USD 39.00 39.40
  • USD 39.00 39.40
  • EUR 39.25 39.50
  • PLN 9.76 9.94

Волинські перевізники бунтують: хочуть підвищення тарифів

26 Квітня 2014 00:05
Обласні перевізники вимагають переглянути тарифи на проїзд. Адже ціни на пальне за останній місяць підскочили удвічі. Якщо влада не піде їм назустріч – вони погрожують не виїхати на маршрути.

Про це повідомив у своєму запиті депутат обласної ради Василь Пецентій під час першого пленарного засідання чергової 25 сесії обласної ради вчора, 25 квітня.

Нагадаємо, про підняття тарифів на проїзд вже йдуть перемовини у Луцьку – поїздка в міських маршрутках може коштувати 3 гривні. Крім того, як раніше повідомляло Інформаційне агентство Волинські Новини, волиняни занепокоєні – ціни на маршрутні перевезення збільшуються з дня в день. Як і інші послуги, дорожчими стали і квитки на міжобласні маршрути.

Депутат звернувся до керівництва області, аби владці організували нараду з перевізниками.

«Бо за таких умов, як зараз, неможливо утримувати автобуси. Ціни на проїзд були встановлені, коли дизпаливо коштувало 7-8 гривень. Інакше ми станемо, і перевезень не буде в області», - каже депутат.

В сесійній залі обранці громади підтримали запит колеги.

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 68
apis Показати IP 26 Квітня 2014 00:50
Всё очень просто.Надо пересмотреть нагрузку на маршруте и увеличить заполняемость,а не шантажировать власть.Просто много маршруток,вот и прибыль на одну маленькая.Если уменьшить количество маршруток и временной промежуток увеличить,увеличиться наполняемость маршрутки и увеличится прибыль.А лучше всего сделать электронный проездной и тогда нал уменьшиться
Степан до apis Показати IP 26 Квітня 2014 20:09
Поки не буде чіткої, прозорої звітності - підняття тарифів це злочин. І якщо міська рада на це піде - значить вони у змові і їх потрібно усувати та судити за шахрайство та зловживання службовим становищем.
Самообоона до apis Показати IP 27 Квітня 2014 07:07
чому не існує вечірніх і ранішніх і тарифів вихідних тарифів. нехай там будуть по 3 грн. а денні по 2 грн( має тариф обгрунтовуватись.у нас є паливо, є ремонт, є водій, є хазяїн, і є хабарі які треба відкашлювати меру ). чітко розпишіть маршрути відстань. а зменшуати час може на 5 хивлин і на якомусь і буде добре а на якомусь буде шпроти. не вивчалось питання маршрутів і доцільності денних навантаженнь....а на сам кінець чому у нас не збільшується громадський транспорт.
apis до Самообоона Показати IP 27 Квітня 2014 20:55
Делается всё просто до боли.Ставится "прокатка" для пластиковых карт,карточки набиваются на определённое количество поездок.Входишь в маршрутку прогнал карту,поехал.Никакого нала,всё в бюджете.Лишние уходят с рынка,чиновники в мэрии перестают получать взятки.Я проект такой делал и могу сказать,через год в городе будет порядок
Лучанин Показати IP 26 Квітня 2014 01:04
Цікаві розрахунки. Я бюджетник, заробляю 1500 грн. Раніше я їздив на роботу та на обід туди і назад. В цифрах: 24дні*8грн=192грн я витрачав на проїзд. Тепер після підняття цін на проїзд до 3 грн я вимушений буду не їздити на обід, а обідати на робочому місці, тобто брати обід з собою щоб зекономити гроші. Отже в цифрах: 24дні*6грн=144грн. Для мене буде суттєва економія, адже ціни виросли на все і ці гроші, навіть і копійки, зараз будуть не зайвими, як, між іншим, зайвими ніколи і не були. Отже перевізник раніше отримував від мене 192грн, а тепер буде отримувати 144! Він щось виграв? Лише підвищення вартості проїзду до 4грн поверне йому мої кошти. Але ж знову з іншої сторони мене дійсно спонукають до здорового образу життя, тобто взагалі відмовитись від громадського транспорту та пересісти на ровер, це якщо треба їхти відстань, більшу ніж половина міста, або ж і взагалі ходити пішки. І це саме тому що моя зарплата не підвищується, а навпаки, дякуючи *** чиновникам ще й зменшується. Дуже дякую "меру" та перевізникам за те що пілкуються про моє здоров'я!
лучанка Показати IP 26 Квітня 2014 08:14
уже це питання обговорювалоь однак мерія чомусь неаргументує перевізникам цифрами. маршрут № 15 - 1.50грн. а інші а навіть і сільські по 2 грн. Чому? Був інший бензин? Там кондуктор а тут водій - шумахер - доганяє конкурента,курить, віддає здачу, розмовляє по мобільному, верещить на студентів щодо передачі грошей, музика лунає тобто оре- тюремний шансн це що сервіс !!!!!!! це знущання над пасажирами які не насолоджуються поїздкою а як тюлька битком набита і дихати немає чим.То це сервіс!!! Вести контролерів і дотримуватися кількості пасажирів збільшити тролейбусів а перевізники хай ідуть в центр зайнятості. всі рахують тільки свої витрати в звязку з підняттям ціни а зарплатня підялась- комуналка -проїзд-телефонні послуги- ось на що достатньо нашої волинської платні бо всі думають про долари а я що в доларах зарплату отримує, мені що зарплата виросла двічі чи зменшилася .... не вигідно бути перевізником закривай контору і будь пасажиром..... подивимся як ти заговориш нашій владі вже давно необхідно провести тотальні перевірки по цінах у всіх галузях в тому чмслі і ринки проста арифметика - на свято капуста - 20 грн. а зараз 10-12грн. а податків ніяких - копійки оскільки все без накладни продається, що ще не наїлися продаючи по захмарних цінах тут уже і долар нідочого і навіть євро бо ціни небесні..... так що побільше перевірок з ПС і без взяток от тоді буде і наповнений бюджет і забастовок не буде.
Чёпе Показати IP 26 Квітня 2014 08:16
Перевізнии скучили за надприбутками. Не бажае працювати так- уходь з траси.
Микола до Чёпе Показати IP 26 Квітня 2014 09:03
спалимо з десяток автобусів то їх попустить трошки. саме марштутники нівечать дорожне покриття, травмують людей і грубо порушують правила дорожнього руху. пора їх поставити на місце.
Голос до Микола Показати IP 26 Квітня 2014 09:53
Навіщо палити? Там стаття під 8 років. Таких треба карати фінансово. Одразу ж після підняття тарифів організовуємо бойкот...Як координаційний центр можна створити групу ВК чи у Facebook. Наші права, крім нас, ніхто не захистить. Разом і до кінця!
лучани Показати IP 26 Квітня 2014 09:16
Знову радянському люмпену хтось винен. Для бідних є соціальний транспорт,тролейбус. Не можеш оплатити проїзд- шукай кращу роботу або вимагай більшу зарплату, а не шантажуй приватний бізнес.
тупаку до лучани Показати IP 26 Квітня 2014 09:23
а ти добросовісно плати податки. конкуренцію ніхто не відміняв. збитковий - уходь з бізнесу
НЕЛУЧАНИН до лучани Показати IP 27 Квітня 2014 11:32
наліпи ще наліпку на свій приватний транспорт :"Nur für Deutsche"
НЕ ОБДИРАЙТЕ НАРОД!! Показати IP 26 Квітня 2014 09:29
ОБНАГЛІЛИ ВЖЕ ДО РУЧКИ. ІНКОЛИ ДИВУЮСЯ ЗА ЩО ПЛАТИТИ І ТИХ 2 ГРН, НЕ КАЖУЧИ ПРО ПІДВИЩЕННЯ. АВТО БРУДНЕ, САЛОН ОБДЕРТИЙ, ЛІТОМ - ДУХОТА, ВЗИМКУ - ЇДЕШ І ТРЯСЕШСЯ ВІД ХОЛОДУ, У ЧАС-ПІК ЯК У БАНЦІ ЗІ ШПРОТАМИ. ДЕ КОМФОРТ??? ПОДИВІТЬСЯ, УСІ ВІКНА В МАРЩРУТЦІ ЗАКЛЕЄНІ РЕКЛАМОЮ, ЩО ЧАСОМ НЕ БАЧИШ ВУЛИЦЮ (А ЦЕ ТЕЖ ДОДАТКОВІ ГРОШІ!!!) - НЕХАЙ ЦИМ І КОМПЕНСУЮТЬ ЗБІЛЬШЕННЯ ЦІН НА БЕНЗИН.
123 до НЕ ОБДИРАЙТЕ НАРОД!! Показати IP 26 Квітня 2014 09:57
Справді, вартість від розміщення реклами 100% не включали в розрахунки.
НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 10:44
ЗОБОВЯЗАТИ ПЕРЕВІЗНИКІВ ПОСТАВИТИ КАСОВІ АПАРАТИ . ТОДІ ПРОЯСНИТЬСЯ, РЕНТАБЕЛЬНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ, ЧИ НІ
НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 11:33
елементарний розрахунок. квиток до Ковеля коштує 25 грн. за 20 пасажирів - 500 грн. автобус витрачає 25 літрів на 100 км. до Ковеля - 70 км.+по місту 20 км - 90 км, тобто 22 л солярки. помножити на 15 грн. за літр - 330 грн. 170 грн. прибутку , 50 % рентабельності . ЧОГО СТОГНАТИ ?
сонечко до НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 14:38
А стогнуть тому,що собі звикли класти в карман.Що залишаеться для себе?Зовсім мало,а звикли до більшого.
Корінний лучанин до НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 16:14
Шокуючий горе "розрахунок"! Просто прохання до цього "економіста": піти зранку на АС-1 і подивитись на заповнення маршрутки на КОВЕЛЬ пасажирами, а тоді писати "розрахунки" ! Чому так кажу? Недавно їхав до Ковеля із АС-!, а в маршрутку сіло аж 5 пасажирів, а в Копачівці сів ще 1 пасажир і так по дорозі підбирали. Тут можна ЗАСТОГНАТИ від цих смішних "розрахунків"!
НЕЛУЧАНИН до Корінний лучанин Показати IP 26 Квітня 2014 16:47
а ви ще більше машин на маршрут повпихайте на так званих тендерах. один перед одним із баблом ходите, пропихаєте свої машини
пасаж до НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 16:31
Як гарно рахувати прибутки! А чому ти податки не рахуєш, амотризація, шини, Стоянку, тех, медогляд, ТО, ТО2, підвіску, ремонт двигунів, заміна масла, оплата стоянки та інші дрібні і недрібні витрати? А де закладено витрати на закупку автобусів, оновлення парку і т.д. Розумник!!!
НЕЛУЧАНИН до пасаж Показати IP 26 Квітня 2014 16:45
а тобі відпочинок на багамах і твої відкати чинушам ще може у витрати закласти? оновлення парку - за власний рахунок, тобто з чистого прибутку. а давай я тобі хліб буду продавати по 40 грн. за 1 кг, як в Європі, бо у мене витрати великі.
пасаж до НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 16:54
Щоб не платити за проїзд шалені гроші -пересідай на власне авто!!! Або купи автобус за власний рахунок ( в бак попісяв - і поїхав!)
НЕЛУЧАНИН до пасаж Показати IP 26 Квітня 2014 17:04
Я ТАК І РОБЛЮ. ЇЗДЖУ НА ВЛАСНОМУ АВТО.
НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 11:35
ДЛЯ ТОГО, ЩОБ НЕ ВОЗИТИ ПОВІТРЯ, ЗАПРОВАДИТИ ПЛАВАЮЧИЙ ГРАФІК АБО ВОЗИТИ БУСАМИ, ЯКІ ЕКОНОМНІШІ
Корінний лучанин до НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 16:21
АГА, ХОРОШИЙ БУДЕ ПЛАВАЮЧИЙ ГРАФІК!!! Як треба буде їхати в певну годину і в певний день, а графік буде ВІЧНО ПЛАВАТИ? ! Комусь, приміром, треба їхати а транспорту нема - "ГРАФІКОМ" не передбачено! ОТО СУПЕР!! ЕВРОПА що не кажіть! НОУ_ХАУ!!!
НЕЛУЧАНИН до Корінний лучанин Показати IP 26 Квітня 2014 16:37
на жаль, влада не робить моніторингу пасажиропотоків, як це робиться у цивілізованих країнах. з часом графіки будуть постійними. інакше люди завжди будуть платити транспортній мафії стільки, скільки вона буде вимагати
я до НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 16:52
Тарифи піднімались в 2010 -2011 роках! А ціни на запчастини , пальне і т.п. з того часу змінились чи ні??? До речі, в цивілізованих країнах вартість проїзду рівна вартості 1л пального! Тобі ніхто не каже платити 15 грн. А на 1 грн. лише піднімають в зв"язку із подорожчнням пального! Все одно МАФІЯ!!!
Включай мізки до я Показати IP 26 Квітня 2014 17:05
чого ти причепився до цивілізованих країн. про зарплату забув? яка там і яка у нас.
НЕЛУЧАНИН до я Показати IP 26 Квітня 2014 17:10
А ЯК ВИРОСЛА ЗАРПЛАТА ЛЮДЕЙ З 2010 РОКУ, НЕ ЦІКАВИВСЯ ? В ЦИВІЛІЗОВАНИХ КРАЇНАХ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ ДОТУЄТЬСЯ З БЮДЖЕТУ, А НА МІЖМІСЬКОМУ Є ЦІЛИЙ РЯД ЗНИЖОК. ТА Й ЗАРПЛАТА ( У ТОМУ ЧИСЛІ ВОДІЇВ) ТАМ ТРОШКИ БІЛЬША, ЧАСТКА ЗАРПЛАТИ ВОДІЯ У ВИТРАТАХ СЯГАЄ 70% , А У НАС - 25%.
знаю до НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 23:53
мінімальна - вдвічі!!!! Перевір!
НЕЛУЧАНИН до знаю Показати IP 27 Квітня 2014 11:48
у тебе з арифметикою проблеми на початку 2010 року мінімальна зарплата була 869 грн.. на початок 2014 - 1218 грн. 1218:869=1,4
Олег Показати IP 26 Квітня 2014 13:07
Нелучанин молодець!!! дуже мало людей вміють рахувати
Петро Показати IP 26 Квітня 2014 14:17
А хтось взагалі цікавився прибутком власника маршруту? Що значить рентабельно - нерентабельно? Повинно бути кваліфіковане обгрунтування ,інакше вони через місяць знов скажуть "нерентабельно",все ж відносно...
НЕЛУЧАНИН до Петро Показати IP 26 Квітня 2014 16:34
все відносно для того, хто не знає законів і бухобліку, ти один з таких
Петро до НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 18:51
Я знаю закон джунглів,які в Луцьку ще поки ніхто не відміняв...а тикати незнайомим людям не зовсім культурно,Бухгалтєр)...
НЕЛУЧАНИН до Петро Показати IP 26 Квітня 2014 19:36
хамити, як це робиш ти - це дуже культурно. сиди в своїх джунглях. можеш в тайгу поїхати. там тобі буде комфортно
Олександр Показати IP 26 Квітня 2014 14:54
Ой, ну не смішіть мене - НЕЛУЧАНИН вміє рахувати ))) А зарплата водію, а амортизація (чи заміна деталей не в рахунок), а податки врешті решт? Друге діло, що ніхто з нас не знає, скільки справді людей проходить за день у транспорті. ЕЛЕКТРОННІ ТАЛОНИ!!! Як у цивілізованому світі!
НЕЛУЧАНИН до Олександр Показати IP 26 Квітня 2014 16:23
ЦЕ ВСЕ НАЗИВАЄТЬСЯ НЕПРЯМІ ВИТРАТИ. ПРАКТИЧНО ДЛЯ ВСЬОГО БІЗНЕСУ ЦЕ ПРИЙНЯТНА РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ. ЧИСТИЙ ПРИБУТОК МОЖЕ СКЛАДАТИ 5-10% . А ПРО ПОДАТКИ - НЕ СМІШИ МЕНЕ. 1300 ГРН. В МІСЯЦЬ - ЦЕ НЕ ПОДАТКИ ( 200 + 100 ГРН - ЄДИНИЙ ПОДАТОК + 400 ГРН ЄДИНИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ВНЕСОК+ НАРАХУВАННЯ НА МІНІМАЛЬНУ ЗАРПЛАТУ ВОДІЯ). ЯК ХОЧЕШ Я ТОБІ ВСІ ВИТРАТИ ПОРАХУЮ.
лучанин до НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 16:38
Клоун, не сміши мене. Дн ти бачив податки 1300 грн??? На кожну машину 2-3 водія з зарплатою 1400 грн. (мінімальна 1218 +20% згідно договорів) Це тільки податки із зарплат водіїв становитимуть 2200 грн. А чому не рахуєте податки з підприємницької діяльності? А витрати на механіків, медперсонал, зарплата і податки із неї бухгалтера, наприклад. Чужі гроші рахувати мастак. А свої заробляти не навчився. Книжки прочитай - будеш грамотніший.
НЕЛУЧАНИН до лучанин Показати IP 26 Квітня 2014 17:22
3 ВОДІЇ - ЦЕ 500 РОБОЧИХ ГОДИН В МІСЯЦЬ (ЗГІДНО ЗАКОНУ, А РЕАЛЬНО - 600), ТОБТО 20 ГОДИН В ДЕНЬ ВОНИ ЩО , ПО НОЧАХ ЇЗДЯТЬ ?
хахаха до НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 16:41
Свої доходи порахуй, а не чужі витрати!!!
НЕЛУЧАНИН до хахаха Показати IP 26 Квітня 2014 16:53
коментар було видалено
ха ха до НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 16:59
Хай би тебе твій батько навчив ввічливості, полішук! Мені здається, що й перевізники 1 гривнею твої руки не викрутять!
Корінний лучанин до ха ха Показати IP 26 Квітня 2014 17:12
коментар було видалено
НЕЛУЧАНИН до Корінний лучанин Показати IP 26 Квітня 2014 17:17
ВСІ ВИ - ЦЕ З ЯКОЇ КНАЙПИ ?
НЕЛУЧАНИН до ха ха Показати IP 26 Квітня 2014 17:13
ТИ ВВІЧЛИВІСТЮ НЕ СТРАЖДАЄШ ВОЧЕВИДЬ. І ДО ПОЛІЩУКІВ МАЄШ БІЛЬШЕ ВІДНОШЕННЯ, ЯК Я. ЯК НЕ МАЄШ ЩО СКАЗАТИ, ТО МОВЧИ І НЕ ХАМИ
ха до НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 23:41
не мої ж хамські коментарі видалено, а твої!!!!
НЕЛУЧАНИН до ха Показати IP 27 Квітня 2014 11:50
мої коментарі не хамські, просто комусь не подобається чути правду
НЕЛУЧАНИН до Олександр Показати IP 26 Квітня 2014 16:26
ТОБІ РОЗКАЗАТИ, ЯК ДАЛЬНОБІЙНИКИ НАКРУЧУЮТЬ КІЛОМЕТРАЖ НА ЕЛЕКТРОННИХ ТАХОГРАФАХ ? ТЕ САМЕ БУДЕ І З ЕЛЕКТРОННИМИ ТАЛОНАМИ
4554 Показати IP 26 Квітня 2014 15:08
Ніякої проблеми немає, просто читаємо і застосовуємо: "Наказ Мінтрансзв"язку №1175 від 17.11.2009р. "Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту". Якщо прорахувати, то і 2 грн. це добре є.
НЕЛУЧАНИН до 4554 Показати IP 26 Квітня 2014 16:28
та по тій методиці можна хіба що звізди на небі рахувати. там можна включати в витрати мох і болото, наприклад відвідування сауни для розслабухи
Корінний лучанин Показати IP 26 Квітня 2014 16:25
Так , дійсно НОУ-ПРОБЛЕМ! СТАБІЛЬНІСТЬ ВРАЖАЮЧА! Обовязково візьміть під контроль ВИКОНАННЯ! АБО АВТОМАЙДАН чи ПРАВИЙ СЕКТОР натравіть на цю поблему!
НЕЛУЧАНИН до Корінний лучанин Показати IP 26 Квітня 2014 16:29
а своїх мізків бракує щось путнє сказати ?
Корінний лучанин до НЕЛУЧАНИН Показати IP 26 Квітня 2014 16:39
В мене мізків ВИСТАЧАЄ ! А на туфту і примітив твоїх "розрахунків" опускатись не хочу !!!
НЕЛУЧАНИН до Корінний лучанин Показати IP 26 Квітня 2014 16:54
коментар було видалено
волинянка до Корінний лучанин Показати IP 26 Квітня 2014 16:45
Примітив - це ти! В барі вчора пропив 300 грн, а на проїзд доплатити 1 грн - так це проблема! Тоді на свій власний транспорт - буде дешевше!!!!!
Корінний лучанин до волинянка Показати IP 26 Квітня 2014 16:55
коментар було видалено
НЕЛУЧАНИН до Корінний лучанин Показати IP 26 Квітня 2014 17:15
коментар було видалено
НЕ ОБДИРАЙТЕ НАРОД!! до волинянка Показати IP 26 Квітня 2014 17:10
коментар було видалено
ОЛЯ Показати IP 26 Квітня 2014 21:52
ЯКЩО НЕ ВИГІДНО ВОЗИТИ ПО 2 ГРИВНІ, ТО НЕ ВОЗІТЬ. ПОСТАВТЕ АВТОБУСИ - І НА ПОЛЕ, ГРЯДКИ САПАТИ. НА ВАШЕ МІСЦЕ ЗНАЙТУТЬСЯ БАЖАЮЧІ І ПО 2 ГР. ВОЗИТИ.
коля до ОЛЯ Показати IP 26 Квітня 2014 23:48
Чи не ти,Олю покинеш сапку і прямо з грядки будеш возити по 2 грн?
до колі до коля Показати IP 27 Квітня 2014 11:59
А ти, бідненький, ще й досі думаєш, що хліб на дереві росте? Чи може в тебе якесь дивне ставлення до людей, що дійсно працють, а не бабло косять?
((( Показати IP 26 Квітня 2014 22:48
Пишіть,що хочете і думайте також. Всі області вже давно підняли тарифи і Волинська обл. не виняток!
Джулія до ((( Показати IP 26 Квітня 2014 23:23
От тільки ніхто не згадає, що 2 грн. за проїзд лучани стали платити одними з перших в Україні. Бо перевізникам було "нерентабельно".
000000 до Джулія Показати IP 26 Квітня 2014 23:44
собака лает - караван идет!
НЕЛУЧАНИН до ((( Показати IP 27 Квітня 2014 11:51
неправда, не підняли
Корінний лучанин до ((( Показати IP 27 Квітня 2014 17:12
Згідний з Вами , тому що це вже факт незаперечний! В нас коментатори на сайті списи ламають та смішні примітивні розрахунки показують. Багато що в розрахунках залишається поза увагою та ніяк не враховується. пишуть що на ум приходить. Я ще хочу нагадати одну ДУЖЕ ВАЖЛИВУ РІЧ! Водії на маршрутках возять ЛЮДЕЙ! ЦЕ ВІДПОВІДАЛЬНА ПРАЦЯ. Додайте ще сюди стан шляхів в Україні, та затрати на ремонти. В даному випадку я на стороні ВОДІЇВ! Режим роботи в них напружений і це теж враховувати - ІЗ РЕЙСУ В РЕЙС! Де в кого без належного відпочинку, а ми ж про безпеку ПАСАЖИРІВ не повинні забувати! Згадайте ще недавні святкові дні коли на ПАСКУ на міжміські рейси водії не горіли бажанням виїжджати. А зараз в Україні через складну політичну ситуацію, відбувається ІНФЛЯЦІЯ! Так що 2грн. за проїзд - це вже буде вчорашній день, так як забули за проїзд по 50коп.
поясніть Показати IP 27 Квітня 2014 15:45
Роз'ясніть шановні... Наприклад, від Карбишева до Львівскої 10 км (як показує гугл). Автобус Богдан АО092 має в собі 100л бак. На ці 100 км при швидкості 60км/год йде 24л. Паливо по 15 грн, проїзд по 2 грн. Чому в мінус працює, наприклад, 19ка? Яка саме по такому рейсу їде... Людей що дійсно так мало?? Тоді я людина без вдачі.... увесь час попадаю на повнющі рейси...

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus