USD 39.00 39.40
  • USD 39.00 39.40
  • EUR 39.25 39.50
  • PLN 9.76 9.94

Нічна гулянка на Волині закінчилася вбивством

4 Серпня 2014 12:37
Нічна гулянка закінчилася трагедією. 3 серпня, близько 4 години ранку, в сільському клубі виникло непорозуміння між молодими людьми. Внаслідок чого один чоловік загинув.

У коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини правоохоронці повідомили, що трагедія трапилася в селі Крижівка Рожищенського району.

Згідно з попередньою інформацією, невідомий взяв ніж і поранив кількох людей, поводив себе агресивно. У відповідь, інший чоловік розбив пляшку і поранив нападника в ногу. Його доправили в лікарню, де той, від отриманих травм, помер.

Наразі встановлюються подробиці та причина смерті чоловіка. Людей, які стали учасниками інциденту, як повідомляють правоохоронці, відпустили.

Відкрили кримінальне провадження за статтею 121 частиною 2 Кримінального кодексу України. Триває слідство.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 111
краєзнавець Показати IP 4 Серпня 2014 12:49
Село називається - КрижІвка.
Людмила Показати IP 4 Серпня 2014 12:49
Кожен дуріє по своєму.
Рожище до Людмила Показати IP 6 Серпня 2014 12:21
Всі все знають а реально ніхто не напише. Чому скривають факти? Хтось розпише тут правду чи будуть ганяти дальше фуфло всяке.
Рожищанин, усід Показати IP 4 Серпня 2014 13:10
БАСАЛИК РУЛИТЬ. Люди зайшли випити пиво, а тут перцям з с.Крижівка "непонравились" молоді люди. Цілим селом били до останнього. Дядичкін Володимира - який в лікарні після 2- зупинок серця помер, швагро - в лікарні, інший отямлюється. Це ж треба "ментам хабарникам" таку маячню писати, потрібно НАМ з ВАМИ поступити як з ВРАДІЇВСЬКИМИ ГВАЛТІВНИКАМИ і розігнати ту Рожищенську міліцію на чолі з корумпованим БАСАЛИКОМ. НЕ байдужим, які знали покійного Володимира (похорони у Вівторок 04.08.2014) прийти після похорону до міліції і висловити недовіру МЕНТАМ. Редакцію В.Н. прошу повідомленння опоблікувати.
Микола до Рожищанин, усід Показати IP 4 Серпня 2014 18:35
Ну ти й дурень!!! яка Врадіївка тут...що ти за аналогії тут проводиш...там менти дівчину згвалтували і живцем палили...написав би краще прямо, що особистий рахунок до Басалика маєш, а то хочеш чужими руками своє гавно вигребти...БАРАН!!! P.S. Вибачаюсь перед ніком Басалик...не туди написав...
В до Микола Показати IP 4 Серпня 2014 18:58
Ще однин сраколиз басалика вирішив вигрібатись на публіці щоб публічно вилизати дирку своєму шефу за * на ж*опі
Микола до В Показати IP 5 Серпня 2014 11:59
Де ти тут побачив те що написав...навчись читати а не в задницю комусь заглядувати - вилизано там чи ні...
Контроль до Рожищанин, усід Показати IP 4 Серпня 2014 18:46
Ти йолоп!!! Вівторок - це 05.08.2014 року, а 04.08.2014 - сьогодні (понеділок)! Не баламуть людей!!!
Колян до Рожищанин, усід Показати IP 4 Серпня 2014 19:45
Приїхали перці з Рожищ в 4 години ранку пива попити і ножами дітвору полякати . Полякали?
Альона до Колян Показати IP 5 Серпня 2014 21:34
Перці "полякали" і самі ж свого підрізали. Логіки -нуль! А "дітворі" треба нормальний термін вписати, щоб знали як до 4 ранку гуляти.
Анонім до Альона Показати IP 5 Серпня 2014 21:37
про 4 ранку брехня повна. як свідок кажу,що це відбувалось між 1-2 ночі
Альона до Анонім Показати IP 5 Серпня 2014 21:55
Ну тож зараз будуть брехати все підряд. По-моєму, хотіли "дорослих" розборок, вбили людину, та будьте мужиками- відповідайте за законом. А то ділові тільки коли п"яні і з ножем!!!
Анонім до Альона Показати IP 5 Серпня 2014 22:23
і ті і ті мають відповідати за законом.
Альона до Анонім Показати IP 5 Серпня 2014 23:05
Повністю згідна!!!!
Нема слів до Альона Показати IP 6 Серпня 2014 11:24
Кулаками після бою немахають.Діти гуляли до 4 ранку і шо тут такого?? ви небули молоді і негуляли?? І були і гуляли.Дякувати богу невскочили нікуди.. Я нікого незасуджую ні Володимера ні хлопців,ми незнаїм як було насправді про що вони собі думали..Я теж мама маленького хлопчика ,і мені дуже страшно від цієї ситуації.
Басалик Показати IP 4 Серпня 2014 14:02
До вашого відома він мій родич і ніякий він не хабарник.От невміють пити то хай не п'ють.
Рожищанин до Басалик Показати IP 4 Серпня 2014 19:02
Може ХАТКУ збудував за власні зароблені кошти? Забувся - тато лікар багато заробляє і сину побудував. Ще краще - кредит в банку взяв? Кого ВИ шановний(а) хочете переконати за мента - начальника...........
Рожищанин до Рожищанин Показати IP 5 Серпня 2014 00:21
Попрацюй так як Басалик а тоді будиш казати за хату і його тато дуже порядна людина нема чого його сюди вписувати.Привикли чужі гроші рахувати,свої рахуйте,нема чого "срати"моїх родичів.
Басалик до Рожищанин Показати IP 5 Серпня 2014 00:22
Рожищен це до тебе.
Щось не так до Рожищанин Показати IP 5 Серпня 2014 00:31
Басалик працював? Де? Коли? То. Заробляти гроші за закриття справи і працювати різні речі.
Басалик до Щось не так Показати IP 5 Серпня 2014 10:18
А ти,що свічку тримав чи він працює?
Басалик до Щось не так Показати IP 5 Серпня 2014 10:21
Тобі треба пришити статю за наклеп.І тоді будиш менше пі.....діти розумний дуже.
Анонім Показати IP 4 Серпня 2014 15:55
до редакції якось не вяжеться ваше "виникло непорозуміння" з вбивством.
Т. Показати IP 4 Серпня 2014 16:57
Якого .... "молодим людям" з м. Рожище пертись в с.Крижівку на пиво? Цілим селом били до останнього? Може небуло за що? Да шкода що загинув. Бо йому потрібно було б відповісти за тих дітей, яких він порізав (водного поріз крудної клітти та лівого бедра, в іншого теж поріз грудної клітки, дякувати Богу що ніж потрапив у ребро, а не в серце ще є хлобці в яких досить серйозні порізи). Кажеш, що "менти хабарники" да я погоджусь з тим, но в чию користь стає питання. Аж ніяк не в користь порізаної пацанви коли побрали зних підписи, що вони за свої травми не мають притензій до покійного.
РОЖИЩАНКА до Т. Показати IP 4 Серпня 2014 17:32
ну да хто помер ,той і винен????!!! АБСУРД! Володимир був порядним чоловіком,батьком двох дітей,і відпочивали сімями, звичайно захотілося і пива,але що в селі одні дикуни ???????? на їх совісті смерть людини! звичайно є і питання до Рожищенської ЦРЛ-приїхали ж усі живі!!! а ти вийди завтра на Вовнянку на похорон і невже ти після цього зможеш саркастично сказати "шкода що загинув" СПІВЧУВАЮ УСІЙ РОДИНІ ВОЛОДИМИРА
Колік до РОЖИЩАНКА Показати IP 4 Серпня 2014 19:39
Захотілось пива(порядному чоловіку,батьку двох дітей), ,в 4 години ранку з ножем?
РОЖИЩАНКА до Колік Показати IP 5 Серпня 2014 12:40
знаю точно що приїхали у ЦРЛ вони між 2-3 год ночі , чому тепер говорять про 4 невідомо!!!!!! напевно вигідно ЦРЛ і моргунчику щоб менш совала прокуратура
Альона до Колік Показати IP 5 Серпня 2014 22:18
А що то у вас за село таке круте? Якісь "перці" будуть диктувати кому і о котрій годині пиво пити? Це -дикість і звірство!
Анонім до Альона Показати IP 5 Серпня 2014 22:26
пиво можна було купити в барі і там його випити. бар закрився десь в 24. а бійка почалася між 1-2. то це ж скільки часу треба було щоб пити пиво біля клубу??? Думаю вони не за пивом приїхали явно.
111 до РОЖИЩАНКА Показати IP 5 Серпня 2014 21:50
ти притрушене!!!!!!!!!!!!!!!!!!!порядний?а на б**ткі ходити ,то він також порядний?
144 до Т. Показати IP 4 Серпня 2014 23:22
Судмедекспертизою доведено, що поранено Володимира ножем, а не пляшкою, як написано у повідомлені. Дітки звернулись у ЦРЛ після смерті Володимира з кровоносними ранами (повірити не можу що після 9-12 год. з ран витікала кров і були при свідомості??????) щоб спасти свій звіриний інстинкт убивати масою (кількістю) зараз роблять винуватим (за гроші) покійного за допомогою ХАБАРНИКІВ МЕНТІВ, ЛІКАРІВ, СУДМЕДЕКСПЕРТІВ. Повірити не можу що в 21 ст. люди озвіріріли. Молодь підростає з пивом, горілкою, «травкою» і хто знає в якому стані, чи під яким наркотиком ті дибіли малолітні були щоб позбавити батька 2-х дітей життя?????
анон до 144 Показати IP 6 Серпня 2014 07:57
Не через 9-12 годин а набагато раніше!!!! Одного з рукою одразу машиною завезли! А з грудною кліткою одного перемотали дівчата а на другий день вранці його мама побачила що він весь в крові і визвали скору! Так шо ніякого такого там не було!!!! Ніхто нікому хабарів не давав!!!!!! Не знаєте не кажіте!!! Вони були в такому стані що ні до кого першими не скакали! А от в якому стані був загиблий це ще треба було побачити!!!!!! Судмедекспертиза більше нічого не довела!!!!!?????? І не називай їх дибілами!!!!!!! Нетреба судити людей незнаючи їх!!!!!!!
Щось не так до Т. Показати IP 5 Серпня 2014 00:34
Ну не п**ди гандон раз не знаєш. Не гріши перед богом бо і ти за свою брехню отримаєш плату.
Нейтральний Показати IP 4 Серпня 2014 20:06
Взагаліто події відбувались близько 1-2 ночі. Пиво пити можна було в барі. А не йти під клуб і просто під ним тусуватися молодим(одруженим) чоловікам. Перед тим як писати коментар перевірте чи володієте достовірною інформацією - "перці" були не з села Крижівка! Крижівка просто виявилась полем бою для тих,кому здається захотілось адреналіну. Але ж для чого діставати ніж??? А про наслідки хоч хтось думав???? Здається ніхто. Ось і найгірший з них - смерть. Абсурд.
Рожищанин Показати IP 4 Серпня 2014 20:33
Вічна пам'ять.
Українець Показати IP 5 Серпня 2014 01:08
Волинські Новини викривили інформацію, ця публікація була кимось замовлена, чи просто халатне відношення до перевірки фактів?
анон до Українець Показати IP 5 Серпня 2014 17:06
Тут багато не правди!!!!
122 Показати IP 5 Серпня 2014 01:46
До вбивства замішаний ще і мент кримський,цілий капітан, Мало того що Батьківщину продав - так ще приїхав наших хлопців вбивати, і "правильно впливати" на їід слідства. Мент менту кент - хоча теперішня його родина воює проти наших хлопців на сході и фамілія цьлго гада ЯНЮК
анонім до 122 Показати IP 5 Серпня 2014 13:10
Який Янюк мєнт!!! Ви спочатку взнайте точно а тоді пишіть! Він служив у криму в українській армії!! А потім після закінчення служби там одружився і пішов служити за контрактом! А коли почалася війна його так само тримали без їжі і все таке у тій частині де він служив!!! Його сім'я перейшла на сторону росії і він їх покинув і повернувся на рідну Волинь! А дружина залишилась там з малим сином!!!! Ну а за цей інцидент то я згідна якщо це він то хай його покарають! Більше такого не треба писати! Незнаючи всієї правди минулого Янюка!!!!!
111 до 122 Показати IP 5 Серпня 2014 21:48
коментар було видалено
122 Показати IP 5 Серпня 2014 01:54
На днях привезуть нашого побратима з Рожищенського р-ну який загинув в зоні АТО від рук таких продажних "ЯНЮКІВ" , а наші правоохоронці будуть цим гадам ще ж...пи лизати і дякувати за те що вбивають українців
122 Показати IP 5 Серпня 2014 01:55
На днях привезуть нашого побратима з Рожищенського р-ну який загинув в зоні АТО від рук таких продажних "ЯНЮКІВ" , а наші правоохоронці будуть цим гадам ще ж...пи лизати і дякувати за те що вбивають українців
Невідомий до 122 Показати IP 5 Серпня 2014 02:16
Гнати цю продажну "банду" з органів , а ще краще відправити в повному складі Рожищенський райвідділ на схід в передові загони на "зачистку" і нехай там цілуються зі своїми братами з російського Криму. А коли підуть з їх складу "200" нехай ще раз поцілують в одне місце свох російських побратимів. А для мене - собаці і в пору собача смерть.
123 до Невідомий Показати IP 5 Серпня 2014 18:16
Оце так зморозив - герой!
111 до Невідомий Показати IP 5 Серпня 2014 21:53
те що я написав, що це факт!!!!!!я там був!!!!!!!а оце все що ви тут всі понаписували, то можете засунути в одне місце!!!
111 до 122 Показати IP 5 Серпня 2014 21:47
коментар було видалено
Сусід Показати IP 5 Серпня 2014 09:53
Похорони сьогодні на 11 годину. Поховають Володимира на кладовищі в смт.Дубище.Вічна пам'ять.
анонімно Показати IP 5 Серпня 2014 11:05
І взагалі як можна було влаштовувати побоїще на фоні війни на Сході і щоденних смертей наших захисників. Краще б як ті,так і інші пішли воювати на Схід, а не в мирному селі,ще й не на своїй території як для тих,так і для інших спочатку пити алкоголь,а потім розмахувати ножем.
Рожищанин Показати IP 5 Серпня 2014 12:11
Цілком погоджуюсь з "анонімом"!!!
Я в шоці Показати IP 5 Серпня 2014 12:11
Декілька років тому Басалик в лікарні халатно поставився до здоров'я моєї бабусі,коли привезли її до Луцьку вони були в шоці і відразу сказили хто лікував )))) Яка різниця в якій годині хлопці вирішили пива попити,Бог дає життя людині і Бог повинен його забрати. Ане якесь бидло,бо по іншому їх неназвеш.Мені шкода матерів тих хлопців які зробили таку біду....Як вони тепер будуть жити????Знаючи що їх сини ХОЛОДНОКРОВНІ вбивці????? Співчуваю родичам загиблого Володимера,вічна пам'ять.. P.S.Люди пам'ятайте що життя як бумеранг ,ти робиш зло і вертаїться зло...
Анонім до Я в шоці Показати IP 5 Серпня 2014 12:57
вибачайте,але можу сказати,що чоловіки явно не пива приїхали попити,принаймні це на те було не схоже. Не годиться так поводитись дорослим одруженим чоловікам. Нейтрально відношусь до тих і до тих,бо нікого,на щастя,не знаю особисто,але не треба зараз тут писати звинувачення,не знаючи ситуації хоч трошки.Я трішки про неї знаю,принаймні дещо довелось побачити. Біду зробили дві компанії,не треба зараз звинувачувати лише молодих хлопців,адже дорослі,порядні,як хтось писав, теж себе зовсім несолідно поводили.І якби зараз хтось не писав,які вони порядні,хороші, мені б таке зовсім на думку не прийшло б після побаченого в с.Крижівка. Один звичайний факт - ніж був застосований з їх сторони. До такого ще ніколи не доходило.Шкода,що хлопці не навчились вирішувати конфлікти іншим способами.
Олександр до Я в шоці Показати IP 5 Серпня 2014 20:34
А чого ви чекали від старенького лікаря-пенсіонера? Молодим спеціалістам шкода робоче місце уступити...
Я в шоці до Я в шоці Показати IP 6 Серпня 2014 10:05
Я вибачаюсь за слова холоднокровні вбивці,тому що мені спочатку подали їншу інформацію.В цій ситуації кожен вигороджує себе...Але памятаймо що ми люди а не тварини..Вчіться пробачати і поступатися.
анон до Я в шоці Показати IP 6 Серпня 2014 10:44
Повністю згідна!!!!!
Знайома Показати IP 5 Серпня 2014 13:16
Люди, схаменіться..... В такий нелегкий час для країни давайте станемо хоч трішки добрішими і людянішими. Нам життя дано лише один раз, так давайте його проживемо достойно. Потрібно дякувати Богу щохвилини, за те, що на Західній Україні немає війни, Слава Богу, дякувати, що наші рідні біля нас. І знаєте, потрібно хоч трохи відмовитися і забути про пиво, водку і гулянки, бо ні до чого доброго це не приводить. Знаєте, хто на боці Володимира, хто на боці інших,але на таку смерть покійний не заслуговував, і на таку величезну втрату не заслуговують його рідні. Хочу сказати, що Володимир був хорошою людиною, сім'янином, а ще дуже і дуже хорошим господарем. Те, як він побудував хату і біля хати варте поваги і захоплення. Такого господаря обійдеш Рожище і навколо нього, і не знайдеш. Сім'ї Дядичкіних висловлюю найщиріші співчуття. Вічна і світла память, тобі, Володимире!
анон Показати IP 5 Серпня 2014 17:01
Дааааа цікаво! Хоча б один з коментаторів був на місці подій, що так легко засуджують хлопців? Ви там не були і як все було незнаєте! Те що той чоловік двом хлопцям ножа мало в серце не встромив а одному руку розрізав це ви не враховуєте? А те що інші заступились це що зразу вбивство? Поки не доказано нічого, прошу висновків не робити і на Янюка тут наговорювати нетреба! Багато що вже розказують про це, якщо кожному вірити то на вулицю страшно вийти!!!!!! Все що там було з'ясовується, тому прошу стриматись від образ в сторону хлопців!!!!!!!!!! В кожного своя думка і її не зміниш, але писати такі гадості нічого незнаючи це теж не дуже доречно!!!!!!!!
до гандо-а до анон Показати IP 5 Серпня 2014 18:24
і виховували ті юнаки ногоми, бутилками аж поки не посиніли чоловіки
анон до до гандо-а Показати IP 5 Серпня 2014 18:42
А те що хлопця до горла ножі приставляли це нормально? В кожного своя думка по цій справі!
Альона до анон Показати IP 5 Серпня 2014 21:51
Правильно, правильно, хлопців ображати не можна. Ну є люди в яких "вбити" - це нормально, то що тут скажеш. Мені шкода, що ці хлопці ставлять якусь свою особисту образу вище людського життя.
знайомий Показати IP 5 Серпня 2014 17:10
моргун фату залічив, бубліка ,вигнати ту сволоту з лікарні бо інакше не скажеш
ау Показати IP 5 Серпня 2014 22:12
криживчанів в бійці не було. це була бійка між 3ма рожищанами і луківцями а хто винен.....
Альона до ау Показати IP 5 Серпня 2014 22:21
А луківців скільки було?
111 до ау Показати IP 5 Серпня 2014 22:26
за старих пердунів з ножима молоді пацани мають сидіти...це просто капєц!самі винні!!!!!!!!!!
Альона до 111 Показати IP 5 Серпня 2014 23:10
Дійсно. Тільки от не за "пердунів" вони будуть сидіти, а за вбивство!!!!
Андрій Показати IP 5 Серпня 2014 23:07
Бог все бачить!!!!!!!винні будуть наказані
Українець Показати IP 6 Серпня 2014 12:33
Знаю Рожищан, знаю Луківців, не розказуйте тут байок, єб*нутіших на всю голову ніж п'яні хлопці з Луковаі. немає в Волинській області, був на весіллі і мав честь бачити, вони вже за столом починали бійку. А на тему, що три чоловіка один з яких втік, як останній під*рас, Семінського інакше не назвеш, другого зразу під ноги взяли, то кожен би оборонявся чим міг, в такий ситуації. Коли ввечері стая собак нападає, яка буде Ваша реакція, тоді не до жартів. А от з чого все почалось всі чомусь мовчать. Хто свідок подій то розкажіть чесно а то все як бойовик виглядає. Не почав би Дядичкін просто так розмахувати ножем, не вірю і все, Для такого повинна була бути причина. І не гадьте будь ласка покійного (не полюдськи це, якщо ви люди). Якщо в районі не можна їздити відпочивати по других селах до озера чи в ліс, то тоді жителям Лукова прийдеться їздити в Луцьк чи Рожище через Маневичі, або Ковель, ви своїми описами цього добиваєтесь? так, що спочатку подумайте чи варто поливати помиями покійного. Все, що трапилось це біда, для кого велика для кого не дуже, а для двох маленьких хлопчиів, які плакали біля труни усвідомивши, що вже не буде найкращого, найдобрішого їхнього коханого татка, біда непоправима.!!!!!! Так, що не треба показувати в дописах, які ви круті і злі. Бог заставить всіх за все розрахуватись.......
111 до Українець Показати IP 6 Серпня 2014 14:41
ЧУЄШ ТИ ЛОХ ПІДАЛЬНИЙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ТИ ЗНАЧИТЬ САМ НЕ АДЕКВАТНИЙ, А НЕ ЛУКОВЦІ!!!!!!!!!!!!!ПАНТИ ГАНЯЛИ ПАЦАНИ , РІШИЛИ ЩО МОДНІ, ВІДАЛІ МИ ТАКИХ В СР*ЦІ!!!!!!!!!!
Альона до 111 Показати IP 6 Серпня 2014 17:38
А ти бачу ще той "грамотєй".
1992 до Українець Показати IP 6 Серпня 2014 15:11
луковці ні вчому невинні, на хлопців напали старші мужики, 5 людей порізав, хлопці мали якось захищатись, чи стояти дивитись на придурка психопада, дивитись як вбивають їхніх друзів, слава богу що малі живі залишились, тоже мені крутий приїхава в село ножем розмахувати,......... і зараз вони винні залишились.............
Альона до 1992 Показати IP 6 Серпня 2014 17:35
Е-е-е, стапе народ!!! Ви хлопців з вбивцями не плутайте. Речі своїми іменами називайте!!! Якби всі лежели в реанімації, то я б мовчала. А якщо людину вбили, то тих "хлопців" язик не повертається людьми назвати.
1992 до Українець Показати IP 6 Серпня 2014 15:14
тоже мені мажорчикі приїхали полякати молодь сільську, а тепер ще і гряззю обливають..............
111 до 1992 Показати IP 6 Серпня 2014 19:17
коментар було видалено
Українка до Українець Показати IP 6 Серпня 2014 23:08
Їздити звичайно можна і по району і по озерам і по лісам, але ж такому порядному чоловіку, як його характеризують, в ночі під клубом з ножем..... ну зовсім не було що робити, сиди дома біля дружини біля дітей і нічого не було б. Можна подумати, що до цього часу ніхто не приїжджав в Луків чи в Крижівку в клуб, але ж такого не траплялося, тільки , як заїхали самі порядні так їх і порізали і побили
ЕН до Українка Показати IP 6 Серпня 2014 23:33
ПОВНІСТЮ ЗГІДНИЙ З ВАМИ.... ТАКОГО НЕ БУЛО РАНІШЕ..ТОМУ ЩО ПРИЇЖАЛИ ПРОСТО ВСІ ПОРЯДНІ ЛЮДИ..
ПРАВДА Показати IP 6 Серпня 2014 14:44
Янюк , дуже хороша людина, цесний, добрий...а це що ви тут пишете то брєд!!!!!!!!!!!!!!!!!І І нікого нін не зраджував, ви такі розумні то п*здуйте самі і служіть...попробуйте..от він там був і бачив ту війну, а не пише тут всякі гадості!!!!!!!!!!!!!!!!!!!а його особисте життя, то вас нехай не хвилює!!!!!!
анонім22 Показати IP 6 Серпня 2014 15:17
Вас тут послухаєш то можна подумати,що луковці такі нелюдиі не дай Бог з ними хтось зв'яжеться. А самі не були тоді в крижівці,і пишите всяку фігню,а я була і на власні очі все бачила і те,як Ваш покійний Володимир порізав 4 хлопців то це факт. Мені шкода те що він помер,краще б відповідав перед законом що порізав дітей. Хтось згадував за хлопця в якого поранене бедро і грудна клітка,то він взагалі участі в цьому не приймав,а біля клубу розмовляв по телефону,коли рожищенським хлопцям стало скучно. І за Янюка,шо тут багато хто писав брехня повна,не знаєте ситуацію,не має чого пхати свого носа куда комар х*я не пхає!!!
Альона до анонім22 Показати IP 6 Серпня 2014 17:52
Щось неможу в "толк взяти": якщо один Володимир порізав 4 хлопців, то скільки там тих луковців було???
111 до Альона Показати IP 6 Серпня 2014 19:16
ти путо!!!!!!!! потрандиш ще і за ним підеш!! ти ж там не була, то і рота не відкривай!!!!!
Я до 111 ідіота до 111 Показати IP 6 Серпня 2014 19:22
За такі слова ти вже заробив собі строк, якщо вона (Альона) звернеться до правохоронців, то тебе найти по ай пі адресі дуже просто. Так шо не гавкай смаркай!
Альона до 111 Показати IP 6 Серпня 2014 19:49
По-перше, ніхто вам не давав права мене обзивати. По-друге, я була там, де мені треба було бути. А по-третє, якщо на вас так сильно впливає деградація села, то попрошу не показувати це в мережі Інтернет.
рапр до Альона Показати IP 8 Серпня 2014 17:45
коментар було видалено
Тіпа не поняв до анонім22 Показати IP 7 Серпня 2014 00:22
1992 до Українець 6 Серпня 2014 15:11 луковці ні вчому невинні, на хлопців напали старші мужики, 5 людей порізав, хлопці мали якось захищатись, чи стояти дивитись на придурка психопада, дивитись як вбивають їхніх друзів, слава богу що малі живі залишились, тоже мені крутий приїхава в село ножем розмахувати,......... і зараз вони винні залишились............. То скільки жертв зі сторони лукова цифра змінюється , як курс долара тобто росте.
я шокована з вас всі Показати IP 6 Серпня 2014 22:08
Незнаєте правди то непишіть фігні!!!!!
ХХХ Показати IP 6 Серпня 2014 22:36
Всі такі красавци, всі все знають, хто скільки бере, хто що робить. а за себе ніхто нічого не напише. Скоро приїде свдок з м. Києва, тоді і ясно все стане. Одні і другі молодці. А краще зі Збітнєвим поговоріть, куди він свого швагра завів і під шо підставив, йому тепер не соромно.
Неа до ХХХ Показати IP 7 Серпня 2014 00:28
А то ви вже з києва свідків будете везти, круто . А ХХХ про себе не хоче правду розповісти, може, щось цікавень випливе. Інтригууюча заява, невже київські свідки краще знають, що трапилось тієї фатальної ночі в Крижівці.
ХХХ до Неа Показати IP 7 Серпня 2014 01:02
А Ви про себе. Свідок був на місці події, і міг багато бачити. За обставинами він наступного дня поїхав в м. Київ, і має приїхати, чи то тяжко догадатись.
3456 Показати IP 6 Серпня 2014 22:56
Я НЕ МОЖУ ЗРОЗУМІТИ, ВСІ ТАМ БУЛИ І ВСІ БАЧИЛИ ТЕ ЩО СТАЛОСЯ? НІ ..ТАК ДЛЯ ЧОГО ПИСАТИ ТАКІ РЕЧІ? ВИ ЩО? ДЛЯ ЧОГО ОБВИНУВАЧУВАТИ НЕВИННИХ ЛЮДЕЙ?
анон Показати IP 7 Серпня 2014 07:51
Ці як ви кажете спокійні хлопці перші скочили до луківських! Перші до горла одному Побиту бутилки приставили! Перші все почали! Якщо такі порядні то чому в клубі в час ночі були? Чому до дівчат чіплялися? Навіщо було взагалі таке виробляти? Хтось з вас там був чи бачив? Якщо ні то ненада казате те що вам хтось розказав бо розказують кожен свою версію!!!!!!!! Слідство закінчиться і все з'ясується!!!!!! Все ясно? Якщо ні перечитайте і вдумайтесь!!!! Не був там то не диктуй тут свої права!!!!!! Я не розумію просто чому ви не вдумаєтесь адже що мали робити хлопці коли ваші "порядні чоловіки" перші почали і перші їх друзів почали ножем валити! Стояти і дивитись? Булоб цікаво!!!!!!! Шкода що зразу туди міліція не приїхала! В ту мить все було ясно!
Альона до анон Показати IP 7 Серпня 2014 12:20
Що мали робити хлопці?!!! "Заламати", забрати ножа... ну ж не вбивати.... Ну от ніхто мені не може сказати, скільки було луківців? І, доречі, права нам диктує Конституція України, де чорним по білому пояснюється що таке "групове вбивство".
анон до Альона Показати IP 7 Серпня 2014 15:23
До твого відома на три села (луків незвір крижівка) одна сільська рада!!!!! І в суботу в крижівці клуб і багато хлопців і дівчат кожної суботи в крижівці!!!!!! Часто були драки між луківськими і крижівськими хлопцями чи ще кимось!!!!!! В п'ятницю і неділю в лукові і крижівська молодь в луків приїжджає і нічого більше махання кулаків небуло!!! А тут приїхали порядні люди і все почалась різанина ножами і горлами від бутилок!!!!!! Цікаво!(
Альона до анон Показати IP 7 Серпня 2014 15:59
Отож, що хлопців було з трьох сіл, а рожищан лише троє... Були б в Лукові мужики, то б "один на один" виходили. А так...
Анонім2 до Альона Показати IP 7 Серпня 2014 17:19
Поважаю чужу думку, але всеж читаючи твої слова стає смішно, адже ти така розумна знаєш закони, права, що ж часу назад не повернеш і ніхто не думав, що це буде саме так! Тебе там не було і немає сенсу судити хлопців, які зараз відповідають за вашого "Володимера" вони точно не мали наміру його вбивати! Співчуваю родині....
Альона до Анонім2 Показати IP 7 Серпня 2014 18:46
Взаємно, я теж поважаю вашу думку, проте з чисто моральної сторони ім"я загиблого треба було б написати правильно.
ЙОМАЙО до Альона Показати IP 7 Серпня 2014 23:38
пфф альона блін ти чьо сама умна чи шо? Аж зайобує твоя правельнісь!
ааа до ЙОМАЙО Показати IP 8 Серпня 2014 17:50
+
ааа до Альона Показати IP 8 Серпня 2014 17:49
коментар було видалено
Альона до ааа Показати IP 8 Серпня 2014 21:55
Я так поняла, з усього що ти пишеш цензурі підлягає тільки +. Умнічка!!!
Пасоля Показати IP 7 Серпня 2014 17:25
Співчуваю вам всім!! Я надіюсь слідство розбиреться у цій справі... Але хочу попросити нашу міліцію щоб вони справді розібрались бо настільки мені відомо то тесть загиблого юрист чи адвокат... Прошу вас не садіть не винних!!! Адже справді Володимера не повернеш а у хлопців попереду ціле життя!!!!!!!!! Будьте справедливі, а луківські хлопці в цій ситуації постраждалі, а не виноватці!
Аноном Показати IP 7 Серпня 2014 20:28
Ви ідіоти... Хлопці ні в чому не винні! Нахерь одроженому мужикоі який має дітей і дружині іхати в світ за очі попити пиво з ножиком??! А побили за своїх друзів що були серйозно поранені! Так що те чмо напрасно захищаєте! Хлопці хороші мухи не образять а от за своїх відпиздять будь-кого
пасоля до Аноном Показати IP 7 Серпня 2014 22:43
Згідний!!!! Я впевнений, що хлопці не винні!!! І нема чого їх засуджувати!
Альона до Аноном Показати IP 8 Серпня 2014 00:58
....а чмо в мєнтурі зараз сидить, і на нормальний там термін потяне, як все по-чесному буде.
ааа до Аноном Показати IP 8 Серпня 2014 17:51
+
Волинян Показати IP 7 Серпня 2014 23:55
Ндда пишите тут луківськи хлопці винні..нефіга хто перший поліз зножом не могли кулаками розібратися ,молоді хлопці 17--20 років лізли під ніж спасати своїх друзів ... не тре тут писати всяку хірню шо хлопці вині вони спасали дузів і захищалися...і чого лазити по клубах пиво пити моє жінку і двоє дітей ..в луковсіх хлопців свій звичай іти всім за одного....!!!!!!!!!!!
Альона до Волинян Показати IP 8 Серпня 2014 00:54
Не всім ЗА одного, а всім НА одного. І цей звичай точно не нормальних чоловіків. А молодим хлопцям по 17-20 років треба ще чимось займатися, крім п"янок і гулянок. Чесно, не думала що по селах така біда з молоддю. Кажете, кулаками не могли розібратися, то язик для чого??? Ще в голові щось повинно бути, тож не тварини.
анон Показати IP 8 Серпня 2014 11:41
Во-во я згідна з волинянином і аноном!!!!!! Тому що я бачила вже середину драки коли хлопці по одному порізані виходили, падали;((((( я цього більше нехочу в житті бачити але бачила!!!!!!! Початку драки і кінця я не мала змоги бачити!!!! Але хлопців я винними не вважаю!!!!!!
Гостя Показати IP 9 Серпня 2014 15:30
Моя сестра була очевидцем цієї бійки, і розповіла, що ножами хлопці погрожували після того, як луківці всією бандою зібралися їх бити. Це звичайно не виправдовує їх, але пояснює причину (страх за своє життя). А хто пояснить причину жорстокості луківців, коли вони вже непритомного Вову всі на купу добивали? Звідки така любов до колективних бійок? Я сама не раз бачила, як вони "розбираються" шарою з одним-двома хлопцями, коли можна все вирішити один на один(але ж ні, вони так не вміють, сцикуни ще ті!). Мого занайомого вони свого часу теж четверо побили, перестрівши самого ввечері, і це не поодинокий випадок. Занадто часто їх бійки лишалися безкарними. Володимир заплатив життям за свій вчинок, щиро співчуваю його родині. Але той, хто був з ним і луківці мусять відповісти перед законом. Нехай вже слідчі розбираються, вини з рожищан ніхто не знімає, а якщо луківські хлопці дійсно такі невинні (у що мало віриться), то їм нема чого боятися. Шкода, що не можна повернути час назад. Ця таргедія стане для всіх уроком на все жиитя.
нгпрод до Гостя Показати IP 12 Серпня 2014 22:46
коментар було видалено
деркач вітя Показати IP 10 Серпня 2014 09:17
потрібно в рожищах виловлювати по одному з лукова і ламати руки і ногі хай там в себе в селі сидять бикі
анонім.... Показати IP 10 Серпня 2014 21:35
то потім луковці всі збируться і переламабть вам рукі і ногі..токшо не нада давити на молодих хлопців закон покаже хто виний..
паша Показати IP 11 Серпня 2014 15:09
Вас всіх пі*арів на зону щоб ви своїм о*ком по закону відповідали за вбивство

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus