USD 39.60 39.90
  • USD 39.60 39.90
  • EUR 39.70 40.00
  • PLN 9.75 9.94

У ПортСіtі автоматичні двері травмували трирічну дитину, - очевидці. ПОДРОБИЦІ

4 Червня 2015 23:48
Двері торгово-розважального центру ПортСіtі травмували трирічного хлопчика, його госпіталізували до обласної дитячої лікарні.

Так, сьогодні, близько 22:00 великі двері в розважальному центрі ПортСіtі, які мають автоматично реагувати на дотик до їх основи, не зупинилися.

Про це у своєму Facebook розповів очевидець - учасник Автомайдану України Сергій Кушнір.

Внаслідок інциденту тілесні ушкодження отримав трирічний хлопчик, якого госпіталізували до обласної дитячої лікарні.

Батьки, які були поряд з дитиною, намагалися спинити двері, однак вони продовжували рух. Тільки після сильного удару тата по дверях, від якого тріснуло скло, вони врешті зупинилися.

Працівники охорони ПортСіtі, розповідає очевидець, "накинулися" на батьків, навіть не запитавши, як почувається дитина, окрім того, вони не дозволяли завезти малюка в лікарню. Однак з часом таки відпустили батька з хлопчиком для госпіталізації в лікарню.

На місце прибула міліція.


Як пізніше розповіла у коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини мама постраждалого 3-річного хлопчика Любава Дроган, вони з дітьми часто катаються на роликах в розважальному центрі – так і було в той вечір. Жінка пояснює, що хлопчик спіткнувся біля дверей, і його ніжка потрапила під двері – в невеликий отвір під щіткою. Незважаючи на це, двері не зупинились, а продовжили рух. Батько, який йшов поряд з дитиною, почав визволяти малюка з-під дверей, що помітили і охоронці.

Проте працівники торгового центру, побачивши, що відбувається, не допомогли дитині, а здійняли галас і почали вимагати в батька дитини «не ламати двері». Зрештою, батько самотужки дістав переляканого малюка з пастки.

«Чоловіка просто трясло від люті – він був в стані афекту, після того, як побачив, що трапилось з дитиною», - пояснює пані Любава.

Після цього, зі слів жінки, працівники ПортCity почали розганяти очевидців, заявивши, що торговий центр закривається. А в адресу батьків прозвучали погрози за те, що вони зіпсували двері.

«Дитину ми відразу хотіли завести в лікарню, але нам почали погрожувати і не відпускали. Спочатку взагалі не мала претензій до адміністрації, але зрозуміла, що нас намагаються зробити винними. Тому і викликала міліцію», - розповідає пані Любава.

Мати постраждалої дитини каже, що відразу попросила персонал переглянути камери відеоспостереження. Мовляв, на них добре видно, що нога дитини опинилась в пастці. Після цього начальник служби охорони відлучився на деякий час, а коли повернувся, розмовляти почав в іншому тоні:

«Коли прибула міліція, працівники служби охорони просто мовчки стояли в куточку. Правоохоронцям ми пояснили, що трапилось і вони з розумінням поставились до ситуації».

Лікарі констатували в малюка забій м’яких тканин – на щастя, обійшлось без серйозних фізичних травм. Проте, зі слів матері, страшнішою за пошкоджену ногу може бути моральна травма:

«Дитина дуже перелякалась, можливо, навіть доведеться звертатись до психолога».

До слова, ніяких вибачень за свої дії від адміністрації торгово-розважального центру ПортCity батьки не дочекались. Навпаки, як стверджує пані Любава, після всього, що трапилось з дитиною, батьків намагаються зробити винними у цій ситуації.

Коментарі правоохоронців та, власне, охорони ТРЦ чи її адміністрації Інформаційне агентство Волинські Новини опублікує згодом.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 143
ого Показати IP 4 Червня 2015 23:50
жесть! тим охоронцямпо вухам...недотепи....
читач до ого Показати IP 5 Червня 2015 00:10
защемити б тим недолугим "охраннічкам" дещо прямо в тих самих дверях ... а то понабирають всяку шантрапу ... саме таке бестолкове і непутяще - ще вчора сємками плювалося на зупинці і соплі рукавом підтирало, а сьогодні човгає з навушником у вусі, зиркаючи спідлоба на покупців і щось собі під ніс у рацію "бу-бу-бу" друг до дружки - корчать із себе агентів 007, дятли переживають за двері, а не за людину ... Дитину шкода. Дай Бог, що все було добре.
злий до читач Показати IP 5 Червня 2015 01:15
100% підтримую
Самооборона до читач Показати IP 5 Червня 2015 01:42
мусора мінусують знов. голову защемит нач. охорони. адмінітртору.
Самооборона до читач Показати IP 5 Червня 2015 01:42
мусора мінусують знов. голову защемит нач. охорони. адмінітртору.
Аля до читач Показати IP 5 Червня 2015 12:24
Підтримую!
Патріот до ого Показати IP 5 Червня 2015 00:14
Таке враження, ніби там ті двері оберталися з такою швидкістю мов дзига... Краще б татусь свого сина за руку тримав, а не бив з ноги по дверям!
ау до Патріот Показати IP 5 Червня 2015 01:32
Хто тебе родив, чучело?
Патріот до ого до ау Показати IP 5 Червня 2015 09:46
не базарь чуділо він правду говорить!!
пнх до Патріот до ого Показати IP 5 Червня 2015 10:49
Коли твого сина затягне тоді базаріть будеш, чуділо.
анонім 1 до ау Показати IP 5 Червня 2015 22:22
в 22.00 трирічна дитина має спати а не по порт сіті ходити .....та ще й просто уявіть як дитина рухалася....?????...протиреверсу???? ну як реально туди попала нога....та ще й двоє батьків поряд були?????...напевне з якогось барику вишли і не дивилися що дитя робе!!!!
lens до Патріот Показати IP 5 Червня 2015 08:01
Адміністрація ПортСіті дуже швидко зрозуміла, в яке лайно вляпалась. Тому попрохала працівників залишити відповідні коментарі під статтьою, щоб хоч якось себе спробувати відбілити. Хороша спроба, хе-хе ^_^
Pavka до Патріот Показати IP 5 Червня 2015 15:52
Ти нормальний? Тобі двері важливіші за здоров'я дитини?
456 до ого Показати IP 5 Червня 2015 06:58
Бойкот порт сіті, от як ми всі не походимо туди з місяць, то будуть в ноги цілувати лиш би люди пішли, і по людському відноситись до відвідувачів почнуть
місцевий до 456 Показати IP 5 Червня 2015 07:06
Довго думав?:)))
ВІН до 456 Показати IP 5 Червня 2015 12:38
також мав справу з хамовитою охороною після чого другий місяць туди не заглядую
Лучанин до 456 Показати IP 6 Червня 2015 12:32
А це треба було робити з першого дня, як я, наприклад! Якщо в когось ще хоч трошки пам'яті залишилося, або в змозі знайти інформацію про відкриття ПортСіті, то згадайте як відкривався він. Вони виконали всі умови? От звідси все йде!!! Може й заїзжено, але пан Романюк, той що тіпа мер, мав би відповідальність за це теж понести, принамні так було б в цивілізованій країні. Та куди там нам..
Andrij до ого Показати IP 5 Червня 2015 07:38
Za dutunojy treba prugljadatu a ne jazukom ljapatu. Sensoru dverej sprazjovyjyt tilku v proxodi a ne pid dveruma..... typum polishykam treba zvu4ajni dveri stavutu a ne avtomatu4ni ato she sobi jajzja popruzumajyt.....EVROPY jim podavaj, nav4itsja spo4atky pidteratusja pravulno.....
ага до Andrij Показати IP 5 Червня 2015 10:54
Послухай, дятел транслітерований, такі двері зупиняються автоматично при зустрічі з перешкодою, сенсори реагують лише на те - крутити їх чи не крутити. Коли тебе, або твого отприска ними затягне, то будеш йому в реанімації про сенсори говорити. Знаток Європи хренов, ти хоч на карті її покажеш??
13 до ага Показати IP 5 Червня 2015 11:48
що ти мелеш олігофрен?!
Дарина Кузьмич до Andrij Показати IP 5 Червня 2015 12:45
Мені здається у Європі перш за все хвилювались і турбувались би про дитину... А не про побиті двері... Можливо справді, за дітьми потрібен прискіпливий контроль, але це ж діти...І вони завжди влізуть в халепу...
Pavka до Andrij Показати IP 5 Червня 2015 15:55
Ти, випадком, не в адміністрації чи в службі охорони Порт-Сіті працюєш?
Надя до Pavka Показати IP 8 Червня 2015 12:01
Чому скрізь тулять ту Європу?! Неначе це якийсь виділений Біблією край, ідеальний, де небо завжди голубе і чисте.. Я деякий час жила в Італії, в Польщі. Скажу вам що в Європі далеко не рай. І кожен захищає свою приватну власність. І далеко не думає про комфорт і безпеку людей. Особливо в таких великих торгових центрах. А дітей і справді треба берегти батькам. Бо до 18 років саме вони є відповідальними за їх життя та безпеку. Прошу не застосовувати до мого коментаря нецензурну лексику і грубість. В кожного своє бачення, залежно від прожитих і побачених ситуацій.
Надія Показати IP 5 Червня 2015 00:22
А що там ця дитина робила так пізно? Ще й без належного нагляду дорослих, які її не вгледіли. У даній ситуації більше питань саме до батька.
ау до Надія Показати IP 5 Червня 2015 01:33
і тебе, надійко, також, хто родив? чи де ти таке тупе взялося?
Надя до ау Показати IP 8 Червня 2015 12:02
Якщо твоя думка не сходиться з чиєюсь це не означає що її народило НЛО. Май повагу до її батьків! Твоїх ніхто не чіпав!
Andrij до Надія Показати IP 5 Червня 2015 07:41
A za dveri dovedetsja zaplatutu....
Анонім до Надія Показати IP 5 Червня 2015 09:26
Погоджуюсь на 100% Батько з мамкою йшли з гулянки а дитина валандалась невідомо де... Але насправді більш тупішої охорони чим в порТсітІ не бачив ні в одному гіпермаркеті в Україні! Одне питання до адміністраторів закладу - охоронців туди на роботу вже берете тупими чи вони там на місці такими стають???
Катя до Надія Показати IP 5 Червня 2015 09:42
Патріот і надія дві тундри, а ще думаю що і дітей не мають, бо якби мали то таке б не говорили.
Pavka до Надія Показати IP 5 Червня 2015 15:56
А ти що робиш опівночі в інеті? Чому не спиш?
Тетяна до Надія Показати IP 5 Червня 2015 18:51
Підтримую, наша 8 річна донька у 22.00 уже у ліжку, а у три роки тим паче.
Вася Показати IP 5 Червня 2015 00:23
що трирічна дитина робила там в 22.00?? батьків надіюсь провірили на алкоголь?
бл*** до Вася Показати IP 5 Червня 2015 00:33
вам би причепитися! може, вони з кіно йшли!
111 до Вася Показати IP 5 Червня 2015 01:01
Батько вже не п’є років з 10 а то й більше
Знайомий до 111 Показати IP 5 Червня 2015 02:26
Маленька ремарочка - батько взагалі ніколи не пив - а ні 10, а ні 20, а ні 30 років тому. Так що це не тема для спекуляцій. А те, що він перенервував - так а хто збереже врівноваженність у такій ситуації? Унас навіть сепарів спочатку лікують, а вже потім "притягають", а ці охоронці-бовдури навіть не запитали, що з дитиною!
Вова до Вася Показати IP 5 Червня 2015 14:25
А вони за кермом були? чи можливо в Україні є комендатська година для дітей? Шановні керівники Порт Сіті - я розумію чому в охорону ви набираєте баранів. Але чому ви пробуєте використати олігофренів в якості інтернет тролів?
Pavka до Вася Показати IP 5 Червня 2015 15:59
Ти спершу навчись української, а тоді і дописи роби. Чув хоч раз про дієприслівниковий зворот?
Мама Показати IP 5 Червня 2015 01:11
Дитині подарували роликові ковзани. В трирічному віці він прекрасно на них їздить, і на велосипеді також. Ніяк не могли витягнути з роллердрому, аж поки той не зачинився. Довожу до вашого відому, що батько взагалі не вживає алкоголь і займається розвитком дітей. Цьому є купа свідків.
Самооборона до Мама Показати IP 5 Червня 2015 02:00
Є таке поняття клієнт завжди правий.
Клієнт до Самооборона Показати IP 5 Червня 2015 08:26
Що в Вашому розумінні -клієнт завжди правий? Тобто я можу прийти в будь-який заклад і знищити майно, бо я клієнт?!
Pavka до Клієнт Показати IP 5 Червня 2015 16:01
Нерозумний! Розрізняй причину і наслідок. Причина — травматичні дії обладнання Порт-Сіті стосовно дитини. Наслідок — зламані двері під час дій з порятунку малого.
Андрій до Мама Показати IP 5 Червня 2015 08:10
Не звертайте уваги, це місцевий троляка пише.А дитині швидкого видуження)
Радован Показати IP 5 Червня 2015 03:51
думаю, родителям нужно следить за детьми в столь опасных местах как автоматические двери и брать их на руки. Сколько раз видел молодых и дурных мамаш переходящих через пешеходный переход... Они быстро, глядя только на зеленых свет светофора, уже вытягивают коляску на проезжую часть дороги, им по фигу - едет там машина или нет, главное, что они правы - ведь, горит зеленый свет!!!
Вова до Радован Показати IP 5 Червня 2015 14:29
Обладнання встановлене в громадських місцях повинно буди насамперед безпечним, а охоронці допомагати та оберігати. Якщо кервництво не має змоги забезпечити ані одне ані друге, значить це не керівництво.
Радован до Вова Показати IP 5 Червня 2015 16:23
Следи за руками. Если вы надумаете свалиться или случайно свалитесь и разобьете о предмет, стоящий в холле гостиницы, голову, то имеете полное право подать иск на хозяина за то, что этот предмет не является, к примеру, огромной китайской вазой, стоимостью в миллион, а аналогом бомбы в руках террориста. Ведь голова то - разбита и за бестолковку кто то должен ответить!! Кто вам мешает это сделать? Делайте, только Не нужно доводить свои суждения до курьеза, лучше проверьте двери на наличие сертификата от производителя. Быть может их делали вьетнамцы в каком нибудь дешевом подвале, которые наверняка не платили за аренду этого подвала. Вот где бы вам развернуться))
Вова до Радован Показати IP 5 Червня 2015 23:28
Ти хоч сам зрозумів чого нагородив? "Свальться" і автоматичний пристрій що немає блокування, це дещо різні речі. Хоча для таких як ви що х.... що палець, ну це так щоб вам зрозуміліше було
Pavka до Радован Показати IP 5 Червня 2015 16:03
Цьому хлопчику 3 роки. Він ходить сам. Його непотрібно носити.
радован до Pavka Показати IP 5 Червня 2015 16:11
даже если он говорит на английском, он не станет от этого взрослым. полный аллес)))
адвокат Показати IP 5 Червня 2015 06:59
В суд, ми ж в ЄВРОПІ.Повинний бути порядок європейський.
Буває Показати IP 5 Червня 2015 07:08
Як на мене батьки не праві, і кричати "егегей дивіця сюди шо сталось, ми не вгледіли і шукаємо виправдання" якось по дурному!
Олександр до Буває Показати IP 5 Червня 2015 07:55
Погоджуюсь. Дитину потрібно було б тримати на руках. Та якщо вже такий випадок стався, то охорона повинна була б допомогти. Це ж маленька дитина. І якщо правда, що охоронці не дозволяли відвезти її в лікарню - гнати їх на...
ksiu до Олександр Показати IP 5 Червня 2015 11:58
трирічну дитину на руках? та дитина вже 2 роки як сама ходить і на роликах катається, ви в здоровому глузді? бачили в цумі і портсіті ті двері? багато батьків на руки самоходящих дітей бере? тож написано ясно - дитина спіткнулася!!!!
123 Показати IP 5 Червня 2015 08:03
Щодо батьків, ну тож не стояли там і дивилися весь час до 22:00 на дитину, мабуть сиділи в кафешці пивко попивали поки дитина каталася. А щодо дитини - шкода, хай одужує
Pavka до 123 Показати IP 5 Червня 2015 16:05
Може, на тебе до суду за наклеп подати за такі припущення?
Пошук юриста Показати IP 5 Червня 2015 08:08
Якщо прочитали юристи. Підскажіть стаття 135 чи 136 Кримінального кодексу може тут застосовуватись? Хоча, напевно, загрози життю не було...
Громадянин 777 до Пошук юриста Показати IP 5 Червня 2015 08:45
В даному випадку відсутні склади злочину, передбачені ст.ст. 135, 136 КК України!
Юрист до Пошук юриста Показати IP 5 Червня 2015 08:53
Стаття 194. Умисне знищення або пошкодження майна.
Громадянин 777 до Юрист Показати IP 5 Червня 2015 09:29
Ст. 39 КК України (крайня необхідність) виключає наявність складу злочину, передбаченого ст.194 КК України!!! :)
Ольга Показати IP 5 Червня 2015 08:21
Батьки повинні дивитись,тут і немає чого сперечатись.Але хто має діток добре розуміє,як важко вгледіти за малими вітрогонами.Страшний випадок,але охорона повинна була вимкнути двері терміново,бо ситуація критична.Шкода маленького ролера,хай одужує скоріше.Бо травма одне,а от психологічна травма це де що страшніше.Батькам би радила подавати до суду.Треба вчити горе охоронців і горе власників !
Анонім до Ольга Показати IP 5 Червня 2015 08:44
які всі розумники, батько повинен тримати дитину, вчасно покласти спати, не пити ітак далі. З цим також треба погодитись. Тоді давайте всі посадимо себе і близьких на цеп і будемо тихенько дома чекати чогось. А навіщо тоді розважальні центри і дитячі розваги хай навіть до 22 год. Всі зарозумілі коментарі шкрабають видно не батьки а лохи, бо хто має діток і з ними займається, відпочиває, чомусь вчить то всі знають що ніхто ні від чого не застрахований але всі надіємось що бог нас від неприємних речей збереже. І дай вам Бог щоб всі відчули яке то батьківське щастя мати таких прекрасних діток які потребувають нашої з вами уваги. та впершу чергу керівники будь- яких закладів повинні дбати про безпеку клієнтів великих і малих особливо і майно тут нідочого. Основне життя і до чорта ті дорогі двері і все інше.. Охоронці повинні були на колінах з усіх сил тримати ті двері і виручати дитину , а потім можливо виставляти батькові якісь претензії. А перш чим виставляти треба чітко виконувати свої посадові обовязки. Від кількості клієнтів залежить добробут власника і таких горе працівників власник повинен гнати в шию..
радован до Анонім Показати IP 5 Червня 2015 09:02
Голова матери и отцу дается для того, чтобы они думали за детей, пока те не знают что и чем чревато. Никто ни от чего не застрахован - ни ребенок от несчастного случая и туповатых родителей и наоборот. Также и хозяин не застрахован от нерадивых работников. Мы все - народ, который из одних ворот. Сорри -за плохой французский. Отец и мать обязаны "просчитывать" хотя бы элементарную безопасность ребенка. Хотя... многим трын-трава, спорить не буду.
Вова до радован Показати IP 5 Червня 2015 14:34
Хазяїн їм платить зарплату, хазяїн їх обирав, він за них відповідає і не завдання батьків знати заздалегідь що в хазяїна двері браковані або охоронці барани.
радован до Вова Показати IP 5 Червня 2015 16:13
зарплата это еще не мозги. Проситесь на замену охранникам, посмотрим на вашу природную сообразительность.
Вова до радован Показати IP 5 Червня 2015 23:31
В мене вистачає мізків щоб не працювати з таким чи на таких як власники Порти. А в них не вистачає мізків щоб найняти нормальний персонал?
Ольга до Анонім Показати IP 5 Червня 2015 10:14
Я не виню батьків.Я мама двох діток і добре розумію ,що іноді не можливо їх втримати.Охоронці і торг.центр мають бути покарані!Ви може просто погано мене зрозуміли
456 Показати IP 5 Червня 2015 08:31
Батьків потрібно притянути до відповідальності за неналежне виконання своїх батьківських обовязків. Якби справді ми жили у цивілізованій державі то у відповідних служб виникло б немало запитань до неврівноваженоо тата. Дайте відповідь на просте запитання, - чому дитина отримала травму? Винні двері ? Вони там були , є і будуть. Дитину оточує велика кількість потенційно небезпечних речей: електична розетка в квартирі, автомобіль на вулиці, ліфт у підїзді ,накінець двері в супермаркеті. І обовязок батьків моральний І ЮРИДИЧНИЙ: убезпечити дитину від впливу небезпек.
саша до 456 Показати IP 5 Червня 2015 08:47
твій моральний і юридичний обов'язок убезпечити суспільство від таких, як ти!!!
До 456 до 456 Показати IP 5 Червня 2015 08:57
100% Якби батьків притягували до відповідальності, то і відповідальності з їхнього боку було б більше.
Мирослава до 456 Показати IP 5 Червня 2015 09:05
Обов"язок охоронців кинутись допомогти батькові визволити ніжку сина з пастки! МОРАЛЬНИЙ і ЮРИДИЧНИЙ! Вони повинні захищати інтереси клієнтів, а не тільки майно власників -олігархів. Це не сталося в квартирі батьків...
До Мирослави до Мирослава Показати IP 5 Червня 2015 09:31
Так тато ж не звернувся по допомогу! Відразу почав розбивати скло! А якби поранилось дитя?!
Вова до До Мирослави Показати IP 5 Червня 2015 23:34
Вау, ото логіка, дитині затисло ніжку - вона мужньо мовчала. Батько теж як партизан - чітко виконав активні дії для звільнення дитини не здійнявши лишнього шуму. Так це не батько з сином а готова ДРГ
555 до 456 Показати IP 5 Червня 2015 12:37
"Дитину оточує велика кількість потенційно небезпечних речей: електична розетка в квартирі, автомобіль на вулиці, ліфт у підїзді ,накінець двері в супермаркеті", але через не спрацювання сенсора і тупість "ОХОРОННИКІВ" дитина отримала травму, і більше психологічну, ніж тілесну... Нехай дитина швидше одужує!
Вова до 456 Показати IP 5 Червня 2015 14:36
Якби це сталося за кордоном, то власниц РЦ позбувся би чималого шматка капіталу. А все інше з вашого коментаря не більше ніж троляча маячня.
Pavka до 456 Показати IP 5 Червня 2015 16:08
Тебе потрібно ізолювати від суспільства.
Анонім до 456 Показати IP 6 Червня 2015 00:17
Ви напевно своїх дітей немаєте чк таке можете писати)) якби там і в той час дитина була без батьків, уе одне, а дитина з батьками і просто спіткнулася! Яка ще тут може бути вина? Хто від цього застрахований?! Чи якби перечипилась в 8 вечора, то ситуація по іншому розгорнулась??? І ще цікаво читати тих, хто відращу припускає, що батьки випивали, неприємно читати, судять по собі((( але уявляєте, є люди, які не п'ють алкоголь, і в кафе сидять присто з соком. В мене 4 річна дитина часто буває і в кіно з нами до того часу, оскільки я ніколи саму не лишаю, але це не значить, що ми вживаєм алкоголь, чи робимо щось гірше для неї.
фокс бтро 12 Показати IP 5 Червня 2015 09:00
Прочитавши деякі коменти, то просто розумію те що ті що гонять на батьків у цьому випадку просто не мають своіх власних дітей! Моя дитина в порт сіті на руках не зайде, бо вона хоче пройти через автоматичні двері сама ніжками! Будучи я в тій ситуаціі, то там би взагалі дверей би не залишилось! І по морді кожен з тих охоронців получив би за таке відношення!
123 до фокс бтро 12 Показати IP 5 Червня 2015 09:10
Маю дітей. Не раз бували в Порт Сіті. Там сенсори на дверях. Часом дихнеш біля них і вони відразу блокуються, тобто спиняються. Багато разів спостерігала, як неадекватні люди починають гамселити по склу, коли двері зупиняються... Хоча наклейка відповідні є... Але наш народ....
саша до фокс бтро 12 Показати IP 5 Червня 2015 09:42
підтримую на 100%
Мама Віка Показати IP 5 Червня 2015 09:16
А для чого ходити в такі розважальні заклади і гроші витрачати, яких і так не вистачає? Зараз літо треба з дитиною поїхати в село, або на природу кудись і не шастатись десь по Порт-Сіті . А працівникам Порт -Сіті лищ би гроші добрі заробити а відповідальності вони не несуть. Дивіться самі за дітьми. але ж це не спрацювали їхні двері, значить вони несуть відповідальність. Я тепер в Порт Сіті не піду з дітьми і взагалі не раджу туди ходити. Хтось нормально заживається на таких. Можна побути на свіжому повітрі особливо дітям це краще ніж у розважальних закладах
Коля Показати IP 5 Червня 2015 09:18
Чому обвинувачувати працівників? Не подобається не ходіть! А то ще шукають винних.Ніхто ж вас не заставляє ходити і створювати собі і людям проблеми
Дмитро Показати IP 5 Червня 2015 09:25
Вважаю що тут винен пан Єремеєв, адже на охоронцях відповідальність за пошкоджене відвідувачами майно. Якби хитрий полішук не вираховував би із охоронців - ситуація розгорталася би по іншому.
Дмитру до Дмитро Показати IP 5 Червня 2015 09:35
Ахахаха! Хто вср***ся - невістка!!!
лучанка до коля Показати IP 5 Червня 2015 09:31
До чого ""тут не ходіть"ви мабуть один із тих охоронців-хамів ,понабирали маневицьких хлопців,їх поведінка що в Там-там і що в Порт-сіті вульгарна.
111 до лучанка до коля Показати IP 5 Червня 2015 10:25
Хочу вас розчарувати більшість охоронників з Луцька а ті двері і дійсно блокуються від кожної перешкоди. А батько все ж таки повинен був взяти дитину за руку.
Вова до 111 Показати IP 5 Червня 2015 14:42
І чому не заблокувались?
Свідок до Вова Показати IP 5 Червня 2015 20:37
А хто сказав, що не заблокувались? Вони якраз заблокувались!
Вова до Свідок Показати IP 5 Червня 2015 23:36
Знову недолуга логіка, а травма звідки?
Лучанин до Свідок Показати IP 6 Червня 2015 12:47
Точно заблокувались - заблокували ногу дитини. Клас! Так от, там де діти ходять, повинні двері не блокуватися, а повинен відключатися привід дверей, щоб можна було легенько вручну виконати необхідні дії. Блокуватися вони повинні від злодія!
Олена Показати IP 5 Червня 2015 09:42
Якби охорона вчасно зреагувала і допомогла дістати дитину, двері лишилися б цілі. І нічого ні з кого не вираховували б. Коли охоронці ходять по торговому центру і розмовляють по мобільному телефону у власних справах замість того щоб слідкувати за порядком ще і не таке може трапитись. А з гаслом "не подобається - не ходіть" ПортСіті може втратити багато клієнтів! Сумніваюсь, що власник цього хоче...
...... Показати IP 5 Червня 2015 09:43
трирічну дитину треба було тримати на руках ! дорослі з обережністю йдуть на ті двері .
Штефан, Луцьк Показати IP 5 Червня 2015 09:45
Повний П*****Ц!
патріот Волині Показати IP 5 Червня 2015 09:47
Складається враження, що переважна більшість коментаторів - проплачені людішкі Івахіва. Мало того, що він за копійки скупив полішуків ,то мабуть і поперетягував самих вірних до Луцька. Ці двері в Порт-Сіті, то якесь чудо. Постійно заклинюють, а тепер ще й не зупиняються, поставили видно самі дешеві, а замінити грошей Івахову з Єрємєєвим шкода, краще в гараж у Струмівці за таку ж ціну як двері миючих засобів закуплять для мийки нового авто. Вже всі забули, як ці власники обіцяли зробити прохід між Порт-Сіті та Там-Тамом, як втелепали заправку порушуючи норми, як здавали в експлуатацію Порт-Сіті і жаба - задавила ставити нормальну пожежну сигналізацію, то пообіцяли за підписання акта прийомки хабар в мільйон гривень, а потім самі ж і "здали" пожежників, як замісь підземного переходу біля Там-Таму відкупились від Шиби шістьма авто для ДАІ... А ви тут собачтесь між собою, Івахів з Єрємєєвим лише посміються.
123 до патріот Волині Показати IP 5 Червня 2015 09:59
Шкода,що в нас такі патріоти...
Патріоту до патріот Волині Показати IP 5 Червня 2015 11:18
Що ща брєд ти написало? Ти ще Яценюка з Порошенком припиши до того, що в дитини ніжка застрягла в дверях.
Лучанка Показати IP 5 Червня 2015 09:49
а в Фуршеті охоронців бачили? метр шістдесят ростом, мале худе, та воно мишу побачить - запищить..
свідок Показати IP 5 Червня 2015 09:55
я на ласні очі це все бачив!!!!!!на місці батька я б ****єр там розніс ті двері...***ло охоронці за власну шкуру переживали а не за здоровя дитини...тим паче там було три малюка і всх дуже перелякали.
Радован до свідок Показати IP 5 Червня 2015 16:29
Почему же не помогли, вместо охранников, наблюдательный свидетель?
Вова до Радован Показати IP 5 Червня 2015 23:37
А охорона там для того щоб я....ця, чухати, чи в них є ще якісь обовязки?
Zюка Показати IP 5 Червня 2015 10:11
Читаючи коменти, розумієш, що жити цивілізовано ми не будемо ніколи - поліщуки "пантові", в трирічному віці дитина о 22.00 повинна давно спати в своєму ліжечку і бачити десятий сон, після прочитаної мамою чи татом доброї мудрої казочки, а не з пантами гасати на роледромі і соватись по торгово- розважальних центрах. П****УРКИ!
Коля до Zюка Показати IP 5 Червня 2015 10:21
Це ще хто придурок? Якщо мають можливість то чому сидіти як тундри і лягати спати разом з курми.
тундрі полішуцькій до Коля Показати IP 5 Червня 2015 10:53
тому що в дітей повинен бути нормальний режим і спосіб життя, відповідно до їх віку, тоді буде нормальна нервова система і психіка - елементарні речі, які повинні знати дорослі люди, які вважають себе настільки дорослими, щоб мати дітей.
саша до тундрі полішуцькій Показати IP 5 Червня 2015 11:27
якщо дитина раз в тиждень не ляже спати в 22.00, то її психіці нічого не загрожує, а наоборот отримає позитивні емоції від катання на роликах, я не думаю, що ваші діти день в день лягають спати о 22.00!!!
Я до саша Показати IP 5 Червня 2015 12:19
мої точно не лягають в 22.00, бо моїм 21 рік і 14 років, хоча ту, що має 14, під час навчального року намагаюсь контролювати, щоб лягала спати не пізніше 22.30 і всім батькам школярів не завадило б так робити, а то сидять по півночі в соцмережах, а потім на уроках, як зомбі.
Гіпократ до саша Показати IP 5 Червня 2015 12:45
а я вам , як лікар, кажу, що загрожує, позитивні емоції теж збуджуть нервову систему, як і негативні, а такій маленькій дитині проти ночі це користі не принесе, плюс фізична втома, велика кількість людей навколо, шум. Робите чорт зна що, а потім дивуєтесь чого ваші діти неврівноважені психічно і слабкі фізично.
Вова до Гіпократ Показати IP 5 Червня 2015 14:52
Це рішення батьків коли їх дитині лягати спати, але комендантської години для дітей ані в Україні ані в Луцьку немає.
саша до Гіпократ Показати IP 5 Червня 2015 15:04
яка різниця де вона буде бігати чи по квартирі, чи на роликах, якщо дитина активна і рано спати не лягає, вона ж всеодно не спить, в мене двоє і вони перед сном поки не набігаються, їх не вкладеш, то що їх прив'язати, бо позитивні емоції збуджують?????
радован до тундрі полішуцькій Показати IP 5 Червня 2015 16:34
Это дело сугубо родительское и устроить праздник ребенку - не преступление. То, что оно так вышло виноват не хозяин, а начальник охранного подразделения, который ни хр..на не обучил своих людей действиям при форс-мажоре. Охранник, зачастую не интеллектуал, с его зарплатой, и выбор там и отбор людей весьма относителен, поэтому если искать крайнего, то он всегда будет, не сомневайтесь.
остап Показати IP 5 Червня 2015 10:14
...а де то в Луцьку порт-сіті ??? (епіграф) 1. Двері повинні були зупинитись при найменшому блокуванні (як в ліфті) , але мабуть технічні служби не відрегулювали належним чином цей елемент захисту. 2. Керівництву закладу слід перевірити наявність відеозапису. Якщо його немає або витертий, звільнити всіх охоронців, бо таке (стирання інформації) можливо вже робиться не вперше і буде робитись ще. 3. Клієнт завжди правий!!! Порт-сіті повинен вибачитись за інцедент і компенсувати матеріальні іморальні збитки сімї, яка потратила свої гроші в їхньому закладі. Якщо так не буде то скоро буде так як в епіграфі написано.
мама3річногохлопчика Показати IP 5 Червня 2015 10:59
охорону на звільнення однозначно і моральну шкоду через суд, я мама я сама б в такій ситуації поводилася б агресивно і перелякано і розбила б то точно. Один охоронець мав стояти біля дверей постійно і зреагувати натиснувши на кнопку негайно.
Анонім до мама3річногохлопчика Показати IP 5 Червня 2015 11:22
Погоджуюсь. В цумі якось бачила, коли людина на інвалідному візку підїхала, то швидко прибіг охоронець і нажав якусь кнопку, щоб двері повільніше обертались. А тут охорона в першу чергу мала зупинити двері. За розбиті двері повинні відповідати охоронці які вчасно не зреагували.
Оля до мама3річногохлопчика Показати IP 6 Червня 2015 21:13
На скільки я розумію, ОХОРОНА це не РЯТУВАЛЬНИКИ. Охорона має слідкувати за порядком і т.д. Вони мали б заблокувати двері і викликати швидку чи пожежників. Тягнути ногу дитини з-під дверей не зовсім можна було, міг бути перелом, тоді тільки б нашкодили дитині. А якщо обішлось синяком, то чого крик піднімати. ЗА ДИТИНОЮ ТРЕБА ДИВИТИСЯ! В Європі, на яку всі так посилаються, батьки заплатили б штраф + мали б проблеми з органами опіки за неналежний догляд.
Теж мама Показати IP 5 Червня 2015 11:15
Доволі часто буваю в Порт-Сіті, але завжди з дитиною заходжу через Там-Там, ну однозначно ж безпечніше! Або дитину на руки потрібно брати. Сама завжди з обережністю проходжу через такі двері, а з дитиною ще в 100 раз потрібно бути уважнішим. Згідна з тим, що не вслідкуєш за надмірно активними дітлахами, проте краще ходити там, де безпечніше. А від охоронців нічого іншого й не чекала, перш ніж думати про себе і про те, що влетить за поламані двері, краще б за дитину потурбувались, але ми в такому суспільстві живемо, де всім все всеодно. Скільки раз стоїш в черзі, дитина репетує, а ніхто навіть не здригнеться і не пропустить, а потім дивуємось байдужості в свою сторону.
Луцький Показати IP 5 Червня 2015 11:34
за дитиною краще дивитись треба!!!!колгоспники,роти повідкривають!!!
Трикаш Валя Показати IP 5 Червня 2015 11:44
Всі винні тільки не я. За дитиною треба дивитись а не обвинувачувати охоронників і ще крайніх шукати. Будь-яка техніка може навіть вийти з ладу так як і комп"ютер . Тому чому дивуватись? Побити двері і охоронника легше всього а от за дітьми дивитись щось не дуж хочемо. А от доказувати щось сперечатись то це так по-українські . В Україні один проти одного нажаль.
Дарина Кузьмич до Трикаш Валя Показати IP 5 Червня 2015 15:00
Здається їх звинуватили не створенні цієї ситуації, а в тому, що вони не відпускали дитину в лікарню...За що, здається, варто звинувачувати...
Волинь Показати IP 5 Червня 2015 11:46
В Порт -Сіті викачка грошей. Багато знайомих з сіл туди їздить і безтолкове викидає гроші щоб далі збагачувались олігархи . А дитина повинна йти з батьками, ніхто не несе відповідальність за дітей. Дитина куди хочеш може влізти а потім шукати винного?
Лучанин Показати IP 5 Червня 2015 11:55
Ну 1 всім думаю відомо що сенсори на дітей завжди ДОБРЕ реагували це раз і два згоден з усіма хто сказав що дітей треба за руцю водити особливо коли три роки а те що батько почав гармидер то є норма це ж його дитина кожен би так зробив а охорона так себе вела бо це з них стягуватимуть бабос за ремонт і всі це повинні розуміти от того то і вели себе так проста тупа ієрархія влади прийшов голова охорони поняв шо жопа і всьо розрулив не починайте бучу на рівному місці всі живі здорові двері поремонтують і хтось там писав що можливо треаб до психолога вести ..я тут сильно сумніваюсь що у вас така дитина лякана її ж не пес тяпнув .... водіть за руку хочаб в таких місцях де її щось може буцнути всетаки 3 роки малому.
Вова до Лучанин Показати IP 5 Червня 2015 14:46
Все так згоден. До наступної дитини?
Луцький Показати IP 5 Червня 2015 12:06
в першу чергу за дитиною мають дивитись батьки!!!!!!як мінімум тримати за руку!чи може нехай охоронник з ним бавиться поки батьки роти повідкривали!!!
Анонім Показати IP 5 Червня 2015 13:12
Через дурні голови батьків всім біда. Дітей потрібно виховувати і доглядати за ними, а не шастати поза хмарами у нічні години. В Порт-Сіті можна ще й посковзнутись на плитці і ще багато знайти "цікавинок" на свою голову, якщо з нею не дружити. Є категорія людей, для яких всі винуваті, а вони "ангели"!
саша до Анонім Показати IP 5 Червня 2015 14:12
люди, про що ви говорите, мова йде про те, яка була реакція охорони, а не де і в якій годині гуляла дитина, це могло статись і в день, а реакція охорони була б така сама, і я хотів би побачити, щоб ви написали коли б це сталось з вашою дитиною і охорона не давала вам можливості звернутись до лікаря, це що нормально???
ХІХІк Показати IP 5 Червня 2015 14:39
Яке щастя для ВН, що це сталося в ПортСіті, а не в ЦУМі. В мене знайома в ЦУМі мало лоба не розбила, коли двері раптово спинились)
свідок Показати IP 5 Червня 2015 15:45
шановна громада, насправді події розгортались наступним чином: дитина дійсно поводила себе дуже жваво, але за руку хлопчика ніхто не тримав і не контролював, коли двері наїхали на ногу, через секунду вони автоматично зупинились, а після зупинки дверей через 2 секунди батько у метушні вже вдарив їх ногою. Далі двері на чверть оберта попхали у зворотньому напрямку і витягли малого. Охорона прибігла, але батьків ніхто не шарпав, малий ревів, бо злякався. А для батьків буде урок, що на ескалаторі, чи автоматичних дверях треба тримати дитину за руку і не дозволяти пустощів.
Pavka Показати IP 5 Червня 2015 16:10
Свідок від Івахіва?
свідок до Pavka Показати IP 5 Червня 2015 18:24
ні, бачів сам.
!!! Показати IP 5 Червня 2015 16:12
що ви за дурню пишете, "що робить дитина о 22.00 " , "де були батьки" і т.д. ці питання не стосуються даного випадку, тому що дитя не подорозі саме гуляло і не в гори полізло, а виходило разом з батьками з торгово розважального центру, ця ситуація могла трапитися і вранці і не тільки з тричічною дитиною. В даному випадку "блюстители порядка" які так поважно ходять з раціями повинні були миттєво зреагувати, і зробити все для того щоб визволити бідне дитя з пастки, проте щоб не отримати по шапці від вищестоячого керівництва за понівечене майно, напали на тата.. Ще раз повторюсь це торгово РОЗВАЖАЛЬНИЙ центр, де завжди багато діток, тому відповідати за такі речі повинні, а не тільки гроші на нас з вами заробляти. ВИЗНАТИ, ВИБАЧИТИСЯ І ВІДШКОДУВАТИ так діють в цивілізованих країнах.
Pavka до !!! Показати IP 5 Червня 2015 16:31
Підтримую АБСОЛЮТНО!
Радован до !!! Показати IP 5 Червня 2015 16:42
Если блюстители виноваты в том, что у них замедленная реакция, они, после разбирательства, должны подлежать увольнению. Но. Считаете, что в развлекательном центре никто не может упасть на лестнице или вообще свалится вниз, за перила? Безусловно, хозяин будет виноват, что не учел этот момент и не продумал маты для падения и сетки для ловли... Не будем драматизировать. Если охрана доказательно виновна, пусть летят их рабочие места, но, как тут один говорит "оно трехлетнее и не нуждается в том, чтобы его носили" - чего пенять на то, что у дитя ножки сплелись неожиданно даже для родителей, не говоря уже об охранниках?
Вова до Радован Показати IP 5 Червня 2015 23:41
А хто винен що двері не спинились? Охорона? Технічна служба? Виробник? Установщик? чи організатор усього процесу?
111 до !!! Показати IP 5 Червня 2015 16:49
А ніякої пастки і не було двері автоматично зупинились тільки торкнувшись до ноги хлопчика, а як ви кажете "блюстители порядка" які так поважно ходять з раціями прибігли і заблокували двері нажав на кнопку. І на тата охорона не нападала зробили зауваження коли він бив по дверях і бив не в процесі визволення дитини а вже коли дитина була на руках.
Вова до 111 Показати IP 6 Червня 2015 08:44
Тобто статті ми навіть не читаем? "Про це у своєму Facebook розповів очевидець - учасник Автомайдану України Сергій Кушнір. Внаслідок інциденту тілесні ушкодження отримав трирічний хлопчик, якого госпіталізували до обласної дитячої лікарні. Батьки, які були поряд з дитиною, намагалися спинити двері, однак вони продовжували рух. Тільки після сильного удару тата по дверях, від якого тріснуло скло, вони врешті зупинилися. Працівники охорони ПортСіtі, розповідає очевидець, "накинулися" на батьків, навіть не запитавши, як почувається дитина, окрім того, вони не дозволяли завезти малюка в лікарню. Однак з часом таки відпустили батька з хлопчиком для госпіталізації в лікарню."
Лучанин Показати IP 5 Червня 2015 17:35
Тут зараз будуть мене обзивати тролем Івахіва і йому подібних, я і не проти бути тролем, він же напевно ж працює не за так, але як кажуть не з моїм везінням. Тому моя незаангажована, непроплачена думка: ВСЯ ВИНА ЗА ТЕ, ЩО ДИТИНА ОТРИМАЛА ТРАВМУ І В ПЕРШУ ЧЕРГУ МОРАЛЬНУ ЛЕЖИТЬ НА БАТЬКОВІ. Саме він ВІДПОВІДАЛЬНИЙ за безпеку своєї дитини, яку він не забезпечив. Знаєте, іде собі такий татусь: він пуп землі, він у всьому правий. Згадайте правила поводження у ліфті: діти такого віку повинні знаходитися у батьків на руках, нове покоління цього не знає, бо вони спочатку у ліфтах ці правила позамальовували, позапльовували, повідривали. Ви скажете до чого тут ліфт ??? А до того, що треба трішки включати логіку. Звязок очевидний : закритий простір, що рухається ,є потенційно небезпечний для осіб, що можуть не усвідомлювати свої дії, в тому числі і діти віком 3 роки. Напевно рівень інтелекту тата не дозволив йому зрозуміти, що цей обєкт може бути небезпечним для його дитини, а потрібно було дитину взяти на руки. На все життя у дитини залишится психологічна травма, де перед очима у нього буде його неврівноважений тато ,який своїми діями ще більше її поглибив.
Лучанин до до Лучанин Показати IP 13 Червня 2015 10:17
я тебе підтримую!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
містер справедливіст Показати IP 5 Червня 2015 22:04
це горе архітектурного мистецтва, взагалі потрібно зрівняти з землею.А вас всіх долбойобів "ЧУДІЛ" повішати на фонарних стовбах. Тоді в все буде ок!!!!!!!!!! СЛАВА УКРАЇНІ!!
добрий !! до містер справедливіст Показати IP 5 Червня 2015 23:30
Героям Слава!! Так тримати!!!
Добрий Показати IP 5 Червня 2015 23:29
Понабирали людей з колхозу в охрану а вони як ті бики мичать шокають бить морди на місці охрані шукати зацепку і лупить на місці охрану!! А ні вичіслити коли будуть іти до хати і влупити як слід бережіться охорона будьте пильні підораси!!!
луцький Показати IP 6 Червня 2015 01:25
дивись урод щоб до тебе гості не навідались.
АГ Показати IP 6 Червня 2015 10:48
До тих всіх хто писав що батькі з генделика вийшли, чи що дитина о такій порі не в ліжку, якби це сталось з вашою дитиною , ви б тоді по другому заспівали. Двері можна замінити, а психіку дитини?
37 Показати IP 6 Червня 2015 11:04
ееее писаки які захищають охоронців та працівників Порт Сіті у вас напевне поплавились мізки. А вихід є запрошую добровольцями в армію. А там бистро з головою подружетесь
Лучанин Показати IP 6 Червня 2015 13:09
Тим, хто коментує що дитина повинна спати в 22-00: а ПортСіті не повинен закриватися в 20-00, щоб діти встигли заїхати до дому до 21-00 і лягти в ліжечка?!! Якби ПортСіті не працював, то і події такої б не було! Почніть з себе кожен! Так, діти повинні в цей час спати, але пару раз на рік, а не кожен день, вони мають право лягти в ліжечко трошки пізніше.
Gast Показати IP 6 Червня 2015 15:05
Вельмишановне товариство, не знаючи батьків тієї дитини, так поливати людей брудом не можна!!!!!! Це дуже порядні люди і вони добре знають, що таке дітки - адже їх у них четверо, якими вони займаються ЩОДЕННО!!! Існує одна істина, поради ми даємо відрами, а приймаємо краплями... Ось так і тут, а чому не спить - повинен о 22.00 спати, а чому не на руках і т.д. Дійсно, шкода, Любава, що таке трапилося з вашим маленьким синочком, одужуйте якнайшвидше!!! Сумно іприкро, що злість заполонила серця і душі людей...
L Показати IP 6 Червня 2015 19:34
Якби на таких дверях була наліпка з попередженням, що двері як автоматичний механізм несуть небезпеку і були прописані чіткі правила поведінки під час переходу тобто інструкція, то все було б ясно і не було б таких тяжких ситуацій. За кордоном на таких скляних дверях багато попереджень, у тому числі про заборону морозива, їжі і т.д. І це право кожного власника наклеїти любе правило. А в нас що? Колись в зоопарку ведмідь затягнув дитину, і хто б не був винним тоді, дитину ніхто не воскресив...
містер справедливіст Показати IP 7 Червня 2015 12:52
коментар було видалено

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus