USD 39.40 39.75
  • USD 39.40 39.75
  • EUR 39.65 40.00
  • PLN 9.75 9.90

Лучанку обурили російські пісні на ковзанці

14 Січня 2017 09:00
Лучанку обурила музика російських виконавців, яка лунає на ковзанці «Снігова королева». Жінка хотіла написати відгук у книзі скарг, утім адміністрація закладу відмовилася її надати.

Про це розповіла у соцмережі Марина Плотнікова.

«12 січня вибралися нарешті з друзями на ковзанку у «Снігову Королеву». І все було весело і гарно, якби не година прослуховування виключно російськомовної попси. Верка Сердючка та ряд совєцких та російських виконавців пропагувало зустріч Нового року з водочькой і ікоркой, та все у такому дусі (це в той час, коли переважна більшість відвідувачів діти та підлітки)», - йдеться у дописі.
За словами лучанки, вона попросила книгу скарг.

«Попросила книгу скарг, на що отримала ряд відповідей із перенаправленням до інших працівників. Кілька з них повідомили, що книги у них взагалі немає, але після моєї репліки, що книга є обов’язковою у будь-якому закладі, почали видзвонювати менеджерам. Звісно працівники почали цікавитись, навіщо нам потрібна книга скарг, один з охоронців почав запевняти, що завтра все зміниться, натомість пані, яка видавала ковзани, намагалася вступити з нами у палку дискусію, але марно. Ми сказали, що слухати таку музику - її власний вибір, а ми просто хочемо книгу скарг», - розповіла Марина Плотнікова.

Утім, після півгодинного очікування їй повідомили, що «книга в адміністрації, а адміністрації немає і приходьте завтра».
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 175
51 омбр Показати IP 14 Січня 2017 09:06
Солдат в зоні ато російськомовних найбільше
дідо до 51 омбр Показати IP 14 Січня 2017 10:04
Луцьк на 95% україномовний. Російською розмовляють тільки нацмени та біженці.
боголюбы до дідо Показати IP 14 Січня 2017 10:41
Сам считал? Или с потолка взял 95%?
Аскольд до боголюбы Показати IP 14 Січня 2017 22:21
Ви мляді вже й у мій Луцьк прилізли?. Наробили зі своїм язиком біди в луґандонії і тепер у мене в дома будете таке робити?. ПНХ звідси язикаті виродки.
Анонім до дідо Показати IP 14 Січня 2017 15:49
Маразм крепчал..
Мыкола до 51 омбр Показати IP 14 Січня 2017 21:08
З дивано видно?
Аскольд до Мыкола Показати IP 14 Січня 2017 22:36
Ти пацаК не коси під українця, вас баяришників видко здалека. ПНХ звідси куґут, і самовар з голови зніми, путлєрюнґе.
відВоїна до 51 омбр Показати IP 14 Січня 2017 22:01
Мій батько нещодавно прийшов з війни і він повністю розділяє вчинок Марини. Каже, що мова, а тим більше пісня, це один з видів зброї в гібридній війни. А я від себе запитаю, російськомовні бійці проти української мови?
Аскольд до 51 омбр Показати IP 14 Січня 2017 22:18
Це тобі пєця рошенко сказав?.
Хтось до 51 омбр Показати IP 14 Січня 2017 23:03
По який бік лінії розмежування?
Кузьма до 51 омбр Показати IP 14 Січня 2017 23:27
а все почалося з чого? защітім узкоязичних. а тепер - АТО! і тисячі загиблих!!!
головка бо-бо до Кузьма Показати IP 15 Січня 2017 18:42
тиць тобі на. А ХТО ШТОВХАВ ІДЕЇ РУСКАГО МІРА ? всякі там саюзи , сєпаратісти та їнші хворі на голову. наїлись в криму свого рускаго міра ? тепер можете вмирати на рускай зємлє
дідо Показати IP 14 Січня 2017 09:08
Луцьк заселений совками.спадкоємці асвабадітелей.
123 до дідо Показати IP 14 Січня 2017 10:01
таких прид*рков освобождать наверное не стоило.... Визжал бы сейчас вместе со свиньями в фатерлянде....
Sieger до дідо Показати IP 14 Січня 2017 10:03
Дідо, іди до бабо і займись справами, а не п**ди тут. Задовбав вже своїми рагульськими нацистськими репліками.
Аскольд до Sieger Показати IP 14 Січня 2017 22:24
Ти куґут чого тут пієш?. Звалив у своє село і не кукурікай.
Аскольд до Sieger Показати IP 14 Січня 2017 22:40
куґут Sieger, ти вуйку немитий йди болото зі своїх гумаків помий, байґаре зацофаний. Якого лисого ти вуйку лізеш зі свого села в коменти?. Йди бикам хвости крути байґаре.
Мирослав до Аскольд Показати IP 14 Січня 2017 23:07
І це українська мова??????? Ви звідки, шановний? Ви де вчились? Хто вас виховував? Про що ви?
Анонім до Sieger Показати IP 15 Січня 2017 18:45
коментар було видалено
Макс до дідо Показати IP 14 Січня 2017 11:40
Я думаю тебе пора выехать во Львов, хотя там, тоже русскоговорящих дофига, так что лучше в Тернополь.
Аскольд до Макс Показати IP 14 Січня 2017 22:23
Краще тобі в луґандонію виїхати, там усі такі як ти.
Анонім до Аскольд Показати IP 15 Січня 2017 18:46
а ще краще на таймир. там такі самі алєні
Руслан до Макс Показати IP 15 Січня 2017 09:28
коментар було видалено
Валентина Показати IP 14 Січня 2017 09:27
Це з тої категоріїї,аби поскандалити...Я вважаю,що навпаки нічого поганого немає в тому,що наші діти розуміють російську мову.Якщо на те пішло,то пишіть в Міністерство освіти про заборону викладання рос.мови в гімназіях...На радіо крутять пісні Ані Лорак і Таісії Повалій...і там вимагайте книгу скарг...
Andrew до Валентина Показати IP 14 Січня 2017 10:09
Хто вам за рос. мову каже просто? Хай буде інколи, але без тих "водочка, сільодочка", а це точно не дитячі новорічні пісеньки.
свідок до Andrew Показати IP 14 Січня 2017 10:44
А там такі і не лунали! Мадам закушувати треба! :)
Аскольд до свідок Показати IP 14 Січня 2017 22:28
Звідки тобі куґут відомо, які там пісні лунали?.
Анатоль_ Бідзюра Показати IP 14 Січня 2017 09:46
Пані, Ви все правильно робили. Але, потрібно було викликати поліцію. Ряд російських виконавців заборонені в Україні. Хай би на цій основі склали протокол.
правдива до Анатоль_ Бідзюра Показати IP 14 Січня 2017 10:29
заборонени з концертамі, а не з прослуховуванням! Не вводіть людей в оману! Все забороните - не буде що слухати! Те що зараз сучасне-українське - слухати не можливо, шкодить психіці людини!
Аскольд до правдива Показати IP 14 Січня 2017 22:27
Це одне й теж саме. Алє раґулька та куґутихам, таким як ти це не зрозуміти, за гривню ляжеш під путєна.
Руслан до правдива Показати IP 15 Січня 2017 09:32
Та Ви шо, прямо таки неможливо... аяяяй. А що жтоді можливо, Кобздона, діскатєку аварію, Міхайлова і ніший шерпотреб..? А ОЕ, Рокаш, Мері, Антитіла, Скрябін, Тартак, ТНМК, Онука .... МАЛО??? Не можеш слухати такого? То може вам не тут жити треба.
Анонім до правдива Показати IP 15 Січня 2017 19:15
якщо щось шкодить твоїй хворій психіці - бігом до психіатра
Анонім до правдива Показати IP 16 Січня 2017 21:18
А Ви багато знаєте українських виконавців?
Мама до Анатоль_ Бідзюра Показати IP 14 Січня 2017 11:05
А давайте будем включати записи Волинського хору. Дуже гарно співають. Або Олі Полякової. Ще Дзідзьо можна. В нього гарні слова " бляха муха то капєц". Для дитячого прослуховування підходить. А ще на катку гімн можна включати. Якраз для багатої "української душі". Брєд такий! А ще пропоную заборонити всі іноземні мультики. Давайте дивитись тільки наші! Ми ж патріоти!!!
Луцьк Показати IP 14 Січня 2017 09:49
В ліпіни на лікування їй потрібно записатись.
333 до Луцьк Показати IP 14 Січня 2017 12:55
згоден на 100% кому не подобається є наушніки і в перед
123 Показати IP 14 Січня 2017 09:58
пришла кататься, катайся. Лёд Украинский, свидомый был?
Мыкола до 123 Показати IP 15 Січня 2017 01:02
ко-ко-ко, шо тут забув ватнєг?
Читач Показати IP 14 Січня 2017 09:59
Везуть загиблих на сході .....І спереду написано "ГРУЗ...." То про що ще можна говорити!?
Світлана до Читач Показати IP 14 Січня 2017 10:46
Згідна з вами. Таке горе щодня. Вчора хлопця привезли також. А у більшості людей в голові водочка, сільодочка і мова наша рідна. П'янкі, гулянкі, салюти та інше. Люди гинуть ні за що. А когось турбує якою мовою ми розмовляємо. Соромно. Це не патріотизм.
Лучанка до Світлана Показати IP 14 Січня 2017 10:55
А їм головне, щоб все було українською мовою: вигуки під салют, танці біля стенду з загиблими( під українські пісні) і т.і.. А це , що цю війну ніхто не збирається завершувати - це не їх проблеми...Вони бурхливу діяльність зображувають у боротьбі з російською мовою.
дідо до Світлана Показати IP 14 Січня 2017 11:00
Через таку угодницьку психологією,"какая разніца", ми маємо війну та окупацію України. Це совки"какаяразніца" розчистили дорогу карлику путлєру та кремлівській хунті.
Світлана до дідо Показати IP 14 Січня 2017 11:12
А чому ж ви не на війні? Вперед. Простіше за все писати, який ти свідомий. Тільки одна мова. Толку більше ніякого. Що ж роблять дорослі та свідомі чоловіки- патріоти? Розмовляють українською мовою. Ото патріотизм!
Анонім до Світлана Показати IP 15 Січня 2017 19:19
а холуям без роду і племені "всьо равно"
Світлана до Анонім Показати IP 16 Січня 2017 10:12
Не судіть по собі.
Andrew Показати IP 14 Січня 2017 10:14
По відгуках бачу, що люди в нас свідомістю обділені. Чому б таких людей і всіма благами не обділити, що з успіхом і робиться. Поки не будете захищати своє, доти і будете жити в цьому лайні, і ніхто вас з нього не витягне.
Лучанка до Andrew Показати IP 14 Січня 2017 10:46
А чому ми маємо слухати англомовні пісні?Христмас всюди вже задовбав! У нас вже друга, або навіть перша, державна мова, англійська чи що? І у свідомих громадян, чомусь, до цього ніколи немає претензій. Може вам всім краще виїхати у США, Європу і дати нам, несвідомим, спокійно жити у двомовній країні?
Andrew до Лучанка Показати IP 14 Січня 2017 10:57
Країна в нас Одномовна. А про США, крім вас, ніхто і не писав, тут ви перекручуєте вже на свій лад.
Лучанка до Andrew Показати IP 14 Січня 2017 11:13
Тому у нас в країні йде війна, що такі як Ви вперто не вважають за потрібне визнавати, що і нашій країні не всі такі як Дідо живуть і мова спілкування, мислення, творчості, мова, которою до них з дитинства звераталася мама - російська. До Вас особисто це не доходить і це Ваші проблеми, але допоки до Вас і іже з ВАми це не дійде,- добра в Україні не буде.
Andrew до Лучанка Показати IP 14 Січня 2017 11:43
Живіть по закону і не буде проблем. А то вигадуєте свої правила...
Лучанка до Andrew Показати IP 14 Січня 2017 13:56
А я і живу по закону. Конституція України. Стаття 34. "Кожному гарантується право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань". Ст.10 Конституцї України : "В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України."
Надя до Лучанка Показати IP 14 Січня 2017 13:10
До мене мама українською зверталася, і пісені українською теж співала. Про що ви?
Лучанка до Надя Показати IP 14 Січня 2017 13:59
Ви - це не вся Україна, невже не зрозуміло? ДОбре, що ВАша мама співала Вам українською, комусь - російською, польською, угорською ... І всі ці мами і їх діти живуть в Україні і є її громадянами. Не потрібно принижувати інші мови, якщо Вам особисто це не подобається. Вчиться бути толерантною!
З Голландії до Лучанка Показати IP 14 Січня 2017 14:37
Толерантність? Га га га, інколи буваю в Україні, звертаюсь українською(бо російську просто забула), відповідають на насупивши губи російською, думаю: Господи яке щастя жити в Європі,бо за те що розмовляю чужою мовою мені принаймні платять європейську зарплату :)
Толк до Лучанка Показати IP 14 Січня 2017 21:38
хаха тільки ні польських ні угорських пісень у нас не почуєш. Тільки водачка, сільодачка, залатиє купала і кагда я вийду із тюрьми
Анонім до Лучанка Показати IP 14 Січня 2017 22:11
Моя домашня мова російська. Це не заважає мені добре знати українську і бути "двомовною" громадянкою. І ніхто не заборонить мені думати, писати і спілкуватись російською мовою. Тільки фашистська ідеологія може забороняти мови, культуру. Нічого поганого в російській мові і культурі немає. Не треба вмішувати скрізь політику. Бо мені вже за Пушкіна та Гоголя страшно стає.
Лучанка до Анонім Показати IP 15 Січня 2017 07:03
Тут не про пісні мова йде, а про ненавість до всього російськомовного. Якщо ви рахуєте, що у луцьку вільний розвиток російської мови, то Ви просто застрягли десь у радянському періоді і взагалі не в курсі що відбувається зараз. Думати і спілкуватися російською у колі друзів і спробувати користуватися цієї мовою не в побуті чи розповідати про якогось письменника, про культуру цієї країни...Просто ви особисто, я впевнена, з ідеологічною сферою не стикаєтесь. А я знаю що це таке...
Анонім до Лучанка Показати IP 15 Січня 2017 12:44
Я з Вами, як раз, погоджуюсь. В Луцьку не тільки не може бути мови про розвиток російської, але й існує ризик для існування цієї мови взагалі. В радянському періоді я зовсім не застрягла, і бачу, що відбувається. Лякає ненависть, розквіт шовінізму, висока готовність вчинити злочин проти особистості. І все це під гаслами "захисту української культури", "патріотизму" і т.ін. Особисто я вважаю, що якщо така свідомість і патріотизм сіють розбрат, неповагу і принижують гідність, то краще вже без них. Не хочеться повторювати помилок минулого (революція 17-го чи фашизм, наприклад).
Лучанка до Анонім Показати IP 15 Січня 2017 20:33
:)) Зла була дуже, пробачте. На рахунок мови. На жаль, люди засліплені ненавистю. Не всі і це радує. Адекватні здатні розуміти , що мова російська має право на захист в Україні, як і інші мови. Але зараз не на часі щось комусь доказувати, вони не здатні зрозуміти. І все не можеш написати, бо хочеш сказати одне,а тобі шиють зовсім інше: сепаратизм, агента Кремля, фаната Путіна і т.і.Ну цей набор відомій,як без нього? Ти ж не можешь думати російською, поважати російську мову і не бути агентом Кремля...Ідіотизм, просто ідіотизм! І хочеш висказати більше, але розумієш, що не почують або почують те, що хочуть чути, так як хочуть чути...
Анонім до Лучанка Показати IP 16 Січня 2017 00:25
Це точно. Сподіваєшся людям пояснити свою точку зору, яка грунтується на взаємоповазі, культурі, інтелігентності, на всьому тому, що може дійсно нас витягти з того дна, а у відповідь - якісь безглузді штампи, безпідставні, образливі звинувачення. Але все одно вважаю, що і писати, і говорити свою думку треба, і не заради переконання ура-патріотів, а заради того, щоб інші люди бачили, що є нормальні, врівноважені, мислячі люди і їх доволі багато. Бо зло породжує тільки зло, якою б метою воно не прикривалось. Дякую Вам за адекватні коменти і взагалі за позицію щодо російської мови.
Руслан до Лучанка Показати IP 15 Січня 2017 09:37
Ну які проблеми, співала тобі мама і нехай далі співає! А в країні державна мова є українська, а російська на даний час стала мовою окупанта, тому що якщо ви не знаєте, Росія анексувала Крим та почала війну на Донбасі під соусом захисту руссскогаварящіх. Це при тому, шо ніколи ніхто нікого на Донбасі української толком і не вчив. Чи війна для вас це не є достатнім аргементом проти мови окупанта?
Спостерігач. до Руслан Показати IP 15 Січня 2017 15:58
Російська мова була , є і буде, незалежно від того рахуєте Ви її мовою окупанта чи ні. н Німецькою розмовляв Гітлер, Ви ж не проти цієї мови? Хоча її досконало знає Путін...Може запишіть і її до ворожих? Мова то чим завинила? Ви половину своїх співгромадян вже записали у вороги Україні тільки за російську мову. І як Ви особисто думаєте мир у нашій країні підтримувати? Насиллям? "Насильно мил не будешь"...
Анонім до Лучанка Показати IP 16 Січня 2017 21:25
"польською, угорською ..." А чому ж ви так захищаєте тільки російську?
Олег до Andrew Показати IP 15 Січня 2017 15:30
Тільки глухий може написати, що країна в нас одномовна. Проїдься по областях, почуєш!!
Анонім до Лучанка Показати IP 15 Січня 2017 19:21
тому що танки США не воюють проти України
ира до Andrew Показати IP 15 Січня 2017 00:02
коментар було видалено
Лучанка Показати IP 14 Січня 2017 10:25
Пані Марина Плотнікова, Вам час змінити прізвище, бо якось з російським дуже дивно Ваші претензії до російськомовних пісень виглядаюсь...Мені може вухо ріже ПЛОТНІКОВА ( є й такі люди, що будуть до Вас особисто чиплятись і за це). Вам не подобається Сердючка? А вона, точніше,- він- громадянин України і живе в цій країні творить. Заборонити? А Ви ніколи не їхали у маршрутці, коли водій усю дорогу крутить таку українську музику, що моя тонка натура, вихована на чудових зразках світової класики, просто відчуває якесь насильство над музичним смаком. Але навкруги всім подобається, мовчу. Чому всі повинні підлаштовуватися під Вас, пані Марино? Бо Ви зараз центр Всесвіту зі своєю гіпертрофованою національною свідомістю? Такі як Ви тільки і здатні псувати людям настрій. ВСЮДИ!
дідо до Лучанка Показати IP 14 Січня 2017 10:35
Совки -це перкотиполе. Де дешева калбаска та гомосексуальний шансон на масковській мові послухати, там родіна. Луцьк - це українське місто, тому кому неподобається, нехай переїзджає до московії або демократичну ЛДНР.
Лучанка до дідо Показати IP 14 Січня 2017 10:47
Велкам до Вашингтона!
бабо до дідо Показати IP 14 Січня 2017 10:51
Закушувати треба! :)
Ольга до дідо Показати IP 14 Січня 2017 10:56
А чому ж в Італії чи Португалії,чи в Польщі ніхто не каже "їдьте до свого западенського Луцька"? Чи всі, хто їде в іншу країну, знає іноземну мову? А чому ж хлопці у "московії" не розмовляють українською? Ми ж такі патріоти!!!! На тілі хрестик, в душі нолик. А потім дивуєтесь ставленню до своєї нації. А чому ж ви дивитесь телевізор? Там же 50% російської мови? Нафіг все! І телевізор, і радіо, і одяг та продукти не будемо купляти. То нічого, що наші толком не можуть нічого зробити. Зато ми розмовляємо "рідною мовою".
Virji до Ольга Показати IP 14 Січня 2017 15:10
Молодець. І нащо нам президент ,що має бізнес в Росії. Наші "патріоти" за кордоном не хочуть навіть своїх дітей навчати української мови . І ще, 5 років назад всі слухали російські пісні і раділи життю. І не задумувались над змістом. А пані "патріотка" хай одіне слухавки і слухає ,те що ій подобається.
Анонім до Ольга Показати IP 16 Січня 2017 21:28
Тому що в наведених країнах ви не отримаєте громадянства не знаючи мови.
Анонім до Лучанка Показати IP 15 Січня 2017 19:22
тому що ти живеш в Україні
патріот Показати IP 14 Січня 2017 10:50
Ви спочатку почитайте устрій, для прикладу, такої європейської країни як Бельгія і як там з трьома державними мовами живуть і не воюють, на лаються один на одного через це, а потім на безвіз і інші європейські цінності засягайте! З такими людьми ніколи в Україні спокою і ладу не буде! :(
Марк до патріот Показати IP 14 Січня 2017 11:12
Читати одне. І з мовою там напряг, просто там не роблять акцент на цьому. В Бельгії такі сепарські настрої в деяких регіон що наш бамбас відпочиває. Поговри коли небуть з фламандцем, він тобі все розкаже.
Вовчик до Марк Показати IP 14 Січня 2017 12:25
Кому ти тут розповідаєш? В мене родичі там живуть і там війни на мовному підгрунті немає і людей не вбивають і не вважають за непотріб лише за те, що іншою мовою розмовляють і з рештою там три мови державні і цим все сказано і законів там дотримуються, а вам аби докопатись... Пишут - то там так і є щоб такі як ти читали і розуму набували якщо Бог не дав!! От ткі і колашматять Україну як "Марк" і Ко.!!!
З Голландії до Вовчик Показати IP 14 Січня 2017 14:19
В Бельгії державна мова одна, хоча половина країни розмовляє французькою і планує відокремитися...
Анонім до патріот Показати IP 15 Січня 2017 19:24
а ти не в курсі, що в Бельгії не один десяток років іде мова про розділення якраз на національному грунті ?
міністр Показати IP 14 Січня 2017 11:10
діло не в мові, баба д*ра)) я на суржику говорю тощо?
555 до міністр Показати IP 14 Січня 2017 13:08
у мене тоже суржик проскакує то що в Луцьку рот не відкривати більшість білорусов говорить по рускі може вони тоже сепари
дідо Показати IP 14 Січня 2017 11:31
Там де роССійська мова- там війна. Придністровя. Абхазія,Південна Осетія,Крим,Донбас- це ті території,населення яких вважали "какаяразніца" якою мовою говорити та думати. РоССійська мова - це мова ФАШИСТСЬКОГО окупанта, який вбив 10 тисяч російськомовних українців і продовжує ВБИВАТИ.
свояк до дідо Показати IP 14 Січня 2017 12:26
Йди вже опохмелись а "діду"! :)))
Анонім до свояк Показати IP 15 Січня 2017 19:25
у тебе конкретний хміль в голові. зветься він українофобія
123 до дідо Показати IP 14 Січня 2017 12:31
Все ви правильно кажете, дідо. Це і була основна задумка совєтів, які кварталами заселяли до Луцька, Львова та інших західноукраїнських міст 'жітєлєй расєйской глубінки'. Отакі ж засланці без роду і племені разом зі своїми отприсками і "какаяразніца" привели на Донбас і в Крим московську орду. Саме тому для нас і є різниця!
Українець до дідо Показати IP 14 Січня 2017 19:06
Чим більше читаю твої коментарів, тим більше росте бажання знайти тебе і бити по голові такими книжками, як Історія України з 5 по 11 клас, а потім ще книжкою Логіка по носі надавати.
Саша Показати IP 14 Січня 2017 11:58
По моєму, ви самі себе вбиваєте таким ставленням до людей. Це неповага, це ідиотизм. Ви ж живете в демократичній країні! Це все тільки на бумажці? А в голові що? Це жах! Про що ви всі тут говорите? До чого тут мова? Яка Абхазія? Справа у нашій владі. Тому і війна. І ні мова, ні інші національності тут ні до чого. Поки ви боретесь за мову, наші депутати долари та євро відмивають. Чому ж не гривні? Не патріотично якось. А війну вигідно продовжувати не тим, хто російською говорить, а тому, хто шоколад варить. Маю безліч знайомих російськомовних. І вони на війні. За Україну. Їх що, перестріляти? Вони хоч і російською розмовляють, але свою країну боронять. Донбас практично весь російськомовний. Для чого його тримати? Віддаймо його московії. Я думаю, що мова - це останнє, що зараз має всіх турбувати. У нас же все добре. В країні мир, достаток, не гинуть злопці, немає наркоманії та алкоголізму, пенсіонери не пухнуть з голоду, навчання у вузах безкоштовне, медицина на найвищому рівні, виробництво налагоджене. Все добре. Одна проблема в мові...
123 до Саша Показати IP 14 Січня 2017 12:38
Саша, Донбас не твій, що ти його віддаєш! Якби хлопці кров'ю не зупинили московських загарбників і промосковських орків на Донбасі - Україна би вже певне столиці у Києві не мала б. А мовами хто як говорив - так і говоритиме. А питання жіночка піднімала за низькосортне музичне наповнення в приміщенні, де ростуть наші діти - наше майбутнє.
Саша до 123 Показати IP 14 Січня 2017 13:17
І не ваш. Він зараз невідомо чий. І ви, мабуть, не в курсі, що там в дійсності відбувається. Я тільки недавно повернувся з передової. Не вам тут судити. Ви і половини того, що там робиться, не знаєте. Мова про те, що більшості немає чим зайнятись, окрім того, щоб грубити один одному. Так. Йде війна. Така, що ви собі не уявляєте. І жодні новини "українською" не передають того, що там є. І справа навіть не в Донбасі. Справа в тому, що виникає питання, що в тій параноїдальній мові про мову українську, про чистоту нації, про заселення іншими народностями, всі забули про людяність. Ви думаєте, що якщо ваші діти будуть знати інші мови, то це зрада. Вони ж українці. А те, що у всіх країнах світу вважається нормою знаття декількох мов? Без образ, але ваша писанина мені нагадує політику Гітлера. Він теж боровся за чистоту нації...
Руслан до Саша Показати IP 15 Січня 2017 09:45
Шановний не путайте речей. Йде мова про те, що на ковзанці звучить низькосортна російська попса і це є однозначно погано. Тому що діти наші мають рости на гарній українській музиці, якої є насправді багато і вона вже появляється на радіо (завдяки закону про не менше 30% укр. музики) Сучасний Гітлер то є Путін - це однозначно і безповоротньо. І не треба блудословити, що через нашу владу війна і тільки влада її підтримує. Є окупант - Росія, є анексований Крим, є агресор, є його війська, десятки тисяч військ. Чи ви нам як Савченко будете розказувати, що там опалчєнци, какіє хотять міра..? Так що не треба шановний. Власне тут все є біле і чорне.
Саша до Руслан Показати IP 15 Січня 2017 13:57
До чого тут Савченко? Ви коментуєте лише те, що не співпадає з вашою думкою? На лице повна інформаційна дизорієнтація. Одне діло-відстоювати свою мову, державність, території. А інше діло хамити. Я писав, що вигідно те, що діється на сході, обом сторонам. Я не казав, що Путін не агресор. А з іншої точки зору, чому на Донеччині почали кричати "захистимо російську мову"? Не здогадуєтесь? Да тому, що російськомовних в нашій державі вистачає. І не нам з вами вирішувати, де їм жити - в Росії чи в Україні. Вони такі самі українці. А дивлячись на те, що робиться в коментарях під цією статтею, деякі "українські патріоти" можуть своїми язиками наробити того ж самого, що зараз відбувається там. Тобто ті, що цькують один одного в соцмережах -не агресори з нациськими переконаннями? Люди! Звідки стільки ненависті? Колись була мета "мир у всьому світі". А зараз...
Анонім до Саша Показати IP 15 Січня 2017 21:13
стосовно цькування, то може пригадаєте, хто почав ділити Україну на три "регіона" ? чи плюндрував та принижував все українське ? чи повинні носії інших культур поважати (я не кажу любити) культуру і мову того народу, на території якого вони проживають ? і від кого в лугандонії захищали рускій язік ? від корінних українців ? чи може хтось робив якісь утиски для неукраїномовного населення ?
Анонім до Анонім Показати IP 16 Січня 2017 00:29
Одне тільки те, як Ви дозволяєте собі Луганську область називати, багато про що говорить. Вони від таких, як Ви, чи Дідо, чи відвідувачка ковзанки захищають право розмовляти тою мовою, якою самі захочуть.
Спостерігач. до Руслан Показати IP 15 Січня 2017 15:52
Крім білого і чорного у світі є дуже багато різноманітних відтінків, навіть того самого білого і чорного. Але для Вас , чомусь, відтінки не існують. Хтось так само однозначно запише Вас до чорного і буде багато людей, котрі рахуватимуть, що це правильно. Правда завжди десь посередині. І це істина!
дідо до Саша Показати IP 14 Січня 2017 12:54
Саветська пропаганда.Поширюється в російській церкві на Волині. путлєр напав на Україну, вбиває українців, а винен шоколад.... Мова -це основа суспільства, совість та повага до народу.
Саша до дідо Показати IP 14 Січня 2017 13:23
Якби путлєр напав на Україну, то ви б відчули і в Луцьку. Вигідно і їхнім. Вигідно і нашим. І якщо на хвилинку відхилитись від теми, яку тут всі почали обговорювати, то хочу сказати: будьте перш за все людьми. Не важливо, якої нації. Люди забули, що таке повага один до одного, що таке співчуття. Ви думаєте, що порозмовляли українською, випили українського пива чи горілки, послухали українську музику - то весь патріотизм. Здається важливіше не гадити один одному. А ви зараз таким і займаєтесь. Патріоти!!!!
дідо до Саша Показати IP 14 Січня 2017 13:58
коментар було видалено
Анонім до Саша Показати IP 14 Січня 2017 22:17
Побільше б таких людей, як Ви, Саша. Дякую за ясний розум і адекватну полеміку з тролеподібними патріотами, яких, останнім часом, легіон...
Анонім до Саша Показати IP 15 Січня 2017 21:16
та ми і так в луцьку відчуваєм присутність пятої колони. це є інформаційна війна, спроби принизити та сплюндрувати все українське, реанімувати савєцьку історію. не вийде !!!!! ваш час пройшов
Анонім до Анонім Показати IP 16 Січня 2017 00:31
Де плюндрують українську мову? Ще не бачила. Скрізь все на українській. Я присутність російської - це ще не плюндрування.
Саша до Анонім Показати IP 16 Січня 2017 10:26
Хто принижує і плюндрує? Зациклились на тому плюндруванні. Параноя якась. Я особисто ще не бачив ніякого приниження української мови. А Ви не тим самим займаєтесь? Приниженням російської. Да. Вона не державна, але має право на існування. І кожен сам повинен вирішувати на якій мові йому розмовляти. А відносно "савєцкої" історії, як ви кажете, то вона у нас спільна. Якщо вчили історію, то повинні знати. І своїми гаслами патріотичними ви нічого хорошого не робите, окрім того, що налаштовуєте один проти одного людей.
Макс до дідо Показати IP 14 Січня 2017 19:09
Якби Путін напав на Україну, то таких, як ти, ще б в 14-му повісили
Саша до Макс Показати IP 14 Січня 2017 20:40
Це точно.
Дописувач Показати IP 14 Січня 2017 13:22
Неприємно читати деякі "коментарі".К нашій країні одна державна мова-українська.В нас досить хороші українські гурти,народні пісні.А зараз Різдво,то чому не колядки і щедрівки(В Епіцентрі звучать-приємно).А те, що деякі спеціально послуговуються мовою окупанта-це також факт.В себе на кухні можете розмовляти хоч на ідиш,але мені, як українцю, мова ворога і окупанта неприємна і просто противна.Почути гарну українську складно,але ми повинні вчитись.На Донбасі чув від старших корінних мешканців,яким за80,гарну українську мову.Не проти російськомовних,але серед них багато,які просто ненавидять Україну.Ось і все.
Олег Показати IP 14 Січня 2017 13:53
Читаєш і дивуєшся, яке меншовартісне бидло проживає в цьому місті, чудово попрацювала савдепівска система, щоб витерти з душі людей повагу і гордість за свою країну її мову, культуру. Одна, "а чого ти не на війні", бажає щоб він з дох і не мішав їй жити, другому "а яка різниця", третьому "шоколад" мішає. Меншовартісне бидло, яке привикло стояти на колінах, і жити втіні названого брата, стоячи перед ним на колінах, мирятись з тим що вони завжди будудь для нього не долюдьми і недокраїною. А і в самому ділі, яка різниця, що стояти на колінах а що з гордо піднятою головою. Ви цього всеодно не зрозумієте.
Лучанка до Олег Показати IP 14 Січня 2017 14:20
Потрібно зробити висновок, що Ви - це той самий приклад для наслідування? Зі своїм "меншовартісним бидлом"? Світоч духовності такого б собі ніколи не дозволив - когось називали бидлом, шановний пане Олеже! І як це Ви цього не можете зрозуміти? А якщо вже принцип, то, будь ласка, скажіть мені: "Чому майже всі українські групи носять назви англійською мовою?"Це не є меншовартісне з Вашої точки зору? І співають англійською, коли є своя мова...Чомусь це нормально...А чому? Різниця у чому? Тільки війну сюди не прив'язуйте, бо це питання задовго до війни виникло.
Анонім до Лучанка Показати IP 15 Січня 2017 21:19
ви мабуть просто не знайомі із українською культурою, тому для вас її немає
З Голландії до Олег Показати IP 14 Січня 2017 14:32
Особливо вбиває, що так людей виховали що на захист російськомовних кидаються в захист як на амбразуру дроту,закриваючи грудьми. У Швейцарії три державні мови,але і трьома мовами кожен житель володіє повністю,інакше на роботу не візьмуть.та гидко дивитись українське телебачення, де і як є якась частка українською,то це персонажі за звичай напіввідсталі,або якісь дебіли...правильно зробила жінка,так належали як саранча на неї...От через ту саранчу яка живе в Україні Голландія голосувала проти на референдумі, п...е до сусідів в друзі...
123 до З Голландії Показати IP 14 Січня 2017 15:00
А може вони в Голандії надивилися на таких як ви і вирішили, що ще більше їм таких не тра.
корінний лучанин до 123 Показати IP 14 Січня 2017 16:15
Тра,тра обов'язково.Українець!
Анонім до З Голландії Показати IP 15 Січня 2017 21:22
знаю я гордих голандців, які принципово переходять на англійську, коли іноземець пробує говорити голандською
Анонім до Олег Показати IP 14 Січня 2017 22:24
Ви навмисне суржиком пишете? Чи це демонстрація Вашої поваги до мови і культури? "мішає", "привикло", "в самому ділі"!!!!! Що це? Знущання з мови? Навіщо її так спотворювати? Спочатку вивчіть свою, рідну мову, а потім вказуйте іншим, якою мовою їм розмовляти. І через таких, як Ви, Україна втратила половину своєї території, оскільки мешканці сходу і півдня знають, що решта українців вважає їх "меншовартісним бидлом" лише через російську мову.
Анонім до Анонім Показати IP 15 Січня 2017 21:27
та ні дорогенький. це результат багаторічної інформаційної війни північного сусіда, який ще валуєвським указом визначив, що "украинского язика не било, нет и не может бить". а ще - відсутність державної політики щодо захисту і розвитку української культури. та й хто її мав проводити ? комуняки на чолі з кравчуками і кучмами ?
Анонім до Анонім Показати IP 16 Січня 2017 00:51
Відсутність державної політики - це правда. Ось, наприклад, поки ми тут чубимось, Профспілкову бібліотеку на Молоді збираються закрити з метою використання приміщення під щось комерційне. Ось де "плюндрування" (як тут писали) української культури, і російська мова тут ні до чого. З приводу російської інформ. війни - не погоджуюсь. Навіщо тоді було за радянських часів будувати на Україні стільки садочків, шкіл, університетів, інститутів, будинків культури, театрів, в т.ч. дитячих, бібліотек і т.п., де більшістю звучала все таки українська мова? Я вже не кажу про те, скільки книжок видавалось українською, скільки українських письменників вивчали в шкільній програмі. Мабуть, жодного не пропустили. В місті, де я виросла, серед 5 шкіл лише одна була російською. А років 20 назад і вона стала українською. Яка ж інформаційна війна? Завдяки радянській школі я вивчила українську мову, побачила її красу, через українських письменників познайомилась з українською культурою. Нам викладали без нав'язування, без образ на адресу російської мови. А ті, хто в цей час з української мови і літератури отримував 2 і 3 тепер пишуть про "меншовартісне бидло", "савєцьку пропаганду" і т.д. і т.п. Мені рідні обидві мови. Так вже складалась історія нашої країни. І огидно, коли хтось, чи простий лучанин, чи сам Президент, вказуватиме мені, на якій мові мислити чи якою мовою спілкуватись. Неможливо зробити вигляд, що у нас з Росією не було спільного минулого і з кров'ю і м'ясом вирвати все спільне і почати з якогось нуля чи навіть відкотитись назад, з якимись "розчепірками", "чахликами невмирущими" (якщо Ви пам'ятаєте ці дива)
Яна Показати IP 14 Січня 2017 14:24
Стояти з гордопіднятою головою і поважти один одного, і створювати сваркі в соцмережах - це різні речі. А бидлом людей називати. Як корабель назвеш, так він і попливе... І вся вищезгадана мова про ставлення один до одного все одно нікому не дійде. І кричати в коментарях, які всі українці- горді та незалежні... Брєд. Про що ви тут всі говорите? В нас свобода вибору. Не подобається музика на ковзанці- йди на вуличні ковзанки. Не подобається, якою мовою розмовляє сусід - це твої проблеми. Не спілкуйся. Самі створюєте ні з чого проблеми. Що хто зробив для того, щоб було інакше? Покричали, посварились і один одного бидлом обізвали? Зато гарно і мелодійно. З гордо піднятою головою -це ще мало. Треба з повагою до усіх. Чи українською, чи російською вони розмовляють. А якщо ви вважаєте, що всі проблеми в нашій державі заключаються лише в мові, то мені вас усіх шкода.
Анонім до Яна Показати IP 15 Січня 2017 21:29
а мені тебе шкода, бо ти не розумієш, що основа культури народу - це його мова, яку сотнями років стараються знищити різного кшталту асвабадітєлі
Яна до Анонім Показати IP 16 Січня 2017 02:03
В мене нема проблем з мовою і з розумінням її значення в становленні державності. Але що робити з російськомовною частиною населення? Вони також невід'ємна частина нашої держави. Розстріляти, повісити? Що? Вони також українці. Якою б мовою вони не говорили. Звідки ви взяли, що вони українську не поважають? Тут ніхто не просить Росію врятувати їх. Поки що. А відносно мови, як основи нашого народу... Крім мови у українців завжди було ще безліч гарних якостей. І дуже прикро дивитись, як люди на очах їх втрачають. Один бруд кругом і ненависть один до одного.
З Голландії Показати IP 14 Січня 2017 14:52
От якраз шкода таких як ти Яно,які не в силі осилити,що одна з проблем які є і будуть саме в мові і ставленні до неї. Живу в Європі більше 25 років і викликає сміх коли жінка мера Києва яка з Боярки заявляє, я уже забула мову...:), правда хизується що ніби "вільно"володіє німецькою :)
Яна до З Голландії Показати IP 14 Січня 2017 15:32
Проміняли Луцьк на Європу? Мене не треба шкодувати. Себе шкодуйте. Адже замість того, щоб щось змінити в своїй країні, ви критикуєте її. Яка Україна не є, але вона наша. Ми тут. А ви-там. Зі сторони набагато простіше коментувати та критикувати. Слабо приїхати до Луцька і увесь свій 25 літній досвід життя у Європі втілити тут?
З Голландії до Яна Показати IP 14 Січня 2017 16:10
коментар було видалено
Аскольд до Яна Показати IP 14 Січня 2017 22:31
Не кожен здатен жити поряд з такими раґулькам як ти. Тому їдуть в Європу, де немає манкуртів-малоросів.
Саша до Аскольд Показати IP 14 Січня 2017 22:54
"МУЖЧИНА"! Хто вас виховував? Що за "рагулька"? Де повага до жінки? Жах! Більше нема що сказати.
Яна Показати IP 14 Січня 2017 15:52
І чужому научайтесь, і свого не цурайтесь. І починати повинен кожен сам з себе. З Боярки, з Києва, де б хто не жив. А не дивитись на інших. Чому їздити на заробітки в Голандію, Росію, Польщу? Працюйте тут. Змінюйте тут життя на краще. Досвід є. А то повтікали всі по "закордонах" і вчать тепер як нам що любити. Ніхто не говорить про те, що не любить українську мову. Вона рідна. Вона державна. Вона з дитинства. Мова йде про те, що потрібно поважати вибір і мову інших людей. Мова йде про те, що потрібно поважати один одного не дивлячись на національність, віросповідання, уподобання. А то всі докотились до того, що навіть на грунті церкви і то сваряться. Московський патріархат чи Київський... Людина йде до Бога. Російська мова чи українська - ми живемо у Луцьку. Не в Голандії. Здається це багато про що говорить. Ми у свому місті. А цькувати один одного - це не гідно. І знаєте, якщо вище йшла мова про музику, яку слухають ваші діти, невже ви дома не дивитесь російські, американські мультики? Ви не слухаєте зарубіжну класику? Ви дивитесь лише телебачення українською мовою? Не лукавте.
Анонім до Яна Показати IP 14 Січня 2017 22:31
В свій час діячи з ОУН-УПА, інші "патріоти" повтікали до Канади. Потім вони і їх нащадки, зовсім не збираючись повертатись до неньки, почали дистанційно на Україні різні чвари робити. Ця "діяспора" дуже багато зробила для сіяння ворожнечі і ненависті до всього російського. Так само і цей товариш з Голандії. Йому, мабуть, звідти видніше. Ох уж ці втікачи, які люблять Україну на відстані..
Яна до Анонім Показати IP 14 Січня 2017 23:18
Мабуть ще не всі повтікали. Бачте, скільки їх у Луцьку залишилось. Що саме прикро, то це те, що молотять язиком без толку та ще й безграмотно і хочуть,щоб їх поважали. Щоб поважали Україну. А самі чим займаються? Образами? Одні на війні воюють за свою країну, а інші з мирним населенням воюють.
Анонім до Яна Показати IP 15 Січня 2017 21:32
так ти зайди в церкву московського патріархату і подай наприклад поминальну записку українською мовою. побачиш всю повагу до України
Анонім до Анонім Показати IP 16 Січня 2017 00:59
Десь хтось Вас образив і тепер скрізь будете про цей випадок писати? Поминальну записку, чи заздравну можна подавати будь-якою мовою. Імена у нас практично спільні, і, доречі, імена в хрещенні - тим більше. Колядки в православній церкві - на українській мові, проповідь - на українській. Служба - на церковно-слов'янській мові. Так що не гнівіть Бога. Нема чого церкві нав'язувати свою політичну кон'юнктуру. "В чужой монастырь со своим уставом не ходять".
Яна до Анонім Показати IP 16 Січня 2017 01:52
Так не ходіть у московську. Ходіть, як і я - в нашу.
Вікінг Показати IP 14 Січня 2017 16:01
Ех люди, хіба то справа в мові? Головне поважати культуру і звичаї того народу, по землі якого ти ходиш. Чужому навчайтеся та свого не цурайтеся... Війну ведуть не люди, а політики... Люди гинуть... Політики ні... То давайте ще за пісні сваритися їм, ЖИРНИМ СВИНЯМ, на потіху?
Яна до Вікінг Показати IP 14 Січня 2017 16:29
Цілком з вами згідна. Своє треба поважати. Але те, що людина не розмовляє українською, не означає, що вона погана. І сваритись через пісні-це смішно.
Дмитро до Яна Показати IP 14 Січня 2017 17:48
Людина скаржиться на те що там була виключно росмовна попса, виключно. Що не зрозуміло? Кого вона там назвала поганими, кого? Я прожив в Россії 23 роки і не чув там жодного українського грузинського чи татарського слова в побуті. Від жодного службовця я не чув слова крім російського. До війни в Україні по телебаченню багато Ви чули української? На Інтері субтитри до фільмів давали такі, що з лупою треба читати. Я російською володію краще ніж рідною, але мене це НЕ ВЛАШТОВУЄ.
Яна до Дмитро Показати IP 14 Січня 2017 18:28
Власне спір почався вже навіть не через ковзанку. А через те, що деякі особи порівнюють людей з бидлом. Жили в Росії? Мої родичі і знайомі теж там живуть. Так. Там розмовляють російською. Але коли ми, навідуючись до них розмовляли українською, ніхто не був проти і косо не дивився. А тут тебе з'їдять через таке.
Дмитро до Яна Показати IP 14 Січня 2017 20:56
Яна. Яка на вашу думку мова потребує більшого захисту в Україні?
Яна до Дмитро Показати IP 14 Січня 2017 22:01
Мова державна в нас одна -українська. І має бути обов'язковою для вивчення у вузах, школах. Має використовуватись скрізь. Але разом з тим, інші мови треба теж поважати і знати.
789 до Дмитро Показати IP 14 Січня 2017 20:28
Дивлячись де Ви жили, не розписуйтесь за всю Росію. І не потрібно брехати, що українське телебачення було цілком російськомовним. Це відверта брехня. Російськомовній людини завжди було не дуже комфортно у західному регіоні України. Це можу стверджувати своїм досвідом. Завжди знаходились люди, котрі робили з тебе ворога України за те, що ти був не в змозі відразу заговорити гарною українською, а бути посміховиськом - це не кожен захоче. Не більшість з оточення, але їх було достатньо, щоб зненавидити таких людей, бо приниження ніколи не викличе любові і бажання робити те, що кажуть такі люди. Приниження і примус викликають тільки спротив.
Дмитро до 789 Показати IP 14 Січня 2017 21:50
789. НЕ нужно хамить. Учитесь общаться адекватно. Я не расписывался за всю Россию. И не писал что ТВ на 100% рускояз. Если вам интересно найдите подшивки ТВ прогамм и сделайте анализ сколько чего там было. Два года назад я был во ЛЬВОВЕ и встречал много русскоязычных туристов которые чувствовали себя вполне комфортно. И еще раз , не нарывайтесь на оскорбления.
789 до Дмитро Показати IP 14 Січня 2017 22:44
Де Ви побачили хамство? ОСобисто ВАс образили? Тим, що було сказано на рахунок телебачення? Так не тільки Ви дивитесь телевізор. На рахунок туристів...Не плутайте туризм з повсякденним життям в країні! В Росії Вас як туриста теж будуть на руках носити, бо Ви - джерело доходів. Туристів (адекватних) в нормальних країнах ніхто не чипає, щоб там не відбувалося на рівні політиків. Якщо вже людина зривається з різьби, то це вже інше...В таких випадках навіть я можу стати українським націоналістом.
Анонім до 789 Показати IP 14 Січня 2017 22:37
Згідна з Вами. Щодо тв, то, на мій погляд, співвідношення укр. і рос. мови було як раз таке, як і серед населення. А тепер території, які були споживачами рос. мовного контенту, втратили (саме через свій шовінізм) і патріоти, не розуміючи, що творять, кричать про те, що іще забагато російської мови. Нашим патріотам не українці потрібні, що проживають на Сході і Півдні, а просто території. Дуже просто.
Анонім до Вікінг Показати IP 15 Січня 2017 21:33
ще один неофіт знайшовся
дідо Показати IP 14 Січня 2017 21:21
Опана,як совки істерику закатили.... Мова в статті йде про дешеву музику, расссійську папсу-шансон, а не про побутове використання іноземної мови. ... На злодії шапка горить., російські -фашисти зводять напад на Україну до побутового конфлікту і громадянської війни.
Ковос до дідо Показати IP 14 Січня 2017 23:01
Дідо,ви точнісінький совок. Ви ще памятаете дешеву ковбаску, знаете шансон на "масковській" мові ,тому що тихцем його слухаете. Нацистів продовжуете називати фашистами .......
Віктор до Ковос Показати IP 14 Січня 2017 23:35
Оце точно. Попахує справжнісіньким нацизмом...
Русофоб. Показати IP 14 Січня 2017 21:25
Почитав коментарі. Впевнвся скільки кончєних читають цей сайт. Всі любітєлі русского - на фронт.
Іра до Русофоб. Показати IP 14 Січня 2017 22:04
І патріоти також. Чи ви вважаєте, що "кончєні", як ви кажете, на фронті? Цікаво.
ДМ Показати IP 14 Січня 2017 21:40
Найбільше харять не самі по собі москалі - що з них взяти, вони майже тварини Найбільше харять ці безхребетні хруні, місцеві волиняки. Таке враження, що ви природжені раби. Аж не віриться, що Луцьк у Західній Україні, якийсь просто сюрреалізм. Як може україномовна людина слухати це мокшанське фуфло, ще й захищати його?
123 до ДМ Показати IP 14 Січня 2017 22:25
Оце да! Гітлер відпочиває. Слава Україні!
Картопля Показати IP 14 Січня 2017 21:48
Пишаюся своєю землячкою Мариною і сильно її поважаю! Смілива людина, яка вміє захистити свою гідність!
123 до Картопля Показати IP 14 Січня 2017 22:30
Пан Марин , мабуть, влаштує скандал де завгодно. А якщо копнути першопричину її агресії проти пісень російською,то це може бути якійсь комплекс...Мабуть, пані МАрина колись дуже полюляла говорити російською і зараз посилено відмивається від минулого. Подивіться, яка я патріотка! Пошукати таку ще потрібно. Можливо я помилаюсь, але чує моє серденько,що я на вірном шляху у своєму психоаналізі. Пані Фаріон теж колись була комуністкою...
Полішук до 123 Показати IP 15 Січня 2017 20:38
Причому тут говорити російською і слухати тупу ворожу музику на якій ще й той сам ворог заробляє? А потім купує набої. А потім читаємо "у волинському селі на колінах зустрічали загиблого воїна"... Соромно за вас, рабської душі люди...
Саша до Полішук Показати IP 16 Січня 2017 11:03
Вчора привезли хлопця з Нововолинська. Їде колона з грузом 200 в центрі міста, а патріоти слухають концерт. Зате український. Українською мовою. Ні жалоби, ні поваги до тих, хто відстоював ціною свого життя ту ж саму "рідну українську", Донбас ( чи як більшість з вас каже, лугандонію). Про що можна далі говорити? А відносно набоїв... Вам сказати, хто з наших політиків заробляє гроші на тих набоях?.. Ви ще не зрозуміли, що мова перед виборами президента, що АТО закінчиться за 40 днів - це брехня? І на тих самих набоях саме наша влада робить непоганий бізнес?
Ганна Показати IP 14 Січня 2017 21:49
Вважаю, власникам к овзанки треба натякнути, що від них ніхто не відчепиться поки вони не приберуть російське лайно
дідо до Ганна Показати IP 14 Січня 2017 22:16
Знаючи власників. то їм байдуже на кому бабло зашибати. На безграмотних полішуках чи обмежених совках.
113 до Ганна Показати IP 14 Січня 2017 23:01
Порада власникам ковзанки: крутіть без перерви українські весільні пісні на три ноти. Пані Марина буде в захваті.
Мыкола до 113 Показати IP 15 Січня 2017 01:03
москалику, а іншого не чув? ти такий обмежений
Дмитро Показати IP 14 Січня 2017 22:08
Ви можете собі уявити щоб в Россії так палко захищали нашу мову?
Мама Показати IP 14 Січня 2017 22:10
Шановні лучани! Замість того, щоб обливати один одного лайном і вирішувати, хто москаль, а хто "кончєний", приділіть увагу своїм дітям. Їм час на ніч послухати казочку чи колискову. І приділити увагу. Тоді з часом не виникатиме питання про те, чи правильну музику слухають ваші діти. А Дідо пора до баби чи до внуків. Закінчуйте цей брєд. Живу в Луцьку і ніколи не думала, що люди настільки ненавидять один одного. По-українськи: "давай заколемо свиню, бо в сусіда хата згоріла". Люди! Схаменіться!
Анонім до Мама Показати IP 15 Січня 2017 12:54
Дорога мама, один з навідрадніших коментарів - це Ваш. Звідки мінуси - дивуюсь. Дійсно, те, як люди один до одного ставляться, що дозволяють собі сказати - це просто жах. Скільки злоби... Так шкода, що це ми, українці. Те, що Ви написали - це і є істина. Краще, дійсно, з дітками почитита щось гарне, спілкуватись з ними, щоб наступне покоління не тонуло в бруді і щоб наші діти були кращі, добріші.
Аскольд Показати IP 14 Січня 2017 22:35
Усе має стосунок до уззкого міра (уззкій язик, уззка "культура", уззкіє пєсні, уззкіє сєріали...) повинні зникнути в Україні. А місцевих уззкаязичних а також малоросів-куґутів та раґулів (какаяразніца...) потрібно бити в пащеку кожен день, бо воно наробить такого лиха як у луґандонії.
Яна до Аскольд Показати IP 14 Січня 2017 23:00
А що зробили ви? Окрім того, що ладні бити в пащеку? Що українського? Нічого. Нема ні нашої української вихованості, ні доброти, ні елементарного знаття українського правопису. Нічого!
Ол Показати IP 15 Січня 2017 02:33
Цілком справедливе обурення. Ніхто не має нічого проти російської мови чи російської музики. Але її повне домінування (особливо в україномовному місті) - це є ненормально, і є свідченням того, що ми далі хочемо залишатися російською колонією, принаймні в культурному плані.
Віктор до Ол Показати IP 15 Січня 2017 10:22
Добре!! Тепер станом американською колонією, та звалищем европейських відходів.
Віктор Показати IP 15 Січня 2017 07:55
Українцям ворог не потрібен, вони самі себе знищать. Це вже не раз, підтверджувала історія.
Анонім до Віктор Показати IP 15 Січня 2017 12:56
Точно!
Мешканець Показати IP 15 Січня 2017 08:41
Погоджуюсь з Аскольдом.Поки в пику не "заїдеш"-ці амеби іншого не розуміють.Ми українці повинні відстояти право на свою землю,мову,культуру,звичаї.І боротись за свою державу і ідентичність.Хочеш жити в цій країні-вчи мову,історію,а ні-в московію.
123 до Мешканець Показати IP 15 Січня 2017 09:43
Відмовляйтесь також від пісень англійською. Чи лягти під Захід -це пріоритетний напрям свідомих українців? Хто-небудь може мені пояснити : чим вплив англійської мови на українську менш безпечний? Не здається патріотам, що американізація знищить в українцях українське повністю? Чи повзати на колінах перед всіма, крім Росії, це для українця гідність?
Анонім до Мешканець Показати IP 15 Січня 2017 12:57
"Поки в пику не заїдеш...". І цей народ рветься в Європу, де потрібно бути толерантним, законослухняним, не нав'язувати свою думку.
Олег Показати IP 15 Січня 2017 10:16
Найбільше бісять україномовні вишиванкові,примітивні створіння, які нав'язують що мені слухати. В ср*ці я вас всіх маю!!! Із-за таких ,національних бвдурів, і розпочинаються всі війни. Хочеш розмовляти українською, розмовляй!!! Але нав'язувати іншим, це прояв фашистської ідеології!! І так склалося, що Україна це загальне поняття, це країна багатонаціональної культури. Тому давайте жити дружно, і кожен буде розмовляти та слухати музику, яка йому довподоби.
Анонім до Олег Показати IP 15 Січня 2017 13:00
Правда! Скільки воєн було саме через націоналізм. Згадати тільки Гітлера з його ідеями. Почитавши коменти, складається враження, що ті, хто найбільш люті і агресивні - ті найбільш безграмотні.
Дмитро до Олег Показати IP 15 Січня 2017 14:23
Нормальна людина в своїй країні хоче не тільки говорити рідною мовою але й чути її.
Спострігач до Дмитро Показати IP 15 Січня 2017 16:05
Нормальні людина хоче чути нормальних, адекватних людей, а не агресивних нібито патріотів України...
Андрій Показати IP 15 Січня 2017 11:27
Раджу власникам ковзанки, повісити табличьку на вході, " Ідіотам вхід заборонено", відразу зникнуть всі скарги такого характеру. Не подобається, іди туди де сподобається, і не навязуй що мені слухати.
Дмитро до Андрій Показати IP 15 Січня 2017 14:27
Ковзанка це громадське місце. Тому треба дослухатись до тих хто туди приходить. Вдома в себе слухайте що хочте. Не треба ображати людей ідіотами.
Андрій до Дмитро Показати IP 15 Січня 2017 15:20
Отож ,більшість непроти російської попси, тому не займайтесь самопіаром, та не робіть трагедії на пустому місці. І собі в дома можете слухати, все що забажаєте, " Дзідзьо" вам в вуха))!!!
Спостерігач Показати IP 15 Січня 2017 15:44
Патріоти полюбляють тикати всім війною на Сході. Сходіть на Театральний Майдан, подивіться як д*пами до Стенда з загиблими на АТО, танцюють наші громадяни. Під українську музику... Але ж то не під російську попсу! А це ГОЛОВНЕ!
ВВ Показати IP 16 Січня 2017 10:18
Рішив не читати всі коменти. Може повторюся. Спорити за музику це повний БРЄД. Людям подобається і своя і іноземна музика. То що відрізатись від світу і слухати лише своє. Це тупо, капець як тупо. Те що можливо підірані пісні погані, це да..рюмка водка на столе ..на ковзанці. якось тупо. хай краще легка діджейська музика бахкає.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus