USD 39.40 39.75
  • USD 39.40 39.75
  • EUR 39.60 40.00
  • PLN 9.75 9.90

На заводі Кромберг енд Шуберт у Луцьку вночі померла дівчина

14 Травня 2014 11:45
У нічну зміну на лінії заводу Кромберг енд Шуберт, що у Луцьку, померла молода дівчина.

Про це Інформаційному агентству Волинські Новини поінформували у рубрику «Повідом новину».

Причини смерті, ідеться в повідомлення, наразі невідомі.

Правоохоронці інформацію про трагедію підтвердили. Так, керівник СЗГ УМВС у Волинській області Оксана Блищик розповіла: о 4 ранку до луцького райвідділу міліції надійшло повідомлення про те, що у медпункті заводу померла дівчина.

Їй, зі слів речниці, був 21 рік.

Ознак насильницької смерті не виявили. Що спричинило смерть дівчини, покаже розтин.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 178
0000 Показати IP 14 Травня 2014 11:49
Цей завод давно потрібно перевірити, особливо керівництво і їхню чорну бугалтерію. Заставляють працювати людей у дві зміни і платять копійки.
з лінії до 0000 Показати IP 14 Травня 2014 12:16
На тому заводі керівник Качмарек постійно хабарі носив і носить керівництву області і району і на його "управління" всі організації, що мають перевіряти умови праці, закривають очі!!! Там жах що робиться!!! Люди залякані і не можуть і слова сказати проти тих умов і знущань!!!
гість до з лінії Показати IP 20 Травня 2014 10:23
хотілося б якихось фактів про хабарі... і ще факти про ЖАХ! Що саме?
Іван до з лінії Показати IP 9 Жовтня 2016 17:40
Что ж вы все такие запуганные там продолжаете работать?)
НЕЛУЧАНИН до 0000 Показати IP 14 Травня 2014 13:07
вивчи спочатку буХгалтерію, перевіряльник шмаркатий
0000 до НЕЛУЧАНИН Показати IP 14 Травня 2014 14:09
Від Шмаркатого чую!!!! А ти я дивлюсь теж в "темі"!!!
НЕЛУЧАНИН до 0000 Показати IP 14 Травня 2014 20:36
по-понятіях будеш із своїми корєшами в пивбарі гундосити, перевіряльник недоклепаний. знаю таких перевіряльників, які два слова до купи зліпити не можуть
0000 до НЕЛУЧАНИН Показати IP 15 Травня 2014 07:49
коментар було видалено
суддя до НЕЛУЧАНИН Показати IP 9 Червня 2016 12:05
Цо там вчити.ти думаєш що ми дурніші за тебе,що стуємо на лінії?Так ти вивчив бухгалтерію,як бабло відбивати!!!І не обзивай людей ВИР*ДОК нацизький!!!
правда до 0000 Показати IP 14 Травня 2014 17:02
Люди! Не пишить брехні! Дівчина , яка померла, навіть ще не почала працювати - знаходилася на навчанні! . Вона вже до заводу була хвора. Людина може померти на вулиці, сидячі на лавочці. Чи ви про це не знаєте??"Кромберг" - одне із небагатьох найстабільніших підприємств Волині , де зарпалту платять вчасно, без затримок. Люди получають від 2-х тис. і вище. Незадоволені тільки ті, хто не привик до порядку і дисциплини.
небайдужий до правда Показати IP 15 Травня 2014 06:57
недоумку. Цей завод по всій Європі ганяли. Бачу в Луцьку добре пристроївся. Йолупе придивись уважно до будівель заводу. А де очисні будівлі? Повітря з цехів викидається в атмосферу. Тому то цих йолупів ганяли по Європі. А тут щей розширюють виробничу базу. Це хімічне виробництво, екологічне забруднення за копійки! Дурнуватий хахол за копійки все продасть. Того ці дурні по поліських селах збирають народ на роботу.
правда до небайдужий Показати IP 15 Травня 2014 18:00
Йолупе саме ти! В німеччині 8 заводів Кромберг енд Шуберт! По-перше, матеріал на Луцькому заводі не виготавлюється, а привозиться з Німеччини! Проводка вмонтовується в дорогі автомобілі! Їх купують не бідні люди. А тепер, придурко, задай собі питання: чи будуть купувати небідні і люди машини зі "шкідливою" проводкою? Йолупе!
неволинянин до небайдужий Показати IP 20 Травня 2014 12:29
От якраз ти і є недоумок. Кромберг не виробляє нічого. Ні проводи, ні пластик, ні дроти. Проводка просто збирається з матеріалів, які надходять з Європи. Всі матеріали мають міжнародні сертифікати якості, до яких всім країнам колишнього СРСР йти як пішки до Марсу. Дроти ріжуться машинами, розкладаються, до них ставляться модулі, штекери і т.д. - і виходить проводка. Яке хімічне виробництво? Ти що, працював на Пінчуковських заводах, що не можеш собі уявити іншої діяльності заводу ніж "хімічне виробництво"?
суддя до небайдужий Показати IP 9 Червня 2016 12:13
Ти прав 100%.В нас просто гнилий народ,які продаються за 200гр.Хай розкажуть,як вони продавались за голоси....Мені соромно за це бидло!!!
Сергій до небайдужий Показати IP 18 Травня 2020 14:41
Брехло в польщі завод працює нормально й легка фізично
Анонім до правда Показати IP 17 Травня 2014 15:42
Це про яку ви зарплату говорите?За 2000 по 16 годин підряд і майже кожнц суботу робочу за які не оплачують.Там зарплата повина бути як мінімум3500-5000
гість до Анонім Показати IP 20 Травня 2014 10:04
про 16 годин - факти в студію.
Анонім до правда Показати IP 30 Жовтня 2017 07:36
ось це правда нарешті хоть одна людина зрозуміла вона одна поняла все що там і тут робиться
гість до 0000 Показати IP 20 Травня 2014 10:02
копійки - це скільки? і яка сума для тебе - не копійки? підкажи, де на Волині 4-м тисячам людей можна знайти роботу де платять більше?
Фантомас до 0000 Показати IP 1 Лютого 2020 17:12
Уважаемые работники завода.Я прошу прощение что пишу на русском языке.Скажите пожалуйста какие нормы на конвейере.Пожалуйста подробней опишите
Аля Показати IP 14 Травня 2014 11:52
От в яких умовах працюють на німців. Люди від безвиході ідуть працювати на багачів.Ні в одній країні нема таких заводів і такої експлуатації людей.Ми непотрібні нікому,всі служби куплені,які повинні слідкувати за умовами праці нас дурних,дохніть, а німець бабало косить, там все нормальок.
Економіст до Аля Показати IP 14 Травня 2014 15:06
Скоро прийдуть іноземні інвестори, створять робочі місця - от тоді заживемо.
Анонім до Аля Показати IP 14 Травня 2014 15:47
Щось за стільки років тільки одна новина про смерть. Скоро всі там повмирають - це коли? Ви теж колись помрете, і я, і решта. Це життя. Мабуть краще за кордоном трускавки збирати - от дійсно гідна робота - працюєш тільки норму годин, маєш всі соціальні забезпечення, живеш в комфорті та ще й купу бабла додому привозиш.
Інна до Аля Показати IP 14 Травня 2014 18:34
Те, що ми не потрібні нікому винні не німці. Чи у Луцьку є багато робочих місць ще десь? Чи може Ви, Алю, пропонуєте йти на базар та торгувати там взимку на морозі? Так, от на базарі взимку нормальні умови праці!!!! Чи, може, йти пропонувати людям якусь косметику на вулицях?!!! У нас в Луцьку КРОШУ - одна з небагатьох компаній, де платять вчасно, дають мед страховку та ,якщо ти трохи кумекаєш, кар'єрний ріст тобі точно забезпечений. І перед тим, як заглядати у кармани до німців, відкрий власну українську компанію.
Віталій до Аля Показати IP 20 Квітня 2016 16:56
То зроби сама щось краще і надай людям роботу. Є певний тип людей, що тільки і ниють. Все ім погано і робота і комуналка і якість хліба і погода.
абітурієнт Показати IP 14 Травня 2014 11:52
Що за фірма і де вона знаходиться ?
100 Показати IP 14 Травня 2014 11:59
Я там працював. Це експлуатація. Конслагер. І порядки там конслагеря. Неподобається на вихід.
Я до 100 Показати IP 14 Травня 2014 18:35
а ти думав, що будеш кросворди розв'язувати?
Матуся до 100 Показати IP 30 Травня 2014 12:17
Ой ти ж бідненький! Що працюватоньки бідашечку заставляли? На перекурчики не пускали?
Анонім Показати IP 14 Травня 2014 12:03
Там всі із села. Цілий день пашуть на гектарах-городах, а на ніч на зміну, відповідно, не відпочивши. Людський організм теж має межу.
100 до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 12:08
З міста жіночки пють аспірин та ібупрофен, щоб зміну вистояти.
НЕЛУЧАНИН до 100 Показати IP 14 Травня 2014 13:09
нехай ще голову зеленькою помажуть
Анонім до 100 Показати IP 14 Травня 2014 15:48
а що пють чоловіки?
100 до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 17:52
Там з алкоголем строго. Там доречі кастова система. Може хто у вищій касті білій тому добре. Я за два тижні наслухався про корупцію і сексуальні домагання. Кромберг потрібно порівнювати з іншими заводами. Я на них не був. Я порівнював з Польшею і Росією заробітня плата все покриває, а тут варто працювати лише щоб потім стати на біржу праці. Так і роблять. Потік кадрів сумашедший.
ОЙ! до 100 Показати IP 19 Травня 2014 09:55
А про корупцію і сексуальні домагання можна із подробицями?
гість до ОЙ! Показати IP 20 Травня 2014 10:19
то він мабуть себе мав на увазі:) мабуть дівчина відмовила:) і з горя поїхав до Росії чи Польщі.
Гость Показати IP 14 Травня 2014 12:08
Все Полісся паше. .Господи,що твориться, як не позабивають нас, то самі подохнемо від своєї ж дурі.Чого йти працювати на фашиста,хай привозять своїх німаків і вони хай пашуть за копійки на них.Ні вони не будуть, а ми голота неотесана пашемо за копійки.
1111 до Гость Показати IP 14 Травня 2014 13:04
А є вибір, як для Луцька то зарплата там відносно не погана
гість до Гость Показати IP 20 Травня 2014 10:33
фашисти зараз - це Кремль. І стосовно копійок - на заводі зарплата більша ніж по області. Звичайно, її треба заробити. Радянські часи минули. І якщо Росія все ще знаходиться в минулому - не треба переносити кальку на Україну. А ті, хто живе в селі - де люди ще можуть заробити 30 тис. на рік? І заробляють, і відкладають, і добудовуються. І працюють цілими родинами, і мають статок.
Ігор Показати IP 14 Травня 2014 12:11
Люди робіть висновки не йдіть туди працювати- це скоро буде всім
НЕЛУЧАНИН до Ігор Показати IP 14 Травня 2014 12:40
не йди, ігорку, нікуди робити. лежи на дивані, тільки дивись, щоб штукатурка на голову не впала
Проти Кромберта до НЕЛУЧАНИН Показати IP 13 Березня 2015 01:31
Я тоже за щоб не іти на цей галімий завод.!
Анонім до Ігор Показати IP 14 Травня 2014 12:53
Альтернатива це Польша, бо Росія закрилася. Хоча Яник вкрав у кожного з нас по 2500 тисячі. Вже кожна сімя дозволилаб собі трактор
Анонім до Ігор Показати IP 14 Травня 2014 15:42
Ігорьочку, ти мабуть маєш свій бізнес? Візьми людей працювати - відчуваю, що в тебе краще буде. І зарплата біла і велика, і протягом робочого дня працювати не треба, тільки кури та кавусю попивай.
Анонім Показати IP 14 Травня 2014 12:12
На дворі 17 рік.
НЕЛУЧАНИН до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 12:38
зміни календар і вилізь з бункера
Анонім до НЕЛУЧАНИН Показати IP 14 Травня 2014 12:57
вже вилажу. Маузер захопив
НЕЛУЧАНИН до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 13:10
коментар було видалено
НЕЛУЧАНИН до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 13:19
коментар було видалено
НЕЛУЧАНИН до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 13:56
як казав вовк у відомому мультику : "Бог в помощь "
Василина Показати IP 14 Травня 2014 12:14
бідна дівчина.... і навіщо було ж так??? і хтось ще хочев Європу??? та вони приїдуть понаставляють ще сотню таких заводів і травитимуть ними наших громадян... вони ж не вважють українців за людей!!!
000 до Василина Показати IP 14 Травня 2014 12:40
от було б добре без заводів. Вийшов з дому і пішов у поле працювати..
007 до 000 Показати IP 14 Травня 2014 17:55
В Голандії так і є. Біля кожного дому парник. Від того і на заводах добре платять, бо працівників не вистачає. Яка робота в селянина, робота в селянина земля і нашого селянина їй треба вчити. Дотувати їх треба капец.
Краб очевидець до Василина Показати IP 14 Травня 2014 13:39
А в Росії заводи якісь інакші? Пахати в три зміни не треба?
знаю Показати IP 14 Травня 2014 12:19
Завод в області тримають для галочки і звітності, що є інвестиція, а люди їх мало цікавлять, не подобається - досвіданія!!!
Анонім Показати IP 14 Травня 2014 12:26
Вот ВАм и Европа!!!
НЕЛУЧАНИН до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 12:36
а що, в парашці не вмирають люди ?
Анонім до НЕЛУЧАНИН Показати IP 14 Травня 2014 12:55
Мій брательник з Раші останій раз привіз 6000 баксів за два місяці. Сказав, що в Україні працювати не збирається.
НЕЛУЧАНИН до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 13:12
і чого ти тут ще сидиш ?
НЕЛУЧАНИН до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 13:16
не п*рди. максимум, що може нелегал заробити в парашці - 2000 баксів і то при добрих розкладах
Анонім до НЕЛУЧАНИН Показати IP 14 Травня 2014 14:04
Він зварювальник
Анонім до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 14:09
Среднее зарплатное предложение для сварщика в Москве составляет 48 000 руб., в Санкт-Петербурге — 45 000 руб., в Волгограде — 25 000 руб., в Воронеже — 30 000 руб., в Екатеринбурге — 40 000 руб., в Казани — 30 000 руб., в Красноярске — 35 000 руб., в Нижнем Новгороде — 27 000 руб., в Новосибирске — 32 000 руб., в Омске — 33 000 руб., в Перми — 30 000 руб., в Ростове-на-Дону — 30 000 руб., в Самаре — 30 000 руб., в Уфе — 30 000 руб., в Челябинске — 32 000 руб. в долари сам переведеш. http://www.superjob.ru/research/articles/111148/svarschik/
ОЙ! до Анонім Показати IP 19 Травня 2014 10:00
А твій братєльник не поганенько влаштувався. Бо мій дядечко розповідав що із "налом" не доведи Боже їхати в Україну - все витрусять "брати". А скільки наших з тих заробітків повернулись у трунах? А скільки не повернулись? і де гарантії що твій братєльник завтра привезе ті ж гроші? Це як лотерея...
Анонім до ОЙ! Показати IP 22 Травня 2014 17:08
В цю лотерею грає багато Волинян і на кромберг не спішать бігти
просто Лучанин до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 14:56
Не в Європі діло, а в нашій владі. Ніякого контролю та соц захисту працівників. Німцям локшину місцеві директори на вуха вішають про те що тут все гаразд.
Сонячна Показати IP 14 Травня 2014 12:29
може в неї якась хвороба була...хіба всі, хто працюють на тому заводі вмруть від того, що там знаходились?
Анонім до Сонячна Показати IP 14 Травня 2014 12:34
Звичайно була на голову. Вже всі здорові повтікали.
НЕЛУЧАНИН до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 12:37
щось такої тенденції не спостерігається. навпаки, завод розширюється
Анонім до НЕЛУЧАНИН Показати IP 14 Травня 2014 12:53
З однієї сторони заходять з іншої виходять.
НЕЛУЧАНИН до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 12:55
повторюю, для особливо обдарованих - ЗАВОД РОЗШИРЮЄТЬСЯ
Анонім до НЕЛУЧАНИН Показати IP 14 Травня 2014 12:58
плиніть кадрів для обдарованих має значення
НЕЛУЧАНИН до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 13:13
може назвеш хоч одну фірму, де немає плинності кадрів ?
Анонім до НЕЛУЧАНИН Показати IP 14 Травня 2014 13:52
Шановний білий халат. Про білий і червоний терор щось чули? Ситуація в нашій країні і так не найкраща, але можна з неї вилізти. Захищаючи капіталістів і хабарників Ви провокуєте соціальний вибух. Чим більше зжимаються емоції тим сильніший він буде. Як Ви думаєте після небесної сотні: будуть віддавати чи забирати людські життя. Тому в нас у всіх в інтересах покарати адміністрацію Кромберга, незалежно від причини.
НЕЛУЧАНИН до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 14:01
і до чого твій словесний понос ? більший соціальний вибух спричинить відсутність робочих місць. створи хоч одне, розумнику
Анонім до НЕЛУЧАНИН Показати IP 14 Травня 2014 14:50
А куди той кромберг дінеться? Там вже чотири керівника було і пятий може бути.
НЕЛУЧАНИН до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 20:42
ти думаєш, що заставиш будь-якого керівника не звертати увагу на халтурну роботу і платити при цьому європейську зарплату ?
Альона до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 16:27
в тебе напевно хвороба на голову є..був би розумний не писав би що на голову ти не знаєш що з тобою завтра чи після завтра станеться
женік Показати IP 14 Травня 2014 12:42
жах отака вам європа!!!!!!!!!!!!**
НЕЛУЧАНИН до женік Показати IP 14 Травня 2014 12:54
діти хворіють від чіпсів-шніпсів, а не від екології
Нормальна Показати IP 14 Травня 2014 12:57
там робота, сам колись там працював, деколи і в 2 зміни, точніше на 4 години довше (бо більше не дозволяють) а рахували як понаднормові і виходило як за 2 дві. працював за власним бажанням, бо хотів більше заробити. Потім звільнився, бо знайшов роботу за спеціальністю. Там важко тільки психологічно - коли якась полішучка 20-ти літня в халаті майстра намагається качати права... тоді, просто нереально втриматись щоб не послати
Анонім до Нормальна Показати IP 14 Травня 2014 13:00
нормальна колись працював. Боти кечмарика наступають
Вано Показати IP 14 Травня 2014 13:32
коментар було видалено
НЕЛУЧАНИН до Вано Показати IP 14 Травня 2014 13:39
для тебе , гобліна, це звична робота. більше нічого не вмієш
Ігор до Аноніма Показати IP 14 Травня 2014 13:37
А я сиджу за компом і працюю у Луцьку,бо маю голову на плечах і відповідну освіту, куплену не за гроші. Маю 5 тисяч і на такому заводі працювати не буду,дротиків крутити не буду, бо в голові більше маю ніж дротики крутити.В Луцьку,хто має голову і роботу знайде добру, а дурні працюють на цьому заводі селючки-полішучки,а ти разом з ними.
НЕЛУЧАНИН до Ігор до Аноніма Показати IP 14 Травня 2014 13:40
анонім не робить. він постійно свого маузера тре
пуск до НЕЛУЧАНИН Показати IP 14 Травня 2014 20:37
від тертя може і вистрелити
НЕЛУЧАНИН до пуск Показати IP 14 Травня 2014 20:48
ну відстрелить собі щось. невелика проблема
Патріот до Ігор до Аноніма Показати IP 14 Травня 2014 16:11
От і сиди за своїм компом та мовчи. Чому на сільських мешканців наїжджаєш? Щоб б ти їв, паскудо, якби не село? P.S. Вибач, не знаю точно, чи лікується манія величі, царю ти наш.
Альона до Ігор до Аноніма Показати IP 14 Травня 2014 16:23
ти шо ту*ий, а якщо в когось не було можливості поступити в вищий навчальний заклад за сімейними обставинами..то шо йому...а зарз так без вищої освіти не беруть нікуди
Праця Показати IP 14 Травня 2014 13:43
Звертаюсь до інспекції з праці, чому б вам не перевірити нарахування зарплати, табелі робочого часу на заводі, а то пхаєтесь до тих, хто не має криши.Невже ж там нараховують подвійну оплату за святкові і неробочі дні, оплату за нічні години ,індексацію? Вперед !
НЕЛУЧАНИН до Праця Показати IP 14 Травня 2014 13:52
інспекція з праці не займається перевіркою правильності нарахування зарплати.
гість до Праця Показати IP 20 Травня 2014 10:44
будеш сміятися, але... нараховують:) і понаднормові, і нічні, і вечірні, і доплату за 4-х змінку, і доплату за кваліфікацію... і ще - людей на роботу та з роботи ВОЗЯТЬ. А зарплата - вся біла, і виплачується через банк. І довідки про доходи показують все, що тобі було нараховано та сплачено за певний період - можна відкривати візи в Шанген:)
Віктор Показати IP 14 Травня 2014 13:57
шкода дівчину співчуваю. жаль що в нашій державі таке робиться шукають людей щоб робили таку роботу і ще й вночі
НЕЛУЧАНИН до Віктор Показати IP 14 Травня 2014 14:03
робота в нічну зміну - звичне явище . у розвинених країнах також. є і важча робота
гість до Віктор Показати IP 20 Травня 2014 10:52
таку роботу - це яку? а дівчина ще на навчанні була, тільки тиждень як прийшла
ілона Показати IP 14 Травня 2014 14:01
всі такі умні що взагалі
Анонім Показати IP 14 Травня 2014 14:02
До речі на кромбергу і вагітні працюють в нічні зміни. Хочеш жалітися он двері.
НЕЛУЧАНИН до Анонім Показати IP 14 Травня 2014 14:05
факти в студію
007 до НЕЛУЧАНИН Показати IP 14 Травня 2014 16:30
факт. кума так працювала.
НЕЛУЧАНИН до 007 Показати IP 14 Травня 2014 20:58
її хтось заставляв, чи добровільно ?
Не праця Показати IP 14 Травня 2014 14:02
А чим займається інспекція?
НЕЛУЧАНИН до Не праця Показати IP 14 Травня 2014 14:04
сходи і запитай. можеш в інтернеті пошукати
знаю до НЕЛУЧАНИН Показати IP 14 Травня 2014 14:12
Не ввязуйтесь у дискусію з тим "НЕЛУЧАНИН"! Це відомий троляка, який сидить на всіх волинських сайтах і бруд розводить! Ігноруйте його!!!
НЕЛУЧАНИН до знаю Показати IP 14 Травня 2014 20:59
а може це ти троляка ? і що ти називаєш брудом ?
ми до знаю Показати IP 15 Травня 2014 01:18
Нарахунок троля Нелучанина ( читати НЕЛЮДА) - правда. З його вуст тільки гній. Жодно розумного коментаря від нього не було
клубнічка Показати IP 14 Травня 2014 14:06
кожен подивіться на себе і своє оточення а не пишете які дівчата полісся . Вони ж не такі як гороцькі пані на каблуках спотикаються і вічно у них голова болить ла-ла-ла
Аня до клубнічка Показати IP 14 Травня 2014 14:10
коментар було видалено
я Показати IP 14 Травня 2014 14:07
не приплітайте всюди ту Європу !!
Ирен Показати IP 14 Травня 2014 14:07
Правильно дурні та й годі ми в якому столітті живемо? Щоб так дозволяти знущатися самим над собою.Дитина жаль,просто нема слів.А інспекція грошики в армани гребе,як і всі служби,що повинні цим займатись
Степан Показати IP 14 Травня 2014 14:32
Нормально цей завод працював коли був Ляйтнер і цей грубий з Львова. Тоді було нормально
Колишній працівник Показати IP 14 Травня 2014 14:32
Чого всі вчепилися до так званих полішуків? Поїдьте на те Полісся і подивіться скільки людей спиваються без роботи чи безвиході. Коли людина працює хай навіть на німця в голову не лізуть дурні думки і руки чимось зайняті. Вся вина в тому що ми не вміємо організовувати свій час. Багато хто повноцінно не відпочиває після зміни, тому перевтома і навіть отакі наслідки. Працювати можна, аби було бажання. Ті що лінуються, або думають що гроші падають з неба завжди будуть шукати причину щоб не працювати. Зарплата порівняно з іншими організаціями нормальна, тим більше для села. Підіть заробіть у селі 2500 гривень. Саме більше що обурює на тому заводі так це відношення до людей. Оті майстри обзивають людей, матюкають, бо бачте велике начальство, хоча не так давно були такі самі телята, можливо ще гірші. Просто їм пощастило прийти на той завод раніше. Цікаво з якої лінії була та дівчина і з якої зміни. Багато могло залежати від майстра. Коли людині погано, не завжди майстер відпустить до медпункту, бо бачте лінія зупиниться, а це їхні премії. Дуже шкода дівчину. І все ж таки цікаво, що стало причиною смерті. Я думаю, що не Європа винувата.
Праця Показати IP 14 Травня 2014 14:34
Держпраці України відповідно до покладених на неї завдань: 1) здійснює державний нагляд та контроль за додержанням підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, виду діяльності, господарювання, фізичними особами, які використовують найману працю та працю фізичних осіб, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування (далі - роботодавці) законодавства про працю з питань трудових відносин, робочого часу та часу відпочинку, нормування праці, оплати праці, надання гарантій і компенсацій, пільг для працівників, які поєднують роботу з навчанням, дотримання трудової дисципліни, умов праці жінок, молоді, інвалідів, надання пільг і компенсацій за важкі та шкідливі умови праці, забезпечення спеціальним одягом і спеціальним взуттям, засобами індивідуального захисту, мийними та знешкоджувальними засобами, молоком і лікувально-профілактичним харчуванням; проведення обов'язкових медичних оглядів працівників певних категорій; дотримання режимів праці та інших норм
просто Лучанин до Праця Показати IP 14 Травня 2014 15:00
Але цьго в нашій державі ніхто не контролює, всі ХАБАРНИКИ "НА ЛАПУ" беруть та й закривають очі на все що коїться на виробництвах.
нелучанин до Праця Показати IP 14 Травня 2014 21:04
і що з цього порушується на Крьомбергу ?
Степан Показати IP 14 Травня 2014 14:39
Всеж на скільки я знаю ніхто нікого ніде не тримає, сумніваюся що там хтось когось заганяє до праці... Тому закиди в адресу заводу на кшталт Концтабір - відстій
фиалка до Степан Показати IP 17 Липня 2015 18:30
ты чё дибил . кромберг это также ЗОНА -СТРОГОГО РЕЖИМА. С КОНВОЕМ, НАДЗЕРАТЕЛЯМИ, ШМОНАМИ, РАПОРТАМИ, ЗДАЧАМИ И РАСКРУТКАМИ. ПЛЮС ЕЩЕ И ЗДОРОВЬЕ ВЛАЖИВАЕШЬ ЗА ПРОСТО ТАК. ЗАРОБОТНАЯ ПЛАТА НЕ ДОСТОЙНА- ТЫ РАБОТАЕШЬ НА БЛАГО КРОМБЕРГА
Альона Показати IP 14 Травня 2014 14:42
Взагалі дивно там працює більше 6 медсестер в тому числі і в нічну зміну
Відвідувач Показати IP 14 Травня 2014 14:51
Дівчина на заводі напрацювала аж 3 дні. Значить, ще й до того мала серйозні проблеми зі здоров"ям. Хоча, шкода дитину...
Анонім до Відвідувач Показати IP 14 Травня 2014 15:13
Значить зараз на лікарів попруть
працівник до Відвідувач Показати IP 15 Травня 2014 00:23
Їй просто мало б бути заборонено працювати в нічні зміни і на лінії є для цього VK (полегшені умови чи сидяча робота)
Анонім Показати IP 14 Травня 2014 15:14
Я в польщі довбала клубніку по 10 годин і була така щаслива, що більше не на Кромберзі
Не селючка й не поли до Анонім Показати IP 30 Червня 2014 12:25
я також бупа в ПольщІ,тільки на малині,і дуже рада ,що є такий завод,де вІдробив,та знаєш,шо отримаєш зарплатню,якщо потрІбно,лІкарняний,та вІдпустку-це є стабІльнІсть
Лучанка Показати IP 14 Травня 2014 15:37
Шановні! Чому ви всі такі злі? Селючки, полішучки... яка різниця? В селі також люди. Їм теж жити треба. Де зараз в селі роботу знайти. Добре, що не спиваються, а хочуть працювати. І не факт, що народжений у місті уже на голову розумніший за сільського жителя. Часто навпаки. А щодо самого заводу, то дійсно до місцевої влади багато запитань. Ніби-то й сприяють зайнятості, але якою ціною. Чи варто закривати очі на умови роботи простих людей, заради показників?
НЕЛУЧАНИН до Лучанка Показати IP 14 Травня 2014 21:06
так які умови роботи порушуються ?
Семен Показати IP 14 Травня 2014 16:31
А если бы в ночном клубе танцовщица возле шеста умерла бы, тоже б такую дискуссию устроили? Нелюдьськие умови праци, де профспилка, инспекуия праци? Возле шеста тоже работа, руками ногами и т.д.
фиалка до Семен Показати IP 17 Липня 2015 18:18
так возле шеста люди-хоть отдыхают и удовольствие получают.Танцуют и филки зарабатуют, а на заводе пашут как кони и дохнут от изнеможения организма
робітник Показати IP 14 Травня 2014 16:45
Да там експлуатують людей ,все під камерами. Екологія - купляна це правда 100% та ненормований 4х змінний графік.. Корупція на першому місці
правда до робітник Показати IP 14 Травня 2014 17:18
Там все під камерами, як і на кожному європейському підприємстві! А наші люди привикли все нести, красти. Хотіли в Європу? Привчить себе спочатку до того , щоб горілку не хиляти і не красти. В 4-х змінний графік роботи люди просятся, бо там більше платят. Читаю ось такі коменти неосвіченних "робітників" без мозгів і розумію, що нам до цивілізації ще дуже далеко...
НЕЛУЧАНИН до робітник Показати IP 14 Травня 2014 21:08
у чому полягає корупція ?. і що значить екологія куплена ?
гість до робітник Показати IP 20 Травня 2014 11:02
зміна разом з перервами триває 8 год. в добі 24 години. за добу працює 3 зміни. ти хочеш сказати, що в добі 26 годин? І що означає НЕНОРМОВАНИЙ 4-х змінний графік? 4-х змінний графік означає, що в тебе вихідні можуть припасти серед тижня. людей автобуси забирають одразу після зміни, бо інакше не доїдуть в свої села. Рівень твого IQ (якщо ти знаєш що це таке взагалі) - 0%, правдивий.
робітник Показати IP 14 Травня 2014 16:54
Дівчина просилася щоб її відпустили до дому коли пагано почувалася. Чі е люди які там здійснять чітку перевірку не за гроші а по справедливості?
справедливий до робітник Показати IP 20 Травня 2014 16:15
якщо дівчину відпустили б додому (вночі!), то вона б, бідна, померла посеред вулиці. а так намагалися її врятувати. прокуратура перевірку робить. якщо цікаво - звертайся в прокуратуру.
робітник Показати IP 14 Травня 2014 17:37
ти напевне більш крадеш чим всі коли так говориш! не працюеш на виробництві а ще, про що мову ведеш???
робітник Показати IP 14 Травня 2014 17:39
ти напевно засланий тут!
працюючий Показати IP 14 Травня 2014 20:41
це так звана лояльність, людина яка почуває себе погано не йде на лікарняний щоб не втратити 500 - 800 гр, Умови праці на лінії жахливі - це правда!
НЕЛУЧАНИН до працюючий Показати IP 14 Травня 2014 21:10
у чому плягає жахливість умов праці ?
Анонім до НЕЛУЧАНИН Показати IP 14 Травня 2014 22:00
тяжкі тим, що темп роботи дуже швидкий і його постійно підвіщують. люди наприкінці зміни ледве на ногах стоять, роблять на межі своїх сил. На особисте життя після роботи просто не вистачає сил. При цьму стан здоров*я у мене нормальний.
Громадянин Показати IP 14 Травня 2014 20:57
Дуже жаль. Швидше за все слабкий організм + нічна зміна + перевтома + нерви, і не виключено, що запізно зрозуміли всю серйозність. Навряд чи вона мовчала б на медогляді про серйозні проблеми з здоровям... а якщо хвороба раніше не турбувала - то чи могло все так раптово статись при початковій стадії хвороби? Цікаво, який буде висновок експертизи... хоча швидше за все "винним" виявиться недбалий медогляд, або взагалі скажуть, що ліки з протипоказаннями приймала.
гість Показати IP 14 Травня 2014 21:00
Хай з Богом спочиває. Співчуття рідним!
Колишній працівник 2 Показати IP 14 Травня 2014 21:10
Те, до там дисципліна і порядок це так, але зазвичай це доходить до маразму. Наариклад: недавній випадок - запускається нова лінія, набрали нових людей і вони вивчають проводку, роботи як такої ще немає і люди звичайно кучкуються, щось обговорюють. Молода чорнява дівчина-майстер ходить і до всіх гавкає: робіть щось, на що у відповідь чує, що немає поки що робити. А та не довго думаючи перевертає ящик із штекерами і кричить "Збирайте!" Та навіть у цілком здорової людини нерви не витримають. Таких випадків дуже багато і багато хто не витримує і звільняється, бо поставили начальниками шавок. А з другої сторони наш народ так вже привик і якщо дати йому розслабитися, то не захочуть працювати. Але якби там не було перш за все ми повинні залишатися людьми, і мати людське відношення один до одного, а не старатися вислужитися один поперед одним і вселяти в людей страх, що дехто навіть боїться в туалет сходити під час роботи. А ціле літо з одним вихідним в тиждень, а часом і без нього, бо буде прогул, якщо не вийдеш на роботу, і якщо не залишишся понаднормово, то не заплатять премії. Оце реалії праці на Кромберзі. Так що не здивуюсь, якщо дівчина хотіла йти в медпункт, а майстер її не відпустив і сказав Ровн ати до перерви.
нелучанин до Колишній працівник 2 Показати IP 14 Травня 2014 21:13
я вважаю, що майстра можна поставити на місце, якщо написати колективну скаргу на імя директора. до речі , профспілка у вас є ?
Анонім до нелучанин Показати IP 14 Травня 2014 21:22
Профспілка є , але на мою думку вона швидше працює - балансує між ітересами заводу та інтересами працівників, А повинна працювати лише на інтереси і захист працюючих.
Анонім Показати IP 14 Травня 2014 21:47
Люди! Якщо ви знаходитесь в пошуку роботи, то кромберг ставте на остааннє місце, Заробітна плата в середньому 2400, робота важка тим що дуже інтенсивна, у вас не буде часу навіть зайти у вбиральню на 1 хвилину під час роботи, про права працівників у суперечці з начальством ( левова частина з яких просто хами ) можете забути одразу. Співвідношення заробітної плати до вашої тяжкої праці несумістно мале.
перехожий Показати IP 14 Травня 2014 23:15
В мене там дружина працює то каже що дуже важко і дійсно ставлення начальства як до рабів перекидають з лініїна лінію в системі не відмічають інколи таким чином премію крадуть . крісла забирають хоча інколи можна робитиі сидячи вони заставляють стояти. Аще автобус забирає з дому на повороті а коли їде назад по прямій то нестає бо д*біли невнесли в розклад руху автобусв зупинкупо прямій і дружина муситьїхати аж на львівську і там знову пересідати на інший автобус. Добреще що є одиниці порядних водіїв то деякі розуміють і стають а іншід*біли тупо ігнорують. Аще запровадили дурнуваті штрафи тоніякоїзарплати на тіштрафи нехватить. І медичну страховкузняли вже не оплачують.
Микола до перехожий Показати IP 15 Травня 2014 19:11
Можна дізнатись про проблему з зупинками транспортних засобів ?
чому не викликали шв Показати IP 14 Травня 2014 23:29
в 3.30 ранку її непритомну виносили на стільці з виробництва до медпункту,чому до цього часу не було визвано швидку я не розумію,о четвертій ранку хлопці що були на перекурі ніяких швидких ще не бачили а о пів на пяту вже почали говорити про смерть дівчини.мені здаеться що швидку не викликали просто напросто,бо такі випадкі на виробництві бувають,але люди приходили до тями,особливо літом коли завод сильно нагрівається і на заводі стоїть спека до пяти ранку так як завод з бляхі ,отоді часто люди падають в обморок,була навіть мова що це просто симулянти які не хочуть працювати,що я хочу сказати _на виробництві знаходяться багато камер спостереження_ПЕРЕВІРТЕ ЧИ ВИКЛИКАЛИ ШВИДКУ І КОЛИ ВОНА ПРИЇХАЛА, ,бо кажуть що тут швидку в разі чого не викликають
Я... Показати IP 15 Травня 2014 00:18
Шкода дівчинку, шкода її сім*ю.....але вже не повернеш її....експертиза покаже що сталося, а поки ми ще незнаємо,то навіщо придумувати всяке таке.... А загалом прочитавши нижче тексти....можу зробити для себе висновок.....поїхали в Польщу будем вмирати на їхніх городах). Я там працюю на заводі і покішо нежаліюся, зарплата нормальна, ну принаймні краща і стабільніша ніж на біржі стояти і чекати поки вони заплаттять паро копійок і краща ніж сидіти просто так дома і ждати манни з неба, не легко, але можна пережити!Хто хоче працювати той працює, це ж робота, відповідно і власник який платить вам зарплату потребує від нас якусь користь для себе...ми ж не відпочивати туди приходимо....небуває все так легко і просто як всі ми собі думаємо. І справді тим хто має голову там є можливість рости в карєрі!
працівник до Я... Показати IP 15 Травня 2014 00:45
Швидку здається ніхто зразу не викликав або вона довго їхала,викликали пана і ганяли працівників прибирати бо пан їде.Звичайно при такій кількості народу може бути все,але хто працює знає що ще багато приховують,Працівників з травмами відправляють додому і пишуть заяви на цей день.Весь час збільшують план тому люди і працюють в такому темпі.Звичайно якщо ходиш на роботу то хочеться заробити.Проектів багато лінії стоять одна біля одної звичайно кисню мало.Коли директори були німці якось працювалося легше.І ще одне на рахунок сіл мають сили хай працюють,а пити не можна взагалі.Всі під Богом ходимо і в одних є вибір,а в інших можливо його й нема.
100 до Я... Показати IP 15 Травня 2014 09:00
Карєра на Кромбергу робиться тільки за допомогою корупції. Людина в Польші навчиться працювати на землі, зрозуміє як потрібно і що вирощувати. Переборе страх ризикувати, вона набереться досвіду в господарів як вести господарство і навіть бугалтерію. Кому потрібні комплектувальники проводів крім кромберга. За ту зарплату не можна зробити нормальні заощадження і купити скажімо станок, а я з Польських грошей купив і реймус, пилку, фрезер - короче ременту на 25 тисяч. Багато з наших потім їдуть далі. Скоро ми почнемо самі експортувати голанські технології. Заробітчанин буде мати роботу на своїй землі, що буде мати комплектувальник коли завод стане не потрібний власникам?
Я до працівник Показати IP 15 Травня 2014 01:12
я не була в ту ніч на заводі і нічього толком за швидку не знаю...я небуду вигадувати тому що це тут зайве...Люди скількі всього розказують, що тількі встигай запам*ятовувати....а що з цього правда???Знають тількі ті хто на лінії тій був...медпункт...охорона....директори...Я думаю що певні органи проведуть експетизу і зроблять все по правді, не за бабло.. Швидка....я надіюся там були нормальні лікарв, бо як би там не було, а й справді вони могли б її забрати, на заводі ніхто нікого нетримає примусово....вони бачили в якому вона стані....коли вони приїхали то дівчина була ще жива....
Громадянин до Я до працівник Показати IP 15 Травня 2014 18:24
А тут пишуть, що померла до приїзду швидкої. http://www.volynpost.com/news/32870-nazvaly-mozhlyvu-prychynu-smerti-divchyny-na-luckomu-zavodi
невідомий Показати IP 15 Травня 2014 07:09
працюю на заводі давно,умови праці вкрай важкі,працюємо без вихідних,по 6 ночей підряд,то і не дивно що люди падають на лінії,а тепер вже і вмирають
Анонім Показати IP 15 Травня 2014 14:36
сьогодні після зміни, на зборах спитали хто злуцька і без пояснень "чемно попросили залишитись" ( не знаю правда на скільки). Їх навіть не турбовало, а може у людей є особистежиття!?
Правда до Анонім Показати IP 15 Травня 2014 18:11
А на сході заводи працюють по 2-3 дні в тиждень, деякі зовсім зупинилися! В них стільки часу для особистого життя!То що краще?
Громадянин до Правда Показати IP 15 Травня 2014 18:48
Краще так, як колись було(як попередній директор був) - платили за понаднормовий час стільки, що люди самі хотіли залишитись понаднормово. А зараз користуються тим, що ситуація в країні погіршується, і в людей особого вибору немає. Давити на тих, хто слабший - така правда?
Анонiм до Громадянин Показати IP 15 Травня 2014 19:30
А то. Але ж люди не будуть вічно терпіти. Ціни в Україні будуть підніматись, а зарплата на одному рівні.... тоо.... і блін прикол кого ж вони порадують якщо зарплату на 100-200 грн піднімуть? А хліб на половину (як мінімум) буде дорожчий. Я взагалі все життя просто шокований терпінням українців. Ми напевне найтерпеливіша нація. Ну побачим як воно буде...
Фантомас до Правда Показати IP 1 Лютого 2020 17:02
Не забывайте что в советские временна каждый человек мог трудится в меру своих возможностей!
Анонiм до Анонім Показати IP 15 Травня 2014 18:25
Ахахах) 100%. Також спостерiгав таку ситуацiю
Хтось Показати IP 15 Травня 2014 18:30
А менi один хлопець розказав як у них на EPT залишали людей після зміни на дві додаткові години. Не знаю чи там доплачували.
німець Показати IP 15 Травня 2014 22:33
Не треба нікуди йти працювати, ми йдемо в евро там просто нас чекають щоб тільки грошики платити, а нехай німці пашуть. ми сила украінці!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Слава НАЦІЇ!!!!!!!!!!!!!!
працівник. Показати IP 16 Травня 2014 16:56
Дуже хотілося б щоб ці крментарі прочитали з прокуратури і таки звернули увагу на цей завод. Тут дуже багато чого приховано. І як в 10 год ранку вже було вивішено співчуття і діагноз? Це так швидко зробили розтин і поставили діагноз? БРЕХНЯ. Пан дав розпорядженя без його відомості не викликати швидку. От вам і результат. За гроші можна зробити все тільки не повернеш життя. І не зважає начальство на проблеми працівників лише гріють свої зади в кріслах і за це получають ой як не малі зарплати.
гість до працівник. Показати IP 20 Травня 2014 16:48
прокуратура займається цією справою і так. а співчуття та діагноз були вивішені не о 10 годині ранку того ж дня, а надвечір на підставі свідоцтва про смерть - зробили розтин і побачили, що бідна дівчинка вся в тромбах. перед тим, як видати свідоцтво, встановлюють причину смерті. на зводі працюють родичі цієї бідної дівчинки - можете звернутися безпосередньо до них.
Чукча Показати IP 16 Травня 2014 18:31
Ну терпіння теж не вічне. Деяких людей влаштовує робота на KSUA, у декого нема вибору, другі ж пробують а потім звільняються. От і получається двіжуха кадрів. Та і люди по різному до роботи відносяться, хтось сер"ьозно, а хтось аби бабки заплатили, а на якість пофіг. Друге діло коли людина старається, але цього не помічають. Ну так всюди доречі. Там не 2-3 чоловіки працюють, а ~3500. Он в владу нашу тоже дехто просто терпить і мовчить, хтось виходить на майдан, а хтось їде з України. Це все соціальне життя. Ми або пашем на когось, або на себе. Але більшість вибирають перше, тому ще це вроді і простіше і бистріше. Ну так чого нам дивуватись як відноситься начальство до нас, які умови праці і тд. В першу чергу KS турбують їхні бабки, а не моральне та фізичне здоровья робітників. Он в інтерв"ю з Качмареком було таке: "Але ви ще зрозумійте і таке: пані з села відпрацювала 8 годин на конвеєрі, а потім поїхала додому працювати у своєму господарстві. Це «Кромберг енд Шуберт» винен, що вона не витримує і мліє? В нас робочий день триває стільки, скільки передбачено українським законодавством.". Але це не значить що в ці 8 годин ти спокійно працюєш і не виснажуєш організм. Там люди дійсно пашуть, і через швидкий темп роботи люди і швидко втомлюються. І дійсно тією зарплатою таких труд не виправдовується, але люди терплять, працють на премію. Та навіть в середньому ті 2500 грн зараз нічого не значать. Я знаю що люди там і на підробіток крім роботи на заводі мають... бідні люди... 80% життя в роботі.
Анонiм Показати IP 16 Травня 2014 18:57
Знайомий пропрацював будівельником 5 років, а на кромберзі 1 місяць і звільнився, тому що не може в такому темпі працювати і на таку зарплату. Самі розумієте що таке будівництво хто працював то знає що там добре платать. Хоть і там фізична праця, і не легка, але ж не в такому темпі як на кромберзі.
ОЙ! до Анонiм Показати IP 19 Травня 2014 10:57
Звичайно. На будівництві все починається з перекура. А потім тягаєш, аж очі вилазять. І щоб віддихатись знову робиш перекур. А вночі прокидаєшся від болю в руках, відкриваєш очі а ти руки тримаєш на витяжку, як ніби і вночі шпаклюєш тселю. Все відносно. Є такий вислів "тру прикрашає людину" - робить її хворою, горбатою. Зауважте у офісних теж є хвороби, іноді й гірші ніж у простих працівників на лініях.
Анонім Показати IP 22 Травня 2014 17:14
Мені цікаво як спочатку всі погоджувалися з негативом, а потім мінуси почали рости. Працюють дівчатка в білих халатах. Видно заводу не вигідне погане імя. Але всеодно знайдуться люди, що будуть там працювати і користь від нього є дуже велика. Я лякаю ним своїх працівників.
Дівчинка в білому ха до Анонім Показати IP 23 Травня 2014 10:09
одні погоджуються, інші не погоджуються. а як би ви реагували, якби ваше підприємство хтось обгаджува. я не стверджую що на кромберзі все абсолютно прекрасно. але і неправди не треба писати. підозрюю у вас є авто, і мабуть далеко не ВАЗ. кожен хто купує іномарку відомих виробників очікують від неї високої якості - і одну третину якості того авто повинні виготовити на кромберзі. а лякати кромбергом - то ваше право. не такий страшний кромберг, як його малюють.
Анонім Показати IP 22 Травня 2014 17:18
Доречі всі хвалять попередніх керівників. Кечмарика чомусь не люблять. Ну і офісних працівників. А чому я не знаю.
Анонім до Анонім Показати IP 23 Травня 2014 08:44
хорошо там, где нас нет
Перехожий до Анонім Показати IP 24 Травня 2014 13:47
Да, небагато мабуть знайдеться таких, хто про нього щось хороше скаже. Моя думка - люди для нього не більше, ніж робоча сила. І є ще в нього талант - дуже добре в нього виходить до людей за ніщо придиратись, просто щоб придертись.
Працівник Показати IP 23 Червня 2014 18:29
Є несправедливість на заводі! Контроль тільки що б збити гроші, а люди й так копійки получають. Думаю майстріів також треба контролювати в тому плані, що б вони до робочих нормально ставились, потрібно розуміти, що людина яка ЯКІСНО виконує свою роботу з часом втомлюється.
луцьк Показати IP 10 Липня 2014 00:23
Ненавиджу кромберг. За 3 місяці забрав всі сили і нерви. Звільнилась-заспокоїлась. Не ідіть туди працювати.
КИРИЛ Показати IP 12 Липня 2014 20:09
ВСИ ПИШУТЬ ЩО НА ЗАВОДИ КРОМБЕРТ ЕНД ШУБЕРТ ТЯЖКО ПРАТЮВАТИ НЕ ТАКИЙ РЕЖИМ НЕ ТАКА ДИСТИПЛИНА ТО ЧОМУ ПРАЦЮЕТЕ ЧОМУ ИЗДЕТЕ БАЗКОШТОВНО ЧОМУ РОБИТЕ В ЧИСТОТИ ЧОМУ НЕ ТАЩИТЕ ГРУЗ ЧОМУЗАРОБОТНЯ ПЛАТА НЕ 200 - 300 ГРН А БИЛЬШЕ 1500 ПЛЮС АВАНС ПЛЮС ПРЕМИИ ЗА ТЕ ЩО ДЕРЖИШ СВОЕ МИЦЕ В ЧИСТОТИ ЧИ ВИ ХОТИЛИ РОБИТИ В СВИНЮШНИКУ КЕРИВНИЦТВУ НАВАС НАПЛЮВАТИ ЧИВИ МАЕТЕ ЗАРОБИТНЮ ПЛАТУ ЧИНИ ТОДИ ИДИТЬ МЕСИТЬ БЕТОН ЗАМИТАЙТЕ ДВОРИ РОБИТЬ НА СВАЛТИ ТИЛИЙ ДЕНЬ ПАШИТЬ НА СОНТИ ЗА КОПИЙКИ АТОДИ СКАЖИТЬ ЩО ВИ РАДИ ЩО НЕПРАТЮЕТЕ НА ЗАВОДИ КРОМБЕРТ ЕНД ШУБЕРТ ЕВРОПЕЙСЬКИХ СТАНДАРТИВ ТА ЗАХИСТ ПРАВ ЛЮДИНИ
Юрец56 Показати IP 6 Грудня 2015 14:17
Работаю 1 год нечего страшного там нет и не тяжело
Ааааа Показати IP 16 Січня 2016 15:04
Всі не можуть сидіти за комп'ютерами, бути юристами, лікарями, і т.д. А жити треба всім, хтось розумніший, а хтось ні, але їсти хочуть всі, і я не бачу нічого поганого в тому що люди працюють на заводі. Кожна робота по своєму важка, чи ви думаєте, в селі в полі, і по господарству легко робити.або на базарі кожен день стояти, чи на стройках легко?хто хоче робити, той і буде, а хто білоручка, то і придумує всякий брєд.!
Аня Показати IP 10 Травня 2016 21:30
Да тут дійсно важко.Але зарплата держить!!!
Наталія 35, Житомир Показати IP 6 Липня 2016 20:56
Працюю на заводі 2 місяці в Житомирі відправили до Румуніі якоби на навчання та вкалуємо як прокляті керують нами в чкужій краііні два абсолютно хворих на голову людини. Принижують, оскорбляють матами , не поважають нас як людей, хамлять, грублять. Всі, хто дуже буде хотіти поііхати в таке відрядження, сто разів подумайте, вас тут чекає Ад в повному сенсі цього слова. Ці люди всім відомі в Луцьку, в Житомтрі вони якоби допомагають відкривати завод. : Владислава Лапка, Олексій Кривоносов .
23 Показати IP 30 Жовтня 2016 04:32
коментар було видалено

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus