USD 39.00 39.40
  • USD 39.00 39.40
  • EUR 39.25 39.50
  • PLN 9.76 9.94

На Волині прихожани церкви хочуть перекрити міжнародну трасу

9 Травня 2014 13:25
У селищі Луків Турійського району парафіяни церкви святої Параскеви хочуть й надалі бачити настоятелем свого храму протоієрея Володимира Криля, який відслужив тут 23 роки і отримав нещодавно призначення на Львівщину. Люди обурені його від’їздом, кажуть, що їхній пастир змушений залишити посаду, а на знак протесту обіцяють в суботу перекрити міжнародну автомагістраль Ковель – Ягодин.

За роки своєї роботи отець Володимир зарекомендував себе з позитивної сторони: зібрав навколо церкви великий прихід, багато зусиль потратив на реконструкцію та поточні ремонти храму та прилеглої території, за рахунок коштів прихожан та спонсорів здійснив капітальний ремонт дзвіниці – пам’ятки архітектури XVIII століття.

«Отець Володимир знає всіх нас, наших дітей та онуків по іменах, характерах і чеснотах, знає як помирити родину, сусідів чи припинити будь-який розбрат, що кому побажати і як кому правильно сказати. Це велика цінність в нашому маленькому Вавилоні, що називається Луків. Звістка, що наш отець може покинути нас і різні чутки про причини цього вчинку принесли смуту, розкол і гіркоту розчарування в людях, в церкві і похитнуло віру. Простіть нас за ці слова, але це – крик душі, який важко передати на словах», – йдеться у листі до митрополита Онуфрія, який підписали сотні прихожан.

«Багато різних негараздів, неприємностей, наклепів за роки служби переніс отець Володимир, але ніколи і словом не поскаржився на несправедливість, а з Божою поміччю та смиренням, жертвуючи своїм здоров’ям, переносив всі негаразди. Виражаючи думку прихожан, можна стверджувати, що отець Володимир – людина глибоко порядна, чесна, одним словом, священик від Бога. Просимо Вашого сприяння та підтримки у вирішенні питання, щоб залишити отця Володимира настоятелем церкви святої Параскеви», – пише Луківський селищний голова Лариса Тимощук єпископу Володимир-Волинському і Ковельському Володимиру.

Прихожани розповідають, що в 2012 році владика Володимир прислав у приход свого кума, отця Іоанна, що служив раніше в Хмельницькій області. Парафіяни церкви прийняли його з повагою, добром і вірою, що він стане поміччю для їхнього «батюшки», буде брати з нього приклад і для всіх стане добрим пастирем.

«Раптом, великою несподіванкою для всіх стала звістка, що отець Володимир збирає речі і має виїхати. Чому? За 23 роки, які він служив чесно, правдою, совістю, часто безкорисно. Назначивши собі мінімальну зарплату, не склав статків та не придбав куточка, де міг би на старості схилити свою голову, все вкладаючи в ремонт церкви, дзвіниці, приходської хатини. Як згодом стало відомо, причиною цьому є ставлення до своїх обов’язків молодого священика та гординя до наставника. Отець Іоанн неодноразово запізнювався чи взагалі пропускав служби, бо в той час служив у місті Ковелі та інших парафіях. Зверхність і зневага молодого священика стала видна вже вірянам. Завдяки його «старанням» перестала існувати недільна школа. Діти, які раніше хотіли вчитися в духовних закладах, раптом передумали, побачивши, що в церкві немає правди і гроші та кумівство беруть верх. Між віруючими сіявся розкол. Зі слів священників, свідків, гординя отця Іоанна переросла в тверду погрозу – вижити отця Володимира з приходу, довівши до інфаркту. Маяк віри, до якого прагнули парафіяни, потускнів. Зневагу отця Іоанна відчули служителі церкви і прихожани. Не хотілося йти до церкви», – кажуть із болем прихожани.
На віче було вирішено стати на захист свого священика, хоча він, щоб не доводити ні себе, ні людей до гріха, смиренно зголошувався піти навіть в голе поле. Була спроба улагодити конфлікт мирним шляхом. Після літургії парафіяни просили отця Володимира не кидати їх, а отця Іоанна, з усією повагою до нього, знайти собі інший прихід, де б люди полюбили його, як вони – свого багатолітнього пастиря Володимира. Неодноразові звернення до єпископа Володимира парафіян не давало результатів. Востаннє владика відчитав представників парафії, як школярів, навіть не давши слова мовити…

Вчора у центральному парку Лукова була досить «гаряча» розмова прихожан із секретарем Володимир-Волинського єпархіального управління УПЦ, архімандритом Савою та благочинним Турійської округи, протоієреєм Віталієм Дудою, які висловили свою точку зору на події.

«20 березня в приміщенні єпархіального управління Володимир-Волинської єпархії відбулася зустріч єпископа Володимира, благочинного Турійської округи протоієрея Віталія Дуди та священників Луківської парафії. В ході розмови обговорювалася непроста ситуація, що склалася на приході селища Луків. Ще о 10 годині ранку цього ж дня в єпархіальне управління прибула група парафіян Луківського храму з вимогою залишити протоієрея Володимира Криля на посаді настоятеля храму святої Параскеви. Дана ситуація викликала здивування в управлінні, адже жодного разу в єпархії не піднімалося питання про зняття настоятеля Луківського храму», – говорить архімандрит Сава.

З його слів, отець Володимир, викладаючи свою думку даної справи, розповів про те, що він вирішив залишити парафію ще два роки тому. З цією метою розпочав перевозити свої речі з парафії. Також священик ніби запевнив присутніх, що з другим штатним священиком Параскевського храму протоієреєм Іоанном Чириком у нього склалися гарні та братерські стосунки і що жодних поганих вчинків у ставленні до другого священика Луківської парафії він не проявляв. Отець Володимир заявив правлячому архієрею, що за будь-яких обставин він буде залишати даний прихід.

Благочинний Турійської округи протоієрей Віталій висказав своє бачення даної справи, вказуючи на те, що парафіяни помітили те, як отець Володимир Криль перевозив особисті речі, тому і «взбурилися». Адже за роки служіння в Лукові протоієрей Володимир зарекомендував себе як мудрий і талановитий пастир, який за християнські чесноти та порядність заслужив особливу повагу та пошану вірян. Благочинний запевнив, що між двома священиками на Луківській парафії немає жодного конфлікту. Це нібито підтвердили і самі священнослужителі. Владика Володимир закликав священиків до миру на парафії та достойному співслужінні.

Протокол про цю зустріч підписали єпископ Володимир-Волинський і Ковельський Володимир, протоієрей Володимир Криль та секретар єпархіального управління, архімандрит Сава, який вручив цей документ парафіянам.

Поговорити із священиком Володимиром не вдалося. У телефонній розмові, яку організував архімандрит Сава, він повідомив прихожанам, що у суботу проведе у Лукові останнє богослужіння.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 206
Ото Показати IP 9 Травня 2014 18:25
релігія то опіум для народу і місце де можна легко набити кишеню, віра то тяжкий щоденний труд подякую за який може стати ланка життевих труднощів і негараздів
Іра до Ото Показати IP 15 Травня 2014 20:11
нічого не маю проти Бога, але мені не подобається його "фан-клуб" (с)
Кіра Показати IP 10 Травня 2014 12:51
... А на рахунок отця Володимира напишу так - особисто мені, служба божа, яку правив отець Володимир здавалась дуже нудною, довгою. В храм Божий я ходжу незаради священників, а за покликом серця... І прихожанам смт. Луків дам пораду: " Не сотвори себе кумира", а з цієї статті це виглядає саме так... І якби йому справді був дорогий прихід, то отець Володимир не дав би згоду на інший прихід щей на Львівщину, де переважно одні грекокатолицькі храми... І ВЗАГАЛІ, МУДРІ СВЯЩЕННИКИ ВИРІШУЮТЬ ТАКІ ПИТАННЯ БЕЗ ВІДОМА ПРИХОЖАН І НЕ ПОЛИВАЮТЬ БРУДОМ ІНШИХ СВЯЩЕННИКІВ...
Анонім до Кіра Показати IP 10 Травня 2014 12:54
Мудрі слова!
Прихожанка до Кіра Показати IP 11 Травня 2014 21:13
Кіра,як служба Божа може здаватися нудною і довгою?!Священник повинен правити її з вірою,смиренням,щоб Бог прийняв цю службу,а не так-сяк аби скоріше!!!Ми підтримуємо свого священника,який дійсно за служіння на нашій парафії заслужив на це,а не створюємо собі кумира,це є різні речі!Також отець Володимир їде на Львівщину не на прихід,де як ви сказали переважно одні греко-католицькі храми,а до батьків своєї дружини,де в нього немає ні приходу,ні власної домівки.Наш священник мудрий,він не поливав брудом інших священників,а навпаки ставився до них з любов'ю і повагою,і смиренно,тихо збирав речі і готувався до від'їзду нікому про це не розповідаючи.Де тоді ваші факти,що отець Володимир поливав брудом інших священників?!Саме ви в даний момент осуджуєте і поливаєте брудом нашого священника!
Прихожанка2 до Прихожанка Показати IP 11 Травня 2014 22:21
Підписуюсь під кожним словом. Розумно сказано, а головне правдиво. Дякую Вам за нарешті мудрий коментар.
111 до Прихожанка2 Показати IP 11 Травня 2014 22:58
Згідна на всі 100%))))))Мудро сказано)))
111 до Кіра Показати IP 11 Травня 2014 22:57
Кіро,ви верзете справжні нісенітниці!!!!!!!!! Просто вдумайтесь в свої слова.....це просто жах!!!!!!Чи ходили б ви тоді на службу та на сповідь до священника, який має власний бізнес, продає спиртне і т.д і т.п.???Може так вам було би краще???Якщо б ви і справді ходили б в храм так як ви висловились "за покликом серця" то служба не здавалася б вам дуже довгою та тим більше НУДНОЮ,тому що справжні прихожани приходячи на службу в храм слухають Слово Боже, а не "нудяться" там.
Маціївка до Кіра Показати IP 15 Травня 2014 21:45
Іра, у якої прізвище на букву К! Служба не може бути довгою і нудною, вона у всіх православних храмах однакова, слово в слово, буква в букву. Читай літературу. А от проповідь - це інша річ. Отець Володимир її не затягував.
прихожанин Показати IP 10 Травня 2014 12:52
Прочитавши публікацію ковельського кореспондента, побачив однобоке висвітлення цього питання. Чому автор не звернувся до о.Іоанна Чирика, а взяв "вечірнє" інтерв"ю у отця настоятеля і певних "крикунів", які не давали можливості висловити думку іншій стороні? В такий непевний час в країні негоже протиставляти народ!
сторонній до прихожанин Показати IP 11 Травня 2014 09:43
Було б дуже добре, якби о.Володимир і о.Іоанн прийшли на сходи до людей і висловили свою думку. Знавши про настрої прихожан та про саме зібрання і перший, і другий зігнорували церковну громаду, а тепер дехто з них плачеться, що в нього не взяли інтерв'ю.
Анонім до сторонній Показати IP 11 Травня 2014 10:37
А яке вже відношення о.Іоанна до приходу? Адже церковна громада його "ппопросила"! і він поступив мудро.
STUDENT до прихожанин Показати IP 12 Травня 2014 00:26
РОЗКРУЧУЕТЕ ТЕМУ ЯК ВЧИТЕЛЬ /А МОЖЕ ЕКСГОЛОВА/. КОЛИ КРИКУНИ КРИЧАЛИ ВИ ЧЕМНО МОВЧАЛИ. ЧОМУ НЕ ЗАСТУПИЛИСЬ?.ПРОТИСТАВЛЯТИ НАРОД НЕГОЖЕ БО ВАМ СЕРЕД НЬОГО ЩЕ ЖИТИ.
Анонім Показати IP 10 Травня 2014 12:56
А щодо закликів до перекриття міжнародної траси, де котролюючі правоохоронні органи??
111 до Анонім Показати IP 11 Травня 2014 23:13
Правоохоронні органи мають контролювати інші речі, а не вмішуватись в церковні справи.На даний момент, вони контролюють тільки те, за що їм платять.
Маціївка до Анонім Показати IP 15 Травня 2014 21:51
Перекривати міжнародну трасу у такий час, коли іде війна - безумство! Вийде 100 чоловік, 95 - втечуть, залишиться 5, яких посадять. Люди, чи у вас нема телевізора?
Ім'я до Маціївка Показати IP 16 Травня 2014 11:14
Це безумство хоча б тому, що навіть, як і повернеться Володимир (а то уже навряд), то йому всеодно не дадуть тут спокійно дожити. Виживали-виживали й вижили-таки. Тим більше здоров'я матушки не позволить. У цьому випадку справедливо:"якщо любиш-відпусти". Таким чином ви ставите його в незручне становище. Не нашкодьте своєю любов'ю, дуже прошу.
Анонім до Ім'я Показати IP 16 Травня 2014 15:42
Дійсно, не нашкодьте любов'ю.
АНОНІМ Показати IP 10 Травня 2014 15:05
ДО УВАГИ читачів! О ІОАННА вже давно нема на даному приході: він гарно толерантно нікого не ображаючи попросив вибачення у всіх і залишив прихожан! ЗАРАДИ ЗБЕРЕЖЕННЯ МИРУ СПОКОЮ ТА РОЗДІЛЕННЯ серед прихожан і він про це наголошував ще на початку березня!!!!! будьте мудрі не вірте брехливим словам а вірте фактам!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
прихожанин Показати IP 10 Травня 2014 16:15
Організатори збору підписів на підтримку о. настоятеля обманули значну кількість прихожан храму св.вмч Параскеви смт.Луків., зараз видумують різну брехню на о.Іоанна. Ці підписи використані проти молодого священника. І ті ,що підписувались за о.Володимира, шкодують і каються, що стали причетними до залишення приходу о.Іоанном.
Анонім до прихожанин Показати IP 11 Травня 2014 21:41
Що за дурниці Ви ото написали? Поки я бачу лише одну "видумку" - ваш коментар до даної статті. Люди, чого ви такі черстві всі, все в вас зводиться до грошей, користі і вигоди, сумно.
111 до прихожанин Показати IP 11 Травня 2014 23:09
Ну до чого тут взагалі "Ці підписи використані проти молодого священника"???Яке ще "проти"???Ви про що???Яка брехня була сказана на о.Іоанна???Не "розписуйтесь" за всіх хто про що шкодує і за що каються.Ніхто під примусом нічого не підписував,вірно???
...шок до 111 Показати IP 14 Травня 2014 21:13
Вірно, всі добровільно підписались в підтримку о. Володимира, але, як я розумію, ці всі підписи треба було показати саме Йому, і краще просити, щоб він залишився. Не вірю що о. Володимир причиною свого від'їзду назвав о. Іоанна. А люди, замість того, щоб краще просити о Володимира, "попросили" піти з приходу о.Іоанна... Причому, признайтесь самі собі, що молодий вік, дзвінкий голос і швидкий темп не привід для таких прохань. Висновок такий: 1. Людину силою не втримаєш. 2. Не втримали одного ще і другого вигнали. 3. Замість того щоб роздувати бучу, візьміть книжку і моліться, буде більше толку.
Іра до ...шок Показати IP 15 Травня 2014 19:35
"Не вірю що о. Володимир причиною свого від'їзду назвав о. Іоанна" та ніхто й не повірить, о. Володимир ніколи ні на кого не пожалівся б, навіть, якби його били. Люди обурились, коли побачили відношення о. Іоанна до служби. Ото й всього. І ніякого призначення він не отримав. Вигнали, просто вигнали. Їде, бо немає більш куди дітись. якби батьків вже не було, то хоть лягай та вмирай. Бо правдою служив, не накупив квартир-джипів… не будем тикати пальцями.
Полішук Показати IP 10 Травня 2014 21:50
Навіщо церковні справи показувати на загал? Правите, правте! Навіщо людей збурювати!!! Від цього не побільшає приходу а з цим і "зароблених" попівських грошей)))
ВОЛИНЯНОЧКА Показати IP 11 Травня 2014 23:10
Матушка Іра! (Кіра).Рука руку миє. Поки не було о,Іоана в Лукові був мир і спокій. о. Іоана прийняли як рідних. А за пів року з його боку були пропозиції о ВОЛОДИМИРУ (порішати) місце Владики у Росії, за плату у 1000 доларів.Чесний молитовник. Чи не так???П'ять незадоволених (продажних)... у селищі не роблять погоду. А остання служба була у неділю.Зі сльозами на очах проводжали свого молитовника о. ВОЛОДИМИРА . Чотирита чоловік люду у храмі, плакали навіть чоловіки.Вся стіна віри впала,бачачи як Владика Володимир по всіх приходах замінює старих священиків своїми (кумами).Наші люди не прості,і знають за що підписувались. Це підтвердять документи які передали в Київ*. І поволі починаєш задумуватись чи не йдуть наші гроші на лексуси, джипи!!!!!!!!
Полішук до ВОЛИНЯНОЧКА Показати IP 11 Травня 2014 23:53
Як же ж знайомі ці Маційовські настої!!! Всі все знають, всі такі розумні, абит тіко кляузи писати і кричати та спектаклі ставити. До ВОЛИНЯНОЧКИ - З відки інфа про порішати? Прібліжонниє до попа Володимира??? Сам все на сповіді розповів??? Ходиш в храм молишся - ходи молись!!! Нє давай розбор польотов))) Радує шо Маційовський бомонд знає як нетом користуватись і мінусики ставити)))
ВОЛИНЯНОЧКА до Полішук Показати IP 12 Травня 2014 00:51
Луків селище не блатних проффессоров. на телячій мові спілкуватись не хочу.Пісателей знаємо в лице всіх. А щодо /попа/ то у кожного свої цінності. У тебе вони нище плінтуса. Тобі на схід мені на захід.Бомонд висловлює тобі .Полішук. своє ФЕ.
Полішук до ВОЛИНЯНОЧКА Показати IP 12 Травня 2014 10:43
Якось і не сумнівався що відповіді не буде а буде лише критика! Це вАШ рівень нижче плінтуса! Далі свого носу нічого не бачите! А що до телячої мови то це певно вАМ на схід з такими закидонами!!! "БОМОНД"
ВОЛИНЯНОЧКА до Полішук Показати IP 12 Травня 2014 17:15
Щодо відповіді на твої запитання: не бачу жодних запитань, а тільки набір блатних фраз і знаки питання. Я не священник і не сповідую людей. Це ти не бачиш далі свого носа: аби пахло ковбасою і в штанях було тепло.А щодо мови то я погарячкувала. Вона у тебе не теляча, а бичача. Дивись , поспілкуєшся з бомондом і навчишся українській мові.Проблиски вже є . Я собою пишаюсь . Вперед!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Полішук до ВОЛИНЯНОЧКА Показати IP 12 Травня 2014 19:29
Я, я, я, а по ділам цінять а не по пихатості! Таке спілкування мені непотрібне! Нічого хорошого не мене не навчить! Кожен судить по собі - це про штани і ковбасу!
ВОЛИНЯНОЧКА до Полішук Показати IP 12 Травня 2014 20:11
Згідна.діло було одне - захистити свого священника від погроз шантажу і (ДРУЗІВ).І ми його ВТРАТИЛИ дякуючи деяким перевертням.А ти. Полішуку ще маєш розум :відкинув зеківську мову.та ще й ображаєшся.Молодець не все втрачено.
Полішук до ВОЛИНЯНОЧКА Показати IP 12 Травня 2014 22:15
Перша частина коменту - згідний. Друга - незрозумілий набір слів. Яка мова? Ви про шо? На що ображатися?
ВОЛИНЯНОЧКА до Полішук Показати IP 12 Травня 2014 22:35
Вмієш вчитися та ще і ображаєшся що людина на сходинку вища тебе бо має крім власного самолюбування( подивіться який я крутий) біль втрати свого пастиря. ненависть до продажних. і бажання справедливості
Полішук до ВОЛИНЯНОЧКА Показати IP 12 Травня 2014 22:56
За образи прикольно додомали, я б нє! Але суті так і не зрозумів, знов набір слів! Та можина вже ВАМ ВИСОКООСВІДЧЕНИМ добудувати смислову частину речення?
ВОЛИНЯНОЧКА до Полішук Показати IP 12 Травня 2014 23:07
коментар було видалено
ВОЛИНЯНОЧКА до Полішук Показати IP 12 Травня 2014 23:13
коментар було видалено
Полішук до ВОЛИНЯНОЧКА Показати IP 13 Травня 2014 07:56
Діагнози ставити вАС певно церва і попи навчили!!! Молодці!!! Хоч лоба не побийте!!! Лжеприхожани!!!
Полішук до ВОЛИНЯНОЧКА Показати IP 13 Травня 2014 10:13
А що ж то коменти потерті? Негоже так, хай народ бачить героїв!!!
ВОЛИНЯНОЧКА до Полішук Показати IP 13 Травня 2014 22:33
Погано що стерли. Людині пояснюєш речі яких вчать у дитсадку і в свої кількадесят в душі немає жодного проблиску віри ні в що.Видно не було у тебе біди то ти й до Бога не звертався .Не спілкувався з о. Володимиром .що називаєш попом.Діагноз вчать ставити у медінституті .У церкві вчать любові, а ти не знаючи о.Володимира ведеш мову про гроші та збурювання людей.Дивись глибше! Кому у цей неспокійний час це вигідно?Чому забирають від людей наставника? І на рахунок авто.Як я пам'ятаю у о.Володимира за 23 роки було 3 авто а о.Іоан за два роки поміняв 3. А скільки у вас усіх за 23 роки було поміняно авто.квартир.та врешті жінок та чоловіків? Дивіться за собою.
Полішук до ВОЛИНЯНОЧКА Показати IP 14 Травня 2014 10:48
1) Згідно тлумачного словника Укр. мови ПІП, попа, чол., розм. Духовне звання у православній церкві, середнє між єпископом і дияконом. Шо не так? Де тут образа? 2) ЦЕРКВА = ПОЛІТИКА = ГРОШІ Люба освітчена людина-гуманітарій вчила це в університеті. 3) Кому вигідно додумайте самі, (заклики про перехід прихожан до КП УПЦ) 4) Хто забирає наставника? ВІН САМ ПІШОВ!!! Не вводьте в оману!!! 5) За авто: Яка різниця як хто міняє авто? Притому що зміна в попа Іоана була в тому ж ціновому діапазоні і авто не нові. В попа Володимира за більше років зміна в кращу сторону - теж притензій немає. 5) За нас всіх))) Кожен живе по мірі своїх можливостей. Ми за собою дивимось - чого і вам бажаємо!!!
Маціївка до Полішук Показати IP 15 Травня 2014 22:17
Не іздити ж священику на ровері...
Полішук до Маціївка Показати IP 16 Травня 2014 00:28
Якшо і на ровері їздив би, то що то "не такий" як для Лукова потрібен? Піп і ровер речі несумісні?
....шок до ВОЛИНЯНОЧКА Показати IP 14 Травня 2014 21:19
я в шоці, що прихожанам церкви притаманна ненависть і злість. А ще бачу, всі прозорливі і великі фантазери.
111 до Полішук Показати IP 12 Травня 2014 15:22
Вау,вау....ти що взагалі не пам'ятаєш про що ти тут пишеш і як висловлюєшся???Ця фраза: "Радує шо Маційовський Бомонд знає як нетом користуватись і мінусики ставити)))" саме твоя. Чесні прихожани хочуть добитися правди, а ви тільки і вмієте що писати всяку "чіпуху",більше це ніяк не назвеш. Тоді де факти щодо цього:"Організатори збору підписів на підтримку о. настоятеля обманули значну кількість прихожан храму св.вмч Параскеви смт.Луків., зараз видумують різну брехню на о.Іоанна. Ці підписи використані проти молодого священника. І ті ,що підписувались за о.Володимира, шкодують і каються, що стали причетними до залишення приходу о.Іоанном."???????????
Полішук до 111 Показати IP 12 Травня 2014 20:42
Пост ніпрощо!!! Вдихай глибше!!!
Маціївка до ВОЛИНЯНОЧКА Показати IP 15 Травня 2014 21:58
Так, гроші наші ідуть до Москви, щоб купити зброю проти наших дітей і чоловіків...
111 Показати IP 11 Травня 2014 23:25
Як на мене дана цитата повністю характеризує о.Володимира:"Бо для мене життя то Христос,а смерть то надбання". Филип'ян 1:21.
1988 Показати IP 12 Травня 2014 10:13
Повністю згідна з Волиняночкою, хто був на недільній службі, сам все бачив, і я надіюсь зрозумів... Коли о. Володимир говорив свою останню проповідь в нашому храмі, ніхто, навіть чоловіки не могли стримати сліз, навіть ті люди які отоді в четвер говорили нісенітниці на " батюшку" теж плакали. Правда незнаю чи то для "показухи", а може від радості?(((((((((( А тим людям хто осуджує о. Володимира хочу сказати що ви ніколи з ним не спілкувались, він ніколи нікому нічого не зробив такого щоб суперечило б божим заповідям чи законам церкви, це людина яка народжена для того щоб бути священником. І які б неприйшли до нас інші священники ( чи то на службу, чи на "роботу") такого як О.ВОЛОДИМИР в нас більше небуде!! Дуже шкода втрачати такого духовного наставника, щей в такий важкий час. Будем надіятись що Господь Бог дасть ще багато років життя і здоровя НАШОМУ священнику.
((((((((((( Показати IP 12 Травня 2014 14:44
О. ВОЛОДИМИР д1йсно посланий нем БОГОМ!!!!!!!!!!!!
луківчанка Показати IP 12 Травня 2014 16:38
А чи не пора нам всім, дорогі парафіяни, перейти вже в українську церкву?! Носимо в церкву гроші для російського попа Кирила і Путіна, щоб за них вбивали наших чоловіків в Донецьку?! Українська церква перерахувала кошти на рахунок армії, а скільки перерахував владика Володимирський-Ковельський Володимир? Вкладав гроші лише в свій бізнес? Продавши свого джипа допоміг би краще відстояти свободу Україні. а не влаштовувати особисте життя і добробут своїх любімчиків, які б йому носили данину. .
111 до луківчанка Показати IP 12 Травня 2014 17:46
Повністю згідна)
((((((((((( Показати IP 12 Травня 2014 17:22
Немаэ б1льшого гр1ха за зм1ну своэ1 в1ри!!!!!!!!!!!!!!!!!
111 до ((((((((((( Показати IP 12 Травня 2014 18:00
Ви називаєте перехід в український патріархат зміною віри?????Перехід людини з православної в Свідки Єгови, Баптісти, Суботніки, Євангелісти - оце називається зміна віри.Немає різниці який патріархат московський чи український, Бог один. А "попам" не гріх брехати та як би то правильно сказати "зшибати" бабло?????Своїми мозолями заробили вони на такі машини???То це ви називаєте як???Це "попівство-кумівство" вже переходить плавно в бізнес.
Вдячні прихожани Показати IP 12 Травня 2014 18:16
О.ВОЛОДИМИР-дійсно людина з великої букви,і священник від Бога.В теперишній час люди навіть інших конфесій у Лукові шкодують за тим,що наше містечко втратить такого наставника!!!За 23 роки своєї праці він зібрав у церкві Св.Параскеви дуже багато вірян.Він наш сповідник,наш духовний наставник.Людина дуже добра, порядна, намолена !За всі роки служби у нашій церкві о.Володимира не сталося жодного стихійного лиха у нашому містечку.Жодну людину у селищі він не образив.Склалась добра традиція брати благословення у о.Володимира кандидатам на посаду селещного голови.Бажаємо о.Володимиру і його сімї здоровя мудрості. терпіння.Будемо завжди ВАС памятати і молитися за вас о.Володимире.!!!!!!!!!!!
Луківчанин Показати IP 12 Травня 2014 19:17
Знов Луків прославився!!! Молодці так тримати!!! Європа!!! Давайте насремо один на одного і хай всі знають!!!
Інкогніто Показати IP 12 Травня 2014 19:26
Про гріхи не нам судити. більший він чи менший.Російські попи наплетуть три короби про канонізаію благословення та ін. Все купується.Вони такі ж люди як і ми .але рахують нас б***ом.[посилання на статтю]. не можуть віддати ласий кусок українських грошей Україні.Купуютьсвої посади та беруть за це неабиякі гроші.Чому у Болгарії церква болгарська .у Польщі-польська а в Україні-російська?БОГ ЕДИН і дасть нам по вірі нашій а не по патріархату нашому.Чому думка що російський п-хат самий правильний так глибоко сидить у нашій голові? Росіяни заганяли її століттями.Чия мати подякує за смерть свого сина який воює з Росією куди пливуть наші гроші? Чому піп Кирило не вступиться за своїх українських вірян?О. ВОЛОДИМИРА ЗНАЮ ДАВНО.ДУША ЩЕМИТЬ ВІД НЕПРАВДИ.А ВИ . ЙОГО ВІРЯНИ ВСЕ ЗРОБИЛИ ДЛЯ ТОГО ЩОБ ВІН ЗАЛИШИВСЯ? ТО КУПІТЬ ЙОМУ ЙОГО ПРИХІД У ВЛАДИКИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Іра до Інкогніто Показати IP 15 Травня 2014 19:48
та уже тепер прийдеться відпустити, щоб не нашкодити. а то тим бізнесмени за грошима совість відібрало. давно не в авторитеті "батюшки"…. окрім Володимира.
Луківчанка Показати IP 12 Травня 2014 21:04
Я повністю згідна з попереднім коментарем, ну не спитає Бог в нас, коли ми постанемо перед ним в яку церкву ми ходили чи Українську чи Протестанську чи ще якусь(до речі вони рівні в своїх правах по закону), а по ВІРІ і по СПРАВАХ судити нас буде....а СПРАВИ наші на лице, без обливання брудом один одного ніяк.....
Анонім Показати IP 12 Травня 2014 21:30
Проплакала всю службу в неділю, не віриться, що о.Володимир їде від нас. Ніколи не зустрічала такої смиренної, доброї та спокійної людини...певно вже і не зустріну. Можете уявити моє здивування, коли знайомі кажуть, що не вважають за потрібне ходити до церкви і розказувати священнику свої гріхи, оскільки всі священики, яких вони знають,ведуть себе не належним чином. Мені особисто було дуже дивно таке чути, оскільки все життя проходила до нашої церкви і до нашого о. Володимира, і ні разу, ні разу нічого подібного, та слова поганого про нього не чула!!! це людина, яка всім своїм життям і своєю поведінкою прославляла Бога! я і думала що всі такі повинні бути, а виявилось, що все якраз навпаки, таких людей дуже мало лишилось...тепер розумію думку своїх колег. Але не розумію, навіщо таку людину брудом поливати?? Це нечесно, він на таке не заслужив. Не вважаю за потрібне зі всіма сваритися відстоюючи цю думку, бо вірю в Бога, вірю в те, що він все бачить і кожному буде по ділах його. Ми молимось за Вас, о. Володимир!!
Луківчанин до Анонім Показати IP 12 Травня 2014 22:50
Ото понастворюють собі кумирів, а потім розчаровуються. А вжитті так часто буває!
Прихожанка до Луківчанин Показати IP 12 Травня 2014 23:43
агов,ніхто собі кумирів не створював,це по-перше!А по-друге,в ньому ніхто не розчаровувався!
Полішук до Прихожанка Показати IP 13 Травня 2014 07:49
З постів вище Випливає зовсім інше.
прихожанка до Полішук Показати IP 13 Травня 2014 11:07
Нічого тут не випливає!
Іра до Луківчанин Показати IP 15 Травня 2014 19:57
бо то один з небагатьох. я взагалі сприймаю релігію як бізнес. але хотілося ходити до церкви, поки Володимир був. та якби всі священники були такі як він, оце дійсно була би служба Божа, і церква- Дім Божий а не показуха, добре, що хоч індульгенції знову не повводили;)
я Показати IP 12 Травня 2014 22:15
що анонімщики? чіпляє? така хвиля відгуків! прославились би де в іншому місці! правди ніхто не любить. і програвати ви не звикли?
СКЕПТИК Показати IP 13 Травня 2014 00:06
А чому ніхто не згадує,на яку причину свого від"їзду з Лукова вказав о. Володимир ? Він же сам сказав, що за довгі роки служби не нажив собі будинку. А на Львівщині - старенькі батьки матушки Ліди в двохповерховому будинку, подарованому громадою. У випадку їхньої смерті будинок перейде до іншого священника. Звичайний меркантильний інтерес... І про те, що о. Володимир ні чого не нажив - хто скаже, СКІЛЬКИ АВТОМОБІЛІВ ПОМІНЯВ о. ВОЛОДИМИР ЗА ОСТАННІ ДЕКІЛЬКА РОКІВ...??? І на закінчення - шановні земляки, ЧОМУ ОБУРЮЮЧИСЬ ПОРЯДКАМИ В МОСКОВСЬКОМУ ПАТРІАРХАТІ ВИ ЗАКРИВАЄТЕ ОЧІ НА ТЕ, ЩО ЦЕЙ ПАТРІАРХАТ ОСВ"ЯЧУЄ ЗБРОЮ !!! РОСІЙСЬКОЇ АРМІЇ, ЯКА МОЖЛИВО ЗАРАЗ СТРІЛЯЄ ПО НАШИХ ХЛОПЦЯХ З ЛУКОВА...??? ЧОМУ ПІД ЧАС СЛУЖБИ МОЛИТЕСЬ ЗА ЗДОРОВ"Я МОСКОВСЬКОГО ПАТРІАРХА КІРІЛА ГУНДЯЄВА - ********* І ТАБАЧНО-ГОРІЛЧАНОГО МІЛЬЯРДЕРА ? ЧОМУ ???????
Роман до СКЕПТИК Показати IP 16 Травня 2014 23:50
Для Скептика - перед тим як писати брехню, хоча б спробуйте вияснити правду. Як щодо будинку, так і щодо автомобілів. Це зовсім не секрет навіть для тих, хто вже багато років не живе в Лукові...
баба Ганька Показати IP 13 Травня 2014 00:58
Люди! Побійтеся Бога! Велике видно здалека. І повірте, не в гарному світлі всі ці події показують селище і його населення. В кожного своя правда, але ваша думка завжди буде правильна, якщо про неї ніхто не дізнається. А якщо вже так сильно хочеться щось довести, то добре подумайте і про наслідки сказаного. Тим більше, що говориться не про бари-базари, а про святе! Будьте смиренні, добріші, тихіші, не виносьте "бруду" з хати. Любіть ближніх своїх, незалежно від віри сповідання і від патріархатів.
ммм Показати IP 13 Травня 2014 14:49
Ніхто в цьому двобою не виграв ,програли всі.
Анонім Показати IP 13 Травня 2014 16:20
Священники поїдуть, а люди лишаться. І що далі?
Іра до Анонім Показати IP 15 Травня 2014 20:03
якщо не знайдеться гідної заміни, то я в церкву більш не піду, ні в ураїнську, ні в московську, ні в китайську. зроблю собі вівтарчик дома \m/ якщо так зробить ще хтось, то хай собі правлять в напівпустих церквах.
Полішук до Іра Показати IP 16 Травня 2014 00:26
Ще одна. До "кумирів" ходить а не до БОГА!
Іра до Полішук Показати IP 16 Травня 2014 11:35
я би взагалі не ходила. але мене приручили до церкви любов'ю, справедливістю і смиренністю. якщо ти когось любиш і поважаєш- він твій кумир? якщо ти вибираєш хорошого лікаря, замість посереднього- то кумир? якщо ти своїй дитині вибираєш кращу вчительку- то кумир? якщо ти женився, жінка - то кумир?))) і якщо з людиною повелись несправедливо, а ти її намагаєшся захистити, то що це теж кумирство? от вчепились в одну фразу "не сотвори…" Чого вас так зачіпає, що о. Володимира люблять? тепер і щось добре говорити про когось не можна, а то ще в кумирстві звинуватять.
Полішук до Іра Показати IP 16 Травня 2014 12:17
В церкву люди ходять до БОГА а не до попа! Питання не в тому люблять чи не люблять, а в тому що не сприймають інших. Як наслідок сепаратистські настрої по зміні конфесій. Про вчителів, медиків....., то геть не те!
55 до Іра Показати IP 16 Травня 2014 15:13
можна подумати комусь від цього буде гірше хіба що тобі!
ХОРОША ДІВЧИНКА до Іра Показати IP 16 Травня 2014 18:31
Іра, це називається на хвіст солі насипати, або російською: назло кондуктору пойду пешком
Свитлана Показати IP 13 Травня 2014 20:01
Найриднишши НАШИ ЛУКИВЧАНЫ!!!! Недопустить щоб така ЛЮДЫНА залышыла наш ЛУКИВ !!!!!!Шановный скептык**** хотилось подывытысь тоби в очи !!!! Якбы не Молытвы о. Володымыра Я неходылаб по Свити цёму. Тому що ликари сказалы що мени неходыты!!!
скептик до Свитлана Показати IP 17 Травня 2014 23:44
Та не сотворіть собі кумира ...! Я чомусь думаю, що зцілив вас все-таки Бог...
Андрій Показати IP 13 Травня 2014 21:05
Перечитав попередні коментарі й зробив певні висновки... Всі відстоюють свою "правду".... Звичайно, з-за спини можна й підгавкнути (я про анонімність) Дана ситуація має нас навчити цінувати те, що маємо. Я ходжу в церкву кілька разів на рік і особисто мені обидва священники були однакові, вони обидва виконували свої обов"язки. В чому вони були не праві чи в чому грішили...хто ми такі, щоби них осуджувати...ним Бог суддя. Тому не потрібно наговорювати, говорити за когось, а давайте просто попросимо пробачення в о.Володимира та о. Іоанна та побажаємо довгих років життя у здоров"ї.
просто думка Показати IP 13 Травня 2014 23:20
І знову про те саме. Мені гірко на душі через ці події. Я проплакала всю службу. За що так по зрадницьки поступили з о.Володимиром? Невже є такі люди, що затаїли на нього образу? Не віриться. Але втішає те, що я стояла серед людей, а не серед купки зрадників. Втішає те, що мені кажуть добрий день , а не відвертають погляд при зустрічі. І я рада , що більшість людей у Лукові думають так як і я. Від усієї душі дякую о.Володимиру за його щирі молитви за мене , моїх рідних і близьких. Чи зможе наступний священник так об'єднати та згуртувати церковну громаду? Чи заслужить такий авторитет та любов? Яка необхідність зумовила церковне керівництво у такий складний для всієї країни час нехтувати думкою більшості простих людей? Чи зможемо ми йому тепер довіряти? Чому нас не почули? Напевно зневажають. То може варто серйозно задуматись про перехід церкви Св.Параскеви під українське крило... Слава Україні!
ммм до просто думка Показати IP 14 Травня 2014 12:15
Так можливо і такого батюшки більше не буде унашій церкві. Але ж хто зрадив віру? Питання до вас? Де ви бачили їх.Чи просто ви не сприймаєте думку іншу? Але це не по християнські.
думці Показати IP 13 Травня 2014 23:46
ГЕРОЯМ СЛАВА!!! ДАВНО ПОРА...
Полішук до думці Показати IP 14 Травня 2014 10:56
Ще один доказ ВОЛИНЯНОЧЦІ кому це потрібно!!! Чого все скидають на духівництво? піп Володимир САМ вирішив покинутит паству!!! Про що сам заявляв громаді!!! Але ж роздули зовсім інакше.
! до Полішук Показати IP 14 Травня 2014 14:50
Можна подумати,що отець Володимир скаже тобі,що його виживають! Та ніколи в житті! Нічого про цю ситуацію не знаєш,а говориш що ми роздуваємо ситуацію інакше!
Полішук до ! Показати IP 14 Травня 2014 15:46
Перечитайте статтю, перечитайте коментарі! Особливо ВОЛИНЯНОЧКИ. Тоді кажіть хто роздуває ситуацію "О ВСЕЗНАЮЧІ"!!! Фактів НУЛЬ!!!
! до Полішук Показати IP 14 Травня 2014 16:37
Факти є! Та тут привселюдно викладати їх немає потреби!
? до ! Показати IP 14 Травня 2014 18:43
Про які факти мова??
Полішук до ! Показати IP 15 Травня 2014 15:32
То і каламутити воду привселюдно не потрібно було!!!
ВОЛИНЯНОЧКА до Полішук Показати IP 15 Травня 2014 17:11
Коли б усі керувались твоїми принципами то не було б ПРИВСЕЛЮДНОГО майдану , на якому ГЕРОЇ відстоювали НАШІ інтереси Боїшся привселюдності?Тобі факти і докази? Хто хотів той знає всі докази і факти.О. Володимир смиренний І жодна душа не знала про всі перипетії, а коли його (друзі) стали поливати його брудом тоді і вилізло все нутро кодла яке його оточувало.І не тобі , далекому від цього, сперечатись не знаючи про що. Під тиском і погрозами віддають свій бізнес, хати ,а коли погрожують життю тобі і твоєї дитини? О. Володимир пішов під ТИСКОМ.
? до ВОЛИНЯНОЧКА Показати IP 15 Травня 2014 19:15
Наскільки чув, поливали брудом молодого, погрожували його сім"ї, і тиск спричинили ви о.Іоанну, не пускаючи до його до Божого храму, блокувавши приватним транспортом територію. Тосовно кодла, то це в точку!
Полішук до ВОЛИНЯНОЧКА Показати IP 16 Травня 2014 00:01
Брєд сивої кобили! Хто хотів, хто не хотів, знає, не знає. Ні з одного коментаря не прозвучало слів образ в сторону о. Володимира! Ніхто не заперечує його смиренності і високо духовності. Але ж і тиск від "прихожан" був не в його сторону! Його просила громада лишитися, а о. Іоана Не пускали до церкви. Так на кого тиснули?
! до Полішук Показати IP 16 Травня 2014 16:08
А ти на власні очі бачив,як отця Іоана не пускали до церкви? Може ще так само "не пускали",як "набили" матушку Ірину?!
? до ! Показати IP 16 Травня 2014 18:20
Бачив, як не пускали , блокувавши всі підходи до Божого храму власними авто!
! до ? Показати IP 16 Травня 2014 18:43
А чого він як злодій заходив через чорний вхід,знавши,що люди хочуть з ним поговорити!
Полішук до ! Показати IP 17 Травня 2014 20:31
Поговорити? Кучу мужланів, пару верескух. Є десь сказано шо піп має заходити через центральні ворота? Кудою захтів - тудою пішов! До чого тут злодій?
Полішук до ! Показати IP 17 Травня 2014 20:27
Все вірно! На власні очі бачив! І як "прихожанин" вїзд заблокував своїм корчем на територію церкви.
! до Полішук Показати IP 17 Травня 2014 20:48
А ти своїм корчем його підвіз до чорного входу !!!
Полішук до ! Показати IP 17 Травня 2014 21:15
Я тоді пішком прийшов! А про корч що, зачепило? Правда очі ріже?
Полішук до Полішук Показати IP 17 Травня 2014 21:50
То це о. Володимир надоумив заблокувати вїзд до храму, і любязно браму зачинив! Чи це робилось без його відома?
баба Ганька Показати IP 14 Травня 2014 10:38
Все тайне стане явним. Питання часу. Не можна сліпо вірити нікому! Поставте Бога на перше місце, і все налагодиться. Не забувайте, що всі ми, в першу чергу - християни!
ммм до баба Ганька Показати IP 14 Травня 2014 12:12
Так і повино бути.Ви праві.А то поробили з людей зрадників і прихильників. Треба вірити в БОГА і ходити до церки до БОГА а не до батюшки.
Баба Манька до баба Ганька Показати IP 17 Травня 2014 09:38
коментар було видалено
Прихожани Показати IP 14 Травня 2014 22:35
Складається враження, що в Лукові утворилась "Луківська церковна республіка",яка складається з амбітних багатіїв,які не дотримуючись церковних уставів утворили свою "церковну двадцятку".
Остап до Прихожани Показати IP 14 Травня 2014 23:26
В Лукові "амбітні багатії" ))))))) ПОВЕСЕЛИЛИ
Містер х до Прихожани Показати IP 15 Травня 2014 16:31
А чому вас так зачепила зміна двадцятки? Попередня була мабуть років 10? Всі місця прибуткові хочете втримати зубами? Рулили,дайте порулити іншим.А багатії в своєму житті пахали щоб стати такими, нікому спадщина не дісталась і депутатів немає .Це вас жаба давить що ви сіра маса, яка боїться відкрити свого рота за інтереси громади, а хор ваш скоро перегризеться і балкон рухне.Не поділять місця (профєсіонали) треба всім по нотам пєть,одне слово "Калинонька".А регент вийшла на СВОЕ законне місце І хор звучить і без перебіжчиків , і служба йде без них І в храмі служили і будуть служити хоч ви тут усі поперегризайтесь.
Полішук до Містер х Показати IP 16 Травня 2014 00:14
Роз'ясніть "далекому" про які такі прибуткові місця говориться? Скільки хто отримує ? Просто цікаво за які гроші гризуться всі! Просто мій наївний мозок думав що хористи у церкві співають за покликом душі, серця, а не за гроші! Зрозуміло хто якими методами відстоював "СВОЄ законне місце" Добились "СВОГО"? Наступний крок руйнування храму? Це я про "БАЛКОН РУХНЕ" БОГ ВСЕ БАЧИТЬ "БІЗНЕСМЕНИ"
... шок до Містер х Показати IP 16 Травня 2014 14:24
просто страшно, скільки у вас злості і ненависті! Треба збагачуватись такими цінностями, яких ніхто не може забрати, думати про свою освіченість і культуру, а не про матеріальне і владу. Можна подумати, що хтось вам заздрить, та вас шкода! Жаль, що у вас такі примітивні цінності, і методи виявлення вашого якогось незрозумілого протесту огидні. Самостверджуєтесь за рахунок приниження інших. Гадите на людей і думаєте, що від того ви вищі на голову.
Правда Показати IP 14 Травня 2014 22:53
Настоятель о.Володимир дуже довгий час служив разом з регентом нашого хору Деркач Тетяною.Він дуже шанобливо,завжди з повагою до неї ставився.Бог благословив її сім*ю хлопчиком і після 40 днів Тетяна вийшла знову на роботу.Пізніше з*явились дівчатка і о.Володимир чекав,що регент повернеться до служби.Були вмовляння зі сторони священника,зі сторони сім*Ї,що всі будуть допомагати та йти на зустріч.Бо ж у сім відомо,що від ведення церковного хору багато чого залежить у храмі.Але регент категорично відмовлялась .Наш настоятель приклав чимало зусиль,щоб знайти заміну.Бо ж не кожен зможе вчасно доїжджати до храму.Але все добре владналось. А от цієї зими "нашому" регенту знов захотілось на роботу... Знайшовши кілька прихильників,вона,можна сказати,своїми погрозами та погрозами свого чоловіка змусила законного регента,матушку Ірину,залишити наші хори.Тепер уже можна з високо піднятою головою " посісти своє законне місце"!!!
? до Правда Показати IP 15 Травня 2014 14:06
Адже як "гарно" зазвучав церковний хор! Вустами хористів молиться вся церковна громада!
ВОЛИНЯНОЧКА до ? Показати IP 16 Травня 2014 18:50
Це якщо вуста хористів служать Богу а не окремому священнику .Якщоці вуста не поливають брудом і не говорять завідомо брехливі слова , не йдуть за благословінням ...а потім зраджують.У неділю на службі всі побачили хто на хорі є хто(було лише 6 хористів) а решту?Не переступили через свої амбіції і не прийшли на останню службу о.Володимира.ВАШИМИ , устами молиться громада?Добре що ваші уста не жалять прихожан .НЕДАРМА з вами спілкування обмежується лише холодним кивком усіх луківчан.
ВОЛИНЯНОЧКА до Правда Показати IP 15 Травня 2014 15:59
У декретній відпустці можна перебувати до 6 років зі збереженням місця.То як би вчинили ви вийшовши на своє законне зайняте місце?
? до ВОЛИНЯНОЧКА Показати IP 15 Травня 2014 16:17
Церква відділена від держави і у церковних регентів ці законні місця зберігаються тільки шість місяців ( зі слів о.Володимира).
Маціївка до ? Показати IP 15 Травня 2014 22:35
не зі слів, а по закону повинно бути. Я дуже здивувалася, коли дізналася, що такі церковні посади як прибиральниця, скарбник, регент і т.п. є настільки важливими, що за них і побитися не гріх... Є така категорія людей, які ніколи не були публічними, а у церкві вони зреалізували свої приховані прагнення - стати начальниками! І тут такий "облом".
? до Маціївка Показати IP 16 Травня 2014 07:18
Та у церкві Закони не діють!
? до ВОЛИНЯНОЧКА Показати IP 16 Травня 2014 07:25
Вийшла не служити , а заробляти!
людина до Правда Показати IP 16 Травня 2014 15:16
сіла як квочка на яйце\\\\\\\
а до Правда Показати IP 16 Травня 2014 19:19
а ваши хори то чиї ? я думав шо хор церковний а ни ваш лічний
! до а Показати IP 16 Травня 2014 19:22
Отото!)
Ковельчанка))) Показати IP 14 Травня 2014 23:19
Всі про наболіле... Бардак зараз кругом. НЕ тільки в даному приході.Такий світ настав. І ця ситуація- спосіб виплеснути свої соціальні і політичні емоції,невдоволеність,безгрошів*я і т д...Все це -надрив. Сильні духом і багаті словом(і гаманцем) завжди будуть правити світом. А ми,як мурашки,метушимося,думаєм ,отими коментами щось змінимо.Нас вже давно продали і купили.І вірних і не вірних,всяких,усіх...Дивляться зі сторони на агонію.Пізно наша нація почала шукати правду,пізно копнули ...Раніше треба було.Ми занадто довго жили під гнітом СССР і без Бога..Соромно перед дітьми за оцей світ,в якому їм жити ...Сорі за песимізм,шановні...В кожному з нас г...на вистачає..Тому в першу чергу,жиймо по совісті,як люди .Бог розсудить всіх...А вам луківчани,бажаю миру в душах,моліться вдома,це безкоштовно,і менше гріха наберетеся )))
політінформація Показати IP 15 Травня 2014 08:29
http://censor.net.ua/news/285380/skandal_v_upts_mp_batyushke_zapretili_sovershat_bogoslujeniya_posle_molitvy_za_mir_v_ukraine
Маціївка Показати IP 15 Травня 2014 20:49
Шановні луківчани! Якщо комусь здається, що людей розділили на грунті симпатій до того чи іншого священика, то це неправда. У Лукові живуть нормальні люди. А посмакувати недавніми подіями хочуть усі. Це звичайне явище для мешканців провінції. Буде новий священик,, все наладиться, якщо не будуть"доброзичливі" парафіяни крутити ним, як циган сонцем.
Маціївка Показати IP 15 Травня 2014 22:03
Уже хату збудували і батьків доглянули...Паяци.
? до Маціївка Показати IP 16 Травня 2014 07:56
А дехто хотів свою хата спихнути!
"""""" до Маціївка Показати IP 16 Травня 2014 15:11
так це ПРАВДА!!!
Полішук Показати IP 16 Травня 2014 00:35
100 постів! Вітаю!!! Миру й злагоди УСІМ!!!
ХОРОША ДІВЧИНКА Показати IP 16 Травня 2014 09:47
Отримала море позитиву від того, які клички дають собі луківчани: баба Ганька, Полішук і ін. Боїмося, панове! Любимо чужими руками жар загрібати. Якраз так і вийшло у випадку зі старим священиком: сидів тихенько і спостерігав, коли ж люди його врятують. Зайняв позицію моя хата скраю, а насправді пересварив усіх людей. Зайняв подвійну позицію. У Біблії сказано: казати "так" або "ні", все решта - від лукавого. Знаю священика багато років, скромний. Але у даній ситуації потрібно було проявити твердість і рішучість, сказати людям, що сталося. Оця гординя його і погубила. А мої земляки забудуть взаємні образи. Життя продовжується, панове! Тримаймося!
? до ХОРОША ДІВЧИНКА Показати IP 16 Травня 2014 14:41
Підтримую хороршу дівчинку. Все сказане - правда!!
а до ХОРОША ДІВЧИНКА Показати IP 16 Травня 2014 20:07
нипоняв од чого врятують? ви всі блєєте шо він сам пішов? то ви оприділіться про шо брешите!гординя погубила? смиренність і скромность! а ваш мудрий смиренний без связей піп іван служить в соборі в ковелі а наш о. володимир поїхав до тьощі в хату бо нимає куда їхати і не будьте увереними що хтось шось забуде. ви вигнали од людей батька
вільна думка до а Показати IP 16 Травня 2014 21:10
Підписуюсь під кожним вашим словом!!дякую вам,за ваші хороші,а головне правдиві коментарі!
ХОРОША ДІВЧИНКА до а Показати IP 17 Травня 2014 09:30
О, то тут ще й погрожують! Приватизували церкву, батюшку і ще хочуть, щоб ми під вами прогнулися! Часи міняються, роззуй два ока, а не одне!
жжж до а Показати IP 17 Травня 2014 12:29
справедливість восторжествувала!!!!!!!!!!!
ДО ДІВЧИНКИ до ХОРОША ДІВЧИНКА Показати IP 20 Травня 2014 12:48
Сказано просто СУПЕР!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ДО ДІВЧИНКИ до ХОРОША ДІВЧИНКА Показати IP 20 Травня 2014 12:48
коментар було видалено
прихожанка!!!!!!!! Показати IP 16 Травня 2014 15:04
Підтримую на 100 відсотків хорошу дівчину! а чому ніхто не пише про життя доньки о Володимира* на якій вона у львові їздить машині (рено кенго) і то майже нова! куди подорожує-- подивіться її сторінку! і мабуть це все за "скромну" зарплату свого батька!!!!!!!!!
а до прихожанка!!!!!!!! Показати IP 16 Травня 2014 19:52
а давай напишимпро твое життя як ти заробляїш шо їсиш з ким спиш як даеш і чим какаїш нам все інтересно!
вільна думка до а Показати IP 16 Травня 2014 20:19
Висловлюю тобі свою повагу,в мене склалося про тебе враження,як про порядну людину,яка стає на захист людини,яка не може за себе постояти Тому що в очі йому ніхто не посміє таке сказати,а анонімно підписуватись багато розуму не треба!
ХХХХХ Показати IP 16 Травня 2014 15:10
Мені теж цікаво яким чином вона заробила на машину: мабуть майже всі пожертви йшли на розбудову свого житла а не на храм!!!!!!!!! і 23 роки нас дуже гарно і вміло дурили!!! але все тайне стає явним! Слава Богу цей режим закінчиться!
фанатка Показати IP 16 Травня 2014 15:21
Агов люди! не такий о Володимир добрий і смиренний як його описують!Це просто людина яка ніколи не мала свого слова а слухала завжди свою жінку! ось і до слухався!
мацейовка Показати IP 16 Травня 2014 15:33
звідки ти знаєш
фанатка Показати IP 16 Травня 2014 15:37
за стільки років все видно і думаю всім зрозуміло! прикидаючись смиренністю робив свою справу! нажив і хату і машину собі і доньці а ви вуха розпустили і вірите!!!!!!!!!!!!
а до фанатка Показати IP 16 Травня 2014 18:58
а в тебе ше немає ні хати ні машини і ти од того і бісися? а він заробляв смиренності і молитвах і ви самі йому давали якби був погоний то недавалиб. а як не можиш заробити то живи в хливі і їздь ровиром
! до а Показати IP 16 Травня 2014 19:05
Повністю згідна з а))))
ХОРОША ДІВЧИНКА Показати IP 16 Травня 2014 15:51
Вчора ввечері у церкві був молебінь для білих, а чорним нічого не сказали. То хто ж ділить людей?
! до ХОРОША ДІВЧИНКА Показати IP 16 Травня 2014 16:31
Молебінь був для тих хто його замовив!!Тому що,він не служиться тоді коли забажаєш,а коли його замовиш!! І чого вас так хвилює на якій машині їздить його дочка і де вона подорожує?! Вона між іншим має роботу і сама себе забезпечує! Дивитеся за чужим життям,бо свого власного немаєте?! Що за наклепи ви зводите на отця Володимира? Вам певно вже ніхто не вгодить! Ви дивитися тільки на його машини,гроші! Поливаєте його брудом і матушку Ліду за одно,звісно тут можна робити і писати,що захочеш,а в лчі батюшці говорити,який він хороший! Знаєте,я дуже сильно була розстроєна цим всім і плакала,що такий духовнік покидає нас....та дивлячись на те які в нас люди,ікі тільки те і роблять.що пишуть кляузи,поливають брудом,виживають,я радію,що отець їде від нас,тому що,ми на таку людину не заслуговуємо,може хоч там йому буде спокій!
? до ! Показати IP 16 Травня 2014 18:29
За 23 роки нічого не нажив і поїхав з порожніми руками у супроводі завантаженогоТir(a)!
! до ? Показати IP 16 Травня 2014 18:37
Причому тут :"Нічого не нажив...."? А речі,а меблі,чи їх треба було залишити священнику який приїде на нашу парафію?!Може так би ви нарешті заспокоїлися?!!!
а до ! Показати IP 16 Травня 2014 19:26
не, так вони не вспокояться от якби батюшка оддав їм свої меблі то облизали б йому і пятки а потім би обпаскудили а так говорять у слід
! до а Показати IP 16 Травня 2014 19:34
Це точно! Не роби людям добра,то не получиш зла! Хоч це не по-християнські,але в даному випадку це факт!
а до ? Показати IP 16 Травня 2014 19:07
а вивозь своє барахло то в тебе може буде вагон то свисним хлопцив і погрузим як для таких як ти за могорич аби тіки поїхав і не паскудив чесну людину . а перед всіми слабо вийти і сказати ? слабо бо народ тебе змішає з г...ом а твоя куча предатілів предасть і тебе бо вже кажуть шо я такого не казала то він
! до а Показати IP 16 Травня 2014 19:14
Мудрі слова!!!))))краще не придумаєш))згідна!))
вільна думка до ХОРОША ДІВЧИНКА Показати IP 16 Травня 2014 16:48
Ми прості прихожани все життя живемо в своє задоволення п'єм,гуляємо і умудряємось назбирати на житло,на машини,вивчити дітей,подорожі. То чому б священнику,який все життя прожив затворніком не назбирати на це все?
молодь Показати IP 16 Травня 2014 17:06
люди схаменіться, про що ви говорите??? які хати, які машини..?????????? ви самі себе чуєте?? якщо в о. Володимира і в Наталі є машина то вона принаймі куплена на чесно зароблені гроші, (а не на контрабандні з польщі, чи за продаж церковного вина)!!!!!!!!!! Навіщо ви рахуєте гроші в чужій кишені, загляньте краще в свою! а на рахунок того що пишуть про матушку то я вам скажу що якби він справді її слухав то вони нікуди б звідци не поїхали, а таки відстояли б правду.
жжж до молодь Показати IP 17 Травня 2014 12:37
машини за наші гроші а прикидався бідним!обдер Луків і поїхав на Львівщину обдирати і там! люди розкрийте очі вже нема ні того ні того попа а ви все гризетеся!
Маціївка Показати IP 16 Травня 2014 18:46
Ще раз переглянула фотки. Невже це наші луківчани з перекошеними від люті обличчями, розкошмані баби на фоні псів, що гризуться між собою? Оце підбірочку зробив фотокореспондент! Дивиться ж увесь світ. Бридко!
а до Маціївка Показати IP 16 Травня 2014 19:29
про псив то точно стояло там два і брихали людям просто в очи
!!!!!!! до а Показати IP 17 Травня 2014 12:37
коментар було видалено
вопросик Показати IP 17 Травня 2014 00:52
Ну я то все понимаю, в Лукове сейчас как во всей стране...правые, левые...одного не понять...каким боком Марынюк и гоп компания....в жизни не ходили в церьковь...я так понимаю они местная самооборона)))
ООО Показати IP 17 Травня 2014 12:42
як піп Іван перебирався то переїхав одним бусом а піп Володимир ТІРОМ і БУСОМ видно хто смиренний а хто багатий!!!! Хай їде і хай там сидить!
міщанка до ООО Показати IP 17 Травня 2014 13:28
Твій піп Іван тут не жив,то й йому не було шо звідси вивозити! А отець Володимир вивозив.те шо нажив чесним трудом!якшо в тебе клепки не хватає шоб це поняти то мені тебе шкода!немаєш шо робити то чуже майно щитаєш,ось до чого люди до чужого добра жадні бувають!
валя Герез до ООО Показати IP 17 Травня 2014 15:12
люди будьте добріші один до одного закажіть молебень станьте всі разом на коліна іпросіть у Бога миру,не носіть камені в душі ,відпустіть ненависть вам жити разом.Дуже болить що вигнали батюшку .бо такого більше не матимите повірте.Його молитва благословенна в цьому я думаю ви переконані всі .Згадайте скільки він за вас і за ваших близьких молився. В Лукові завжди були люди привітні...що сталось....іде психотропна війна.....зупиніться ,простіть одне одного,посміхніться ,одне прикро ,що батюшку більш не вернеш,але я впевнена ,що Господь дасть йому гарний прихід з добрими людьми ,бо він те заслужив і не вам його судити,бо ми всі не варті його мизинця.Хай простить нас Господь і не пишіть один одному бридоти.Любіть одне одного як любить нас Господь
баба Ганька Показати IP 17 Травня 2014 17:06
Чим далі, тим більше всякого бруду вилазить... Ясно, що пишуть тут люди не з Африки і навіть не з Старої Вижви... Хто більше, а хто менше причетний до Лукова. Зовсім не дивно, що роздули таку бучу. Скільки пам'ятаю, скучно не було ніколи. І не треба особо носа висувати, щоб тебе обіс...али. Церква, особливо для села, займає дуже важливе місце. Подивіться кожен на себе, чи спокійна душа і чиста совість у кожного? Фільтруйте базар і не паскудьте один одного і себе!
Маціївка до баба Ганька Показати IP 23 Травня 2014 11:13
Ви, як і у своєму житті, нічого конкретного не зробили, говорите загальними фразами, аби говорити. а з-підтишка ж робите свою погану справу. Добре вас у Лукові знають, однним словом, АНТИКВАРІАТ.
Прихожанка В. Показати IP 18 Травня 2014 23:34
Люди, схаменіться! Ви кажете, що більшість церковних гроші йшли о. Володимиру у кишеню? Вас це хвилює? Якщо це справді так, то за які то гроші він зробив ремонт храму та прилеглої території, якщо всі гроші він забирав собі? Погляньте, як гарно у церкві та навколо храму. Як би дійсно була так все, як ви кажете, то б такої гарної церкви та дзвіниці у нас не було. Я взагалі не розумію, як вам усім не соромно казати таке? Навіщо ви так висловлюєтеся про нашого Духовного наставника? Що він вам зробив не так? Ваші слова такі гіркі, що сльози на очі навертаються. Я не розумію вас... Як можна так обливати брудом священника, котрий молився за нас, щоб ми усі були здорові та сильні, щоб горе обминало наші домівки? Подумайте, будь ласка, над тим що ви тут писали і покайтесь... та моліться за мир.
Nauchitel Показати IP 19 Травня 2014 00:15
Любі друзі, односельчани....не рахуймо достатку наших батюшок...нас ніхто не примушував силою давати лаве...кожен з нас керувався власною совістю....Тож, шановні земляки, давайте встанемо з колін, візьмемо керівництво у свої руки...."ДІМ БОЖИЙ" розбудуймо власними руками (як і збудували) і прославляймо Господа нашого Ісуса Христа та проженемо москальську нечисть, диявола, який хитромудрим способом намагається грати нашими почуттями.....Ми не давали обіцянки збагачувати патріарха Кирила, проте ми не маємо права покинути наших синів і братів на полі бою....ми не фашисти, ми - УКРАЇНЦІ, і церква, наш спільний дім має бути УКРАЇНСЬКИМ
ООО Показати IP 19 Травня 2014 11:15
ти сам в не розумієш що ти мелеш!
анонім до ООО Показати IP 20 Травня 2014 14:15
Я согласна повністю,як немаєш поняття то краще не висловлюйся!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ти краще візьми та почитай Історію чого саме так!!!!!!!!!!!!!!Чому іменно Називається так церква"МОСКОВСЬКА у нас на Україні"?
прихожанин Показати IP 19 Травня 2014 11:20
о Вололимир за 23 роки так робив але порівняйте храми в Смідині скільки зроблено там! робив все тільки щоб рахувалось а гроші відмивав тільки так! поїхав і слава Богу давно пора!!!Забудуть за нього а с--аку будуть лизати вже другому!
прихожанка до прихожанин Показати IP 19 Травня 2014 16:41
Отця Володимира не забудуть ніколи,тому що таких людей не забувають! С--аку лизати будуть ті,що лизали її спочатку о. Володимиру,а потім змінили шапку в другу сторону! Дивишся який храм в Смідині,то ходи туди і молись якщо там тобі храм кращий!!прикривався?робив все тільки щоб рахувалось?то це мабуть ти сам по собі судиш! Взагалі,досить вже,схаменіться!! Досить того бруду,що ви вилили,чим далі тим все більше брехні я бачу в сторону о. Володимира! Хто був за ним той завжди буде! І не повірить цій брехні! А хто був проти нього той і буде гадити його ім'я ....в першу чергу потрібно дивитися на себе,ніхто з нас не без гріха...ця суперечка буде тривати вічно,так що досить вже,якщо вам о.Володимир робив щось не так,то треба було піти і йому в очі все сказати.а не тут писати!!!
прихожанин до прихожанка Показати IP 19 Травня 2014 20:58
От цікаво куди пішов о. Володимир, на Львівщину, так там майже нема московських церков,і де збирається молитись, невже в українській церкві, а може Він пішов до свого родича - вуйка митрополита Макарія, так Він також в українській церкві служить .
...шок до прихожанин Показати IP 19 Травня 2014 21:47
Яке вам діло хто куди пішов? Залиште о. Володимира в спокої! Де захоче, там і буде молитись. Бог є всюди! Скільки вже можна мосолити цю тему?!
...шок до прихожанин Показати IP 19 Травня 2014 21:54
«Української Православної Церкви Московського Патріархату» не існує. Є «Українська Православна Церква». І з цим статутним ім’ям вона зареєстрована у відповідних державних установах. Додаток «Московський Патріархат» виник значно пізніше з метою розрізнення від «УПЦ-КП», (предстоятель УПЦ, митрополит Київський і всієї України Володимир (Сабодан) в інтерв'ю Assotiated Press)
прихожанин до ...шок Показати IP 19 Травня 2014 23:00
Тоді питання: яка різниця між «Українська Православна Церква» і «УПЦ-КП».
прихожанка до прихожанин Показати IP 20 Травня 2014 12:55
О. Володимир там ніде не служить оскільки там українські церкви!
прихожанин до прихожанка Показати IP 20 Травня 2014 15:14
А хто Йому забороняє служити в Українській церкві. Бог один? Чи ні?
. до прихожанин Показати IP 20 Травня 2014 15:30
Бог один.
прихожанин 2 Показати IP 19 Травня 2014 11:43
Ви чули що вчора в українську церкву привозили мощі святого Пантелеймона і було багато людей. Незнаю це правда?
прихожанин Показати IP 19 Травня 2014 21:09
що сталося те сталося.
АНОНІМ Показати IP 20 Травня 2014 17:17
О Володимир зрадник !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
. до АНОНІМ Показати IP 20 Травня 2014 18:15
В чому проявляється його зрадництво?!
... до . Показати IP 20 Травня 2014 19:51
Зрадив громаді!
. до ... Показати IP 20 Травня 2014 20:28
Як?
Вгадай хто Показати IP 21 Травня 2014 21:54
Завдяки ****** педальошці і сліпчисі.. ..у нас немає о.Володимира, який ніколи і нікому навіть слова поганого не сказав,а самі близькі люди, які його оточували в храмі, виявились справжніми лицемірами і просто "мягко кажучи" підлими людьми. Вам слід було би молитися в храмі Богові від спокуси, а не рахувати чужі гроші, і безпідставно, без будь-яких доказів, звинувачувати і поливати брудом людину , яка виконувала свою роботу, і за 23 роки отримала такий авторитет ,який не отримав ніхто з НАС ,і навряд чи отримає. Тож бажаю вам ( вище вказаним людям) і всім хто був на їх стороні, рахувати тільки чужі гроші до кінця свого життя, а своїх не мати. ps. Альошка..а скільки грошей вкрало ти, коли було сільським головою та директором школи?? і медалі за "могоричі" куплялись, і це було нормою. і ти вирішив прирівняти, таку поважну і шановану всім селищем людину, до своєї нікчемної персони??? СТИД!!!!!
Я не знаєте до Вгадай хто Показати IP 22 Травня 2014 08:05
То не розказуйте, і себе не позорте! Тикати маєте право лише таким "інтелектуалам" як ви. Кожен живе по совісті, якої у вас немає зовсім. До чого взагалі ви приплели сюди екс голову ?
Вгадай хто до Я не знаєте Показати IP 22 Травня 2014 08:27
ваш коментар не несе ніякої смислової нагрузки... да й він зовсім не зрозумілий. про яку совість ви говорите зараз?? мабуть про ту, якої не мають люди , які їздили в Володимир Волинський писати і клеветати на о.Володимира? можливо зараз зрозумієте до чого тут альошка. Але судячи з вашого вище написаного тексту, у вас відсутній мозок, отже такому "інтелектуалу" як ви, марно щось доказувати.
Знаю, гадати немає ч до Вгадай хто Показати IP 22 Травня 2014 09:22
Обклалися власною брехнею з ніг до голови, і самі ж в ту брехню почали вірити ще й людям очі замилюєте! Але Бог все бачить і воздасть по заслугам!
Вгадай хто до Знаю, гадати немає ч Показати IP 22 Травня 2014 10:15
оО. власною брехнею? і в чому полягає ця моя "власна" брехня? чи можливо є докази що такого не було, коли всі прекрасно це знають.?? "Але Бог все бачить і воздасть по заслугам!"- це було б дуже добре. головне щоб воздав таким підлим особам які так вчинили.
))))) до Вгадай хто Показати IP 22 Травня 2014 12:16
Не представивши докази того що, з ваших слів, було. Вимагаєте заперечити вашу брехню!!! Так це в вашім стилі! Низько і підло!
Маціївка Показати IP 22 Травня 2014 17:17
Цікаво те, що рулити у церкві почали такі кадри, що раз у п'ять років переступали її поріг. Запитайте їх, чи знають вони хоч одну молитву і чи можуть пояснити, що таке Київський і Московський патріархат. Як принизили прибиральницю Марію Корніївну, оголосивши на всю церкву, що вона звільнена з посади, та ще й примусили про щось там виправдовуватися як школярку, що нашкодила. А це було зроблено устами о. Володимира! Чому ж самі не сказали? І тут ви його підставили! Так що чим нижчий інтелект у людини, тим більше хоче керувати... неясно чим і ким. А батюшка постраждав саме через таких недалеких осіб. А мав би сказати своє тверде слово. Що сталося, те сталося. Багато є чоловіків, якими керують жінки, тут ситуація аналогічна.
Н до Маціївка Показати IP 25 Травня 2014 14:03
Чого брешете? Вся остання служба о. Володимира записана на плівку! Передивіться як "принизив" Володимир вашу Корніівну подякувавши за роки праці за яку отримувала гроші і носила торби хліба кормити корів та коней,(відігнали від корита?) як збирала дівчат щоб покерувати де кому сапати та гребсти, як "доглядала" за принесеними людьми кущами та квітами. Кожну господиню видно по дворі,нехай наведе лад у себе, зараз буде вдосталь часу.Хто примушував виправдовуватись?Сама лізла ,шкода що не було кому закрити рота бо у церкві не годиться.Що мали сказати люди їй?Чому підставили о.Володимира? Всій двадцятці подякували теж на службі щоб не робити бардаку і пліток.За інтелект скажу так.Слухаючи вас,шановна,складається враження що у нас всі діючі і екс керівники дебіли бо подавали свої кандидатури.Простіше,хотіли керувати,Деякі докерувались від вчителя до вчителя без авторитету .Передивіться запис служби і на дозвіллі поміркуйте .чи можуть всі люди "заблуждатись" а купа підлих правити своє? Будьте з людьми і будьте людьми.
Анонім до Н Показати IP 25 Травня 2014 19:37
Хто куди подавав кандидатури? Двадцятка, шановна, вибирається церковною громадою, чи то пак парафіянами на зборах тих же парафіян. А у нашій церкві вона виросла невідомо звідки. Коротше, самозванці...
Анонім до Н Показати IP 2 Серпня 2023 21:05
Де можна переглянути запис Служби? Дякую.
Тітонька Показати IP 22 Травня 2014 17:54
Теперішні "керівники" стільки порушень у церкві виявили. Питання - куди дивився батюшка?
Полішук до Тітонька Показати IP 22 Травня 2014 19:03
У даль... На Львівщину. А тут хоч мохом порости
Кіз Показати IP 22 Травня 2014 19:11
пишите вказуєте імена не маючи ніяких доказів! нервуєтеся бо нема вашого бога володимира і добре що нема! давно пора треба було вигнати цього підкаблучника!
КІЗ___ Показати IP 22 Травня 2014 19:14
Господь дасть кожному по заслугах! а о Володимир втратив авторитет який мав і це по його ж вині!!!!!!!!!!!!! тому і поіхав!
ххх Показати IP 23 Травня 2014 09:42
Уже на Сході двох хлопців з Лукова поранили путінські терористи.. А ми далі у церкві кладемо гроші путінській владі, люди, матері, СХАМЕНІТЬСЯ, ПОКИ НЕ ПІЗНО!!!
ххх Показати IP 23 Травня 2014 10:33
Уже на Сході двох хлопців з Лукова поранили путінські терористи.. А ми далі у церкві кладемо гроші путінській владі, люди, матері, СХАМЕНІТЬСЯ, ПОКИ НЕ ПІЗНО!!!
... до ххх Показати IP 23 Травня 2014 13:55
А в українській церкві сьогодні молились за мир в Україні і здоровя воїнів з Лукова. Завтра також будуть молитись на 12.00.
SCT Показати IP 23 Травня 2014 15:23
Гр!шники, покайтесь....Що мелете? Соромно за вас...."Праведники" не л!зьте в чужу кишеню - в сво!й пусто!
ірина Показати IP 25 Травня 2014 22:44
а за патріарха кирилпа він молився ?
777 Показати IP 27 Травня 2014 07:52
http://upi.org.ua/news/pip_terorist_sluzhitel_moskovskogo_patriarkhatu_keruvav_bojovikami_video/2014-05-27-19509
777 Показати IP 2 Червня 2014 00:22
Ось таке відношення.....http://www.pravda.com.ua/news/2014/06/1/7027650/
Тітонька Показати IP 8 Червня 2014 18:21
Чомусь усі перемивають кісточки священику одному і другому. А скажіть, чи памятає хто, коли наша церква давала убогим, хворим на лікування, обездоленим дітям, калікам, сиротам, інвалідам? А чи збирала кошти луківським хлопцям на війну? До церква ходять люди з Сомина, Нового Села, Білич. Вони теж своїми пожертвуваннями збагачували храм, а чи хто коли поцікавився, чи потребують вони допомоги церкви? З давніх давен церква допомагала бідним. Як у Шевченка: Я в батюшки обідала - дівчинка сказала... Така роль церкви повинна бути відновлена, і тоді до неї потягнуться люди. А не робити цирку типу не пустимо батюшки до церкви, виженемо і т.д. , а іншому на дорогу дамо 30 тис грн. з церковної каси.
лллл Показати IP 20 Липня 2014 20:52
коментар було видалено
ннннщд Показати IP 25 Вересня 2014 15:46
пішов володимир куріль у розкол ну і хай пи---дує!

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus