USD 39.75 40.10
  • USD 39.75 40.10
  • EUR 39.85 40.30
  • PLN 9.75 9.97

Петицію про перенесення Старого ринку зареєстрували у Луцькраді

17 Листопада 2015 09:56
Єдиною петицією, яка набрала 300 голосів лучан, стала петиція про перенесення Центрального ринку у Луцьку.

Про це йшлося під час оперативної наради у Луцького міського голови 17 листопада.

Як повідомила директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карпяк, за станом на 16 листопада у Луцьку міську раду надійшло 36 петицій, з них підтриманих – 1, не підтриманих – 6, на розгляді -1.

Зареєстрована петиція стосується перенесення Центрального ринку.

Як пояснив перший заступник міського голови Тарас Яковлев, зареєстрована петиція протягом 14 днів набрала відповідну кількість голосів (300 ідентифікованих осіб проголосували, підтримавши цю петицію).
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 47
оООО Показати IP 17 Листопада 2015 10:18
цікаво, що з нею робитиме Романюк ?
Анонім до оООО Показати IP 17 Листопада 2015 10:27
Обі*ре..я як завжди)
Анонім Показати IP 17 Листопада 2015 10:42
Долю тисяч людей повинні вирішувати не 300 осіб і не Романюк
СБУ до Анонім Показати IP 17 Листопада 2015 16:32
До речі 85% виборців старого ринку проголосували за Романюка, а зараз отримаєте пенделя під одне місце, замість хорошого торгового центру.Так вам і треба, будете мерзнути під Гіркою Полонкою.
пасажир до Анонім Показати IP 17 Листопада 2015 21:01
В разі потреби петицію підпише і кілька тисяч людей (лучан), яким обридло спостерігати той свинюшник в історичній частині міста
МИ Показати IP 17 Листопада 2015 10:46
Депутатам бажаю мудрості!
СБУ до МИ Показати IP 17 Листопада 2015 16:38
Не смішіть, про яку мудрість депутатів ви говорите.
Лучанка Показати IP 17 Листопада 2015 10:51
Зараз коли лучани його підтримали, він просто повинен підтримати їх і нарешті навести порядок у старій частині міста, хоча перенесення старого базару на ДПЗ і буде не дуже популярним рішенням але на мою думку , люди звикнуть і поступово все налагодиться!!!!!!!!!!!!!!!! Нарешті стара частина нашого міста стане привабливою!
Лучанин до Лучанка Показати IP 17 Листопада 2015 12:04
Чому ви вцепилась у перенесення ринку. Тим більш на гпз. Що воно дасть. Як наслідок замість старого ринку буде житловий комплекс "Ратуша", а на ГПз як було пусто так і буде пусто. Перенесення ринку вигідне лише цуму, братіно і тд. Для населення - доїз буде незручний, ніхто туди їздити небуде. Все що треба зробити з старим ринком це 1. провести РЕКОНСТРУКЦІЮ, (як ювант) 2. Розібратися з циганами (горішники) 3. Передати в місто для наповнення бюджета
Галина до Лучанка Показати IP 17 Листопада 2015 12:04
угу, нарешті деякі чиновники, роздерібанят трохи грошенят!!! Нарешті, декому можна буде, прикриваючись ідеєю "перенесення" ще більше розжиріти. Так, нарешті!!! P.S Дуже надіюсь, що з цієї затії нічого не вийде, і лучани знімуть локшину з вух і зрозуміють, до чого приведе це "перенесення"...
Народна довіра Показати IP 17 Листопада 2015 11:20
Давно пора прибрати.
до Лучанка Показати IP 17 Листопада 2015 11:35
так, стане дуже привабливою, коли там побудують ще один торговий центр,або житловий квартал ))) саме для цього все і робиться
НП Показати IP 17 Листопада 2015 11:37
І чого , ви, ті що працюють на старому ринку, мовчите? чого не реєструєте петицію "лучани проти пренесення старого ринку", вас що не набереться там триста чоловік, і нема серед вас лучан, а одні сільські бабусі?! чи ви будете тупо сидіти з роззявленими ротами поки вам дадуть копняка під с.ки?
СБУ до НП Показати IP 17 Листопада 2015 16:59
А пенделя дадуть точно, на другий раз будуть знати за кого голосувати. Хай не піняться ГПЗ саме підходяще місце для пернесення, там Гірка Полонка, Ратнів не далеко, а для Луцька, Варшавки та торгових центрів достатньо.
ггість Показати IP 17 Листопада 2015 12:00
ще варто подумати про тих,хто з села довозить свою продукцію і з цього живе,а іхити на гпз дуже ім не зручно
Оля до ггість Показати IP 17 Листопада 2015 13:38
От якраз і дуже зручно буде їхати на ДПЗ. Бо в центр возять Горохівський район, і Луцький, а на варшавку полішучня і рівненська область. Давно пора викинути цей ринок, а то срач розвели спекулянти, панькаєтесь з ними.Видали приказ, і забрали ці гадючники з центру міста. А на ДПЗ - найкраще транспортне сполучення, район став пречудовий, базар європейський. І далі продовжує будуватися.Гнати в шию і не питати цих продавців-срнкулянтів,особливо мяснимй відділ,скуплять у селян забезцінь і деруть останню шкуру з людей.Ніхто не наведе порядок з ними.гонять таку ціну з неба.
Всім придуркам до Оля Показати IP 17 Листопада 2015 14:59
А на х.ра мені той європейський базар?! мене цілком влаштовують горохівські, луцькі, рівненські, хоч сто п"ятдесят разів в кубі, поліщуцькі місцеві вишні, сливи, яблука, груші, персики, смородина, зелена цибуля, редиска, петрушка, кріп просто з місцевих грядок, а не муміфіковані муляжі з Европи, і я можу в будній день, працюючи в центрі, спокійно встигнути побувати на старому ринку і повернутись на роботу, щоб купити кілограм другий фруктів- ягід дітям і пучок петрушки- цибулі до столу, а не фугачити за цим всім на ДПЗ. У всіх мікрорайонах міста є базарчики де можна придбати такий асортимент по дорозі з роботи чи в обідню перерву, а центральному району тепер залишаться супермаркетові вічноживі іспанські нектарини і ківі та кріп з петрушкою в пластикових упаковках без смаку і запаху і частенько вже доволі не першої свіжості в будь-який сезон чи як ? Не всі сидять вдома і мають час їдити туди сюди по місту з кінця в кінець, думайте зрештою і про тих хто працює строго нормований робочий день.
лахматий будун до Всім придуркам Показати IP 17 Листопада 2015 21:38
Дуже гарно ви оце все розписали, але ж пробачте ваша екологічно чиста продукція не продається, як в усіх цивілізованих країнах, вона валяється на землі та копається усіма прохожими
Анатолій Показати IP 17 Листопада 2015 13:53
І хто туди на гпз буде їздити за покупками, палиці вигідно убрати ринок щоб на сто процентів здати торгові місця в цумі
Галина до Анатолій Показати IP 17 Листопада 2015 14:26
Олю покусали базарники? :) Чи пару років тому "лоханулась" і купила контенер на ДПЗ?
СБУ до Анатолій Показати IP 17 Листопада 2015 17:14
Причому тут Палиця, якщо ринок буде переносити Романюк, він же мер, його ж більшістю підтримали підприємці старого ринку на виборах, ось тепер нехай мають.А в ЦУМі з самого початку його заселення місць для торгівлі немає, тим більше зараз, коли на носі зима.
Галина до СБУ Показати IP 17 Листопада 2015 18:20
а при чому тут Романюк? хіба не в передвиборчій програмі Товстенюка був пункт про переселення?
Ківі Показати IP 17 Листопада 2015 13:57
Ще еремеева нема, той також тузок хотів ринки прибрати
лахматий будун до Ківі Показати IP 17 Листопада 2015 14:44
Оце треба заслужити, щоб ще після смерті собаки гавкали... Геть сміття з окраси міста і України, базар прибрати 100%!!!
Галина до лахматий будун Показати IP 17 Листопада 2015 15:11
Да!!! дайош мега приваблевий скло-бетонный супермаркет чи торговий центр!!! І плювати на історію, плювати, що саме в старому місті ринок існував з незапам'ятних часів...На звичайній реконструкції, і "облагорожені" так багато грошей не заробиш, як на переселенні ринка і подальшій застройці тої немалої території в центрі міста...
Мікрорайону нашого ж до Галина Показати IP 17 Листопада 2015 16:13
За умови дотримання правил торгівлі, паркувння транспорту, елементарної культури людей ринок може існувати там, де він є. Центральний район - це переважно старожили, люди передпенсійного і пенсійного віку, які розбудовували своє місто і працювали на нього. Їздити за шматком домашнього сиру, пляшкою молока або свіжою морквиною у район ДПЗ - це, даруйте, занадто! Дійсно, ще невідомо, який "шедевр" сучасної архітектури зведуть на цьому історичному місці.
лахматий будун до Галина Показати IP 17 Листопада 2015 21:45
Граматику підтягніть рідної мови ддля початку, а потім вступайте в дискусію
Галина до лахматий будун Показати IP 18 Листопада 2015 14:49
ну шановний, в мене хоть пика не в лайні від ср*колизання :)
МИ Показати IP 17 Листопада 2015 16:22
Ринок для того існує, щоб щось купити, зустріти знайомих, походити, подихати повітрям, а не толочься як в Юванте, де дихати нема чим
я до МИ Показати IP 17 Листопада 2015 17:09
От з. цим згідна на 100%! Але облагородити територію обов'язково треба і гнати в шию циган перекупників
Тома Показати IP 17 Листопада 2015 19:01
Ну й слава богу! Старий ринок то Є друге Брище-смітник! Я так хочу побачити гарне місто а не кучі сміття і торгашів з молочним товаром, які торгують просто на землі, дУЖЕ СОРОМНО ЗА ЛУЦЬК.
Вікторія Показати IP 17 Листопада 2015 22:33
Ви обговорюєте ринок на ГПЗ, але я впевнена що більша половина людей з тих що коментують цю статтю не разу не були на ньому. А ринок у Львові - Шувар, він також не є в центрі міста, та від цього не стає менш успішнішим, а навпаки! Ринок на ГПЗ доволі великий, та більше того там є ще місце для будівництва. На мою думку для малого та середнього бізнесу Луцька відкриють нові перспективи. Ніхто ж неговорить про те щоб в людей які працюють на старому ринку забрати роботу! Туди куди перенесуть базар з'являться робочі місця, і я впевнена що їх буде набагато більше чим на старому ринку. Підприємці старого ринку настроєні негативно, а можливо Новий ринок стане "другим шуваром", чому про це ніхто неговорить! Зараз на новому ринку невистачає продавців, тільки вони зявляться, то і покупці за ними прийдуть. Можливо Варшавський переросте у роздрібний ринок, а ГПЗ у оптовий, для цього є всі умови. Люди які переживають про те що не зможуть купити домашні фрукти чи овочі, то я більш чим впевнена що люди з сіл неперестануть приїздити до старого ринку. Але це вже не буде "базаром". Саме головне що там не буде заторів та сміття. Я за те щоб підвищити культурний інтерес до нашого міста, та і з думкою підприємців рахуватись потрібно, вони повині замі вирішити залишатись там де є, чи вивчати досвід попередників та починати розвиватись як провідні ринки України: Барабашово, 7-й кілометр, Калинівський, Речовий ринок у Хмельницькому, Шувар та інші.
Надя до Вікторія Показати IP 17 Листопада 2015 23:54
Цілком згідна!!! щось потрібно міняти в житті і прагнути кращого! старий ринок- вже і на ринок з нормальними санітарними умовами не схожий)) центр-повинний мати свій певний історичний вигляд і ринок в самому серці міста не повинен бути точно!!! якщо ми хочимо якихось змін і розвитку, потрібно для того для початку хочаб "зрушити" з місця, а не все життя сидіти на одному місці і скиглити як все погано))) і позбуватися фраз- "Луцьк- це мале село" ітд!
Галина до Вікторія Показати IP 18 Листопада 2015 15:03
Склалося враження, "восхваляють" ринок га ГПЗ, лише ті, хто вгрохав не малі суми на магазини і контейнери, декілька років назад, а добрі люди їх попросту "розвели на бабло". Їм - так, ДУЖЕ вигідно, щоб знесли Старий ринок, і місцевим підприємцям теж довелось кому закритись, і по світу з торбою, а кому перебратись і шукати гроші на нове місце для торгівлі.
Вікторія до Галина Показати IP 18 Листопада 2015 16:11
Я живу у Луцьку, і написала те що думаю. А от проглянувши всю історію коментування цієї статті, можна стверджувати що Ви маєте магазини на Старому ринку і критикуєте кожен коментар, який небачить нічого поганого по перенесенню ринку.
Галина до Вікторія Показати IP 18 Листопада 2015 17:14
Ні, шановна, ви помиляєтесь, я жодного відношення ні до Старого, ні до будь якого іншого, як і до торгівлі взагалі, не маю. Хоча декілька років тому цікавилась цією сферою, але від цін за місце на ринку ГПЗ, в мене очі полізли на лоба.... І я теж місцева мешканка, але знаючи, як у нас роблять "все для людей", категорично проти ринку, який буде в чорта на кулічках. І обома руками за, РЕКОНСТРУКЦІЮ, і наведення порядку на Старому ринку А не за знесення і будівництво якогось "шедевру" з відмиванням і роздеребанюванням бабла
124 до Галини Показати IP 18 Листопада 2015 02:22
"Старого" ринка в 1950-их роках НЕ ІСНУВАЛО ! А коли виник - то працював з ЧЕТВЕРГА !
Галина до 124 до Галини Показати IP 18 Листопада 2015 14:54
А до чого тут 50-ті роки минулого століття до " в старому місті ринок існував з незапам'ятних часів" ?
Саша Показати IP 18 Листопада 2015 16:28
Тільки одні підприємці Старого ринку протистують проти перенесення, бо половина з них навіть за місце не платить!!!!! Зажерлися вже. Стоять там на птічіх правах, без всякіх документів!!! І хто його знає який товар продають, і де вони йього взяли!!!!!!!! Вони ж навіть ніяких документів немають на товар. Розводять антисанітарію!!!
Галина до Саша Показати IP 18 Листопада 2015 17:18
Я не підприємець, але проти знесення. А на рахунок "птічих прав" і невідомого товару, знаєте конкретні випадки - вперед до відповідних контролюючих органів. Ато лише побалаболити здатні
Саша до Галина Показати IP 18 Листопада 2015 18:26
Прикладів можна наводити деже багато!!!!!!!!!!!!!!!! Наприклад дорога по Глушець яка веде до замку, там стоять люди які немають контейнера, неплатять оренди, вони ї є самими основними забрудниками. А якщо вам треба докази то йдіть і перевіряйте, я це ЗНАЮ, доказувати вам це незбираюсь.
Галина до Саша Показати IP 18 Листопада 2015 19:00
Так, знаю про ту яму на ямі, яку ви дорогою називаєте, і тих "підприємців", які на цій "дорозі" торгують, я теж категорично проти такого, як і проти продуктів харчування з газетки і молока в пляшках із смітника... Але ж всі ці проблеми можна вирішити набагато простішим, дешевшим способом. Не кардинальним, і не таким, який вигідний лише певним особам
Тома до Галина Показати IP 18 Листопада 2015 19:16
А чим недешевше перенести старий ринок на інше місце, яке тим більше давно збудоване. Це ще дешевше чим його реконструкція.
Галина до Тома Показати IP 18 Листопада 2015 21:12
Шановна, не плутайте тепле з м'яким. Дешевше кому? Підприємцям, які мають на Старому ринку магазин чи контейнер, який попросту у них заберуть, а за новий на ринку ГПЗ доведеться викласти чималу суму. Тому, як я і писала в попередніх коментах, багато людей, які не потягнуть ГПЗшних розцінок, залишаться без роботи. Чи дешевше громаді, з податків якої, при знесенні ринку почнуть будувати "щось"? Реконструкція ж проводиться не за міський кошт, тобто не за наші з вами гроші. Так що робіть висновки самі
Тома Показати IP 18 Листопада 2015 21:50
Панночко, всі хто читають ці коментарі зрозуміли що Ви захищаєте свій інтерес прикриваючись загальними фразами. І всюди вставляєте свої пять копійок. Рано чи пізно та старий ринок закриють. А ви краще користуйтесь нагодою та вимагайте щоб вам міська рада дала безкоштовне місце на ринку ГПЗ. А про гроші з міського бюджету як розпихали по карманам, то так і будуть, тільки зміниться причина витрат!
Галина до Тома Показати IP 18 Листопада 2015 22:20
Шановна, невже відстоювання своєї точки зору називається " свій інтерес" і "п'ять копійок"? Мені абсолютно ні до чого якесь місце чи щось подібне. Я просто як лучанка висловлюю свою точку зору з цього приводу, не змінюючи при цьому ім'я. На відміну від прихильників переїзду, і тих кому це вигідно, якраз які і прикриваються фразами, про добробут Луцька і благополуччя людей
Тома Показати IP 19 Листопада 2015 09:34
Ну й дурна мова, аж смішно!!! Петиція набере 300 голосів, її розглянуть на сесії. Депутати розділяться хто за, хто проти. Тоді ж підприємці ринку підуть протистувати, а власники землі старого ринку вирішать це питання грішми. Депутати скажуть що ми неможемо залишити без роботи стільки людей, вони ж за вас "думають і дбають", та залишать так як воно є. А реконструкція буде тільки на словах. Так шо і ви заспокоїтесь і депутати довольними лишаться!!! В який рас вже повторюється. Я нездивуюсь шо самі депутати цю колотнечу заварили. Так шо невитрачайте дарма своєї енергії і часу.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus