USD 27.65 27.85
  • USD 27.65 27.85
  • EUR 31.5 31.75
  • PLN 7.2 7.34

Цензура в Росії: закрили ЗМІ, що пишуть правду про Україну

Опозиційні Інтернет-видання "Грани.ру", "Каспаров.ру" і ЕЖ.ру сьогодні ввечері були заблоковані у Росії. Федеральна служба з нагляду у сфері зв'язку, інформаційних технологій і масових комунікацій внесла їх до реєстру забороненої інформації.

На сайті Роскомнагляду пояснюють, що ці сайти "містять заклики до протиправної діяльності та участі в масових заходах, що проводяться з порушенням встановленого порядку".

Також на вимогу Генеральної прокуратури РФ заблокували сторінку політика-опозиціонера Олексія Навального в блогохостингу "Живий журнал". Заборону пояснили тим, що "функціонування даної Інтернет-сторінки порушує положення судового рішення про обрання запобіжного заходу громадянину, щодо якого порушено кримінальну справу", - повідомляє ТСН.

Крім того, клієнти Інтернет-провайдера "Акадо" не можуть зайти на сайт радіостанції "Ехо Москви". За деякими даними, це викликано тим, що радіостанція передруковувала блог Олексія Навального, який також був внесений у реєстр забороненої інформації, передає Лента.ру.

Сама ж Лента.ру також потрапила під цензурування. Звідти звільнилася головний редактор, а за нею ще 39 працівників (усього у Лента.ру працює 84 людини - на фото остання спільна зустріч працівників у редакції). Усе через те, що на цьому сайті надрукували 10 березня інтерв'ю з одним із лідерів українського "Правого сектору" Андрієм Тарасенком. У матеріалі також є посилання на статтю "Дмитро Ярош: "Рано чи пізно, але ми приречені воювати з Московською імперією". Ленту.ру Роскомнагляд звинуватив у розповсюдженні матеріалів екстремістського характеру. Для довідки: Лента.ру є найбільш відвідуваним виданням Росії та входить до п'ятірки таких у Європі. Ленту.ру вже очолив прокремлівський редактор.

Крім того, у Росії запустили сайт predatel.net, на якому публікують імена та цитати людей, котрі незгодні з політикою президента РФ Володимира Путіна щодо України.

Тим часом росіяни закрили і свою щоденну ділову газету в Україні - "Коммерсантъ-Україна". Близько сотні працівників звільняють, зостається лише корпункт. Закриття пояснили економічними причинами – мовляв, упали рекламні надходження. Натомість у київській редакції говорять, що Москві не сподобався першополосний текст, вимагали поставити свій, проросійський, пише "Телекритика". Кияни відмовилися це робити. Тож на ранок 13 березня їх закрили.

Натомість із наступного понеділка мають відновити вихід українські газети "Капітал" і "Взгляд", власність яких приписують колишньому першому віце-прем'єрові України Сергію Арбузову. Ці газети припинили виходити 3 березня.

Нагадаємо, в Україні на вимогу РНБО заборонили трансляцію центральних російських телеканалів. Також Держкомтелерадіо просить канали не показувати фільми та серіали, що пропагують російських правоохоронців. Водночас у Криму сепаратисти самовільно відключили всі українські телеканали і замість них пустили російські. Також у Криму створили своє інформаційне агентство "Крим-інформ", а на базі державної ТРК "Крим" почав виходити проросійський новостворений "Крим-24".
Загрузка...
Коментарів: 3
Анонім Показати IP 14 Березня 2014 07:57
А крім цього газету "Аргументи і факти" за борги забрала собі Московська міська рада.
ЗМІ Показати IP 14 Березня 2014 08:26
Ну дуже авторитетні видання!:) Всі опозиційні! Як у нас УП одну "правду" пишуть!:)
s Показати IP 14 Березня 2014 10:10
правда в кожного своя

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.

Система Orphus
Яндекс.Метрика
Ukr.net: Автобазар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і світу в режимі реального часу на Укр.нет. Фільми в кінотеатрах на KINOafisha.ua. Телепрограма на TVgid.ua.