USD 28.40 28.50
  • USD 28.40 28.50
  • EUR 33.20 33.40
  • PLN 7.20 7.30

У Луцьку журналістам перешкоджали роботі: відкрили справу. ПОДРОБИЦІ

За фактом перешкоджання діяльності журналістів телерадіокомпанії ТРК «Аверс» розпочато кримінальне провадження. Про це повідомляють у прес-службі волинської міліції.

Відповідні матеріали в чергову частину міськвідділу міліції надійшли з прокуратури Луцька.

Журналіст та оператор телерадіокомпанії звернулися в органи прокуратури з приводу неправомірних дій представників Волинської філії ДП «Український державний центр радіочастот», що мали місце 5 грудня 2014 року. Зокрема фахівець із правових питань вказаного підприємства не впустив їх до приміщення філії державного підприємства.

Як детальніше розповіла журналіст Дарина Тимошкова, вона разом із оператором Рустаном Щербачуком планувала перевірити інформацію про те, що керівник Волинської філії ДП«Українського державного центру радіочастот» Сергій Петров та його сім'я нібито має подвійне громадянство - українське та російське, - інформує «Телекритика».

З цією метою знімальна група «Аверса» 5 грудня 2014 року рушила до філії Центру. Зі слів журналістки, перепони їм почали чинити на початку - як тільки вони представилися, перебуваючи біля домофону будівлі Центру. Як розповіла пані Тимошкова, з будівлі вийшов чоловік, який назвався юристом філії «Українського державного центру радіочастот» та «у грубій формі» почав випроваджувати журналістів. Він повідомив, що підприємство ліквідовується.

Також, додала журналістка, до них вийшов Сергій Петров, однак затримався ненадовго.

Після інциденту керівництво «Аверса» звернулося до прокуратури.

За вказаним фактом розпочато кримінальне провадження за частиною 1 статті 171 Кримінального кодексу України. Проводиться слідство.

Нагадаємо, 13 червня у Луцьку журналістам програми «Народний контроль», що виходить в ефірі місцевої ТРК «Аверс», перешкоджали у веденні фото- і відео зйомки в двох супермаркетах «Сільпо».
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Реклама
Loading...
Коментарів: 5
експерт Показати IP 14 Січня 2015 10:49
Там здається керує Родич - поплічник і вихованець Анатолія Француза. Якщо так, то іншого чекати і не можна було.
рома Показати IP 14 Січня 2015 11:00
деколи журналисти сами невиховано поводять
відомо Показати IP 14 Січня 2015 15:34
Ні, не Родич. Там сидять русськіє ребята - Петров і Кузнєцов. Вони всіх в дупі мали.
добряк Показати IP 14 Січня 2015 19:05
Всім відомо що трк аверс і його керівництво банальна продажна і брехлива шобла "порещать" можно все ціна 1,5-2тис гривень,журналісти промишляють заказухой ці беруть що даси і це не просто слова,пропоную забрати ліцензію і закрити цей оральний Т.Р.кАнал вони нічого путного не мають показати тількі чужі передачі та старі фільми крутять не канал а ГАНЬБА.
Лучанка Показати IP 14 Січня 2015 19:23
Є докази та документи,то про що, панове, тут можна ще говорити...

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Loading...
Система Orphus
Яндекс.Метрика
Ukr.net: Автобазар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і світу в режимі реального часу на Укр.нет. Фільми в кінотеатрах на KINOafisha.ua. Телепрограма на TVgid.ua.