Дві години перегляду телевізора в день прирівнюють до втрати 4 місяців навчання. Дослідження
Вчені довели, що телевізор згубно впливає на школярів. Так, дві години перегляду в день прирівнюють до втрати чотирьох місяців навчання. На досягнення учнів також погано впливає безглузда робота за комп’ютером.
Дослідження провели австралійські вчені, наукову статтю опублікував журнал PLOS One, повідомляє 24 канал.
Цікаво, що фахівці вивчили понад 1200 дітей 8-9 років. Вони стежили за тим, скільки часу в день школярі витрачають на перегляд телебачення і вивчали їхню успішність за два роки.
З’ясувалося, що дві години перегляду телебачення в день дорівнюють втраті чотирьох місяців навчання (якщо оцінювати лише два роки освіти).
«Так, у тих дітей, які частіше дивилися телебачення і користувалися комп’ютером значно знизилися навички читання і рахунку через два роки», – пояснила керівниця дослідження Ліза Манді.
Вона вважає, що за допомогою цих даних батьки почнуть обмежувати неякісний час дітей, який вони проводять перед телеекраном або монітором комп’ютера.
Цікаво, що ще одне дослідження у Бристольському університеті довело, що діти проводять втричі більше часу перед телевізором, якщо так само роблять їхні батьки. Так, в родинах, де батьки щобудня дивляться телевізор понад 2 години, діти більш схильні перейняти цю звичку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Дослідження провели австралійські вчені, наукову статтю опублікував журнал PLOS One, повідомляє 24 канал.
Цікаво, що фахівці вивчили понад 1200 дітей 8-9 років. Вони стежили за тим, скільки часу в день школярі витрачають на перегляд телебачення і вивчали їхню успішність за два роки.
З’ясувалося, що дві години перегляду телебачення в день дорівнюють втраті чотирьох місяців навчання (якщо оцінювати лише два роки освіти).
«Так, у тих дітей, які частіше дивилися телебачення і користувалися комп’ютером значно знизилися навички читання і рахунку через два роки», – пояснила керівниця дослідження Ліза Манді.
Вона вважає, що за допомогою цих даних батьки почнуть обмежувати неякісний час дітей, який вони проводять перед телеекраном або монітором комп’ютера.
Цікаво, що ще одне дослідження у Бристольському університеті довело, що діти проводять втричі більше часу перед телевізором, якщо так само роблять їхні батьки. Так, в родинах, де батьки щобудня дивляться телевізор понад 2 години, діти більш схильні перейняти цю звичку.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 0
Німеччина змінила правила захисту для українських чоловіків
Сьогодні 10:58
Сьогодні 10:58
Повідомили, у якому стані госпіталізували 16-річного мотоцикліста, який травмувався у ДТП в Колках
Сьогодні 10:41
Сьогодні 10:41
На Харківщині помер військовий з Волині Ярослав Абрамович
Сьогодні 10:25
Сьогодні 10:25
Політравма та численні забої: у Луцькому районі в ДТП за участю мотоцикла травмувався підліток
Сьогодні 10:08
Сьогодні 10:08
Уночі росіяни атакували Херсонщину, Дніпропетровщину, Кіровоградщину та Сумщину, серед загиблих – мати з сином
Сьогодні 09:52
Сьогодні 09:52
У Луцьку на Іова Кондзелевича – пожежа на транспортному підприємстві, є постраждалі. Оновлено
Сьогодні 09:35
Сьогодні 09:35
Із січня вважався зниклим безвісти: підтвердили загибель волинянина В’ячеслава Мотики
Сьогодні 09:19
Сьогодні 09:19
Клеїла етикетки відомих брендів: волинянка продавала контрафактну побутову хімію під виглядом оригінальної
Сьогодні 09:02
Сьогодні 09:02

Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.