USD 39.00 39.40
  • USD 39.00 39.40
  • EUR 39.25 39.50
  • PLN 9.76 9.94

Романюку сподобався Бандера. ФОТО

24 Травня 2011 13:37
Луцькому міському голові презентували майбутній пам’ятник Степанові Бандері. Микола Романюк сказав, що йому проект сподобався, але остаточне рішення щодо спорудження монументу прийматиме містобудівна рада.

23 травня до Луцька завітала група лівівсько-рівненських скульпторів, які для Луцька розробляли проект пам’ятника Степанові Бандері, який планують встановити перед РАЦСом.

Нагадаємо, що членам оргкомітету з питань встановлення пам’ятника проект презентували майже місяць тому. Цього разу монумент показали керівництву міста Луцька.

У компанії своїх

Один із розробників пам’ятника, скульптор Володимир Стасюк, розповів, що до фінального варіанту вони йшли дуже довго, проте на сьогодні він остаточно визначений.

«Гранітна частина монументу символізуватиме червоно-чорний прапор, який є символом національного визволення. Ми зробили статичну постать без якихось зазивних рухів, а позаду зобразили шлях боротьби. Тут ми хочемо зобразити портрети Шухевича, Стецька й інших людей, які боролися за визволення України», - презентував монумент скульптор Миколі Романюку.

Крім того, Володимир Стасюк переконаний, що позаду Бандери також можуть з’явитися портрети місцевих провідників ОУН-УПА, які близькі безпосередньо лучанам. На думку скульптора, це допоможе зробити вдалу прив’язку до місця.

Пам’ятник не одного дня

Головний архітектор міста Луцька Юрій Казмірук також схвально відгукнувся про проект.

«Професійно, грамотно і неупереджено. Я думаю, що ми проаналізуємо. Якщо будуть додаткові побажання, то ми їх авторові проекту висловимо. Поєднати і бажання громади і сам той зміст висловити скульптурними засобами далеко непросто», - констатував Юрій Казмірук.

Водночас головний архітектор міста зауважив, що проект може бути прийнятий лише після його розгляду на містобудівній раді, яку планують зібрати наприкінці цього тижня. До обговорення проекту пам’ятника також обіцяють залучити громадськість і депутатів Луцької міської ради.

У необхідності ще раз все обговорити переконаний і міський голова Микола Романюк, мовляв, «пам’ятник ставимо не на день, і не на два».

Без гарної території не може бути гарного монументу
Як вже зазначалося раніше, на спорудження монументу потрібно близько півтора мільйона гривень. Ці гроші мають надійти від спонсорської допомоги та пожертв громадян.

Однак перший заступник луцького міського голови Святослав Кравчук переконаний, що потрібно віднайти гроші і на благоустрій площі перед РАЦСом.

«Адже, що той пам’ятник без гарної території, не буде дивитися. Ми ж не можемо поставити новий монумент на фоні того фасаду, який маємо сьогодні. На благоустрій території потрібно ще як мінімум півтора мільйона», - зауважив Кравчук.

Сама постать Бандери буде зроблена із бронзи, а постамент, на якому він стоятиме, планують обкласти гранітною плиткою. За словами скульптора, важко передбачити, коли вдасться повністю закінчити монумент.

«Спочатку має відбутися містобудівна рада. Якщо все буде гаразд, то ми приступимо до безпосереднього виконання роботи. А коли буде кінець, важко сказати…», - сказав Володимир Стасюк.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 58
Наталя Показати IP 24 Травня 2011 13:44
Не потрібен він біля РАЦСу - знайдіть друге місце.... хоч би на вул.Л.Українки є занедбаний сквер....
Добрый Гоблин Показати IP 24 Травня 2011 14:03
Нельзя такие памятники ставить
Костя до Добрый Гоблин Показати IP 25 Травня 2011 07:05
Обовязково поставимо не кацапське діло нам вказувати де ставити памятники нашим славним великим героям.
Віталій до Костя Показати IP 5 Червня 2011 00:09
дуже поважно відповідаєте - це через таких як ви і через такі висловлювання всі мають шанувати і любити націоналістів???
Anonymouse Показати IP 24 Травня 2011 14:20
Ну поясніть мені яке відношення Бандера має до РАГСу
Manhattan Показати IP 24 Травня 2011 14:38
Недолугішої ідеї в житті не бачила!Бандера має таке ж відношення до РАЦСу як морська свинка до моря.Не місце такому памятнику біля палацу урочистих подій! Своїми бездумними архітектурними рішеннями спаскудили проспект Волі, натицявши різнокольорових бутіків-шмутіків, фонтан на Театральному майдані бетоном залили, площа біля замку - стоянка для базарників, біля ВНУ - Шевченко, в центрі - Леся Українка! Шанвні архітектори міста, що ж ви коїте?? Не спотворюйте обличчя нашого міста!!! Пока не пізно схаменітся і знайдіть інше місце для монументу Бандери!
Патріот Показати IP 24 Травня 2011 15:00
Правильно. Біля РАГСУ потрібно поставити памятник Весільному Оператору, або Тамаді от вони мають відношення до РАГСУ!
Manhattan до Патріот Показати IP 24 Травня 2011 15:25
при чім тут тамада??? Невже не можна, для прикладу, поставити памятник закоханим як в Харкові чи інший момнумент, що символізує любов, єднання двох людей, створення нової сім"ї??!!! Але ж це надто складно для нашої влади. Сьогодні вони в кріслах, завтра - ні. Це тепер молодята із РАЦСу йтимуть до Бандери з квітами чи як??? Раніше до Леніна ходили, тепер до Бандери підуть... Що змінилось?
Анатолій Котлюк Показати IP 24 Травня 2011 15:13
Або "запорожцям" :))) ВОни теж символ весілля.. або ще крутіше... зобразити стереотипні будні сім'ї. Жінка б'є пяного чоловіка або навпаки, або жінка біля плити чолвоік на дивані читає газету... Нє. насправді все круто дуже гарно і тре ставити по любе...
Manhattan до Анатолій Котлюк Показати IP 24 Травня 2011 15:30
Якщо у вас склалося таке стереотипне уявлення про "будні сім"ї" та п"яного чоловіка і жінку з качалкою, я вам щиро співчуваю. Бандері біля РАЦСу - не місце!Чому на розі вулиць Винниченка і Степана Бандери його не поставити? це ж центр міста, держустанови поряд? в чому проблема?
Антоніна до Анатолій Котлюк Показати IP 24 Травня 2011 16:02
Бо так Гузь каже? ))))) Пацики, ви там коли своїм-то розумом жити почнете?
Михайло Наход Показати IP 24 Травня 2011 15:26
Абсолютно підтримую тих людей, що висловлюються проти встановлення памятника Бандері біля РАГСу. Не бачу жодного розумного і логічного пояснення такому кроку. По-перше, це спальний район, куди туристи майже ніколи не добираються. По-друге, РАГС і Бандера не надто сумісні. По-третє, є набагато кращі місця ближче до центру міста. Наприклад площа біля Палацу учнівської молоді на Шопена (патріотичне виховання молоді), сквер на Волі напроти філармонії. Люди, керівники, депутати, давайте не керуватись емоціями, а здоровим глуздом і встановимо пам"ятник там, де він буде органічно вписуватись.
Грыцько Показати IP 24 Травня 2011 15:45
За дворцом пионеров есть памятник слонику, посадить бандеру на єтого слоника и вийдет никуевая скульптурная композиция...:)
ТИШО до Грыцько Показати IP 26 Травня 2011 02:03
Слона не чіпай. Краще б до слона мосьлу приробити. Як було.
taras1986 Показати IP 24 Травня 2011 16:03
Не ставте його біля РАГСУ, прошу вас!!! Не місце йому там!!! Ось навпроти міськ чи обл ради - будь-ласка!!! І любуйтесь ним самі!
марко Показати IP 24 Травня 2011 17:14
допоки в наших лобах сидітимуть стереотипи, що сім'я починається з покладання квітів вождям (начебто без них її не склалося б), доти в нас усе буде не як у людей. Прикро, що
марко Показати IP 24 Травня 2011 17:46
допоки в наших лобах сидітимуть стереотипи, що сім'я починається з покладання квітів вождям (начебто без них її не склалося б), доти в нас усе буде не як у людей. Прикро, що в молдих лобах все той же комсомольсько-комуныстичний мотлох. поставити Бандеру перед РАГСОМ, щоб не їздити,як до св.Миколая через усе місто. Або просто позбавити молодят вибору: хочеш не хочеш, клади квіти і все. Хто захоче покласти, той покладе й на ДПЗ. Не смішіте самі себе.
Лучанин до марко Показати IP 24 Травня 2011 19:41
А хто Вам сказав що йому всі квіти будуть покладати? Частина буде обпльовувати. Бандера - дуже суперечлива фігура. До того ж після того як обійшлися з комуністами я б його взагалі або не ставив, або поставив там куди вони не доберуться...
Monument Показати IP 24 Травня 2011 18:04
Тільки не біля РАГСу! Хіба немає вулиці його імені і де можна поставити це спорудження?! Проведіть опитування Лучан та закрийте вже цю тему! Волинські новини - ви почніть опитування!
Просто Я Показати IP 24 Травня 2011 18:39
Не потрібен цей монумент біля РАЦСу - повністю підтримую усіх, хто тут залишив коментарі. Це справді безглуздо... Якщо його розмістити на розі вулиць Бандери та Винниченка, він там органічніше впишеться. До РАЦСу ідуть не квіти покладати, а складається враження, що саме цього і добиваються... Я за опитування лучан, але не опитування "на дивані", як у нас звикли робити, а справжнє і правдиве!!! Давайте подивимось на цей крок не крізь призму політичних гасел, а оцінимо його доцільність!!!!!!!!!!!!!!!!!
Лучанин Показати IP 24 Травня 2011 19:36
Якщо він так сподобався Романюку, то поставте його в нього в кабінеті і відразу всі питання відпадуть, а Романюку буде приємно.
Еміль Показати IP 24 Травня 2011 21:30
Як "грязь москви" заворушилася!..
кость волиняка до Еміль Показати IP 25 Травня 2011 06:32
100% Підтримую.Коле очі навіть проект ,значить вдало ВИБРАНО місце.Смерть ворогам і холуям орди януковича.Слава героям України.!!
ЧуйНА Показати IP 24 Травня 2011 21:38
Коли вже нарешті дослухаються до голосу ГРОМАДИ, а не купки нациків-фанатиків???????? Замість Леніна вигадали новий культ.... Для тих, хто вміє читати українською: ПОСТАВМО ПАМ'ЯТНИК ЛЮБОВІ, її все менше на Землі!!!!!!
Квіточка Показати IP 24 Травня 2011 22:25
І я проти того, щоб біля РАГСу ставили пам’ятник Бандері, це дві несумісні речі... Ця новина мене особисто дуже здивувала... Підтримую ідею з опитуванням лучан!!!
Своя Показати IP 24 Травня 2011 23:29
нехай поставлять біля вулиці Бандери напроти прокуратури впалне нормально.
Лучано Показати IP 25 Травня 2011 00:04
Памятник сподобався Романюку бо він нагадує йому молодість: комсомолець романюк і штопор для відкривання "чорнилка". Бо ж зміниться конюктура - замість тризуба почіплять зірку - і буде вилитий Романюк.
іван Показати IP 25 Травня 2011 06:46
Памятник С.Бандері має стояти біля РАЦСУ .ЦЕ прикрасне рішення.Знамено боротьби за Українську державу,приклад як любити і боротись за Українську державу для всіх иолодих патріотів України.Також нещадно бити і знищувати ворогів-окупантів чужинців і зрадників.
Мирон Показати IP 25 Травня 2011 07:01
Дійсно промосковські сили звіріють коли тільки чують імя С. Бандери.Бути памятнику С.Бандері біля РАЦСу.Приклад для наслідування всіх Українців.Борітеся поборите вам бог помагає.
Віталій до Мирон Показати IP 5 Червня 2011 00:14
Бог ніколи не закликав до боротьби, не варто перекручувати, достатньо за історію з іменем Бога воєн починали
Настьона Показати IP 25 Травня 2011 07:43
Радує,що ще обіцяють громадські слухання.Головне,щоб прості люди знали про них, а не купка прибічників Гузя.
Вольдемар Показати IP 25 Травня 2011 07:44
Міце пам"ятнику Бандері в с.Брище.
laser Показати IP 25 Травня 2011 09:00
Всі такі розумні бачу зібралися. Якщо не підтримуєте пам'ятник біля РАЦСу, то скажіть, де його поставити? Біля ПУМу? - а він що відноситься до Бандери? По закаулках в малих скверах на виниченка, лесі українки? - так там місце тільки для погрудя, а не величного постаменту. Біля облради? - в фонтан (чи що там зараз... квітник), знести вже існуючий пам'ятник, чи мо біля міськради поруч з Миколаєм? Просто нудить від вашого словесного поносу. Най краще Бандера стоїть біля РАЦСу, а його оновлений фасад закриє савєцкій стиль, як ганебне явище у нашій країні.
Я до laser Показати IP 26 Травня 2011 12:08
А навіщо в нашому місті(та й в Україні також), де не можуть нормальної дороги побудувати, де садочків не вистачає викидати мільйони на пам"ятники та ще й таким суперечливим фігурам як Бандера?
Фанат до laser Показати IP 27 Травня 2011 12:54
Шановний патріот:) Ви спочатку збудуйте хоча б один великий обєкт,а потім будете його закривати.За роки незалежності такі як ви не збудували жодного великого обекта,завода,фабрики.І досі працюєте та розкрадаєте те що збудували у радянські часи:)
прихильник свободи Показати IP 25 Травня 2011 09:53
http://www.volynnews.com/blogs/33/259/
Івану-балвану Показати IP 25 Травня 2011 11:57
знамено боротьби за Українську держави це В.Чорновіл а бендера це бандит
іван до Івану-балвану Показати IP 25 Травня 2011 14:51
Чорновіл хоч національний герой, але брав приклад з С.Бандери,правда тоді були рішучі визвольні змагання зі зброєю в руках.Настає знову час збройної боротьби, змести олігархів орди януковича тільки рішучим збройним повстанням.
Максим Показати IP 25 Травня 2011 13:17
промосковські сили звіріють, коли без згоди людей перейменували вулицю Суворова, на що Гузь відповів чемодан, вокзал, Росія... Тупий альянс не розуміє, що готує не патріотів, а нацистів, відволікаючи людей від нагальніших проблем. Здох ваш Бандера, а Янукович тим часом собі у межигір'ї поставив двері за 500 000 гривень. Ось тут необхідна увага суспільства!
Лучанин до Максим Показати IP 26 Травня 2011 00:02
Правильно, нацистів. Націоналіст - той хто дбає про розвиток національної культури. Нацист - бажає знищити тих хто має відмінну від них думку і прикривається націоналізмом. Якщо повернутись до тої ненависної всім історії, яка кажуть ніби не була в україни: хто з'явився тут у відповідь? Правильно, дядя Сталін. І дякуючи таким як Бандера почав нищити всіх, думаючи що тут всі такі самі. І робив це, бо нацизм треба знищувати - це практика всього світу. Ще трошки подзявкають і з'явиться знову такий самий, який буде нищити всіх не дивлячись ні на що. Закони природи ніхто не відміняв, хоча це і намагається зробити міськрада - все повторюється через певний період часу (хто дійсно вчився - повинен знати).
небайдужий Показати IP 25 Травня 2011 13:20
чуйна, ваш пам'ятник любові біля ЗАГСу засрали гопніки з 33го.
Мирон Показати IP 25 Травня 2011 15:21
100%ПІДТРИМУЮ Памятнику С.Бандері бути.Промосковські шавки звірійте ваше місце на смітнику історії.До рішучого бою з окупантами що сидять на шиях українського народу.Національною революцією скинемо орду олігахів бандитів януковмча.До рішучого бою знищимо воргів України і усіх зрадників.!
:( Показати IP 25 Травня 2011 15:45
А куди подівся старий проект і макет па"ятника? він був нічим не гірший...
Олеська Показати IP 25 Травня 2011 19:36
Чи ви знавісніли? Яке відношення Бандера має до реєстрації актів цивільного стану? Якщо зграйка зашкалених націоналістів з перекрученим уявленням про історію хоче пам'ятник - хай ставить його деінде. Виходячи з РАЦСу, маєш думати про любов і сім'ю, а не про цього душегуба!
микола до Олеська Показати IP 29 Травня 2011 06:51
Пряме,саме С.Бандера на свому весіллі показав приклад поваги до Українського обряду де був відсутній алкоголь.Організація обряду це цідтвердження національної індетичності і повага до батьків своїх і до батьківщини України,гордість що ти Українець.
Патріот Показати IP 25 Травня 2011 20:12
І нащо він біля РАГСу? На городі бузина, а в Києві дядько. Бояться, що прокурорам на перехресті Бандери-Винниченка не сподобається памятник, а молодь "ковтне". Ні, не ковтне. Ультратвердолобі - ще не все місто і не вся молодь.
Степан Показати IP 26 Травня 2011 16:38
Усім доброго дня! Шановні лучани,в найближчі дні у Луцьку почнеться збір підписів за перенос памятника Бандері в інше місце.У статуті міської ради є пункт де вказано,якщо 500 лучан звернуться з вимогою про проведення громацького слухання щодо невстановлення памятника біля РАГСу влада зобовязана ці слухання провести.Я думаю що усі розумні люди підтримають цю акцію,а розумних людей набагато більше ніж недалеких псевдопатріотів.До того ж вже розробляється макет памятника молодятам який буде запропоновано встановити на мисці плити Бандері.Я думаю що він дійсно сподобається лучанам,і особливо нашим молодятам.
Я до Степан Показати IP 26 Травня 2011 17:00
Краще того пам"ятника взагалі не робити, а якщо робити, то дійсно перенести в інше місце. А ще краще виготовити пам"ятник молодятам. Бо в нас всяких псевдопатріотів вистачає, а сім"ї не дуже поспішають створювати. Без сім"ї не буде і України... А де підписи будуть збирати? Треба обов"язково прийти
Просто Я Показати IP 26 Травня 2011 21:17
Обов'язково закиньте інформацію про збір підписів у рубрику "Свої новини" і взагалі у всі соціальні мережі. Я думаю, Вас підтримають. Особисто я "за"!!!
лучанин Показати IP 26 Травня 2011 22:14
обезумело быдло хохлячие.луцк в развалинах а они памятники ставят!!!красные флаги и некчемные памятники важней дет садиков,дорог,нищих пенсионеров.кто за таких национально свидомых голосует???!!!
Грыцько Показати IP 27 Травня 2011 13:22
Если Романюку сподобався Бандера, пусть на нем женится...
Патрік Показати IP 27 Травня 2011 13:57
Я не противник С.Бандери, поважаю, більше того, горжусь, що Україна має такого сина, дійсно героя! Разом з тим, стовідсотково переконаний, що пам'ятники потрібно ставити в тих населених пунктах тим героям, які жили, творили безпосередньо в конкретному населеному пункті, а не деінде... Повірте, що у такому випадку, проблеми з визначенням місця його встановлення практично не буде.
іван Показати IP 30 Травня 2011 13:07
100%Підтримую.Памятник встановити необхідно біля РАЦСу,щоб молоді українці покладали квіти і любили безкомпромісно один одного як любив ЖЕРТОВНО Україну С.Бандера і його послідовники.
Іван Горохівський Показати IP 31 Травня 2011 16:54
РАГС до закоханик має такий же стосунок, як згадана морська свинка до локачинського веприка. В РАГС ідуть оформляти розлучення, йдуть отримувати ДОВІДКИ ПРО СМЕРТЬ щоденно, тихо і сумно. По суботах пяні парубки в рушниках ведуть своїх друзів до розпису. Звичайна КОНТОРА. Гранітні плити уже розповзаються, свого місця не тримаються. Романюк тут як тут...
Горохівець Показати IP 31 Травня 2011 17:31
Во кацапсів ковбасить від слова БАНДЕРА. Сімдесят літ минуло по війні, пятьдесят - як його вбив кремлядьський посланець, а Бандера найбільш знаний ворог наших окупантів. В Рассеяной стране діти не знають ні Гебельса, ні Гімлера і навіть Гітрера путають з Потером, а Бандеру знають усі. Оце Герой!!!
ВІТАЛІЙ Показати IP 31 Травня 2011 21:12
Коли я запропонував це місце для встановлення памятника Велитню Української Нації ,я не задумувався ,що у Луцьку є стільки гімнюків ,які будуть роздзявляти свої паршиві писки.Я думав про людину яка була взірцем сімейних стосунків в той час коли рострілювали,вішали і таке інше.Це людина твердиня.Молоді сімейні пари які будуть брати шлюб можуть рівнятися на такого українця -сімянина.Від *будинку щастяґ*,через Бандеру в вир справжнього українського заможнього життя.А кому це неприємно,чи може навіть бридко,то дорога завше відкрита на жд.вокзал,або до пяного московського попа...
Вольдемар до ВІТАЛІЙ Показати IP 1 Червня 2011 10:00
ти ,я бачу,не маєш поваги до думок інших.
Патрік до ВІТАЛІЙ Показати IP 2 Червня 2011 16:50
Шановний Віталію, мені до душі Ваша точка зору, але Ви мене неприємно здивували... Оскільки Ви свою думку виставляєте на розгяд громади, то, будьте добрі, пишіть без помилок. Потрібно писати "Велетню Української Нації", а не "Велитню", "залізничний вокзал", а не "жд.вокзал", а також багато інших претензій щодо Вашої писанини. Прошу Вас, не ганьбіть НАЦІЮ, учіться, не опускайтесь до рівня тих, хто "замельдувався" вище на цій сторінці, обізвавши нас українців "бидлом"... Бог їм суддя... А Ви повинні бути вище... Бажаю успіхів.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus