USD 27.10 27.30
  • USD 27.10 27.30
  • EUR 30.65 30.85
  • PLN 6.60 6.70

БПП та «Народний Фронт» «рейдернули» державний телеканал, - Лещенко

Бенефіціари нинішньої влади, Блок Петра Порошенка і Народний фронт, напередодні виборів вирішили отримати ще один телеканал із загальноукраїнським покриттям.

За іронією долі, цей канал називається "Рада" і він покликаний висвітлювати діяльність всього парламенту.

Про це пише у своєму блозі на Українській Правді нардеп від президентської фракції Сергій Лещенко.

"У жовтні будуть підведено підсумки конкурсу на отримання ліцензії мовлення багатоканальної мережі МХ-5. Але вже зараз неофіційно вирішено, що ліцензію отримає телеканал "Рада", - стверджує нардеп.

Він також заявляє, що інші чотири приватних канали, які заплатили по 130 тисяч гривень конкурсної застави, просто пошито в дурні. "Вони втратять свої гроші, адже жодних шансів в них немає, бо на політичному рівні визначено переможця. Вказівка виписати ліцензію каналу "Рада" уже дана Нацраді, контрольний пакет якої розподілено між БПП та "Народним фронтом". Партіями, які ведуть переговори про спільну участь у наступних виборах", - йдеться у дописі.

Зауважимо, що передача ліцензії на мовлення каналу "Рада" є абсурдом, оскільки вже зараз він присутній у всіх кабельних мережах країни як обов'язковий канал. І якщо ця вимога десь не дотримується, саме це має бути предметом діяльносіть Нацради, а не формування ще одного кишенькового мовника.

"Чому кишенькового? Бо це – Державне підприємство, керівництво "Ради" призначається головою апарату Верховної Ради, але фактично – спікером. І програмна політика такого каналу апріорі буде заручником правлячої коаліції та голови Верховної Ради. Видача каналу "Рада" нової ліцензії суперечить оголошеному в країні курсу на роздержавлення мас-медіа", - пише Лещенко.

Нардеп також заявляє, що у парламенті іде процес фактично народження ще одного державного телеканалу.

"Це – абсурд! З таким же успіхом, приміром, в рамках боротьби з палінням Міністерство охорони здоров'я могло би замовити ешелони цигарок для безкоштовного розповсюдження серед молоді", - стверджує Лещенко.

Також він заявляє, що, оскільки досі кошторис Верховної Ради на 2017 рік не затверджено, заплачені 130 тисяч гривень є незаконними. І наступні 1,3 мільйона гривень також будуть незаконні.

"У всьому цивілізованому світі парламентські телеканали висвітлюють виключно пленарні засідання, збори комітетів та прес-брифінги. Для того, щоб функціонувати в такому режимі, станом на сьогодні канал "Рада" не потребує жодних додаткових ліцензій. Більше того, отримання "Радою" такої ліцензії є фактично державним втручанням у свободу слова та знищенням конкуренції за ліцензію серед приватних телеканалів", - підсумовує Лещенко.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу

Реклама
Loading...
Коментарів: 1
читач Показати IP 11 Жовтня 2017 07:54
З цією владою чомусь це не дивує...

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Loading...
Система Orphus