USD 39.75 40.10
  • USD 39.75 40.10
  • EUR 39.85 40.30
  • PLN 9.75 9.96

Головного освітянина Луцька таки звільняють

10 Грудня 2010 18:04
Начальника управління освіти Луцької міської ради Анжелу Масиник невдовзі звільнять.

Таку інформацію Масиник підтвердила у коментарі.

«Те, що я не буду керівником – це вже доконаний факт», - сказала Масиник.

«Я не тримаюся за посаду. Мені не соромно за ту роботу, яку я виконувала протягом семи місяців», - додала чиновниця.

Щодо свого наступника, Анжела Масиник сказала, що поки що ім’я його невідоме.

«Є різні плітки, чутки… Я поки що ніяких документів не підписувала…Рухи робляться досить активні…», - сказала вона.

Нагадаємо, що 9 грудня заступник луцького міського голови Святослав Кравчук сказав, що в управлінні освіти «будуть зміни».

Щодо претендентів на посаду голови управління освіти, то, за непідтвердженою інформацією, на неї претендують, зокрема, директор Гімназії № 4 Олександр Мишковець, а також депутат міськради, колишній заступник міського голови Анатолій Пархом’юк. Хоча, офіційно цю інформацію Мишковець з Пархом’юком не підтвердили.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 106
Небайдужа Показати IP 10 Грудня 2010 18:50
Чутками земля повниться: що ніби замість Анжелу Масиник буде Мишковець, замість НЬОГО - директор 15 школи. Хто б розгадав ребус? Народ горить від бажання все знати!
Стрийко до Небайдужа Показати IP 11 Грудня 2010 13:09
Як ми зараз побачимо за кількістю коментарів нижче, більшість коментаторів ВП живуть у центрі Луцька і водять своїх чад до 4 школи:)
Це вже навіть не цікаво.... Показати IP 10 Грудня 2010 18:53
Мишковець? Освітяни прозріють....
татова дочка Показати IP 10 Грудня 2010 19:07
а давайте навпаки...директор 15 школи замість Масиник, а Мишковець-директор четвертої школи..
дідо Показати IP 10 Грудня 2010 19:22
Мишковець займався рекетом батьків у 4їй школі...тебер буде тероризувати та шантажувати батьків всього міста... За Мишковцем давно тюрма плаче...перетворює державний бізнес на свій,приватний...
татова дочка до дідо Показати IP 10 Грудня 2010 19:54
прикольно ви написали про *державний бізнес*, який хтось ніби перетворює на свій....тобто освіта для Вас це бізнес?
освітянин Показати IP 10 Грудня 2010 19:39
та нормальний він, ви по інших пройдіться школах....... і до того у всіх є вибір в якій школі і де вчитись.....ніхто нікого не трмає
василь Показати IP 10 Грудня 2010 19:41
Мишковець-злодій. Тепер побори в школах зростуть втричі.Ганьба меру, якщо поставить такого начальника міськвно.
Anti-Mafia Показати IP 10 Грудня 2010 19:49
"Хабарницю" Масиник нарешті змінить "директор в законі" Мишковець? Є кому нести в маси ідеологію поборів...
татова дочка Показати IP 10 Грудня 2010 19:51
от тільки не треба гнати на Мишковця, будь-ласка...такого директора би кожній школі і був би толк...тоже найшли злодія..не там шукаєте...
неизвестный Показати IP 10 Грудня 2010 19:57
За Кравчуком давно уже плачет тюрьма а он еще делает перестановки в гороно
Витамина Бум Показати IP 10 Грудня 2010 20:07
Ги, директор самой ******* школы где детей унижают, родителей обдирают как липок, где ребенка запросто могут забыть закрыть в медпункте или кладовке, где учителя ориентированы только на заработке на занятиях с детьми- а ля репетиторство... Где преподаватель предмета в одном класе может менятька каждый семестр .... Этот директор сделает порядок в образовании, о да!)))
УЧАЛ до Витамина Бум Показати IP 13 Грудня 2010 01:17
Мало того, дозволяе у школі влаштовувати пиятику особливо для ветеранів війни. Діти це бачать і наслідують приклад "переможців". Відомо, що один раз якійсь пьяний ветеран у дитини мобільника вкрав. Кажуть, що дитина так плакала. Жуть. Правда його, кажуть, знайшли. І телефон повернули. Але самфакт порушення закону про заборону розпиття ( при тому масового) алкогоглю у школах - навчальних закладах. Стане начальником той першоклашки почнуть пити. Позор.
дідо Показати IP 10 Грудня 2010 20:08
4 гімназію підперають дві точки торгівлі алкоголем та сигаретами, які щоквартально відстьогують Мишковцю...
Витамина Бум Показати IP 10 Грудня 2010 20:09
Г****арный хлопчык Мышковец! Такий гарный шо ***** (даже рифмуется с чем-то только матюкальным))))
дідо Показати IP 10 Грудня 2010 20:12
Миковець дозволяє вчителям проводити додаткові ПРИВАТНІ уроки прямо у класах...і отримує процент за це...а за класи,електроенергію та опалення платять всі лучани...
Витамина Бум до дідо Показати IP 10 Грудня 2010 20:15
мало того - специально классы делят на группы по украинскому языку и РОДИТЕЛИ оплачивают полноценную зарплату дополнительным учителям.
дідо Показати IP 10 Грудня 2010 20:21
Мишковець вимагає гроші за посаду вчителя... на подвірі школи є непотрібна площадка,яка була збудована на батьківські гроші,тепер лінійки проводя у парку...
небайдужа Показати IP 10 Грудня 2010 20:23
невже усе так погано?! Ну не вірю! Як він утримався усі ці роки? Так, я знаю, що він перебіжчик з партії до партії. Але щоб таке? Думаю, це піар. Чи, може, заздрість?! А хто знає, який він, директор 15 школи?
татова дочка Показати IP 10 Грудня 2010 20:24
Боже мій....які всі обізнані з порядками в 4 школі....смішно....вчителі-бариги...директор прям бос мафії...бідні обдерті батьки...принижені , забиті діти....жах.... а в фонд школи , до речі, платять найменше в місті....і виглядає школа найпристойніше а з вчителями можна й не займатись, просто вчитись треба....або батькам більше уваги дітям приділяти, і хоча би раз на тиждень в щоденник заглядати
Витамина Бум до татова дочка Показати IP 10 Грудня 2010 20:26
а в фонд школи , до речі, платять найменше в місті. ?????? вы не инопланетянка случайно? или 20 гривен в месяц - это самый маленький "взнос"?)))))
Витамина Бум до татова дочка Показати IP 10 Грудня 2010 20:29
а з вчителями можна й не займатись, просто вчитись треба....або батькам більше уваги дітям приділяти, і хоча би раз на тиждень в щоденник заглядати ********************* очевидно - инопланетный гость))) с кем там учиться??? 4 преподавателя, которых не слили "шестёры" которые хоть что-то понимают в предмете. остальные - текучка из молодёжных масс!))) а по поводу дневников - "два пишем три в уме" - это принцип 4 школы. специально занижают оценки, причем оригинальным методом. бояться сразу атаковать ребёнка, если он знает. По-этому ставят например 9, 10, даже 12 а потом - бац! за ведение тетради 1!))) и суммарная оценка получается фиговая.
татова дочка до Витамина Бум Показати IP 10 Грудня 2010 20:42
про *с кем там учиться*.....подивіться по олімпіадах, по ЗНО,прикладів багато....
Витамина Бум Показати IP 10 Грудня 2010 20:25
Майданчик был нужен, чтобы списать официально собранные деньги якобы на благотворительность со всех родителей. Было заявлено что на строительство ушло почти 300 000 ТРИСТА тысяч гривен.!!! кто видел - тот так и не понял ЗА ЧТО там было столько платить По неоф. версии было собрано около 500 тыс. Масса предпринимателей позабирали детей в другие школы, так как ежемесячные звонки от Мышки "Здравствуйте а не дадите ли вы нам пару тыщь долларов?" оказались для многими просто унизительными. в этом году детей забрал Токарский.
татова дочка Показати IP 10 Грудня 2010 20:26
а на площадці діти в футбол грають, із задоволенням...а лінійки вже сто років в парку проводять...і коли після лінійки бачать дітей у вишиванках, а не у формі а-ля СРСР, то видно яка школа
Витамина Бум до татова дочка Показати IP 10 Грудня 2010 20:33
а на площадці діти в футбол грають, із задоволенням. ********************* а вы случайно не видели, какие ноги у детей после этого футбола?))) ЧЁРНЫЕ и воняют смолой. дети туда идут неохотно.
татова дочка до Витамина Бум Показати IP 10 Грудня 2010 20:53
случайно видела, но, к сожалению, не нюхала))
татова дочка Показати IP 10 Грудня 2010 20:28
а в яких школах платять по 5 чи по 2? про 40 чула....
Витамина Бум до татова дочка Показати IP 10 Грудня 2010 20:30
про 40 чула.... это видимо про 4 школу и чулы))) там для тех кто "по блату" и есть 40)) в 1 школе например 12 в других меньше 10.
татова дочка Показати IP 10 Грудня 2010 20:34
судячи з наведених Вами цифр, інопланетянка тут не я...........про 12 гривень посміялась....і про менше теж...скажу сусідці, діти якої вчаться в 9 і в 14 шоб гривень по 9 здавала замість того що здає)) і взагалі, мова йшла про управління освіти, а не про те, яка 4 гімназія
Витамина Бум до татова дочка Показати IP 10 Грудня 2010 20:38
і взагалі, мова йшла про управління освіти, а не про те, яка 4 гімназія ***************************** от тільки не треба гнати на Мишковця, будь-ласка...такого директора би кожній школі і був би толк.. Это чьи слова?))) Или вы любитель с собой поговорить?))
Витамина Бум Показати IP 10 Грудня 2010 20:36
Одна мама плакала после встречи с учительницей, которая сказала приблизительно так : "У вас денег нет? ТОГДА ПОЧЕМУ ВЫ В НАШУ ШКОЛУ ПРИШЛИ???"
дідо Показати IP 10 Грудня 2010 20:37
Якшо б завтра прийшли комуністи до влади, то Мишковець миттю вишиванки замінив на червоні галстуки та портрети перевісив... МИШКОВЕЦЬ- ЦЕ ЗЛОДІЙ ТІХУШНІК, ЯКИЙ ШАНТАЖУЄ ДІТЬМИ ДЛЯ ОСОБИСТОЇ НАЖИВИ...
татова дочка Показати IP 10 Грудня 2010 20:39
ну взагалі-то в кожній школі є діти з сімей з різними доходами....і до чого гроші до вибору школи? а якщо якась вчителька дозволила собі такі слова, то це свідчит лише про її рівень виховання...і по цьому не можна робити висновки про всіх вчителів
дідо Показати IP 10 Грудня 2010 20:41
Минулого року одна з вчительок початкових класів заявила ,шо вона хоче вишиту сорочку за ДВІ ТИСЯЧІ ГРИВЕНЬ на своє день народження....і батьки скидалися,бо боялися травлі своїх дітей...
Anti-Mafia Показати IP 10 Грудня 2010 20:44
Відповідально підтвержую факт вимагання директором школи коштів на купівлю дверей та мультмедійної дошки в сім'ї відомих луцьких підприємців. Нажаль, офіційно підтвердити цей факт вони відмовились. Бізнес...Та і за дитину переживають...Страх - генетичне прокляття нашої нації... Тому і насторожує факт, що ця ідеологія буде перенесена, ні, мабуть, додана до ідеології освіти міста, міста, яке заслуговує на якісні зміни.
татова дочка Показати IP 10 Грудня 2010 20:45
а чого ж батьки промовчали? чи тільки ховаючись за *ніками* всі такі розумні?
Anti-Mafia до татова дочка Показати IP 10 Грудня 2010 20:52
Пробачте, а ви готові публічно, чи офіційно, розповісти про всі факти порушень, чи зловживань чиновників, які, я думаю, кожен знає...? СТРАХ і ще раз СТРАХ, який в'ївся в гени людей, і відсутність ГРОМАДЯНИНА,основи формування якого,до-речі,повинна закладати школа...Повинна... А діти ростуть на принципах, які нав'язані гнилим суспільством, продуктом якого є, на-жаль,і вчителі,що беруть, і батьки, що дають...
Пліткарка Показати IP 10 Грудня 2010 20:49
А рівень знань випускників 4 гімназії на порядок вищий, ніж переважної більшості інших шкіл. Подивіться результати ЗНО щороку! І з яких це часів від одної особи щось може змінитись в СИСТЕМІ?
дідо Показати IP 10 Грудня 2010 20:51
ДАЙОШЬ ВСІ ШКОЛИ ТА ДИТСАДКИ ЛУЦЬКА У ПРИВАТНУ ВЛАСНІСТЬ МИШКОВЦЮ !!!!! ..
Амеба Показати IP 10 Грудня 2010 20:53
Так і треба цій заразі Анжелці.Одному тільки Єщенку О.П. скільки крові випила. В дитсадок її треба сторожем.А на рахунок 20 гр, приходьте в школу №9,будете платити 50 і слухати щодня, що ви навчаєтесь в елітній школі
піклувальна рада до Амеба Показати IP 12 Грудня 2010 11:49
а чого це вона йому кров пила? всі в 10 були проти того футболу, бо й так спортивний зал на ладан дише, а його ще м"ячами коцають!!! вона відстоювала позицію батьків школи!!!
Прагматик до піклувальна рада Показати IP 12 Січня 2011 21:11
у словосполученні "піклувальна рада" є помилка, потрібно читати РАДА ЖОПОЛИЗІВ, а Масиник за гроші могла б дозволити там і танкодром.
ПИЛАТ Показати IP 10 Грудня 2010 21:26
Дідо. Ти ще не здох?
Смайл Показати IP 10 Грудня 2010 21:49
ого...а де нормальна школа?
от народ розійшовся! Показати IP 10 Грудня 2010 21:50
Я такого не чекала! Знаю багато, але ТАКЕ!!! СТРАХ. Це і не дозволяє.... Татова дочка, гм, певно таки мишковця дочка. Молодець. Добре виховали. Не шестьора! До речі,памятаєте, що було написано у "віче"? Так, кажуть, це усе списано з тої ж 4-ї гімназії....
небайдужій Показати IP 10 Грудня 2010 22:58
що ви наробили!!!! при чім тут мишковець? і не з 15 школи , а з 18!!!
Каттані Показати IP 10 Грудня 2010 23:17
4 і 9 школи - це кошмар стосовно "поборів". Є що почитати на луцьк.борді. Недужко, директор 9 школи взагалі "крайов не бачить". Все місто гуде, а з нього, як з гуся вода.
*** Показати IP 10 Грудня 2010 23:31
Та всі школи Луцька нормальні. Це просто суспільна думка сьогодення трохи змінилася у порівнянні з минулим.
*** Показати IP 10 Грудня 2010 23:36
Та всі школи Луцька нормальні. Це просто суспільна думка сьогодення трохи змінилася у порівнянні з минулим. А взагалі-то вже відомо, що Мишковець буде на цій посаді, а директора 15-ї школи у 4-ту.
*** Показати IP 10 Грудня 2010 23:59
У Луцьку всі школи нормальні.
*** Показати IP 11 Грудня 2010 00:05
Це просто сьогоднішня свідомість батьків трішки відрізняється від учорашньої. Колись було одне, а сьогодні інше. А про те, що Мишковець дійсно буде займати цю посаду, ясно, мабуть, усім і, що директор 15-ї школи в 4-ту перейде, то тільки вирішується.
makar Показати IP 11 Грудня 2010 00:13
Анжелку тре гнати,і це правильно.Коли людина приходить по роботі за підписом Мисиник,а їй секретарша-брехуха спочатку в очі бреше,що "шефиня" відсутня.І після 20 хв.,коли з кабінету "цариці" доноситься сміх та регіт (не в обідню перерву),людина справедливо цікавиться в секретарши про дозвіл зайти.На що секретарша відповіла:"Я не маю права турбувати пані Анжелу.Зв"зок лише по телефону,коли вона до мене подзвонить." То нахрена Луцьку така очільниця управління освіти? ГАНЬБА!!!
makar Показати IP 11 Грудня 2010 00:15
...чекати людині довелось 45 хв....я б не чекав.
мне надоело читать этот бред! Показати IP 11 Грудня 2010 08:53
скажите чем должны отличатся(и главное зачем!все идут в тот же выш на 1 курс...)знания гимназии и школы? хотел бы узнать мнение спецов,а не от этой болтовни
татова дочка Показати IP 11 Грудня 2010 08:59
Та всі школи Луцька нормальні. Це просто суспільна думка сьогодення трохи змінилася у порівнянні з минулим. дуже правильні слова.........у кожного є вибір де вчитись,на радість нам, шкіл
татова дочка Показати IP 11 Грудня 2010 09:01
багато.....,кожен вибирає де ..... на рахунок,що Дочка...то я трохи застара...а тато в мене інший.
Гуманітарій Показати IP 11 Грудня 2010 09:09
Поява Мишковця на посаді очільника освітян буде великою кадровою помилкою Романюка. Зрозуміло, що цю кандидатуру проштовхує Кравчук. Двоє моїх дітей і двоє внуків вчились в школі №4. 20 років моя доля і доля моєї дружини була повязана з цією школою. Спогади про Мишковця - неприємні. В усі часи в цій школі він відривав батькам рукави, щоб ті здали гроші "на щось". Було дуже неприємно. Сам Мишковець - хабарник. Любить, щоб йому підносили. Проте показує чебе "чистим" і завжди спекулює на тому, що він "простий селянський син". Іноді погано, коли на такі посади приходять "прості селянські сини". Я маю опосередковане відношення до освіти. Знаю, що в Луцьку є багато достойніших людей, які б могли взяти на себе ношу керівника освіти обласного центру. Але чомусь завжди так виходить, що ці крісла займають не кращі люди. Шкода, що так. Щодо якості освіти в цій школі, то мені смішно, що люди вважають її елітною, бо, мовляв, там вчаться діти місцевої еліти і на неї звертається більша увага. Це неправда. У Луцьку є кращі школи, або, принаймні, не гірші. Взагалі, освіта, доки я дочекався онуків (вони вже вчаться в вузах, щоправда - не в волинських), катастрофічно деградувала. В часи моєї юності якийсь період в пятірку кращих шкіл області входили Горохівська школа №1, де був довгі роки директором Гришай, Затурцівська, Голобська, Луцька №1, і, якщо память не підводить, одна з ковельських шкіл. Головним критерієм оцінки на той час було число тих, хто вступив до вузів. З цих шкіл 90% дітей вступали до них з першої спроби, не знаючи кольору долара. Я - випускник однієї з цих сільських шкіл. Випускники моєї школи - академіки, доктори наук, генерали, відомі на тернах СНГ лікарі, лауреати державних премій в галузі радіоелектроніки, письменники і поети. І в цих школах не будо Мишковця і не було в селі "елітних" дітей. Я не прихильник інтернетівського бруду, але й, водночас, це є трибуна хоч і примітивної, але демократії, де людина, крім того, що може "розмагнітитись" і вилити на свого супротивника бруд, може й сказати правду, яку в іншому місці сказати боїться чи не наважиться. Тому в цих коментарях є багато раціонального зерна і думається, що Романюк їх читає і придасть їм якесь значення.
************ Показати IP 11 Грудня 2010 09:35
Скільки можна переливати з пустого в порожнє - беруть усі та в кожній школі в директора свій тариф, тому вибирайте який вам довподоби!
ЖУРНАЛІСТ Показати IP 11 Грудня 2010 10:25
Звільнення пані Масиник - прогнозоване і виправдане. Хай там що вона говорить про те, що їй не соромно, - однозначно лукавить. Мені б на її місці за таку "роботу" точно було б соромно. Але, на щастя, я на своєму місці. Щодо потенційних претендентів - жоден із них не буде професійним керманичем освітян. На мою думку, освіту повинна очолити людина, яка добре знається на економіці, яка зможе залучити кошти не тільки з батьківських кишень (на жаль, без цього сьогодні теж не обійтися). Ця людина має змінити підходи до прийому в школу і самого процесу навчання - не за товщиною батьківського гаманця. Нам треба покращувати якість надання освіти. Треба заборонити вчителям займатися репетиторством у тій школі, де вони працюють. Недужка з 9-ї школи треба забрати, бо ще трохи і він буде шкільний фасад обкладати позолотою, - звичайно, за батьківський рахунок. І насамкінець - ШАНОВНІ,ВАШЕ ВІРТУАЛЬНЕ МУКАННЯ СИТУАЦІЮ НЕ ЗМІНИТЬ. ВЧІТЬСЯ НЕ ДАВАТИ ХАБАРІ, НЕ ПЛАТИТИ, ВІДСТОЮВАТИ СЕБЕ І СВОЇХ ДІТЕЙ. Журналісти безсилі, коли ви тільки собі під ніс щось бурмочете і обурюєтеся в себе вдома. В рабів і діти будуть рабами. Хочете мовчати - мовчіть. І платіть. І терпіть. Кожна людина вільна вибирати, як їй жити і ким їй бути.
вчителька Показати IP 11 Грудня 2010 11:27
цікаво, а чому б не спробувати повернути попереднього начальника. як на мене, і так думають багато освітян міста, це був хороший знаючий керівник.
qwert Показати IP 11 Грудня 2010 11:40
Йому непогано і в військовому ліцеї живеться, робота не бий лежачого, і зарплата іде!
Гуманітарій Показати IP 11 Грудня 2010 12:12
Приємно, що лучани не байдужі до того, хто сидітиме в кріслі головного освітятина міста і, загалом, до усієї освіти. Та й люди тут виступили... Обійшлося без "чувак", "пошол ти", "дебіл", "прогнати" і "вигнати".
D Показати IP 11 Грудня 2010 13:29
щось не зрозумію, чому масиник звільняють. можливо хтось пояснить? що не так вона робила?
*** Показати IP 11 Грудня 2010 13:45
Пізно уже. Там уже все вирішено. Мишковець давно туди дорогу прокладав. Недарма він у депутатах був. От побачите. Буде так, як він став директором 4-ї гімназії, посунувши непоганого директора Поліщука
я Показати IP 11 Грудня 2010 16:30
Анжела - толковий керівник.............. я б подумала добре.перш ніж її звільняти.......
яяя Показати IP 11 Грудня 2010 16:31
мишковець?? - він своє царство не проміняє....... 4 школа - це його берлога!!
Перехожий Показати IP 11 Грудня 2010 16:35
А директор однієї зі шкіл Луцька (нині - пенсіонер і завжди був поважною людиною), каже, що Кревська переплюнула Масиник. Він стверджує, що саме вона все вивертає, підсиджує, влаштовує невидимі перепони, скандали. Кума Бондара. А я її знаю зі школи №23. Жуть. Кінь з яйцями. Якщо звільняти - то їх обох. Хто б не прийшов на цю посаду, він з Кревською працювати не буде. Або верніть попереднього начальника. Ромумна людина. Беруть всі, а він попався. І беруть не стільки, як він. На тенедері по автобусних маршрутах недавно рахунок йшов на десятки тисяч "зелених". Сьогодні людину загубити можна кивком пальця. Помітити зелений папірець, перед яким усі благоговіють, і "гуляй, Ванька, ешь опилки"...
мама Показати IP 11 Грудня 2010 16:45
як мама, кажу, хороша школа, хороші вчителі,хороші знання,і не треба вкладатися в прізвища і в особистості......стаття про управління освіти, а не хто,що чув...чи додумав...... якщо сучасні батьки не допоможуть, то держава тим більше.....наші діти там сидять півдня......і від нас залежить на чому сидять і за чим...... мені приємно,коли моє дитя вчиться в комфортному кабінеті, з нормальною дошкою, і за нормальною партою..... проблема в державі, яка на це не МАє чи не хоче мати грошей.......
дідо Показати IP 11 Грудня 2010 16:45
ДЕРЖАВА ДОТИ БУДЕ НЕДОФІНАНСОВУВАТИ ОСВІТУ, ПОКИ БАТЬКИ БУДУТЬ ПЛАТИТИ ПОБОРИ ТА БУДУТЬ ПАРАЗИТУВАТИ МИШКОВЦІ. БАТЬКАМ ТРЕБА ПЕРЕСТАТИ ПЛАТИТИ,ТОДІ НАЧАЛЬНИК ОСВІТИ БУДЕ ВИМАГАТИ У МІНІСТЕРСТВ ТА УРЯДУ ФІНАНСИ.
makar Показати IP 11 Грудня 2010 18:19
...підтримую...
Петя Показати IP 11 Грудня 2010 18:48
Давайте вернем назад Калуша.Он хоть и вор, но будет брать бабла меньше чем Масынык и Мышковец. Тем более, что его уже судили, дали срок условно. Он будет бояться брать снова.Калуша в начальники-однозначно, он меньшее зло.
Ділитись треба Показати IP 11 Грудня 2010 19:03
Підтримую комент Мами.Невже Дідо та іншим "обдертим" дпректорами шкіл не зрозуміло що ніякого покращення фінансування освіти Державою не буде.Навпаки треба подякувати освітянам що підтримують школи в робочому стані.Підійдіть вранці або після уроків до 4-ї гімназії-справжня виставка авто.
777 Показати IP 11 Грудня 2010 19:30
А "директор однієї зі шкіл Луцька (нині - пенсіонер і завжди був поважною людиною)" - це не бувший директор тієї ж 23 школи? Мишковцю до нього далеко..
батько, викладач Показати IP 12 Грудня 2010 00:44
масиник порядки почала наводити: і по 9 школі по коштах, і по садочках рейди з перевіркою робила, всі боялись, і по 21, де дітей, які запізнилися, тримали в бібліотеці, не пускаючи на урок, і анонімне опитування по всіх школах провела... і ще б щось вичищала, якби були заяви батьків. Працює ж тільки півроку! А попередник і справді хороший був, тільки задобрий сильно )))) Тепер Кравчук напару з Махомедом керують, той до нього часто бігає.
я Показати IP 12 Грудня 2010 09:36
Масинник хороший керівник.............ЖАЛЬ
дідо Показати IP 12 Грудня 2010 10:16
Хто ? Масиник ? МАсиник прямим текстом сказала завідувачам дитсадків, шо бабла не буде. А ті зрозуміли буквально,як одобрямс для рекету батьків поборами.
Татка до дідо Показати IP 12 Грудня 2010 10:55
дідо:А ті зрозуміли буквально,як одобрямс для рекету батьків поборами Татка: ви бачили віковий склад завідувачів? то, може, через те й перекручують слова масиник? вона їм контракти на рік підписувала, а не на п"ять, як вони звикли, багатьом відмовляла на продовження, а кому таке сподобається? ))) а гроші мали право тільки батьки облікувати, а не вихователі, щоб прозоро було...шкода, що все болото знову осяде...
Helge Показати IP 12 Грудня 2010 10:21
Мишковець)))) ЧТО может быть более уродливее и цинничнее, чем этот вороватый тихушник, который организовал систему поборов в 4-й школе??? Говорят, что последние лет пять он талантливо избегает разные общешкольные собрания, на которых многие из родителей ему с удовольствием плюнули бы в его перекошенную харю..... Впрочем, есть ощущение, что чем больше такой мрази нынешние временщики натянут во власть, тем быстрее закончиться весь этот бедлам)))) Однако, в этот раз, их просто так, как при политическом импотенте и выродке ющенко народ уже не отпустит)))
paradiz Показати IP 12 Грудня 2010 10:32
Люди добрі! Навіщо Мишковцю в управління освіти, якщо для нього 4-та школа-клондайк! Перший час на новій посаді доведеться потерпіти, а це важко, до того ж руки-то чешуться (звичка виробилася). Та й попередник Масиник (кажуть, кум Мишковця)попередив:"Не лізь: я яким хитрим був, а попався!". На цю посаду варто ставити когось молодого, знаючого, амбітного, а не флюгера, що крутиться від найменшого вітереця провладної партії. Якби Мишковець був хорошим, то за нього проголосували б , тим паче що балотувався в окрузі 4-ї школи. Ви бачили його результати - "прокатили" і то суттєво. Це справжня народна думка. Що стосується 4-ї школи і рівня навчання в ній, варто сказати, що тримається на вчителях "старої гвардії", які вчили ще моїх дітей, а нинішній підхід до формування педагогічного колективу- блат, корупція і гроші. За пару років розвалиться усе. Точно
не просто так Показати IP 12 Грудня 2010 10:40
А я просто скажу:Подивіться скільки учнів за останні 3 рокі пішло з 4-ї школи!А яка там плинність кадрів!Чому наші керівники не звертають на це уваги! Мої діти навчалися в цій школі і займали перші місця на олімпіадах.Але це не досягнення вчителів,які змінювалися кожного семестру,а це досягнення гарного репетитора.А дітям за успіхи,навідь 12 не поставілі,я вже не говорю про грамоту.Хоча грошей я в цю школу вклала дуже багато. Зараз ми навчаємось в нормальній школі.І вам раджу забрати своїх дітей з цього кодла!МИШКОВЕЦЬ-хабарник!!! Я готова про це сказати йому в обліччя!
Людмила Показати IP 12 Грудня 2010 11:16
А мені уже смішно читати,як пересічні громадяни вболівають за керівні посади. Шановні, це все політика, брудна і відверта. Кравчуку чхати на розвиток освіти і на професійні якості претендентів. Він мстить попередній владі. І ті всі кандидати просто пєшки.
дідо Показати IP 12 Грудня 2010 11:21
до Татка.. батьківські комітети є душками у порівнянні з няньками,які постійно,від "безделля", придумують "поліпшення" у дитсадку... Ноги поборів ростуть від начальника освіти, керівників та няньок-вчителів.. Яскравий приклад завідувачка в 25му, яка задає перше питання "де батьки працюють" та "шо можна здерти"...
Татка Показати IP 12 Грудня 2010 11:43
то, може масиник і виганяють, що вона не тісто, з якого можна ліпити і яка має принципову позицію і не боїться ї відстоювати? а гребенюк з 15 - такий же, як калуш: м"який, добрий і податливий, як скажуть, так і зробить? ))))до речі, ставлять начальником таки Гребенюка, а не мишковця! ))) Асоціацій не виникає ніяких з прізвищем ГРЕБЕнюк? ))))
Стрийко до Татка Показати IP 12 Грудня 2010 14:09
Асоціацій - тьма! З Вашим варіантом зрозуміло. Мій варіант ВідГРЕБЕ по повній, якщо погодиться на посаду (спіткає доля Калуша).
я за правду Показати IP 12 Грудня 2010 14:22
масиник хороша? Ви, що ця людина йде по трупах. При допомозі Максим'яка зняла Суровцева і за день стала директором. Але цього їй виявилось мало і у "золотої рибки" Максим'яка знов випросила посаду начальника, і знов за день ним стала. Прикро за неї, невже чари амбітної, але безтолкової Анжели, на її покровителів не діють? Романюк правильно зробить - Анжела це посміховсько для Луцька.
прохожий Показати IP 12 Грудня 2010 16:27
оце вже про максимяка гон! чи не кревська ховається під "я за правду"? бо масиник не підсиджувала нікого, а продвигав її зовсім не Максимяк, це я знаю точно. І Гребенюк, і Мишковець хороші директори, тільки держава в нас бідова
дідо Показати IP 12 Грудня 2010 17:15
до прохожого.. Держава у нас найкраща, тільки люди гнилі.Чомусь є школи де все є,але ніхто не шантажує батьків. Мишковець,Гребенюк та Масиник є поганими керівниками,які свої промахи та безграмотність списують на державу, міськраду і батьків. ПОГАНОМУ ТАНЦЮРИСТУ ...-ЗАВЖДИ БАБЛА НЕ ВИСТАЧАЄ.
Татка Показати IP 12 Грудня 2010 18:08
А все таки хто що знає про гребенюка? чиє він протеже? чого саме його вподобав кравчук? народ, розказуйте! цікаво все таки! ))))))))
прохожий к дидо Показати IP 12 Грудня 2010 18:51
Одна семейная пара переехала жить в новую квартиру. Утром, едва проснувшись, жена выглянула в окно и увидела соседку, которая развешивала на просушку выстиранное белье. - Посмотри, какое грязное у нее белье, - сказала она своему мужу. Но тот читал газету и не обратил на это никакого внимания. - Наверное, у нее плохое мыло, или она совсем не умеет стирать. Надо бы ее поучить. И так всякий раз, когда соседка развешивала белье, жена удивлялась тому, какое оно грязное. В одно прекрасное утро, посмотрев в окно, она вскрикнула: - О! Сегодня белье чистое! Наверное, научилась стирать! - Да нет, - сказал муж, - просто я сегодня встал пораньше и вымыл окно. Еврейская притча так какие руководители школ в Луцке хорошие, смею спросить?
Каттані Показати IP 12 Грудня 2010 20:33
Оцінку директорові об'єктивно можуть надати лише батьки, діти яких вчаться у відповідних школах. Баста! Тільки вони і їх діти стикаються з реальними проблемами школи і способами їх вирішення через кишеню батьків. Крім цього батьки і діти бачать рівень своєї школи, людяності вчителів тощо.. Всі решта, чиї діти не навчаються, і хто пише про керівництво шкіл, стикаючись з ним лише у позашкільних інтригах чи будь-яких інших житейських ситуаціях лише виносять нікому не потрібний бруд на загал.
Ворона Показати IP 12 Грудня 2010 22:43
Все не так, усі погані... Притча - супер! Є про що задуматись. А я смію запитати - кого ви бачите начальником управління?
вчителька Показати IP 13 Грудня 2010 09:41
погоджуюсь з думкою перехожого. Кревська допомогла і Калуша з'їсти. А він, хто б що не говорив, порядна людина. Шкода, що ніхто сьогодні не оцінює професіоналізму людини, а нізащо втоптали людину в багнюку.
Zheniok Показати IP 13 Грудня 2010 10:30
хммм, а нахіба це Мищковцю?
Дідова внучка до Zheniok Показати IP 13 Грудня 2010 14:07
Прочитавши коментарі, виникає бажання написати прізвища буь-якого директора. Може щось новеньке прочитаю, мо ще когось обіллють брудом?! Ні, не буду! Правду кажуть, що гіршої нації, як українець немає....
Коментатор Показати IP 13 Грудня 2010 16:16
Прочитавши усі коментарі, залишився здивованим... Мишковець - поганий, Калуш, який з самого ранку сидів в кабінеті і чекав хто ж прийде і дасть йому чергового хабаря - хороший... Масиник прийшла, почала чистити весь бруд і вийшла теж поганою... Не здивуюсь хвилі обурення і проти нового керівника.... А вам, дорогі батьки, раджу не ховатись за ніками, а боротись за своїх дітей і за свої права... А висловлюватись анонімно всі можуть! І права Дідова внучка, що українці лише те і можуть, що говорити моя хата скраю нічого не знаю!
мимо Показати IP 13 Грудня 2010 17:29
"Де працюєте ви? "А де працює ваш чоловік?" - це перші запитання, які вам задасть директор 9 школи при першій зустрічі.І ви можете не пройти в нього фейсконтроль, як не пройшла його моя приятелька.А на прохання зменшити плату за школу для сироти, Недужко пояснив її тітці, що діти бідних батьків в його школі не вчаться.І 50 гр. за школу щомісяця здаються батькам помірним внеском порівняно з щомісячними поборами на ноутбук (купив кожен клас), на мультимедійну дошку, на вікна, на батареї,на сейф(для ноутбука) і т.д.
мама Показати IP 13 Грудня 2010 21:36
так недужко має харошу кришу в лиці кревської та бондаря! от вам і весь беспредєл! а ще недужко хвалиться батьками, які мають високі чини, і каже що все робить законно! )
Канал 1+1 Показати IP 15 Грудня 2010 08:00
Ой люди мене тре в ту школу де беруть хабарі, я б ї всіх на чисту воду вивела. Скажіть куда прийти з скритоуі камерою. І тоді побачить вся Україна такий уродів. І думаю на наступний день їм світить дорога на біржу.
Alex Показати IP 15 Грудня 2010 11:49
Зі мною в групі вчилась дівчина, що на золоту медаль закінчила 4 гімназію - ще тупіших я не бачила! Бабло платила, от і гарні оцінки мала!
Андрей Показати IP 15 Грудня 2010 23:53
Образование в Украине сейчас фактически остается государственным только на бумагах, за 10 лет в фонд школы, на репетиторов и на остальные "видатки" уходить столько денег что возникает вопрос: а действительно ли оно Государственное? ИМХО всё больше думаю что своих детей отдам в приватную школу.
татова дочка до Андрей Показати IP 16 Грудня 2010 20:00
а де в Луцьку приватна школа?
viva Показати IP 16 Грудня 2010 16:31
!
кукуся Показати IP 11 Лютого 2011 22:40
В нас школа нормальна!!!!!!В нашій четвертій гімназії деякі вчителі віддаються роботі ,а деякі ні!!!Деякі беруть хабарі а деякі ні!!!От і респект всім хто віддано нас вчить і не бере хабарів!!!!!!!!!!!!Бо гімназія четверта щира і відверта!!!!!!!!!!!!!А щодо директора то він норм. правда за ремонти в кабінетах ми платимо і за поле теж ми платили;(а так дєрік класний шуткувати любить!!!!!!!!!
1111 Показати IP 11 Травня 2011 18:53
хто що скаже про 11 школу,директор теж батьків поборами обклала.Спортзал і актовий зал за рахунок батьків,а тепер в кожному класі євроремонт вимагає.Вчителям погрожує,якщо хочете роботу,то вимагайте з батьків.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus