USD 39.50 39.90
  • USD 39.50 39.90
  • EUR 39.77 40.15
  • PLN 9.76 9.95

Підприємства Волині експортують меблі до 20 країн світу

30 Травня 2014 08:00
З початку цього року волинські експортери транспортували за кордон продукції меблевого виробництва та супутніх товарів на суму 271,6 мільйона гривень. Про це повідомляють у прес-службі волинських міндоходівців.

У переліку країн, до яких 4 волинські підприємства найчастіше експортують меблі та іншу продукцію меблевого виробництва сусідні Польща та Білорусь, Німеччина, Литва, Грузія, Молдова, Чехія, Угорщина, .Франція, Сербія, Словаччина.

Разом з тим, меблі з Волині створюють затишок в оселях та комфортні умови праці в офісах не лише європейських країн, а й Вірменії, Росії, Пакистану, Киргизстану та Казахстану.

Водночас, у переліку експортних позицій трапляються Об’єднані Арабські Емірати, Ізраїль, Єгипет.

Асортимент меблів, що експортуються з Волині – надзвичайно різноманітний. Офісні меблі та вітальні і дитячі, кухні і меблі для будь-якого куточку у домі – не повний перелік товарної пропозиції.

Щоб закордонні замовники змогли отримати меблі з Волині, наші експортери для проходження митних процедур і формальностей подали до митних органів майже 6 тисяч експортних декларацій.

Фахівці ГУ Міндоходів у Волинській області наголошують, що подання митних декларацій в електронному вигляді суттєво прискорює проходження митних процедур.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 61
Читач Показати IP 30 Травня 2014 08:34
А яка якість волинських меблів, особливо в "Гербор" - жах!!! Можливо, на експорт вони роблять з кращого ДСП, бо те, що продається в нас - це просто знущання над людьми. Цими меблями не можливо користуватися. Найдешевші матеріали, жахливий запах - і за це все досить немалі гроші.Звичайно, дешевше, ніж "Італія" зроблена в кращому випадку під Луцьком, або ж і в Китаї,але все одно неприємно.(спостереження з власного досвіду)
НЕЛУЧАНИН до Читач Показати IP 30 Травня 2014 09:50
якщо з меблями поводитись, як слон, дійсно скоро знищиш. стосовно запаху - будь-яка свіжа ДСП має запах. і дерево має запах. це ненадовго
Vika до НЕЛУЧАНИН Показати IP 30 Травня 2014 11:02
Неправда. У моїх кумів стінка Гербор розвалилася дуже швидко, просто розсипалася. І ніхто її не нищив, слонів у квартирі нема, люди акуратні.
Льончик до Vika Показати IP 30 Травня 2014 11:40
Може у них мурав`ї велетні живуть і з`їли потихенько ту стінку) А мої куми придбали Герборівську шафу 15 років назад, стоїть до цих пір, нічого не розсипалось, хоть і переїжджали з нею вже два рази, бо живуть на зйомній квартирі! Так може справа не в меблях, а в людях чи в мурав`ях)))
люся до Vika Показати IP 30 Травня 2014 15:17
ну ладно диван а то стінка розсипалася))) певно гарцуєте на ній чи мо запхана долярами.... не переусєрдствуйте шановні які б меблі не були вони не рєзінові
Волинянин до НЕЛУЧАНИН Показати IP 30 Травня 2014 11:29
Неможливо користуватись не користуйтесь, може руки не з того місця розтуть. Жахливий запах, не нюхайте, можливо, як варіант, цей запах відходить саме від вас, спробуйте спочатку прийняти душ, це як порада, без образ. Досить не малі гроші, не купуйте! Візьміть сокиру сходіть до лісу нарубайте дерев, обробіть, складіть свої меблі, це найдешевший варіант і зарплати нікому не потрібно платити!
краянин до Волинянин Показати IP 30 Травня 2014 15:29
Не такі люди вони здатні всі свої великі справи твори у своїх хворих фантазіях! А ми б, а нам би, а вони ж ....Досить вже молоти язиком тим кому не позубам герборівські меблі ( о, до речі, не пишуть шо на зуб куштували...). Більше пятнадцяти років працбює підприємство в місті кому вже стало на заваді? Знову тиї вічні опозиціонери- лузери які жодного пластикового вікна навіть у терцентрі не вставили, будуть гадити людей, які чогось в житті досягнули. Пройдіться по школах, садочках, інших установах і поцікавтеся скільки гербор дав меблів просто так... Отож бо!
сонях до Читач Показати IP 30 Травня 2014 15:13
Ну як ше відомстити Борбелюку за його високий рейтинг? Правильно обгадити герборівські меблі! Та ще й так естетично. Руки короткі! В багатьох великих містах країни є магазини цього підприємства і якби не було спросу на ці меблі, вони б так справно не працювали. Перестаньте вже гнати на підприємство, яке дає роботу більше півтора тисячі володимирчанам і платить податки в м.бюджет. Ви шановний певно й дірку від бублика туди не вклали тільки хаяти всіх і все гаразд. На напружуйтесь бо лусните від заздрощів і злості!
менедженр до Читач Показати IP 30 Травня 2014 15:46
Так гарно і аккуранто написано. Напевно читач працює на фірму-конкурента. Все так складно написано, певно ви детальний тест-драйв робили всім герборівським меблям. Ні? Тоді у вас все попереду! Будучи вашим керівником я б вам не зарахував цей парадний вихід, бо поскільки я знаю, меблі неа цьому підприємстві роблять не з ДСП!
меблі Показати IP 30 Травня 2014 09:07
Коли ти в останнє купував меблі в герборі? В мене вся квартира обставленна, запах швидко вивітрився якість теж в нормі...
Читач Показати IP 30 Травня 2014 10:09
Купували меблі недавно мої родичі, а я маю для порівняння меблі дійсно якісні, пишу те. що дійсно є насправді. А меблі "Гербор" можуть рахувати якісними тільки ті покупці, які не користувалися іншими, значно кращими. На жаль...
Віталій до Читач Показати IP 30 Травня 2014 11:53
Купив стінку ГерБор за 2400 грн, мій сусід, місцевий крутелик привіз собі стіночку з Італії за 5200$, визнаю, вона кращої якості. Але в мене таких грошей немає, так що мені без меблів сидіти?????? Якби не підприємство, яке націлене на середньо-статистичного українця, так і було б!!!
Оля Показати IP 30 Травня 2014 10:16
Те що їх купляють в двадцять країн світу це вже про щось говорить
Наташа до Оля Показати IP 30 Травня 2014 14:10
Бідні люди всюди є, тому й купують..
Петро до Наташа Показати IP 30 Травня 2014 15:18
Не потрібно ображати нікого. Абсолютно не вважаю себе бідним, можу дозволити собі дорогі речі, проте, вже декілька років користуюсь меблями Герборівського виробництва , абсолютно не маю претензій до якості, дружина вибирала, вибір великий, є цікаві дизайнерські сучасні ідеї. Так що ту ще пристутнє питання особистого смаку, тим ми і різні люди, що нам подобаються різні речі.
галя до Наташа Показати IP 30 Травня 2014 15:31
Бідність шановна не порок! Сьоня ви при баблі а завтра - на мітлі!
Аріадна до Оля Показати IP 30 Травня 2014 15:29
Справді меблі якісні, розраховані на середньостатистичний клас, якщо нормально з ними порводитися, то вони прослужать довго. Тим більше мають вони гарний дизайн. Кому не подобається хай купує італійське, японське і т.д.
Анонім до Оля Показати IP 30 Травня 2014 15:39
Не верте брешут!! НЕ КОМУ ОНА ЗА ГРАНИЦЕЙ НЕ НУЖНА!!
Місцевий до Анонім Показати IP 30 Травня 2014 16:27
Та 100% НЕКОМУ НЕ НУЖНА!!! Більше ніж 20 країн світу просто так купують Герборівські меблі, бо їм немає куди дівати гроші, Просто так Герборівькі меблі присутні на усіх тематичних європейських та світових виставках. По приколу Гербор займає уже не один рік перше місце по експорту меблів серед усіх українських виробників. То якась аномалія! А насправді ОНА НЕКОМУ НЕ НУЖНА)))))
Читач Показати IP 30 Травня 2014 10:16
Я до "Гербору" не маю ніякого відношення, просто хотілося б, щоб і волиняни могли виготовляти якісні і недорогі меблі. Я навіть не знаю жодної людини, яка б там працювала... Мені прикро, але на звичайне зауваження покупця так можуть реагувати тільки зацікавлені особи. Кожна людина має мати право на власну позицію.
Місцевий до Читач Показати IP 30 Травня 2014 11:59
І я до ГерБору немаю відношення, якщо думка людей категорично не збігається з вашою, так це відразу зацікавлені люди??? Кожна людина має мати право на власну позицію - це ж ваші слова! Просто якщо ви якийсь не компетентний аматор, як ви можете робити висновки, які меблі погані, а які навпаки, невже правда тільки по запаху??? Тоді вам потрібно працювати на парфюмерній фабриці, як мініму!
куля до Читач Показати IP 30 Травня 2014 15:19
Не подобається? Не купуйте! Тут порад інших не може бути. Нічого сьогодні вічного немає, а покупець має цілу купу інстанцій куди звернутися, а не чеканити по клавіатурі і ганьбити тих, хто щось робить. Правду кажуть: триндіти, не мішки носити)))))
Маша Показати IP 30 Травня 2014 10:26
У нас вітальня спальня і кухня з гербора дуже гарні меблі і в куми нашої тоже і теж довольна то може ви алкаші що у вас все смердить і ломаеться
Волинь моя Показати IP 30 Травня 2014 10:32
я гордий за те що з нашої області так багато експортується це гроші валюта приходить в країну ми станемо багатші бо продукт виготовлений у нас а не в Італії чи Польщі навчить розрізняти хороше від поганого
Працівник Показати IP 30 Травня 2014 10:44
Працюю на Герборі уже 16 років ,ДСП лише вищого ґатунку , обладнання нове європейське.
Іван до Працівник Показати IP 30 Травня 2014 11:14
"ДСП найвищого гатунку" як мудро написано, мабуть із офісу чи магазину самої фабрики! Якщо в шафі завіси вивалюються. а другий раз вже і не закрутиш - то це трохи не так називається. Робити треба, але толкове. Я маю БРВ польське - зовсім друге ДСП.
Працівник до Іван Показати IP 30 Травня 2014 12:04
Не економте гроші і не лізьте сам складати меблі, якщо руки не з того місця ростуть! Найміть спеціаліста, дешевше буде і завіси не повивалюються!!!
Катя Показати IP 30 Травня 2014 11:02
Люди! Ау! Чого накинулися? Волинські меблі найкращі в світі? О,да! Самим не смішно? Не можете купити щось краще, то і це за щастя?
дядько іван до Катя Показати IP 30 Травня 2014 11:04
дуже хотілося б, щоб на Волині справді почали робити якісні меблі. Дерево хороше, працювати вміємо. Усе залежить від СОВІСТІ виробника
Катя до дядько іван Показати IP 30 Травня 2014 11:08
Саме так. ДСП - це найдешевший матеріал, з якого виготовляють меблі. Не пора робити дійсно якісні, а не просто дешеві меблі? А потім гордитися цим. А даний час, пробачте, меблі далеко не найкращі.
Чушкан до Катя Показати IP 30 Травня 2014 12:16
А не пора встати від комп`ютера, і показати, як це робити дійсно якісні меблі??? А потім самій цим і гордитися! Гордитися ви можете тільки коментами в неті і пустим базіканням, клацати по клавіатурі і робити свої абсурдні висновки, що найкраще, а що ні))) Таких критиків у нас багато, на жаль, тих хто щось робить, одиниці!
Ваван до Чушкан Показати IP 30 Травня 2014 15:37
Точно! Хай подивляться на тих умільців, у яких руки з правильного місця ростуть, справжніх майстрів і беруть з них приклад - в інтернеті є на кого глянути (хоча й на місцевому рівні їх нарахуться немало). А ті, що паплюжать Борбелюка - успішну люди, радив би навчитися, хоча б гвіздка навчитися в стінку забивати, а єрундувати на клавіатурі в теплі-добрі
Серьога до дядько іван Показати IP 30 Травня 2014 11:18
Меблі з дерева це звичайно добре,але ви підрахуйте хоча б собівартість такого виробництва....Я не впевнений що багато хто зможе собі таку розкіш дозволити!!!
Катя до Серьога Показати IP 30 Травня 2014 11:24
Ще ж є меблі з МДФ.
Волинянин до Катя Показати IP 30 Травня 2014 12:21
А ще можна робити меблі з каменів, або з заліза, ото вже якість була б!!! В такій шафі можна не тільки одежу а й ведмедя домашнього тримати!!!
Ваван до Серьога Показати IP 30 Травня 2014 15:40
100% підтримую!
Петро до дядько іван Показати IP 30 Травня 2014 12:09
Усе залежить від платіспроможності населення! У нас всі хочуть мега якісні меблі, щоб сокирою не поламати, по мега низькій ціні! Нашим людям не вгодиш, зажди будуть невдоволені, не вмієм цінувати навіть те що маємо!
Порадник до дядько іван Показати IP 30 Травня 2014 15:22
Отож вперед, до перемоги! Виготовляйте кращі меблі, а ми будемо у вас купувати. Але ж для цього для початку потрібно з дивана хоча б встати, або віждійти від компа. А не "творити" всі великі справи з власної комори!
земляк до Катя Показати IP 31 Травня 2014 11:15
Допоки ми самі будемо ставитися так до вітчизняних виробників доти країна стоятиме на колінах. Вам смішно? Вам нікуди дівати гроші? Вітаю вас, бо чесно ви свої гроші точно не заробили!
Серьога Показати IP 30 Травня 2014 11:11
Із Власних спостережень:Маю дві шафи від "Гербора",у сестри-спальня і дитяча теж їхнього виробництва,у мами вітальня прихожа і кухня!!Чесно скажу меблями задоволені усі!!!А от у сусіда з ними виникла проблема...але не через якість меблів,а через якість ...зборки!!!!!Клею ніде не дав,шурупи не подотягував і як результат-невдоволене обличчя і купа нарікань. Можливо є меблі і кращого виробництва,але пос співвідношенню "ціна-якість",як на мене це найкращий варіант,до того ж асортимент досить великий і сучасний.
Анонім Показати IP 30 Травня 2014 11:14
гербор добрй для тих хто меблiв нiколи не бачив. роблять для тих хто недавно приїхав до Луцька
Льончик до Анонім Показати IP 30 Травня 2014 12:33
Для тих хто меблів ніколи не бачив???? Це хто по Вашому спілка сліпих??? Біля двох мільйонів сліпих людей придбали меблі ГерБор? Отже я і свою сліпоту до цих пір не помічав, тому що в мене крім меблів ГерБор інших вдома немає))
Анонім 2 до Льончик Показати IP 30 Травня 2014 14:08
Мені Вас шкода, бо якби ви мали змогу користуватися іншими,дорожчими і якісними меблями, мали б напевно що іншу думку. А якщо є гроші лише на "Гербор", то й не кажіть, що вони найкращі. Не маєте змоги порівняти. Не заздріть іншим.
Чушкан до Анонім 2 Показати IP 30 Травня 2014 14:32
Хтось їздить на Мерседесі, а хтось на ауді. Але те, що Ви любите їздити на новому мерседесі не дає вам право стверджувати, що інші автомобілі і їх водії погані , Кожен товар має свого покупця і факторів тут дуже багато! Ви пошкодуйте себе в першу чергу, а не інших і спустіться трохи до землі. Звідки ви знаєте, які Герборовські меблі, якщо, як я зрозумів, особисто їх не купували???
зара до Анонім Показати IP 30 Травня 2014 15:35
Я так зрозуміла, що лучани вже нажили собі такі статки як швейцарці чи арабські шейхи. Ти бач, а ше недавно в них була поліська прописка і їм комфортно було на залізних ліжечках з сіткою. Ач як росте благостостояние населення аж завидки беруть)))))
Корсарр до Анонім Показати IP 2 Червня 2014 09:30
Не буду з вами сперечатися, але скажу відверто - герборівські меблі якісні. Можливо, не так багато в своєму житті й бачив, як напевно, ви, але відгуки моїх знайомих і родичів, однозначно позиитивні. Не можу дочекатися, коли зроблю ремонт і поставлю кух.стінку, яка вже кілька місяців стоїть спакована.
Катя Показати IP 30 Травня 2014 11:23
А те, що в магазині в Луцьку немає послуг по доставці і зборці ? Покупці самі приїзджають забирають прямо з вулиці. Такого сервісу мабуть ніде в Луцьку не має. Та й не дуже дешеві ті меблі, не полінуйтеся пошукати по інших магазинах.
Віталій до Катя Показати IP 30 Травня 2014 12:40
Катерина, це Ваш шанс! Купіть газельку, навчіться збирати меблі і вперед!!! Будете з користю і з приємністю проводити свій вільний час, людям допомагати, гроші заробляти! Правда, буде меньше часу, щоб коментарі писати, але заради діла, то вже якось переживете!
Катя до Віталій Показати IP 30 Травня 2014 14:04
У Вас, бачу, досить багато часу, щоб коментарі писати. Вам просто заздрісно, що люди можуть дозволити собі і гроші заробляти, і дійсно хороші меблі купувати, і грамотно писати. Заздрість - погане почуття.
Місцевий до Катя Показати IP 30 Травня 2014 14:20
А мені і справді заздрісно, як людина може стільки часу писати коменти і заробляти гроші??? Не підскажете, Катерино, поділіться з народом секретом! Може ці речі взаємопов`язані і вам за це платять, так тут теж багато буде не проти за пару гривень щось написати, не так це вже і важко) І ще, будьте ласкаві, дайте пораду, які саме такі дійсно хороші меблі ви купуєте, яких виробників і т.д. Дякую)))
добро до Катя Показати IP 30 Травня 2014 22:09
Дорогі чи дуже дорогі не означає, що хороші. Це по перше. А по друге: підприємство б не втрималося стільки років на плаву якби робило каку. В нас якби люди не облюбували, то б і не брали!
Покупець до Катя Показати IP 30 Травня 2014 13:43
Не полінуйтеся тоді й взнати з якого сорту плити ці меблі роблять і яка там форнітура
До аноніма Показати IP 30 Травня 2014 12:21
меблі дійсно хороші їх ми випустили за 18 років біля двох мільйонів комплектів і людям в радість і державі податки і робочі місця якщо не на герборі то я не знаю де працювати а в Польщу з цигарками вже не можу кожен раз переживати заберуть чи не заберуть
777 Показати IP 30 Травня 2014 14:23
2 виробники це заводи команії BlackRedWhite (Польща) : Гербор м. Володимир-Волинський та БРВ м. Нововолинськ. А ще 2 фірми -?
До 777 Показати IP 30 Травня 2014 15:22
Гербор Володимир-Волинський, БРВ Нововолинськ, Модерн експо Луцьк,а четвертого не знаю, хто знає напишіть.Знаю одне-це гордість Волині і України.
Подяка Показати IP 30 Травня 2014 23:20
Дякуємо за рекламу працівники Гербор-холдинг а нас 1081 людина ми раді що вміємо виробити продукт який потрібний людям у 20 країнах світу
викоша Показати IP 31 Травня 2014 11:20
дійсно сьогодні реклама вартує дорого, а тут пропіарили Гербор добре. Респект тролям, які не втомлюються писати капості на все і всіх! Сьогодні антиреклама напевно більш дієвий продукт ніж сама реклама!
До всіх Показати IP 2 Червня 2014 00:53
Тут всі ніби нормальні але анонисм це щось не наше інородне
Любомир. Показати IP 7 Листопада 2015 07:57
Народ, підкажіть хто знає. Як до польщі експортувати свою продукцію. Щось типу з меблевої галузі, вироби з дерева.Сам я, дрібний підприємець, недавно вернувся з поляків їздив ьам на заробітки. Подививмя як вони роблять цей продукт, тепер хочу тут запустити таке виробництво, орієнтоване на поляків. Хто знає, які доки поьрібно, скільки податків знімуть, чи треба ліцензію, крч яка схема експорту деревообробки на польщу?

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus