Податківці скасували касові апарати для деяких підприємців
Встановлення касових апаратів стало необов’язковим для підприємців з оборотом до мільйона гривень. Відтепер мікробізнес нестиме менші фінансові витрати.
Про це повідомили у прес-службі ДПС у області.
Так, підприємці, які працюватимуть за 1 та 2 групами спрощеної системи оподаткування не встановлюватимуть касові апарати. Такий закон нещодавно ухвалили у першому читанні парламенту. Завдяки йому бізнесмени не витрачатимуть кошти на придбання, встановлення та обслуговування реєстраторів розрахункових операцій.
Касовими апаратами у своїй роботі послуговуватимуться винятково платники, які працюють за 3-6 групами спрощеної системи оподаткування.
Загалом цей законопроект покликаний удосконалити діючу спрощену систему оподаткування.
Довідково:
До першої групи належать підприємці з оборотом до 150 тисяч гривень без права найму інших осіб. Ці підприємці можуть здійснювати винятково роздрібний продаж товарів на ринках або надавати побутові послуги населенню.
Друга група підприємців - з оборотом до 1 мільйона гривень і правом найму до 10 осіб. Ці підприємці здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, а також здійснюють діяльність у сфері ресторанного господарства.
Третя група - підприємці з оборотом до 3 мільйонів гривень і правом найму до 20 осіб.
До четвертої групи належать юридичні особи з оборотом до 5 мільйонів гривень і правом найму до 50 осіб.
П’ята група - підприємці з оборотом до 20 мільйонів гривень і правом найму до 20 осіб.
Шоста група - підприємці з оборотом до 20 мільйонів гривень і правом найму до 50 осіб.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це повідомили у прес-службі ДПС у області.
Так, підприємці, які працюватимуть за 1 та 2 групами спрощеної системи оподаткування не встановлюватимуть касові апарати. Такий закон нещодавно ухвалили у першому читанні парламенту. Завдяки йому бізнесмени не витрачатимуть кошти на придбання, встановлення та обслуговування реєстраторів розрахункових операцій.
Касовими апаратами у своїй роботі послуговуватимуться винятково платники, які працюють за 3-6 групами спрощеної системи оподаткування.
Загалом цей законопроект покликаний удосконалити діючу спрощену систему оподаткування.
Довідково:
До першої групи належать підприємці з оборотом до 150 тисяч гривень без права найму інших осіб. Ці підприємці можуть здійснювати винятково роздрібний продаж товарів на ринках або надавати побутові послуги населенню.
Друга група підприємців - з оборотом до 1 мільйона гривень і правом найму до 10 осіб. Ці підприємці здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, а також здійснюють діяльність у сфері ресторанного господарства.
Третя група - підприємці з оборотом до 3 мільйонів гривень і правом найму до 20 осіб.
До четвертої групи належать юридичні особи з оборотом до 5 мільйонів гривень і правом найму до 50 осіб.
П’ята група - підприємці з оборотом до 20 мільйонів гривень і правом найму до 20 осіб.
Шоста група - підприємці з оборотом до 20 мільйонів гривень і правом найму до 50 осіб.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 1
Нобелівську премію з хімії отримали двоє вчених, які розкрили загадку хімічної асиметрії амінокислот
Сьогодні 15:15
Сьогодні 15:15
Росіяни знову пошкодили склад видавництва «Книголав»
Сьогодні 15:01
Сьогодні 15:01
З початком холодів на Волині побільшало викликів газовиків
Сьогодні 14:46
Сьогодні 14:46
У 102 роки померла легендарна акторка Голлівуду
Сьогодні 13:46
Сьогодні 13:46

Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.