USD 39.00 39.40
  • USD 39.00 39.40
  • EUR 39.25 39.70
  • PLN 9.76 9.95

Лучанин живе в автівці, бо родичі виселили його з квартири

27 Серпня 2018 21:40
У Луцьку на вулиці Гордіюк 4А в автівці живе чоловік, якого рідні виселили з помешкання.

До поліції із заявою звернулись стурбовані мешканці, інформує патрульна поліція Волині.

Вони повідомили, що 61-річний громадянин уже більше тижня ночує в автомобілі на вулиці, оскільки з його помешкання рідні чоловіка виписали без відома, а син взагалі позбавив себе обов’язку опіки над батьком. Сестра теж відмовилась від чоловіка, хоча ще місяць тому обіцяла взяти до себе і потримати певний час, поки не втрясеться ситуація з документами.

Наразі ж патрульні опинились перед дилемою: куди відправити чоловіка, як забрати з вулиці – невідомо. За допомогою небайдужих сусідів, журналістів, місцевого дільничного інспектора вдається трішки зрушити ситуацію з місця: у департаменті соцполітики запевняють, що необхідно переконати сестру підготувати і спрямувати документи для поселення чоловіка в геріатричний пансіонат.

«Справді, з юридичної точки зору його так звані родичі все оформили правильно. Але тепер ми маємо людину на вулиці і реально не маємо повноважень, як діяти далі і що з ним робити. Добре, що є небайдужі громадяни, які годують його, поять гарячим чаєм, адже він не може ходити, автомобіль пошкоджений після ДТП. Найгірше, що скоро холоди, і таких людей більшатиме на вулицях міста, а щоб відправити їх в якийсь притулок, треба вирішити ряд проблем, починаючи з відсутності спеціального транспорту для перевезення так званих осіб без місця проживання і закінчуючи паперовою тяганиною», - розповів поліцейський Тарас.

За словами 61-річного Георгія Назарчука, два місяці тому він потрапив у ДТП, та довгий час перебував у лікарні. Коли повернувся додому, побачив, що замки до квартири змінені, а у помешканні, де він жив раніше з сином, живуть квартиранти, повідомляє Волинь24.

Син, щоправда - не його рідний, а дружини, від першого шлюбу. Втім, ще у 10-річним чоловік хлопця усиновив і виховував.

Наразі дружина Георгія - на заробітках в Італії. Син, який жив раніше у квартирі, за словами сусідів, теж виїхав на кордон.

"У мене немає родичів, я нікому не потрібен. Тому мушу жити тут", - каже Георгій Назарчук.

Вже тиждень чоловік практично не виходить з машини, оскільки має інвалідність першої групи та погано пересувається самотужки.

Харчі та воду йому приносять небайдужі сусіди. Вони ж звернулись до поліції та соціальних служб, аби ті допомогли влаштувати чоловіка у геріатричний пансіонат, або ж у хоспіс.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 12
скептик Показати IP 27 Серпня 2018 22:33
у цьому вся суть облудливих запевнень влади, що вона турбується про людей
Вася до скептик Показати IP 28 Серпня 2018 00:07
Ні, пане. В цьому - вся суть нинішнього шлюбу і родини, всіх цих байок про "в горі і радості". "стакан води" і іншої лабуди. Дивіться, уважно дивіться - куди штампи в паспорті і безвідповідальні рішення з майном можуть завести. Чи ви думаєте що всі ці варіанти "рідня виселила на вулицю" - то тільки для інших, вас омине? Відсоток розлучень збільшується, кількість дітей які ростуть поза шлюбом збільшується. Це вам не рожеві соплі, це факти. І ніхто від цього нікуди не дінеться. Тому живіть як собі хочете, але про майбутнє подбайте. Щоб потім не було гірко від розуміння, що і владі, і "благовірній" на нього начхати. Чоловік з роботою і житлом завжди знайде собі жінку для життя, що не скажеш про героя статті. P.S. І заради всього святого - не лізьте до жінок з дітьми. Чужа дитина не стане рідною (за дуууууже рідкими винятками), а жінка яка вже не вберегла мінімум одну сім'ю - якого ще милого вам треба щоб зрозуміти всю дурість цієї затії? Так хочеться після вкладених років життя, сил, грошей, почути "Слиш, а ти хто мені такий, що вказуєш"? Може якось без цього обійдетесь?
опа Показати IP 27 Серпня 2018 23:31
Всиновив на свою голову...
Та до опа Показати IP 28 Серпня 2018 00:08
що виховали те й мають в основному , дiти покидьками не народжуються, такими їх роблять дорослi, здебiльшого власним прикладом. Замiсь того, щоб жити в повазi одне до одного, в любовi, дбати про те, щоб батькiвський дiм був надiйним тилом на все життя для дiтей, теплим затишним, то й слiв таких не знають, а натомiсть страждають фiгнею - гризуться , казяться, п'ють, бiгають по бабах-мужиках, дiтей ламають, а потiм вимагають любовi i турботи, та де воно вiзьметься, коли ви їм цього не дали, не навчили. До речi, мало хто здогадується, що буває, твориться за закритими дверима в нiби то пристойних сiм"ях.
Вася до опа Показати IP 28 Серпня 2018 00:12
Головою треба було думати коли він приймав ідіотське по суті своїй рішення (папірець біології не відміняє, не твоя дитина - то не твоя дитина, хоч 1000 папірців підпиши). Але як кожна юридична затія - наслідки за собою тягне. А зараз вже пізно думати, нічого не змінить, єдине - може комусь наука буде
Правда Показати IP 28 Серпня 2018 08:10
Як могли позбавити реєстрації без його згоди,це ж робиться через хвалений ЦНАП з усіма документами.Щось тут не так.
Валентина Показати IP 28 Серпня 2018 10:12
Зараз безліч сімей ,в котрих батьки виховують чужих дітей, то це ви що закликаєте аби не брали жінок з дітьми?!)).. сміх та й годі. Це все дуже індивідуально, можливо ця дитина була вже з порушеною психікою в 10 років. Коли батько був здоровим , то був потрібний, він не завжди був інвалідом, але це не по суті, вже , що є , то є, обкрутили .. По суті є проблема, яка виникла, можливо потрібне додаткове розслідування, не думаю, що людина добровільно хотіла б стати " бомжем" і добровільно виписалась, щоб жити в машині. А ти, синок, мабуть читаєш ці коментарі, тобі це байдуже зараз здається, але коли ми молоді , то не задумуємось, що буде завтра. Є така штука , як "частка секунди", котра може перевернути твоє життя верх дном, тому поки не пізно одумайся, гадаю, якби він був таким поганим, то не усиновлював тебе.
"Стерва " до Валентина Показати IP 28 Серпня 2018 10:39
Саме так не брати з дітьми..і обходити десятою дорогою...мій тато взяв мою матір з іі вибл..ом,пожалів,народилася я,матір все життя звинувачувала мене в тому що забрала дитинство у іі сина,бо батько більш краще відносився до мене,хоча на мою думку однаково ,коли тата не стало, хату переписала на свого вибл...а,мені обоє вказали за двері...Щастя,що сама добилась в житті чимало.чесно в холодний піт кинуло,лишилась би а Україні, була б подібна доля як в того нещасного чоловіка...в так мати з іі бастрюком якому вже 50,живуть на одну пенсію матері бо гуманітарна допомога з за кордону припинилась...а прокльони в мою адресу летять ще й досі :)
Вася до Валентина Показати IP 28 Серпня 2018 10:42
Так, пані, я закликаю "не брати жінок з дітьми". Ніколи і ні за яких обставин. Причини цього не робити (ті що перші приходять в голову, думаю перелік не повний): 1. Протиприродність виховання не свого потомства (чиста біологія, по великому рахунку). Ризик того, що роки і сили підуть в унітаз (рідна кров - то рідна кров, крапка). 2. Велика ймовірність того що ця жінка непридатна до сім'ї в принципі (з чого ви взяли що вона буде берегти цю, якщо попередню не вберегла? якщо там чоловік такий кончений, як вони розповідають - для чого вона від нього народжувала?) Як не крути, а щось з нею не те. 3. Кожна така дитина - це мінус одна ваша рідна дитина (раджу над цим подумати зараз, а не після витрачених років). 4. При такій комбінації ніяка сім'я не створюється (саме так - чоловік не створює сім'ї). Нормальний варіант створення сім'ї - це чоловік бере жінку, забезпечує місце для життя і засоби для нього, бере на себе роль лідера (зрозуміло, він повинен цій ролі відповідати). В варіанті з вже розлученою з дитиною - він на незрозумілих правах приєднується до вже існуючої неповноцінної сім'ї, і явно не як її лідер. Раджу задуматись молодим про все це до того, як зробити непоправну помилку (життєвий час вам ніхто не поверне). І саме головне - що, немає молодих жінок, без розлучень і дітей, які мають хочуть відчути радість сім'ї та материнства? Думайте головою, тоді все норм буде. Щасти)
Ага-ага Показати IP 28 Серпня 2018 10:59
"штамп в паспорті" "рожеві соплі" "жінка для життя завжди знайдеться" - знаю одного такого, своєї жінки законної було мало, ще треба було "жінок для життя", але й зовсім не йшов, бо мабуть не вигідно було, то все життя скандали були, діти виросли і повтікали звідти не оглядаючись, жінка померла, а як його шарахнув інсульт, то ні одна з "жінок для життя" г...вно з під нього прибирати не поспішила, мусили діти, хоча воно їм після всього теж на фіг треба.
Вася до Ага-ага Показати IP 28 Серпня 2018 11:44
Ну, дітям мабуть не так воно треба, як нерухомість в спадок - я правий? І як би не було (бл*дства не виправдовую і засуджую) - трохи не така ситуація, як з мужиком зверху, хіба нє? Сам не залишився, бо діти рідні (хоч і його поведінка його не красить - хто ж сперечається). Де ви знайшли в моїх словах заклик "треба щоб була на одна"? Я стверджую, що в нинішніх умовах офіційний шлюб - це фігня і дурість, нічого нікому не гарантує (затишну старість в родинному колі наприклад). Розпадаються приблизно 2/3 сімей за 5-7 років - цифри розумієте? Ще більша дурість - це шлюби з жінками з дітьми, апофеоз ідіотизму - "всиновлення" її дитини, прости Господи (я зараз не про ситуації, коли безплідна пара бере дитину з притулку - щоб не було словоблудства). Про ваше майбутнє доведеться подумати в першу чергу вам. Тому займіться цим! Забезпечте собі комфортне житло, розвивайтесь як спеціаліст щоб мати достойний заробіток, маєте змогу і сили - заробіть на квартиру для здачі в оренду. Передайте це після себе своїм дітям (своїм, розумієте? які вас батьком чи матір'ю рахують, а не "ей ти"). Цінуйте і турбуйтесь про людину, яка турбується про вас (якщо така є). Але якщо вона справді турбується про вас, а не просто фанатка штампа в паспорті, щоб перед подругами не бути лохушкою. Є в тебе сім'я чи нема - це по бажанню йти додому після роботи визначається, пане)
Знаю до Вася Показати IP 28 Серпня 2018 12:30
тільки що там набігли ще з його сторони родичі, на ту нерухомість і його настроювали всіляко проти дітей, з дочки, він прикований до ліжка, але знущався просто - одна рука і нога діяла, то кидався в неї пляшками з водою, перекидав тарілки з супом на постіль, гепав ногою по спинці ліжка, вимагав цілодобово то дай те то інше, то відкрий вікно, то закрий, то того, то сього безперервно, сеструні його тявкали, що вона не так все робить, то зрештою вона послала на х..р їх всіх і його разом з його нерухомістю і поїхала, і я її не осуджую. За сина не знаю, бо спілкувались з дочкою. І не треба пропагувати тут розпусту і фігню, бо оце якраз і наслідок того що відійшли зовсім від нормальних сімейних норм і цінностей ,у всі часи нормальні люди вінчались або реєструвались і сім"я - то було головне і вихованням дітей займались, подружжя допомагало одне одному в старості, а діти батькам, а не співмешканці, байдуже одне чи десять їх було, і дуже мало було таких випадків, які останнім часом стали масовими, а буде ще більше, бо подуріли всі зовсім. Якщо нема любові, вдячності поваги, то с..ку мити, стокілограмову тушу тягати і цілодобово сидіти, вирвавши з свого життя роки, далеко не кожен погодиться і за гроші і за нерухомість і хоч за золото з діамантами, бо здоров"я підірване не повернеться, а життя одне.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus