Его смертельная доза составляет один грамм на сотню кабысдохов. Также кумулятивной протравой для лающих паразитов является обычный истолчённый на наждачном круге аккумуляторный либо грузильный свинец из расчёта в пять миллиграммов свинцового порошка на одну порцию мяса. Не приводит к мучениям. Действует через две недели. Собаки тихо откидывают копыта. Очень эффективным средством против блохоносов является обычная высушенная и растёртая в порошок бледная поганка в расчёте примерно двадцать миллиграмм на одну порцию фарша. Вместо фарша во всех случаях можно использовать ливерную либо краковскую колбасу. В куске делается два глубоких и широких по бокам разреза, в каждый из которых засыпается часть порошка для протравы лающих паразитов. Все описанные яды собаками не обнаруживаются на запах и вкус/цвет, проверены и действуют. Эффективность стопроцентовая. Совершенно недопустимо мешать гипс, алебастр, цемент и прочие клеи в еду животным – животное погибает на протяжении нескольких дней в ужаснейших мучениях. Толчённое стекло, изломанные иголки, мелкие рыболовные крючки в фарше тоже вызывает ужасную и долгую смерть. Всё перечисленное в данном абзаце могут использовать только психически ненормальные, опасные для общества уроды. Кому хочется экзотики или кто имеет доступ к намного большему чем для обычных людей ареалу доступных химических средств, предлагаю взглянуть на прилагаемый ниже список труднодоступных эффективных противоблохоносных средств. Стрихнин. Алкалоид, добываемый из семян дерева, растущего в Средней Азии. Применяется для отравления волков. В качестве яда для отравы животных размера волков применяют соли стрихнина – азотнокислый и солянокислый стрихнин. Чаще берут азотнокислый стрихнин. Можно применить и аптечный стрихнина нитрат. Стрихнин – очень сильный яд. Его порошок нельзя брать голыми руками, иначе отдельные крупинки, попадая в ссадины, под ногти и всасываясь в кровь, может вызвать ту или иную степень отравления. На применение стрихнина для отравы волков требуется особое разрешение, а истребление волков стрихнином может производиться лишь особо уполномоченными на это лицами, по специально разработанным инструкциям; Дикумарин. Лекарственный препарат из группы антикоагулянтов непрямого действия. Используется для отравления крыс. Содержится в загнивающем медовом клевере (доннике), после поедания которого у животных возникают кровотечения. Для медицинских целей получают синтетически. Дикумарин применяют для лечения больных с повышенной свёртываемостью крови; «БРОМ – БД». Представляет собой жидкий водорастворимый концентрат бромадиолона насыщенностью в четверть процента, окрашенный в красный или иной яркий цвет. Концентрат предназначен для приготовления на его основе отравленных пищевых приманок для борьбы с крысами и мышами в сфере медицинской дератизации профессиональным контингентом. Действующее вещество бромадиолон относится к антикоагулянтам второго поколения, то есть смертельная доза может быть получена грызуном в результате одно – двукратного поедания приманки, приготовленной на его основе. Гибель крыс (серых и чёрных) наступает на вторые – одиннадцатые сутки после однократного или троекратного поедания приманки, домовых мышей – на шестые – двенадцатые сутки после несколькоразового поедания приманки. Продаётся свободно; Технический фосфид цинка. Предназначен для борьбы с серыми крысами и мышами. Как правило, истр*бительные мероприятия носят кратковременный характер. Дальнейшая работа осуществляется при помощи антикоагулянтов. Иногда можно встретить в свободной продаже; Анабазин. Смерть собаки средних размеров вызывают даже одна – три капли, попавшие в её организм. Отравления у собак наблюдаются в летний период, в период обработки ягодных и овощных культур препаратами, содержащими анабазин. Отравления возникают у собаки, попавшей в зону обработки растений. Маслянистая жидкость хорошо удерживается на шерсти, лапах собаки. И когда животное начинает наводить чистоту на своём шерстяном покрове и лапах, отравление становится неминуемым. Симптомы: Собаку непрерывно рвёт, она всё время лежит, даже не пытается подняться. Наблюдается сильное сердц*биение. Язык, слизистые губ, век синюшного цвета. Сознание быстро затемняется, собака перестаёт узнавать близких ей людей, не реагирует на кличку, лакомства. Смерть животного наступает вследствие паралича дыхательной мускулатуры; Апоморфин. Рвотное средство, которое обычно вводится для возбуждения рвотного центра. Симптомы: Собаку беспрерывно рвёт, она испытывает слабость, из – за которой не может подняться. Малоэффективное средство; Атропин. Содержится в растениях семейства пасленовых (красавка, сонная одурь, белена, дурман). Свободно продаётся в аптеках атропина сульфат.
SW Показати IP 17 Березня 2011 03:12
Для собаки любого вида, нет средства лучше - ИЗОНИАЗИДА!
оксана до SW Показати IP 22 Листопада 2018 20:09
А сами попробуете????????????
SW Показати IP 17 Березня 2011 03:13
Бродячая свора мутантов помойных Кусается, воет, под окнами ссыт, Но есть Аргумент у нас самый убойный - Великий могучий Изониазид!
ИЗОНИАЗИД Показати IP 17 Березня 2011 03:16
ЛИКВИДАЦИЯ БРОДЯЧИХ СОБАК ПРИ ПОМОЩИ ПРЕПАРАТА http://vreditelyam.net/index.php?/topic/7-%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D0%B4-%D1%81%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8-%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D0%B2/
Оля Показати IP 17 Березня 2011 10:47
ВН, у вас клепка в голові хоч в когось в редакції є??????
Цікаво Показати IP 17 Березня 2011 12:40
Зважаючи на велику кількість коментарів, тема статті для багатьох є болючою. А ситуація в місті з псами - загрозливою. Цікаво, чи луцькі чинуші хоть щось зробили, щоб тих собак з шкільного подвір"я прибрати, чи будемо чекати нову жертву лагідних собачок?
Правозащитник Показати IP 17 Березня 2011 12:47
Любой факт нападения собаки на человека – это ЧП. Ни в коем случае не следует оставлять подобные инциденты без последствий. Даже если зоофил будет утверждать, что это вы раздразнили собаку – собака в общественном месте должна быть на поводке и в наморднике. Даже если собака породи двортерЄр просто облаяла – это уже УГРОЗА, и повод обратиться в милицию, и суд, депутату, СЭС и т.д. На первые 5 ваших заявлений может быть и не обратят внимания. Но вода камень точит… Более того, если ваш путь лежит через “собачью площадку” где на вас потенциально могут напасть – пишите письма. И рассылайте их заказными и с уведомлением. Во все инстанции, хоть до президента. Проблемы должны быть у того, кто создает проблемы остальным гражданам, а не наоборот. И не слушайте “защитников животных” – в цивилизованной Европе полно городов, где собак просто ЗАПРЕЩЕНО держать вообще, Законом. Хочешь собаку? – живи в деревне. Любишь собаку? – люби! Но остальные ее любить не обязаны! Твоя собака – это твоя проблема. И постарайся сделать так, что бы ни у кого не было хлопот из-за твоей собаки.
до ВН Показати IP 17 Березня 2011 12:54
ВН, інформуйте далі, що з дитиною? Яка ситуація на районі зараз?
Живу біля 21-ї школи Показати IP 17 Березня 2011 13:30
Вчора в парку нарахували 8 бездомних псів,а на шкільному подвірї 12,2-є з них таак гризли один одного що було страшно йти,а це відбувалося на пішохідній доріжці...І підскажіть де гуляти тепер з дитиною????
Леся Показати IP 17 Березня 2011 13:44
Мого сина теж вкусила собака два роки тому (пес був без поводка і намордника із хазяїном), мене три роки тому - просто в центрі міста. Ні міліція, ні міська рада нічого не вирішили, хоча ми писали заяви. Дуже страшно випускати дітей на вулицю. Я Вам скажу, що вже треба боятися не тільки бродячих псів, а й тих, що гуляють з власниками, бо наші собаководи (трястя вашій матері) не дотримуються правила вигулу собак! Я за знищення всих! Вийшов з цуциком без поводка і на мордника - на чебуреки і пса і хазяїна!
Леся Показати IP 17 Березня 2011 13:47
Мого сина теж вкусила собака два роки тому (пес був без поводка і намордника із хазяїном), мене три роки тому - просто в центрі міста. Ні міліція, ні міська рада нічого не вирішили, хоча ми писали заяви. Дуже страшно випускати дітей на вулицю. Я Вам скажу, що вже треба боятися не тільки бродячих псів, а й тих, що гуляють з власниками, бо наші собаководи (трястя вашій матері) не дотримуються правила вигулу собак! Я за знищення всих! Вийшов з цуциком без поводка і на мордника - на чебуреки і пса і хазяїна!
теж мама Показати IP 17 Березня 2011 16:29
шкода малечу! головне щоб була здорова як фіз.так і психолог.! тут як на мене проблема не в собаках а в людях, доки ми не змінемо своє ставлення, то так і надалі буде!ну, повбивають цих,будуть інші!але питання звідки?самі ж люди їх викинуть! біля нашого будинку (район обл.лікарні)є три собаки за ними доглядають ,їх кормять,є де спати! і так біля багатьох будинків! і ці собаки на людей не кидаються а навпаки відганяють зі всоєї території чужик псів!я особисто різниці між ними і тими собаками що гуляють з власниками не бачу і ті і ті гадять куди попало! страшніше буває великої породистої собаки без намордника,яку вигулює мале дівча, трішки більше за саму собаку! дворнягу то можна налякати, а цю?як на мене то потрібно посилити контроль за вигулом псів,за їх утриманням! привчити власників гуляти з мішечками! штрафи накласти на тих хто не дотримується вимог! -а гроші від штрафів на благоустрій території! за жеками закріпити собак на їх участках! і теж штрафи!скажете грошей немає!!!найдуться потрібно захтіти!просто поки самих не вкусила собака,або твого улюбленця не відстріляли"випадково",не вступив у гав*о,поки твоїй малечі немає де бавитися,крім брудної пісочниці і загаджено території----його не зрозумієш!!!!!!!
Таня Показати IP 18 Березня 2011 13:47
Очень легко обвинить маму и ребёнка, но это происходит за секунды и среагировать так быстро человек не способен.Я люблю животных и собак очень, но у меня 2 детей и я за них боюсь, я и сама уже остерегаюсь этих псов.Учу постоянно детей не приближаться к собаке, но это же невозможно...вспомните себя в детстве...
UriK Показати IP 17 Червня 2011 07:08
Захистникам тварин потрібно вірішити що їм більше імпонує, вистріл чи отрута.. якщо їм не до вподоби куля, доведеться цим собачкам спробувати ізоніазид.
О_ Показати IP 10 Жовтня 2011 13:10
щоб собака накинулася не обов"язково її гладити чи близько підходити до неї, чи розмовляти з подружками.....можна просто повертатися до дому з прогулянки, а біля будинку вже чекатиме скажений пес, який без всяких причин кидається на мою дитину

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus