USD 39.00 39.40
  • USD 39.00 39.40
  • EUR 39.25 39.50
  • PLN 9.76 9.94

Найбільші ІТ-компанії Волині заявили про створення кластеру

20 Січня 2015 12:47
Представники волинського ІТ-бізнесу об’єднають зусилля з владою, освітнім сектором та громадськими організаціями задля розвитку сфери інформаційних технологій в регіоні. Вирішенням цих питань будуть займатись учасники Волинського ІТ-кластеру, про створення якого заявили сьогодні, 20 січня.

Як зазначив один з ініціаторів створення кластеру на Волині, голова ВОГО «Асоціація розвитку інтернет-простору» Віктор Левандовський, який є засновником ІТ-компанії «InternetDevels», ринок інформаційних технологій в регіоні нині потребує реформування і розвитку, оскільки може функціонувати краще. З його слів, досить хороший формат роботи існує у Львові, де з 2010 року успішно працює свій ІТ-кластер:



«Ми (InternetDevels – авт.) також скоро до нього увійдемо, оскільки відкрили ще один офіс у Львові. Але не від доброго життя, бо у Луцьку дефіцит кваліфікованих кадрів».

Віктор Левандовський зауважує, що для розвитку галузі на Волині слід працювати над вирішенням декількох фундаментальних проблем. Одна з них – освіта, адже нині батьки все частіше рекомендують своїм дітям навчатись на економістів чи юристів, проте ці сфери вже давно перенасичені, а тому знайти роботу по спеціальності випускникам цих факультетів досить проблематично.

З цією тезою погоджується і керівник фірми «Ідейл» Вадим Махомед, який зауважує, що існує дуже великий розрив між тим рівнем знань, що дають волинські вузи, та між тим, що потребує роботодавець. Мовляв, приходиться додатково навчати вчорашнього випускника тому, що йому дійсно знадобиться в роботі.



Учасники ІТ-кластеру пропонують конкретні дії задля того, аби подолати цю проблему. Серед іншого, Віктор Левандовський запропонував представникам Луцького національного технічного університету співпрацю: співробітники ІТ-компанії будуть навчати викладачів, а ті, своєю чергою, студентів. Це дозволить актуалізувати навчальну програму та адаптувати її до вимог ІТ-ринку праці.

Освітяни, вочевидь, не проти такого формату співпраці, адже згідно з чинним законодавством, виш може корегувати до 25% дисциплін, тому жодних перепон для організації такої співпраці немає.

Не менш важливим є і проблема «відтоку мізків» з Волині. Адже, зі слів голови правління Асоціації регіонального розвитку Петра Гоцалюка, який також працює у напрямку створення ІТ-кластеру, Львів та Київ пропонують привабливіші умови праці та вищу заробітну плату. Тому, на його думку, для того, щоб конкурувати з Львівським ІТ-кластером, слід об’єднати зусилля з рівненським ІТ-ринком.

«Задля спільної мети слід об’єднатися всім – владі, бізнесу, громадським організаціям - для того, щоб створити робочі місця на Волині і наші діти мали тут достойну заробітну плату», - зазначив Петро Гоцалюк.

Секретар Луцької міської ради Сергій Григоренко зауважив, що міська влада готова всіляко сприяти розвитку ІТ-кластеру та реалізації поставлених завдань:

«Підкажіть, чим ми вам можемо допомогти. Попри те, що ресурси обмежені, робити треба. Тому 30-40 тисяч знайти на певні цілі ми можемо».

Разом з тим, Віктор Левандовський зауважив, що матеріальної підтримки кластер не потребує, адже представники ІТ-бізнесу готові залучати власні кошти задля розвитку. Мовляв, єдине, що потрібно – це піар цієї програми розвитку:

«Ми не просимо фінансування, нам ніхто ніколи не допомагав. Ми (ІТ-компанії на Волині, - авт.) розвивались «не завдяки, а попри обставини». Ми лише просимо про PR-підтримку, допомогти нам достукатись до батьків».

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 49
admin Показати IP 20 Січня 2015 13:12
блаблабла
Просто Вася до admin Показати IP 20 Січня 2015 13:14
декілька участків Вітька (левандовський) в с. Боратині собі хапнув. Правда цікаво чи задекларовані вони.
Wi-Fi до Просто Вася Показати IP 20 Січня 2015 13:46
А це тут до чого? Що не вислів людини, то обов'язково знайдеться той, хто у білизні буде копатись або гроші рахувати?! на себе подивіться?! А по темі: то чому мало на Волині спеціалістів, зарплату ви яку їм покладете?:) О то ж бо!!! Тому і їдуть у Київ або Львів!!!
Редфокс до Просто Вася Показати IP 20 Січня 2015 17:07
Задолбали нищеброды критикующие Левандовского, ID, ЗПшки и т.д. Сколько лет фирме, столько помню холивары, как говорят "зависть чужая, нет хуже беды". Срите дальше, ваша участь анонимно какать на сайтах в комментах и жить на "минималку" :)
boboWka до Редфокс Показати IP 20 Січня 2015 17:41
Фокс, плюсую :)
Просто Вася Показати IP 20 Січня 2015 13:12
Судячи по фото для Левандовського свята пройшли гарною. Все,як то кажуть, на обличчі. )))
Іван Показати IP 20 Січня 2015 13:54
Умм, з чого ж почати?! Отже, відтік кадрів з Волині! Враховуючи такий маленький нюанс, що в Києві середня зарплата php-програміста становить 1300-2200$, а у Львові - 1100-1800$, а наші дороги InternetDevels пропонують в середньому 4000грн., а на початку і того менше - 1500-1800грн., то я не сильно дивуюсь тому факту, що кваліфікованіші працівники шукають роботу де завгодно тільки не в ID. "Але не від доброго життя, бо у Луцьку дефіцит кваліфікованих кадрів»." - в Луцьку є багато здібних програмістів, працюють вони тільки не у Вас. Хочете нормальних кадрів?! - мотивуйте людей, а то й надалі будете задовільнятись другосортними працівниками. А загалом ідея ІТ кластеру хороша, побачимо, що з цього вийде і на вул. Боженка буде власне волинське Купертіно)
Івану до Іван Показати IP 20 Січня 2015 14:15
Зараз набіжать лівандовський з айдішниками і будуть писати, що то все не правда і мають більше, а не 4000 грн? якось зустрів однокласника в карабасі, працював за 1800-3000 грн в інтернетдевелс, звільнили, казали що не тягне, думав що так і є, але зараз має більше 12000 грн при тих же знаннях, питання до лівандовського, ЖАБА?
бобобобо до Івану Показати IP 20 Січня 2015 17:01
якщо він мав 1.8-3к на початку - ок, якщо після року - значить фейлив) все просто) ясно що кантора заробляє, але вона дає стабільний прибуток, не заморачуючись тим чи буде в тебе на фрілансі робота, чи не буде... ітс йор чойс, нах обс*рати не шарю :(
Іван до бобобобо Показати IP 20 Січня 2015 17:44
Ніхто не мав на меті "обсирати" когось, була висловлена суб'єктивна думка. Кожен сам з нас обирає те чого хоче, може когось влаштовує така заробітня платня, нічого не маю проти! Я хотів сказати лише те, що Девелс платить на порядок менше... Але це їх політика компанії! Мене задіває тільки одне - слова пана Левандовського: «Ми (InternetDevels – авт.) також скоро до нього увійдемо, оскільки відкрили ще один офіс у Львові. Але не від доброго життя, бо у Луцьку дефіцит кваліфікованих кадрів». Ем, мабуть Левандовському не треба скиглити, бо мораль проста - КВАЛІФІКОВАНІ ПРАЦІВНИКИ НЕ ХОДЯТЬ В ID!
не знаю Показати IP 20 Січня 2015 14:46
Скажіть, левандовський - це той, що на першому фото з мікрофоном і розкритим ротом?
так до не знаю Показати IP 20 Січня 2015 14:52
так
Alex до не знаю Показати IP 20 Січня 2015 14:57
он самий!
стограміст-кібенимат Показати IP 20 Січня 2015 15:00
Зараз в Європі і Америці є багато сайтів з завданнями. Виконуєш віповідно отримуєш винагороду за завдання. Нащо щось тут створювати?
кібертрон до стограміст-кібенимат Показати IP 20 Січня 2015 15:24
Правильно! А навіщо українцям ІТ? Їм війну подавай... А здібні-розумні будуть на дядю Сєма працювати!!!
Seoshkin Показати IP 20 Січня 2015 15:46
Народ, Вы ваще в адеквате? Чувак создает условия чтоб у наших детей была возможность получить ИТ знания и в будущем нормально зарабатывать, а Вы его помоями и бабки его считаете... А какой ВЫ сделали вклад в развитие нового поколения???
Адекват до Seoshkin Показати IP 20 Січня 2015 16:46
Чувак створює умови лише для свого карману і амбіцій, про*бавши багато гарних кадрів із-за своєї пихатості та жаби, шукає інших варіантів, тільки й всього, а ви вірите у вищу мету...
лолка до Адекват Показати IP 20 Січня 2015 16:52
Вадік, ти?)
Анонім до Адекват Показати IP 20 Січня 2015 16:53
Пля, чувак зроби свій інтернетдевелс2 і дай їм роботу! Красаава!
Seoshkin до Адекват Показати IP 20 Січня 2015 17:06
Вот опять к нему в карман полезли... - это и есть самое настоящие проявление жабы!!! Человек развивает ИТ-конкуренцию, что повлечет за собой повышение зарплат в украинской ИТшке. Пока ты, диванный аналитик, какашками раскидываешься, человек что-то делает!
HDR Показати IP 20 Січня 2015 15:55
Коменти смалять! Людина щось робить (в т. ч. багато на громадських засадах), дає роботу дійсно талановитим хлопцям (знаю їх, хай краще там, ніж "по-ремонтам"), тримає марку на рівні світових оутсорсінгових фірм, пишатися можна, а в нас - лиш би обгадити. ЛЮДИ - де ваш оптимізм? Одна злоба, "як в сусіда щось краще виходить".
Smile Показати IP 20 Січня 2015 15:59
Ідея звичайно прикольна, але як завжди є багато але... А за Лєвандовського багато хто говорить, що трохи жадний, економить на зарплатах, кадрів не цінує...
Анонім до Smile Показати IP 20 Січня 2015 16:51
Та пофігу, аби був толк, аби була робота в наших дітей, конкурентна професія і хороші заробітки.
Лучанин Показати IP 20 Січня 2015 16:01
Ну.. Це вже схоже на нормальну ІТ конференцію! Лєвандос керівник зі стажем - і те, що платить по 1500 - 3000 для початківців - то є норма. Якщо ви вважаєте, що вартуєте більше - йдете на іншу фірму, фрілансите і т.д.. і - отримуєте більше. Якщо варті. З іншої сторони - хлопці говорили про дійсно хороші і потрібні речі. Те, що відсутня ІТ тусовка - причина 70% випадків коли людина почавши програмувати, зупинилася - не було з ким продовжувати, у кого запитати і з ким рости професійно. ІТ галузь у Луцьку одна із найбільш перспективних - потребує найменше капіталовкладень. Але, потрібно - аби цим хтось займався!
Raniel-Atero Показати IP 20 Січня 2015 16:22
Прочитал, IT=программинг и кодинг. Nothing to do here.
Анонім до Raniel-Atero Показати IP 20 Січня 2015 16:49
Говорили там саме про то, шо ІТ = це не программінг і кодінг, що це досить широка галузь, дизайнери, тестувальіники, програмісти, менеджери проектів, інтернет-маркетологи і т.п. і т.д. Айті широка галузь... See you )
Соромітник Показати IP 20 Січня 2015 17:06
Прикольно читати коментарі "спеціалістів" :) Я б звичайно повірив що хтось з тих лодирів, яких випер Левандовський, вартий ЗП в $1500... якби не пробував взяти частину на роботу і не проводив співбесіди з ними. А по темі – імхо, чергова спроба виростити дешеву робочу силу. Але якщо подумати трішки глибше і увімкнути мозок – то зрозумієте що для дітей і студентів то лише плюс. Принаймні ІТ-шники не будуть випускатися такими баранами як зараз. P.S.: не подумайте що є прихильником організатора чи ід, радше навпаки.
ping до Соромітник Показати IP 20 Січня 2015 17:16
ну бували й такі якшо чесно, але радше йшли по власному бажанню, мідлів і вище ніхто не випирав за моєї пам'яті
Соромітник до ping Показати IP 20 Січня 2015 17:57
Мова йшла про тих кого розігнали. Нормальних спеціалістів на ІД як і в інших компаніх тримають добре. Їх теж забирав :) люди з мозгами однозначно і варті нормальних грошей. Але ж їх одиниці.
Гуру до Соромітник Показати IP 20 Січня 2015 17:26
Так-так, чи не інфостайл тут попіаритись захтів? Ти сам написав, що проводив співбесіди з лодирями, даю 99% вірогідності того, що ті хто коштує від $1500-$2500 навіть не дивились в твою сторону.
Соромітник до Гуру Показати IP 20 Січня 2015 17:50
ні, не інфостайл "Гуру" :) посміхнуло, Шуден (чи як там) з борди чи що :)
ItemBridge до Соромітник Показати IP 21 Січня 2015 13:19
інфостайл ребрендинг "ItemBridge"
Іван до Соромітник Показати IP 20 Січня 2015 17:31
Трохи вище було вже сказано, що людина яка тямить щось їде з Волині працювати в Києв чи Львів або деінде тільки не в Девелс, а до Левандовського йдуть "барани", як Ви висловились, ну або ті хто ще не знає, що таке Девелс. Згідний з вами в тому, що відсіювати робочу силу треба, тільки ж суть яка?! - той кого не відсіяли в Девелс, сам звідти піде!
Соромітник до Іван Показати IP 20 Січня 2015 17:54
В Києві чи Львові на $1500 вимоги нижче і варіантів більше. Тому і їдуть. На США напряму працюють одиниці, і переважно ті хто має неабиякий досвід роботи в колективі. Тому десь починати доведеться. А недолугий луцький фрілансер ніколи не стане працівником нормальної компанії навіть в Україні, не те що в США
українка Показати IP 20 Січня 2015 18:45
всім!!!! навчіться хоть щось робити,хоть якось, не балблабла, а конкретна робота ,про що можна було б хоть обговорити....навчіться самоповаги,і поваги один до одного і світ зміниться,ВАШ світ, і робота появиться і зарплати...тільки дійте...не гадьте на місця де живете,бо нюхати буде самі))))ПРиємного проживання)))))
Анонім до українка Показати IP 20 Січня 2015 22:14
Цілком з вами згідний
Undefined Показати IP 21 Січня 2015 13:26
Весело читати коменти. Ну тема іншого не передбачала. Влада погана, керівникики не адекватні, нас не цінять. Та в принципі увесь світ не справедливий, хочете собі кращого майбутнього робіть щось самі. Прозвучала ідея про свій ID2, welcome, хто ж заважає. Ставайте скупим директорм, набирайте землі. бабок, авто... Але ж для того щось треба робити. а впадло. правда ж. Краще тут холівар розвести. Enjoy :)
Іт-шник Показати IP 21 Січня 2015 16:45
Ініціатива на громадських засадах - це добре, але чомусь всі кинулися обговорювати особистості. Справа ваша - хочете опускатися до такого рівня - вперед, можвливо, більшість з коментаторів на ньому й живе,і думаю, що це нормально. Але я вам скажу, що ні. Люба ініціатива в нашому Луцьку - це добре, аби дала результат. Тому бажаю новому кластеру плідної роботи, покажіть хороші результати чимшвидше, і всі заздрісники закусять губу.
Далекий від ІТ, але Показати IP 21 Січня 2015 22:17
Що я вам хочу сказати, любі мої: коли є хоч якась ідея, хороша чи погана, але її обов'язково потрібно обмазати г*вном - нехай хоч трішки, але посмердить. Такі як Просто Вася і Адекват я впевнений - крім своїх рук більше нічим не заробляли на життя, ну нехай - ще інколи підключали мозок, хоча в більшості випадків напевно спинний. А людина заробила гроші, за які щось і купувала, своєю працею, власним розумом і грамотно організувавши власну справу і використавши при цьому розум і здібності інших - це і є основною ідеєю бізнеса. Щоб мати 100 грн., які лежать під ніжкою стільця на якому ти сидиш, потрібно хоча б ср*ку з цього стільця та й підняти. Якщо у людини до сотні працівників при якійсь там зарплаті - значить їх все влаштовує, можливо вони просто вчаться, а ще й гроші при цьому отримують, люди не хочуть ризикувати власними бабками, нехай краще Левандовський ризикую, а ми отримаємо свою зарплату ще й десь халтурка підвернеться і нам досить. Якщо керівник бачить необхідність в окремому спеціалісті - він його просто так не відпустить, зарплату платитиме достойну, дорожитиме. Я думаю є такі і на InternetDevels. А коли загально люди відносяться до роботи і мають загальні знання для цього - то й зарплата загальна 1500-3000 - все як на Кромберг енд Шуберт. Ви ж не будете купувати в магазині мобільний телефон за 5000 грн коли в сусідньому магазині такий же за 3000? Навпаки - створюючи навчальний процес, левандовський піднімає планку тих же айтішніків поза власним бізнесом і підготовлений працівник прийшовши безпосередньо на роботу в ІТ-компанію зможе заявити про себе та свої навики і запросити значно вищу зарплату, ніж би він отримував вивчаючи ази ІТ- технологій на роботі. Людина заробила гроші своїм бізнесом, ризикнувши, вклавши фінанси і здоров'я, не корупційними схемами, не маючи тата головного лікаря, маму суддю чи прокурора, дядька голову держадміністрації. Ще хтось про те як виглядає буде судити... Поки ти під теплою ковдрою сопиш в дві дірки - Левандовський попрацювавши в Україні сідає біля ноутбука і працює із заокенськими замовниками, які щойно прокинулися. А ви святкуйте, ганьте, коли не хочете робити чогось достойного!
теж далекий від it, до Далекий від ІТ, але Показати IP 22 Січня 2015 17:24
у вас просто загальні уявлення про пана та його вклад, половина працівників девелс готові просто завтра втікти звідти, якби не погрози, різні схеми утримання, розказували, що у них там є рахунок, на який всі зі своєї зарплати кожного місяця скидаються, а потім ці гроші не віддають якщо людина звільняється, жим-жим одним словом.
Далекий від ІТ, але до теж далекий від it, Показати IP 23 Січня 2015 09:51
так нехай втікають, тобто не втікають, а йдуть, вони ж не раби. Коли йшли працювати невже вони не цікавилися у інших працівників як воно там все працює?
Лучанин Показати IP 22 Січня 2015 17:47
Мутно все це, аби ті члени справу не загубили.Багато програмерів чуючі прізвище леванда плюються
WebUser Показати IP 22 Січня 2015 19:56
На перший погляд здається що благородною справою вирішили зайнятися, піклуються про дітей волині.. а насправді це створеня комфортного середовіща для себе. Володіня будь яким навиком це є товара, і ціна на цей товар залежить від попиту та пропозиції. С цьго випливає наступне, шо дані особи піклуються про себе, збільшуючи собі пропозіцію, А для того щоб зробити краще для людей для працівників, треба робити навпаки, вчити людей створювати IT бізнес, як на цьому можна заробыты, збільшувати кількість компаній, робити дотації, налогові пільги і тд, тоді буде збільшуватыся попит на працівніків, та звісно і рівень зарплат, буде конкуренція між ними. А працівники зявляться самі собою, і якщо буде достайна зарплата то навіть із штатів та європи будуть приїжджати. Але коли буде багато спеціалістів, то якимиб вони кваліфікованими не були ніхто не буде платити багато, за те що пропнують на кожному кроці.
Далекий від ІТ, але до WebUser Показати IP 23 Січня 2015 09:58
Цікаво хто Левандовського навчив створювати ІТ бізнес? Може йому ще й замовниками своїми з кимось поділитися? Який сенс йому створювати собі конкурентів? Але от будучи біля нього або працюючи у нього, можна щось та й вхопити для себе, потім ризикнути, вкласти кошти, використати свої бізнес-амбіції і ось - ти вже керівник ІТ компанії, купуєш собі нерухомість і круті тачки!
Дизайнер Показати IP 26 Січня 2015 11:12
Була якось на співбесиді у Левандовського....Сказали зняти взуття. І я така в пуховіку в носках. Не дуже зручно. І смердить там у них , вибачте, портками грязними.
Жанночка Показати IP 26 Січня 2015 11:14
Одна моя знайома ходила (ІнтернетДевелс) туди влаштовуватися менеджером. Виявилось, що треба доглядальницю за тваринами :павуки, ящерка... Зарплата 800 грн....
Оля Показати IP 14 Лютого 2015 19:28
Луцьку є Шаг, навіщо ще один заклад?
дуня до Оля Показати IP 27 Серпня 2015 11:27
Вы бредите? К чему тут шаг. Статья не об этом.
Був поряд Показати IP 17 Грудня 2015 13:17
ID для тих хто хоче мати мідлета не переїзджаючи. Не бачу тут сенсу холіварити. Добре що є моєливість десь попрацювати, набартись доствіду і піти на багатші села. На даному етапі я сам заробляю 1,5 долара в годину. Хоча спроможен цілком в іншому місті до 10-ти. Те що не заробляю більше то мої проблеми. Звинувачувати свого начальника не збираюсь. Виросту великий буду мати можливість підтримати Луцьк хоч чимось, буду напевно робити те саме. Які плани у Левандовського знає тільки він і телепати. Але знання які я отримав в університеті могли бути б в 10-ки разів насиченіши і більш потрібними. На разі все що знаю я отримав власним потом витрачивши на багато років. А міг би їх зекономити.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus