USD 27.85 28
  • USD 27.85 28
  • EUR 31.5 31.8
  • PLN 7.3 7.38

Порошенко і К домовилися з Кремлем про підтримку на виборах – журналіст про «імунітет» NewsOne і 112

Нацрада з питань телебачення та радіомовлення, яка підпорядковується безпосередньо президенту Петру Порошенку, раптом вирішила не розглядати справу "рупора Кремля". Про це на своїй сторінці в мережі написав журналіст Олександр Дубінський.

З його слів, точно так само минулого тижня РНБОУ раптом вирішила не розглядати постанову ВР про введення санкцій щодо каналу NewsOne.

"Це означає, що і Нацрада, і РНБОУ вважають, що кум Путіна, пан Медведчук (Віктор Медведчук, - ред) - не має жодного відношення до Кремля.

Тобто, колишні співвласники каналу - Мураєв (Євгеній, - ред) і Рабинович (Вадим, - ред) - мали відношення до Кремля.

Портнов, який керував певний час каналом - має відношення до Кремля.

А Медведчук, який відмовляється називати Росію агресором (це було однією з претензій депутата Найєма до каналу) - не має відношення до Кремля", - йдеться у дописі журналіста.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЧОРНІ ЛЕБЕДІ ПОРОШЕНКА. ЧИМ ЗАКІНЧИТЬСЯ АТАКА НА NEWSONE І 112

Зі слв журналіста, це чергова констатація очевидного факту: Порошенко і його команда домовилися з Кремлем про підтримку на виборах.

Мовляв, саме з цією метою передали куму Путіна два ключових інформаційних канали - 112 і NewsOne.

"До речі, зверніть увагу, як змінилася їхня інформаційна політика за останні тижні. Президент на каналах путінського кума тепер "лідер нації", а автокефалія - ​​його велика перемога. Думайте, і робіть висновки", - наголошує Олександр Дубінський.

До слова, раніше на адресу Порошенка в ефірах цих каналів лунала критика. Ба більше, мав місце інцидент, коли за критику гаранта звільнили ведучу «NewsOne».

Нагадаємо, у квітні 2018 року 99% власності каналу «112 Україна» перейшли швейцарській фірмі АТ «Плірофоріес АГ», якою володіє громадянин Німеччини Едуард Катц. За даними «Схем», новий менеджмент каналу тісно пов'язаний із політичною силою Медведчука, який є кумом президента Росії Володимира Путіна і має проросійські позиції.

29 серпня екс-заступник голови Адміністрації президента Віктора Януковича Андрій Портнов заявив, що отримав в управління телеканал «NewsOne». Із 3 вересня він регулює інформаційну політику каналу, судячи зі слів депутата Євгенія Мураєва, - зазначало свого часу видання theБабель.
Загрузка...
Коментарів: 4
Анатоль_ Показати IP 19 Жовтня 2018 12:25
Божечко милий, шошто робиться?
Степан (Крымчанин) до Анатоль_ Показати IP 19 Жовтня 2018 13:52
Кожен нАрід вартий того правителя якого має.
Угу до Анатоль_ Показати IP 19 Жовтня 2018 14:07
Твоїм начальнікам - камандірам дали імунітет.
555 Показати IP 19 Жовтня 2018 16:01
Всім ср*колизам Хорошенка присвячується!!

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.

Система Orphus
Яндекс.Метрика
Ukr.net: Автобазар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і світу в режимі реального часу на Укр.нет. Фільми в кінотеатрах на KINOafisha.ua. Телепрограма на TVgid.ua.