USD 39.75 40.05
  • USD 39.75 40.05
  • EUR 39.85 40.30
  • PLN 9.72 9.98

Ціну проїзду у Луцьку хочуть підняти на гривню

27 Квітня 2011 13:20
Через дороге паливо у Луцьку можуть знову підвищити тарифи. Цього разу перевізники просять збільшити вартість проїзду до трьох гривень.

Про це 27 квітня йшлося під час засідання комісії з аналізу збитковості підприємств.

Директор ТзОВ «Санрайз» Юрій Девіцький, розповідаючи, чому їхнє підприємство опинилося у фінансовій скруті, зауважив, що більшість маршрутів уже давно збиткові через підвищення ціни на бензин та дизпаливо.

«Сьогодні питома вага вартості палива від загальної вартості маршруту складає 50-70%. Наприклад, маршрут №4 він вже майже збитковий, він вже не рентабельний, тому там їздить лише 4 автобуси», - поскаржився Девіцький.

В свою чергу заступник луцького міського голови Василь Байцим зауважив, що ще 30% - це зарплата працівникам. Чиновник поцікавився, скільки ж треба, щоб перевізникам платили, аби вони не працювали у збиток.

«Бажано було б 3 гривні, але хоча 2,50 було б також дуже добре. Адже не секрет, що підвищення ціни на паливо, вплинуло на всю транспортну інфраструктуру у місті», - відповів Юрій Девіцький.

Василь Байцим порадив перевізникам «щодо тарифів виходити зі своїми пропозиціями на відповідні комісії» і пообіцяв, що влада піде на зустріч у вирішенні цього питання.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 110
A-95 Показати IP 27 Квітня 2011 13:30
А ху-ху не хо-хо?! У Києві, з його доходами і зарплатами, тільки нещодавно проїзд став 2.50, а тут аж на гривню хочуть підняти з найнижчими зарплатами по Україні?! З такою позицією цього "економіста" Байцима у відставку і винести разом з кріслом з кабінету!
Якунович Показати IP 27 Квітня 2011 14:05
Погоджуюсь з Байцимом - ціну потрібно піднімати в обовязковому порядку і не дивитися на ціни в сусідніх містах (Рівне)і піднімати відразу до 21 гривні - за проїзд, тоді "вовки" будуть ситі. Відповідно народ пересяде на тролейбуси (що є позитивним для ДЕПО), велосипеди + будуть більше ходити пішки - що позитивно вплине на здоровя
Герман до Якунович Показати IP 27 Квітня 2011 16:08
5++++++
Che Показати IP 27 Квітня 2011 14:17
Ціна на проїзд має визначатися залежно від протяжності маршруту та пасажиропотоку на маршруті, який можна вимірювати кілюкістю проданих квитків а не прихотями сім'ї Голєвих та їх "молодої команди".
Соляра Показати IP 27 Квітня 2011 14:20
Вчора прочитав, що в м.Рівне лише у квітні ц.р. підвищили вартість проїзду до 2-х гривень, а було 1.5 грн. У нас же давай три, ну хоча б 2.5 і то буде добре... Великий економіст Байцим все розрахував і питому вагу оплати праці також, тільки хто 30 % платить зарплати. Але люди витримають... ми живучі...
Зінаїда Василівна Показати IP 27 Квітня 2011 14:26
Ще нічого толкового в місті не зробили, а ціни на маршрутки знову хочуть підняти. Жах!Депутати підтримайте нас, не допустіть цього !А що хорошого хочете зробити для лучан???????
Пасажир Показати IP 27 Квітня 2011 14:30
"...«Бажано було б 3 гривні, але хоча 2,50 було б також дуже добре..." ОТЖЕ 2 ГРИВНІ ЦЕ ЦІНА, ЯКА ВІДПОВІДАЄ РЕАЛЬНОМУ СТАНУ РЕЧЕЙ. ВОНИ Б ПРОСТО НЕ ВИХОДИЛИ НА МАРШРУТИ, ЯКБИ РЕЙСИ НЕ ОКУПОВУВАЛИСЬ. ГЕТЬ ПРИВАТНУ МНОНОПОЛІЮ ПАСАЖИРОПЕРЕВЕЗЕНЬ НА МАЛЕНЬКИХ АВТОБУСАХ! ЗАПРОВАДИТИ ПЕРЕВЕЗЕННЯ НА ВЕЛИКИХ АВТОБУСАХ!!! ЯК В ЦИВІЛІЗОВАНОМУ СВІТІ!
я Показати IP 27 Квітня 2011 14:32
А коли ж нам - простим людям з заробітною платою 1000 грн. влада піде на зустріч
Игор Показати IP 27 Квітня 2011 15:36
Якщо вони це зроблять. Пропоную провести акцію -- не їздити тими маршрутками взагалі, доки вони не опустять ціну але це потрібно щоб було дуже масово, щоб відсотків 60%. І якщо вони тиждень взагалі без ніякого прибутку поїздять от тоді побачим як вони будуть співати. А то тільки прибіднюються, не вірю що вони зараз в мінус їздять. Це просто власники привикли отримувати понад прибутки!! а хватить їм і 10-15% рентабельності і все!!
1102 Показати IP 27 Квітня 2011 15:36
НІКОЛИ НЕ ПІДЕ І НІХТО НІКОМУ НЕ ПІДЕ НАЗУСТРІЧ З З/ ПЛАТОЮ 1000 ГР. От якби у вас була з/плата 100 тисяч гривель, тоді всі ішли б вам назустріч. Так що міняйте роботу прості люди.
f Показати IP 27 Квітня 2011 15:48
А давайте не будем скиглити та випрошувати, як жебраки, а хоч раз покажем що ми люди, як тільки підвищать тарифи на проїзд оголосим загальноміську акцію протесту! не будемо їздити тими задовбаними маршрутками, та якби захотіли то змогли б, можна принципово раніше вставати, щоб кому ближче пішки добиратись, кому далі тролейбусами чи приміськими, в яких до речі проїзд по місту дешевший за проїзд в міських. А в маршрутках хай тим часом покатаеться Байцим та пільговики з правом безкоштовного проїзду.
Игор до f Показати IP 27 Квітня 2011 16:07
Ще раз підтримую!! Це буде вірно!!
Мотря Показати IP 27 Квітня 2011 15:59
Було б добре ще перед підвищенням оголосити день страйку. Один день не користатися послугами маршруток. Це був би хороший урок власникам. Хай би відчули, що таке залишитись без прибутку хоч один день. На сьогодні чистий прибуток власника з одного маршруту - 700 грн. Це без бензину і з/п водію. Годі скиглити!! Пропоную день, коли на засіданні виконкому розглядатиметься питання. Або навіть до розгляду питання. Потрібно лише попрацювати над інформуванням про це населення. Може якась сила політична долучиться??
Игор до Мотря Показати IP 27 Квітня 2011 16:29
Потрібно створити групи в різних соц-мережах щоб про це дізнались більше людей. А також політ сили виділили кошти на рекламу щоб всі знали про це.
Andrew_Best Показати IP 27 Квітня 2011 16:14
І піднімуть! Зараз всюди на все піднімають ціни, а владі пох, а люди без підтримки влади не хможуть боротися із свавіллям часніків.
Пасажир Показати IP 27 Квітня 2011 16:40
Козюра-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а, ти де???????????????
я знаю до Пасажир Показати IP 27 Квітня 2011 21:30
Козюра рекламу дає перед виборами
Фанат Показати IP 27 Квітня 2011 16:46
Якщо ця влада підніме ціни на проїзд до 3-х гривень,то це ще раз докаже її нездатьність керувати містом.І тому одразу треба розпочинати збір підписів за її відставку та нові вибори.Доречі, з новим законодавством поміняти цю владу можна досить швидко..:)
я Показати IP 27 Квітня 2011 16:50
Всі на страйк! Я-за. Пропоную на цей раз не сидіти мовчки, даючи наживатись цим шкуродерам. Нам ніхто зарплати не підвищує, незважаючи,що ціни на продукти піднімаються.
футболіст Показати IP 27 Квітня 2011 16:57
ти мотря, фанат продайте перевізникам соляру по 6 грн., як це було у 2009 році !!! та запчастини привези на халяву з японії то будемо їздити по 2 грн., а якщо не можеж то їзди на таксі за 20 грн.
футболіст Показати IP 27 Квітня 2011 17:05
ЯКЩО МОТРЯ ТА ФАНАТ ПРОДАДУТЬ ПЕРЕВІЗНИКАМ СОЛЯРУ ПО 6 ГРН., ЯК ЦЕ БУЛО У 2009 РОЦІ ТА ПРИВЕЗУТЬ ЗАПЧАСТИНИ З ЯПОНІЇ ПО ЦІНАХ 2009 РОКУ ТО БУДЕМО ЇЗДИТИ ПО 2,50 ГРН., ЯКЩО НІ ТО ПО 3,00 ГРН. ДИВІТЬСЯ НА РЕЧІ РЕАЛЬНО ХТО НЕ ЗГІДНИ ПЕРЕСЕЛЯЙТЕСЯ У РІВНЕ І РАКОМ ЇЗДІТЬ НА ГАЗЕЛЯХ І МЕРСАХ ЗА 2 ГРН.
Игор до футболіст Показати IP 27 Квітня 2011 17:31
А ти напевно поближче до тих перевізників знаходишся ?? і не хочеш влізти в шкуру людей, яким ніхто зарплату не підвищує, знаю по собі вже 3 роки без змін і так в більшості а як підвищують то на пару грн. А ціни після того виросли дуже добре. Тому може тим перевізникам трохи свої прибутки зменшити аа ??????????????????
Фанат до футболіст Показати IP 27 Квітня 2011 17:37
Ти колись думав перед тим як щось писати???Вам,водіям заправники поступово піднімають ціни і дивляться,що буде.Ви вси водії рота в дупу запнули і мовчите.Вони вам ще більшу ціну тоді дають і ви знову мовчите та біжите скиглити усім нам як важко вам живеться:)))А ми,пасажири не хочемо мовчати коли нас дурять,бо ми ЛЮДИ, а не бидло.І ще краще їздити на задовбаному мерсі ніж на конченому богдані,який розвалюється на ходу...
Лучанин до футболіст Показати IP 27 Квітня 2011 22:36
За останні роки, починаючи з підвищення цін за проїзд з 1 грн, в людей - бюджетників, відносно цін на продукти харчування, одяг, паливо, комунальні послуги..., заробітна плата не збільшилась, а зменшилась до 50%. Отож давай проводити підрахунки як ви: 1 грн поділим навпів і отримаємо реальний результат, який влаштовує лучан які працюють в бюджетній сфері. Щось це зовсім не сходиться з вашими підрахунками!
Хапуга до Мотрі. Показати IP 27 Квітня 2011 17:07
Де це ви такі розумні взялися,Мотре??? 700 гривень чистими з маршруту №4 - абсурд.Це,хіба що,якщо ще водії будуть на Рівненській підробляти...
Мотря до Хапуги до Хапуга до Мотрі. Показати IP 27 Квітня 2011 17:37
Народилася я :) Думаю, так же як і ви, ну хіба з різним інтелектом. Про 700 гривень кажу не дарма - маю знайомого власника маршруток, який відверто розповідає про свій бізнес. Хоча, звичайно, ніхто з перевізників не приховує, що їм вигідно аби ми їздили напхом і бажано лище в час пік. :) Се ля ві.. Нашим бізнесменам ніколи не буде досить заробітків. І якщо вони замість 100% зможуть на чомусь накрутити 250 - вони це зроблять! А щодо 4 маршруту, який є невигідним, то якщо ви, хапуга, хоч трохи знайомі з цим бізнесом, то мали б знати, що перевізник має декілька маршрутів і якщо один невигідний, то зазвичай, інший вигідний аж надто. Колись одна 9 перекривала два малоприбуткових маршрути. №4 апріорі не може бути вигідним, мало того, що маршрут не дуже - він ще й їздить три рази на добу. Ну, а на рахунок підроблянь на Рівненській - очевидно вам видніше :)
Мар"ян до Мотря до Хапуги Показати IP 28 Квітня 2011 09:26
Мотя народилась та не з тих воріт. Пересядь на велосипед "интелекта" накрутиш.
Лучанин до Хапуга до Мотрі. Показати IP 27 Квітня 2011 22:42
Щодо 4 маршруту: дуже хороший маршрут, як для мене ідеальний, але де і коли можна побачити ту маршрутку на маршруті? До якої години вони ходять і чи ходять взагалі? Так, дійсно, до 18-00 ще таке чудо побачити можна, а далі? Колись був час що на цукровому можна було спокійно її дочекатись і поїхати, так само і в центрі - йшла 24 разом з 4, я обирав 4, бо під саму хату. Зараз їзжу тільки 24, бо вони теж як-небудь їздять, але дочекатись їх реальніше, навіть в робочі дні до 23-00. Ну яка розумна людина буде чекати вашу 4??? Почніть спочатку їздити як треба, а потім розповідайте що неприбуткове, а що прибуткове. Чому перевізник не несе відповідальності за порушення графіку руху?!
Василь Петрович Показати IP 27 Квітня 2011 17:09
Підтримаю Футболіста .
Небайдужий Показати IP 27 Квітня 2011 17:13
А в Львові паливо халявне, чи в Рівно. Чи можливо їм запчастини повітрям прилітають? Чи як тоді зрозуміти ?
антифутболіст Показати IP 27 Квітня 2011 17:22
Та туди твою дивізію!!!! А в Рівному де взагалі їздили аж до цьго часу по 1,5 грн, соляра б"є фонтаном посеред міста, а запчастини на клумбах ростуть?Знахабніли і захаміли гади так, що куди там ще горезвісному радянському сервісу. Це ви раком лазити будете, коли ми дійсно дружно заб"єм на ваші маршрутки, я, особисто, так і зроблю і всіх закликаю!
Вітинський (псевдонім) Показати IP 27 Квітня 2011 17:25
А я в себе на фермі,ой,на фірмі,зроблю проїзд по 5 гривень,так буде краще здачу віддавати.Але мені всеодно ,по скільки проїзд,всеодно скоро сяду..
Мудра Показати IP 27 Квітня 2011 17:26
Іти усім до Козюри який обіцяв проїзд по 1грн.У депутатське крісло сів -виконуй обіцяне.А Байцим нехай їде усвій Ковлє і там робить ціни за проїзд у маршрутках 5-10 грн.Буде так керувати -недовго протримається на посаді.
футболіст Показати IP 27 Квітня 2011 17:31
Небайдужому. Де ж ти був небайдужий у 2007 році коли за умовами конкурсу перевізників заставили придбати у кредит автобуси по 200 тисяч гривень???!!! Чому мовчав??? Хотів їздити у Луцьку в нормальних умовах, а не так як у Рівному на лохогазелях та лохомерсах 90-років випуску. Луцьк - єдине на Україні місто із 100 відсотковим сертифікованим транспортом. За сервіс треба платити хоча б мінімум, а це сьогодні 3 грн.
Мотря до футболіст Показати IP 27 Квітня 2011 17:41
Що це ви називаєте сервісом? Немиті салон на вікна маршрутки, хамовитих водіїв чи їзду маршруток без чітко фіксованого графіку? У нас же транспорт справно їздить лише в час пік! Спробуйте дочекатися його після 20.00! Давно потрібно навігацію встановити і касові апарати! Не розказуйте казочок про "нещасних" власників!
Фанат до футболіст Показати IP 27 Квітня 2011 17:43
Таких як ти ніхто на той тендер силою не заганяв,самі як щурі лізли щоб грошей побільше заробити:)Та ще не забудь людям нагадати скількі хабарів у нашій мерії дав щоб ті маршрути отримати...
Небайдужий до футболіст Показати IP 27 Квітня 2011 22:11
А в Львові, які на твою твою думку зараз маршрутки їздять? Да такі самі як і в Луцьку. Тільки 2 грн в них стало пару місяці назад... От і робіть висновки...
Игор Показати IP 27 Квітня 2011 17:34
Знаю одне поки не буде повного контролю толку не буде. Але контроль має бути такий щоб кожна людина зайшла на сайт і подивилась скільки ця марштука заробила за місяць і скільки витратила на паливо, зарплату, податки і запчастини, і скільки прибутків принесла власникові. Тоді можна буде говорити про якесь підняття цін!!
козюра Показати IP 27 Квітня 2011 17:42
якщо показувати всі доходи і податки то ціна на проїзд має дорівнювати ціні однієї літри дизпалива як у європі! хочете цього? Я ні. І я мовчу.
олекса Показати IP 27 Квітня 2011 17:42
тільки в Луцьку на вулицях бачимо нові автобуси Богдани.Бази.I-van.В інших недобиті мерси і газелі до речі останні щей на ГАЗУ.3.00.грн. це ціна проїзду сьогодні. Багато хто пересів на Богдани і тролейбуси залишивши власні авто на стоянках .Паливо було 6.00 стало 10.00. Збережіть те що маєте.
Янукович Показати IP 27 Квітня 2011 17:52
Ще раз погоджуюсь з Байцимом! Якщо його не підтримати то через 3 роки нікому буде возити людей у містах. Я не хочу повторити судьбу Кравчука коли нікому було возити людей у села. Тим більше, що я разом з Азаровим ціну на пальне не опущу ніколи, а буду тільки піднімати, Я ж безсилий проти олігархів (ми своїх не трогаєм)
лучанка Показати IP 27 Квітня 2011 18:14
Місто все гавнішає і гавнішає
Друг Показати IP 27 Квітня 2011 18:16
Депутати, де ви? Хто буде відсоювати інтереси лучан ? Ми на вас надіємось!!
Валера Показати IP 27 Квітня 2011 18:20
Скільки вже можна з простих людей знущатися? Наша мерія задовбала. Що за влада? Скільки ще знущань буде? Але все має КІНЕЦЬ. І ВИ
Ліля Показати IP 27 Квітня 2011 18:24
Якби міська влада не йшла назустріч власникам, все було б добре. А то Байцим теж хоче зробити хороше діло для власників - а сам заробити на лексус. А прості люди знову будуть віддавати останні грн. за проїзд додому.
Коханка Показати IP 27 Квітня 2011 18:26
Власники живуть не так,як пасажири маршруток. Запрошують в дорогі ресторани, а з одним вечеряла в Польщі.
віктор Показати IP 27 Квітня 2011 18:27
Проблема вирішується дуже просто. На найближчому тендері виграти мають ті,хто погодиться возити лучан за 2 гривні( і таких буде чимало), а маршрутки Голєвої хай возять "футболіста" за 3 гривні, але за межами Луцька
Петро Показати IP 27 Квітня 2011 18:27
Депутати, допомагайте!Трусаніть того Байцима
ЧуйНА Показати IP 27 Квітня 2011 18:28
У Кіровограді, до прикладу,проїзд у маршрутці - 1,50, а він таки більший за Луцьк і бензин там не дешевший. Коли вже волинські капіталісти нарешті наїдяться?!? ФУТБОЛІСТЕ, сам відфутболюйся раком з Луцька)))
Анжела Показати IP 27 Квітня 2011 18:32
Влада піде на зустріч цьому питанню,Байцим ? А лучанам не треба йти назустріч? Ви спілкувались з пасажирами? Як, іноді пасажири на одній нозі добираються до роботи, школи, інституту? І за це ще потрібно добавити одну гривню ? А може, Вам, Байцим і шановна мерія потрібно в кишеню добавити знову?
Олег Показати IP 27 Квітня 2011 18:34
А коли ми вже щось приємне почуємо від мерії ? Що вона може зробити хорошого? Чи тільки до виборів обіцяти Золоті Гори ? СОРОМ МЕРІЇ і БАЙЦИМУ. А казали розумний - для такої ідеї багато розуму не треба!!!
Вова Показати IP 27 Квітня 2011 18:36
Оце життя! Кожен день новини. Коли вже буде цьому Кінець???????
Валя Показати IP 27 Квітня 2011 18:38
Якби до влади прийшла якась мафія простих людей і повикидала з крісел м"якеньких тих розумних, щоб вони відчули що таке - просте життя на мінімальну зарплату!!!!!
Tarantino Показати IP 27 Квітня 2011 18:41
Ви чо гвалт підняли? Ніхто ж ще не піднімає!
Гуцул до Tarantino Показати IP 27 Квітня 2011 19:20
Заздалегідь боїмося.
козюра Показати IP 27 Квітня 2011 18:56
вова та валера!наведіть приклади (хоча б 5 позицій)що з 2009 року не подорощало в україні або хоча залилишось на рівні 2009-го. При цьому вартість проїзду не змінювалась 1,5 року. Чекаю 5 позицій. Щодо замороження зарплат та пенсій то це до Азарова та Ваших роботодавців. Що слабо? Ці ж питання дофанату , ігорю, валерію, вові, мудрій, мотрі, небайдужому
Игор до козюра Показати IP 28 Квітня 2011 09:33
А мий роботодавець не Азаров це по перше. А по друге не думаю що тим самим водіям хтось щось підвищує зарплату. І ви напевно трішки глухий, я говорю за те що пора всім трохи знизити свої апетити і якщо криза зараз то для всіх це значить що власники маршруток теж мають знизити свої прибутки і не жерти в ресторанах і ще в багато чому себе обмежувати. І не розказуйте байок і якщо це дійсно ви то ви або з народом або проти!!! А то винесемо вас у сіх!!!
фанату Показати IP 27 Квітня 2011 19:02
скоро тендер на 26 та 26а маршрут і інші. Купи 6 автобусів (3 млн. гривень. Приходь на конкурс. Вистави умову проїзд 1 грн. 100 відсотково виграєш! працюй і відробляй кредити!!! Бажаю успіху. Про надприбутки повідомляй кожний місяць лучанам! Бичара!
Фанат до фанату Показати IP 28 Квітня 2011 13:16
Йолоп,ти спочатку на цей тендер попади:)))Голева та подібні тобі дебіли вже давно нормальним людям не дають спокійно працювати у цьому місті.Може забув як нещодавно ділили міські маршрути та перегризали один одному горлянки???Чомусь тоді готові були працювати хоч увесь рік за 2 гривні.Нагадаю що 15 маршрут зараз возить людей за 1,5 гривні і чомусь не скіглить.І ще дебіл почитай на цьому сайті статтю чому у Нововолинську застрайкували водії маршруток...А те що ти бичара я і так бачу:)))
катерина Показати IP 27 Квітня 2011 19:22
повністю підтримую Байцима. Моя підтримка Дівіцькому, Шамісу, Вітинському і іншим перевізникам за наведений порядок у місті. Була у Полтаві, Рівному, Львові. Про що там думає міська влад? Мабуть про безпеку пасажирів і комфортність перевезень забули. Стидно за всякий хлам, що курсує у нихна вулицях. У нас же європейське місто.
Grad до катерина Показати IP 28 Квітня 2011 09:34
Ну так може нам ще хтось Європейські зарплати дасть ?? реально в Луцьку нема ніякого виробницто тільки купи продай товар і послуг і все!! це не нормально!!
Бармалєй Показати IP 27 Квітня 2011 19:30
Пропоную флешмоб "Візьми квиток у водія маршрутки". Тоді реально будете знати скільки перевозить за день маршрутчик і які у нього прибутки. Що слабо взяти квиток самому і підмовити до цього товариша?
Игор до Бармалєй Показати IP 28 Квітня 2011 09:36
Не слабо, але знаєш коли їдеш зранку і вся маршрутка набита що неможна даже передати гроші то що вже говорити про квиток!!. Квиток має бути електронний щоб ми могли також відслідковувати а то мало що вони там нам потім напишуть.
Невдоволена лучанка Показати IP 27 Квітня 2011 19:48
Моя дитина тільки-но проїхалась 11-м маршрутом. Прийшла і каже, що їй водій не дав здачу з 2-х гривень, заявивши, що у нього дитячих квитків нема. Це що, вже водії з сьогоднішнього дня вирішили самі плату підняти? Підтримую ідею страйку проти недобросовісних перевізників!
makar Показати IP 27 Квітня 2011 20:00
люди,якшо справді піднімуть-страйкуємо всі разом(ігнор маршруток,перекрив доріг,до міськради іт.д.)ДОСИТЬ МОВЧАТИ ІНІЧОГО НЕ РОБИТИ. П.С.або тупо передавати 2 грн.і все.
костянтин Показати IP 27 Квітня 2011 20:32
Вони щозовсім здуріли? То хай дадуть відповідь хто ж тоді буде їздити маршрутками.Вже бісяться від жиру.
inna Показати IP 27 Квітня 2011 21:50
Такі стрибки ціни цікаві... І все по 50 коп. одразу набавляють, або і по гривні. Де якесь обгрунтування таких тарифів п"ятдесятикопійкових? Як сказав той Девіцький, "було б непогано". Чого ж, якщо зробити проїзд 5 грн, то й ще краще буде! Чому не можна хоча б на 10 коп. піднімати? Це що, заборонено, а те, що здачу на ходу буде важко віддавати - так нарешті контролерів наймуть ті хапуги.
Лучанин Показати IP 27 Квітня 2011 23:09
Шановні пасажири! Перше що всі мають зробити - це почати постійно вимагати квитки! По-друге: якимось чином (страйки ...) вимагати від мерії встановлення окремо лічильників (для підрахунку пасажирів, бо існують як пільгові категорії, так і "хороші" пасажири, які не хочуть брати квиток) та касових апаратів для обоюдного контролю (щоб водій бачив що пасажир заплатив, а пасажир міг отримати чек, а краще щоб без оплати автобус взагалі з місця не рушив). Місяць на контроль, звіт (кількість пасажирів, кілометраж кожного маршруту, кількість рейсів, кількість зароблених коштів з кожного маршруту в різний час доби, зарплата водія (бажано), витрати на обслуговування рухомого складу...) і тоді реально можна починати про щось говорити. Ці питання піднімаються постійно, але ніхто ще цього так і не зробив, бо комусь це не вигідно. З своєї сторони після вирішення цих питань саме таким чином в разі точних підрахунків я готовий платити і по 10 грн, як зауважив козюра. Хоча відразу чесно скажу що в такому разі маршруткою буду користуватись максимум до 2-3 раз на місяць і то скоріше всього взимку. За 3 гривні, як мінімум, перестану їздити на обід, а на роботу почну їздити в більшості тролейбусами. Отож, козюра, зробіть все як тут вище наведено а тоді будемо розмовляти про 5 пунктів. Окрім того лучанам-бюджетникам зарплату виплачує міськрада, а не хазарич. Може пора вже почати за щось відповідати?!
Василь до Лучанин Показати IP 28 Квітня 2011 09:20
Щось у вас "вуха" і"копита" ростуть з міськради.
Лучанин до Василь Показати IP 28 Квітня 2011 12:56
Не зрозумів щодо Вашого вислову, поясніть, будь-ласка. Якщо ви відносно зарплати, то поясніть будь-ласка хто місцевий бюджет розраховує та затверджує? Може ще скажете що Путін з Мєдвєдєвим? Якщо міськрада тут ні до чого, то навіщо вона взагалі потрібна, тільки землі дерибанити?
Игор до Лучанин Показати IP 28 Квітня 2011 09:44
Пидтримую!! і це все щоб було на сайті щоб Лучани могли все контролювати!
ЦСБ Показати IP 27 Квітня 2011 23:23
мда
Андрій Показати IP 27 Квітня 2011 23:58
На мою думку перевізників порібно було вже давно взяти за "зябра", як в принципі і підприємців які мають по декілька точок на ринку. В якій країні Європи ви бачили такі накрутки на транспортні послуги, одяг. Я частенько користуюся послугами таксі, і хочу сказати, що як рік назад їхав з 33-го на ЛПЗ за 35-40 грн. так і зараз їзджу. А маршрутчики відразу скавулять... Тому залишаючи проїзд в межах 2грн. рентабельність перевезень буде всерівно достатньою тим більше, враховуючи просто "смішну" протяжність маршрутів. (Єремеєв на "Свободі Слова" теж розповідав про наднизьку рентабельність нафтового бізнесу, але тим не менше подвоїв свої статки в 1,5 рази за 1 рік (кризовий !!!). Ви мені скажіть, де таке може бути як не в рідній Україні? 50% лучан ледве зводять кінці з кінцями, а вони дуріють... Підтримую Лучан на 100%. Потрібно кожному відмовитись від послуг маршрутчиків хоча б на кілька днів, тоді побачимо що вони будуть співати ...
Валентин Показати IP 28 Квітня 2011 08:34
Лучани - пасажири маршруток, єднаймось!!!
Невістка Показати IP 28 Квітня 2011 09:10
До Лучанина: ваші думки слушні про те ,що треба встановити контроль над доходами маршруток.Однак,знаючи цю кухню зсередини про те,як затверджуються тарифи,повідомляю,що контроль невигідний і працівникам економічного департаменту міськради,бо реально для них за проходження процедури через комісію по тарифах -це ХОРОШИЙ ЗАРОБІТОК (СУТТЄВИЙ).Тому саме ці клерки і будуть з піною біля рота доказувати ,що підвищення економічно обгрунтоване,а Романюк і надалі буде мовчати.
Игор до Невістка Показати IP 28 Квітня 2011 09:48
От тому треба показати хто реально висасує знас наші гроші, і цих клерків придушити щоб вони знали своє місце!!! А нам потрібно обєднуватись і протестувати далі неможна так!!!
За європейські перевезення у Луцьку!!! Показати IP 28 Квітня 2011 09:25
От нашим людям тільки і дай тему для "сплєтнів" - подорожчання проїзду.Всього один раз було засідання комісії, а вже кільканадцять писак тут скиглять ,як буцімто з них уже беруть за проїзд 3 гривні.Але чому ніхто з лучан не вийшли на площу ,коли піднялися ціни на гречку,на цукор,на інші товари першої необхідності???Чому ніхто не зміг довести владі,що підвищення тарифів на комунпослуги є завишені???І тут ще можна приводити багато-багато прикладів.А от до перевізників відразу купа запитань,купа ідей,погроз.Хтось один з вас ,тут залишивший коментар,пробував створити цей бізнес,чи хтось знає,хоч б,скільки коштує новий автобус???Я підтримую дописувача Катерину,що декілька людей-керівників(Санрайз ,ПрАТ-10721,Атп-1) , доклали своїх сил і умінь,щоб наша транспортна інфраструктура була на найвищому рівні в Україні.Луцьк- єдине місто в Україні,де курсують декілька автобусів з пандусами(для інвалідів).Так що,як кажуть мудрі люди,безвихідних ситуацій немає,кожен лучанин для себе може вибрати той транспорт,на який розраховує.Я,наприклад,їзджу тролейбусом.
Игор до За європейські перевезення у Луцьку!!! Показати IP 28 Квітня 2011 09:52
Гречці є альтернатива, а проїзду по Луцьку майже нема. І ніхто не скиглить а обговорюється питтання і подальші дії, а то у нас все в тіхаря зроблять і все!! І зрозуміло що ви одна із них і у вас своя правда. Ви хочете собі залишити прибутки в пару тисяч а ми хочаб в пару десятків гривень от і вся різниця. І ми будем відстоювати свою права!!!
:) до Игор Показати IP 28 Квітня 2011 10:11
Не одна,а один...
Дійсно скиглять... Але до подорожчання тому, що зараз ще можна щось змінити при великому бажанні, а після підвищення, як показує досвід, навіть через євросуди - і ні туди і ні сюди! А написали Ви дійсно як Голєва...
Лена Показати IP 28 Квітня 2011 09:33
Андрій - браво! Таких як ти потрібно до влади, а не хапуг.
Справедливий Показати IP 28 Квітня 2011 10:10
Я пропоную хай в маршрутках встановлять касові апарати і подивимось скільки вони заробляють. І скажіть будь-ласка який з підприємців працює собі в збиток? Якщо маршрути збиткові то чому на них так просяться підприємці. Все у них окуповується просто з людей вже деруть останні кошти. Напевно беруть приклад з кабінету Міністрів України де показують приклад як красти.
Дружина перевізника Показати IP 28 Квітня 2011 10:22
Можете вірити,можеті ні, у нас автобус працює на маршруті №23 і чистими приносить 150 грн. в день. В вихідні дні заробітку немає взагалі. Один скат коштує 4000 грн.Це просто для статистики. Я на роботу добираюся також в маршрутці,тільки чужій.
Мотря до дружини перевізника до Дружина перевізника Показати IP 28 Квітня 2011 12:19
Людей зо 30-40 їдуть лише після роботи в час пік в одній маршрутці. Іноді підсідаю на Волі, запхатись важко. Думаю, що й вранці так же. Тому погано віриться, що це лише 150 грн. Хіба ви сумлінний платник податків і з/п ваших водіїв висока.. От на рахунок графіка не дуже - колеги постійно жаліються, що не можуть дочекатись 23 маршрут зранку.
До дружини перевізника Показати IP 28 Квітня 2011 10:27
На маршруті № 23 більшого заробітку і не може бути,і так ще добре.А ще з тих 150 гривень заплатіть податки,амортизаційні витрати і буде майже 0.Я вам вірю,а більшість не хоче вірити...
Лучанин до До дружини перевізника Показати IP 28 Квітня 2011 13:13
І я вірю, але мої кишені не вірять. Ви маєте 150 грн в день, а я 40. Так, я можу піти на іншу роботу, але хтось має робити мою і з тою самою зарплатнею. Повинен бути перерозподіл коштів: найприбутковіші маршрути повинні покривати неприбуткові. Так в усьому світі робиться. Місто повинно бути покрито все. Для цього і треба поставити касові апарати і проводити контроль. Кошти повинні потрапляти в один банк і потім перерозподілятись згідно результатів. Ось тут і повинні комісії працювати щоб вирішити кому куди скльки докидати, або в разі відмови мінятись маршрутами.
IT Показати IP 28 Квітня 2011 10:56
Чистими це тобто вже з подтками ? чи 150 в день тобто ваша аршрутка за день провозить 75 пасажирів ? На рахунок скатів, то їх же не кожен місяць міняти треба.
Квіточка Показати IP 28 Квітня 2011 11:16
Депутити від "Батьківщини" не будуть голосувати за підвищення ціни на проїзд, не переживайте!!!
Дружина перевізника Показати IP 28 Квітня 2011 11:31
Більше ніж 75 пасажирів, але солярку нам безкощтовно ніхто не заправляє. А крім скатів в автобусі ще багато запчастин, які мають погану звичку ламатися.
Лучанин до Дружина перевізника Показати IP 28 Квітня 2011 13:17
Щодо запчастин, то це вже в більшості випадків залежить від навичок і вмінь водія! В Вас же нова машина. Для чого її гробити? А на наступне питання щодо доріг - то це в міськраду. З неї вимагайте гроші за неякісні дороги.
IT до Дружина перевізника Показати IP 28 Квітня 2011 15:44
Давай те тоді підрахуйте скільки все таки ваша маршрутка реально перевозить людей за день. Проконтролюйте особисто і напишіть цифри, і скільки палива бере і тоді буде реально видно чи потрібно чи ні. А так у кожного своя правда.
Мотря - закрийте рот,будь ласка!!! Показати IP 28 Квітня 2011 14:41
Мотря,ну скільки ви тут можете нести різні нісенітниці? Вам вже самій не надоїло всяку неточну інформацію висвітлювати? У мене є знайомий,я знаю то,мені кажуть сьо...А ви самі чогось варті в цьому місті????Інтелектуалка [вирізано]...
Мотря до невихованого користувача сайту до Мотря - закрийте рот,будь ласка!!! Показати IP 28 Квітня 2011 15:42
Закрийте свій для початку. Що аргументів забракло? Чи ви є власником марштуру і ду-уже хочеться додаткових грошенях відхопити? Не можете сперечатися цивілізовано - йдіть на болота і виговоріться :)
Мар"ян ---- Моті до Мотря - закрийте рот,будь ласка!!! Показати IP 28 Квітня 2011 16:41
Дістала "інтелектуалка"
Manhattan Показати IP 28 Квітня 2011 16:22
Це так пані Голєва захищає права лучан.Останню шкуру готові здерти аби нажитися на копійку
невістка Показати IP 28 Квітня 2011 16:29
до квіточки: рідненька,а хто ж вас питати буде,тихенько на засіданні виконавчого комітету затвердять і все.
Користуючись нагодою. Показати IP 28 Квітня 2011 16:55
А де коментарі дядька Вітинського?
бідний водій Петро Показати IP 28 Квітня 2011 17:03
До всіх розумників приходьте на роботу на 12 маршрут є вакансії . І косіть "бабло"
Саша Показати IP 28 Квітня 2011 17:04
Мотря і Вам подібні.Ну чому Ви всі такі злі?Ну для чого Ви тут один з одним сваритесь?
Мотря до Саша Показати IP 28 Квітня 2011 17:25
Хто свариться. Кожен висловлює свою позицію, і кожен - в міру наявності інтелекту :) Просто втягуючись в суперечку частенько забуваємо, що критикувати можна позицію, а не людину.
Оо Показати IP 28 Квітня 2011 17:35
Луцьк давно славиться самими дорогими шмотками на базарах, самим дорогим проїздом і... самими меншими зарплатами ))) "У Луцьку не по-людськи" (класик)
Толя Показати IP 28 Квітня 2011 17:38
Якби так погано маршрутчикі жили, то не були б власниками такі як Голєва, а простий лучанин, якому треба прокормити сім"ю, а не думати як купити авто, земельну ділянку іт.д. Чи не так? Переважна більшість лучан виживають на зарплату, а вам всього мало і мало.Все не заробите, маршрутчики і власники. А ви ще розкажіть,як іноді маршрутчики поводять з пасажирами. То не дочувають, бо музика гримить, то пільговиків не хочуть вести, то діткам здачу не віддають, бо теревенять по телефону? Чому ж так ? За що платити, за колеса?
Небайдужий Показати IP 28 Квітня 2011 17:50
Це проблема, яка кожний рік створює соціальну напругу в населення. Хтось вище писав, що в Луцьку 50% населення виживають, а я думаю, що 85% населення міста можуть позволити кипувати собі лише саме найнеобхідніше і все, а може і цілих 90%. Цю проблему потрібно набратися мужності нашим керманичам вирішити раз і на ДУЖЕ-ДУЖЕ довго. І найти золоту середину між первевізниками і пасажирами (яких на пару порядків більше). Але, повірте, за це братися з них ніхто не хоче... Їх все влаштовує. Розраховують, що народ мовчки проковтне, поскиглить в сорочку пару місяців і буде далі "спокійно" їздити до нового подорожчання...
Advokat Показати IP 28 Квітня 2011 18:39
4ustuj doxid marshrytku za zmuny, tobto do 14:00 stanovut 400 grn, otze za misjaz 12 000 gruven, ze zvisno ne prubytkovo )))))) skotu.....
Прокурор до Advokat Показати IP 29 Квітня 2011 09:23
Адвокат ти довбаний,ти про що тут цвірінькаєш???Навчись писати по українські,і тоді свій рот відкривай.
ola Показати IP 28 Квітня 2011 22:08
Про яку Європу в Луцьку ви говорите??? Брудні, смердючі маршрутки з страшними шторками і не зовсім адекватними водіями. А щодо ціни на пальне в Європі: ви порівняйте зарплату середньостатистичного європейця з цінами на товари в їхніх магазинах, а тоді зробіть теж саме з нашою зарплатою і цінами!!!!! Якби не можливість робити покупки за кордоном(це стосується широкого спектру товарів), моя сімя і на тролейбусі думала б чи їздити. Я погоджусь з тим, що при збитковості маршруту, жоден автобус з гаража не виїхав би
Хапуга до Мотрі Показати IP 29 Квітня 2011 09:10
Та що ви зі своїм інтелектом.Дуже,дуже цікаво,чим же ви по життю займаєтесь,чи працюєте,якщо так,то ким?Я рахую,що "нормальна" жінка не позволила б собі тут на сайті розводити такі грізні теревені.ТА БУДЬТЕ ВИ ,МОТРЕ,ВИЩЕ,НЕ ВІДГАВКУЙТЕСЬ ДО ВСІХ,ВАМ ЦЕ НЕ ЛИЧИТЬ,НЕ ТОЙ ІНТЕЛЕКТ У ВАС.ВОНИ ВАС НЕ ВАРТІ!!!
Мотря до Хапуга до Мотрі Показати IP 29 Квітня 2011 10:39
:)
ШПИГУН-РОЗВІДНИК ДО ЛУЧАНИНА Показати IP 29 Квітня 2011 09:32
ЛУЧАНИН,ПЕРЕДАЙТЕ ПРИВІТ ВУСАТОМУ ДЯДЬКУ З ТРАНСПОРТНОГО ВІДДІЛУ.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus