USD 39.62 39.95
  • USD 39.62 39.95
  • EUR 39.73 40.00
  • PLN 9.75 9.94

«Ваші заяви суперечать законам» - журналісти волинській владі

15 Квітня 2010 10:12
Близько десятка керівників ЗМІ та волинських журналістів попереджують, що не допустять утиску своїх прав і вимагають від обласної влади не перешкоджати роботі місцевих ЗМІ та бути відкритою для громадськості.

Журналісти стурбовані спробами влади відгородитися від засобів масової інформації «за сімома замками». Адже нещодавно керівництво області неофіційно заявило, що не буде впускати репортерів на важливі засідання. Мовляв, того вимагають господарські інтереси.

Представники ЗМІ вважають такі дії влади порушенням не лише їхніх прав, але й закону. Журналісти підписали колективну заяву-протест до керівництва Волині, адресовану голові Волинської облдержадміністрації Борису Клімчуку та голові обласної ради Анатолію Грицюку, - повідомляє Волинський прес-клуб.

Звернення

Шановні Борисе Петровичу та Анатолію Петровичу.

Ми надзвичайно стурбовані ситуацією, яка складається в інформаційному полі Волинської області. Ваші неофіційні заяви про недопущення працівників ЗМІ на робочі засідання комісій суперечать Конвенції ООН про права людини та чинному законодавству України.

Зокрема, відповідно до Статті 34 Конституції України, Статті 9 Закону України «Про інформацію», Статті 26 Закону України «Про друковані засоби масової інформації» фізичним та юридичним особам гарантовано право на отримання, зберігання та поширення інформації.

Частина 4 Статті 29 Закону України «Про інформацію» надає журналістові переважне право на отримання інформації для належного виконання професійних обов’язків.

Таким чином, журналіст має право отримувати інформацію про діяльність органів місцевого самоврядування, а органи місцевого самоврядування зобов’язані забезпечити журналістові право вільного доступу до такої інформації.

Органи влади та місцевого самоврядування не мають права обмежувати журналістів у доступі на сесії, прес-конференції та інші заходи, які проводить орган місцевого самоврядування.

Відповідно дії, спрямовані на заборону відвідувати будь-які заходи органів влади, є нічим іншим як перешкоджанням професійній діяльності журналістів, що суперечить не лише вказаним законам, але й Статті 2 Закону України «Про порядок висвітлення діяльності органів місцевої влади та органів місцевого самоврядування».

Згідно з нею «ЗМІ мають право висвітлювати всі аспекти діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, які зобов'язані надавати ЗМІ повну інформацію про свою діяльність, забезпечувати журналістам вільний доступ до інформації; не чинити тиску та не втручатися у виборний процес».

Перешкоджання професійній діяльності журналістів та отриманню громадянами суспільно важливої інформації несе за собою адміністративну відповідальність (Стаття 212-3 Кодексу України Про адміністративні правопорушення).

В цьому випадку вступає в дію і Стаття 5 пункт ЗУ «Про боротьбу з корупцією», відповідно до якої державний службовець не має права відмовляти фізичним та юридичним особам в інформації, надання якої передбачено правовими актами, умисно затримувати її, надавати недостовірну чи неповну інформацію.

Сподіваємося, що Ви не прийматимете незаконних рішень, а наша співпраця буде конструктивною, відкритою, спрямованою на утвердження демократичних засад розвитку держави.

Також, із метою уникнення різноманітних трактувань, просимо Вас офіційно висловити позицію щодо співпраці ЗМІ та органів влади, зокрема – Волинської ОДА та Волинської обласної ради.

14 квітня 2010 р.

Підписалися:
заступник голови Волинського прес-клубу, голова Волинської незалежної медіа-профспілки Богдана СТЕЛЬМАХ,
головний редактор інтернет-видання «Волинський інформаційний портал» (VIP), заступник голови Волинської незалежної медіа-профспілки Ольга БУЛКОВСЬКА,
головний редактор інтернет-видання «Волинські новини» Юрій РИЧУК,
головний редактор Всеукраїнського тижневика «Сім`я і дім», порталу www.simya.com.ua Юрій КОНКЕВИЧ,
кореспондент газети «Сім’я і дім» Людмила ПРИЙМАЧУК,
редактор відділу інформації радіо «СіД-FM» Тамара ПРИЙМАК,
перше незалежне інтернет-видання «Волинська правда» Оксана ГУНДЕР,
власний кореспондент у Луцьку інформаційного агентства «Західна інформаційна корпорація» Мирослав ВАТАЩУК,
редактор ТзОВ «Видавнича група «Експрес медіа груп» Валентина КУЦЬ,
головний редактор молодіжного журналу «ПТАХА» Ольга ЛЯСНЮК,
власкор Української служби ВВС, інтернет-агенції «Українські новини» Оксана КОВАЛЕНКО,
редактор відділу новин газети «Луцький замок» Ольга ХАРІВ,
незалежний журналіст Віталій БУРЯК,
незалежний журналіст всеукраїнської преси Петро ЧЕЧЕЛЮК
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 38
дідо Показати IP 15 Квітня 2010 10:32
Нехай журналісти звернуться до свого колеги,великого демократа та журналіста Корсака,який є другим номером у блоці Клімчук в обласній раді. може він шось їм розкаже...
Анонім Показати IP 15 Квітня 2010 11:42
А чому не написали чиї саме 11 підписів? Більш, ніж впевнена: там немає ні редактора "Волині", ні "Вісника", ні інших журналістів такого рівня. Бо ця ініціатива - з "майданівськими" мікробами. Люди чогось вже звикли - що не сталось - на барикади! Працюйте, журналісти, а не розказуєте, як вам не дають працювати.Бо реально ще жодного серйозного прециденту не відбулося, а вже шуму підняли!!
editor до Анонім Показати IP 15 Квітня 2010 12:56
Де ви у заяві прочитали, що журналісти кажуть, як їм "не дають працювати"? І ще: "журналісти такого рівня" - це хто? Хто з Клімчуком не одну літру горілки випили і які апріорі нічого критичного про обласну владу ніколи не писали, бо стабільно мають з ними підписані договори "про висвітлення діяльності"? ВИ про це? Детальніше будь ласка.
дідо Показати IP 15 Квітня 2010 11:54
заступник голови Волинського прес-клубу, голова Волинської незалежної медіа-профспілки Богдана Стельмах, головний редактор інтернет-видання «Волинський інформаційний портал» (VIP), заступник голови Волинської незалежної медіа-профспілки Ольга Булковська, головний редактор інтернет-видання «Волинські новини» Юрій Ричук, головний редактор Всеукраїнського тижневика «Сім’я і дім» Юрій Конкевич, кореспондент газети «Сім’я і дім» Людмила Приймачук, редактор відділу інформації радіо «СіД-FM» Тамара Приймак, Оксана Гундер з першого незалежного інтернет-видання «Волинська правда», власний кореспондент у Луцьку Інформаційного агентства «Західна Інформаційна Корпорація» Мирослав Ватащук, редактор ТзОВ «Видавнича група «Експрес медіа груп» Валентина Куць, головний редактор молодіжного журналу «ПТАХА» Ольга Ляснюк, власкор Української служби ВВС, Інтернет-агенції «Українські новини» Оксана Коваленко, редактор відділу новин газети «Луцький замок» Ольга Харів, незалежний журналіст Віталій Буряк, незалежний журналіст Петро Чечелюк.
Наталія Малімон Показати IP 15 Квітня 2010 12:02
Наївні ж! Кілька років я висвітлювала роботу Луцької міськради, коли міським головою був Кривицький. При ньому журналістів почали пускати на робочі планірки і ми навіть сиділи у першому ряду. Але після планірок всі начальники ставали у чергу в прийомній міського голови, і, нарешті, по-діловому вирішували свої питання.
XXX Показати IP 15 Квітня 2010 12:40
..Особливо Чечелюк, такий "незалежний"... від грошей ... :)
XXX Показати IP 15 Квітня 2010 12:42
А що, був хоч один випадок, де журналістам в чомусь відмовили чи кудись не пустили? Не робіть з мухи слона! Немає тем для нормальних матеріалів - то так і скажіть, не вміємо і не хочемо працювати! :)
і полетять голівоньки... Показати IP 15 Квітня 2010 13:00
Перші жертви ЗМІ!дідо продав! тем море, хто лише друкуватиме, коли всі дивляться, що то за інф. надрукували в інтернеті, а ще люблять здирати з аверсу чи водтрк. ось вам і газети! хто не знає тем, прошу пройтися міжбудинковими вулицями крз, мкб, савури...теми ждуть вас в маршрутках, і не тільки по місту, теми чекають талантів у селах, теми у чергах до лікаря. багато де є тем!о, згадав, є така журналістка в луцьку, яка встигає всюди влізти, обізнана на всі 100%, щоправда ніде не працює в змі. а дарма, така віддача від неї була! комусь ще повезе. і розбирається, холера, в тих питаннях не гірше...
Богдана Стельмах Показати IP 15 Квітня 2010 13:15
Шановні коментатори! Це добре, що поки нічого не трапилось. Бо коли трапиться, як, наприклад, з "Експресом" чи НТКУ, - то вже тоді інша розмова й інші наголоси. Завдання ж журналістів - зробити хоча б щось, якщо не все - щоб цього не трапилося (тобто - щоб влада не перешкоджала діяльності). Наталії Малімон скажу окремо, бо вона теж належить до журналістської братії: якщо так вважати, як пишете Ви - ніякої журналістики на Волині ще добрий десяток років не буде. Для того й існує громадськість, до якої і належить журналіст (якщо він справжній журналіст), щоб контролювати і прийняття рішень, і їх виконання.
Наталія Малімон Показати IP 15 Квітня 2010 13:55
Богдані Стельмах. Я не стверджую і не вважаю, що має бути так, як це робилося (та й робиться, певно) у міській раді. І не в ній одній. Це просто констатація факту. А журналістика - це не тільки матеріали з засідань чиновників. Це матеріали про проблеми людей. І журналістика на Волині була і є, бо є аналітичні матеріали, є критичні, є розслідування. Й вони не обов.язково повинні обмежуватися репортажами з засідання якоїсь комісії.
Анонім Показати IP 15 Квітня 2010 15:56
До речі, якщо говорити про якість журналістських матеріалів, я б взагалі ЗАБОРОНИЛА журналістам ходити на засідаловки. А то вони стали основним приводом для писанини!! Перестали думати своєю головою, а тільки і пишуть "зібралися", "виступив", "дав слоіво".... це що - новина? Шукайте теми за кабінетами!
маруся Показати IP 15 Квітня 2010 20:05
згодна з усіма,їдьте краще до лісу, подихайте чистим повітрям, поїжте шашличків...Чого сваритися, особливо КОМУСЬ на втіху
Богдана Стельмах Показати IP 15 Квітня 2010 20:17
Шановна пані Наталіє та коментаторе yav. Та ніхто не ставить під сумнів, що журналісти мають писати на різні теми. Питання ж стоїть у тому, що, якщо журналіст відвідує засідання комісій, сесій і таке інше, йомуне повинні перешкоджати, бо це - порушення законодавства, і не тільки українського. Журналіст у цьому випадку є контролером влади. І саме на такі інформації громада реагує, а не на величезні плахти в газетах. Якщо журналістика не інформуватиме громадян про події, які розгортаються за мурами владних приміщень - про яку демократію тоді мова? Їм усім перейти на сльозливі статті? Чи описувати хто, кого і як убив? Журналіст - це той, котрий стоїть першим на ахисті прав людини. Мені шкода, але своєю позицією Ви нівелюєте поняття журналіста і підтримуєте протиправні бажання (поки-що) влади.
дідо Показати IP 16 Квітня 2010 09:17
Журналюги даремно хвилюються. "дякуючи" їм до влади прийшли махрові кучмісти, менше треба було за варовку надриватися...
Оля Максим'як Показати IP 16 Квітня 2010 10:27
На "засідалівки" чиновників журналісти повинні ходити з однією метою - аби отримати інформаційні приводи. Чи Ви вважаєте нормальним явище, коли журналіст з 2-річним стажем і гадки не має, де можна знайти інформацію, які офіційні документи він має право отримати від органів влади в рамках своєї роботи? Це по-перше. А, по-друге, якщо журналіст не ходитиме на комісії, засідання депутатів, наради - чи можна тоді сказати, що він буде у тій чи іншій "темі"? Свого часу саме на таких "засідалівках" отримувала чимало інформаційних приводів, тем для роздумів, розслідувань. Саме на них у мене налагоджувалися контакти з посадовцями, і саме на них - багато чого взяла для себе. Мені прикро, що у коментарях до інформаій, блогів, як правило, брудом всіх і вся поливають люди, які практично палець об палець не вдарили для того, аби щось змінилося в інформаційному просторі. Мені прикро, що на Волині ніколи не буде такої журналістської солідарності, як є, приміром, у Херсоні. Бо у нас всі конкуренти. І не дай Бог, якщо у когось щось виходить краще...
Н.Малімон Показати IP 16 Квітня 2010 10:36
Я не підтримую протиправні вчинки влади, а просто підтверджую, як ситуація може складатися на практиці. Нас можуть і далі дрпускати на засідання комісій і т.п., але вирішувати питання, як кажуть, в кулуарах. Мені шкода, але ви абсолютно не прислухаєтеся до іншої думки, думки колеги по цеху, і не хочете її бодай сприйняти, а вимагаєте цього від влади. Якщо вже на те пішло, то давайте глянемо, хто підписався під абсолютно правильним по суті зверненням. Ви вважаєте, що це все - журналістські зірки?.. І що все, що вони пишуть, є зразком для наслідування нам, тим, хто пише, за вашими зневажливим висловом, "сльозливі статті", "величезні плахти"?.. Та суть у тім, що ви і не напишете ні таких статей, ні таких плахт. Через те й так тримаєтеся за можливість відвідувати засідання, які по суті нічого особливого не вирішують. Але вийде з них кілька заміток, у яких навіть прізвища перекручують і факти теж... Моя позиція - не нівелювати статус журналіста, а звідки ви це взяли? Просто не треба зациклюватися на такій вже обраності нашої професії, що властиво деяким її представникам. Приклад з життя. ВНУ, зал засідань, виступ Президента Ющенка. Представниця одного з інтернет-видань, а саме ВІП, стала перед колегами, буквально перед носом, і все клацає, клацає нашого Гаранта... Ви думаєте, там був унікальним знімок?
Н.Малімон Показати IP 16 Квітня 2010 10:49
І, до речі, абсолютно не відвідуючи нині засідання комісій, маю стільки тем, що не вистачає ні часу, ні сил на їхнє втілення у газеті. Наради, планірки, комісії - це тільки одне джерело інформації.
Ігор Показати IP 16 Квітня 2010 11:07
Я за своє життя, за півтора десятка літ роботи, у приміщенні облдержадміністрації був разів з десять, ну хай з п'ятнадцять:) Принаймні значно рідше, ніж, скажімо, у селі Грудки Камінь-Каширського району:) І нічого, живий))))))))
Богдана Стельмах Показати IP 16 Квітня 2010 12:31
Пані Наталіє, не плутайте святе з грішним!!! Про професійність журналістів - інша тема. Наразі ми говоримо не про те, хто що не так написав (тобто - не про зміст), а про доступ до інформації (!!!). Це різні речі і різні стаття в законодавстві. Я розумію, що Ви живете мірками минулих років, що про діяльність влади Вам писати нецікаво. Але НІХТО НЕ МАЄ ПРАВА в цьому перешкоджати. Прошу дивитися, крім зазначених у Зверненні, ще Ст.171 Кримінального кодексу України. І якщо Ви не в темі - просто не пишіть відгуків. Бо то схоже на чисто українську натуру: як хтось хоче видряпатися з ями, то я не дам, попхну ногою. Замість того, щоб підтриати свободу слова, Ви робите навпаки. І те, що не підписалися, як Ви кажете, "журналістські зірки", то мінус не нам, а мінус їм, і в тому числі і Вам. А по секрету кажучи, ми і не сподівалися від "зірок" такого кроку. Ми ж то чудово знаємо, чому хто не підписався. Майбутнє і навіть сучасне за молодими й активними, навіть якщо вони поки ще не докінця вміють досконало подавати інформацію. Ви ж також колись вчилися, і теж робили помилки.
поціновувавач Показати IP 16 Квітня 2010 12:40
Пані Наталіє Малімон! Якщо у Вас такі чудові "плахти" з інтернету у "Віче" і перекручені, до речі, прізвища і посади у газеті "День", де ви начебто-то є власкором - то чому у "Віче" падає тираж? Там же є таки професіонал, як Ви! Причому універсальний: заповню будь-яку шпальту матеріалом з нету або розповім мемуар, чому те дерево зелене.... І всі добре знають, як Ви пишете матеріали у всеукраїнські газети: не шукаючи тем, а передираючи їх, змінивши кілька слів у текстах, в регіональних колег! Тому перед тим як шукати помилки в інших - проаналізуйте свої!!!!!
Перепрошую Показати IP 16 Квітня 2010 12:43
Перепрошую, а тут всім можна попіаритися за рахунок Клімчука з Грищуком чи тільки молодим і активним?
Читачка ВН Показати IP 16 Квітня 2010 12:48
Ігоре, а напишіть, чому Ви рідко в облдержадміністраці. Ви ж ходите туди, коли Вас вітають, нагороджують. В інших випадках і ходити нічого. Який зиск? краще дружити, щоб і далі нагороджували. На фуршети кликали. А писати Ви будете заказуху (від банків, приватних фірм, тої ж влади), заробляти гроші, коли працівники без зарплати. Чи не так?
Перепрошую Показати IP 16 Квітня 2010 12:50
Перепрошую, Грицюком)))
Перепрошую Показати IP 16 Квітня 2010 12:51
Перепрошую, але у газети "Віче-інформ" зменшився тираж, бо там не працює поціновувач. Як тільки він працюватиме у "Вічі" — тираж одразу зросте до небачених висот) От)
Ігор Показати IP 16 Квітня 2010 13:20
Читачці ВН. Хто без зарплати? Вас невірно інформували. Нема таких. У тому числі за рахунок коштів від банківських заказух))) Хіба що я без зарплати, але це терпимо — мене ж на фуршетах годують))) А в адміністрації рідко, бо рідко нагороджують))) О, перепрошую, але уже обідня пора. Сходжу но я сьогодні на фуршет в адміністрацію, щоб виправдати ваші сподівання))) Тим більше від теми ми відволіклися.)))))
я не журналіст Показати IP 16 Квітня 2010 13:51
я не журналіст, але подивилася на все це збіговисько і хочу сказати вам, ріднесенькі, що ви вже за бортом! за бортом влади, яка ьтерпіти не буде блудного слова! хто хоче жити - нехай сидить тихенько, а то десь за кутком отримаєте кулю. за те, що багато знаєте і тріпочетесь! пожалійте своїх дітей, якщо вони, звичайно, у вас є. до малімон. ви пані зістарилися, раз стаєте в полеміку з молодими. ви знаєте життя, знаєте, як жилося при кучмі, чого полізли на дуелі?!будьте мудрими і залишитеся живі. щодо кулі, то я погарячкувала, але щось подібне рветься в україну. див. цікавим тут:Верховна Рада 14 квітня прийняла за основу законопроект «Про обіг зброї невійськового призначення». Документ пропонує розширити права громадян на придбання зброї, повідомляє Коммерсант-Украина.Висновки робіть самі!
поціновувавач Показати IP 16 Квітня 2010 13:56
Ігореві. А у мене інша інформація - зарплати таки нема у ваших колег. А, звісно, якщо у той час, коли люди отримують по долями 100 грн раз на указ, а ви маєте зарплату більшу у 50 раз за названу суму - то можна і потерпіти, тим більше, що годуєтеся ви не лише на фуршетах ;)
Н.Малімон Показати IP 16 Квітня 2010 14:30
Написала коментар, але він десь у тенетах Інтернету пропав, ну і Бог з ним. Пані Богдано! Молодість це такий ганж, який дуже скоро минає. І тикати на чийсь вік - це ницо. Я живу не мірками минулих часів, а своїм досвідом. І дай Бог вам та деяким іншим підписантам писати такі журналістські розслідування, як це робить немолодий Нагорний. Хто кого не пускав на наради? Але декому треба відробити грант... А в декого і журналістської освіти нема. Поціновувачу. Я направду є власкором Дня, як би вам це не було боляче знати. І якщо ви не бачите моїх авторських матеріалів, то сходіть у клініку професора Загурського, там працюють професіонали, допоможуть із зором. Людина, яка чесна, за що ратують у зверненні, не буде ховатися під псевдонімом.
Конкевич Показати IP 16 Квітня 2010 16:08
Упевнений, що в кожного, хто підписав звернення, були власні мотиви. Мій мотив далекий від засідалівського, який тут так розкрутили. Чоловік (Клімчук) двічі сказав, що буде "щось не пущать, щось усувать від очей журналістських". Це вже привід. Авторкиня звернення знає, що я власне наголосив на тому, аби зауважити в тексті, щоб Клімчук пуьблічно пояснив тему. Не тему засідаловок, гори вони вогнем, а тему ВЗАГАЛІ - його стосунків із ЗМІ. Його не було тут 8 років і підросли, наприклад, електронні ЗМІ, багато що в кращий чи гірший бік змінилося серед самих журналістів. Колеги ми нормально спровокували Б.П. на зустріч, яка, як ви знаєте, відбудеться наступного тижня. Які проблеми і питання. Тема закрита. Зустрінемося всі після чайку з губернатором :) Пи-си. Обговорення, яке розгорнулося під коментарем вважаю негідним, суто нашим, волинсько-зміївським. Не варто зіштовхувати "підписантів" і "непідписантів" лобами за трьома причинами: по-перше, даємо привід радіти тим, кого мусим стерегти (це я про "цепних псів..."), по-друге, якщо зібралися фахові люди, то давайте фахово обговорювати, а не скочуватися на термінологію і звинувачення "поллюцерів" (вислів головреда Уніану), а по-третє - дивись початок посту.
смотрю, дивлюсь і бачу Показати IP 16 Квітня 2010 16:31
Мені здається, що тут просто плутають Малімон з віче з її донькою. Коментарі пише донька, а бочку гонять на матір деякі " знавці" журналістських персон у місцевих медіа. p.S. Те, що Стельмах відробляє грант, зрозуміло і їжачку.
Ігор Показати IP 16 Квітня 2010 16:58
Давайте без особистих образ. Насправді я з величезним задоволенням читаю усіх і все. Хоча б тому, що не кожному природа дала можливість читати. Як писав поет-аматор Микола Шостак, "люди, любіте людей".
маруся Показати IP 16 Квітня 2010 18:02
Ви не гідні називатися дружною братією!Де і в якій країні так образливо ставляться один до одного (не кажучи про професії)люди?Ві тут галдите і обпльовуєтеся, а владі це і треба!хоч розстріляйте один одного!їм краще буде.Не виводьте такі образи на сторінки відгуків! краще зберіться, дійсно, десь, типу "на шашлики". Щоб не було свідків, щоб один-одного бачив. РАЗОМ вас БАГАТО!Та чи всіх хотіли б ЗНАТИ?!
VSC Показати IP 16 Квітня 2010 18:06
Опять журнолажная братия сцепилась. Рекомендую поискать в нете пару песен из творчества Вадима Народицкого. В одной из них есть замечательные слова: "Ваш біль нікого не *бе". Ребята, это про вас. Продолжайте вариться в собственном соку. Продолжайте лизать кормящую руку, просите почаще наполнять мисочку. Вы не на что не влияете, от вас ничего не зависит, и повторюсь "Ваш біль нікого не..."
Оля Показати IP 16 Квітня 2010 20:46
Наталі Малімон. Є питаннячко: а Ви хоча б один грантовий проект написали, аби про гранти говорити? Оскльки також долучаюся до деяких проектів прес-клубу і мала свій проект, то знаю як це робиться. І Хочу Вас розчарувати, колеги, за кожну копійку у проекті - звітуєшся, адже є таке поняття, як "бюджет".
Богдана Стельмах Показати IP 16 Квітня 2010 21:36
Справді, думала вже нічого не писати, бо це перетворилося на з"ясовування стосунків. Для чого? Щоб іще раз показати відсутність журналістської солідарності? Поважаю Нагорного, поважаю багатьох інших. І за публікації, і в тому числі за те, що вони не копають колегам яму, навіть якщо і не підписували документ (зрештою, звернення до них могло і не потрапити). Що не тикають тим, у кого немає журналістської освіти. Бо така освіта - не обов"язково показник журналістської майстерності. Я вдячна Юрію Конкевичу за його коментар. Тільки ж знову - його теж не хочуть чути. І мушу розчарувати - нічиї гроші не відпрацьовую, по команді "фас" не працюю, захист прав людини вважаю честю і справою свого життя. А тикати грантами люблять ті, хто ні разу не спромігся їх написати а тим паче виграти. Але то інша тема для розмови. Припинимо, колеги, все це, бо то не підвищує рейтингу волинської журналістики. З нас уже дивуються колеги з інших областей.
Богдана Стельмах Показати IP 16 Квітня 2010 21:51
І ще: тут - підтвердження того, про що ми у зверненні піднімаємо питання http://www.unian.net/ukr/news/news-372663.html
маруся Показати IP 19 Квітня 2010 10:12
богданко і ВСІ-ВСІ! НЕ ВАРТО ПЛУТАТИ ГРІШНЕ З ПРАВЕДНИМ!насолоджуйтесь життям, коли воно є.заглядайте в очі дітей, котрі простягують до вас пусту руку, двічі дякуйте за допомогу, згадайте на день кілької призабутих номерів, може їм треба ВАША допомога, ваш сильний дух, небайдуже ставлення! Ви гідні бути журналістами, бо ви небайдужі, сміливі, сильні!
Dam Показати IP 19 Квітня 2010 23:19
Розмова зводиться до одного. Журналісти є власниками правельних слів, словосполук, речень, сукупність яких формуе думку, думку зрозумілу багатьом пересічним громадянам. У такій доступній формі неспеціаліст цього не зробить. Простір-є власністю сигналів, які створюють дію на основі думки. Якщо у цьому просторі зявляється згубна для людей інформація, запущена на основі слів і словосполук, зміст яких комусь загрожуе, то за справу беруться журналісти, які очищають свій кабінет-інформаційний простір від того що це репродуцирує. Як правило цей простір очищаеться від обекта, що забруднюе простір у якому живуть люди. Адже джерело забруднення створює інформаційний дискомфорт, який шкодить психології людини, створюючи психіччну нестабільність. Журналісти чітко відчувають інформаційну психічну атаку. Відомо, що шанування журналіста сворює життедіяльність лідера. При шануванні журналіста і його присутності на заходах, лідер намагаеться розмовляти грамотною мовою, без заплутування слухаючих його, адже журналісти всеодно разплутають і покажуть хто віпромінює мовну баланду, чи дійсні продукти. Журналісти це влада, професійна влада, власники інформаційного простору. Шануймо журналіста і при його бажанні і наявності посвідчення працівника преси пропускаємо йог на любе зібрання, яке заздалегідь не обговорено, що воно закрите, про що приймається колегіальне рішення, і про це широко повідомляється. Знаючи це журналіст не йде туди. Але ті хто був на закритому заході і читає про цей захід, мусять приймати продукт журналіста, не звинувачуючи його думку, адже ця думка заснована на непоінформованості журналіста, у чому винні ті, хто обмежив його доступ до його власності - інформаційного продукта журналіста.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus