USD 27.80 27.90
  • USD 27.80 27.90
  • EUR 33.10 33.35
  • PLN 7.23 7.29

Замість ZIK, 112 та NewsOne: новий канал «медіахолдингу Медведчука» розпочав мовлення

Журналісти телеканалів ZIK, Newsone та 112 телеканалу, які вимкнули через запроваджені 2 лютого санкції, створили нову компанію і отримали контроль над телеканалом «Перший незалежний», на базі якого можуть відновити свою діяльність.

26 лютого канал почав мовлення. Трансляція прямого ефіру каналу на YouTube почалася близько 18:00, інформує ВВС.

Обличчями Першого Незалежності стали Василь Апасов, Діана Панченко, В’ячеслав Піховшек і Павло Кужеєв.

Згідно з даними Державного реєстру, 18 лютого співзасновниками нового ТОВ «Медіахолдинг Новини» стали 100 людей, кожен з яких зробив внесок по одній гривні. Уповноваженим представником нової компанії вказаний гендиректор телеканалу 112 Єгор Бенкендорф, а керівником Віктор Фролов.

Серед 100 співзасновників є відомі телеведучі В’ячеслав Піховшек, Діана Панченко, Денис Жарких, а також блогер Руслан Коцаба.

24 лютого новий «Медіахолдинг Новини» встановив контроль над компанією-власником каналу «Перший незалежний».

Створення нового ТОВ прокоментував у Telegram міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко.

«Заборонена «Трійка Медведчука», що називала себе «Медіахолдинг Новини» натягнула нову маску. Створила ТОВ з такою ж назвою. Напевно, щоб РНБО та СБУ їх довго не шукали», – зазначив міністр.

У коментарі ВВС Віктор Медведчук заперечив причетність до цих трьох телеканалів.

«Схоже на те, що Медведчук і КО шукають юридичні способи, аби знов запустити трансляцію кремлівської пропаганди в наш інформаційний простір. Проте скільки нових ТОВок на 100 грн не роби – суть не змінюється, а отже й увага з боку держави до їхньої діяльності», – додав Ткаченко.

Новий «Медіахолдинг Новини» придбав телеканал у Львові

Нове ТОВ «Медіахолдинг Новини», згідно з даними Державного реєстру, вже встигло отримати контроль над телеканалом «Перший незалежний», яким володіє ТОВ «Тайм Медіа».

У Facebook 25 лютого з’явилася заява колективу львівського телеканалу NTA із засудженням дій власного директора Романа Любицького, який, за словами співробітників, продав телеканал «Перший незалежний» новому ТОВ «Медіахолдинг Новини».

Олександр Ткаченко пообіцяв «увагу з боку держави» до нового ТОВ «Медіахолдинг Новини».

«Колектив телеканалу NTA засуджує рішення директора ПП «НТА-НЕЗАЛЕЖНЕ ТЕЛЕВІЗІЙНЕ АГЕНТСТВО» Романа Любицького продати власний телеканал «Перший Незалежний» ТОВ «МЕДІАХОЛДИНГУ НОВИНИ», яке 18 лютого створили 100 працівників «каналів Медведчука». Ця інформація стала для нас повною несподіванкою», – йдеться в заяві.

Журналісти вимагають відсторонення Любицького з посади.

«Виявляється телебордель Медведчука перероджується на частотах одного зі львівських телеканалів «Перший незалежний». Ним донедавна володіли люди, пов’язані зі спонсором партії «Свобода» «Пупсом». Але тепер в каналу змінився власник», – повідомив у Telegram колишній журналіст та депутат Сергій Лещенко.

«Пупсом» у ЗМІ часто називають колишнього депутата від ВО «Свобода» Ігоря Кривецького.

Сам Роман Любицький у розмові з Детектором медіа заявив, що не мав жодного відношення до продажу «Першого незалежного» новому ТОВ «Медіахолдинг новини».

«Я не мав жодного відношення до продажу каналу цій ТОВ. Я думаю, зараз відбудуться загальні збори нових власників, і вони призначать нового гендиректора – ніхто мене тримати там не буде. Я гарантую, що мене там не буде – це пов’язано з моєю політичною позицією, моєю позицією громадянина», – заявив Любицький.

Він заперечив будь-який зв’язок з екснардепом від ВО «Свобода» Ігорем Кривецьким та вплив ВО «Свобода» на продаж каналу «Перший незалежний».

Втім, львівська міська організація ВО «Свобода» повідомила у Facebook про виключення Любицького зі своїх лав «за дії, які можуть нашкодити українській справі та негативно вплинути на авторитет партії».

2 лютого президент Володимир Зеленський наклав санкції на народного депутата від ОПЗЖ Тараса Козака терміном на 5 років. Також на 5 років запровадили санкції проти «112 Україна», NewsOne та ZIK.

За повідомленням ЗМІ, підставою для запровадження санкцій проти Козака і пов’язаних з ним юридичних осіб стало розслідування, яке провели спецслужби України. Під час якого встановили, що схеми з постачання вугілля з окупованих територій сприяють фінансуванню тероризму.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу

Реклама
Loading...
Коментарів: 3
Анонім Показати IP 26 Лютого 2021 21:14
Новина застаріла на 2 години, бо і цей канал відключили.
Анонім Показати IP 26 Лютого 2021 21:32
Поздравляю с открытием нового канала «Перший Незалежний». Вы молодцы, никогда не сдавайтесь.
Г Показати IP 26 Лютого 2021 22:19
Цей канал на супутнику був ще в минулому році ,він має супутникову ліцензію, він час від часу з'являвся на супутнику щоб незабрали ліцензію . Так як місяць трансляції на супутнику коштує 5-8 тис. доларів., то канал для моніторингу купляє помісячно трансляцію на супутнику. Скоро він з'явиться у новому амплуа.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Loading...
Система Orphus