USD 39.00 39.40
  • USD 39.00 39.40
  • EUR 39.25 39.50
  • PLN 9.76 9.94

Директор луцької школи порушує право на вибір другої іноземної мови?

5 Березня 2014 19:00
Батьки, чиї діти навчаються у НВК № 26 Луцька стверджують, що директор порушує їх права і змушує вибирати таку другу іноземну мову для їх дітей, яка їх не влаштовує.

Вибір без вибору

До Інформаційного агентства Волинські Новини звернувся Сергій Острей, дитина якого навчається в 4 класі цієї школи. Наступного року діти мають розпочати вивчення другої іноземної мови. Згідно з законодавством, друга іноземна мова – мова на вибір. Батьки можуть вибирати для своїх дітей мову, зазначену в переліку, який міститься у начальному плані.

З його слів, чимало батьків хочуть щоб починаючи з 5-го класу діти вивчали польську мову. Це, на його думку, буде дітям легше й потрібніше, аніж німецька, яку пропонує дирекція НВК 26.

Утім, за словами чоловіка, директор школи навіть слухати не хоче про будь-яку альтернативу.

«Директор школи наказує завучам та класним керівникам, щоб ті агітували батьків за німецьку мову. Він на зборах як класних, так і загальношкільних заборонив піднімати це питання. Батькам не пояснюють, що в них є вибір не лише між російською та німецькою. Крім того, він каже, що в нього немає фахівців, тож люди, яких він набрав, можуть бути без заплати», - пояснює Сергій Острей.

З його слів, не лише в їхньому класі батьки прагнуть, щоб діти навчалися польській мові. Він запевняє, що в кожному класі є групи людей, які проти вивчення німецької мови. Таких, на його думку, збереться близько половини. Лише у їхньому класі, де навчається 28 учнів, зібрали 14 заяв.

«Англійська мова – так, вона дуже потрібна. Якщо знаєш англійську мову, то можеш знайти співрозмовника у будь-якій країні світу. А ось німецька – вона менш поширена, а за ту ж саму польську – значно складніша. Наші діти й так з 2-го класу вивчають англійську, тож мають неабияке навантаження», - каже він.

Сергій Острей додав, що директор НВК № 26 навіть погрожує батькам. Мовляв ті, хто обрав для своїх дітей польську мову – купуватимуть усі посібники з цієї дисципліни за власний кошт.

Такі заяви, як і погрози розформування гімназійних класів, розповідає лучанин – дуже лякають батьків.

Тетяна – мати четвертокласника в тій же школі, дитина якої навчається у паралельному класі, розповіла, що питання купівлі підручників для багатьох батьків може стати причиною, чому вони не захочуть писати заяви про вибір польської мови. Хоч така ініціатива є й у їхньому класі.

Розум треба загартовувати й напружувати

Директор НВК №26 Дмитро Гнатюк заперечує усі звинувачення з боку батьків. Він стверджує, що ніякого конфлікту в школі немає, ніхто ні до чого їх не примушує. Проте, каже, є деякі непорозуміння.

Керівник заявляє, що не піде проти волі батьків. Та й ще рано ставити це питання.

«У нас ще немає навчального плану на наступний рік, тож ми не знаємо точного переліку мов, які пропонуються вивчати на вибір. Я абсолютно не проти польської мови. Проблема в тому, що в нас немає фахівця з достатнім рівнем знань, немає посібників та кабінету з вивчення цієї мови. А вчитель німецької має вищу кваліфікаційну категорію, кабінет німецької мови у нас – один з найкращих у місті», - переконує він у доцільності вивчення саме цієї західної мови.

На його думку, польська мова – надто легка для вивчення. А дитячий розум треба загартовувати і насичувати все новими знаннями.

«Розум розвивається, коли напружується мозок, коли дитина вирішує задачі, читає мудрі книги. А польську мову можна вивчити за кілька місяців, тож її недоцільно вивчати з 5 класу. Німецькою мовою користуються 50 країн світу і вона не з легких. Якщо в школі не дати базових знань – у дорослому віці її вивчити – надзвичайно важко», – запевняє директор.

Також переконує, що після затвердження Міністерством освіти навчального плану, а це має відбутися приблизно через місяць, додає він, будуть говорити з батьками. Дмитро Гнатюк переконує, що всі побажання батьків вислухає. Мовляв, можна буде запровадити факультатив, якщо так хтось хоче вивчати польську.

«І ще одне: нових ставок у нашій школі не передбачається, а запровадження польської мови в частини класів відбудеться за рахунок годин, відведених на німецьку. Доведеться ділити години, а відповідно й зарплату, між двома вчителями. Та й де гарантія, що новий вчитель буде вести тих дітей до випуску?», - бідкається директор.

Друга іноземна? Та хоч китайська!

Батьки, які цікавилися, яким чином в школі вводять другу іноземну мову, писали заяви й на ім’я начальника міського управління освіти Олега Гребенюка. У відповіді зазначено, що введення якоїсь з іноземних мов має бути на підставі заяв у директора. А останній, стверджує Сергій Острей, всіляко намагається вплинути на думку батьків.


Начальник міського управління освіти Олег Гребенюк каже, що введення другої іноземної мови вирішується в школі на основі заяв батьків. Яка мова буде введена в 5 класі – вирішує більшість.

«Під час загальношкільних зборів вирішується, хто яку мову вивчатиме. Якщо більшість захоче польську мову – немає проблем, в нас є фахівці», - пояснює він.

Олег Гребенюк каже, що загальношкільні збори відбудуться наприкінці навчального року. А з підручниками не повинно бути жодних проблем – управління освіти щороку замовляє книги для школярів.

«Будемо говорити, шукатимемо компроміс, у нас є фахівці польської, іспанської, французької мов. У деяких школах введені додаткові факультативи. Наприклад, у гімназії № 4 є факультатив з китайської мови. У цьому немає жодних проблем», - каже чиновник.

А тим часом…

Наступного дня після дзвінка кореспондента, стало відомо, що в четвертих класах НВК № 26 класні керівники попросили уже до кінця цього тижня (тобто до 7 березня) принести заяви від батьків на вивчення другої іноземної мови. Вибір невеликий: німецька або російська, незважаючи на те, що навчального плану, як наголошував директор школи, ще немає, і поспішати з цим не варто.

Мама однієї з учениць Оксана Острей, яка контактує з батьками учнів усіх четвертих класів каже, що в кожному класі класоводи вже диктують заяви на німецьку або російську мову, чи просять забрати заяви, в яких вказувалося про бажання вивчати польську.

«В 4-Б класі повідомили, що заяв взагалі ніяких не потрібно – школа сама вирішить. Учора у 4-В класі класовод продиктував зміст заяви на німецьку або російську мову. В 4-Ж класі завуч через класовода каже батькам забрати заяви, бо інакше класи будуть розформовувати. Хоч начальник міського управілння освіти нас переконував, якщо будуть повні підгрупи, то класи не будуть розформовувати. За нашими даними, майже в усіх класах близько половини батьків хочуть для своїх дітей вивчення польської мови, тож в нас може бути й не одна підгрупа. Але питання польської мови повністю блокується керівництвом школи», - каже жінка.

З її слів, загальношкільні збори планують провести у травні. Але, оскільки заяви уже збирають зараз, то батьки побоюютья, що в травні всіх просто поставлять перед фактом, що більшість батьків хочуть, аби діти вивчали німецьку мову.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 147
Анонім Показати IP 5 Березня 2014 19:10
директор такой же демагог и пустослов хватит, такие чиновники уже уходят в прошлое, Украина насмотрелась на вас, ваши методы и вашу ложь. Давай, до побачення!
Правий сектор до Анонім Показати IP 5 Березня 2014 23:14
Завтра о 10.00 йдемо до міськуо. Прийшов час люстрації Гребенюка та решти хабарників Януковича. Збираємося біля будинку культури.
анонім до Правий сектор Показати IP 6 Березня 2014 09:53
ДА ДА і в школу №9 те ж саме! Заставляли писати батьків заяви на німецьку хоча 90% батьків хотіли 2 мову польську .Директор поставив ультиматум НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ-Є БАГАТО ШКІЛ ДЕ ПРИСЛУХАЮТЬСЯ ДО БАТЬКІВ А ТУТ КЕРУЮ Я А НЕ БАТЬКИ!!!
Люся Показати IP 5 Березня 2014 19:15
Не хочете польської, давайте іврит. Але щось міняйте, німецька, німецька, ви в Германії, ми добре української незнаємо!
Луцький перехожий Показати IP 5 Березня 2014 19:31
Десять процентів випускників шкіл волині їде в Польшу вчитися, бо там дешевше і більше шансів знайти роботу за європейську зарплату. Тому цілком аргументована вимога. А директор - пенсіонер, його в шию тре гнати. Бо відкати від вчительок бере. Кому німецька треба. В Німеччині і так німецькою порозумієшся. Тим більше так як вчать німецьку ті вчительки, то треба ще до них на репетиторство записуваться. Ганьба пристаркуватому директору. Правий сектор на нього і люстрацію. вимога батьків - закон для директора.
Kat Показати IP 5 Березня 2014 19:39
Гнатюк при всіх владах на посадах. Він вже багато років мутить з вчителями і ставками. Навіщо йому вчителі польської, як за хабарі набрав десяток вчителів нікому не потрібної німецької. В мене донька вже сили не має від уроків. Зранку до ночі вчить англійську, німецьку і все одно погані оцінки. Мушу ще 2 репетитора брати, щоб як не підучать, то хоть оцінку натягнуть. Куди таке годиться. Польська, то хоть пригодиться, бо 100 км до кордону. Відкриють кордони то можна буде через день туди їздити. А німецька непотрібна. Я б з радістю від німецької відмовилася, але директор заставляє руками завучки по мовах писати заяву тільки на російську або німецьку. Я й написала на німецьку а тепер жалію.
Ще одна мама до Kat Показати IP 18 Березня 2014 16:24
Шановна Kat та решта батьків! Я така сама мама учениці 4-го класу. Прочитала ваші коменти й зовсім не підтримую ваших думок щодо керівництва школи і засобів викладання іноземної мови у нашій школі. Kat, хочу вам сказати, що ваша дитина не буде мати й в польській мові успіхів, якщо їх немає при вивченні інших іноземних мов щей з 2 репититорами!!! Тоді яке пояснення буде, цікаво,: вчитель дурак??? Адекватно оцінюйте роботу і знання своєї дитини (без образ) замість відразу когось звинувачувати. І ще одне, якщо Ви покажете мені той десяток вчителів нім. мови взятих за хабарі у школу, буду вам дуже вдячна й відразу займу вашу позицію. Наскільки відомо мені, і це правда, у школі працює лише 3 вчителя нім. мови. Для такої "махіни" як НВК №26, повірте, це ще мало. Вчителі нім. мови освічені, з колосальним досвідом роботи й працюють там з тих часів, коли ви навіть ще своїх власних дітей не планували. То що, через забаганку окремих батьків їх тепер залишити на "бобах"? Я згідна з тим, що ми, батьки, маємо право вибору другої іноземної мови. А чи маємо ми право лишати людину зарплати? тарифних годин? На мою думку право вибору другої іноземної це НЕ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЇЇ В ШКОЛІ ДЕ ЇЇ НЕМАЄ. В нашому районі чимало шкіл, де вивчається польська мова - зробіть вибір на їх користь. І ще думаю, що ніякий молодий спеціаліст (а з польської мови це поки що лише молоді педагоги) не замінить досвіченого. Старший педагог не шукає собі іншого місця роботи, не ходить на лікарняні через хвороби малих дітей, не уходить в декрет. Який не який існує шанс того, що твою дитину вивчить один і той самий вчитель, а не кожен рік новий зі своїми новими підходами в навчанні.
Оля до Ще одна мама Показати IP 18 Жовтня 2015 00:42
Таке враження,що це писала вчителька з німецької мови яка працює в 26 школі. Завжди таке було,що вчителі мінялися,не було такого,що прийшла одна і від зранку до світанку 10 років пропрацювала(тільки,якщо в людини проблеми з особистим життям). І при нас такого не було, і при дітях наших,і тепер при внуках. Це є життя,а не світ роботів,гадаю не правильно писати так про лікарняні, декретні і т.д.
Таня до Ще одна мама Показати IP 2 Вересня 2016 07:45
Текст повідомлення ПЕХАТА Ket !!!! ЗАНАТТО "РОЗУМНО"ПРИПИСУЄШ БАТЬКАМ ТЕ,ЩО ТАКІ ЯК ТИ ПОНАД 70РОКІВ НАВЯЗУВАЛИ ВСІЙ КРАЇНІ !!! ТИ НЕМАЄШ ПРАВА НАВІТЬ ГОВОРИТИ,ЩОБ БАТЬКИ ПЕРЕВОДИЛИ ДІТЕЙ В ІНШІ ШКОЛИ!!!! ТАК ГОВОРЯТЬ ТІ,ЯКІ ЗВИКЛИ ДАВАТИ ВЗЯТКИ ТА БРАТИ ЇХ!!! СВОЮ ДИТИНУ ВІДПРАВ ПОДАЛІ З УКРАЇНИ,ЯКЩО ТОБІ НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ ДУМКА БАТЬКІВ!!! А ЧИ МАЮТЬ ЗНАННЯ ТІ ЧИ ІНШІ ДІТИ ДО ТОГО ЧИ ІНШОГО ПРЕДМЕТУ НЕ ТОБІ СУДИТИ" БАРИШНЯ"!!! ТО ЗАКРИЙ ПЕЛЬКУ І НЕ РОЗВОДЬ МОНАРХІЮ!!!! ТАКИМ МІСЦЕ ПОЗА ШКОЛОЮ ,ЯК ТИ!!!!
Таня до Ще одна мама Показати IP 2 Вересня 2016 07:52
Текст повідомлення Ket! Перепрошую попередній мій лист не вам! Тій мамі якої дитина 4-го класу!!! Та,що захищає вчителів,та судить знання дітей!
Оля Показати IP 5 Березня 2014 19:57
Пропоную директору хоч спробувати повчити польську, а тоді стверджувати наскільки вона легка.
мама Показати IP 5 Березня 2014 20:01
Не розумію , чому Гнатюк не хоче ввійти в історію школи як директор,який хоть щось добре зробив для дітей показавши при цьому, що школа прогресує!
Міра Показати IP 5 Березня 2014 20:12
Батьки будьте мудрими !Не пишіть заяв на німецьку чи російську, в цьому немає потреби!Ці мови будуть в будь-якому випадку!Перші букви будуть вчити німецьку решта російську!ПЕРЕВІРЕНО!!!! І І зошити будем купляти з німецької і англійської хоч би яка там база в школі не була!ПЕРЕВІРЕНО!!!! ЛЮСТРАЦІЯ КЕРІВНИЦТВУ ШКОЛИ ТЕРМІНОВО!!!!!!
Острей Сергій до Міра Показати IP 5 Березня 2014 20:32
А Ви боротися пробували?
Миша до Міра Показати IP 5 Березня 2014 20:47
немецкий язык конечно фантастика. почему не французский или итальянский? а русский - сложный вопрос... если мне надо - я русскому их и дома научу, в школе я считаю обязательным должен быть только украинский, а русский - если большинство родителей хотят - пускай будет дополнительным. но это моё мнение.
Читач Показати IP 5 Березня 2014 20:17
У мене старший син нещодавно закінчив 18 гімназію, а молодший - 26 школу. Тож мала нагоду порівняти. Повірте, в 26 школі набагато більше порядку, чуйних і порядних вчителів і значно менше примусів з боку дирекції школи! Чого не скажеш про пана Скорохода - директора 18 гімназії. Там про вивчення польської мови учні не мають права навіть заїкнутися. Натомість друга мова нав"язується в кращому випадку німецька, а в гіршому, французька або ж іспанська. І це, повірте, найменша з проблем, які отримують діти в 18 гімназії.
Нюра до Читач Показати IP 6 Березня 2014 00:12
Та той Скороход і Гнатюк - кадри ще Башкаленка. Лю-стра-ція!
мамама до Нюра Показати IP 6 Березня 2014 00:28
тепенький, видно, старшенький...
Батько Показати IP 5 Березня 2014 20:33
А чому нас весь час змушують. Ми ж у вільній державі, то чого не можна вибрати той предмет, якій дитині може знадобитися в житті. Ви ж не в СРСР живемо, що треба знати мову потенційного ворога. Кому зараз та німецька треба. Я - за польську! Директора винесемо з кабінету зразу на пенсію, якщо не слухає. Знайшовся диктатор янукович
Наталка Показати IP 5 Березня 2014 20:56
Дивує, чому існує пробне тестування для випускників, але немає хоча б пробних уроків з другої іноземної мови, наприклад. у травні. Хай весь клас почує німецьку, польську, іспанську і т.д. Повірте, діти швидко зорієнтуються і вибируть, що їм краще. Буквально по парі уроків - і директор має зрозуміти, яких спеціалістів шукати.
Ольга Показати IP 5 Березня 2014 21:04
Моя донька теж навчається в 4 класі школи № 26. Я написала заяву на вивчення німецької мови і проблеми в цьому не бачу. Гірше того, що переважна більшість заяв на вивчення російської мови, тому що батькам ліньки займатися з дітьми. Сидимо до ночі, відвідуємо три гуртки, англійську донька знає прекрасно і має відмінні оцінки, до того ж переможець багатьох конкурсів. І жодного репетитора, але я допомагаю своїй дитині, щодня заглядаю у зошит та щоденник, вчуся разом з нею. Краще ніж волати, запишіть дитину до гуртка польської мови, яких у Луцьку є більше 20, причому деякі безкоштовні, аби було бажання. Самі сідайте і вивчайте мову з дитиною. Не школа, не телевізор і не вулиця вчать дітей, дітей вчимо – ми батьки. І повірте Гнатюк не самий поганий керівник та директор.
Анонім до Ольга Показати IP 5 Березня 2014 22:34
напевно у вас коштів хватає на все... запишіться .. зробіть.. напевно ви оплатите..... ??? я з дитиною кожен урок роблю, що день і повірте не дурна я як ви розповідаєте про батьків маю дві вищі освіти. дитина тягне все тільки одна 9 девятка з аглійської, а німецька тільки репетитори... вибору немає...але я теж так не хочу... хваліть гнатюка аж удавіться, не буде у вас грошей ваша дитина в 5 класі злетить на низ .....
Анонім до Анонім Показати IP 6 Березня 2014 17:39
Вам лише гроші в голові! Програма складніша в 5 класі, от і "летить дитина вниз"!!!!!!!
Юлія до Ольга Показати IP 6 Березня 2014 18:04
Вважаю Дмитра Олексійовича Гнатюка дуже поважною і мудрою людиною, він ще у мене викладав. Він дбає про розвиток МОЗКУ дітей. Так, німецька важка, її треба вчити кілька років. А польска - легша, достатньо кількох місяців. Та й самостійно вивчити польську мову - не проблема. Однак "важко в навчанні, легко в бою". В Німеччині не сильно поспілкуєшся англійською або польською - там німецька потрібна. Так само, як і в Австрії. А от данці, до прикладу, говорять і тією, і тією. Моя думка - краще німецька. А російська - так, по ходу вивчиться сама.
Ольга Показати IP 5 Березня 2014 21:05
Моя дитина навчається у другому класі школи № 26. Я вивчала у школі німецьку мову, знання якої я ніколи не використала у житті. Підтримую вивчення саме польької мови, оскільки переважна більшість учнів продовжує своє навчання або в Україні, або у Польщі, а не в Росії чи у Німеччині.
Virji до Ольга Показати IP 28 Вересня 2016 23:25
А ви впевнені,що коли ваша дитина закінчить школу , вона буде поступати в Польщу? А як обстановка у світ зміниться і не прийматимуть у Польщі ? Тоді що? Польська мова є регіональної. А німецька, англійська у всіх анкетах у Європі. А для русофобів, останній час особливо популярною в Єропі є російська.
мама дитини, яка ход Показати IP 5 Березня 2014 21:19
Цілком підтримую критику щодо "порядків" в школі. Крепко задумуюсь над тим,щоб перевести дитину в інший навчальний заклад. Є перепона психологічна 1. Не показати дитині, що можна перевести і наче вичерпати конфлікт 2. А де гарантія у порядності вчительській і в іншій школі. Директор позбирав біля себе особо наближених і головне втриматися зубами, руками, ногами на посаді. А справедливо чи - ні це вже дрібниці. Деяких не вигідних батьків дітей так зацьковують , що батьки забирають чадо, і навіть не хочуть проходити повз школи. Мені здається, що саме така доля чекає і тата бунтівника. Цілком підтримую вибір батьків. Сьогодні діти мають можливість їздити до Польщі то чому ж не вивчати мову в школі. Те що не легка ця мова то 100 процентів. Граматика схожа з українською лише на 40 відсотків. Англійська у вивчені легша тому, що ми маємо дуже багато запозичених слів і вона більше на слуху. Я б з радістю віддалаб свою дитину в клас з вивченням саме польської.
міська рада Показати IP 5 Березня 2014 21:40
Будемо звільняти Гнатюка
увага Показати IP 5 Березня 2014 21:41
А хочте підкажу,що буде далі. Збереться актив мамочок, діти,яких мають гарні оцінки і особливо наближені та й скажуть, що Всі проти і буде так,як скаже директор. А ви такі безсердечні плямуєте Такого директора.
Острей Сергій Показати IP 5 Березня 2014 21:44
Вже почали передзвонювати класоводи (з 4-Б класу), яких зомбує Гнатюк і виясняти : "Чому це батьки про щось домовляються між собою". Ніби в нас ще діє заборона на зібрання і висловлення власних думок.
SvitF Показати IP 5 Березня 2014 21:52
Моя донька вже 8 років ходить у школу №26, а я сама викладаю в іншій луцькій школі. Повірте, є з чим порівняти. Школа № 26 дає хороші знання зі всіх іноземних мов ( часто подорожуємо за кордоном і дитина вільно перекладає нам), директор людяна, чесна і порядна людина , хабарів жодного разу нікому не давала ! при цьому дитина відмінниця. А польську мову вона третій рік вчить в польському товаристві. Не подобається школа - є альтернатива - ще 25 луцьких шкіл!!!
Острей Сергій до SvitF Показати IP 5 Березня 2014 21:56
А для чого ходити в товариства, коли можна вивчати в школі. Прочитайте документи стосовно введення другої іноземної мови. Її затверджує дирекція з подання батьків. Подання - це заяви, які в директора вже є.
Анонім до Острей Сергій Показати IP 6 Березня 2014 17:46
Ви думаєте, директор проти польської? Ні в якому разі!!!! Він заручник системи освіти. У нього є вчителі, за яких відповідає і повинен забезпечити роботою. Де взяти гроші на зарплату вчителям німецької (чи просто їх вигнати на вулицю???????)? Де взяти гроші на зарплату вчителям польської? В інших школах міста оплата ведеться з батьківської кишені!!!
волиняночка до Анонім Показати IP 7 Березня 2014 14:02
Директор працює не в приватній школі,а в державній!!!В першу чергу він відповідає за дітей!!!Назвіть яка школа платить з кишені батьків!!!Гнатюк завжди виступає проти збору грошей і разом з тим завжди руками і ногами за нові вікна, дошки, парти, стільці і т.д.(за гроші батьків)!!!
Ольга до волиняночка Показати IP 18 Жовтня 2015 01:18
Підтримую ! Ця школа не є приватною,давайте,що пишете Анонім
Оля до Ольга Показати IP 18 Жовтня 2015 01:19
Думайте,що пишете.
Ольга Показати IP 5 Березня 2014 21:52
Вцілому згідна, але дружина у Вас Сергію, не зовсім сповна розуму, як на мене, і усі проблеми ми можемо вирішити батьківським колективом, а не репетувати про це всім на кожному кроці. Вгамуйте її трохи.
мама до Ольга Показати IP 5 Березня 2014 21:59
Школа подобається, але з мовами теж має бути альтернатива!Я не проти німецької ,Я ЗА ПОЛЬСЬКУ!ЗАВЖДИ МАЄ БУТИ ВИБІР!
Мама Показати IP 5 Березня 2014 22:00
В 4 -Б класі ще на рахунок мов тема не обговорювалась, у нас ще не було батьківських зборів. Будуть збори запросимо директора і поспілкуємось на цю тему. Всім відпишу пізніше.
Острей Сергій до Мама Показати IP 5 Березня 2014 22:02
Так і не будете Ви назборах про це говорити. Варламова не дозволить. Тому і підняли тему поза школою, оскільки в школі "вже неможна"
я. Показати IP 5 Березня 2014 22:03
Люди,та допоки ви будете ловитись на піар. Просто вчительку польської мови на попередньому місці роботи скоротили на пів ставки викладача. Нічого не залишилось як вибити собі ставку вчителя польської мови в 26-й школі. А йде шляхом " бачу ціль не бачу перешкод". А ви польська, німецькат.д. і т.п. та хач латинь поверніть! То хоч в медінститутах буде легше. Пам,ятайте! --- ніхто без власної вигоди нічого не затіває, і методи які -- найвпливовіші - діти. Поборіться за зменшення навантаження для дітей і повернення до вікової межі першокласника - 7років- тоді до першого класу.
Олег до я. Показати IP 5 Березня 2014 22:17
То назвіть прізвище тої, що так мріє польську у ваших дітей викладати. І можна запросити абсолютно іншу вчительку. Зараз вчителів польської повно у Луцьку і щороку нові випускаються. А мова ведеться тут не про вчительку конкретно, а іде про те, щоб батьки мали право вибрати другу іноземну мову, як це передбачено законодавством. А вчителя директор може вибирати - хоч кастинг нехай влаштовує. Якщо нам не дозволяють вибирати мови, то треба звертатися в прокуратуру, от тоді й буде порядок, якщо дирекція школи робить із себе вищу диктаторську інстанцію і з думкою батьків не рахується.
Острей Сергій Показати IP 5 Березня 2014 22:06
[Поборіться за зменшення навантаження для дітей і повернення до вікової межі першокласника - 7років- тоді до першого класу.] Цілком з Вами згоден. І замість вчити англійську, німецьку та польську пропоную вивчати англійську та польську.
Маня до Острей Сергій Показати IP 5 Березня 2014 22:10
У нас ще зборів не було... Будуть збори завтра... У Варламової донька навчається на докторантурі у Польщі, і сама Варламова володіє польською мовою на відмінно... Тому вона за польську мову, але ми цього питання ще не обговорювали...
Батько до Маня Показати IP 5 Березня 2014 22:52
Варламовій ще треба на пенсії пару років покалататися в школі, томі як скаже завучиха і дірєхтор школи 26 - так і буде. Побачите на зборах. Заспокоїть, що все буде ОК, а потім в травні замутять своє.
Олег Показати IP 5 Березня 2014 22:08
Якщо ваші діти такі "хіляки" то нехай взагалі в школу не ходить, нехай краще вчать англійську, німецьку, польска по суті своїй легка та близька до нашої, і в кого плани вчитись в Польщі то дитина швидко засвоїть цю мову, але якщо дитина добре знає англійську, та німецьку то краще поступати вже або в Австрію, або в Німеччину, ті дипломі більше ціняться апріорі, нічого з вашими дітьми не станеться потім будуть вам дякувати що так щемили їх. Думаю дехто з вас хто тут "піниться" згадує слова батьків, "вчи мови, будуть з тебе тоді люди", а коли треба зараз мови, то крім "дубовий тейбл" ніхто слова не може сказати. Так і нехай ваші діти на фізкультуру не ходять теж, бо ж на три кілометри кросу повмирають, а коли дійсно потім припече то й сто метрів не пробіжать бо кока-кола булькає в животі. PS: Я вчився з самого відкриття школи до 1999 року. І англічанки там були "звєрі" спуску не давали, тому й щось і доходило в бестолкові голови :)
Острей Сергій Показати IP 5 Березня 2014 22:08
Вчителька - це викладач університету, яка в школу не прагне попасти. Тим більше через таку кампанію, яку ми розвернули - це всеодно що ввійти в осине гніздо. (без образ)
Наталка, вчителька 2 Показати IP 5 Березня 2014 22:13
Людоньки добрі, так Гребенюк і Силка з міського управління освіти навязують всім школам щоб вони всі повально вчили англійську та німецьку мову. Люстрацію треба починати звідти! Геть запроданців Януковича!
Олег Показати IP 5 Березня 2014 22:15
Поставте себе на місце директора, спробуйте без грошей викручуватись щоб школа не закрилась, та тим всім директорам треба ставити пам'ятники, ну може не всім, але важко зараз. А вчителі зараз в тупіку, мало того що в деяких дітей батьки пальнуті на всю голову, вчительці мозгі виїдають за те що вона прикрикнула на тупоголову дитину, яка звилка всіх в сім'ї посилати куди подалі, і тут пробує свої порядки навести, ще приїзжають кулаками махати, мол це не педагогічно. Я б на місці директора особо таким батькам давав би провести хоч один урок, під виглядом вчителя практиканта, побачили б які зараз сучасні дітлахи. Вдома білі та пушисті, а в школі вчителям на голови вилазять, я коли вчився в нас такого не було хамства як зараз, якщо вже на тебе кричать то сидиш мовчки і не "вспилваєш", і не дай Боже батьки взнають то кранти будуть точно, а тут нажалівся батькам, батькі з кулками вже вчительку звільняють.
Острей Сергій Показати IP 5 Березня 2014 22:16
На фото є офіційна відповідь Гребенюка: "При наявності відповідних заяв на ім'я директора - польська мова буде введена як друга іноземна". Тобто Він погодився на польську. Залишилось переконати шкільний апарат (ососбливо заучів).
Олег Показати IP 5 Березня 2014 22:17
І скажіть мені де ще спілкуються на польскій мові крім самої Польщі? Знаючи англійську, німецьку, ти практично скрізь своя людина.
Іван Показати IP 5 Березня 2014 22:18
Геть Гребенюка! Вимагаємо люстрацію міського управління освіти.
народ до Іван Показати IP 5 Березня 2014 22:44
Гребенюк дрібний млявий чиновник.Він не може очолювати солідну громаду педагогів.Не вийшов ні вродою, ні розумом ,ні інтелектом .На пенсію.
так до народ Показати IP 5 Березня 2014 22:50
НА пенсію і вредну скандальну тітку Силку,нехай глядить внуків .а не цілий день тільки сидить на телефоні й кістки всім перемиває, або каву пє з подругами.Коли не зайдеш кабінет закритий,а премію нараховує Гребенюк кожен місяць 100%
Люстрант до Іван Показати IP 6 Березня 2014 08:56
Добре, що хоч нове слово вивчили "люстрація". Згадаймо вірш : "На майдані коло церкви революція іде. Хай чабан - усі сказали - за отамана буде". Комусь дуже хочеться сісти в крісло директора. Сіли б на день і попробулали. Не хочу і на місце Гнатюка, працює людина, хай працює.
Анонім до Іван Показати IP 6 Березня 2014 17:50
Так! Розвалимо школу!!!!!!!
МІРА Показати IP 5 Березня 2014 22:21
Чому я маю переводити свою дитину в іншу школу тільки тому,що директор не хоче змінити свої застарілі устави ,не хоче зробити зайвий рух?Подібна ситуація була з10 школою!Вона занепадала дотих пір, поки не прийшов молодий працьовитий чесний директор!Учнів там в два рази менше!А відтоді як замінили директора ,школу не впізнати,там в спортзалі стоять пластикові вікна в актовому зроблений ремонт!А в 26 актовий зал в підвалі,вікна на першому поверсі в хащах з вулиці заходиш як в шахту темнота, директор сидить при лампадці,А САМЕ ГОЛОВНЕ ТУАЛЕТ НА ВСІХ ПОВЕРХАХ В ЦЕНТРІ ДЕ НАМАЄ ВІКНА ДЛЯ ПРОВІТРЮВАННЯ,а ДЛЯ ЧОГО ВІКНО ЯКЩО Є ДВЕРІ НА РОЗПАШКУ!
Ігор до МІРА Показати IP 5 Березня 2014 22:26
1000000000000000% а гроші на фонд школи бере регулярно... а робити нічого навіть не береться.....
для відома до МІРА Показати IP 5 Березня 2014 22:47
Туалети дійсно в центрі і глухі - планування школи таке! Інше питання хто порозкрадав мотори з вентиляції, яка мала всі ці "аромати" витягувати? А стосовно мови - то звільніть заступника директора Кедик Г. В. (відправте на заслужений відпочинок, все-таки пенсіонерка, заслужений вчитель німецької мови), після цього з'являться години і для польської мови!
Правда до для відома Показати IP 5 Березня 2014 22:55
Там кілька мовників німецької є - ціла банда, і жодного мовника польського. Ганьба, щоб у найбільшій школі вчили тільки з додаткових мов німецьку і російську. Навіть у менших утричі школах вже вивчають і польську, і іспанську, і французьку. Пора вже змінюватися, а як старі директори-пенсіонери зі старими завучами цього неспроможні робити, то пора молодь пустити до керівних посад. В інших школах нормально працюють молоді прогресивні педагоги. Ще за компанію перестарілого Недужка в школі № 9 звільніть. Теж хабарник ще той. За батьківські гроші бізнеси роблять
Оксана до МІРА Показати IP 5 Березня 2014 22:54
Міське управління освіти - розсадник корупції в місті. Станьте 7 березня під управлінням і побачите скільки директорів шкіл та заступників несуть туди торби або конвертики з грішми. Тільки люстація міськуо. Всіх і негайно. Пас*уди.
Острей Сергій Показати IP 5 Березня 2014 22:25
Не кричіть "Геть" а зробіть запит на правомірність дій, підведіть доказову базу і офіційно зверніться до люстраційного комітету який в ОДА
Олег Показати IP 5 Березня 2014 22:27
Ви тут всі таке відчуття як з ясель, Гнатюк сам нічого не рішає, йому що сказали з міської освіти те й він і робить, а тим каже що робити Київ і все тут ясно, чому стільки "піни", хочете поміняти щось так візьміть прийдіть колективно скажіть ми будемо оплачувати заробітну плату вчителям такої-то мови, і так далі, думаю з ситуації вийти можна, і буде вам тут всім щастя. А тим кому не пригодились мови, значить ви їх так вчили (скоріше за все не вчили), зараз купа фірм з іноземними капіталами, а ви тут язиками "чешете", а як на лампочку скинутись то не можете, а тут хочете все поламати одним махом.
Острей Сергій до Олег Показати IP 5 Березня 2014 22:31
Ми і так вчителям платимо зі своїх податків. Як цікаво Ви міркуєте: Як гроші здавати - то батьки, а як прийняти рішення- то директор. Напевно пора включатись в реальність і піти на поступки батькам, які є частиною навчального процесу (діти вчителі батьки)
Лучанин до Острей Сергій Показати IP 5 Березня 2014 22:45
Підтримую Сергія. Ваші коментарі тут найбільш адекватні, та й не ховаєтеся під анонімними дописами. Тисну руку! За вами правда! Треба добиватися свого, а не чекати, що за вас якийсь чиновник усе зробить.
Данильчуку до Лучанин Показати IP 5 Березня 2014 22:58
Ви головного чиновника освітян бачили? Що він може .Дитина в садочку майже рік молока не бачить.Де таке видано.Усі критикують , він на посаді.Прийдіть та випріть з тріском,або запросіть на майдан та нехай пояснить свою бездіяльність.
Ще одна мама до Олег Показати IP 5 Березня 2014 23:27
І чому це ми ,батьки, повинні оплачувати вчителя в школі? Мало того, що доводиться оплачувати репетиторів? А гроші ,які вони деруть на фонд школи? Чому ми за власний кошт ще і вікна в класах міняєм, і ремонти робим, і мультимедійні системи в класах потрібні.....вже по дрібницях і не говорю!!!Не знаю хто там у ВАС не скидається на ,,лампочку,, , але у мене таке відчуття, що це ВИ , як з ясель!!
Олег Показати IP 5 Березня 2014 22:54
В нас вся система освіти гнила, і є люди в тому ж самому управлінні адекватні, тільки в них голова болить якби то урвати коштів щоб зимою школи не позамерзали, та криши відремонтувати, тут не до освіти. А Гнатюка давно пора міняти, тільки на кого, чи вже тоді буде краще? Бо важко з людьми працювати, ви подивіться в своєму класі коли всі обговорюють питання, вроді всі за, а коли до дій то багато хто стає осторонь. Я б директором школи не зміг бути, тому що потрібно кланятись батькам в ноги, просити як для себе грошей на школу, на ту нещасну банку краски, й так далі, і як свідчить практика що бідне принесе останнє, для дітей, а багате чмо буде возмущатись чому це і нащо так. А коли тикають носом то мовчить, бо тільки тоді та тупоголова башка доходить що то діти, вони й щось і ламають, треба ремонтувати, треба й пофарбувати щось, треба й інвентаря купити, який доречі діти самі ламають і деякі й крадуть. Я пам'ятаю я оставався з однокласниками ремонтував парти, сам їх скручував, і приводив до ладу, і ходив фарбувати спортзал, а інші косили від практики й казали що це тільки "лохі" роблять. Тут просте рішення, пишете колективну заяву Гнатюку, він іде з неє міськно, і йому там чітко пояснюють письмово чи да чи ні, він вам її зачитує, якщо не згодні, йдете далі...
марина миколаївна Показати IP 5 Березня 2014 22:55
всім директорам - люстрацію! Особливо - пенсіонерам!!!
Острей Сергій Показати IP 5 Березня 2014 22:57
Гнатюк як управлінець і хазяїн - хороший. З цього приводу лише позитивні відгуки. Просто хочемо, щоб іноді до нас дослухалися. Все розвалити і взяти "кота в мішку" - це не вихід.
Анонім до Острей Сергій Показати IP 6 Березня 2014 17:56
До вас дослухаються, але звідки зарплату для всіх взяти?
Острей Сергій до Анонім Показати IP 7 Березня 2014 11:06
Зарплата залежить від наявності ставки, яка затверджується на основі кількості дітей, що будуть вивчати даний предмет. Діти, які будуть вчити польську мову не будуть вчити німецьку а отже і кількість годин німецької - зменшиться. Хоча, якщо взяти до уваги, що в нас є 7 четвертих класів і за нами є 7 третіх і 8 других, то години будуть тільки збільшуватися, а отже і зросте кількість ставок. Тому питання фінансування тут нідочого. Ми зі своїх податків платимо гроші які й є зарплатою вчителю.
Правий сектор Показати IP 5 Березня 2014 23:09
Завтра о 10.00 йдемо до міськуо. Прийшов час люстрації Гребенюка та решти хабарників Януковича. Збираємося біля будинку культури.
Острей Сергій до Правий сектор Показати IP 5 Березня 2014 23:11
Перестаньте тролити і покажіть посилання на офіційне зібрання яке оголошено через сайт правого сектору.
Острей Сергій Показати IP 5 Березня 2014 23:12
Шановні батьки, ми вже втратили суть розмови! В статті офіційно пояснили і директор, і Гребенюк, що батьки мають право на введення польської мови, починаючи із подання заяв директору (ну, копії звичайно слід залишати у себе). А всі інші дії, очевидно, є не правомірними Отож робіть висновки, шановні батьки!
Любомир Показати IP 5 Березня 2014 23:24
Шановні! А які докази корупції в міському управлінні освіти у вас взагалі є? Як це можна довести?
Острей Сергій до Любомир Показати IP 5 Березня 2014 23:27
Так ми тут не про корупцію говоримо а про участь батьків в навчальному процесі. Не переводьте тему.
любомиру до Любомир Показати IP 6 Березня 2014 13:28
Перевірте тендери, нарахування заробітних плат, премій ,перевірте мертві душі ,чисельність працівників управління освіти згідно штатного розпису,кошти ,що були проплачені підрядникам ,а роботи не виконані і т д
Випускник Школи №26 Показати IP 5 Березня 2014 23:28
Не міг обійти стороною цю статтю, так як я є випускником цього навчального закладу! По-перше Гнатюк Дмитро Олексійович (так, я пам’ятаю П.І.Б., бо таких людей не забувають) дуже хороший вчитель, який дає потужну базу знань, по-друге, якщо я не помиляюсь, то він на посаді директора, від початку заснування школи, з 1993 р., то це тільки означає одне, що він талановитий менеджер і дипломат! А тепер по користувачах: "Kat Сьогодні 19:39 В мене донька вже сили не має від уроків. Зранку до ночі вчить англійську, німецьку і все одно погані оцінки. Мушу ще 2 репетитора брати, щоб як не підучать, то хоть оцінку натягнуть. " То я вам скажу, що школа не заставить вчитися вашу дитину, якщо вона не хоче, це потрібно робити батькам: приділяти більше уваги дитині, прививати бажання працювати над собою! Цілком погоджуюсь з коментарями користувачів, найбільш адекватні люди: Ольга Сьогодні 21:04, Олег Сьогодні 22:08 Також хочу сказати на рахунок всіх критиків: критикувати всі гаразд, а щось зробити??? Почніть будь-ласка кожен з себе, своїх дітей і ви побачите, що у вас не буде часу на інших! А щодо вас, Острей Сергій, виникає думка, що Ви живете в паралельній реальності! Ви напевно будете незадоволені всім і всіма весь час, от така Ви людина. В мій час жоден з батьків нашого класу не втручався в навчальний процес і всі вивчились, стали успішними людьмиІ На хвилі революції Ви наголошуєте про такі поняття, як люстрація чи люстраційний комітет, ще скажіть правий сектор, просто не смішіть!:)
Острей Сергій до Випускник Школи №26 Показати IP 5 Березня 2014 23:32
Так про люстрацію я нічого і не казав. Де в моїх висловах ви почули про відсторонення від управління. Я пишу про свої права і хочу, щоб з ними рахувалися.
Ще одна мама до Острей Сергій Показати IP 18 Березня 2014 17:09
Так, Ви гарно знаєте свої права, але яке Ви маєте право лишати людей без зарплати? Вам би сильно сподобалось якби на роботі ваш начальник посадив вас на півставки, бо хтось, користуючись своїми правами, від нього щось там ВИМАГАЄ. За своїм правом Ви маєте обрати другу іноземну мову, але якщо в НВК№ 26 її немає, обиріть просто їнший заклад. Якби Ваша дитина навчалась в гімназії нашого міста, Ви би не вилили стільки бруду на керівника, погодьтесь. І Гнатюк класний директор, який дбає про наших дітей, а ще піклується про свій персонал, тому що йому не по барабану як і за що будуть жити вчителі в яких забрали години, в той час як ваша дитина буде вчити таку омріяну поьську мову у школі.
Міщук Оксана до Ще одна мама Показати IP 20 Березня 2014 18:39
Яке моральне право мають вчителі пенсіонери залишати своїх же учнів випускників без жодних засобів на існування? Що у нас в державі більш не має кому працювати? Чи кожного пенсіонера варто з зайнятої посади виносити зразу ж на цвитар? Чому Ви впевнені, що у нас всі незамінні?
Петро Показати IP 5 Березня 2014 23:38
Завтра Всі до міського управління освіти на мітинг! Початок о 10.00!!!
Острей Сергій до Петро Показати IP 18 Березня 2014 23:33
Де вибачили бруд? Стосовно "залишити без зарплати" - попит породжує пропозицію. Зараз маємо 7 четвертих, 7 третіх та 8 других класів, тому навантаження і кількість годин будуть тільки зростати.
Олег Показати IP 5 Березня 2014 23:39
Я коли вчився то батьки перевіряли тільки чертвертні оцінки, і основна маса вчилась добре і відмінно, і стали успішними людьми, бо не тисли на дітей, хочеш вчишся хочеш ні, але знай що без знань нікуди не приткнешся. Мені зараз реально смішно коли кажуть практично всі, вчу уроки з дитиною і так далі, зі мною з першого класу ніхто не перевіряв ні домашку, я сам в щоеннику підписувався за батьків, школу закінчив парктично відімінно тільки пару четвірок дякуючи гарним вчителям в 26 школі (випуск 1999 рік).
Острей Сергій до Олег Показати IP 5 Березня 2014 23:49
Цілком згідний, що колись було "навчання". Я школу закінчив в 1997 і в мене не було дві іноземні мови та ще й одна з них з другого класу. Не варто порівнювати навантаження на нас (2 години іноземної в тиждень) з тим що чекає наших дітей (3 год. англійської і ще 2 другої іноземної). А крім того є і інші предмети які не менш важливі.
Іра, вчитель 26 школ до Олег Показати IP 6 Березня 2014 00:01
Вивести їх звідти і на коліна перед громадою поставити за те що роблять з освітою. Хай каються Гребенюк, Силка. Заяви на звільнення і копняка під *упу. Щоб ними і не смерділо більше в освіті.
Батько учениці 4 кла Показати IP 6 Березня 2014 00:47
"Розум розвивається, коли напружується мозок, коли дитина вирішує задачі, читає мудрі книги. А польську мову можна вивчити за кілька місяців, тож її недоцільно вивчати з 5 класу" ...??? Одне це речення свідчить про розумовий, психологічний стан керівника навчального закладу. Для чого ж тоді дорослі люди навчаться на курсах польскої місяцями, роками? Потрібно ж лише не тільки запамятати пару фраз "пшепрошу", але і писати тією мовою, застосовувати її у діловодстві, спілкуванні, причому робити це правильно, без орфографічних і граматичних помилок. Цікаво було б почути, які ще мови такі легкі, як польська? Можливо, кожні декілька місяців буду вивчати нову іноземну мову і стану поліглотом?) Наступне. Про те що немає спеціаліста, коштів. На ринку дуже багато нормальних, талановитих вчителів польської мови, керівників різних гуртків, курсів. Про кошти - це взагалі смішно. 26 школа є найновіша в Луцьку, а ви просто зайдіть і походіть по ній. Найгірший актовий зал, стійких запах засцяних туалетів - викликає якщо не огиду, то просто здивування - а куди йдуть щомісячні побори / благодійні внески, які попробуй не здати??? Є ж приказка - риба гниє з голови. Людина поважна, багато зробила в свій час для освіти. Але час бере своє, і люди можливо починають жити в іншій реальності. Почнем люстрацію з однієї школи. Вшануємо память тих лучан, яким ми віддавали шану минулих вихідних. Будуємо нову країну, в якій хочемо жити МИ! Вчити ту мову, яку бажаємо своїм дітям!!! Перестанемо боятись невідомо чого, давать взятки/подарунки на кожне свято, повязане з вчителями! Заради України! Заради Небесної сотні!
Для батька, до Батько учениці 4 кла Показати IP 6 Березня 2014 02:05
Що ви особисто для цієї школи зробили. Хочите знати куда йдуть гроші? Ви в школі не були певно. Заходите в школу й зразу є стенд, на якому все розписано до копійки. 11 років була в опікунський раді школи, такого чуда ще не бачила. Шановній на збори ходіть, все це вірішується там. А засц*в туалет не директор, а ваші діти. Я в шоці, звідки в Луцьку стільки панів. Хочуть 20 гривень на опікунську раду здати і що б туалет пелюстками троянд був встелений. Сходи спитай скільки держава грошей на школу дає. Баламут. Прояви ініциативу, скажи що ти хочешь бути в опікунській раді, це колегіальний орган і вперед керуй.
На рахунок стенду до Для батька, Показати IP 6 Березня 2014 08:27
Ви випадково не та вчителька, що перед тим як провести батьківські збори скаже, що їй дуже важко, в класі стільки нерозумних дітей, а вона такий професіонал, і дуже дуже мучиться з ними? Стиль вашої мови підходить. За стенд. Ви хоч раз за 11 років прозвітувались куди йде хоч одна гривня з тих поборів? Ні інше питання - ваша рада хоч раз прозвітувалась скільки вона отримала цих поборів за місяць/квартала/навчальний рік? Діло не в 20 грн, можна і більше здавати, якщо бачиш що вони йдуть з користю. Для дітей нічого не шкода. Але коли ті самі дітки, готуються, тренуються, а потім ідуть виступити в такий неакуратний, мало що не в ремонтному стані актовий зал, подібного не знайти в жодній іншій школі, то виникає розумне запитання - все таки куди ж? От зробіть сьогодні той стенд, покажіть звіт хоча один раз, наприклад за ці півроку, з радістю завтра подивлюсь. Якщо дійсно витрачаєте на щось корисне, принесу вибачення. Незамінних людей немає. І якщо зі штату до 200 вчителів школи не буде кому вчити фізику, то нічого, вихід буде. Випускників багато. Зможе не тільки обраний. Потрібно міняти бюрократичну систему!!!
до На рахунок стенду до На рахунок стенду Показати IP 6 Березня 2014 09:51
Ні,не вчителька, я учениця Дмитра Олексійовича Моя дитина закінчила 26 школу. А за витівки вчителів не тут пишіть, а до директора йдіть.Я вам дивуюсь ,кожний рік проходять звіти на всешкільній конференції. Ви в школу ходите тільки до вчителів притензії виставляти? На конференцію запрошують всї голів батьківських комітетів. Спитайе в свого голови, може від вашого классу немає придставника, то я вам пояснюю де звіти знаходяться.
Острей Сергій до до На рахунок стенду Показати IP 6 Березня 2014 10:42
До директора ходили ще минулої осені. Дізналися про його ставлення до вивчення польської мови. Були і на загальношкільних зборах (Можливо Вас там не було) де також піднімали це питання. Відповідь була "неможливо бо неможливо" (варто читати "Я не хочу цим займатись"). Тому слідуюче звернення було до Гребенюка. Директора попереджали, що маємо намір винести питання на обговорення в пресі, що і зробили. Слідуюча дія - звернення до прокуратури. Все в рамках закону і з витримкою часу. Заклики звертатися до "правого сектора" звучали від зауча, тому судіть самі.
МАМА УЧЕНИЦІ Показати IP 6 Березня 2014 01:53
Звільніть Гнатюка і скоро Ваших дітей не буде кому навчати фізиці. Яке майбутне ві своїм дітям готуете, обслуги, що Вам польська потрібна? Яка мова? Ви шановні про що? Таких вчителів фізики, як Гнатюк в Луцьк одиниці, а може й один. Спитайте в його учнів.. Не дуріть собі голову тими мовами і репетиторами. Другу мову в 10 -11 класі не вчать, про шо ви сушите собі мізки. Після уроків Гнатюка для вступу репетиторів не потрібно. В теперішньму світі фізики більше толку. Тримайтеся за такого вчителя.
Юлія до МАМА УЧЕНИЦІ Показати IP 6 Березня 2014 18:14
Абсолютно погоджуюсь. Дмитро Олексійович викладав у нас фізику лише 2 роки. Його уроки пам’ятаю досі. Уклін і шана цій Людині.
765 Показати IP 6 Березня 2014 07:09
Гнатюка на сцену майдану, хай розкаже які вказівки дає, і привести класоводів щоб підтвердили, і тоді в підвал його
до 765 до 765 Показати IP 6 Березня 2014 10:03
до спеціаліста зверніться революціонер-люстратор.
Анонім до 765 Показати IP 6 Березня 2014 13:24
Жах. Яке покоління можуть виростити такі горе- революціонери. Біда 26 школи в тім,що більшість батьків не знають свого місця. Не мають уяви ні про культуру ні про повагу. Таке враження,що як тільки поганий настрій в людей,вони відразу вирушають до рідної школи. Всі всім хочуть керувати, не маючи навіть уяви про суть проблеми. А,про правий сектор заявки взагалі гидко слухати.
Міщук Оксана до Анонім Показати IP 6 Березня 2014 14:53
"Біда 26 школи в тім,що більшість батьків не знають свого місця." Кожен має знати своє місце, і керівництво - теж. Є закон - не порушуйте, і не дійте підпільно: на словах - одне, а на ділі - інше. Вказувати на місце окремим представникам навчального процесу - батькам - це пережитки комуністичної пропаганди, якою більшість теперішніх вчителів ще не так давно жила. Не можете змінити світогляд - на заслужений відпочинок. Заодно, покращите ситуацію з безробіттям в місті. Люди для того ще в школі вчать правознавство, щоб законно відстоювати свої права. Раз Ви такі свідомі - не підписуйтесь "Анонім" Про яку повагу до дітей і батьків може говорити керівництво школи, коли відверто обманює батьків в питанні впровадження польської мови, забороняє піднімати це питання на зборах, залякує вчителів...
лучанин Показати IP 6 Березня 2014 08:11
Люди, отямтесь! Що ви робите ? Через якийсь окремий випадок, який судячи зі статті отримав своє завершення ще в листопаді минулого року ми повинні розігнати всі освітні кадри міста ?
123 до лучанин Показати IP 6 Березня 2014 09:09
Погоджуюсь на всі 200%. Це просто чиємусь татові замість того, щоб завести дитину в гурток чи просто вивести на двір чи в кіно, у зоопарк, в музей, захотілось побалакати про свої права.
Острей Сергій до лучанин Показати IP 6 Березня 2014 10:28
Не завершився цей випадок в листопаді, а тільки розпочався, оскільки в класах почали під диктовку писати заяви на німецьку і російську незважаючи на документальне підтвердження можливості ввести польську. Стосовно звільнення мова взагалі не йде. Уважно читайте статтю і тоді висловлюйтесь, а то розвелось мітингарів та революціонерів, які не розуміють суті проблеми: керівництво не має права перешкоджати волевиявленню батьків, що і підтвердив Гребенюк. Заступники директора, керуючись якоюсь своєю логікою, намагаються грати на випередження і розказувати страшилки про розформування класу і необхідність закупляти підручники. Очевидний факт: журналістам розказують про те, що дирекція проти батьків не піде, а на ділі погрожують. Уважно прочитайте статтю а тоді коментуйте.
лучанка Показати IP 6 Березня 2014 09:24
Шановні батьки і всі інші коментатори, справи не в тому щоб звільнити посадовців, а справа в тому, що коли зробити ремонт, поставити вікна і т.д. (інші вкладення грошей наших, причому не малих) то батьки будь-ласка, а як батьки зробили все і попросили вчителя польської мови то йдіть в баню.. То це дуже розумно....... Якось треба разом ці питання вирішувати і погоджуватись з батьками разом співпрацювати. От тоді не буде виникати таких питань і проблем.
12345 мама випускниц Показати IP 6 Березня 2014 09:59
Я не розумію для чого вам польська мова. Другу мову діти закінчують вчити в 9 классі. Для того щоб польська в майбутньму була мовою для навчання , шкільного об"єму мало. Ви зараз втратите і толкового фізика і не отримаєте нічого. Тримайтесь за гарного вчителя, бо потім будете землю рити й шаленні кошти платит за підготовку дитини до ЗНО, та й Гнатюк не вирішує кадрові питання.
Острей Сергій до 12345 мама випускниц Показати IP 6 Березня 2014 10:31
Питання не кадрове а планове. До Вашого відома - друга іноземна мова вивчається з 5 по 11 класи за новою програмою. Стосовно кадрів - то справа директора, хто буде вести цей предмет, а я висловлюю побажання батьків стосовно самого предмету.
lychanka Показати IP 6 Березня 2014 09:59
ЛЮДИ ДОБРІ !!!не треба приплітати в цю тему ніяку корупцію і владу!!!!!!!!!! кожна суперечка має бути конструктивною . 26 - нормальна школа. так, саме НОРМАЛЬНА, а не чудова, відмінна чи ше яка. Так, внески посильні будь-кому, так - використовуються за призначенням і все прозоро ... ЩОБ ПЕРЕКОНАТИСЯ - ТРЕБА ДОЛУЧАТИСЯ ДО ДІЯЛЬНОСТІ ОПІКУНСЬКОЇ РАДИ. Але не треба тут співати діфірамби навчально-виховному процесу. Не знаю, як там було - коли ви всі - попередні дописувачі - там вчилися, але тепер це по іншому. Інтерес до науки у дітей падає з року в рік, а ставлення вчителів до викладання можна описати як "без фанатизму". НАЙБІЛЬШ ПРИКРО ТЕ, ЩО ПРОБЛЕМА ДЛЯ КЕРІВНИЦТВА ШКОЛИ НЕ В МОВІ=)))) А В ЗРУЧНОСТІ=))) ВОНИ БЕЗ ПРОБЛЕМ ПЕРЕФОРМУЮТЬ КЛАСИ!!!!!!!!!!! можете не сумніватись - цьогоріч це сталося з нинішніми 5-ими класами. І байдуже цим "макаренкам", як при цьому почуваються діти... Головне - щоб з навантаженнями і штатними одиницями пазли складалися... Не знаю, як там у інших мамочок "другої" зміни поміщаються 2 репетитори і гуртки у режим=))))))))))) Якщо навчання щодня на 11 - 12 - то це, знаєте, унеможливлює додаткові заняття=))) мистецькі школи починають роботу з 9-10 год ранку - а отже при так званій "другій зміні" дитина суне з тяжезним рюкзаком , не встигаючи забігти додому поїсти-перевдягтися і т. п. Більше того перші уроки 5-класників проходять у біготні між різними кабінетами по різних поверхах велииииииичезної школи...з верхнім одягом, перезувкою , рюкзаками - ці гуртки малих школярів подібні на циганські табори на вокзалі.... А МИ ТУТ , ПАНІМАЄШ, ОПИСУЄМО ДОЦІЛЬНІСТЬ І ДОСТУПНІСТЬ РОЗШИРЕНОЇ МОВНОЇ ПРОГРАМИ !!! У МЕНЕ КІЛЬКА ДІТЕЙ. Є І ЧЕТВЕРТОКЛАСНИК. ЯКЩО У НАШОМУ КЛАСІ "ПРИСУДЯТЬ" ДО ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКУ МОВУ - ЦІ УРОКИ МИ ВІДВІДУВАТИ НЕ БУДЕМО! вплоть до ради профілактики ...чи до суду... може, у мене і не найобдарованіша у навчанні дитина, але у неї є інші здібності, розвиток яких не можна упускати через надмірні зусилля щодо вивчення непотрібної, незрозумілої мої сім'ї, недоречної для нас німецької мови. МИ З ЧОЛОВІКОМ ХОЧЕМО , ЩОБ У НАС ШКОЛУ ЗАКІНЧИЛИ НЕ ВІДМІННИКИ ІНВАЛІДИ, виснажені процесом науки фізично, а здорові, спокійні , адекватні діти, які самостійно і спокійно розпоряджаються власним часом (навіть якщо вони будуть і НЕ БЛИСКУЧІ ПОЛІГЛОТИ)... Тому - батьки, хто там помішаний на кількості і розмаїтті мов - море шкіл у Луцьку - вперед... А загружати дитину нав'язаною, непотрібною і необов'язковою мовою при такому НЕВДАЛОМУ РЕЖИМІ ЗМІН - це ... злочин проти дитини. .
Анна до lychanka Показати IP 6 Березня 2014 23:03
Чесно, не поміщаються. Дуже важко. Я проти другої зміни взагалі, сама її не навиділа. Але виходу жодного. Хіба, що дійсно, переводити дитину у школу, де немає другої зміни. Можливо помиляюсь, але минулого року це була 15 школа, хоча не впевнена, зараз не знаю. Головне, щоб у дитини було бажання вчитися, а у батьків терпіння, а не гроші. Які гроші в четвертому чи пятому класі? У вас конкретні пропозиції є про зміну режиму і як їх втілити? Я тільки за обома руками
Lychanka до Анна Показати IP 7 Березня 2014 07:15
Якщо поміркувати - то початок 2-ої зміни на 13 год дає дуже багато ( принаймі , дитина встигає поїсти! після гуртків). Переводити з школи в школу - це занадто. Тим більше, що даний клас чудовий і дружній. Особисто в мого сина - щодня фізичні тренування. Відмінити їх заради репетиторства з непотрібної німецької мови, яка йому ніколи не знадобиться? ЦЕ - ЛОГІКА? Тому кожна сім'я робить свій вибір стосовно мови, і у кожної власні переконання. ЯКЩО Я ЗНАЮ АНГЛІЙСЬКУ, ПОЛЬСЬКУ І РОСІЙСЬКУ - ТО Я МОЖУ ДОПОМОГТИ ХОЧА Б ЧАСТКОВО ДІТЯМ З ВИКОНАННЯМ Д/З. Але якщо німецької ніхто з оточення не знає, то виходить - збільшувати об'єм роботи (заробляти більше) - і наймати репетитора... але куди ці заняття - планувати на 22 год? ЦЕ БЕЗГЛУЗДО. Без додаткових занять моє дитя не справиться. Тобто, мови не вивчить і все одно не зможе використати. ТОДІ ДЛЯ ЧОГО ТРАТИТИ НА ЦЕ ЧАС? якщо вже необхідна друга мова - то хай це буде польська - зрозуміла моїй сім'ї і потрібна час від часу. Я навіть не проти російської ( просто легко вчити, читати на дозвіллі книги і т. п.), тоді польську пізніше при нагоді справді вивчимо у "товаристві"..чи будь де ...Я ПРОТИ КАТЕГОРИЧНОСТІ: ОТ МУСИТЕ ВЧИТИ НІМЕЦЬКУ І ХОЧ ТРІСНІТЬ... так не буде
Правда до lychanka Показати IP 7 Березня 2014 11:30
Цілком вас підтримую
Шведка Показати IP 6 Березня 2014 11:04
Пишіть заяви хоч на китайську,на японську тощо. В наших школах,гомназіях не можливо вивчити ніяку мову і крапка.
Українка до Шведка Показати IP 6 Березня 2014 18:30
Неможливо, якщо не захочуть самі діти і батьки їх будуть в цьому переконувати. Вивчення іноземної мови потребує щоденних!!!!!!! зусиль і підтримки з боку рідних.
волиняночка Показати IP 6 Березня 2014 19:14
Те що вивішує опікунська рада мало кого цікавить, для чого мені звіти про мильно -брильно- рильні приналежності,чи про епсони якими директор вихваляється перед іншими директорами!ВИ ПОМНОЖТЕ 20грн НА КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ!СУМА ВРАЖАЮЧА!
Острей Сергій Показати IP 6 Березня 2014 19:41
Сьогодні директор школи повідомив, що 11 березня будуть збори батьків учнів четвертих класів. Будемо сідати за стіл переговорів. Щоб до нас і дослухались потрібна повна явка, адже крім проблеми з мовою, яка є дуже важливою, є ще багато питань по класних керівниках, формуванні класів та навчанні.
Ольга до Острей Сергій Показати IP 6 Березня 2014 20:02
Я, як голова батьківського комітету одного з четвертих класів ЗОШ №26 прийду обовязково. Але де, коли, о котрій? Хто ініціював ці збори? Які питання по класних керівниках? Пане Сергію, я за демократію, але в розумних межах. Бо тут вже "попахує" якимсь переворотом? Які питання будуть вирішуватись? Давайте говорити відкрито.
Батькам до Ольга Показати IP 6 Березня 2014 20:59
Та ладно, все одно Д. О. Вам макаронів навішає і буде як він захоче. а Ви хоть папі римському листи пишіть!
Острей Сергій до Ольга Показати IP 6 Березня 2014 22:01
Ніякого переворотуне буде. Збори ініційовані Гнатюком Д.О. Директор, як я вже писав, хороший управлінець і нормально виконує обов'язки директора. Буде питання стосовно мови, а інші на розгляд виносить дирекція школи. Я сам (відповідаю за свої слова) не хочу робти жодних змін. Мене влаштовує робота дирекції, а єдине прохання: враховувати думку батьків
Ольга до Острей Сергій Показати IP 6 Березня 2014 22:37
Я не зовсім згодна з вами. Не знаю чи всі батьки з класу, але батьківський комітет нашого 4 класу прийде. Присутні будемо, але підтримки не обіцяємо. Скажу відверто, частині батьків повністю байдуже, 2/3 взагалі за вивчення російської (я зовсім не проти цієї мови, я сама її вчила і вважаю її потрібно вчити, бо за напис на зразок "казли" хочеться дати по вухах), але це найлегший шлях. Особисто я вважаю вашу проблему надуманою (багато галасу з нічого). Досягнете свого - Ви молодець (попытка не пытка). До зустрічі на зборах.
Міра до Острей Сергій Показати IP 7 Березня 2014 09:42
На яку годину збори?
Острей Сергій до Міра Показати IP 7 Березня 2014 10:33
Збори на 18-30 в актовому залі 11 березня. Діти мали про це вже повідомити. Принаймі в доньки в щоденнику вже є про це запис.
Міра до Острей Сергій Показати IP 7 Березня 2014 13:53
Сьогодні заводила дитину в школу там жодного оголошення про збори немає!!!!!Якщо на зборах будуть виноситись на розгляд інші питання, крім польської мови,то це збори для всіх батьків!Я так розумію?
Однокласник Острея Показати IP 7 Березня 2014 18:31
Сергій, якщо в програмі на наступний рік є польська мова, то й будемо вичати, як немає, то не там шукаєте. Пишіть в міськно і т.д. Програму складають далеко від Луцька. Я доречі не проти польської також, Щодо директора, шановні люстратори, подивіться на інші школи. Зокрема 19 - сусідній мікрорайон. Щось, тільки, ніхто туди йти не хоче... Про залякування, просто "понос". Сергій, мали б совість....
Земляк Показати IP 7 Березня 2014 18:55
Остреч, вивчить, будь-ласка, українську мову. Тільки далі переходьте до іншої. В Вашій заяві написано "на даний час". "Даний" - це русизм, діти в 4-ому класі це вже проходили... Не спотворюйте мову, читайте: http://slovopedia.org.ua/30/53396/26320.html
Вчитель Показати IP 7 Березня 2014 20:41
Острей, в заяві вкажіть ще й, що Ваша дружина бажає викладати польську мову в цій школі, а в міськно існує ціла черга невлаштованих вчителів іноземних мов. Також не забувайте, що вже працюючим вчителям інших іноземних мов, після запровадження іншої мови, потрібно буде шукати роботу. Біля Вашого будинку не далі ніж 1000м працює 5 , 15, трохи далі 21, 25. Вибір більше ніж потрібно. Чи можливо й там хтось вас не влаштовуює?
Ігор до Вчитель Показати IP 8 Березня 2014 00:19
Ми вибираємо школу яку хочемо, і не треба всім батькам а не тільки Острею вказувати в якій школі будуть навчатись наші діти... то і ми вам не будемо вказувати де ви маєте викладати свої предмети.. не будьте "нацьто" розумні... якщо вам не подобається думка і прохання батьків то поряд є 5, 15 трохи далі 21, 25 школи.. вибір за вами.. там теж потрібні вчителя... Удачі....
Острей Сергій до Вчитель Показати IP 8 Березня 2014 21:52
Моя дружина за спеціальністю фізик-інформатик, тому польську мову навіть теоретично виклалати не може.
Учениця Показати IP 9 Березня 2014 21:30
Доброго вечора всім! Пишу сюди не для того, аби агітувати вас за чи проти німецької, російської або польської мови. Але пишу, знаючи весь процес навчання у НВК №26 зсередини. Так ось, за 11 років я ні разу у цій школі не зустрічалась із хабарями, жодного разу не "домовлялась" із вчителями про оцінки. І тим не менш, навчаюсь на відмінно. І до 9ого класу я вчила 2 мови - англійську і німецьку. Не перетрудилась, чесно кажучи. Помітила, що багато із вас пишуть про те, що вивчення німецької потребує додаткового часу і коштів на репетиторів. Так ось, на своєму прикладі можу довести, що це є зовсім не обов'язково. До 11 класу я не мала жодного репетитора, ніколи не відвідувала якісь додаткові курси чи заняття. Лише зараз розпочала репетитоства для підготовки до ЗНО. Як бачите, на успішності навчання це не позначилось. Крім того, активно займалась у спортивній секції, часто їздила на різноманітні турніри та збори, а тому пропускала чимало уроків. Але самостійно наздоганяла усе мною пропущене. Тому замість того, аби сваритися тут, краще сядьте з дитиною за книжку. Користі явно буде більше. Наступне - про другу зміну та її незручність, про збір коштів і т.д. Погоджусь з вами, що друга зміна-це не завжди зручно. Тим не менш, при бажанні можна знайти час на все. Знову наведу власний приклад - протягом тих років, коли я навчалась у другу зміну, на тренування я ходила на 9 год ранку. І все встигала - і поїсти, і переодягнутися. Тим більше, як вже зазначалося вище, в школі навчається дуже і дуже багато дітей. Всім просто не вистачає класів. А тому без другої зміни обійтися нереально. Наступне - про збір грошей у фонд школи. Тут хочу сказати, що в нашій школі все доволі скромно. З нас не вимагають величезних сум, в той час як у деяких луцьких школах навчання обходиться значно дорожче. І ще - навчіть дітей нормально поводитися. Бо якби почули ви як вони розмовляють між собою, як спілкуються із старшими, не думаю, що вам це сподобалося б. Хамська поведінка, ненормативна лексика - це те, з чим ми щодня стикаємось у школі. Іноді аж страшно за те, якими виростуть ці діти. P.S.: після прочитання коментарів виникло враження, що є такі люди, яких ця школа не влаштовує цілком і повністю. Звільнення Галини Василівни, Дмитра Олексійовича... Питання - а чи не забагато ви хочете? Ці люди будували нашу школу, працювали на її авторитет та ім'я. Впевнена, що ви не просто так обрали саме 26 школу для навчання ваших дітей. Не подобається- в Луцьку ще 25 шкіл. Обирайте ту, яка вам до вподоби, ніхто вас насильно не тримає тут. Одразу прошу вибачення, якщо когось образила. Просто накипіло трохи. Дякую за увагу!
Ірина до Учениця Показати IP 12 Березня 2014 14:22
Якщо ти учениця то явно з хабарями ти не стикалась а стикались твої батьки.....я не маю на увазі тільки школу... є інші установи де теж процвітає хабарництво..... Потребує вивчення часу різних мов це однозначно, і немає про що тут теревенити.... Якщо в сімї ніхто не володіє первинними знаннями іноземних мов, то репетитор потрібний однозначно... Якщо до 11 класу гарно вчилась навіщо при підготовці до ЗНО найняла репетитора.. треба ж було і надалі самостійно.. чи забракло трошки розуму? Наступне.. Якщо дитина ходить у 2 зміну, і тренування починаються на 9,00, то я не знаю яка має бути торпеда в одному місці щоб встигнути позайматись, прийти додому, переодягнутись, поїсти і ще встигнути на навчання на 11,00...... Наступне - якщо збираєте гроші на фонди різні то щось робіть... а то актовий зал не роблений вже років 10 і не треба мені тут ля-ля що там щось робить..... а дискозал... там 5 видів плафонів на лампах.. аж смішно збірна всієї школи...... Наступне - поведінка наших дітей це характеристика їх сімей і батьків, тут я згідна..... Наступне - Нікого звільняти не треба...... На все всій час коли і кому на пенсії чи ще кудись... але і не треба розказувати батькам в якій школі мають вчитись їх діти (через 1-2 вчителя ніхто дітей переводити не буде до інших шкіл).... і це не вирішувати педколективу чи ще комусь зі сторони..... Так що вибачте якщо я вас теж образила. Дякую за увагу!
Люся до Ірина Показати IP 12 Березня 2014 16:20
Ірино, цілком з вами погоджуюся, а ще хочу сказати, мені чомусь здається, що писала це звернення зовсім не учениця, а хтось із викладачів школи або адмінстрації. Так багато всього могла б написати й описати тільки людина, яка має пряме відношення до школи!
Учениця до Люся Показати IP 12 Березня 2014 19:09
На жаль, ви помиляєтесь. На сьогодні я є ученицею 11 класу Луцького НВК № 26. А щодо того, що "так багато всього могла б написати й описати тільки людина, яка має пряме відношення до школи!", то хто повніше і правдивіше бачить усю картину навчального процесу зсередини, ніж учні? Власне, тому і вирішила написати, бо не завжди батькам доступна вся та інформація, яку може побачити чи почути дитина, яка щодня проводить години саме у школі. Повірте, 26 школа - далеко не найгірша, навпаки, одна із кращих не лише в місті, а й в області. Тому деякі речі, які я прочитала вище (н-д, які стосуються звільнення вчителів, директора) мене, чесно кажучи, вразили. Цінуйте те, що маєте! Бо ж може бути значно гірше! Дякую за увагу!
Люся до Учениці до Учениця Показати IP 13 Березня 2014 13:33
Ученице! Ваша відповідь мені ще раз доказала, що він не учениця цієї школи, яке Вам діло до директора, вчителя, ваше діло навчатися й слухати батьків. А батьки більше знають, ніж Ви, але Вам не розказують всього, щоб менше знали і не розказували своїм друзям, бо так треба!
Учениця до Ірина Показати IP 12 Березня 2014 18:57
Про хабарі- тут мова йде про конкретну школу, а не про "нші установи де теж процвітає хабарництво". Щодо репетиторів до ЗНО - знаєте, ЗНО є дуже і дуже важливим, а тому я не вважаю зайвим пройти ще раз весь курс навчання із потрібних мені предметів із репетиторами, а зовсім не тому, що "забракло трошки розуму". Щодо тренувань на 9.00, то мені цілком вистачало часу на все. І без "торпеди в одному місці". Про актову залу- тут згідна, як і про дискозал. Ну а щодо того, що вчителів, за вашими словами, звільняти не треба, то почитайте коментарі вище. До речі, там не лише наших вчителів згадують. А щодо того, що не треба вказувати батькам, в якій школі повинні вчитися їх діти, то ви мене вибачте, але якщо комусь щось не підходить, то чому всі інші повинні підлаштовуватись під цього вибагливого татуся чи маму? Не подобається школа - ну то можна ж вибрати іншу! Ту, в якій все влаштовуватиме. І наостанок - як би там не було, але 26 школа має ім'я і авторитет у місті. Так було і так буде. І досягла вона визнання завдяки колективу, який там працює, і учням та їх батькам, які з розумінням ставляться до навчального процесу. Сподіваюсь, що так буде і надалі! І не буде більше гучних конфліктів, які ставлять під сумнів авторитет цілої школи та її дирекції! Дякую за увагу!
Ірина до Учениця Показати IP 13 Березня 2014 19:16
Я дуже рада що у нас такі 11-класники розумні, і так гарно говорять дорослими тезами і думками... Що вони все і завжди встигають і гарно вчаться... і розуму вистачає...... Те що 26 школа хороша, то добре... але і вчителя є не такі як треба.... а в основному всі нормальні..... не можна всім подобатись і це факт.. але ще раз кажу, не треба нам розказувати де мають навчатись наші діти..і ми не скажемо куди комусь прогулятись..... Дуже не люблю коли ставлять батькам умови і все таке...... Так що подумай..... Я мама і мені видніше....
Лучанка Показати IP 11 Березня 2014 22:20
Що показали батьківські збори? Чи їх не було???
Міщук Оксана Показати IP 12 Березня 2014 12:27
Збори відбулися! І директор, і зауч - "Мова буде та, яку обереть батьки!", Зауч не полінувалася прочитати на зборах лист МОН, де йшлося про можливість і законність вибору мови батьками. Навіть провели анкетування серед присутніх, щоб вивчити ситуацію. Повідомили, що, очевидно, запросять вчителя з сусідніх шкіл... І класи розформовукатись не будуть... Анкетування показало, що приблизно 2\3 з присутніх (а це десь третина від всіх батьків) обирають польську мову.. Але ставити крапку в даному питанні зарано. На зборах проводилося анкетування. Добре, що тато когось з учнів наголосив, що анкета не є офіційною підставою для введення мови. ОФІЦІЙНА ПІДСТАВА ДЛЯ ВВЕДЕННЯ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ - ЗАЯВИ БАТЬКІВ!!! ОТЖЕ, ШАНОВНІ БАТЬКИ, ХТО БАЖАЄ, ЩОБ ВАШІ ДІТИ ВИВЧАЛИ ПОЛЬСЬКУ - ПИШІТЬ ЗАЯВИ, АНАЛОГІЧНІ НАВЕДЕНІЙ ВИЩЕ В СТАТТІ НА ІМ"Я ДИТЕКТОРА!!! Крапку поставимо, коли у вересні у розкладі наших дітей дійсно побачимо польську в переліку! Ініціативна група контролюватиме це питання! Обіцяємо!!!
Ще одна мама до Міщук Оксана Показати IP 18 Березня 2014 17:22
Ну добре. Пришють вам у школу молоду сцикуху (вибачте на слові) з сусідньої школи, яка, працюючи сумісником ні там нікого не навчить, ні вашим дітям нічого не дасть. Це що питання принципу? А як воно буде насправді нікого не хвилює? Що Ви будете робити, коли ваш єдиний на всю школу вчитель польської мови на лікарняний піде? Яку тоді мову будуть вчити ваші діти? Ще одного пошукаєте в сусідній школі? А крім лікарняних ще в навчальному процесі вчителя існує така річ як семінар. Коли іде вчитель на семінар, його заміняють інші вчителі - його напарники. А хто замінить вашого поляка? Вчитель біології? Ось і вийде що за рік з одним вчителем польської мови з сусідньої школи ви всі будуте більше чути чому не було уроку, ніж що сьогодні вчили.
Міщук Оксана до Ще одна мама Показати IP 20 Березня 2014 18:22
Відповідь дирекції на цю статтю опубліковано http://www.volynnews.com/news/society/dity-lutskoyi-shkoly-use-zh-zmozhut-obyraty-polsku-movu-dlia-vyvchennia-/ Очевидно, одного вчителя польської у нас в школі не вистачить, але то вже питання дирекції... Як сказав директор: "Мова легка, можна вивчити за кілька місяців". Отож, вчителі, які бояться залишитись без роботи мають час на перепрофілізацію - 6 місяців. Благо, місцевий СНУ дає можливість екстернатної перепідготовки... Часто краще молодий пелагог, ніж пенсіонер з радянським світоглядом... До речі, всі хвалені вчителі нашої школи колись були молодими педагогами... ОТОЖ, ШАНОВНІ ПЕНСІОНЕРИ, ДОБРОВІЛЬНО І СВІДОМО ЙДІТЬ НА ЗАСЛУЖЕНИЙ ВІДПОЧИНОК, ПОКРАЩІТЬ СИТУАЦІЮ З БЕЗРОБІТТЯМ НА ВОЛИНІ - БУДЬТЕ ПАТРІОТАМИ НАШОЇ УКРАЇНИ!
Мама 4 класу .Сама в Показати IP 21 Березня 2014 23:37
Я просто в шоці!! Моя дитина буде вивчати тільки німецьку, бо нею спілкується не одна держава, так як польською. Мені дивна сім'я Остреїв.????Це просто не нормально, коли молода мама ходить в шляпці, як старушка Шапокляк. І буде посилати всіх на пенсію? Хай пошле свою маму.І Вам шановний Сергій, поки не пізно втікайте від своєї хворої дружини. Шкода дитини. Це не адекватне ставлення до вчителів, та до дирекції школи.Що ви про себе думаєте? Може ви хворі, як Путін. Де ця з'явилась манія "величия", тобто шизофренія. Лікуйтеся.В теперішній ситуації в країні, я би вам Сергій бажала захищати свою державу,а не прикриватися на сьогодні дурними проблемами. Це не основне на сьогодні Їдьте на кордони України та захищайте інтереси своєї держави .
Ольга до Мама 4 класу .Сама в Показати IP 23 Березня 2014 22:39
Мамо 4 класу, і я просто в шоці, але від Вас. Учіть хоч китайську, але перед тим, як казати, що хтось хворий, подивіться на себе. Я от ніяк не можу пов'язати шляпу Острей Оксани із вивченням польської мови у школі.
Мама 4 класу до Ольг Показати IP 23 Березня 2014 23:21
Ви напевно така сама не вихована людина . Тому що навіть шляпа говорить про інтулект людини. Це звичка сидіти на городах в шляпі ,а не ходити по вулицях міста та писати дурниці. Хай їде у своє село та працює в допомогу своїй матері, І мені дивно,коли ви пишете про мене коли,"я маю подивитися на себе". А ви мене бачили???Це відписує Острей (Міщук) всім зрозуміло!!! Зробіть для себе висновки!!!
Оля до Мама 4 класу до Ольг Показати IP 27 Березня 2014 23:10
У ваших коментарях стільки граматичних помилок, що важко вловити суть ваших думок.
Зовсім випадкова Показати IP 23 Березня 2014 23:48
Ви знаєте я зовсім випадково попала та прочитала оці коментарі!!! Мені здається що сьогодні вже керують та встановлююють свої права батьки!! Де повага до вчителів?? Це так можуть писати батьки, що вчителі, щось нав'язують та перекалатують до пенсії?? Це просто жах. Це на сьогодні вчитель вже ніхто. Це Ви маєте право людям ,які вже стільки років працюють у школі вказувати на якісь проблеми,які стосуються вас?? Схаменіться!!! Це що робиться??Будьте вдячні людям ,які дарують знання дітям!!! А особливо вчителям початкових класів!!! Вклоніться їм та подякуйте!! Це люди ,які постійно турбуються та хвилюються за ваших дітей! Бог вам судддя!!!!!!!!!!!!!!!
Мама 4 класу Показати IP 24 Березня 2014 00:26
як може витримати таких батьків вчителька, яка вчить доньку Остреєв. Я просто співчуваю. Це хворі люди!
Наталія Веремчук Показати IP 24 Березня 2014 01:00
Краще педагог зі стажем, ніж молодий.У моєї доньки молодий педагог, яка не може дати раду дітям. Добре, що у Вас Остреї ,вчителька пенсіонерка. Вам тільки заздрим.Не треба їх посилати на пенсію. Вони самі того чекають. Але постає питання хто буде вчити далі??? Молоді не дуже бажають йти до школи, та не справляються з дітьми. У нас заміняла старша, но не пенсіонерка так діти дуже її любили і не дуже чекали молоду!
Тетяна Показати IP 3 Вересня 2014 14:51
В прошлому році нам було добавлено вивчення другої іноземної мови. Тепер ми знаємо, що її вивчення Міністерство освіти скасувало. Але нам довели розклад уроків, де є дві іноземні мови, англійська, німецька, та ще й російська.Це получається, що діти вивчають чотири мови одночасно. Ми почали возмущаться, і тепер нас заставляють писать усіх заяви, що ми хочемо учити другу іноземну мову і підпимсать їх 16.06.2014 р. І шож це за розклад, якщо наші діти навчиються п’ять днів у тиждень по сім уроків щодня. Получається 35 годин, а по нармі треба 31година. Дайте будь-ласка нам роз’яснення. На сьогодні класний керівник ображає дітей , вони не хочуть без заяв батьків іти до школи , боячись що їх відправлять у сільську школу, як каже учитель . батьки не можуть прямо підписуватися бо в школі давно твориться безпредел.
читач коментарів Показати IP 5 Травня 2016 21:52
Гнатюк Дмитро Олексійович- це людина з великої букви, вчитель Сороса, Заслужений вчитель України.Він ніколи не брав хабарів, завжди жив і живе інтересами дітей, дає зелену вулицю кожному вчителю, який хоче вдосконалюватись і працювати. Він непримиренний до хамства, підлості і Бог йому допоможе вийти з цієї брехні і грязі, яка проти нього замислена. І пам,ятайте,шановні його вороги, що за ним стоїть ціла армія випускників і тих, хто працював і працює з ним в різні періоди його трудової діяльності.І не приписуйте йому політики, він не ставленик Башкаленка чи януковича,він набагато раніше розпочав педагогічну діяльність і завжди був хорошим вчителем фізики.Я працювала з ним, ія в шоці від цієї гразі, яка на нього виливається.Як вам не соромно? Як ви гріха не боїтесь? Як це гидко!
Анонім Показати IP 12 Липня 2016 14:55
Вибір мови а також відмова від вивчення ще будь-якої повинно бути на розсуд батьків та ученика. В залежності від бажання умінь та інтересу учня. І не забувайте що педагоги практично на службі отримуючи зарплату з бюджету

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus